Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

Δεῦτε πόμα πίωμεν καινόν


Νεότερη επεξεργασία 02/05/2011

Και πάλι, περί του μητροπολίτου Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Νικολάου

Η ΛΙΣΤΑ ΤΟΥ ΑΓΑΠΙΣΜΟΥ

«Δεῦτε πόμα πίωμεν καινόν, οὐκ ἐκ πέτρας ἀγόνου τερατουργούμενον· ἀλλ' ἀφθαρσίας πηγήν, ἐκ τάφου ὀμβρήσαντος Χριστοῦ, ἐν ᾧ στερεούμεθα» (από την γ΄ ωδή του Κανόνα του Πάσχα).

Ένας σχολιαστής έγραψε : "Όταν εψαξα στο διαδίκτυο για τον π. Σαράντη ειδα αναμεσα στα αλλα ότι ητανε ο πρωτοαίτιος κατά της Γεροντισας Γαβριηλιας! Δεν παμε καλα. Αν στο θεμα της Γεροντισας κανει τοσο λαθος, πως τοτε να τον εμπιστευθω σε θεματα ακομα πιο δυσκολα, όπως είναι του ‘666’ και της ‘καρτας’ και του Αντιχριστου;".(*)

Θα του απαντήσω γράφοντας : Αν ένας μητροπολίτης ή επίσκοπος, όπως ο πολυγραφότατος Νικόλαος Μεσογαίας, αλλοιώνει και παραποιεί την Τρίτη Ωδή από τον Κανόνα του Πάσχα, τότε πώς να τον εμπιστευθεί το ποίμνιο; Ποιά είναι η κατάφωρη αλλοίωση, που οδηγεί στην κυριολεκτική αλλοτρίωση των πιστών, ο αναγνώστης ή ο σχολιαστής ας κάνει τον κόπο να διαβάσει τα κατωτέρω.

Ο ειρημμένος μητροπολίτης είναι ένας εκ των κυρίων συντελεστών που συνέπραξε στη σύνταξη του θεολογικά ατυχέστατου πονήματος της Επιτροπής Βιοηθικής "Εκκλησία και Μεταμοσχεύσεις" συσταθείσας επί αρχιερατείας Χριστοδούλου. Είναι επίσης και ο συγγραφέας του βιβλίου "Εκεί που δεν φαίνεται ο Θεός" (σημ. εκεί όπου φαίνεται η δική του δίγλωσση και αμφίσημη ικανότητα).

Δεν θα κάνω βιβλιοκριτική ούτε θα ασχοληθώ με τα όσα συνέγραψε η εντολοδόχος επιτροπή Βιοηθικής. Το μεστό επιδερμικών αισθηματισμών βιβλίο του (: "Εκεί που δεν φαίνεται ο Θεός") είναι κατάλληλο για κινηματογραφικά σενάρια του τύπου "Love Story". Θα γράψω όμως τούτο:
Αν δεν ήταν ο ουσιαστικός συντάκτης των πορισμάτων στην έρευνα (μεταξύ ομοφρώνων) που διεξήγαγε η επιτροπή για τα σύγχρονα θέματα, που καλούνται "βιοηθικά" και ακόμη, αν δεν ήταν ο συγγραφέας του "Εκεί που (σημ. όπου) δεν φαίνεται ο Θεός", θα μας ήταν εντελώς άγνωστος ή και ασήμαντος. Ούτε και θα συμμετείχε στο Εθνικό Συμβούλιο Ερευνας και Ανάπτυξης, ένθα προΐσταται η εκλεκτή της μπιλντεμπέργκειας συνομωσίας κα. Διαμαντοπούλου.

Το "εξ αγόνου πέτρας τερατουργούμενον" εις πηγήν αφθαρσίας και η διαστροφή την οποία εισάγει ο περί ου ο λόγος μητροπολίτης, είναι η κατάφαση και ανάδειξη των μεταμοσχεύσεων ως η πηγή του "εκ τάφου ομβρήσαντος Χριστού". Δηλαδή οι μεταμοσχεύσεις και διάβαζε η πρόωρη, η έγκυρη και έξυπνη εκσπλάχνωση-θανάτωση των διαπλεόντων την Αχερουσία ή και όλων όσων αναμένουν το πλοιάριο. Διότι πρίν γυρίσει η λέμβος να παραλάβει και άλλους επιβάτες, κάποιοι από αυτούς πρέπει να έχουν δοθεί και δεχθεί την ολοκληρωτική αγάπη του Ιησού : "αγαπάτε αλλήλους καθώς ηγάπησα υμάς. μείζονα ταύτης αγάπης ουδείς έχει, ίνα τις την ψυχήν αυτού θη υπέρ των φίλων αυτού".

"Κύριος ποιμαίνει και ουδέν με υστερήσει"
Ό,τι υστερεί ο Κύριος από τους άλλους, το παραλαμβάνουν οι ποιμαίνες

"Και το έλεός σου καταδιώξει με πάσας τας ημέρας της ζωής μου"
Το έλεος καταδιώκει ακόμη και τους καταδικασμένους εγκληματίες εις θάνατον. Τούτων το τέλος και η τελείωση γίνεται δια βολίδος σε τμήμα του εγκεφάλου προς αφαίρεση των ζωηφόρων οργάνων. Χορηγός, το έλεος του Κυρίου!

"και το κατοικείν με εν οίκω Κυρίου εις μακρότητα ημερών"
Η μακρότητα ημερών είναι το ζητούμενο. Ως προς το κατοικείν με εν οίκω Κυρίου, εδώ θα λέγαμε ότι πρόκειται περί συγκατοίκησης. Φυσικά, χωρίς τον Κύριο. Ο τον βίον επιμηκυνθείς, διότι εβραχύνθησαν αι ημέραι των ασεβών, συνοικεί μετά του αφαιρεθέντος βίου - προφανώς του ασεβούς. Η ευσέβεια και η ασέβεια συνοικούν δοξάζουσαι τον Κύριον εκφωνούσαι παρηλλαγμένην και εν αλαλαγμώ εκσυγχρονιστική/μεταπατερικήν Ωδή:

"Δεύτε ζωήν ζήσωμε καινήν, ούκ ἐκ πέτρας αγόνου τερατουργούμενης. αλλ' αφθαρσίαν εκβλαστήσασα, εκ τάφου ομβρήσαντος αγάπην, εν η στερεούμεθα".

Εμείς και ο ποιμήν Μεσογαίας και Λαυρεωτικής, αυτή την αγάπη (μας καλεί να) την ξεπεράσαμε. Κάναμε την υπέρβαση. Είναι όλοι φίλοι μας, δεν κάνουμε καμία διάκριση. Εκτός από μια. Όλα να γίνουν όταν η τύχη και η κακιά στιγμή μας καταστήσει νεκρούς, αλλά λίγο ακόμη ζωντανούς. Τότε θα γίνουμε όλοι φίλοι όλων, τότε θα αποκτήσουμε την βιωματική εμπειρία δοσίματος, τότε θα αγαπήσουμε τόσο, ώστε την ψυχή μας (είναι τα λαμβανόμενα όργανα!) να δίνουμε για τους άλλους.

Εμπρός λοιπόν, όλοι εδώ και τώρα, να μπούμε στη λίστα της αγάπης και να μην περιμένουμε την ενδεκάτη. Να μη γίνουμε σαν τις μωρές παρθένες που τις πήρε ο ύπνος. Να φροντίσουμε να αγοράσουμε λάδι, και όταν ακούσουμε το "Ιδού ο νυμφίος" να βγάλουμε και να δείξουμε την κάρτα του δωρητή. Λάδι όμως δεν θα έχουμε, κλειστή θα είναι η πόρτα, κι εμείς μέσα στα σκοτάδια του κώματος θα φωνάζουμε "κύριε, κύριε, άνοιξον ημίν".

"ο δε αποκριθείς είπεν, αμήν λέγω υμίν, ουκ οίδα υμάς".


Μετά από αυτά, θεωρώ εντελώς περιττό και ασήμαντο, αν ο π. Σαράντης ασχολήθηκε, και με ποιο τρόπο, με τη γερόντισσα Γαβριηλία. Σημαντικότερο είναι η κάρτα του πολίτη, καθώς θα περιέχει την ιστοσυμβατότητα των κατόχων της.


(*)Βλέπε ανάρτηση με τίτλο :"Εκ πολυλογίας ουκ εκφευξη αμαρτίαν", στις 22/09/2010, εκτενές σχόλιο υπογραφόμενο από "Μυρμιδόνα"

9 σχόλια:

  1. Καλημέρα κύριε Χριστοδουλιδη

    θα διαβασω αργότερα το άρθρο σας 'αναλυτικα' - τωρα με πιεζουνε οι υποχρεωσεις.

    Μεχρι τοτε ομως...μπορειτε σας παρακαλω να μας πειτε ξεκαθαρα, με απλα λογια:

    Ειστε και κατα των μεταμοσχεύσεων;

    Θα χαρω για την διευκρινιση σας
    Μυρμιδόνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α, και τωρα που το θυμηθηκα...

    σας ρωτησα κατι στην προηγουμενη σελιδα, αλλα τελικα ειστε τοσο προβλέψιμοι πια!
    Οταν δεν σας συμφερει κατι - κανετε πως δεν το διαβασατε!
    Τι ωραιο κόλπο στα αληθεια!
    Βρε τι ωραιοι Χριστιανοι που ειμαστε!

    Το κάνω κόπυ το κειμενο - θα περιμενω και εδω με αγωνια της διευκρινισεις σας!

    (Τι να κανουμε, μαλλον βρηκατε τον μπελα σας μαζι μου) :)

    Κύριοι Χριστοδουλιδη και Παναγιώτη (απο την Αθήνα) :)

    Γραφετε - ως το πιο φοβερο σας επιχειρηματα κατα του Μεσογαιας - αφου τοσο καιρο του πετατε μονο λάσπη:

    "Προκειμένου να εκκλησιάζονται εκεί οι Ρώσοι και να μην καταφεύγουν σε εκκλησίες του παλαιού ημερολογίου!!"

    Δεν ξερω λεπτομερειες, αλλα φανταζομαι τον λογο για τον οποιο το κανει ο Νικολαος!

    Δηλ ειναι τοσο κακο;
    Οι Ρωσοι ειναι με το Παλαιο.
    Ελα ομως που στην περιοχη τους ισως υπαρχουνε μεν Παλαιοημερολογιτες...αλλα οχι οι κανονικοι, οπως το Αγιο Ορος που ακολουθει το Παλαιο Ημερολογιο!

    Αλλα Παλαιοημερολογιτες 'της κακιας ωρας' - εσεις που ζειτε εκει κατω στας Αθηνας πρεπει να το γνωριζετε καλυτερα απο μενα!

    Παλαιοημερολογιτες που μεταξυ τους σφαζονται, δεν μιλιουνται, χειροτονουν 18χρονα σε Επισκόπους, κανουνε 'σουπερ εξορκισμους' και παει λεγοντας!

    Ε, προκειμενου οι Ρώσοι που ζουνε σε εκεινη την περιοχη να πανε σε αυτους τους σχισματικους και 'κακους' Παλαιοημερολογιτες...

    ...μαλλον θα σκεφτηκε ο Αγιος Μεσογαιας να τους 'παραχωρησει' εναν Ναο του Νεου Ημερολογιου!

    Γιατι βλεπετε παντου "Διαολια και Τριβολια";

    Μυρμιδόνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μυρμιδόνα,

    Πριν προβείς σε απαξιωτικές κρίσεις :

    "Σας ρωτησα κατι στην προηγουμενη σελιδα, αλλα τελικα ειστε τοσο προβλέψιμοι πια! Οταν δεν σας συμφερει κατι κανετε πως δεν το διαβασατε! Τι ωραιο κόλπο στα αληθεια! Βρε τι ωραιοι Χριστιανοι που ειμαστε!",

    να σκέφτεσαι μήπως αθέλητα προβάλλεις χαρακτηριστικά της ιδιοσυγκρασίας σου. Δηλαδή, την πονηρία που έχεις μέσα σου.

    Πως είσαι σε θέση να γνωρίζεις ότι δεν απαντούμε, επειδή "δεν μας συμφέρει"; Γράφεις και θέτεις καταιγισμό ερωτήσεων, κρίσεων, συμπερασμάτων, ώστε αυτός, που καλείται να ανταποκριθεί σε αυτό που του ζητάς, να μη γνωρίζει πού να αρχίσει και πού να τελειώσει.

    Είχα υπόψη μου να σου απαντήσω, αλλά μου διέφυγε όπως και πολλά άλλα. Ο Μεσογαίας είναι ο άνθρωπος της αγάπης και πονά, όταν βλέπει τους Ορθοδόξους να σφάζονται μεταξύ τους. Δεν μπαίνει όμως στον κόπο να σκεφθεί ποιος τους έφερε σε αυτή την κατάσταση. Αν το έκανε θα ήταν "για τα μπάζα". Η φιλαυτία, η φιλοπρωτία, η κενοδοξία, δεν του το επιτρέπει. Δεν του επιτρέπει να υπάρχουν άνθρωποι που ονομάζονται παλαιοημερολογίτες. Έξυπνα και πονηρά φερόμενος τους δίνει μια νεοημερολογήτικη εκκλησιά για να εκκλησιάζονται εκεί (Ρώσοι του παλαιού). Δηλαδή, σε νεοημερολογητικό ναό. Η διολίσθηση αναμενόμενη και το σκοπούμενο εύκολα εφικτό.

    Διολίσθηση πού όμως;Στο νεοημερολογητισμό; Ναί. Και σκοπούμενο τι; Η μετάβαση ασυναισθήτως στον οικουμενισμό.

    Ο Ρώσος παλαιοημερολογίτης που θα εκκλησιασθεί σε νεοημερολογητικό ναό, θα έχει την αίσθηση ότι εκκλησιάζεται σε ορθόδοξο ναό ευγενώς προσφερθέντα από νεοημερολογίτη επίσκοπο. Η χειρονομία αυτή αμβλύνει τη διαφορά παλαιού και νέου και όχι δύσκολα, καθιστά αδιάφορο τον εκκλησιαζόμενο να αναζητήσει τη σημασία αυτών που έγιναν στο παρελθόν. Και έγιναν πολύ σημαντικά πράγματα τα οποία γνωρίζει η επισκοπική μίτρα. Αλλά δεν θέλει να τα θυμάται κανείς. Να μη τα ξέρει κανείς. Να ξέρει μόνο ότι διαφορές δεν υπάρχουν, για να μεταπηδήσει σύντομα στη νέα φάση : Στον οικουμενισμό.

    Προθάλαμος του οικουμενισμού είναι ο νεοημερολογητισμός. Γι΄ αυτό, όταν κανείς κάνει λόγο για οικουμενισμό, δεν πρέπει να αναφέρεται σε παπικούς ή προτεστάντες. Αυτοί έφτιαξαν μια αίρεση όντας αιρετικοί και μας την πρόσφεραν. Κι εμείς την πήραμε. Την πήραν, τώρα, δυστυχώς και οι Ρώσοι.

    Σήμερα εκκλησιάζονται σε ναό του οικουμενισμού, ευγενικά προσφερθέντος υπό του Μεσογαίας, αύριο θα τους δεις σε παπικό, σε προτεστάντικο, σε τζαμί ή στη συναγωγή.

    "Ενας θεός για όλους με ποικίλες λατρευτικές εκφράσεις" για τον ανέκφραστο Θεό! Η λατρεία αποτελεί "έκφραση" του Θεού, διδάσκουν οι πλάνοι
    και μας έκαναν ηλίθιους. Ευτυχώς, όχι όλους.

    Όταν αγαπητέ μου βρεθείς στα ξένα και δεν έχεις εκκλησιά να πας, θυμίσου το "είσελθε εις το ταμιείον σου, και κλείσας την θύραν σου πρόσευξαι".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κύριε Χριστοδουλιδη

    Γραφετε μονος σας για τον Μεσογαίας:

    "Ο Μεσογαίας είναι ο άνθρωπος της αγάπης και πονά, όταν βλέπει τους Ορθοδόξους να σφάζονται μεταξύ τους"

    Καλι μόλις δυο σειρες πιο κατω:
    "Η φιλαυτία, η φιλοπρωτία, η κενοδοξία, δεν του το επιτρέπει".

    Διακρίνετε και εσεις μια αντίφαση στα γραφόμενα σας;

    Επισης: τι είδους ΠΡΩΤΕΙΟ και τι ειδους ΚΕΝΟΔΟΞΙΑ μπορει να ζητα ενας ανθρωπος σαν τον Νικόλαο, οταν στην ΝΑΣΑ τον παρακαλουσανε "μεινε μαζι μας, μεινε κοντα μας, θα εχεις οτι θελεις, οτι μας ζητησεις"; !
    Παχυλο μισθο, ανεσεις της αμερικανικης κοινωνιας, υλικα και σαρκικα!

    Λετε να τα αφησε ολα αυτα ο ΝΙκόλαος, γιατι δεν ειχε κατι καλυτερο να κανει, και σκεφτηκε να 'ασχολειται' τωρα με Ρώσους οικονομικους μετανάστες..καπου στην 'ακρη της Ελλαδος', που δεν τους γνωριζει ουτε 'η ιδια τους η μητερα';!

    Και αν ο Μεσογαιας ειναι 'κενοδοξος' - ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ εσεις εναν ανθρωπο που δεν ειναι!!!

    Αφηστε που ο Μεσογαιας δεν ειναι ο 'κλασσικος καριεριστας της υψηλης Ιεραρχιας' - δεν εζησε τα νειατα του ο ανθρωπος για να γινει μια μερα Δεσπότης!
    Ισα ισα, την αποφαση την πηρε 'προβεβηκοτος ηλικιας' - μεσα σε 'μολις 29 ημερες' - οπως τον ακουσα σε ενα κηρυγμα του!

    Και επιτελους:
    Αντι να δοξαζουμε τον Θεό, που μας εδωσε εναν Επισκοπο, ο οποιος δεν ομιλει την γνωστη 'ξύλινη γλωσσα της θεολογιας', ο οποιος καταλαβαινει την γλωσσα της Επιστήμης...δεν ζει 'στον κοσμο του' - ειναι 'εντος των πραγματων' -

    - και ο οποιος, αν μη τι αλλο εφαρμοσε εμπρακτα το βιβλικο χωριο: "Πουλησε τα υπαρχοντα σου, τα πτυχια σου, τα σπιτια σου, τις ανεσεις σου ... ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ ΜΟΙ"....

    ...ολα αυτα δεν τα βλεπετε κυριε Χριστοδουλιδη;

    ********************************************

    Τον κατηγορειτε γιατι εδωσε μια Νεοημερολογιτικη Εκκλησια στους Ρωσους.
    Δηλ τι θα επρεπε να κανει; Να τους χτισει μια δικη τους Εκκλησια;
    Μηπως να τρεξει και στην Ρωσια, να τους βρει έναν δικο τους ιερεα, και να τον φερει στην Αθηνα;
    Πειτε μας την γνωμη σας, τι πρεπει να κανει ο Νικόλαος;
    Που ξερετε, μπορει να διαβαζει τις σελιδες σας, και να του δωσετε καλες ιδεες του ανθρωπου!
    *****************************************************
    Επισης γραφετε:
    «Διολίσθηση πού όμως; Στο νεοημερολογητισμό; Ναί. Και σκοπούμενο τι; Η μετάβαση ασυναισθήτως στον οικουμενισμό.»

    Δηλ για σας οι Νεοημερολογιτες, όπως π.χ. ειμαι εγω…ειμαστε οικουμενιστες;
    Μιληστε μια φορα ‘ξεκαθαρα’ και εξω από τα δοντια! (συνεχεια στο επομενο ‘αρθρο’…)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου ζήτησες να σου απαντήσω σε ένα αρχικό σου ερώτημα και απάντησα. Τώρα μου ζητάς να σου απντήσω σε εκατό άλλα, στιγμή κατά την οποία δεν καταλαβαίνεις αυτό που γράφω και πώς το γράφω : "Είναι ο επίσκοπος της αγάπης και παρακάτω γράφω για φιλοπρωτία, φιλαυτία κλπ.". Μου βρίσκεις αντίφαση! Εντάξει, ας το πάρει το ποτάμι

    Ας αφήσουμε τα πολλά και ας περιοριστώ σε ένα : Και ο διάσημος κλασσικός συγγραφέας Λέων Τολστόϊ πούλησε όλη του την περιουσία και την έδωσε στους φτωχούς. Το έκανε για να δείξει πόσο καλός μασόνος ήταν. Αν σου λέει κάτι, έχει καλώς.

    "Δηλ. για σας οι Νεοημερολογιτες, όπως π.χ. ειμαι εγω, ειμαστε οικουμενιστες;"

    Απάντηση : Ναι, δεν είσαι ακόμη πλήρης, αλλά δεν το έχεις καταλάβει. Όπως δεν καταλαβαίνεις αυτά που γράφω και πώς τα γράφω. Εύχομαινα σε φωτίσει ο άγιος Θεός. Όχι για να "δεις" όσα σου γράφω, να "δεις" όσα σου γράφουν οι άλλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν εγραφα εγω το παρακατω κειμενο σας…θα μου λεγατε: «Μυρμιδονα, προτρεχεις, κανεις πως τα ξερεις όλα..μηπως προβλεπεις και το μελλον;»

    Ετσι γραφετε:
    «Σήμερα εκκλησιάζονται σε ναό του οικουμενισμού, ευγενικά προσφερθέντος υπό του Μεσογαίας, αύριο θα τους δεις σε παπικό, σε προτεστάντικο, σε τζαμί ή στη συναγωγή.»

    Αυτό παλι πως το συμπεραινετε;
    Γιατι ειστε τοσο απολυτοι; Γιατι τα ισοπεδωνετε όλα;
    Ξερετε, η ζωη κυριε Χριστοδουλιδη δεν είναι μονο ασπρο και μαυρο!
    Το ουρανιο τοξο…εχει πολλα χρωματα!
    *********************************************************

    Επισης το μοναδικο σας σχολιο για τα πολύ θεολογικα βιβλια του Νικολάου…που εχουνε άρωμα Αγίου Όρους…ποιο ητανε;
    Σας αντιγραφω επι λεξη, ώστε ο φιλτατος αναγνωστης να κρινει μονος του!
    «ούτε στο γεμάτο επιδερμικούς αισθηματισμούς - το βιβλίο είναι κατάλληλο για κινηματογραφικά σενάρια του τύπου "Love Story" - βιβλίο του επισκόπου Μεσογαίας.»
    Τελικα τα παντα σας αφηνουνε ασυγκινητο!
    Κρινετε με τοσο αυστηρα μετρα …ο Θεος να δειξει ελεος όταν θα κρινει εσας!
    Ειστε τοσο απολυτη, δεν διακρινετε ουτε ‘αγαθες προθεσεις’, ουτε ‘αγνο σκοπο’!

    Επιτελους ενας Επίσκοπος που γραφει και ομιλει σαν τους Αγιορείτες Πατερες…και πεσατε πανω του να τον ‘κατασπαραξετε’!

    ****************************************************************

    Και τελειωνετε με τον φοβερο σας επιλογο:
    «Όταν αγαπητέ μου βρεθείς στα ξένα και δεν έχεις εκκλησιά να πας, θυμίσου το "είσελθε εις το ταμιείον σου, και κλείσας την θύραν σου πρόσευξαι".»

    Δηλ οι Ρώσοι οικονομικοι μετανάστες που βρεθηκαν στην πατριδα μας, η ορθοδοξη Εκκλησια…δεν πρεπει να θεωρειται γιαυτους Εκκλησια;!

    Δηλ η Εκκλησια της Ελλαδος που ακολουθει το Νέο Ημερολογιο…δεν είναι Εκκλησια για σας;
    Παρακαλω για διευκρινισι σας!

    *************************************************************************

    Και κλεινω, με το αρχικο σας θεμα, παρακαλω και εδώ για μια τοποθετηση σας:

    Ειπατε ότι σαφεστατα ειστε κατά της μεταμοσχευσης.

    Αν ενας νεαρος ανθρωπος, τραυματιστει θανάσιμα σε ένα τροχαιο...και εχει λιγες ωρες ζωης, μολις αυτος ο ανθρωπος αποθανει…
    ..ειναι τοσο κακο να παρουμε τα ‘οργανα του’ και να τα ‘βαλουμε’ σε έναν αλλον ετοιμοθανατο…ώστε να συνεχιζει να ζει;
    Παρακαλω επι αυτου αν εχετε την καλωσυνη να τοποθετειθειτε – ώστε να μην ‘πλατυασει’ η κουβεντα μας αδικως

    Υ.Γ.-1: Για να μην σας μπουνε ‘ιδεες’ στο μυαλο, τον Νικόλαο ουτε τον ξερω, ουτε τον εχω δει, ουτε εχω μιλησει ποτε μαζι του, ουτε ποσοστά παιρνω από τις πωλησεις των βιβλιων του!
    Μονο στο youtube καθως και στην ΕΡΤ1 τον εχω δει!
    Απλα ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ – γιαυτο γραφω ότι σας γραφω!


    Υ.Γ.-2: Το σχολιο στον Πρόλογο σας μονο ως κοπλιμεντο μπορω να το εκλάβω!
    Ετσι γραφετε:
    «Γράφεις και θέτεις καταιγισμό ερωτήσεων, κρίσεων, συμπερασμάτων, ώστε αυτός, που καλείται να ανταποκριθεί σε αυτό που του ζητάς, να μη γνωρίζει πού να αρχίσει και πού να τελειώσει.»

    Τωρα τι να σας πω για να σας βοηθησω; Ότι θα σκεφτομαι λιγοτερο; Και δεν θα θετω ερωτηματα που σας ‘τσουζουνε’;
    Όμως μια μικρη συμβουλη θα σας την δωσω:
    Για να με ‘προλαβαινετε’ προσλαβετε 4-5 γραμματεις…α, και καμια δεκαριά φαρισαιους!
    Από ότι φαινεται…κυκλοφορουνε μπόλικοι από αυτους ….στο περιγυρω σας!

    Μετα τιμής

    Μυρμιδόνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Για να με ‘προλαβαινετε’ προσλαβετε 4-5 γραμματεις…α, και καμια δεκαριά φαρισαιους!
    Από ότι φαινεται…κυκλοφορουνε μπόλικοι από αυτους ….στο περιγυρω σας!"

    Αφού είναι έτσι και ο περίγυρός μου περιστοιχίζεται από φαρισαίους, ας κλείσουμε καλύτερα τη συζήτηση. Χρήματα για να προσλάβω υπαλλήλους δεν έχω.

    Υγίαινε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι ωραιος τροπος να αποφευγετε να απαντησετε επι της ουσιας!

    Στο καλο...και η ειρηνη μαζι σας!

    Ας κρινει ο Αναγνωστης ποιος φοβαται να κανει διαλογο, να απαντησει!

    Απορω τοτε: γιατι ανοιγετε διαφορα θεματα και ερωτησεις και αναρτήσεις..αφου εκτος απο μενα..κανεις αλλος δεν σας διαβαζει;

    και κυριως: δεν μπαινει στον κοπο να κανει διαλογο μαζι σας;

    Θιχτηκατε τοσο γρηγορα;
    Διακρινω "κρυμμενο εγωισμο";

    Την τακτικη σας ουτε οι πολιτικοι δεν την ακολουθουνε! Μαλλον...μονο αυτοι!

    "ΜΕ προσβαλες; Δεν απαντω"!

    Σας συμβουλευω...να αγορασετε ξυδι...αν τοσο γρηγορα θυμωνετε!

    Εσεις λιγα ειπατε εναντιον μου;

    "Αμορφωτος, αγραμματος..δεν ειχε καλους δασκαλους, δεν ξερει να διαβαζει, αλλα και αν διαβαζει δεν ξερει να καταλαβαινει..ασε που ειναι αιρετικος..ειναι οικουμενιστης...ειναι πιο παπικος απο τους παπικους...αλλα ακομα δεν το εχει καταλαβει...ειναι πονηρος...σκεφτετε και ρωταει πονηρα"....

    και τοσα αλλα γραψατε εναντιον μου!

    Και ομως...εγω ειμαι εδω..και κανω διαλογο μαζι σας!
    Οτι αν με ρωτησετε το απανταω!
    Και δεν αποφευγω!

    τελοςπαντων....

    Παντως, για όποιες αποριες σας....του ενεστωτος χρονου ή του μελλοντος...

    θα ειμαι παντα στην διαθεση σας

    Μυρμιδόνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια εκφράζουν τη γνώμη ή άποψη του συντάκτη τους