Διάφορα Θέματα « ἡ θεοσέβειά ἐστι σοφία, τὸ δὲ ἀπέχεσθαι ἀπὸ κακῶν ἐστιν ἐπιστήμη » Ιώβ
Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011
ΔΙΑΠΟΙΜΑΝΣΗ Ή ΔΙΑΣΚΟΡΠΙΣΜΟΣ;
Η τηλεοπτική συνέντευξη του Αρχιεπισκόπου, από το ιστολόγιο http://santo-rinios.blogspot.com/2011/01/blog-post_2712.html
Σχόλιο : Μια μικρή αναδρομή στην Ιερά Παράδοση (την έχουμε τσαλαπατήσει). Άλλη μια στη σύνδεση αρχαιότητας και χριστιανισμού με αναφορά (ονομαστική) στους πατέρες και μια μακρά, μακροτάτη "έκθεση πεπραγμένων" για την ανταγωνιστικότητα μεταξύ Πολιτείας και Εκκλησίας, ως προς το κοινωνικό έργο που προσφέρει η κάθε μια σε σχέση, απαραιτήτως, με τα περιουσιακά στοιχεία που η κάθε πλευρά διαθέτει. Και ύστερα απορούμε, ο λαός είναι ακατήχητος και ο Ιγνάτιος Βόλου "πιστεύει" :
"... πιστεύω ακλόνητα ότι αυτά τα κείμενα τα οποία διαβάζονται στους μεγάλους πανηγυρικούς Εσπερινούς, είναι διδακτικά κείμενα και δυστυχώς λόγο της αποστάσεως που έχουμε πλέον από την Ελληνική γλώσσα εκείνης της εποχής, οι πιστοί μας δεν τα κατανοούν ενώ είναι πολύ διδακτικά".
Αυτή δεν ήταν συνέντευξη διαποίμανσης, ήταν συνέντευξη διασκορπισμού και αποπροσανατολισμού του ποιμνίου. Ήταν μια συνέντευξη για να διατηρήσουμε το image της καταλλαγής, σε μια εποχή εξόχως διωκτικής του Ορθόδοξου φρονήματος.
Γράφει ο Παναγιώτης Τελεβάντος
Η τηλεοπτική συνέντευξη του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου αφήνει αγαθές - κατά το πλείστον - εντυπώσεις στον μη ενημερωμένο τηλεθεατή.
Ο Αρχιεπίσκοπος είναι πράγματι εξ ιδιοσυγκρασίας μετρημένος και προσεκτικός και οπωσδήποτε χαμηλών τόνων. Βλέπει τις κακοτοπιές. Είναι φανερόν ότι προτιμά την εκ των παρασκηνίων παρέμβαση παρά τον κριτικό έλεγχο από τον άμβωνα ή τους εξώστες. Σ’ αυτό κανείς δεν μπορεί να τον μεμφθεί. Ο κάθε άνθρωπος έχει την ιδιοσυγκρασία και τη νοοτροπία του και όλα τα χαρίσματα ευλογούνται και συντελούν στο έργο της Εκκλησίας.
Κερδίζει τις εντυπώσεις του μέσου τηλεθεατή επειδή δεν είναι “μοντέρνος παπάς”. Μου άρεσε κάτι που είπε και το οποίο ίσως για τους πολλούς είναι ασήμαντο. Ισως και να μην το πρόσεξαν. Του αρέσει, ανέφερε, να πηγαίνει στο μοναστηράκι του και να διαβάζει και να βάζει τα πόδια του στη θάλασσα. Με άλλα λόγια δεν κάνει βουτιές από θαλαμηγούς εφοπλιστών.
ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΔΕΙΑ;
Ομως! Μιλά για όραμα αλλά τελικά όραμα δεν έχει.
Θέλει να προσφέρει στον άνθρωπο αγάπη και από ότι ακούσαμε στη συνέντευξη έχει να επιδείξει μεγάλο φιλανθρωπικό έργο και ως Μητροπολίτης Θηβών και ως Αρχιεπίσκοπος. Αλλά το πλούσιο κοινωνικό έργο που επιτελεί δεν το προσεγγίζει θεολογικά και σωτηριολογικά.
Είναι πασίδηλον ότι δεν είναι βαθύς θεολογικός νους.
Ακόμη και για την αγαμία των επισκόπων που νομοθέτησαν Οικουμενικές Σύνοδοι αφήνει να αιωρείται η μομφή ότι ίσως ήταν καρπός εγωισμού και εκτροπή από το πνεύμα του Ευαγγελίου!!!
Οταν ρωτήθηκε για τις μεταγλωττίσεις των ιερών κειμένων είπε απλά τα αυτονόητα: Οτι δεν μπορεί να υπάρχει αυθαιρεσία και ο κάθε επίσκοπος ή και ιερέας να πράττουν κατά το δοκούν. Καμία προσπάθεια να αναλύσει το θέμα θεολογικά.
Δεν φάνηκε να γνωρίζει τη διαφορά των όρων σύσκεψη, συνδιάσκεψη και σύνοδος.
Συγκαταρίθμησε τον Ιερό Χρυσόστομο στους Καππαδόκες!!!
Οταν ρωτήθηκε για τα ράσα έδωσε την απάντηση που ακούσαμε παλαιότερα από το Μητροπολίτη Ζακύνθου. Ο κόσμος δεν θέλει να βγάλουμε τα ράσα. Γι’ αυτό τα κρατάμε. Ούτε υποψία της θεολογίας που κρύβει το πένθιμο ένδυμα του κλήρου όπως την ανέλυσαν θαυμάσια πολλοί και μάλιστα οι π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος και π. Σαράντος Σαράντης με ακαταμάχητα θεολογικά επιχειρήματα. Καμιά υποψία ότι το ράσο είναι σταυρικός τρίβωνας και κατά Θεόν πένθος που εκφράζει το φρόνημα της Εκκλησίας.
Δεν έδωσε καθόλου πειστικές απαντήσεις για τα παρατράγουδα της συναυλίας λαικού τραγουδιού στον Αγιο Παντελεήμονα, ούτε για την εκκοσμίκευση της Εκκλησίας.
Η ανάλυσή του για το πώς προσέλαβε και διέσωσε η Εκκλησία τον αρχαίο κόσμο δεν ξεπερνά το επίπεδο του μέσου κατηχητή. Δεν ανέφερε τίποτα που να δείχνει - αν και φιλόλογος - ότι έχει τις προυποθέσεις να αναλύσει την ουσία του θέματος.
ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΑ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΙΜΝΙΟΥ ΤΟΥ
Τα ερωτήματα που παραμένουν στην ψυχή του ποιμνίου του δεν τα απάντησε ο Μακαριότατος. Η αλήθεια είναι ότι δεν τον στρίμωξε ο δημοσιογράφος που του πήρε τη συνέντευξη, που ήταν καθ’ υπερβολήν επιεικής μαζί του. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τα ερωτήματα αυτά σταμάτησαν να αιωρούνται.
Δεκτό το σεμνό και συνετό φρόνημα του Αρχιεπισκόπου. Απολύτως δεκτή η πολιτική των ηπίων τόνων αν τον εκφράζει ως άνθρωπο και προπαντός αν θεωρεί ότι αυτή η προσέγγιση είναι πιο αποτελεσματική για το συμφέρον της Εκκλησίας!
Οση επιείκεια όμως και αν επιστρατεύσουμε δεν κατανοούμε γιατί περιβάλλεται από ανθρώπους που δεν εμπνέουν, ενώ στο περιθώριο υπάρχουν τόσες ευλαβείς ψυχές με ικανότητες και πείρα που θα μπορούσαν να τον βοηθήσουν στη διαποίμανση της Εκκλησίας!
Γιατί ο γνωστός για το συγκρητιστικό του φρόνημα Μητροπολίτης Μεσσηνίας προωθείται στους διαλόγους;
Γιατί ανέθεσε το ραδιοσταθμό της Εκκλησίας σε ανθρώπους που τον ευτέλισαν;
Γιατί υποστήριξε για επισκοποίηση και για επιτελικές θέσεις της Εκκλησίας ακατάλληλα πρόσωπα;
Γιατί διόρισε τον κ. Σταύρο Γιαγκάζογλου ως το στενότερο συνεργάτη του;
Γιατί δεν είπε ποια είναι η θεολογία της Εκκλησίας για το "σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης" και τους άλλους αντιχριστιανικούς νόμους, που ψήφισε ή και ετοιμάζεται να ψηφίσει η Πολιτεία;
Γιατί δεν βρήκε την ευκαιρία να ξεκαθαρίσει τη θέση της Εκκλησίας για το ηλεκτρονικό φακέλλωμα;
Γιατί παραπλάνησε το Μητροπολίτη Αττικής για να κερδίσει τον Αρχιεπισκοπικό Θρόνο και αφήνει την κατάφωρη αυτή βοώσα αδικία να συνεχίζεται για 37 χρόνια;
Γιατί παίζει το παιγνίδι των άθεων κυβερνώντων, ενώ γνωρίζει πολύ καλά ποιες είναι οι διαθέσεις τους - ούτε που μπαίνουν άλλωστε στον κόπο να τις αποκρύψουν - έναντι της Εκκλησίας;
Ο “ΠΑΡΑΜΥΘΗΤΙΚΟΣ” ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
Ο λόγος της Εκκλησίας πρέπει να είναι “παραμυθητικός!” Ποιος το διαμφισβητεί; Από πότε όμως η προβολή των αληθειών της πίστεως θεωρήθηκε έλλειψη “παραμυθίας”;
Πότε ακούσαμε το Μακαριότατο να μιλά για ορθόδοξο φρόνημα, να ελέγχει το συγκρητισμό, να ερμηνεύει θεολογικά το φαινόμενο τη παγκοσμιοποίησης, να βάζει φρένο στην εκτροπή της μεταπατερικής θεολογίας, τους εκπρόσωπους της οποίας έχει στο πλάι του ως στενούς συνεργάτες;
Ο λόγος της Εκκλησίας πρέπει οπωσδήποτε να είναι παραμυθητικός! Αλλά υπάρχει άλλη παρηγοριά για τον άνθρωπο εκτός από τον Χριστό;
Ποιος παρακολούθησε τη συνέντευξη του Αρχιεπισκόπου και ένιωσε ότι η Εκκλησία είναι η ΜΟΝΗ αληθινή παρηγοριά ("παραμυθία") του ανθρώπου και ο Χριστός ο ΜΟΝΟΣ Αληθινός Θεός και Σωτήρας του Κόσμου;
Το δικό μου σχόλιο που έστειλα τώρα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟδυσσέα, ένα έχω να σου πω και βάλτο καλά στο μυαλό σου και μην προσπαθείς να καθησυχάσεις την συνειδησή σου με φληναφήματα ασεβών σαν τον Μουστάκη και τον ΙΚ.
ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΦΟΒΟ ΘΕΟΥ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ, ακόμα και αν σου κόστιζε πολλές χιλιάδες ευρώ, το εξωπέταγμα και ο αποκλεισμός των ασεβών φιλοκαζαντζακικών, θα το έκανες μετα χαράς.
ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΦΟΒΟ ΘΕΟΥ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ, ακόμα και αν σε εκβίαζαν ότι θα σου ανατινάξουν το σπίτι ή θα σε χτυπήσουν, αν αποκλείσεις τους φιλοκαζαντζακικούς, πάλι μετα χαράς θα τους απόκλειες και χωρίς δεύτερη κουβέντα.
ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΦΟΒΟ ΘΕΟΥ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ, δεν θα προτιμούσες τίποτα στον κόσμο αυτόν να δεχθείς ως αντάλλαγμα, προκειμένου, να προδώσεις τον Χριστό, φιλοξενώντας ασεβή υποκείμενα φιλοκαζαντζακικά.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΧΕΙΣ!
ΕΙΣΑΙ ΑΞΙΟΘΡΗΝΗΤΟΣ, ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ!
Διευκρίνιση,
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο σχόλιο του Γεωργίου αφορά στην ανάρτηση :
http://apotixisi.blogspot.com/2011/01/blog-post_1024.html
Συμφωνώ με τον ΓΕΩΡΓΙΟΣ και επαυξάνω και θα έλεγα πολύ χειρότερα αυστηρά αλλά δεν τα λέω γιατί μάλλον θα τροποποιηθούν απο τον διαχειριστή του παρόντος blog και θα πάνε χαμένα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλλίμαχος
ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΘΕΟΦΟΒΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟΙ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΝ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΔΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΚΑΖΑΝΤΖΑΚΙΚΟΥΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΘΕΟΦΟΒΟΙ.
ΑΠΕΙΡΩΣ ΠΙΟ ΑΘΕΟΦΟΒΟΙ.
http://apotixisi.blogspot.com/2011/01/blog-post_7845.html#comments
Αγαπητέ Καλλίμαχε,
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί δεν φροντίζεις να γράφεις όπως ο ΤΕΩΡΓΙΟΣ; Να εκδηλώνει την αντίθεσή σου, τον έλεγχό σου, χωρίς να μετέρχεσαι τρόπους και ύφος πεζοδρομίου.
Και τότε θα δεις το ποιον αυτού που ελέγχεις. Δες, για παράδειγμα, πώς ανταποκρίθηκε ο διαχειριστής του ιστολογίου της Αποτείχισης, στο ελεγκτικό σχόλιο του ΓΕΩΡΓΙΟΥ. Ούτε καν καταδέχθηκε να το αναρτήσει. Γιατί; Μήπως επειδή τον ύβρισε; Μήπως διότι τον ειρωνεύτηκε;
Τίποτα τέτοιο δεν υπάρχει στο σχόλιό του. Επειδή όμως του υπέδειξε τρόπο ομολογιακό, πώς δηλαδή πρέπει να γίνεται η πραγματική και όχι η ψεύτικη ομολογία, το κατάπιε. Το πέταξε στα σκουπίδια γιατί απλούστατα, "έτσι μου αρέσει".
Μόνο με αυτό τη μέθοδο αποκαλύπτεις ποιος είναι ο υποκριτής, που φορεί το ένδυμα της αλήθειας, και ποιος ο καταγγέλλων την υποκρισία χωρίς ιδιοτέλεια και παραπετάσματα.
Ανώνυμος 26 Ιανουαρίου 2011 7:29 π.μ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε @ 7:29,
Μετά από αυτό το άρθρο να περιμένεις κάποιο δήθεν αγωνιστικό και τάχα ορθόδοξο από τον Μουστάκη ή άλλους. Που θα μας επαναφέρουν στο σωστο δρόμο με τον Καζαντζάκη και τον Ωριγένη.
Αν θέλουν να τους στείλω και μια φωτογραφία με τον ηγούμενο της Εσφιγμένου για να "δέσουν" τα μαχητικά γραπτά τους. Έχω μερικές, ο Μουστάκης δίπλα στον Μεθόδιο!
Αγαπητέ κ.Χριστοδουλίδη,
ΑπάντησηΔιαγραφήεπιτρεψέ μου σε παρακαλώ να μην θεωρώ ως πεζοδρομιακό τον λόγο της αλήθειας, ούτε την ψευτοευγένεια ως ...ευγένεια.
Και μια και με εκνευρίσατε, τα περι πεζοδρομίου να τα πείτε στην φίλη σας που βρίθει αισχροτήτων και της κάνετε παρέα και αναρτάτε και σχόλια της.
Άντε γιατί άντε...
Καλλίμαχος
Αφήνω ότι το ότι ο Οδυσσέας δεν το δημοσίευσε το σχολιο του, σημαίνει ότι αυτά είναι λεπτομέρειες. Αν θέλει κάποιος να δει την αλήθεια, το κάνει είτε είναι σε αυστηρότερο τόνο γραμμένη είτε σε χαμηλότερο. Όποιος δεν θέλει, τα πάντα θα του βρωμούν και ξυνίζουν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλλίμαχος
Αγαπητέ και οξύθυμε Καλλίμαχε,
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα πρέπει να γνωρίζεις ότι δεν διεκδικούμε τη δική μας αλήθεια ή το δικό μας δίκιο. Για τη Θρησκεία μας αγωνιζόμαστε, για την Εκκλησία μας, για την Πίστη μας, και αυτά, εφόσον για λογαριασμό τους μιλούμε και γράφουμε, δεν χρησιμοποιούν "λόγια που πάνε χαμένα".
Συγκράτησε λίγο τα δάκτυλα στο πληκτρολόγιο και μην εξάπτεσαι.
ωραίο το σχόλιο σας με την φωτογραφία Μεθόδιου-Μουστάκη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλήθεια τί γύρευε ο Μουστάκης εκεί; Να το παίξει αγωνιστής; Μόνο αυτό μπορώ να σκεφθώ.
Αλήθεια τί γύρευε ο Μουστάκης εκεί;
ΑπάντησηΔιαγραφή- Όλα είναι marketing και ο ψευτοθεολόγος αυτός θέλει να "φαντάζει" παραδοσιακός και αγωνιστής, τρομάρα του.
Κυπριανέ, δεν είμαι οξύθυμος καθόλου σε σχέση με αυτά που βλέπω και ακούω. Λίγα μάλιστα λέω και δεν αναφέρομαι μόνο σε εσένα βεβαίως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ χωρίς ντροπή χαρακτήρισες ως πεζοδρομιακά αυτά που λέγω, δίνοντας συκοφαντικές εντυπώσεις για εμένα.
Αντί να με προσβάλλεις και να δίνεις χαρά και επιχειρήματα στους εχθρούς μου, καλύτερα είναι να παρέθετες τις λέξεις που είναι για εσένα "πεζοδρομιακές" και πού αναφέρονταν αυτές, και να άφηνες τον αναγνώστη ελεύθερο να κρίνει αντικειμενικά. Τώρα και τον προκαταλαμβάνεις και παραποιείς την αλήθεια εις βάρος μου.
Και δεν θέλεις να θυμώσω και απο πάνω;
Έπειτα δεν υποστηρίζω την αλήθεια μου, αλλά την αντικειμενική αλήθεια. π.χ.Η ασέβεια είναι ασέβεια αντικειμενικά και όχι εγω την βλέπω ως ασέβεια όπως προσπαθείς να πεις.
Καλλίμαχος
Αγαπητέ Καλλίμαχε,
ΑπάντησηΔιαγραφή... Να εκδηλώνεις την αντίθεσή σου, τον έλεγχό σου, χωρίς να μετέρχεσαι τρόπους και ύφος πεζοδρομίου.
Σύσταση είναι, συμβουλή είναι, δεν είναι χαρακτηρισμός που απευθύνεται προς εσένα ή τα γραπτά σου. Αν εσύ το νομίζεις χαρακτηρισμό δικαίωμά σου. Δεν είναι όμως. Άλλο να γράφουμε :
Εκδηλώνεις την αντίθεσή σου, τον έλεγχό σου, μετερχόμενος κλπ.
Και έτερο το :
Να εκδηλώνεις την αντίθεσή σου, χωρίς να μετέρχεσαι κλπ.
Άλλα γράμματα μάθαμε εμείς, άλλα σας δίδαξαν εσάς. Το φταίξιμο δεν είναι δικό σου.
Καλλίμαχε,
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχετε ποτέ ακούσει, έχετε ποτέ διαβάσει, έχετε ποτέ διδαχθεί, τι σημαίνει "λόγος προτρεπτικός";
Αμφιβάλλω.
Ύβρεις γεμάτες εμπάθεια και κόμπλεξ του φαντασιόπληκτου Τελεβάντου στα επιχειρήματα Λεωνίδα και Αντιοικουμενιστή. Οι Ακτίνες τον κάλυψαν χωρίς να επιτρέψουν αντίλογο στις ύβρεις του φαίνεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://aktines.blogspot.com/2011/01/blog-post_4738.html
Κύριε Χριστοδουλίδη εδώ έχετε λάθος και μην επιμένετε. Αν δεν υποννοούσατε ότι ο Καλλίμαχος εκφράζεται πεζοδρομιακά τότε δεν θα απευθύνατε σ'αυτόν αυτή την προτροπή. Ως γιατρος π.χ. προτρέπετε να φάει τυρί, γάλα, γιαούρτι, ποιόν;Αυτόν που έχει περίσσευμα ή έλλειμα ασβεστίου (Ca);
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιάννης
Αγαπητέ Γιάννη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν ο γιατρός προτρέπει ή συνιστά ή συμβουλεύει τον ασθενή, πιχί να φάει γιαούρτι και συντρέχει και άλλος λόγος υγείας, θα του πει "χωρίς να περιέχει λιπαρά".
Άλλο να σου πω "μίλαγε (να μιλάς), αλλά (χωρίς) μη (να) βρίζεις" και άλλο "μιλάς και βρίζεις"
Αν δεν το κατάλαβες, απλούστερο δεν γίνεται.
Χριστοδουλίδη όσο επιμένεις τόσο φαίνεται σε όλους ότι έχεις άδικο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτον ασθενή που έχει έλλειψη ασβεστίου του λες να πάρνει γάλα, γιαουρι, τυρί και όχι σε έναν που έχει περίσσευμα ασβεστίου.
π.χ. Γιατί δεν απεύθυνες αυτή την προτροπή στον Γεώργιο και την απεύθυνες στον Καλλίμαχο;
Είναι φως φανάρι, ότι εκεί το πήγαινες.
Χριστοδουλίδη
ΑπάντησηΔιαγραφήτα γεροντοπαλίκαρα που γράφουν εδώ ζηλεύουν που έχεις φίλη, ενώ αυτά δεν έχουν ούτε κουνουπιέρα;
Καλά. Και ΔΕ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ, ΓΕΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΗ;
ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ!
Εξήγησε.
Τι πρόβλημα τα δέρνει τα κακόμοιρα;
- ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξήγησε
- ΚΧ
Εξηγώ,
Ντρέπομαι
Πού ξέρει ο σχολιογράφος 27 Ιανουαρίου 2011 12:42 π.μ. ότι οι σχολιαστές είναι γέροντες και όχι νέοι ή νέες; Διορατικό χάρισμα έχει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεύτερον, που ξέρει ότι εννοούν το "φίλη" με πονηρή έννοια όπως το εκλαμβάνει ο πονηρός νους του σχολιαστή; Γιατί κρίνει εξ ιδίων τα αλλότρια;
Μήπως δεν τον αφήνει η κακομοιριά του;
Κώστας
Μόνο γεροντοπαλίκαρα με την ΕΥΡΕΙΑ σημασία της λέξης
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΡΩΓΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΕΝΤΕΡΑ ΤΟΥΣ, και βάζουν φιτιλιές όπου δύνανται.
Μόνο γεροντοπαλίκαρα και ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ...
Ανώνυμε 27 Ιανουαρίου 2011 12:10 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήόταν δεν έχεις επιχειρήματα αλλά έχεις περίσσευμα θράσους, τότε αντί να ζητήσεις συγγνώμη όταν σου αποδεικνύουν το λάθος σου, τότε διαστρεβλώνεις τις έννοιες και μιλάς για " ΕΥΡΕΙΑ σημασία της λέξης".
Όσο για το "φίλη" που είπα προφανώς δεν εννοούσα κάτι ανήθικο όπως ο μονίμως ανήθικως σχολιαστής/σχολιάστρια σκέφτεται και ενεργεί...
Είναι φυσικό όμως να διαμαρτύρονται όσοι αισχροί έχουν λερωμένη την φωλιά τους, διότι οι φιτιλιές που λένε και τους πειράζουν, δυναμιτίζουν τις σάπιες, αισχρές πράξεις και τις καίνε.
φοβούνται το ΦΩΣ , και το συκοφαντούν ως ...φυτιλιά.
Είτε άνδρες είτε γυναίκες.
Καλλίμαχος
Συνέχεια δεν θα υπάρξει. Παλαίστρα δεν θα γίνει η στήλη των σχολίων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα πρέπει να καταλάβουν οι σχολιαστές, όπως και ο ανώνυμος που μου έγραψε ...
ΑπάντησηΔιαγραφή"Αν σταματήσεις να ανεβάζεις υβριστικά σχόλια, θα ερημώσει το κείμενο σου απο σχολιαστές.
Τότε...ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΧΑΡΗ Η ΖΩΗ ΣΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΤΟΥΣ ΦΘΟΝΕΡΟΥΣ, ΦΑΝΤΑΣΙΟΠΛΗΚΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΕΙΡΟΥΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ, ΤΡΙΓΥΡΩ ΣΟΥ"
... ότι γινόμαστε "στείροι" άμα καταπιανόμαστε σε μεταξύ μας (τους) γρονθοκοπήματα. Τα σχόλια, ακόμη και τα αρνητικά, μπορούν να γίνουν αφορμή για έναν εποικοδομητικό διάλογο, ανεξάρτητα του ποιος λέει σωστά πράγματα και ποιος όχι.
Το να κατηγορεί ο ένας τον άλλο σαν υβριστή, βλάσφημο, είρωνα κλπ. δεν βοηθά σε τίποτα και η εποχή μας έχει ανάγκη να ξεκαθαρίζουμε την ήρα από το στάρι χωρίς να βριζόμαστε.
Και κάτι ακόμη, καθόλου δεν με ενδιαφέρει αν θα ερημώσει η στήλη από την "κλωτσοπατινάδα" των σχολιαστών.