Ἀλλὰ ἀπιστεῖς νεκροὺς ἐγείρεσθαι. ὅταν ἔσται, τότε πιστεύσεις θέλων καὶ μὴ θέλων· καὶ ἡ πίστις σου εἰς ἀπιστίαν λογισθήσεται, ἐὰν μὴ νῦν πιστεύσῃς. πρὸς τί δὲ καὶ ἀπιστεῖς; ἢ οὐκ οἶδας ὅτι ἁπάντων πραγμάτων ἡ πίστις προηγεῖται; τίς γὰρ δύναται θερίσαι γεωργός, ἐὰν μὴ πρῶτον πιστεύσῃ τὸ σπέρμα τῇ γῇ; ἢ τίς δύναται διαπερᾶσαι τὴν θάλασσαν, ἐὰν μὴ πρῶτον ἑαυτὸν πιστεύσῃ τῷ πλοίῳ καὶ τῷ κυβερνήτῃ; τίς δὲ κάμνων δύναται θεραπευθῆναι, ἐὰν μὴ πρῶτον ἑαυτὸν πιστεύσῃ τῷ ἰατρῷ; ποίαν δὲ τέχνην ἢ ἐπιστήμην δύναταί τις μαθεῖν, ἐὰν μὴ πρῶτον ἐπιδῷ ἑαυτὸν καὶ πιστεύσῃ τῷ διδασκάλῳ;
Προς Αυτόλυκον, Θεοφίλου Αντιοχέως,
Βιβλίο Ι
Όλη αυτή η σημερινή παραφροσύνη μήπως δεν έχει θρησκευτικές συναρτήσεις; Το αμφισβητεί κανείς;
Και τι άλλο μας ζητούν σήμερα με όλα αυτά τα λαθραία στίφη που κατακλύζουν την οικουμένη; Πού απευθύνονται όλοι αυτοί οι φιλάνθρωποι, οι οποίοι σήμερα μας παρουσιάσθηκαν ξαφνικά; Στο συναίσθημα δεν απευθύνονται; Το συναίσθημα δεν ήταν αυτό που τους υπέδειξε να φτιάξουν την περίφημη "χάρτα" των ανθρωπίνων δικαιωμάτων;
Μάλιστα, στο συναίσθημα διότι γνωρίζουν πολύ καλά : Συναίσθημα σημαίνει θρησκεία, και ο σημερινός παγκόσμιος πολιτικός ανθρωπισμός με την διάχυτη και διαχεόμενη θρησκευτική αγαπολογία, βάση έχουν το συναίσθημα. Συναίσθημα, που απορρέει και εκπηγάζει από ένα ψευδεπίγραφο ανθρωπισμό της πολιτικής και μια εντελώς διεστραμμένη αγάπη της θρησκευτικής ή εκκλησιαστικής ηγεσίας.
Η πολιτική του συναισθήματος, αυτή που σήμερα γνωρίζει η ανθρωπότης με τα επιδοτούμενα στίφη των λαθραίων - ή καλείται να γνωρίσει και να την αποδεχθεί - έχει θεμέλιο την αίρεση, μια μορφή καταστροφικής λατρείας από τις πολλές που υπάρχουν. Την οικοδομεί στη γενικότητά της μια θρησκεία που αντιμάχεται τον άγιο Θεό και υποστρέφει τον άνθρωπο στην αρχέγονη και πρωτόγονη θρησκευτικότητα.
Πολιτική που ισχυρίζεται ότι δεν έχει σχέση με το συναίσθημα, όπως συχνά μας θυμίζουν οι αχυράνθρωποι που μας κυβερνούν, ψεύδεται. Είναι η πολιτική της ζούγκλας και αυτό δεν τολμούν να το ομολογήσουν. Εμείς όμως το βλέπουμε και τους το φωνάζουμε. Αυτή την πολιτική έχουμε, με αυτή ζούμε σήμερα.
Κύριε Κυπριανέ και οι Ακτίνες λογοκρίνουν, ό,τι δεν τους αρέσει και όχι ότι είναι κακό ή υπερβολικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια επιχειρήστε να γράψετε κάτι στο θέμα-δηλωση του επισκόπου Ηλείας Γερμανού. Ή να διατυπώσετε την αντίρρηση σας στην τακτική Πειραιώς υπερ του Μεσσηνίας, στο θέμα για την βιβλιοπαρουσίαση του παπικου βιβλίου από τον Μεσσηνίας και θα δείτε, αν σας το δημοσιεύσουν.
Καντε το και πεστε μας τα αποτελέσματα.
Ίσαυρος
Άκουσε και δες αυτό και μετά έλα να κουβεντιάσουμε :
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.romfea.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=7089:--l---r-video&catid=26:2009-12-18-08-38-40
"Δεν είμαι ξενοφοβικός", δηλώνει ο σεβασμιότατος Πειραιώς. Αλλά δεν βλέπει ότι μας έκαναν όλους να ειμαστε, με αυτά τα επιδοτούμενα και κατευθυνόμενα στίφη των λαθρομεταναστών μουσουλμάνων-ισλαμιστών.
Να αγαπάμε τον πλησίον και τους εχθρούς μας. Ουδεμία αντίρρηση. Όχι όμως και το "σφάξε με πασά ν΄ αγιάσω". Εμείς τους φέραμε όλους αυτούς για να αποδείξουμε πόσο άγιοι είμαστε, λες και θα μας πονέσουν αυτοί που προγραμμάτισαν εκ του ασφαλούς τι σφαγή που θα μας κάνουν όντας φιλοξενούμενοι!
Έφεραν εδώ ποιούς; Αυτούς που μας είχαν για τετρακόσια χρόνια υπόδουλους και που αγωνιστήκαμε για να τους βγάλουμε πάνω από το σβέρκο μας.
Τώρα μας λένε ότι δεν πρέπει να είμαστε ξενοφοβικοί και παράλληλα επισημαίνουν τις στρεβλώσεις τις εποχής και το μπέρδεμα από τη σύγχυση των εννοιών. Αυτή είναι η παθογένεια που έχουμε σήμερα. Την επισημαίνει ο Πειραιώς. Αυτή όμως την παθογένεια την εισήγαγαν τα ανθρώπινα δικαιώματα. Που θέλουν να σεβόμαστε τους άλλους, για να μας σεβαστούν κι εκείνοι.
Ποιοί όμως; Οι μουσουλμάνοι ισλαμιστές, που η θρησκεία τους τους υπόσχεται να κοψοκεφαλιάζουν τους χριστιανούς, αν θέλουν να πάνε στον παράδεισο ή να αυτοκτονούν κατά τα πρότυπα του βιβλικού Σαμψών; Αυτούς να σεβαστούμε;
Όλοι αυτοί που έχουν μπει εδω μέσα περιμένουν το σύνθημα και τότε να δούμε τι θα μας πει ο Πειραιώς Σεραφείμ. Τότε θα δούμε αν είναι ξενοφοβικός ή αν δεν είναι;
Μήπως νομίζει ότι αυτά που θα γίνουν εδώ θα γίνουν και στη Γερμανία, στην Αγγλία, στη Γαλλία ή στην Αμερική; Ας πάνε εκεί να κάνουν κατάληψη πανεπιστημιακού χώρου και μετά τα λέμε.
Καλά αυτά που γράφεις αλλά το θέμα που έθιξα είναι άλλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάπου είδα να λες ότι οι Ακτίνες είναι εντάξει ως προς την φίμωση του λόγου, και φτάνει να μην βρίζεις δήθεν και θα σου δημοσιεύσουν το σχόλιο.
Επιχείρησε να γράφεις κάτι αντίθετο με τον Σεβασμιώτατο Ηλείας και με τον Πειραιώς στο θέμα που ανέφερα, και θα δεις αν σου το δημοσιεύσουν.
Έτσι για να ξεσκεπάζονται οι "ἁγωνιστές" σιγα-σιγα, ένας, ένας (Τελεβάντος πρώτα, Αποτείχιση βλέπω , τώρα Ακτίνες ... κτλ)
Ίσαυρος
O Ίσαυρος θίγει ένα θέμα που είναι σημαντικής αξίας από όπου μπορούμε να ξεχωρίσουμε τα αγνά ή όχι ελατήρια κάποιου. Αν κάποιος είναι αγνός τότε τί πρόβλημα έχει για να ακουστεί και ο μη υβριστικός αντίλογος; Το πρόβλημα το έχει ο μη αγνός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚώστας
Τι απάντηση να σου δώσω Ίσαυρε; Μας έχουν κομματιάσει. Αν ήταν διαφορετικά τα πράγματα, λιγότερες θα ήταν οι διαμαρτυρίες μας. Τώρα μας έχουν πνίξει οι αντιφάσεις και η σύγχυση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μου είπατε κύριε Κυπριανέ. Αφήσατε κανένα ηπιότατο αλλά όμως αντίθετης άποψης σχόλιο, εκεί που σας είπα; Αν ναι, ποιά η εξέλιξη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΊσαυρε
υ.γ
Αν θέλετε κάντε πιο λειανά αυτά που είπατε στο τελευταίο σας σχόλιο, γιατί με το συμπάθειο, δεν κατάλαβα τί εννοείτε. Αντίφασεις;Σύγχυση;Πράγματα;
Ίσαυρε μην με προκαλείς. Ας το αφήσουμε καλύτερα. Γιατί να μπλέκουμε περισσότερο; Αρκετά δεν είμαστε; (Για το συγκεκριμένο θέμα σχόλιο δεν έκανα, για άλλα ναι).
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό αντιφάσεις, συγχύσεις, είμαστε γεμάτοι. Δεν νομίζω να αμφιβάλλεις. Αν όμως κάποιος ανατρέξει στην πηγή, στη ρίζα που αυτά τα πράγματα άρχισαν για να φτάσουμε σ΄ αυτό που ζούμε σήμερα, με κορυφή τον οικουμενισμό και από δίπλα τους επικριτές του, τότε αναγκαστικά σταματά ή τον σταματούν.
Οι επικριτές συνευλογούνται και συνεύχονται με αυτούς που καταδικάζουν ή καταγγέλλουν. Και το μπέρδεμα συνεχίζεται, οι αντιφάσεις μας πνίγουν και η φαγωμάρα μας δεν έχει τελειωμό.
Κύριε Κυπριανέ, δεν τα μπλέκουμε αλλά τα ξεκαθαρίζουμε για να ξέρουμε τί μας γίνεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά οι Ακτίνες κόβουν μόνο τα υβριστικά σχόλια ή όσα σχόλια δεν τους αρέσουν και ας είναι μη υβριστικά.
Γιατί ακούγεται ότι οι Ακτίνες είναι φιλελεύθερο και αμερόληπτο blog. Και δηθεν κόβει μόνο τα υβριστικά. Τελικά τί διαπιστώσατε εσείς ότι είναι; Μόνο τα υβριστικά κόβει;
ΑΠΛΑ για να ξέρουμε τί μας γίνεται.
Ίσαυρος
Δεν συνηθίζω να γράφω υβριστικά σχόλια και δεν ξέρω. Αυτά που στέλνω τα δημοσιεύουν, αλλά υπάρχουν και εξαιρέσεις. Μπορεί να μην είναι δικό τους λάθος, μπορεί να έχω κάνει λάθος εγώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάντε το πείραμα που σας είπα και θα διαπιστώσετε, ότι δεν κόβουν μόνο τα υβριστικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΊσαυρος