"Χρονια πολλά με επιστροφη στην Ορθοδοξία απο την αίρεση του παλαιοημερολογιτισμου"
ΚΧ :
Ευχαριστώ πολύ. Προφανώς εις τας καθ΄ υμάς αιρέσεις δεν θα συμπεριλαμβάνεται η κυρίαρχος "ορθοδοξία" των ακαδημαϊκών θεολόγων (τα εισαγωγικά παραλείπονται).
Καθηγητής Παναγιώτης Μπούμης : "«…νὰ ποιμαίνετε τὴν ᾿Εκκλησία τοῦ Θεοῦ Πατρός, τὴν ὁποία ἀπέκτησε μὲ τὸ αἷμα τοῦ δικοῦ του, τοῦ Υἱοῦ του ὡς ἀνθρώπου». Αυτός και όσοι τον ανέχονται είναι εντός εκκλησίας, οι άλλοι είναι εκτός.
Ο Υιός και λόγος του Θεού είναι ίσος προς τον Πατέρα κατά την θεότητα και ελλάσων του πατρός κατά την ανθρωπότητα. Οι πιστοί καλούνται να μεταλάβουν το "ελλάσον" κατά την ανθρωπότητα, το δε της θεότητος μείζον είναι άνευ σαρκός και αίματος, κατά τον κύριο καθηγητή. Διότι πρέπει να παραμένουμε πάντα στο "ελάσσον", και θνητό, της ανθρωπότητας. Ωστόσο, θα κάνει λόγο - δεν γίνεται διαφορετικά - για την "κατά χάριν θέωση".
Τι γίνεται όμως; "Ο εωρακώς εμέ εώρακε τον πατέρα" και, "ο τρώγων την σάρκα και πίνων μου το αίμα έχει ζωήν αιώνιον, και εγώ αναστήσω αυτόν εν τη εσχάτη ημέρα. η γαρ σάρξ μου αληθώς εστι βρώσις, και το αίμα μου αληθώς εστι πόσις".
Ο κύριος καθηγητής και πολλοί (σχεδόν όλοι) όπως αυτόν θα μας απαντούσε εκτός άλλων: "Ναι, αλλά τον υιό δεν τον βλέπουμε;". Σωστά, ασφαλώς και δεν τον βλέπουμε, αλλά ...
Αλλά "εάν αγαπάτε με, τας εντολάς τας εμάς τηρήσατε, και εγώ ερωτήσω τον πατέρα και άλλον παράκλητον δώσει υμίν, ίνα μένη μεθ΄ υμών εις τον αιώνα, το Πνεύμα της αληθείας, ό ο κόσμος ου δύναται λαβείν, ότι ου θεωρεί ουδέ γινώσκει αυτό".
Πολλοί (σχεδόν όλοι) οι εντός της σήμερον εκκλησίας "ου θεωρούν ουδέ γινώσκουν" τον άλλο παράκλητο, το Πνεύμα της αληθείας. Τους έχουν μπερδέψει. Οι ποιμένες δεν γνωρίζουν ποιο πνεύμα "ἔθετο ἐπισκόπους ποιμαίνειν τὴν ᾿Εκκλησίαν τοῦ Κυρίου". Άλλοι τους λέγουν ότι αυτό εκπορεύεται από τον πατέρα και τον υιό, άλλοι από τη σχέση του πατρός με τον υιό και έτεροι, οι βλακωδέστεροι, από την αγαπητική σχέση του πατρός με τον υιό.
"και εγώ ερωτήσω τον πατέρα και άλλον παράκλητο δώσει υμίν"
Σχετικά με τα γραφόμενά σου: Ξανα-"χτύπησε" εκείνος ο ανώνυμος σχολιαστής από το άλλο ιστολόγιο. Γα τα γραφόμενα σου γράφει: Ανώνυμος είπε... Λυπάμαι πάρα πολύ για σας.. Δεν έχετε κανένα αξιόλογο επιχείρημα, ούτε και θεολογικές γνώσεις έχετε για να μπορείτε να απαντήσετε επί της ουσίας. Ίδιες αερολογίες και ίδιες τυποποιημένες φράσεις. Αλλά κυρίως δεν έχετε χριστιανική αγάπη και όλα αυτά σας κάνουν να χάνετε την ψυχραιμία σας και να καταφεύγετε σε ύβρεις. Είστε κλασική περίπτωση αιρετικού, σαν να έχω απέναντι μου έναν μάρτυρα του Ιεχωβά. Είστε αξιολύπητος!
Ευχαριστώ για την πληροφορία wittrock. Μην ασχολείσαι πλέον μαζί του. Αυτός ανήκει στη σχολή της αγαπητικής σχέσης.
Δεν έχουμε αξιόλογα επιχειρήματα (Δεν μας τα υποδεικνύει) Δεν έχουμε θεολογικές γνώσεις (Δεν μας λέει ποια είναι η δική του θεολογική σχολή) Δεν απαντούμε επί της ουσίας (Η δική του είναι "ένας θεός για όλους";)
Κυρίως δεν έχουμε χριστιανική αγάπη. Ναι, δεν έχουμε. Τη χάσαμε για να βρούμε την ταπείνωση. Αυτή που δεν έχει ο πάπας Αυτή που δεν έχουν οι προτεστάντες Αυτή που δεν έχουν οι αγαπητικοί σχεσίτες, οι δικοί μας.
Μάρτυρες του Ιεχωβά μας χαρακτηρίζει αυτός, με φανατικούς Εβραίους, έλεγε ότι μοιάζουμε, ένας ρασοφόρος εκ Κρήτης. Πάνε χρόνια τώρα.
Εμείς θα του απαντήσουμε αγιογραφικά : "Η φωνή τους είναι του Ιακώβ, αλλά τα χέρια τους είναι του Ησαύ".
Ελπίζω, αν και δεν το περιμένω, να καταλάβει ότι η αναφορά γίνεται προς ανάδειξη της πνευματοκτόνου πλαστογραφίας των καινοτόμων. Νουν Χριστού δεν έχουν για να καταλάβουν την φρονιμάδα της Ρεβέκκας.
Για την Ρεβέκκα, τον Ιακώβ και τον Ησαύ, βλέπε Γένεσις, κεφ. κζ΄, Παλαιά Διαθήκη.
Για τον κληρικό εκ Κρήτης, που κατηγορούσε τους πιστούς εις τον Παλαιό των ημερών (σχήμα λόγου) ότι έγιναν όπως οι Εβραίοι, πάνε πολλά χρόνια και δεν θυμάμαι λεπτομέρειες. Είχαν δημοσιευθεί σε εφημερίδα τοπική της Κρήτης.
Υπενθυμίζω αυτό που έγραψα στις 11:35 π.μ. Δεν αφορά στον ανώνυμο 7:44 και στην απάντηση που του δίνω.
Καλή χρονιά έυχομαι στον κ.χριστοδουλίδη και σε όλους τους αναγνώστες αυτού του ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρονια πολλά με επιστροφη στην Ορθοδοξία απο την αίρεση του παλαιοημερολογιτισμου
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος Ανώνυμο
ΑπάντησηΔιαγραφή"Χρονια πολλά με επιστροφη στην Ορθοδοξία απο την αίρεση του παλαιοημερολογιτισμου"
ΚΧ :
Ευχαριστώ πολύ.
Προφανώς εις τας καθ΄ υμάς αιρέσεις δεν θα συμπεριλαμβάνεται η κυρίαρχος "ορθοδοξία" των ακαδημαϊκών θεολόγων (τα εισαγωγικά παραλείπονται).
Καθηγητής Παναγιώτης Μπούμης : "«…νὰ ποιμαίνετε τὴν ᾿Εκκλησία τοῦ Θεοῦ Πατρός, τὴν ὁποία ἀπέκτησε μὲ τὸ αἷμα τοῦ δικοῦ του, τοῦ Υἱοῦ του ὡς ἀνθρώπου».
Αυτός και όσοι τον ανέχονται είναι εντός εκκλησίας, οι άλλοι είναι εκτός.
Ο Υιός και λόγος του Θεού είναι ίσος προς τον Πατέρα κατά την θεότητα και ελλάσων του πατρός κατά την ανθρωπότητα.
Οι πιστοί καλούνται να μεταλάβουν το "ελλάσον" κατά την ανθρωπότητα, το δε της θεότητος μείζον είναι άνευ σαρκός και αίματος, κατά τον κύριο καθηγητή. Διότι πρέπει να παραμένουμε πάντα στο "ελάσσον", και θνητό, της ανθρωπότητας. Ωστόσο, θα κάνει λόγο - δεν γίνεται διαφορετικά - για την "κατά χάριν θέωση".
Τι γίνεται όμως;
"Ο εωρακώς εμέ εώρακε τον πατέρα" και,
"ο τρώγων την σάρκα και πίνων μου το αίμα έχει ζωήν αιώνιον, και εγώ αναστήσω αυτόν εν τη εσχάτη ημέρα. η γαρ σάρξ μου αληθώς εστι βρώσις, και το αίμα μου αληθώς εστι πόσις".
Ο κύριος καθηγητής και πολλοί (σχεδόν όλοι) όπως αυτόν θα μας απαντούσε εκτός άλλων: "Ναι, αλλά τον υιό δεν τον βλέπουμε;". Σωστά, ασφαλώς και δεν τον βλέπουμε, αλλά ...
Αλλά "εάν αγαπάτε με, τας εντολάς τας εμάς τηρήσατε, και εγώ ερωτήσω τον πατέρα και άλλον παράκλητον δώσει υμίν, ίνα μένη μεθ΄ υμών εις τον αιώνα, το Πνεύμα της αληθείας, ό ο κόσμος ου δύναται λαβείν, ότι ου θεωρεί ουδέ γινώσκει αυτό".
Πολλοί (σχεδόν όλοι) οι εντός της σήμερον εκκλησίας "ου θεωρούν ουδέ γινώσκουν" τον άλλο παράκλητο, το Πνεύμα της αληθείας. Τους έχουν μπερδέψει. Οι ποιμένες δεν γνωρίζουν ποιο πνεύμα "ἔθετο ἐπισκόπους ποιμαίνειν τὴν ᾿Εκκλησίαν τοῦ Κυρίου". Άλλοι τους λέγουν ότι αυτό εκπορεύεται από τον πατέρα και τον υιό, άλλοι από τη σχέση του πατρός με τον υιό και έτεροι, οι βλακωδέστεροι, από την αγαπητική σχέση του πατρός με τον υιό.
"και εγώ ερωτήσω τον πατέρα και άλλον παράκλητο δώσει υμίν"
==============================
Προς wittrock1971
Ευχαριστώ και αντεύχομαι.
Σχετικά με τα γραφόμενά σου: Ξανα-"χτύπησε" εκείνος ο ανώνυμος σχολιαστής από το άλλο ιστολόγιο. Γα τα γραφόμενα σου γράφει: Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΛυπάμαι πάρα πολύ για σας.. Δεν έχετε κανένα αξιόλογο επιχείρημα, ούτε και θεολογικές γνώσεις έχετε για να μπορείτε να απαντήσετε επί της ουσίας. Ίδιες αερολογίες και ίδιες τυποποιημένες φράσεις. Αλλά κυρίως δεν έχετε χριστιανική αγάπη και όλα αυτά σας κάνουν να χάνετε την ψυχραιμία σας και να καταφεύγετε σε ύβρεις. Είστε κλασική περίπτωση αιρετικού, σαν να έχω απέναντι μου έναν μάρτυρα του Ιεχωβά.
Είστε αξιολύπητος!
Ευχαριστώ για την πληροφορία wittrock. Μην ασχολείσαι πλέον μαζί του. Αυτός ανήκει στη σχολή της αγαπητικής σχέσης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχουμε αξιόλογα επιχειρήματα
(Δεν μας τα υποδεικνύει)
Δεν έχουμε θεολογικές γνώσεις
(Δεν μας λέει ποια είναι η δική του θεολογική σχολή)
Δεν απαντούμε επί της ουσίας
(Η δική του είναι "ένας θεός για όλους";)
Κυρίως δεν έχουμε χριστιανική αγάπη. Ναι, δεν έχουμε. Τη χάσαμε για να βρούμε την ταπείνωση.
Αυτή που δεν έχει ο πάπας
Αυτή που δεν έχουν οι προτεστάντες
Αυτή που δεν έχουν οι αγαπητικοί σχεσίτες, οι δικοί μας.
Μάρτυρες του Ιεχωβά μας χαρακτηρίζει αυτός, με φανατικούς Εβραίους, έλεγε ότι μοιάζουμε, ένας ρασοφόρος εκ Κρήτης. Πάνε χρόνια τώρα.
Εμείς θα του απαντήσουμε αγιογραφικά :
"Η φωνή τους είναι του Ιακώβ, αλλά τα χέρια τους είναι του Ησαύ".
Ελπίζω, αν και δεν το περιμένω, να καταλάβει ότι η αναφορά γίνεται προς ανάδειξη της πνευματοκτόνου πλαστογραφίας των καινοτόμων. Νουν Χριστού δεν έχουν για να καταλάβουν την φρονιμάδα της Ρεβέκκας.
Πληροφοριακά, προς αποφυγή άσκοπων αντιλογιών μεταξύ των σχολιαστων/επισκεπτών αλλά και εμού του ιδίου, μερικά σχόλια δεν δημοσιεύονται.
ΑπάντησηΔιαγραφήποια ηταν η φρονιμαδα της Ρεββεκας;
ΑπάντησηΔιαγραφήποιός είναι ο κρητικος κληρικος που αναφέρεσαι 8:41;
Για την Ρεβέκκα, τον Ιακώβ και τον Ησαύ, βλέπε Γένεσις, κεφ. κζ΄, Παλαιά Διαθήκη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τον κληρικό εκ Κρήτης, που κατηγορούσε τους πιστούς εις τον Παλαιό των ημερών (σχήμα λόγου) ότι έγιναν όπως οι Εβραίοι, πάνε πολλά χρόνια και δεν θυμάμαι λεπτομέρειες. Είχαν δημοσιευθεί σε εφημερίδα τοπική της Κρήτης.
Υπενθυμίζω αυτό που έγραψα στις 11:35 π.μ. Δεν αφορά στον ανώνυμο 7:44 και στην απάντηση που του δίνω.
XRONIA POLLA RE BR0MOGERE! MEGLA H PSALMWDIA POU MAS EXWSES!;-)
ΑπάντησηΔιαγραφή