3 Ἔσται γὰρ καιρὸς ὅτε τῆς ὑγιαινούσης διδασκαλίας οὐκ ἀνέξονται, ἀλλὰ κατὰ τὰς ἐπιθυμίας τὰς ἰδίας ἑαυτοῖς ἐπισωρεύσουσιν διδασκάλους, κνηθόμενοι τὴν ἀκοήν· 4 καὶ ἀπὸ μὲν τῆς ἀληθείας τὴν ἀκοὴν ἀποστρέψουσιν, ἐπὶ δὲ τοὺς μύθους ἐκτραπήσονται.
Kyprianos Christodoulides Ο Σωκράτης πήρε με το χέρι του το κώνειο και το ήπιε, αν και οι έξυπνοι πρόγονοι, παρείχαν στο θανατοποινίτη τη δυνατότητα διαφυγής : Θέλεις φεύγεις, θέλεις πίνεις με το χέρι σου το κώνειο. Εμείς είμαστε αθώοι του αίματος του δικαίου τούτου ! Ιδού η πονηρία. Ο Χριστός και Κύριος δια δόλου - και επί χρήμασι - συνελήφθη και με ψευδορκία καταδικάστηκε σε σταυρικό θάνατο. Άλλοι τον σταύρωσαν, δεν αυτοσταυρώθηκε. Καταλάβατε κυρία Δήμητρα Λιάτσα τη διαφορά ;
Thanasis T. Papasimakopoulos το τραγικό είναι πως πριν και μετά Χριστόν δεκάδες χιλιάδες σταυρώθηκαν !
Kyprianos Christodoulides Για τους άλλους δεν βρέθηκε κανείς να γράψει κάτι. Γιατί ? Και ακόμη, ξέρετε πολλούς να δέχονται να τους φάνε τα λιοντάρια, να υφίστανται του κόσμου τα βασανιστήρια και πολλά ακόμη, για την πίστη σε κάτι ανύπαρκτο ? Σε άνθρωπο που δεν υπήρξε ποτέ ? Ο Απ. Παύλος για παράδειγμα . Ποιος θα δεχόταν να σταυρωθεί για ένα ψέμα ? Ή θα μου απαντήσετε ότι γι΄ αυτά δεν υπάρχουν αντικειμενικά ιστορικά ευρήματα και πώς άλλοι ήταν οι λόγοι που μαρτύρησαν οι Μάρτυρες ;
Renovatious Animortus Φυσικά και γράφτηκαν πολλά και για άλλες ηλιακές θεότητες.. Όπως και γράφηκαν για όλους τους μεγάλους Αντάρτες εχθρους της Ρώμης όπως π.χ. ο Σπάρτακος.. Αρκεί κάποιος να έχει όρεξη να διαβάζει για να πάψει να αναρωτιέται.. Όσο για τα βασανιστήρια και τους λάκους λεόντων μόνο στην φαντασία των χριστιανών υπάρχουν.. καμια ιστορικη αναφορά.. Ο Ρωμαικός κώδικας είναι ξεκάθαρος.. Οι Ρωμαίοι εγκληματίες του Ρωμαικου Ποινικού Κώδικα αποκεφαλίζονταν κι οι υπόλοιποι μαστιγώνονταν και σταυρώνονταν.. Κι οι Ρωμαίοι ήταν ιδιαίτερα φανατικοί στην τήρηση των νόμων τους.. Άλλα κι έτσι να είναι που δεν είναι, έχουμε επίσης ανθρώπους που βασανίζονταν εως θανάτου για την πίστη τους πολλούς.. Από τους Μαρξιστές για τις πολιτικές ιδέες τους, ινδιάνους που οικειοθελώς βασανίζονταν και θανατώνονταν για τους θεούς τους μέχρι τους αντιστασιακούς που υπέφεραν αφόρητα βασανιστήρια από τους Ναζιστές δίχως να προδώσουν την πατρίδα τους.. Είναι ζήτημα ισχύρης θέλησης κι ο άνθρωπος μπορεί και τον πόνο να υπομένει και την αγωνία του θανάτου... "Θεός είναι ο Νους..." ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ
Dimitrios Konstantinides Κύριε Renovatious Animortus, Ο ΝΟΥΣ ΓΕΝΝΗΣΕ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ. ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΥΠΟΨΙΑΖΟΜΑΙ,ΟΜΩΣ, ΜΗΠΩΣ Ο κ. Kyprianos Christodoulides, ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΟ ΒΑΛΤΟ ΑΠΟ ΤΟΝ κ. ΚΑΛΟΠΟΥΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ. ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΙΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ Ο κ. ΚΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑ ΒΡΙΣΚΩ ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ. ΤΕΛΙΚΑ κ. Kyprianos Christodoulides ΘΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΤΕ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΑΤΑ ΣΑΣ. ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΚΡΥΒΟΜΑΣΤΕ, ΠΑΡ' ΟΤΙ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΜΕ ΝΑ "ΑΦΟΡΙΣΤΟΥΜΕ";
Kyprianos Christodoulides Για την ταυτότητά μου να απευθυνθείτε στον συνεργάτη μου κ. Καλόπουλο. Και κάτι που θα πρέπει να λάβει υπόψη του ο τελευταίος. Και αυτό είναι να δει, πού οδηγεί η αρρωστημένη φαντασία τους αναγνώστες του. Οι άνθρωποι αυτοί νοσούν βαρύτατα κατά τον νουν και κατά τον θεό τους : θεός ο νούς !!!! και ο θεός τους τον θέλει και με θέλει συνεργάτες. Σε λίγο μας βλέπω να είμαστε υπάλληλοι του γνωστού σε όλους George Soros και των Εβραίων. Αυτό θα πουν. Και καλά για μένα, τι γίνεται όμως με τον κ. Καλόπουλο ;;;;
Dimitrios Konstantinides ΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΨΗ κ.Kyprianos Christodoulides ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΟΣΟΣ. ΝΟΣΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΣΥΜΩΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΜΟΝΗ ΣΑΣ, ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΣΕ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΕ ΝΟΣΗΡΟΥΣ.
Kyprianos Christodoulides Αν εσείς υποψιαζόσαστε συνεργασία Καλόπουλου-Χριστοδουλίδη, γιατί εγώ να μην υποπτεύομαι νοσηρότητα της φαντασίας σας ? Επειδή δεν το έγραψα ? Μα είναι αυτονόητο, επειδή σε σχόλιο υποψιών ( : είμαι βαλτός από Καλόπουλο ) απάντησα. Υποψίες εσείς, υποψίες κι εγώ, ισοπαλία το αποτέλεσμα.
Tsakiri Eyaggelia : Ky Ch, ο Σωκράτης δεν είναι έρμαιο του κάθε δυνάστη. Η επιλογή του να μην το σκάσει αλλά να πιει το κώνειο, δείχνει και το μεγαλείο του. Αυτή είναι και η διαφορά του Ελληνικού τρόπου σκέψης, σε σχέση με την θρησκεία των κατακτητών. "Δέχθηκε λοιπόν την ποινή του με ηρεμία και αξιοπρέπεια μένοντας πιστός στους κανόνες της πολιτείας και της απόφασης του δικαστηρίου, δείχνοντας έτσι πως εξακολουθεί να τιμά και να σέβεται τους νόμους. Εκτός από αυτό όμως η πράξη του να μην εμποδίσει το θάνατο του έκρυβε και βαθύτερο νόημα. Δραπετεύοντας θα έπρεπε να ζήσει σαν φυγάς μακριά από τον τόπο του και αυτό δεν το ήθελε. Δεν τον ενδιέφερε να ζήσει όση ζωή του απέμεινε στα 70 του χρόνια στην εξορία, μακριά από τη ζωή και το περιβάλλον που γνώριζε και αγαπούσε, σαν ένας δραπέτης. Άλλωστε για τον Σωκράτη ο θάνατος που θα ερχόταν από το κώνειο, δεν ήταν παρά μία επιτάχυνση της χρονικής στιγμής του θανάτου που θα ερχόταν από γηρατειά έτσι και αλλιώς κάποια στιγμή. Δεν έβλεπε το θάνατο σαν το τέλος. Εκτός από αυτό όμως, με την αυτοθυσία του δεν ήθελε παρά να αποδείξει στους υπόλοιπους την μεγάλη αλήθεια που για αυτόν ήταν αυτονόητη: Πως με τον αδιαμαρτύρητο θάνατο του και υποφέροντας αγόγγυστα την αδικία της εκτέλεσης του αποδείκνυε αυτόματα πως έμενε πιστός στις πεποιθήσεις και τις αρχές που σε όλους δίδασκε μια ζωή, πλήττοντας έτσι τη μισαλλοδοξία και τη δεισιδαιμονία. Για μένα είναι ο απόλυτος επαναστάτης. Δεν θα δημιουργήσει τις συνθήκες μιας επανάστασης που μπορεί κάλλιστα να χειραγωγηθεί και να εξυπηρετήσει συμφέροντα όπως τόσες φορές έχουμε δει. Ως άριστος γνώστης της ανθρώπινης ιδιοσυγκρασίας, αντιλαμβανόμενος την καθημερινή πάλη του ατόμου μεταξύ του ζωώδους ένστικτου της επιβίωσης, των παραγόντων που ωθούν στην κακία, (άγραφη σελίδα βλέπεις όλοι μας με το που γεννιόμαστε με μόνα εφόδια κάποιες ροπές παρμένες από τους γονείς μας) δέκτες οποιουδήποτε εξωτερικού ερεθίσματος που διαμορφώνει το χαρακτήρα μας, και της τάσης να αγγίξουμε ως ανθρώπινα όντα το ανώτερο την αρετή, μιλά για εσωτερική επανάσταση. Γνωρίζει πως μόνο έτσι θα αλλάξουν οι ανθρώπινες κοινωνίες.
Kyprianos Christodoulides
Τs. Ey : Άλλωστε για τον Σωκράτη ο θάνατος, που θα ερχόταν από το κώνειο, δεν ήταν παρά μία επιτάχυνση της χρονικής στιγμής του θανάτου που θα ερχόταν από γηρατειά, έτσι και αλλιώς, κάποια στιγμή.
# Κy. Ch : Δεν είναι το ίδιο. Διότι άλλο να φεύγεις από τη ζωή με το χέρι σου και άλλο να σε βγάζουν οι άλλοι με τους άθλιους, και κατα το συμφέρον τους, Νόμους. Όπως η φύση μας "μπάζει" στη Ζωή, έτσι πρέπει και να μας "βγάζει". Το να εξιδανικεύουμε την αυτοκτονία (αυτοχειρία) με σοφιστείες και σοφίσματα "οὐδὲν ὠφελεῖ, ἀλλὰ μᾶλλον θόρυβος γίνεταιι".
Tsakiri Eyaggelia Μα ο Σωκράτης Κyprianos δεν αυτοκτόνησε, τον καταδίκασαν σε θάνατο. Δεν ήταν κανένας κακοποιός για να το σκάσει. Δεν του ταίριαζε εν ολίγοις το δάσκαλε που δίδασκες. Όλοι μετέχουμε στα της πόλεως, και αν αυτή πάσχει όλοι είμαστε υπεύθυνοι. Οι άρχοντες μας δεν είναι παρά ο καθρέπτης μας. Το να το σκάσει λοιπόν θα ακύρωνε όλα όσα πρέσβευε. Ακόμα και η στάση του απέναντι στο θάνατο, η ανυπαρξία φόβου για το θάνατο, φανερώνει τη βαθύτατα ελληνική σκέψη του, καθώς η δυστυχία του ανθρώπου έχει στο μεγαλύτερο βαθμό τη βάση της στο φόβο του θανάτου.
Kyprianos Christodoulides
Ts. Ey : Μα ο Σωκράτης Κyprianos δεν αυτοκτόνησε, τον καταδίκασαν σε θάνατο
# Κy. Ch : Το κώνειο με το χεράκι του το ήπιε. Ή δεν το ήπιε ; Αν ήταν έξυπνος και εύστροφος, όπως και ήταν, να το άφηνε δίπλα του και να έλεγε στους δικαστές να του το δώσουν ... με το κουταλάκι. Ο Πλάτων δεν έφτασε μέχρι εκεί.
Ts. Ey : Όλοι μετέχουμε στα της πόλεως, και αν αυτή πάσχει όλοι είμαστε υπεύθυνοι.
# Κy. Ch : Λάθος, Σοφία Σειράχ, Κεφάλαιο Ι΄, στίχος 1 - 2 "Κριτής σοφός παιδεύσει τον λαόν αυτού, και ηγεμονία τεταγμένη έσται. Κατά τον κριτήν του λαού αυτού ούτως και οι λειτουργοί αυτού, και κατά τον ηγούμενον της πόλεως πάντες οι κατοικούντες αυτήν". Τι λέει εδώ ; Δεν λέει, κατά τον ηγούμενο της πόλεως πάντες οι κατοικούντες αυτήν ; Παραδείγματα χαρακτηριστικά ο Στάλιν, ο Χίτλερ, ο Μουσολίνη, η σπείρα της ΕΟΚ και άλλοι - με δημοκρατικές διαδικασίες και με ψήφο στη φασιστοναζιστική σημερινή δημοκρατία των σιωνιστών.
Tsakiri Eyaggelia (Κατά τον ηγούμενον της πόλεως πάντες οι κατοικούντες αυτην) μα έτσι δεν είναι? Με αποψεις όπως " Το κώνειο με το χεράκι του το ήπιε. Ή δεν το ήπιε ; Αν ήταν έξυπνος και εύστροφος, όπως και ήταν, να το άφηνε δίπλα του και να έλεγε στους δικαστές να του το δώσουν ... με το κουταλάκι. " κάτι δεν πάει καλά με τους ηγούμενους των πόλεων αλλά και τους ψηφοφόρους τους.... Οι Στάλιν, Χίτλερ, Μουσολίνη, ΕΟΚ και άλλοι παιδιά των βάρβαρων και απαίδευτων κοινωνιών που τους γεννάνε είναι. 2000 χρόνια. Ο Χριστιανισμός Κυπριανέ έμαθε τον κόσμο να αναζητά τη σωτηρία σε Μεσσίες, μεταθέτοντας σε άλλους την ευθύνη της ζωής του.
Kyprianos Christodoulides Κάνετε λάθος κυρία Tsakiri Eyaggelia. Η Χριστιανοσύνη έδυσε το 1054 και ανέτειλε ο Χριστιανισμός, δηλαδή η αίρεση, με τις δυο κυρίαρχες μορφές αυτής. Τον παπισμό αρχικά και έπειτα τον προτεσταντισμό - τέκνο του πρώτου. Αυτά τα δυο πολιτιστικά και πολιτισμικά συστήματα κυριαρχούν και εκφράζονται πλήρως σήμερα με τον σιωνισμό. Όθεν και η αναζήτηση Μεσσία. Η εν Χριστώ και αγίω Πνεύματι ( : αλήθεια και δικαιοσύνη) Χριστιανοσύνη τελεί υπό διωγμό (σήμερα άτυπο) και βρίσκεται από τότε στο περιθώριο. Οι όντως Χριστιανοί δεν έχουν ανάγκη από Μεσσίες.
Tony Vook Απο ψυχαναλυση εχουν αναγκη, γιατι ο καθενας τους πιστευει σε διαφορετικη εκδοχη του χριστιανισμου , καθενας τους ειναι (σ.σ. έχει) και μια δικη του αιρεση , θεοπνευστη βεβαιως.
Kyprianos Christodoulides Τότε, κύριε Τόνυ, ζήτωσαν αναρχία και αντιεξουσία. Η ψυχανάλυση θα μας συστήσει να βγάλουμε από πάνω μας την αίρεση και στη θέση της να βάλουμε την άνευ αρχής αρχή (αναρχία) και την άνευ εξουσίας εξουσία (αντιεξουσία). Οπότε, μας βλέπω αναρχικούς και αντιεξουσιαστές να τρώγονται μεταξύ τους. Δηλαδή, για το ποιος έχει την καλύτερη πρόταση της άνευ αρχής αρχή και της άνευ εξουσίας εξουσία. Δώστε μας τα φώτα σας.