Τετάρτη 5 Απριλίου 2017

Οικονομία πίστεως κατά ακριβείας πίστεως.


Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης, Ο Λόγος που δεν συμμετείχαμε στην Διορθόδοξη Επιστημονική Ημερίδα [ΒΙΝΤΕΟ 2017] . Ομιλία του π. Θεοδώρου Ζήση που εκφωνήθηκε την Κυριακή 5-04-2017 με την συμμετοχή των Πρωτοπρεσβυτέρων: Νικολάου Μανώλη, Φωτίου Βεζύνια, Αγγέλου Αγγελακοπούλου και Ματθαίου Βουλκανέσκου.

Σχόλιο
Θα ήθελα να υποβάλλω δυο ερωτήσεις προς τον π. Θεόδωρο Ζήση και τους συνομιλητές του - παράλληλα συνδιοργανωτές, αλλά τελικά αποχωρήσαντες από την ημερίδα καταδίκης του Οικουμενισμού - σχετικά με την προτίμησή τους να εφαρμόσουν την οικονομία και όχι την ακρίβεια, όπως ζητούσαν οι κυρίως υπεύθυνοι της ημερίδας, Αγιορείτες Μοναχοί.

Το πρώτο ερώτημα είναι :
Οι διαφωνήσαντες πατέρες τί τελικά εφήρμοσαν με την στάση τους ; Την ακρίβεια ή την οικονομία; Αν εφήρμοζαν την οικονομία, το λιγότερο που θα είχαν να κάνουν θα ήταν να παρευρεθούν στην ημερίδα, χωρίς να λάβουν το λόγο. Όμως, αυτοί προτίμησαν την ακρίβεια και δεν παρουσιάστηκαν. Μας έδωσαν τις περί οικονομίας και ακριβείας διευκρινίσεις στο βίντεο που ακούσαμε. Η οικονομία πίστεως υπέταξε την ακρίβεια πίστεως.

Και πάμε τώρα στο δεύτερο και σημαντικότερο ερώτημα.
Όπως είναι γνωστό σήμερα έχουμε τις μεταμοσχεύσεις και την δωρεά οργάνων. Ας μας απαντήσει ο π. Θεόδωρος Ζήσης και οι παρευρισκόμενοι, ποια στάση ή θέση οφείλουν να κρατήσουν και να εφαρμόσουν οι πιστοί, βεβαίως, κατόπιν των οδηγιών που θα λάβουν από τους ποιμένες τους : Θα εφαρμόσουν την οικονομία ή την ακρίβεια ;

Και τελευταίο, ως υστερόγραφο, το εξής. Αν η οικονομία δεν αποβλέπει στην ακρίβεια, δηλαδή στη γνώση και τελικά στην επίγνωση αυτών, τα οποία καλείται ο ευσεβής λαός, και σώμα της Εκκλησίας, να πιστεύσει, μάλλον κακό ή καλό προκύπτει. Ο οικουμενισμός και οι οικουμενιστές ελάχιστα ενδιαφέρονται για τους πιστούς. Οφείλουν να ακολουθούν ό,τι τους λέει ο πρώτος και προκαθήμενος Επίσκοπος.

Αυτά σύντομα, επειδή δεν επιθυμώ να γίνω αναλυτικότερος. Θα ήμουν υποχρεωμένος πολλά να γράψω.

4 σχόλια:

  1. Kyprianos Christodoulides
    Η δυνητικότητα των Ιερών Κανόνων (π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος) βρήκε άλλο παραθυράκι και μας έρχεται με νέο ένδυμα, αγωνιστικό και θεολογικό, θέτοντας το προβάδισμα στην οικονομία, παρά στην ακρίβεια πίστεως. Την ακρίβεια την κλείνουν στο συρτάρι για να μας προφυλάξουν από τους φανατικούς ! Με τη στάση τους όμως, οι ειρηνοποιοί αυτοί, που δεν καταδέχτηκαν ούτε καν να παρευρεθούν στην ημερίδα των Αγιορειτών, φαίνεται ξεκάθαρα ποιοι είναι οι φανατικοί και ποιοι δεν είναι. Είπαν : Οι Αγιορείτες πατέρες μπορούν να μην μνημονεύουν στα Κελλιά τους, αλλά τι γίνεται στις πόλεις ; Πού θα πάνε να κοινωνήσουν τώρα το Πάσχα οι πιστοί ; Δεν είπαν : Να μην πάνε πουθενά ! Να μαζευτούν έξω από τους ναούς με ένα πανό : Φύγετε εσείς οι μνημονευτές για να μπούμε μέσα να μας μεταλάβει άλλος, που δεν μνημονεύει τους αμνημόνευτους. Αυτό γιατί δεν το είπαν ; Θέλει αρετή και τόλμη η Αλήθεια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 1.
    Λέει ο π. Ζήσης πώς προτρέπει τους πιστούς να πηγαίνουν στους Ιερείς που δεν είναι (φανερά τουλάχιστον) οικουμενιστές. Όταν ο ίδιος και άλλοι Ιερείς που στηλιτεύουν τον Οικουμενισμό αποτειχίζονται και δεν έχουν Ναό να λειτουργούν (όπως λέει επίσης), τότε τίθεται το μέγα ερώτημα: Πού θα πηγαίνουν οι πιστοί να «οικονομούνται»; Αν αποτειχισθούν όλοι οι αντιοικουμενιστές Ιερείς και μείνουν χωρίς Ναούς λόγῳ των επιτιμίων που θα τους επιβληθούν, τότε: οι πιστοί μένουν έρμαια! Οι ἴδιοι «δεν μολύνονται» (όρος που χρησιμοποίησαν κάποιοι από αυτούς) από το μνημόσυνο του Επισκόπου τους, ενώ αφήνουν τους πιστούς χωρίς τους ιδίους, και ενώ θα μπορούσαμε να εκκλησιαζόμαστε σε αυτούς και να αδειάζουμε τους άλλους Ναούς(όπως λέει ο π. Ζήσης) από τους αντιοικουμενιστές. Να αποτείχιση χωρίς εκκοπή μνημοσύνου, σκανδαλισμούς και σχίσματα! Με λίγα λόγια, αποδυναμώνουν το πιο αγωνιστικό κομμάτι του πληρώματος της Εκκλησίας. Σκέπτονται και ενεργούν ατομικά και όχι εκκλησιολογικώς συλλογικά! Έτσι ξεκίνησαν και οι παλαιοημερολογίτες, και έκαναν την χάρη στους οικουμενιστές να διαλυθούμε από μόνοι μας και να απομονωθούν οι πιο αγωνιστές πιστοί, οι οποίοι εξελίχθηκαν σε υπέρ το δέον ζηλωτές και κατέληξαν σχισματικοί γιατί δεν αναγνωρίζουν την Αποστολική διαδοχή μας και τα Μυστήριά μας.

    2.
    Έγινε φανερή και οριστική ρήξη (δεύτερο ορατό σχίσμα μέσα στο σχίσμα δηλαδή), ανάμεσα στους Κληρικούς και το Άγιον Όρος, και μάλιστα με βαρείς χαρακτηρισμούς προς τους Αγιορείτες!

    3.
    Οι αποτειχισμένοι Κληρικοί δεν θα ιερουργούν πλέον σε Ναούς (είναι εξάλλου και υπό απαγόρευση ιερουργίας) κι επιπλέον θα κάνουν ελάχιστα κηρύγματα (πιθανόν σε ιδιωτικούς χώρους, αν και τους απαγορεύοναι και τα κηρύγματα) , καθώς επίσης θα χάσουν πολλούς από τους διαδικτυακούς άμβωνες των (απαγορευμένων) κηρυγμάτων τους και τα πνευματικά τους παιδιά που θα εξομολογούνται αναγκαστικά αλλού. Πώς θα οφελούνται οι πιστοί;…

    4.
    Και βέβαια, για να δικαιολογήσω και τον όρο «σχίσμα» στην δεύτερη παρατήρησή μου, δεν αλλάζει το γεγονός πως οι Πατέρες ΑΔΙΚΩΣ έκοψαν το μνημόσυνο του Επισκόπου τους!!! Επίσης και αυτοί πού εκκρεμεί να το κόψουν. Διότι δεν πληροίται η προϋπόθεση της επαινετήςεκκοπής μνημοσύνου του 15ου Ιερού Κανόνος, ο οποίος προϋποθέτει τον Επίσκοπο κηρύττοντα δημόσια και διδάσκοντα επ’ Εκκλησίας γυμνῂ τῂ κεφαλῂ κατεγνωσμένη δια Συνόδου αίρεση. Επιπλέον, η 2η υποσημείωση του Ιερού Κανόνος, απαγορεύει την εκκοπή μνημοσύνου του Επισκόπου, ακόμη κι αν αυτός είναι κρυφά αιρετικός, διότι αφήνει περιθώριο στην διόρθωσή του. Οι συγκεκριμένοι Πατέρες αυθαίρετα ερμηνεύυν την προϋπόθεση του Ιερού Κανόνος, επικαλούμενοι ως κήρυγμα και διδασκαλία δημόσια στο ποίμνιο επ’ Εκκλησίας , την μη δημόσια καταδίκη της ψευδοσυνόδου από τους Επισκόπους τους (αυτό μάλιστα δεν ισχύει για τον Επίσκοπο Πειραιώς, ο οποίος γραπτώς την κατεδίκασε, όσον αφορά τους εν δυνάμει να διακόψουν μνημόσυνο), και την Εγκύκλιο προς τον Λαό (στην οποία σημειωτέον όλοι οι Ιεράρχες δηλώνουν ως αποφάσεις της Συνόδου Κρήτης τα ορθά περί την Πίστιν). Αυτά σε πρώτη φάση, είναι τα πρώτα αποτελέσμα της αποτειχίσεως, και βέβαια δεν καταλαβαίνω πώς ο Οικουμενισμός θα σταματήσει από αυτές τις αποτειχίσεις. Γιατί δεν σταμάτησε κατά την διάρκεια τόσων ετών που χιλιάδες παλαιοημερολογίτες αποτειχίσθηκαν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν ασκώ κριτική, δεν ελέγχω, δεν γκρινιάζω. Προσπαθώ να κλείνω τίς ρωγμές στο οικοδόμημα της Εκκλησίας μέ τήν δοθείσα εις εμέ πίστη τών πατέρων και γονέων μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιά κλάματα εἶναι ὁ π. Θεόδωρος καί οἱ σύν αὐτῷ, καθότι:

    1. Στέλνουν τά ποίμνιά των στούς Οἰκουμενιστάς, "κατ' οἰκονομίαν" καί "προσωρινῶς," μέχρι νά γίνῃ Σύνοδος! Ποιός θά κάνῃ Ὀρθόδοξον Σύνοδον καί πότε;

    2. Φέρουν ὡς παράδειγμα τήν στάσιν τοῦ Ἁγ. Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου σχετικῶς μέ τόν παράνομον γάμον τοῦ αὐτοκράτορος διά νά δικαιολογήσουν τήν ἰδικήν των στάσιν ἔναντι τοῦ Οἰκουμενισμοῦ! Συγκρίνονται αὐτά τά δύο;

    3. Κραυγάζουν: "Δεῖξτε μας ἐσεῖς ἕνα ναόν στήν Θεσσαλονίκη ἤ στά περίχωρα πού νά λειτουργῇ ἱερεύς πού δέν μνημονεύει! Δέν ὑπάρχει κανείς!!!" Ὑπονοοῦν ὅτι τό ἡ Ἐκκλησία τοῦ Πατρίου Ἑορτολογίου δέν ἔχει Χάριν, ἡ ὁποία εὑρίσκεται εἰς τήν αἱρετικήν "ἐκκλησίαν" τοῦ ν.ἑ. Ὅπερ ἐστί βλασφημία κατά τοῦ Ἁγίου Πνεύματος.

    4. Ὁ π. Ν. Μανώλης ἐπαίρεται ὅτι συμπεριφέρεται ἔτσι, διότι τόν "χαρίτωσε ὁ Θεός"! Εἰς μίαν ἄλλην ὁμιλίαν του ἔλεγε γιά τόν ἑαυτόν του περίπου τά ἑξῆς: "ποιός θά τό ἔλπιζε ὅτι αὐτό τό παιδί μιά μέρα θά γινόταν ὁμολογητής"! Κατ' ἀρχάς, ποῦ τόν εἶδε τόν ὁμολογητή; Ἀλλά καί ἔτσι νά ἦτο, δέν βγαίνεις στό youtube νά λές τέτοια πράγματα!

    5. Ὁ ἴδιος πλέκει τό ἐγκώμιον τοῦ π. Θ. Ζήση ἐμπρός εἰς τήν ὀθόνην, παρουσιάζων αὐτόν ὡς σύγχρονον Πατέρα τῆς Ἐκκλησίας! Ἀλλά, «Πῶς δύνασθε ὑμεῖς πιστεῦσαι, δὸξαν παρὰ ἀλλήλων λαμβάνοντες, καὶ τὴν δὸξαν τὴν παρὰ τοῦ μὸνου Θεοῦ οὐ ζητεῖτε;» (Ἰω. 5:44)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια εκφράζουν τη γνώμη ή άποψη του συντάκτη τους