Αναδημοσίευση από το ιστολόγιο «Φίλη Ορθοδοξία» στό φέησμπουκ https://www.facebook.com/groups/katanixis/permalink/861233414058825
- Panagiotis Baltakis Tapolos Η τελευταία φωνή βοώντος εν τη ερήμω...Η τελευταία φωνή της γνησιότητας...Ο τελευταίος μιμητής Του Χριστού... Κι όμως είναι πολλοί ακόμη και θα είναι αμέτρητοι αυτοί που θα σηκωθούν από εδώ και πέρα! «Αγγαίος. β,9 ...διότι μεγάλη ἔσται ἡ δόξα τοῦ οἴκου τούτου ἡ ἐσχάτη ὑπὲρ τὴν πρώτην, λέγει Κύριος παντοκράτωρ· καὶ ἐν τῷ τόπῳ τούτῳ δώσω εἰρήνην, λέγει Κύριος παντοκράτωρ, καὶ εἰρήνην ψυχῆς εἰς περιποίησιν παντὶ τῷ κτίζοντι τοῦ ἀναστῆσαι τὸν ναὸν τοῦτον.» ΑΜΗΝ.
- Robin Edison Το ότι έφυγε ένας άνθρωπος στην πιο ιερή στιγμή της Θείας Λειτουργίας, είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο. Το ότι ο συγκεκριμένος ως αρχιερέας, ήταν προσευχόμενος, είναι και αυτό λογικά γεγονός μη αμφισβητούμενο. Εμείς όμως, ως μέλη της Εκκλησίας του Ι. Χριστού, ευχόμεθα ο Άγιος Θεός να τον κατατάξει στους δικαίους παραβλέποντας τυχόν εμπόδια που Εκείνος μόνο γνωρίζει. Αλλά από το σημείο αυτό, μέχρι το σημείο να γίνονται κάποιοι ερμηνευτές των γεγονότων με "οσιοκατατάξεις" ή "αγιοκατατάξεις" επειδή η διάνοια τους μέχρι εκεί φτάνει, έχει μεγάλη απόσταση !
- Κατερινα Μποτσαρη δεν είδα στα σχόλια οσιοκατατάξεις και αγιοκατατάξεις..οσιακή κοίμηση είδα.
- Robin Edison Ίσως θα πρέπει να κοιτάμε καλύτερα για να διακρίνουμε από που εξάγονται τα συμπεράσματα για τα σχήματα του λόγου Κάθριν.
-Kyprianos Christodoulides Είναι εμφανές πόσο εμπαθείς είναι μερικοί σχολιαστές. Όπως ο Δημήτριος Αναστασιάδης, ο οποίος έκρινε σκόπιμο καί χρήσιμο νά διαγράψει τόν μεταξύ μας διάλογο. Μέ απέκλεισε, γιά νά μήν βλέπω τίς απόψεις που ανταλλάξαμε. Χάθηκαν.
Ίσως, διότι σκέφθηκε ότι θά μπορούσα νά τίς κάνω ξεχωριστή, από εδώ, δημοσίευση, προκειμένου η συζήτηση νά γίνει γνωστή πέραν τού ιστολογίου "Φίλη Ορθοδοξία".
Αυτά πρός γνώση τού Διαχειριστή τής φεησμπούκ ιστοσελίδας.
Άν η υπόθεση αυτή (προσωπική άποψη) είναι εσφαλμένη, προκαλώ τόν σχολιαστή Δημήτριο Αναστασιάδη νά επαναφέρει αυτά που εγώ κι εκείνος γράψαμε. Θά άρει τήν υποψία - άν θέλει κατηγορία - εμπάθειας τήν οποία τού προσάπτω, αλλά δέν θά τό κάνει. Θά απογυμνωθεί πλήρως.
Εν τώ μεταξύ, οι φίλοι καί αναγνώστες τής "Φίλης Ορθοδοξίας", μπορούν (σέ περιορισμένο αριθμό) να εξακολουθήσουν νά βλέπουν αυτά που ελέχθησαν.
- Κατερινα Μποτσαρη χάθηκαν και δικά μου σχόλια.δεν γνωρίζω κατά πόσο υπεύθυνος είναι γι αυτό ο Αναστασιάδης ή η φίλη Ορθοδοξία.
- Φίλη Ορθοδοξία, Διαχειριστής ομάδας : Εγώ τα έσβησα γιατί έχουμε πει ΧΙΛΙΑΔΕΣ φορές και με πολλές αφορμές οτι θα κόβονται οι συζητήσεις για το ημερολόγιο.
- Κατερινα Μποτσαρη Ευχαριστούμε για την διευκρίνηση..μόνο που δεν αντιλήφθηκα συζητήσεις περί ημερολογίου..εκτός από κάποιους χαρακτηρισμούς που δήλωναν την ταυτότητα των Γοχ.
- Kyprianos Christodoulides Τό γνωρίζω καί ήμουν λίαν προσεκτικός. Άν είχατε σβήσει τό αρχικό σχόλιο τού Αναστασιάδη ( : γιά εμάς όχι, γιά σένα τόν ΓΟΧ ναί) θά είχε πάρει άλλη τροπή η συζήτηση. Δέν φανήκατε συνεπείς στά λόγια σας. Γράφω τήν άποψή μου.
Βλέπε ανάρτηση «Ένας αιφνίδιος θάνατος»
http://kyprianoscy.blogspot.gr/2017/11/blog-post_12.html
- Φίλη Ορθοδοξία, Διαχειριστής ομάδας : Kyprianos Christodoulides Να ξέρετε όταν σβήνεις ένα σχόλιο, σβήνονται όλα ... να είστε καλά.
- Kyprianos Christodoulides Οι προθέσεις μου, πρός αυτογνωσία τών διαχειριζομένων τίς θρησκευτικές ειδήσεις, είναι καταγεγραμμένη στήν katanixis, αλλά δέν τή λάβατε υπόψη :
Kyprianos Christodoulides
Δημόσια
9 Νοε 2017
Ο Kyprianos Christodoulides σχολίασε μια ανάρτηση στο Blogger.
Θά έπρεπε νά σκεφθείτε κάτι περισσότερο, πρίν αποφασίσετε - όχι μόνο εσείς, αλλά καί άλλοι - νά δείξετε δημοσίως αυτό τό βίντεο. Ειδικά αυτό τό βίντεο.
Ο Κύριος νά τόν αναπαύσει.
«Οι τελευταίες στιγμές του μητροπολίτη Μάνης στη Θεία Λειτουργία»
katanixis.gr
- Kyprianos Christodoulides Ο απαθής Αναστασιάδης (θεός νά τόν κάνει) ευθύνεται. Όχι η Φίλη Ορθοδοξία.
Τό Πρώτο Μέρος τής ανωτέρω ανάρτησης έγινε στήν ιστοσελίδα katanixis, άν θυμάμαι καλά, όπου εκεί γράφτηκαν αυτά που ακολουθούν στόν επισυναπτόμενο δεσμό :
http://kyprianoscy.blogspot.com/2017/11/blog-post_12.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια εκφράζουν τη γνώμη ή άποψη του συντάκτη τους