Έγραψε ένας :
Θα πρέπει να διακρίνουμε μεταξύ αυνανισμού και αυτοϊκανοποίησης. Ο αυνανισμός είναι αυτό που λέμε διακεκομένη συνουσία, δηλ. τρόπος αντισύλληψης, ενώ η αυτοηδονή είναι κάτι εντελώς διαφορετικό, είναι η αυτοϊκανοποίηση.
Ο Αυνάν δεν αυτοϊκανοποιήθηκε, αλλά εξέχεε το σπέρμα του, για ένα συγκεκριμένο λόγο. Να μην γεννήσει παιδιά που θα ανήκουν στον πεθαμένο αδελφό του.
Και άλλος σχολίασε :
Η διαφορά μεταξύ αυνανισμού και αυτοηδονής δεν είναι ότι ο Αυνάν απέφευγε την απόκτηση τέκνου με τη σύντροφό του, ενώ ο κατά μόνας ηδονιζόμενος κάνει αφ΄ εαυτού ό,τι κάνει. Τόσο ο Αυνάν όσο και ο αυτοηδονιζόμενος εκχέουν (επί της γης, σε παρένθεση) επιζητούντες την άνευ αποτελέσματος ηδονή.
Κάθε ηδονή την οποία δεν συνοδεύει η καλή υλική ή πνευματική σπορά - ας θυμηθούμε την Παραβολή του Σπορέως παρεμπιπτόντως - μας οδηγεί μοιραία, είτε στη μια, είτε στην άλλη, εκδοχή του αυνανισμού.
Βεβαίως, θα πει κανείς, η σπορά μπορεί να αποδειχθεί κακή (: ουχί καλόν σπέρμα έσπειρας), ισχύει όμως εδώ το "άφετε συναυξάνεσθαι αμφότερα μέχρι του θερισμού", όπως διαβάζουμε στην Παραβολή των Ζιζανίων για να τη θυμηθούμε κι αυτή.
Θα πρέπει να διακρίνουμε μεταξύ αυνανισμού και αυτοϊκανοποίησης. Ο αυνανισμός είναι αυτό που λέμε διακεκομένη συνουσία, δηλ. τρόπος αντισύλληψης, ενώ η αυτοηδονή είναι κάτι εντελώς διαφορετικό, είναι η αυτοϊκανοποίηση.
Ο Αυνάν δεν αυτοϊκανοποιήθηκε, αλλά εξέχεε το σπέρμα του, για ένα συγκεκριμένο λόγο. Να μην γεννήσει παιδιά που θα ανήκουν στον πεθαμένο αδελφό του.
Και άλλος σχολίασε :
Η διαφορά μεταξύ αυνανισμού και αυτοηδονής δεν είναι ότι ο Αυνάν απέφευγε την απόκτηση τέκνου με τη σύντροφό του, ενώ ο κατά μόνας ηδονιζόμενος κάνει αφ΄ εαυτού ό,τι κάνει. Τόσο ο Αυνάν όσο και ο αυτοηδονιζόμενος εκχέουν (επί της γης, σε παρένθεση) επιζητούντες την άνευ αποτελέσματος ηδονή.
Κάθε ηδονή την οποία δεν συνοδεύει η καλή υλική ή πνευματική σπορά - ας θυμηθούμε την Παραβολή του Σπορέως παρεμπιπτόντως - μας οδηγεί μοιραία, είτε στη μια, είτε στην άλλη, εκδοχή του αυνανισμού.
Βεβαίως, θα πει κανείς, η σπορά μπορεί να αποδειχθεί κακή (: ουχί καλόν σπέρμα έσπειρας), ισχύει όμως εδώ το "άφετε συναυξάνεσθαι αμφότερα μέχρι του θερισμού", όπως διαβάζουμε στην Παραβολή των Ζιζανίων για να τη θυμηθούμε κι αυτή.
"συνήδομαι γαρ τω νόμω του Θεού κατά τον έσω άνθρωπον, βλέπω δε έτερον νόμον εν τοις μέλεσί μου αντιστρατευόμενον τω νόμω του νοός μου και αιχμαλωτίζοντά με εν τω νόμω της αμαρτίας τω όντι εν τοις μέλεσί μου....".
ΑπάντησηΔιαγραφή"δια δε τας πορνείας έκαστος την εαυτού γυναίκα εχέτω....
"Κάθε ηδονή την οποία δεν συνοδεύει η καλή υλική ή πνευματική σπορά, μας οδηγεί μοιραία είτε στη μια, είτε στην άλλη, εκδοχή του αυνανισμού"
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω, ένας από τους λόγους όπου οι ελληνόπαιδες αποκαλούν ο ένας τον άλλο με το ίδιο όνομα (μ...)είναι αυτός. Πέραν αυτού, και ότι η απύθμενη βλακεία κυριαρχεί ανά την υφήλιο.
Δεν είναι, οπωσδήποτε, άσχετη και η "μαλάκυνση" του εγκεφάλου.