Σύνθεση σε μια νέα συνταγματική αντίφαση
"Το πρόβλημα πάντως είναι πιο ουσιαστικό: έχουμε μια σημαντική αντίφαση, μέσα στο Σύνταγμα, το οποίο από τη μία προστατεύει την ανεξιθρησκία και από την άλλη αναγνωρίζει ως επίσημη θρησκεία της χώρας την ορθόδοξη"
KX
Τάδε έφη ο κ. Τριαντάφυλλος Μηταφίδης, συνταξιούχος εκπαιδευτικός και (τέως;) συνδικαλιστής, στο πρόσφατο Συνέδριο με Θέμα : "Εκκλησία και Αριστερά"
Παρόμοιο θέμα, αν και όχι τόσο αντιφατικό, είχαμε και στο οικογενειακό Δίκαιο. Όπου ο νομοθέτης παρέλειψε να αναφερθεί ότι ο γάμος συνάπτεται μεταξύ άρρενος και θήλεος. Λησμόνησε ότι υπάρχει το τρίτο φύλο. Οπότε, προέκυψε η ανάγκη μιας επιπλέον προσθήκης, μιας σύνθεσης, και μας βγήκε το "σύμφωνο (υπερ)ελεύθερης συμβίωσης" μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου. Τα οποία όμως τελούν "γάμο" ή γάμο, αλλά το ζευγάρι δεν λέγεται συμβιωτικό. Λέγεται έγγαμο!
Συνήθειες, βλέπετε.
Έτσι, το θέμα λύθηκε και ... "γάμος ήταν/ που δεν ήτανε να γίνει" κατά το λαϊκόν άσμα. Η σύνθεση έγινε.
Τώρα πάμε για νέα σύνθεση μεταξύ της επίσημης θρησκείας, που είναι η θέση, δηλαδή η Ορθοδοξία, και της ανεξιθρησκείας, που είναι η αντίθεση με τους αλλόθρησκους και τους ετερόδοξους.
Ποιά λέτε να είναι η νέα σύνθεση; Τον κ. Μηταφίδη να ρωτήσουμε, τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, τον Ιγνάτιο Βόλου, ή μήπως τον οικουμενικό Βαρθολομαίο; Μάλλον κανένα, νομίζω. Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, όπως και η Πρυτανεία του ΑΠΘ, διαθέτει ικανούς γνώστες του αντικειμένου. Έχει μυαλά φωτισμένων ανθρώπων με πλούσιο επιστημονικό έργο στις συνθέσεις.
KX
Τάδε έφη ο κ. Τριαντάφυλλος Μηταφίδης, συνταξιούχος εκπαιδευτικός και (τέως;) συνδικαλιστής, στο πρόσφατο Συνέδριο με Θέμα : "Εκκλησία και Αριστερά"
Παρόμοιο θέμα, αν και όχι τόσο αντιφατικό, είχαμε και στο οικογενειακό Δίκαιο. Όπου ο νομοθέτης παρέλειψε να αναφερθεί ότι ο γάμος συνάπτεται μεταξύ άρρενος και θήλεος. Λησμόνησε ότι υπάρχει το τρίτο φύλο. Οπότε, προέκυψε η ανάγκη μιας επιπλέον προσθήκης, μιας σύνθεσης, και μας βγήκε το "σύμφωνο (υπερ)ελεύθερης συμβίωσης" μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου. Τα οποία όμως τελούν "γάμο" ή γάμο, αλλά το ζευγάρι δεν λέγεται συμβιωτικό. Λέγεται έγγαμο!
Συνήθειες, βλέπετε.
Έτσι, το θέμα λύθηκε και ... "γάμος ήταν/ που δεν ήτανε να γίνει" κατά το λαϊκόν άσμα. Η σύνθεση έγινε.
Τώρα πάμε για νέα σύνθεση μεταξύ της επίσημης θρησκείας, που είναι η θέση, δηλαδή η Ορθοδοξία, και της ανεξιθρησκείας, που είναι η αντίθεση με τους αλλόθρησκους και τους ετερόδοξους.
Ποιά λέτε να είναι η νέα σύνθεση; Τον κ. Μηταφίδη να ρωτήσουμε, τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, τον Ιγνάτιο Βόλου, ή μήπως τον οικουμενικό Βαρθολομαίο; Μάλλον κανένα, νομίζω. Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, όπως και η Πρυτανεία του ΑΠΘ, διαθέτει ικανούς γνώστες του αντικειμένου. Έχει μυαλά φωτισμένων ανθρώπων με πλούσιο επιστημονικό έργο στις συνθέσεις.
"Όσοι εκπαιδευτικοί όρθωσαν το ανάστημά τους απέναντι στην Εκκλησία κυνηγήθηκαν", μας είπε ακόμη ο κ. Μηταφίδης.
ΑπάντησηΔιαγραφήKX
Ωραία τα αναποδογυρίζει ο πρωην εκπαιδευτικός και τέως συνδικαλιστής.
Τι θα μας έλεγε αν κι εμείς αναστρέφαμε την επισήμανση : Όσοι εκκλησιαστικοί όρθωσαν το ανάστημά τους απέναντι στους εκπαιδευτικούς κυνηγήθηκαν.
Τα λαγωνικά της απαιδευσιάς, της αμάθειας, της ανευθυνότητας και της ραστώνης, καθώς δίδασκε εποπτικά ο εκπαιδευτικός συνδικαλισμός, κάθε άλλο από "αγωγοί" Παιδείας αναδείχθηκαν. Αγωγοί, χωρίς εισαγωγικά, των λυμάτων της πολιτικής αποδείχθηκαν, μαθαίνοντας τα αμούστακα τα αγαθά της πολιτικοποίησης. Η Ελλάδα έγινε η χώρα των απεργών και της απεργίας. Στην πρώτη θέση είμαστε παγκοσμίως. Ο σεβασμός ήταν μόνο για το νόμο "το δίκιο του εργάτη", για τίποτα άλλο.
Άντε και παράτα μας κ. Μηταφίδη.
Ὁ χολρικός Μηταφίδης τί θά μποροῦσε νά πεῖ; Ξεχνᾶ ὅμως ὄτι αὐτός ἔβγαλε στἀ "ἐφτά παζάρια" λυκειάρχη, γιατί ὁ τελυεταῖος ἐπέτρεψε σέ μαθητές νά πᾶνε γιά ἐξομολόγηση. Ὁ κοκκινοφασίστας Μηταφίδης, εἶναι δεδηλωμένος ἐχθρός τῆς ἐκκλησίας. Τί περιμένανε νά πεῖ;
ΑπάντησηΔιαγραφή