Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Εκ του αιρετικού και παραθρησκευτικού γραφείου της μητρόπολης Πειραιώς


Διαβάσαμε,
"- Βλέποντας κανείς την εσωτερική διαμάχη των δώδεκα περίπου αλληλοκαθαιρουμένων και αλληλοϋβριζομένων ζηλωτικών παρατάξεων (σ.σ. των Παλαιοημερολογιτών) και την διαρκώς αυξανομένη μεταξύ τους απομάκρυνση, αντιλαμβάνεται ταυτόχρονα, ότι το κίνημα αυτό δεν είχε την ευλογία του Θεού και δεν έφερε τους προσδοκώμενους καρπούς, για τους λόγους που θα αναπτύξουμε με συντομία παρά κάτω" .

- κυπριανός χ
Τα ανωτέρω υπογράφουν ο υπεύθυνος αρχιμανδρίτης π. Παύλος Δημητρακόπουλος και ο Γραμματέας θεολόγος κ. Λάμπρος Σκόντζος. Τους ακολουθούμε και γράφουμε :

Βλέποντας κανείς την εσωτερική διαμάχη των προτεσταντών και την διαρκώς αυξανομένη μεταξύ τους απομάκρυνση, αντιλαμβάνεται ταυτόχρονα, ότι το κίνημα αυτό δεν είχε την ευλογία του Θεού και δεν έφερε τους προσδοκώμενους καρπούς, για τους λόγους που θα αναπτύξουμε ευθύς αμέσως... Κατά την ευδοκία και ευλογία του αγίου προκαθημένου πάπα Φραγκίσκου, της εκκλησίας του παλαιφάτου πατριαρχείου Ρώμης, η ημετέρα ταπεινότης, μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ, δηλώνει δια του υπευθύνου αρχιμανδρίτου και του γραμματέως της ταύτα...

Γραφείο αιρέσεων και παραθρησκείας

- Πως εξηγείται άλλωστε να κάνουμε διάλογο με τους αιρετικούς και τους εκπροσώπους των δαιμονικών θρησκειών και να μην κάνουμε διάλογο με τους αδελφούς μας ορθοδόξους, οι οποίοι βρίσκονται εγκλωβισμένοι στις πολυπληθείς παλαιοημερολογίτικες ομάδες;

κυπριανός χ 
Σταθερά τους ακολουθούμε και, άλλωστε, γράφουμε :

Τώρα αποκαλούνται "αδελφές ομάδες" (σημ. οι Παλαιοημερολογίτες) ! Πάντως, το γραφείο που εξέδωσε τον "Σύντομο σχολιασμό", επιγράφεται "Γραφείο επί των Αιρέσεων και των Παραθρησκειών". Πού βάζουν αυτές τις "αδελφές ομάδες" οι συντάκτες και ο υπογράφων το σχόλιο ; Στις παραθρησκείες ή στις αιρέσεις ;

Αν δεν το γνωρίζει - συντάκτες και υπογράφων είναι ένας - αποτελεί εξαπτέρυγο παναίρεσης και πανθρησκείας, του το λέμε εμείς. Αμφότεροι τυγχάνουν ατυχή θύματα του ιουδαιοχριστιανισμού, δηλαδή μιας παραφυάδας του αρχετυπικού σιωνισμού, η οποία συστηματικά διαστρέφει την Χριστιανοσύνη, αρχής γενόμενης - σχήμα λόγου - από την αυτού αγιότητα πάπα Βενέδικτου, του παραιτηθέντα, και του νυν αντικαταστάτη πάπα Φραγκίσκου. Προηγήθηκαν πολλοί άλλοι.

Ο μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ να κρατήσει για τον εαυτό του τα αιρετικά και τα παραθρησκευτικά γραφεία. Να τα κρατήσει, επίσης, και για το ακατήχητο (σκόπιμα) ποίμνιο. Που δεν έμαθε ποτέ - πώς άλλωστε; - ότι όποιος κοινωνεί με ακοινώνητους και μνημονεύει αμνημόνευτους είναι ψευδοποιμένας. Δεν μνημονεύει τον οικουμενικό Βαρθολομαίο ; Και με τον Ιγνάτιο Δημητριάδος δεν κοινωνεί ; Μέλος του ΠΣΕ δεν είναι ; Ω, ναι, δεν έχουν καταδικαστεί από Σύνοδο ! Καλή υπομονή ας έχουμε και όλα θα αποκατασταθούν, όταν με το καλό κυριαρχήσει ο ιουδαιοχριστιανισμός του πάπα, των προτεσταντών και πάνω από πάντας ο σιωνισμός. Η νέα αγία και μεγάλη οικουμενική σύνοδος έρχεται.

Αντισιωνιστής ο μητροπολίτης Πειραιώς, αλλά και αντιοικουμενιστής. Είναι ο παράφωνος ψάλτης, αλλά καλό είναι να τον έχουμε (άλλοι όχι εμείς) εκεί όπου βρίσκεται. Θέλουμε (θέλουν) ανθρώπους με τη φωνή του Ιακώβ, αλλά με τα χέρια του Ησαύ.  Δεν ακούν φωνές οι κουφοί, τα χέρια όμως δεν είναι το ίδιο. Το ποίμνιο απαιτεί εκτόνωση, όχι να τρέχει στα γήπεδα ή να κάνει άλλα πράγματα, μη αρμόζοντα στην "άνευ όρων και ορίων" αγάπη. Φωνές θέλει να ακούει (δεν ακούει) και χέρια να το συγκρατούν χρειάζονται.  Χωρίς ψήφο δεν γίνεται τίποτα, άλλωστε.

39 ... Εἰς κρίμα ἐγὼ εἰς τὸν κόσμον τοῦτον ἦλθον, ἵνα οἱ μὴ βλέποντες βλέπωσι καὶ οἱ βλέποντες τυφλοὶ γένωνται.(Ιν. θ΄)

Και ακόμη,

9 καὶ εἶπε· πορεύθητι καὶ εἰπὸν τῷ λαῷ τούτῳ· ἀκοῇ ἀκούσετε καὶ οὐ μὴ συνῆτε καὶ βλέποντες βλέψετε καὶ οὐ μὴ ἴδητε· 10 ἐπαχύνθη γὰρ ἡ καρδία τοῦ λαοῦ τούτου, καὶ τοῖς ὠσὶν αὐτῶν βαρέως ἤκουσαν καὶ τοὺς ὀφθαλμοὺς αὐτῶν ἐκάμμυσαν μήποτε ἴδωσι τοῖς ὀφθαλμοῖς καὶ τοῖς ὠσὶν ἀκούσωσι καὶ τῇ καρδίᾳ συνῶσι, καὶ ἐπιστρέψωσι, καὶ ἰάσομαι αὐτούς. (Ησ. στ΄)

Τρείς Σύνοδοι καταδίκασαν το Γρηγοριανό ημερολόγιο και έρχεται τώρα ο Πειραιώς Σεραφείμ, με τις σοφίες των αριθμολόγων, χρονολόγων και άλλων, να μας πει ότι οι Παλαιοημερολογίτες έσχισαν την Εκκλησία ! Αυτές τις Συνόδους δεν τις αναγνωρίζει ο μητροπολίτης. Τη μόνη που δέχεται είναι εκείνη που καταδίκασε (τέλη του ιθ'  αιώνα) τον εθνοφυλετισμό. Αυτη έμαθε μόνο, αυτή διδάσκουν τα πανεπιστήμια της (παπικής) ιουδαιοχριστιανικής αίρεσης και παραθρησκείας. Αυτή κομμάτιασε τους προτεστάντες, αυτή κομμάτιασε κι εμάς.Ο σιωνισμός παραμένει ακερμάτιστος.

4 σχόλια:

  1. Αγαπητέ μου γιατρέ δεν έχεις καταλάβει ότι το κείμενο αυτό είναι γέννημα του ΠΑΝΙΚΟΥ που τους κατέλαβε όταν έμαθαν για την ένωση των Γνησίων Ορθοδόξων; Στρεψοδικία, ψέμα, παραπλάνηση. Πιπιλίζουν τα ίδια και τα ίδια επιχειρήματα, τα οποία έχουν θιχθεί, απαντηθεί και αναιρεθεί πολλάκις. Δεν αξίζει να τους απαντήσει κανείς. Που μας ζητούν να επιστρέψουμε; Στην "Εκκλησία της Ελλάδος" των καινοτόμων, των οικουμενιστών, των αθρήσκων, των αδιαφόρων και των κοινωνούντων σκανδαλωδώς με αυτούς; Ας συνεχίσουμε τον αγώνα μας και όσο εμείς βαδίζουμε όπως ο Θεός θέλει, θα έχουμε την ευλογία και τη χάρη Του. Ει ο Θεός μεθ' ημών ουδείς καθ' ημών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ σε δάσκαλε.

    "Εν τω ελέει σου εξολοθρεύσεις πάντας τους θλίβοντας την ψυχή μου, ότι εγώ δούλος σου ειμί"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και μετά το κατάπτυστο έντυπο του αντιαιρετίκου γραφείου κηφισίας,έρχεται και ο χριστιανός διαμαρτυρόμενος Πειραιώς να βάλει το κερασάκι στην τούρτα.Μάλιστα.
    Ευχαριστούμε γιατρέ που υπάρχετε,και ξεστραβωνώμαστε και μεις οι αγαπολογόντες χριστιανούληδες.
    χαράλαμπος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ και τον σχολιαστή ntranga ntrounga (πού πήγε και βρήκε αυτό το ψευδώνυμο ;;;).
    Αντισιωνιστές, αντιοικουμενιστές, ή άλλοι "αντί" και πάντως εντός του νεωτερισμού της νέας ορθοδοξίας και του εορτολογίου της, είναι οι αχθοφόροι και του σιωνισμού, και του οικουμενισμού, και της νέας παγκόσμιας ακαταστασίας. Καλύτερα ασυναρτησίας. Η μάχη την οποία καλείται σήμερα να δώσει η Χριστιανοσύνη, είναι μάχη κατά του σιωνισμού, ο οποίος καλύπτεται όπισθεν των κυρίαρχων αιρετικών παραφυάδων παπισμού και προτεσταντισμού. Ή το καταλαβαίνουμε ή δεν το καταλαβαίνουμε ;

    Καλώς, είχε γράψει ένας σχολιαστής : Το εορτολόγιο κείται εις πτώσιν και ανάστασιν πολλών. Αυτά και όχι άλλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια εκφράζουν τη γνώμη ή άποψη του συντάκτη τους