«11 Εἶπε δέ· ἀνθρωπός τις εἶχε δύο υἱούς. 12 καὶ εἶπεν ὁ νεώτερος αὐτῶν τῷ πατρί· πάτερ, δός μοι τὸ ἐπιβάλλον μέρος τῆς οὐσίας. καὶ διεῖλεν αὐτοῖς τὸν βίον. 13 καὶ μετ' οὐ πολλὰς ἡμέρας συναγαγὼν ἅπαντα ὁ νεώτερος υἱὸς ἀπεδήμησεν εἰς χώραν μακράν, καὶ ἐκεῖ διεσκόρπισεν τὴν οὐσίαν αὐτοῦ ζῶν ἀσώτως. 14 δαπανήσαντος δὲ αὐτοῦ πάντα ἐγένετο λιμὸς ἰσχυρὰ κατὰ τὴν χώραν ἐκείνην, καὶ αὐτὸς ἤρξατο ὑστερεῖσθαι. 15 καὶ πορευθεὶς ἐκολλήθη ἑνὶ τῶν πολιτῶν τῆς χώρας ἐκείνης, καὶ ἔπεμψεν αὐτὸν εἰς τοὺς ἀγροὺς αὐτοῦ βόσκειν χοίρους· 16 καὶ ἐπεθύμει γεμίσαι τὴν κοιλίαν αὐτοῦ ἀπὸ τῶν κερατίων ὧν ἤσθιον οἱ χοῖροι, καὶ οὐδεὶς ἐδίδου αὐτῷ. 17 εἰς ἑαυτὸν δὲ ἐλθὼν εἶπε· πόσοι μίσθιοι τοῦ πατρός μου περισσεύουσιν ἄρτων, ἐγὼ δὲ λιμῷ ὧδε ἀπόλλυμαι! 18 ἀναστὰς πορεύσομαι πρὸς τὸν πατέρα μου καὶ ἐρῶ αὐτῷ· πάτερ, ἥμαρτον εἰς τὸν οὐρανὸν καὶ ἐνώπιόν σου· 19 οὐκέτι εἰμὶ ἄξιος κληθῆναι υἱός σου· ποίησόν με ὡς ἕνα τῶν μισθίων σου. 20 καὶ ἀναστὰς ἦλθε πρὸς τὸν πατέρα ἑαυτοῦ. ἔτι δὲ αὐτοῦ μακρὰν ἀπέχοντος εἶδεν αὐτὸν ὁ πατὴρ αὐτοῦ καὶ ἐσπλαγχνίσθη, καὶ δραμὼν ἐπέπεσεν ἐπὶ τὸν τράχηλον αὐτοῦ καὶ κατεφίλησεν αὐτόν. 21 εἶπε δὲ αὐτῷ ὁ υἱὸς· πάτερ, ἥμαρτον εἰς τὸν οὐρανὸν καὶ ἐνώπιόν σου, καὶ οὐκέτι εἰμὶ ἄξιος κληθῆναι υἱός σου. 22 εἶπε δὲ ὁ πατὴρ πρὸς τοὺς δούλους αὐτοῦ· ἐξενέγκατε τὴν στολὴν τὴν πρώτην καὶ ἐνδύσατε αὐτόν, καὶ δότε δακτύλιον εἰς τὴν χεῖρα αὐτοῦ καὶ ὑποδήματα εἰς τοὺς πόδας, 23 καὶ ἐνέγκαντες τὸν μόσχον τὸν σιτευτόν θύσατε, καὶ φαγόντες εὐφρανθῶμεν, 24 ὅτι οὗτος ὁ υἱός μου νεκρὸς ἦν καὶ ἀνέζησεν, καὶ ἀπολωλὼς ἦν καὶ εὑρέθη. καὶ ἤρξαντο εὐφραίνεσθαι. 25 Ἦν δὲ ὁ υἱὸς αὐτοῦ ὁ πρεσβύτερος ἐν ἀγρῷ· καὶ ὡς ἐρχόμενος ἤγγισε τῇ οἰκίᾳ, ἤκουσε συμφωνίας καὶ χορῶν, 26 καὶ προσκαλεσάμενος ἕνα τῶν παίδων ἐπυνθάνετο τί εἴη ταῦτα. 27 ὁ δὲ εἶπεν αὐτῷ ὅτι ὁ ἀδελφός σου ἥκει, καὶ ἔθυσεν ὁ πατήρ σου τὸν μόσχον τὸν σιτευτόν, ὅτι ὑγιαίνοντα αὐτὸν ἀπέλαβεν. 28 ὠργίσθη δὲ καὶ οὐκ ἤθελεν εἰσελθεῖν. ὁ οὖν πατὴρ αὐτοῦ ἐξελθὼν παρεκάλει αὐτόν. 29 ὁ δὲ ἀποκριθεὶς εἶπε τῷ πατρὶ· ἰδοὺ τοσαῦτα ἔτη δουλεύω σοι καὶ οὐδέποτε ἐντολήν σου παρῆλθον, καὶ ἐμοὶ οὐδέποτε ἔδωκας ἔριφον ἵνα μετὰ τῶν φίλων μου εὐφρανθῶ· 30 ὅτε δὲ ὁ υἱός σου οὗτος, ὁ καταφαγών σου τὸν βίον μετὰ πορνῶν, ἦλθεν, ἔθυσας αὐτῷ τὸν μόσχον τὸν σιτευτὸν. 31 ὁ δὲ εἶπεν αὐτῷ· τέκνον, σὺ πάντοτε μετ' ἐμοῦ εἶ, καὶ πάντα τὰ ἐμὰ σά ἐστιν· 32 εὐφρανθῆναι δὲ καὶ χαρῆναι ἔδει, ὅτι ὁ ἀδελφός σου οὗτος νεκρὸς ἦν καὶ ἀνέζησε, καὶ ἀπολωλὼς ἦν καὶ εὑρέθη.» (Λκ. ιε')
Κυριακή του Ασώτου (3/2/2020), Ορθόδοξο Εορτολόγιο και όχι Σιωνιστικό : Νεορθόδοξο, Λουθηροκαλβινικό, Ρωμαιοκαθολικό κ.ά.
Ο εν Αγίω Πνεύματι παραβολικός και προφητικός λόγος του Κυρίου, της σημερινής Ευαγγελικής περικοπής, ερείδεται της Αγιογραφικής διηγήσεως των δύο τέκνων του Ισαάκ. Ήταν, ως γνωστόν ο “πυρράκης” Ησαύ (κοκκινότριχος και δασύς) ο πρεσβύτερος και ο “πτερνιστής” Ιακώβ, ο και νεώτερος.
Επεκτείνοντας τά ανωτέρω, ο νεώτερος υιός είναι ο υιός της Καινής Διαθήκης, ο δε πρεσβύτερος είναι ο υιός της Παλαιάς Διαθήκης. Ο νεώτερος «εἶπε· πόσοι μίσθιοι τοῦ πατρός μου περισσεύουσιν ἄρτων, ἐγὼ δὲ λιμῷ ὧδε ἀπόλλυμαι! 18 ἀναστὰς πορεύσομαι πρὸς τὸν πατέρα μου καὶ ἐρῶ αὐτῷ· πάτερ, ἥμαρτον εἰς τὸν οὐρανὸν καὶ ἐνώπιόν σου· 19 οὐκέτι εἰμὶ ἄξιος κληθῆναι υἱός σου· ποίησόν με ὡς ἕνα τῶν μισθίων σου.». Ο πρεσβύτερος αντιθέτως «28 ὠργίσθη (δὲ) καὶ οὐκ ἤθελεν εἰσελθεῖν. ὁ οὖν πατὴρ αὐτοῦ ἐξελθὼν παρεκάλει αὐτόν. 29 ὁ δὲ ἀποκριθεὶς εἶπε τῷ πατρὶ· ἰδοὺ τοσαῦτα ἔτη δουλεύω σοι καὶ οὐδέποτε ἐντολήν σου παρῆλθον, καὶ ἐμοὶ οὐδέποτε ἔδωκας ἔριφον ἵνα μετὰ τῶν φίλων μου εὐφρανθῶ· 30 ὅτε δὲ ὁ υἱός σου οὗτος, ὁ καταφαγών σου τὸν βίον μετὰ πορνῶν, ἦλθεν, ἔθυσας αὐτῷ τὸν μόσχον τὸν σιτευτὸν.».
Επομένως, “απόκειται τοίς ανθρώποις” να επιλέξουν ή την οδόν της μετανοίας (νεώτερος υιός) ή τον δρόμο της αμετανοησίας, δηλαδή, της οργής του πρεσβυτέρου “πυρράκη” Ησαύ.
Τά ανωτέρω προς διάκριση της ψευδώνυμης γνώσης μερικών, οι οποίοι λέγουν ότι “ο Χριστός έφτιαξε την Παραβολή αυτή, αφήνοντας να εννοηθεί ότι υποδείκνυε τον εαυτό του”. Εγράφη στο παρελθόν σε άρθρο προοδευτικής εφημερίδας ευρείας κυκλοφορίας.
“Κρίμασιν οίς οίδεν ο Κύριος” κυριαρχούν σήμερα οι υιοί του θυμώδους και αμετανόητου Ησαύ, περιφραστικά δέ, οι δασείς, οργίλοι, "πυρροί" Σιωνιστές
Υστερόγραφο
Φωτογραφία εικόνας από
https://www.aperges.com/GR/index.php?about=15&product=1617
Κυριακή του Ασώτου (3/2/2020), Ορθόδοξο Εορτολόγιο και όχι Σιωνιστικό : Νεορθόδοξο, Λουθηροκαλβινικό, Ρωμαιοκαθολικό κ.ά.
Ο εν Αγίω Πνεύματι παραβολικός και προφητικός λόγος του Κυρίου, της σημερινής Ευαγγελικής περικοπής, ερείδεται της Αγιογραφικής διηγήσεως των δύο τέκνων του Ισαάκ. Ήταν, ως γνωστόν ο “πυρράκης” Ησαύ (κοκκινότριχος και δασύς) ο πρεσβύτερος και ο “πτερνιστής” Ιακώβ, ο και νεώτερος.
Επεκτείνοντας τά ανωτέρω, ο νεώτερος υιός είναι ο υιός της Καινής Διαθήκης, ο δε πρεσβύτερος είναι ο υιός της Παλαιάς Διαθήκης. Ο νεώτερος «εἶπε· πόσοι μίσθιοι τοῦ πατρός μου περισσεύουσιν ἄρτων, ἐγὼ δὲ λιμῷ ὧδε ἀπόλλυμαι! 18 ἀναστὰς πορεύσομαι πρὸς τὸν πατέρα μου καὶ ἐρῶ αὐτῷ· πάτερ, ἥμαρτον εἰς τὸν οὐρανὸν καὶ ἐνώπιόν σου· 19 οὐκέτι εἰμὶ ἄξιος κληθῆναι υἱός σου· ποίησόν με ὡς ἕνα τῶν μισθίων σου.». Ο πρεσβύτερος αντιθέτως «28 ὠργίσθη (δὲ) καὶ οὐκ ἤθελεν εἰσελθεῖν. ὁ οὖν πατὴρ αὐτοῦ ἐξελθὼν παρεκάλει αὐτόν. 29 ὁ δὲ ἀποκριθεὶς εἶπε τῷ πατρὶ· ἰδοὺ τοσαῦτα ἔτη δουλεύω σοι καὶ οὐδέποτε ἐντολήν σου παρῆλθον, καὶ ἐμοὶ οὐδέποτε ἔδωκας ἔριφον ἵνα μετὰ τῶν φίλων μου εὐφρανθῶ· 30 ὅτε δὲ ὁ υἱός σου οὗτος, ὁ καταφαγών σου τὸν βίον μετὰ πορνῶν, ἦλθεν, ἔθυσας αὐτῷ τὸν μόσχον τὸν σιτευτὸν.».
Επομένως, “απόκειται τοίς ανθρώποις” να επιλέξουν ή την οδόν της μετανοίας (νεώτερος υιός) ή τον δρόμο της αμετανοησίας, δηλαδή, της οργής του πρεσβυτέρου “πυρράκη” Ησαύ.
Τά ανωτέρω προς διάκριση της ψευδώνυμης γνώσης μερικών, οι οποίοι λέγουν ότι “ο Χριστός έφτιαξε την Παραβολή αυτή, αφήνοντας να εννοηθεί ότι υποδείκνυε τον εαυτό του”. Εγράφη στο παρελθόν σε άρθρο προοδευτικής εφημερίδας ευρείας κυκλοφορίας.
“Κρίμασιν οίς οίδεν ο Κύριος” κυριαρχούν σήμερα οι υιοί του θυμώδους και αμετανόητου Ησαύ, περιφραστικά δέ, οι δασείς, οργίλοι, "πυρροί" Σιωνιστές
Υστερόγραφο
Φωτογραφία εικόνας από
https://www.aperges.com/GR/index.php?about=15&product=1617
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου