Powered By Blogger

Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Η Ασκητική της ερήμου


Ήταν νέος δόκιμος μοναχός, ο μοναχός Π. Την πρώτη του χρονιά και την πρώτη του Πασχαλιά άνοιξε την αγκαλιά του μετά την ακολουθία της εκ νεκρών Εγέρσεως του Ζωοδότη και φιλούσε τους συνασκητές του.

"Χριστός Ανέστη", τους έλεγε, αλλά εκείνοι δεν του απαντούσαν. Τη δεύτερη χρονιά πάλι τα ίδια. Ρώτησε έναν αδελφό κι αυτός του απάντησε : "Ε, τι τα θές, πολυλογίες". Την τρίτη χρονιά τα ίδια, "Χριστός Ανέστη" αυτός, τσιμουδιά οι άλλοι. Δεν άντεξε, πήγε στον πνευματικό (πήγαινε συχνά) και του είπε το παράπονό του.

- "Δεν μου μιλούν, δεν μου λένε "Αληθώς Ανέστη", με βάζουν σε λογισμό κακό"
- "Ανάστησες το Χριστό; Αναστήθηκες;", τον ρώτησε ο πνευματικός
- "Μα, φυσικά", είπε ο μοναχός Π
- "Τότε γιατί θέλεις να σου απαντούν οι άλλοι. Ο αληθώς αναστηθείς, αληθώς φαίνεται. Δεν ερωτά και ούτε αποκρίνεται. Οι άλλοι, αυτοί που δεν σου απαντούν, δεν αναστήθηκαν, δεν ανάστησαν το Χριστό ακόμη. Δεν θέλουν να σου πουν ένα συμβατικό "Αληθώς Ανέστη". Θέλουν να σου πουν "αληθώς, Αληθώς Ανέστη", αλλά δεν είναι ακόμη έτοιμοι".

Ο μοναχός Π. έμεινε ακόμη λίγο καιρό στο Μοναστήρι. Ο πνευματικός του συνέστησε να πάει σε σκήτη. Δεν έμαθα τη συνέχεια. Κάποιοι είπαν ότι άγιασε, άλλοι έσκυψαν ταπεινά το κεφάλι και δεν απάντησαν.

Αντίγραφο παλαιού χειρογράφου μοναχού Αλυπίου
Σκήτη αγίου Ν ...
Καψάλα
Ημερομηνία δεν διακρίνεται

"Εκεί όπου δεν φαίνεται τίποτα", η ολέθρια άγνοια επισκόπου


Σε ένα προηγούμενο άρθρο με τίτλο "Δεύτε πόμα πίωμεν καινόν" άσκησα κριτική στο βιβλίο που κυκλοφόρησε ένας επίσκοπος με τίτλο "Εκεί που δεν φαίνεται ο Θεός". Η κριτική μου ήταν σύντομη και επιλεκτική. Δεν καταπιάστηκα να αναλύσω κατά κεφάλαια αυτά που γράφει. Η βιβλιοκριτική, και μάλιστα σε προερχόμενη από επισκοπική γραφίδα, τότε έχει νόημα όταν εστιάζεται στην ουσία και όχι στις λεπτομέρειες.

Λεπτομέρειες είναι όλα όσα γράφει εκεί μέσα. Είναι παράθεση περιπτώσεων και κατα κυριολεξία, το βιβλίο αποτελεί περιπτωσιολογική καταγραφή ιστορικού ασθενών με άφθονα διλήμματα και ερωτήματα θεολογικού-θρησκευτικού προβληματισμού. Ένας όμως επίσκοπος με βαθύτατες γνώσεις θεολογικές είναι απαράδεκτο να προσθέτει προβληματισμούς σε ένα κόσμο που διατελεί σε πλήρη σύγχυση με αναπάντητα ερωτήματα και σωρεία προβλημάτων.

Προσπαθεί να υπερβεί τα εμπόδια προσθέτοντας και τα δικά του, "εκεί που δεν φαίνεται ο Θεός". Η διέξοδος που παρέχει είναι αινιγματική, είναι αμφίσημη, τελικά δε παραπλανητική, αν δεχθούμε "τι φαίνεται" εκεί όπου δεν φαίνεται τίποτα.

Δεν θα επιμείνω διευκρινίζοντας το τελευταίο. Πρέπει όμως να γράψω τούτο : Δεν φαίνεται τίποτα, ακόμη και με όσα γράφει, διότι απουσιάζει η παρατήρηση. Την οποία αν στερείται ένας γιατρός, συχνά υποπίπτει σε λάθη, μοιραία κάποτε για τον ίδιο αλλά και για τον ασθενή. Είναι έμφυτο το "παρατηρείν", αλλά δύσκολη η αξιολόγηση και η εκτίμηση των παρατηρουμένων. Θεωρία και πράξη χρειάζονται, θεωρών να πράττεις και πράττων να θεωρείς.

Και ποια είναι η παρατήρηση; Την έγραψα αλλού, θα τη γράψω πάλι :

"Ο Θεός είναι αυτός που ενεργεί και ο άνθρωπος συνεργεί, δηλαδή, συν-Θεώ-ενεργεί. Τότε η ενέργεια του Θεού απολαμβάνεται από τον άνθρωπο ως ευδοκία Θεού. Διαφορετικά όταν ο άνθρωπος αγνοεί, αθετεί ή υποκρίνεται την εν Θεώ συνέργεια, απολαμβάνει την "αποκαραδοκίαν" της φύσεως, την αποκεφαλισμένη δόκηση της εν πτώσει φύσεως, όπου κάθε καλή ενέργεια συνοδεύεται και από μια ανάλογη κακή, και οδυνηρότερη, παρενέργεια.

Τα φυσικά φαινόμενα που συνοδεύονται συχνά με πολυάριθμα ανθρώπινα θύματα έχουν την αντιστοιχία τους με το ανάλογο φαινόμενο της ανθρώπινης δραστηριότητας. Οι αυτόνομες και αυτονομημένες ενέργειες του ανθρώπου (: τα αυτοκίνητα μας εξυπηρετούν αλλά μας σκοτώνουν) συνοδεύονται και από τις αυτόνομες ενέργειες της αποκεφαλισμένης φύσης (: το νεράκι και ο αέρας που μας δροσίζουν γίνονται κάποτε τυφώνας Katrina).

" Άξια γάρ ών επράξαμεν απολαμβάνομεν ". Ποιός όμως το λέει;".

Δεν χρειάζεται να γράψω περισσότερα.

Η ομφαλοσκοπία και ο νόμος του εργάτη

Εγράφη,

"Κάποτε το κύριο σύνθημα της Αριστεράς ήταν: «Έξω η Ελλάδα από το λάκκο των λεόντων». Σήμερα έχει συνθηκολογήσει με τον «ευρωπαϊκό προσανατολισμό» του ελληνικού κεφαλαίου. Τώρα λέει: « Μέσα η Ελλάδα στο λάκκο των λεόντων». Το αντίθετο είναι εθνικός απομονωτισμός! Είναι εθνικισμός!"(*)


Αλλά ελησμονήθη το,

"νόμος είναι το δίκιο του εργάτη" και η"ομφαλοσκοπία". Όποιος κάθεται και κυττάζει τον αφαλό του δεν βλέπει γύρω του. Γίνανε όλοι κλέφτες κι αυτός, σκλάβος των αφεντάδων διπλωμένος στα δύο όλη μέρα. Γίνανε όλοι φονιάδες κι αυτός εκει καθισμένος και σκυφτός, με το σαγόνι στο στήθος ομφαλοσκοπείται: Εθνικιστής, απομονωμένος και ομφαλοσκόπος.

Εμπρός λοιπόν, στάσου στα πόδια και με το κεφάλι ψηλά άρχισε να πελεκάς τους σκάρτους, τους σκυφτούληδες. Κλέψε ελεύθερα, σκότωσε, γίνε κοσμοπολίτης, γράψε και κανένα βιβλίο φιλοσοφικό όπως ο Ράμφος : "Η ομφαλοσκοπία καταδίκασε στην παρακμή και την υποδούλωση την ελληνική κοινωνία για 500 χρόνια". Γίνε όπως οι άλλοι, όλοι οι άλλοι, ληστές και φονιάδες. Και μη ξεχνάς, να θυμάσε πάντα : Όλα να τα κάνεις για "το δίκιο του εργάτη". Είναι Ο ΝΟΜΟΣ.

(*) Βλέπε ιστολόγιο "Ρεσάλτο"

Στο Νέο ημερολόγιο υπάρχουν "βράχοι Ορθοδοξίας";


Η φωτογραφία και όσα ακολουθούν από το ιστολόγιο "Ορθοδοξία ή θάνατος - Ορθόδοξη μαρτυρία"
Από το βιβλίο του κ.ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Κ. ΣΑΚΑΡΕΛΛΟΥ "Παληό και Νέο ημερολόγιο"


1. Στο Νέο Ημερολόγιο, λένε οι οπαδοί του, υπάρχουν επίσκοποι και άλλοι κληρικοί, που είναι «βράχοι Ορθοδοξίας» ! Υπάρχουν πράγματι; ΄Η, τα λένε αυτά, όπως πιστεύουν οι πιστοί του Παληού, για να κρύψουν τη διάβρωσή τους από την αίρεση του Οικουμενισμού; Με το θέμα αυτό ασχολούμαστε στη συνέχεια:

2. Στην Εκκλησία του Χριστού πάντοτε υπήρχαν επίσκοποι και άλλοι κληρικοί, που ήταν αληθινοί «βράχοι Ορθοδοξίας»! Ήταν οι άγιοι Πατέρες της. Υπήρχαν ήδη, από την εποχή των Αποστόλων. Ήταν οι λεγόμενοι «Αποστολικοί Πατέρες». Και συνέχισαν να υπάρχουν.

Ποιά όμως είναι εκείνα τα στοιχεία, που αναδεικνύουν τους Πατέρες «βράχους Ορθοδοξίας»;

α. Τ’ αναφέρει η Εκκλησία όταν υμνολογεί στη γιορτή τους, τους τριακόσιους δέκα οκτώ θεοφόρους Πατέρες, που έλαβαν μέρος στην Α΄ Οικουμενική Σύνοδο. Τους ονομάζει « φωστήρες υπέρλαμπρους της αληθείας Χριστού»! «Αστέρες πολύφωτους του νοητού στερεώματος»! «Μυστικές του Πνεύματος σάλπιγγες»! «Θεία παρεμβολή»!» «Θεηγόρους οπλίτες παρατάξεως Κυρίου»! «Ακαθαίρετους πύργους της μυστικής Σιών»! «Μυρίπνοα άνθη του Παραδείσου»! «Πάγχρυσα στόματα του Λόγου»!

Γιατί η Εκκλησία αποδίδει αυτά τα εγκώμια στους Πατέρες; Την εξήγηση την παρέχει η ίδια σ’ ένα ωραιότατο τροπάριό της, που ψάλλεται στον Όρθρο της γιορτής τους. Ακούμε σ’ αυτό να λέει η Εκκλησία:

« Όλην συλλεξάμενοι, ποιμαντικήν επιστήμην και θυμόν κινήσαντες, νυν τον δικαιότατον ενδικώτατα, τους βαρείς ήλασαν και λοιμώδεις λύκους, τη σφενδόνη τη του Πνεύματος εκσφενδονήσαντες, του της Εκκλησίας πληρώματος, πεσόντας ως προς θάνατον, και ως ανιάτως νοσήσαντας, οι θείοι ποιμένες, ως δούλοι γνησιώτατοι Χριστού, και του ενθέου κηρύγματος, μύσται ιερώτατοι»!

Στο τροπάριο αυτό η Εκκλησία υπογραμμίζει τα εξής στοιχεία:

Ότι οι Πατέρες απέκτησαν πρώτα την «ποιμαντική επιστήμη», και μάλιστα ολόκληρη. Τι σημαίνει αυτό; Για να γίνει κάποιος γιατρός, πρέπει να σπουδάσει την ιατρική επιστήμη. ΄Ετσι, και για να ποιμάνει κάποιος ψυχές ανθρώπων, πρέπει να σπουδάσει την «ποιμαντική επιστήμη». Οι Πατέρες την επιστήμη αυτή δεν την έμαθαν σε κάποιο Πανεπιστήμιο! Την διδάχτηκαν μακριά απ’ τον κόσμο. Τη σπούδασαν κοντά στους καθηγητές της ερήμου. Τέτοιοι ήταν οι ερημίτες κι’ οι ασκητές της εποχής τους!

Ύστερα, συνεχίζει το τροπάριο, οι Πατέρες «θυμόν εκίνησαν τον δικαιότατον»! Με τη φράση αυτή η Εκκλησία τονίζει την δίκαιη οργή των Πατέρων εναντίον των αιρετικών.

Τους αιρετικούς τους χαρακτηρίζει «λύκους βαρείς και λοιμώδεις»! Τους απομάκρυναν από την Εκκλησία οι Πατέρες, με την σφενδόνα του Αγίου Πνεύματος! Είναι χαρακτηριστική η λέξη «λοιμώδεις», που χρησιμοποιείται στο τροπάριο. Η λέξη αυτή δηλώνει την μολυσματική μετάδοση της ασθένειας των αιρετικών, που είναι η αίρεσή τους! Και γι’ αυτό, οι Πατέρες τους απομάκρυναν απ’ την Εκκλησία, με την σφενδόνα του αγίου Πνεύματος!

Υπάρχει ακόμα στο τροπάριο η λέξη «ενδικώτατα». Η λέξη αυτή σημαίνει «δικαιώτατα». Δηλ. οι Πατέρες είχαν απόλυτο δίκαιο, που εξοργίστηκαν εναντίον των αιρετικών!

β. Αιρέσεις και αιρετικοί υπήρχαν πάντοτε στην Εκκλησία! Είναι έργο του διαβόλου. ΄Ετσι πολεμάει την Εκκλησία και προσπαθεί να την αφανίσει. Με τις αιρέσεις και τους αιρετικούς κατόρθωσε να δημιουργήσει πολλές φορές μεγάλες αναστατώσεις στην Εκκλησία.
Τέτοιες δυσάρεστες καταστάσεις περιγράφει ο Απόστολος Παύλος στην Β΄ επιστολή του στον Τιμόθεο. Γράφει:

« Θα έρθει καιρός, που οι άνθρωποι δεν θ’ ανέχονται την υγιή και ορθή διδασκαλία. Σύμφωνα με τις δικές τους επιθυμίες θα διαλέγουν τους διδασκάλους τους. Θα προτιμούν εκείνους, από την διδασκαλία των οποίων θα αισθάνονται γαργαλισμό και ευχαρίστηση στ’ αυτιά τους. Από την αλήθεια θα αποστρέφουν την ακοή τους, θα παρεκτραπούν δε μόνοι τους σε μύθους»!

Επίσης, ο Μέγας Βασίλειος περιγράφει ως εξής την κατάσταση της Εκκλησίας στην εποχή του:

« “Τις δώσει τη κεφαλή μου ύδωρ και τοις βλεφάροις μου πηγήν δακρύων”. Και θα κλαύσω τον λαόν ημέρας πολλάς! (Θα κλαύσω) τον λαόν που συνωθείται προς την απώλειαν από τας πονηράς αυτάς διδασκαλίας. Παρασύρονται τα αυτιά των απλοϊκοτέρων. Τώρα πλέον συνήθισαν την αιρετικήν δυσσέβειαν! Τα νήπια της Εκκλησίας ανατρέφονται με τους λόγους της ασέβειας. Τι μπορούν τάχα να κάνουν; Όλα είναι εις τα ιδικά των χέρια. Βαπτίσματα, προπομπαί των αποθνησκόντων, επισκέψεις των ασθενών, παρακλήσεις των θλιβομένων, βοήθειαι προς τους ταλαιπωρημένους, ενισχύσεις κάθε είδους, κοινωνία μυστηρίων. Αυτά, καθώς επιτελούνται όλα από τους αιρετικούς, γίνονται σύνδεσμος ομοφροσύνης, μεταξύ του λαού και αυτών. Ώστε, έπειτα από ολίγον ακόμη καιρόν, και αν ακόμη εκλείψει η φοβία, δεν θα υπάρχει ελπίς ν’ ανακληθούν πάλιν εις την επίγνωσιν της αληθείας αυτοί που καταλήφθησαν από την πολυχρόνιον απάντων»!

Ακόμα, ο άγιος Θεόδωρος Στουδίτης περιγράφει την Εικονομαχία της εποχής του, ως «αθλιωτάτη μεταστοιχείωση των πάντων»!

3. Μπροστά σ’ αυτές τις καταστάσεις, οι Πατέρες όρθωσαν το ανάστημά τους. Κατόρθωσαν και απομάκρυναν τους αιρετικούς αυτούς, τους «βαρείς και λοιμώδεις λύκους» απ’ την Εκκλησία. Αυτό, το πέτυχαν με δύο τρόπους. Αφ’ ενός μεν, με την σφενδόνα του Πνεύματος , δηλ. με το προφορικό και γραπτό λόγο τους, που είναι το κήρυγμα και τα συγγράμματά τους. Και αφ’ ετέρου, με την διακοπή της «κοινωνίας» μαζί τους , αλλά και με όσους «κοινωνούν» μ’ αυτούς ! Ας δούμε, πως περιγράφουν τη γραμμή τους αυτή οι άγιοι Πατέρες.

α. Ο Μέγας Βασίλειος λέγει:

« Οίτινες την υγιή πίστιν προσποιούνται ομολογείν, κοινωνούσι δε τοις ετερόφροσι, τους τοιούτους, ει μετά παραγγελίαν μη αποστώσι, μη μόνον ακοινωνήτους έχειν, αλλά μηδέ αδελφούς ονομάζειν»!

β. Επίσης, ο άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης διδάσκει:

«εάν τις δογματίζη, ή προστάσσει ποιείν ημάς», «παρ’ ο παρελάβομεν, παρ’ ο οι Κανόνες των κατά καιρούς Συνόδων, καθολικών τε και τοπικών» ορίζουσι “απαράδεκτον αυτόν έχειν” και “μηδέν λογίζεσθε αυτόν εν κλήρω αγίων”»!

« Φυλάξατε εαυτούς της ψυχοφθόρου αιρέσεως, της οποίας η κοινωνία είναι αλλοτρίωσις Χριστού»!

« Εχθρούς γαρ Θεού ο Χρυσόστομος, ου μόνον τους αιρετικούς, αλλά και τους τοις τοιούτοις κοινωνούντας μεγάλη και πολλή τη φωνή απεφήνατο»!

Έχει μολυσμόν η κοινωνία και μόνον με την αναφοράν του ονόματος των αιρετικών, έστω και αν ο μνημονεύων είναι Ορθόδοξος»!

γ. Οι αγώνες του αγίου Μάρκου είναι γνωστοί. Ποιά ήταν η στάση του στον ενωτικό Πατριάρχη Μητροφάνη και στους άλλους Λατινόφρονες της εποχής του; Να, τι λέει ο ίδιος στην Απολογία του:

« Ούτε βούλομαι, ούτε δέχομαι την αυτού (του Μητροφάνη) , ή την μετ’ αυτού κοινωνίαν, το παράπαν, ουδαμώς…Πέπεισμαι γαρ ακριβώς, ότι όσον αποδιΐσταμαι τούτου και των τοιούτων, εγγίζω τω Θεώ και πάσι τοις πιστοίς και αγίοις πατράσι. Και ώσπερ τούτων χωρίζομαι, ούτως ενούμαι τη αληθεία και τοις αγίοις πατράσι τοις θεολόγοις της Εκκλησίας»!

Επίσης, δίδασκε για την κοινωνία των Ορθοδόξων με τους Λατίνους και Ενωτικούς:

« Φεύγετε αυτούς, αδελφοί, και την προς αυτούς κοινωνίαν. Οι γαρ τοιούτοι ψευδαπόστολοι, εργάται δόλιοι, μετασχηματιζόμενοι εις αποστόλους Χριστού. Και ου θαυμαστόν. “ Αυτός γαρ ο σατανάς μετασχηματίζεται εις άγγελον φωτός”. Ου θαύμα ουν, ει και οι διάκονοι αυτού μετασχηματίζονται ως διάκονοι δικαιοσύνης… Στήκετε, κρατούντες τας παραδόσεις, ας παρελάβατε, τας τε εγγράφους, ίνα μη τη των αθέσμων πλάνη συναπεχθέντες εκπέσητε του ιδίου στηριγμού»!

Αυτά πίστευαν οι άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας. Και αυτά κήρυτταν! Γι’ αυτό ήταν «βράχοι Ορθοδοξίας»!

4. Στο χώρο του Νέου Ημερολογίου υπάρχουν τέτοιες μορφές; Εάν ναι, τότε υπάρχουν «βράχοι Ορθοδοξίας», όπως λένε. Αλλιώς, όχι!

α. Υπάρχουν επίσκοποι, που με την «σφενδόνα του Πνεύματος», δηλ. το προφορικό και γραπτό κήρυγμά τους ξεσκεπάζουν τις αιρέσεις και τις πολεμούν; Μερικές αιρέσεις, όπως είναι των «Μαρτύρων του Ιεχωβά», των Πεντηκοστιανών, και άλλων τυχόν Προτεσταντών, τους αναφέρουν στους λόγους τους! Ποτέ όμως, ή συνήθως ποτέ, δεν ασχολούνται με την αίρεση του Οικουμενισμού, ιδιαίτερα δε, με τους εντός του χώρου τους Οικουμενιστές και Λατινόφρονες ενωτικούς Πατριάρχες και άλλους μεγαλόσχημους ιερωμένους!

Προπαντός όμως, κανένας τους δεν διανοείται να διακόψει «κοινωνία» με όσες κεφαλές της Εκκλησίας τους κηρύττουν την αίρεση του Οικουμενισμού, αλλά και όσους «κοινωνούν» μ’ αυτούς! Πριν τριανταπέντε χρόνια, το 1970, είχαν βρεθεί τρεις επίσκοποι και διέκοψαν «κοινωνία» μόνο με τον αιρετικό Πατριάρχη Αθηναγόρα. Όχι, όμως, και με όσους «κοινωνούσαν μ’ αυτόν! Κι’ όταν ύστερα από δύο χρόνια, πέθανε ο Αθηναγόρας, και τον διαδέχθηκε ο Δημήτριος, επανέφεραν το μνημόσυνό του, μολονότι ο τελευταίος στην ενθρόνισή του διαβεβαίωσε τους οπαδούς του, ότι θ’ ακολουθούσε πιστά τα βήματα του αιρετικού προκατόχου του! Πού είναι, λοιπόν, οι «βράχοι Ορθοδοξίας», που καυχώνται οι οπαδοί του Φράγκικου Ημερολογίου, όταν «κοινωνούν» με αιρετικούς Πατριάρχες και όσους «κοινωνούν» μαζί του; Ποτέ οι Πατέρες, που ήταν «βράχοι Ορθοδοξίας» δεν είχαν «κοινωνία» με αιρετικούς ποιμένες!

β. Στο χώρο του Νεοημερολογιτισμού συμβαίνουν «σημεία και τέρατα», ως προς την προδοσία της Ορθοδοξίας! Μερικά, απ’ αυτά τα τελευταία πενήντα χρόνια, είναι και τ’ ακόλουθα:

Το 1959, για πρώτη φορά μετά το 1547 ο Αθηναγόρας στέλνει επίσημο αποσταλμένο του στο Βατικανό τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής Ιάκωβο Κουκούζη, o οποίος διαβίβασε στον πάπα προφορικό του μήνυμα!

Το 1963, παραμονές Χριστουγέννων, ο Αθηναγόρας, για πρώτη φορά μετά το σχίσμα, σπεύδει και συναντάται στα Ιεροσόλυμα με τον πάπα Παύλο 6ο. Το γεγονός αυτό ανάγκασε «τω καιρώ εκείνω» τον αγιορείτη μοναχό Θεόκλητο Διονυσιάτη να γράψει:

Εγώ παραμένω εμβρόντητος ακόμη. Η τολμηροτέρα φαντασία ουδέποτε θα μπορούσε να συλλάβη τα γεγονότα της Ιερουσαλήμ κατά τας ημέρας των Χριστουγέννων. Αλλά μαζί μου θα είναι εμβρόντητοι και πάντες οι Ορθοδόξως σκεπτόμενοι….»!

Στις 7.12. 1965 ο Αθηναγόρας υπογράφει την «Ένωση των Εκκλησιών», χωρίς να ενδιαφερθή κανένας για την μοναδική αυτή προδοσία της Ορθοδοξίας!

Στις 25.7. 1967 ο πάπας Παύλος 6ος πηγαίνει στην Κωνσταντινούπολη. Τον υποδέχεται στο Πατριαρχείο ο Αθηναγόρας. Τον εισάγει στον Πατριαρχικό ναό. Εκεί τελείται ειδική ακολουθία. Ο διάκονος του Πατριαρχείου αναπέμπει τη δέηση « Έτι δεόμεθα υπέρ του Αγιωτάτου πάπα Ρώμης και του Αρχιεπισκόπου και Πατριάρχου ημών Αθηναγόρα..»! Όταν ο Πατριάρχης του πρόσφερε ένα επιτραχείλι του 16ου αιώνα, οι παριστάμενοι φώναζαν «άξιος, άξιος»!

Τον Οκτώβριο 1967 ο Αθηναγόρας ανταποδίδει την επίσκεψη του πάπα στο Βατικανό! Στο ναό του Αγίου Πέτρου, πάπας και Αθηναγόρας έλαβαν μέρος σε θεαματική ελλειπή λειτουργία, χωρίς προσκομιδή, καθαγιασμό και κοινωνία! Κατά την επίσκεψή του στο Βατικανό ο Αθηναγόρας είπε στον πάπα, ότι είναι «φορεύς αποστολικής χάριτος και διάδοχος πλειάδος αγίων ανδρών»!

Στις 21.3.1971 ο Αθηναγόρας με μήνυμά του στον πάπα αναγνωρίζει ως έγκυρα τα μυστήριά του!

Στις 15.7.1972 επί πατριαρχίας Δημητρίου ο ιερεύς του πατριαρχικού ναού κοινωνεί ομάδα τουριστών από Γαλλία και Βέλγιο!

Στις 29.11.1979 ο Πάπας Ιωάννης Παύλος Β΄ μεταβαίνει στην Κωνσταντινούπολη. Τον υποδέχεται στο αεροδρόμιο ο πατριάρχης Δημήτριος. Στο πατριαρχείο τελέσθηκε δοξολογία. Πάπας και πατριάρχης απήγγειλαν από κοινού το «Πάτερ ημών»! Εψάλησαν οι «φήμες» και των δύο!

Στις 6.12.1987 ο πατριάρχης Δημήτριος μετέβη στο Βατικανό, όπου «συλλειτούργησε» με τον πάπα!

Το 1990 στο Σαμπεζύ της Ελβετίας υπογράφηκε συμφωνία των εκπροσώπων των Πατριαρχείων και άλλων Αυτοκεφάλων Εκκλησιών, ότι οι Μονοφυσίτες είναι Ορθόδοξοι, με αποτέλεσμα να επέλθη «κοινωνία» τους με το Πατριαρχείο Αντιόχειας και εν μέρει με το Πατριαρχείο της Αλεξάνδρειας!

Τον Φεβρουάριο 1991 ο Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας Στυλιανός Χαρκιανάκης χοροστατεί σε οικουμενιστική λειτουργία στην Καμπέρα Αυστραλίας!

Στις 2.11.1991 στην ενθρόνισή του ο νέος πατριάρχης Βαρθολομαίος δήλωσε, ότι θα συνεχίσει τη γραμμή των προκατόχων του Μελέτιου Μεταξάκη, Αθηναγόρα και Δημητρίου!

Το 1993 υπογράφηκε με τους Παπικούς η Συμφωνία του Μπελεμέντ του Λιβάνου, που τα Πατριαρχεία αναγνώρισαν ότι οι Παπικοί ήταν πάντα Ορθόδοξοι!

Το 2001 Η Νεοημερολογίτικη Εκκλησία της Ελλάδος υποδέχτηκε τον Πάπα στην Ελλάδα!

Το 2005 ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος με Νεοημερολογίτες επισκόπους παρέστη στην κηδεία του πάπα στο Βατικανό!

Το 2006 ο Χριστόδουλος ετοιμάζεται να πάει στο Βατικανό!

γ. Τόσα και τόσα συνταρακτικά γεγονότα συνέβησαν από πλευράς προδοσίας της Ορθοδοξίας από Πατριάρχες, Αρχιεπισκόπους, Επισκόπους, άλλους κληρικούς και θεολόγους! Πιο πάνω, ενδεικτικά μόνο αναφερθήκαμε σε μερικές περιπτώσεις. Και δεν αναφέραμε τις αιρετικές δηλώσεις των όσων ηγετών του Νέου Ημερολογίου!

Η Νεοημερολογίτικη Εκκλησία της Ελλάδος διαθέτει εκατοντάδα επισκόπων και δέκα χιλιάδες περίπου άλλους κληρικούς. Κανένας δεν βρέθηκε να ορθώσει το ανάστημά του στην πλημμυρίδα αυτή της προδοσίας; Πάντες αιδημόνως σιώπησαν! Έγιναν αφωνότεροι των ιχθύων της θαλάσσης! Κανένας δεν βρέθηκε να διακόψει την «κοινωνία» με τους αιρετικούς Οικουμενιστές Πατριάρχες και Αρχιεπισκόπους! «Πάντες εξέκλιναν, ηχρειώθησαν άμα»! Τι έγιναν οι «βράχοι Ορθοδοξίας»! Βούλιαξαν στα πελάγη της σκοπιμότητας! Κρίμα!

5. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι στο Νέο Ημερολόγιο, τόσο μεταξύ των Ιεραρχών, όσο και μεταξύ του λοιπού κλήρου, υπάρχουν αξιόλογα πρόσωπα. Πολλά διαθέτουν και μόρφωση και ήθος και αγάπη για το έργο τους. Σε ένα πράγμα όμως, δεν θα μπορέσουμε να συμφωνήσουμε ποτέ μαζί τους. Στην άρνησή τους να συμμορφωθούν με τις επιταγές των αγίων Πατέρων, που συμβουλεύουν όχι μόνο κάθε επίσκοπο, όχι μόνο κάθε κληρικό, αλλά και κάθε πιστό, την απομάκρυνσή του από τους κακοδόξους ποιμένες, είτε αυτοί είναι Πατριάρχες, είτε Αρχιεπίσκοποι, είτε επίσκοποι, είτε ιερείς, είτε πνευματικοί, είτε ο,τιδήποτε άλλο είναι! Όλους αυτούς, ο 15ος Κανόνας της Πρωτοδευτέρας Συνόδου τους ονομάζει «ψευδεπισκόπους» και ψευδοδιδασκάλους! Ο άγιος Θεόδωρος Στουδίτης θεωρεί ότι δεν έχουν ιερωσύνη οιεπίσκοποι, που έχασαν την Ορθόδοξη πίστη! Γι’ αυτό, ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος κηρύττει:

« Ει τις δόγμα έχει διεστραμμένον, φεύγε αυτόν και παραίτησαι, μη πείθου, μη μόνον αν άνθρωπος η (= είναι), αλλά καν άγγελος εξ ουρανού κατιών»!

Σ’ άλλη δε ομιλία του ο ίδιος άγιος Πατέρας συμβουλεύει:

« Ει που την ευσέβειαν παραβλαπτομένην ίδοις, μη προτίμα την ομόνοιαν της αληθείας, αλλ’ ίστασο γενναίως έως θανάτου… την αλήθειαν μηδαμού προδιδούς»!

Ο δε άγιος Μάρκος Ευγενικός συμπληρώνει:

« Άπαντες οι της Εκκλησίας διδάσκαλοι, πάσαι αι Σύνοδοι, πάσαι αι θείαι Γραφαί, φεύγειν τους ετερόφρονας παραινούσι και της αυτών κοινωνίας διΐστασθαι»!

Η επιβεβλημένη αυτή απομάκρυνση από αιρετικούς επισκόπους δεν είναι κατάκριτο σχίσμα! Είναι ευλογημένο! Γι’ αυτό, ο αυτός άγιος Μάρκος ο Ευγενικός γράφει:

«Ου μόνον εισίν οι Λατίνοι σχισματικοί, αλλά και αιρετικοί… Ημείς δε, ουδέ δι’ άλλο τι εσχίσθημεν αυτών, ει μη ότι εισίν αιρετικοί. Δι’ ό, ουδέ πρέπει όλως ενωθήναι αυτοίς, ει μη εκβάλλωσι την προσθήκην από του Συμβόλου και ομολογήσωσι το Σύμβολον, καθώς και ημείς»!

Εάν έζη σήμερα ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός, κι’ έλεγε τα παραπάνω λόγια, θα κατακρίνονταν και θα τον περιφρονούσαν οι σύγχρονοι «βράχοι της Ορθοδοξίας», ως αποκομμένο απ’ την Εκκλησία σχισματικό! Πόσο δίκηο είχε ο Μέγας Βασίλειος όταν έλεγε:

« Εν εστιν έγκλημα νυν σφοδρώς εκδικούμενο, η ακριβής τήρησις των πατρικών παραδόσεων»!

Ύστερα από όλα αυτά είναι φανερό, πως δεν μπορεί να υπάρχουν «βράχοι Ορθοδοξίας» σε ανθρώπους που έχουν διαβρωθεί από τον Οικουμενισμό και έχουν «κοινωνία» με τους οπαδούς του!

ΣΧΟΛΙΟ

Γράφει ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός : "Πέπεισμαι γαρ ακριβώς, ότι όσον αποδιΐσταμαι τούτου και των τοιούτων, εγγίζω τω Θεώ και πάσι τοις πιστοίς και αγίοις πατράσι. Και ώσπερ τούτων χωρίζομαι, ούτως ενούμαι τη αληθεία και τοις αγίοις πατράσι τοις θεολόγοις της Εκκλησίας»!". Αν ζούσε σήμερα και έλεγε αυτά τα πράγματα, δεν θα τον έβγαζαν σχισματικό. Θα έσπευδε η Σχολή των μεταπατέρων και της θεολογίας της συναφειακότητας να του συστήσουν ψυχιατρική εξέταση. Αυτό το "πέπεισμαι γαρ" , θα μας έλεγε, είναι σαφέστατο δείγμα ιδεοληπτικής νεύρωσης με θρησκευτικό φαντασιακό περιεχόμενο. Μπορεί να τον έβγαζαν παραληρηματικό και οριακά ψυχωσικό (σχιζοφρενή). Η Ακαδημία του Βόλου με εγχειρίδιο το πόνημα : " Θρησκεία, η νευροβιολογική ασθένεια", θα αναλάμβανε τη θεραπεία του συνεπικουρούμενη και από τους σύγχρονους ησυχαστές - νηπτικούς επισκόπους. Θα μας αποδείκνυε ότι ο άγιος στερείται "κάθαρσης" (σημ. θα έψαχναν να βρούν ποιον πνευματικό είχε), ο "φωτισμός" του είναι ψυχαναγκαστικός και ιδεοληπτικός και η "θέωση" ενεργούμενη υπό του αρχεκάκου όφεως.

Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

Δεῦτε πόμα πίωμεν καινόν


Νεότερη επεξεργασία 02/05/2011

Και πάλι, περί του μητροπολίτου Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Νικολάου

Η ΛΙΣΤΑ ΤΟΥ ΑΓΑΠΙΣΜΟΥ

«Δεῦτε πόμα πίωμεν καινόν, οὐκ ἐκ πέτρας ἀγόνου τερατουργούμενον· ἀλλ' ἀφθαρσίας πηγήν, ἐκ τάφου ὀμβρήσαντος Χριστοῦ, ἐν ᾧ στερεούμεθα» (από την γ΄ ωδή του Κανόνα του Πάσχα).

Ένας σχολιαστής έγραψε : "Όταν εψαξα στο διαδίκτυο για τον π. Σαράντη ειδα αναμεσα στα αλλα ότι ητανε ο πρωτοαίτιος κατά της Γεροντισας Γαβριηλιας! Δεν παμε καλα. Αν στο θεμα της Γεροντισας κανει τοσο λαθος, πως τοτε να τον εμπιστευθω σε θεματα ακομα πιο δυσκολα, όπως είναι του ‘666’ και της ‘καρτας’ και του Αντιχριστου;".(*)

Θα του απαντήσω γράφοντας : Αν ένας μητροπολίτης ή επίσκοπος, όπως ο πολυγραφότατος Νικόλαος Μεσογαίας, αλλοιώνει και παραποιεί την Τρίτη Ωδή από τον Κανόνα του Πάσχα, τότε πώς να τον εμπιστευθεί το ποίμνιο; Ποιά είναι η κατάφωρη αλλοίωση, που οδηγεί στην κυριολεκτική αλλοτρίωση των πιστών, ο αναγνώστης ή ο σχολιαστής ας κάνει τον κόπο να διαβάσει τα κατωτέρω.

Ο ειρημμένος μητροπολίτης είναι ένας εκ των κυρίων συντελεστών που συνέπραξε στη σύνταξη του θεολογικά ατυχέστατου πονήματος της Επιτροπής Βιοηθικής "Εκκλησία και Μεταμοσχεύσεις" συσταθείσας επί αρχιερατείας Χριστοδούλου. Είναι επίσης και ο συγγραφέας του βιβλίου "Εκεί που δεν φαίνεται ο Θεός" (σημ. εκεί όπου φαίνεται η δική του δίγλωσση και αμφίσημη ικανότητα).

Δεν θα κάνω βιβλιοκριτική ούτε θα ασχοληθώ με τα όσα συνέγραψε η εντολοδόχος επιτροπή Βιοηθικής. Το μεστό επιδερμικών αισθηματισμών βιβλίο του (: "Εκεί που δεν φαίνεται ο Θεός") είναι κατάλληλο για κινηματογραφικά σενάρια του τύπου "Love Story". Θα γράψω όμως τούτο:
Αν δεν ήταν ο ουσιαστικός συντάκτης των πορισμάτων στην έρευνα (μεταξύ ομοφρώνων) που διεξήγαγε η επιτροπή για τα σύγχρονα θέματα, που καλούνται "βιοηθικά" και ακόμη, αν δεν ήταν ο συγγραφέας του "Εκεί που (σημ. όπου) δεν φαίνεται ο Θεός", θα μας ήταν εντελώς άγνωστος ή και ασήμαντος. Ούτε και θα συμμετείχε στο Εθνικό Συμβούλιο Ερευνας και Ανάπτυξης, ένθα προΐσταται η εκλεκτή της μπιλντεμπέργκειας συνομωσίας κα. Διαμαντοπούλου.

Το "εξ αγόνου πέτρας τερατουργούμενον" εις πηγήν αφθαρσίας και η διαστροφή την οποία εισάγει ο περί ου ο λόγος μητροπολίτης, είναι η κατάφαση και ανάδειξη των μεταμοσχεύσεων ως η πηγή του "εκ τάφου ομβρήσαντος Χριστού". Δηλαδή οι μεταμοσχεύσεις και διάβαζε η πρόωρη, η έγκυρη και έξυπνη εκσπλάχνωση-θανάτωση των διαπλεόντων την Αχερουσία ή και όλων όσων αναμένουν το πλοιάριο. Διότι πρίν γυρίσει η λέμβος να παραλάβει και άλλους επιβάτες, κάποιοι από αυτούς πρέπει να έχουν δοθεί και δεχθεί την ολοκληρωτική αγάπη του Ιησού : "αγαπάτε αλλήλους καθώς ηγάπησα υμάς. μείζονα ταύτης αγάπης ουδείς έχει, ίνα τις την ψυχήν αυτού θη υπέρ των φίλων αυτού".

"Κύριος ποιμαίνει και ουδέν με υστερήσει"
Ό,τι υστερεί ο Κύριος από τους άλλους, το παραλαμβάνουν οι ποιμαίνες

"Και το έλεός σου καταδιώξει με πάσας τας ημέρας της ζωής μου"
Το έλεος καταδιώκει ακόμη και τους καταδικασμένους εγκληματίες εις θάνατον. Τούτων το τέλος και η τελείωση γίνεται δια βολίδος σε τμήμα του εγκεφάλου προς αφαίρεση των ζωηφόρων οργάνων. Χορηγός, το έλεος του Κυρίου!

"και το κατοικείν με εν οίκω Κυρίου εις μακρότητα ημερών"
Η μακρότητα ημερών είναι το ζητούμενο. Ως προς το κατοικείν με εν οίκω Κυρίου, εδώ θα λέγαμε ότι πρόκειται περί συγκατοίκησης. Φυσικά, χωρίς τον Κύριο. Ο τον βίον επιμηκυνθείς, διότι εβραχύνθησαν αι ημέραι των ασεβών, συνοικεί μετά του αφαιρεθέντος βίου - προφανώς του ασεβούς. Η ευσέβεια και η ασέβεια συνοικούν δοξάζουσαι τον Κύριον εκφωνούσαι παρηλλαγμένην και εν αλαλαγμώ εκσυγχρονιστική/μεταπατερικήν Ωδή:

"Δεύτε ζωήν ζήσωμε καινήν, ούκ ἐκ πέτρας αγόνου τερατουργούμενης. αλλ' αφθαρσίαν εκβλαστήσασα, εκ τάφου ομβρήσαντος αγάπην, εν η στερεούμεθα".

Εμείς και ο ποιμήν Μεσογαίας και Λαυρεωτικής, αυτή την αγάπη (μας καλεί να) την ξεπεράσαμε. Κάναμε την υπέρβαση. Είναι όλοι φίλοι μας, δεν κάνουμε καμία διάκριση. Εκτός από μια. Όλα να γίνουν όταν η τύχη και η κακιά στιγμή μας καταστήσει νεκρούς, αλλά λίγο ακόμη ζωντανούς. Τότε θα γίνουμε όλοι φίλοι όλων, τότε θα αποκτήσουμε την βιωματική εμπειρία δοσίματος, τότε θα αγαπήσουμε τόσο, ώστε την ψυχή μας (είναι τα λαμβανόμενα όργανα!) να δίνουμε για τους άλλους.

Εμπρός λοιπόν, όλοι εδώ και τώρα, να μπούμε στη λίστα της αγάπης και να μην περιμένουμε την ενδεκάτη. Να μη γίνουμε σαν τις μωρές παρθένες που τις πήρε ο ύπνος. Να φροντίσουμε να αγοράσουμε λάδι, και όταν ακούσουμε το "Ιδού ο νυμφίος" να βγάλουμε και να δείξουμε την κάρτα του δωρητή. Λάδι όμως δεν θα έχουμε, κλειστή θα είναι η πόρτα, κι εμείς μέσα στα σκοτάδια του κώματος θα φωνάζουμε "κύριε, κύριε, άνοιξον ημίν".

"ο δε αποκριθείς είπεν, αμήν λέγω υμίν, ουκ οίδα υμάς".


Μετά από αυτά, θεωρώ εντελώς περιττό και ασήμαντο, αν ο π. Σαράντης ασχολήθηκε, και με ποιο τρόπο, με τη γερόντισσα Γαβριηλία. Σημαντικότερο είναι η κάρτα του πολίτη, καθώς θα περιέχει την ιστοσυμβατότητα των κατόχων της.


(*)Βλέπε ανάρτηση με τίτλο :"Εκ πολυλογίας ουκ εκφευξη αμαρτίαν", στις 22/09/2010, εκτενές σχόλιο υπογραφόμενο από "Μυρμιδόνα"

Οι αντιστασιακοί, οι φαύλοι και η πολιτική


Η φωτογραφία και αυτά που ακολουθούν, από το ιστολόγιο "GREECE Blognews, Ας μιλήσουμε επιτέλους" (*)

* Του Δημήτρη Γιαννακόπουλου

Οι παρακάτω αράδες είναι εμπνευσμένες από «το Βήμα του ΔΝΤ», το οποίο με ιδιαίτερη επιμέλεια υποστηρίζει τον πολιτικό λόγο της φαυλότητας. Στο πλαίσιο αυτό, το συγκεκριμένο έντυπο του καθεστώτος εμφανίζει, εκτός από πολιτικούς και διάφορους καλλιτέχνες, οι οποίοι αρθρώνουν άποψη για την κρίση στην Ελλάδα. Κοινό μοτίβο στην προσέγγιση όλων αυτών είναι ότι η κρίση έχει πολιτισμικά αίτια και ότι το πρόβλημά τους είναι οι «αντιστασιακοί».
Έχοντας σοβαρούς λόγους να πιστεύω ότι ανήκω στις αντικαθεστωτικές δυνάμεις που χαρακτηρίζονται ως «αντιστασιακοί», μάλλον ειρωνικά, επιθυμώ να αποσαφηνίσω ορισμένα πράγματα για να εξηγηθούμε.
Η προπαγάνδα του καθεστώτος κατατείνει στην δημιουργία της εντύπωσης ότι για την κρίση στην χώρα ευθύνεται η πολιτισμική συγκρότηση του ελληνικού λαού, η οποία συντηρεί την φαυλότητα. Η άποψη αυτή αποτελεί την μία όψη της ουσιοκρατίας (essentialism). Η άλλη όψη είναι το λεγόμενο «βιολογικό γεγονός», που σημαίνει ότι οι Έλληνες έχουν στο αίμα τους την διαφθορά, καθώς έτσι είναι γονιδιακά … γραφτό! Η απλοϊκή αυτή αντίληψη της ζωής, της κουλτούρας και των κοινωνικών σχέσεων αποτελεί μία δραματικά συντηρητική στάση, η οποία αποσκοπεί να ουδετεροποιήσει το πολιτικό φαινόμενο.
Προφανώς δεν είναι η κουλτούρα του Έλληνα η αιτία της κρίσης, ούτε ασφαλώς αυτή που οδήγησε το καθεστώς υπό την προεδρία του Γιώργου Παπανδρέου, στις συγκεκριμένες επιλογές....
οι οποίες καταλήγουν στην διάλυση της κοινωνίας και στην καταστροφή του ελληνικού κράτους. Πίσω από το σύστημα αξιών, στάσεων, συμπεριφορών, προσβλέψεων και προκαταλήψεων που ιδεαλιστικά εμποδίζουν τον εκσυγχρονισμό και εκδημοκρατισμό του ελληνικού κράτους, βρίσκονται ασφαλώς σχέσεις εξουσίας. Ο πολιτισμός δεν είναι αναλλοίωτο φαινόμενο, καθώς μεταβάλλεται σύμφωνα με τον αναπροσδιορισμό των σχέσεων εξουσίας σε μια κοινωνία.
Οι Έλληνες είναι διεφθαρμένοι στον βαθμό που το καθεστώς στο σύνολό του και ιδιαίτερα το πολιτικό σύστημα, επεδίωξε ώστε να συντηρηθούν στην εξουσία. Πάνω στην διαφθορά και στην διαπλοκή ένα ολόκληρο σύστημα έκτισε την ηγεμονία του και σήμερα έρχεται να εμφανιστεί ως ο εισαγγελέας της κοινωνίας και ως ο κατήγορος όσων για «εγωιστικούς», «αλτρουιστικούς» -κατά Durkheim- λόγους, ή επειδή η ταξική τους διαστρωμάτωση δεν το επέτρεπε (μισθοσυντήρητοι ιδιωτικοί και δημόσιοι υπάλληλοι χαμηλών εισοδημάτων), δεν ενσωματώθηκαν ποτέ στους μηχανισμούς αναπαραγωγής του καθεστώτος. Βιώνουμε το απίθανο φαινόμενο, οι φαύλοι να ειρωνεύονται αυτούς που είναι θέσει ή φύσει στην αντίπερα όχθη των συμφερόντων που συγκροτούν το καθεστώς στην χώρα.
Πίσω από την κουλτούρα στην οποία αναφέρονται, θα συναντήσετε την πολιτική αλητεία μιας κάστας που συγκροτεί σήμερα την πολιτική τάξη της χώρας. Όπως αυτοί που τα φάγανε διακηρύσσουν ότι «τα φάγαμε όλοι μαζί», κατά τον ίδιο τρόπο θεωρούν ότι η κουλτούρα του Έλληνα εμποδίζει την εφαρμογή του δόγματος του μνημονίου, το οποίο δοξάζεται ως η απόλυτη αλήθεια για την αντιμετώπιση της κρίσης που προκάλεσε το ίδιο το καθεστώς.
Γι’ αυτούς, όσοι δεν βρωμίσαμε τα χέρια μας και την συνείδησή μας τόσα χρόνια έρποντας στο λιγδερό έδαφος του δικομματισμού, του κομματισμού, του συντεχνιασμού, της διαπλοκής, των πλαστών τιμολογίων, των υπερτιμολογήσεων, της φοροκλοπής, της αυθαιρεσίας παντός είδους και της φοροδιαφυγής, επειδή η ταυτότητά μας συγκροτήθηκε εξαιτίας αντικειμενικών (κοινωνικών), ασφαλώς, λόγων, έξω από το στενό πλαίσιο που ορίζει τις πολιτικές σχέσεις στην χώρα, είμαστε ο «εχθρός». Ορθότερα, αποτελούμε το λεγόμενο «constitutive outside» εκείνων που δόμησαν και συντηρούν τον εαυτό τους στο πλαίσιο της στενής λειτουργίας του καθεστώτος. Είμαστε, δηλαδή, αυτοί στους οποίους η προπαγάνδα του καθεστώτος προσδίδει ιδιότητες που χαρακτηρίζουν τα ενεργά στοιχεία του καθεστώτος, ώστε τεχνηέντως, διαφοροποιούμενοι από αυτό που δήθεν είμαστε εμείς, αλλά στην πραγματικότητα είναι εκείνοι, να επαναπροσδιορίσουν σήμερα την ταυτότητά τους. Να γιατί τους αποκαλώ αλητήριους! Αυτές τις μέρες αυτή η πολιτική αλητεία εκφράζεται ως ουδετερότητα, υπευθυνότητα και cool διάθεση, από εκείνους που τα τρώγανε, πράγματι, όλοι μαζί.
Επειδή, όμως, συμβαίνει όλοι τούτοι να χαρακτηρίζονται από ελλειπή θεωρητική συγκρότηση και αμετροέπεια, δεν είναι ικανοί να καταλάβουν ότι η μορφή προπαγάνδας που επέλεξαν θα οδηγήσει στην πόλωση της ελληνικής κοινωνίας, η οποία θα διχοτομηθεί μεταξύ εκείνων που θεωρούν ότι «τα φάγανε όλοι μαζί» και εκείνων που τους πλήρωναν (παρήγαγαν πλούτο) για να τα τρώνε. Οι «αντιστασιακοί», που όπως ειρωνικά αναφέρουν, τους εμποδίζουν να ολοκληρώσουν τις μεταρρυθμίσεις τους, δεν είναι άλλοι από αυτούς που ανήκουν στην δεύτερη ομάδα, η οποία σε μεγάλο βαθμό αποτελείται από πολίτες που τόσα χρόνια αγωνίστηκαν για ιδανικά, που σήμερα το καθεστώς εμφανίζεται να πρωτοανακαλύπτει και να υμνεί. Ας είναι βέβαιοι ότι αυτοί οι «αντικαθεστωτικοί» δεν πρόκειται να τους αφήσουν στην ησυχία τους να συνεχίσουν να εκχυδαΐζουν τον πολιτικό λόγο και την πολιτική πρακτική (πακτωλός ρυθμίσεων υπέρ των φοροφυγάδων, των φοροκλεπτών, των καταπατητών και των σφετεριστών του δημοσίου συμφέροντος και της δημόσιας περιουσίας, κλπ) στο όνομα της μεταρρύθμισης.
Εάν πράγματι τους ενδιέφερε αυτή η υπόθεση θα την είχαν προκαλέσει με πολιτικό τρόπο και όχι με την κατάλυση της λαϊκής κυριαρχίας μέσω συνταγματικά ανεπίτρεπτων μνημονίων με την ελίτ του διεθνούς χρηματοπιστωτικού συστήματος. Η φιλολογία περί μεταρρύθμισης, για το καθεστώς, δεν είναι τίποτε άλλο παρά η έσχατη προσπάθεια να διατηρήσει την ηγεμονία του στην χώρα και οι «αντικαθεστωτικοί», οι … τελευταίοι των Μοϊκανών στον αγώνα εναντίον αυτής της μορφής της ηγεμονίας, που στηρίζεται σε μια ιδιόμορφη διάσταση του καπιταλισμού στην Ελλάδα, πλαισιωμένη από την πατρωνία, την οικογενειοκρατία και το πελατειακό κράτος. Σήμερα, όσο ποτέ άλλοτε, οι αντικαθεστωτικοί έχουμε σοβαρό λόγο να υπάρχουμε.

(*) Το ιστολόγιο "GREECE Blognews, Ας μιλήσουμε επιτέλους" παραπέμπει στην πηγή άλλου ιστολογίου, όπου και η αρχική ανάρτηση. Βλέπε "ακτιβιστής", 26/09/2010

Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

«Νέα Ελλάδα»: Η γαλέρα των μαφιών του χρήματος


Η φωτογραφία και όσα ακολουθούν, από το ιστολόγιο του "Ρεσάλτο" ("του Ρεσάλτου", για τους προγραμματισμένους αγράμματους "πολίτες με κάρτα", που θα μας κάνουν)

Στην ιστορία της ανθρωπότητας σπάνια συναντάς τέτοιο ρηχό, αλλά αυθάδη κυνισμό σαν αυτόν του ΓΑΠ. Οι μεγαλοστομίες του δεν αποτελούν απλώς το προϊόν της αυτοϊκανοποιημένης ωμότητας ενός ανδρείκελου, ούτε το προϊόν της αυθάδους ανοησίας του, αλλά προμελετημένο στυγνό έγκλημα.
Αποτελούν το προϊόν της πωρωμένης υλοποίησης ενός επεξεργασμένου σχεδίου φρίκης: Τον αφανισμό της Ελλάδας από τον ιστορικό χάρτη της ανθρωπότητας και τη μετατροπή της σε ένα χώρο απλής γεωγραφικής ονομασίας, απονεκρωμένο και αφυδατωμένο από κάθε ιστορική ουσία και ταυτότητα.
Διακήρυξε, λοιπόν, ο ΓΑΠ, με την αναισθησία του «ηλεκτρονικού εγκεφάλου» που εκτελεί εντολές, το νέο μακάβριο απόφθεγμα: «Οικοδομούμε μια άλλη Ελλάδα, μια Ελλάδα νέα».

Αυτά τα είπε στη Νέα Υόρκη στο «Εκόνομικ κλαμπ», δηλαδή σε αυτούς που επεξεργάζονται τα σχέδια εξόντωσης των λαών, τις εντολές των οποίων εκτελεί ο ΓΑΠ…

Συνεπώς, δεν πρέπει να έχουμε την αυταπάτη, ότι το ανδρείκελο, ο πρωθυπουργός μας, δεν γνωρίζει το τι λέει ή ότι λόγω της τραγικής ανοησίας του ξεστομίζει ασυναρτησίες και καρατομεί το νόημα των εννοιών και των λέξεων.

ΟΧΙ. Ο ΓΑΠ ενεργεί συνειδητά. Τα γλωσσικά του ιδιώματα είναι η μορφή της πραγματικότητας που προωθεί και κατασκευάζει. Καρατομεί τις έννοιες γιατί καρατομεί την ελληνική πραγματικότητα. Γελάμε με τις ανοησίες του και έτσι ξεγελιόμαστε.

Οι λεκτικές ανοησίες του είναι οι φόρμες, η διαλεκτική γλωσσική επένδυση, της «Νέας Ελλάδας» που θέλουν να κατασκευάσουν: Γλωσσική επένδυση της αλλοιωμένης Ελλάδας, της ακρωτηριασμένης Ελλάδας, της ισοπεδωμένης και αφανισμένης Ελλάδας.

Αν ήταν «ώριμο» θα άλλαζε και την τυπική ονομασία «Ελλάδα», θα εξαφάνιζε κάθε τι με την λέξη «Ελλάδα».

ΤΩΡΑ δολοφονούν το περιεχόμενο «Ελλάδα», την ιστορική, αγωνιστική, πνευματική και πολιτισμική ΟΥΣΙΑ και ΥΠΟΣΤΑΣΗ της Ελλάδας. Τη συνέχειά της, τις μνήμες της, την ταυτότητά της, τις αγωνιστικές της παραδόσεις, τους κοινωνικούς και πνευματικούς της ιστούς, τις πολιτικές της αρθρώσεις, την οσμή της, το χρώμα της.

ΤΩΡΑ αφυδατώνουν την Ελλάδα από κάθε ουσία, από κάθε χυμό και γεύση, την καθιστούν μια νεκρή, λεκτική έννοια…

Τα ανδρείκελα δολοφονούν τις λέξεις και τις έννοιες γιατί η πολιτική τους είναι η δολοφονία της ιστορικής πραγματικότητας. Τα λεκτικά τους σχήματα αποτυπώνουν απλώς τη «Νέα Ελλάδα» που επιδιώκουν να κατασκευάσουν: Την «Ελλάδα» γαλέρα των μαφιών του χρήματος…

Μέσα σε αυτή τη «γαλέρα» θα βασιλεύει το καθεστώς της γαλέρας, δηλαδή της αιχμαλωσίας, δουλείας, του βούρδουλα και της φρίκης:

α). Δεν θα υπάρχουν εργασιακά δικαιώματα, π.χ. συλλογικές συμβάσεις, σταθερή δουλειά, 8ωρο κ.ο.κ. Αντίθετα θα υπάρχουν μόνο ελαστικές εργασιακές σχέσεις, ατομικές συμβάσεις, ανασφάλιστη και απλήρωτη εργασία, δουλεμπόριο, υψηλή ανεργία.

β). Δεν θα υπάρχει Κοινωνική Ασφάλιση, ασφαλιστικά ταμεία, ιατροφαρμακευτική περίθαλψη ...θα υπάρχει δουλειά μέχρι τον τάφο …

Στη «νέα Ελλάδα» νοσοκομειακή και υγειονομική περίθαλψη θα έχει όποιος μπορεί να πληρώσει.

γ). Στη «νέα Ελλάδα» δεν θα υπάρχει δημόσια δωρεάν Παιδεία, δεν θα υπάρχει καν Παιδεία. Τα πανεπιστήμια και τα σχολεία θα είναι παραρτήματα των πολυεθνικών.

δ). Δεν θα υπάρχουν ελεύθερες ακτές, δάση, αρχαιολογικοί χώροι κ.ο.κ.


ε). Στη «νέα Ελλάδα» ο άνθρωπος θα είναι μια ηλεκτρονική κουκίδα, αποκτηνωμένος και αλυσοδεμένος: Στο σώμα, στο μυαλό και στην ψυχή.

Αυτόν τον εφιάλτη μας παρουσιάζει το ανδρείκελο των αφεντικών της «γαλέρας» σαν «νέα Ελλάδα».

Φυσικά οι μαφίες της «γαλέρας», τα ανδρείκελά τους και οι πόρνες τους (ΜΜΕ) λογαριάζουν χωρίς τον ξενοδόχο: Τον ελληνικό λαό.

Γρήγορα θα διαπιστώσουν ότι ο ελληνικός λαός βυθίζει τις γαλέρες…

ΟΙ λαοί θα βυθίσουν τις γαλέρες της Νέας Τάξης γιατί η ίδια η ζωή, αργά η γρήγορα, θα διεκδικήσει τα δικαιώματά της: Έτσι γινόταν πάντα μέσα στην ανθρώπινη ιστορία, έτσι θα γίνει και τώρα…

Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Με το "βυζανιάρικο" στο ευρωκοινοβούλιο


Είδα αυτή τη φωτογραφία (*) και ανατρίχιασα, αηδίασα, αναγούλιασα. Με το ένα χέρι ψηλά ή χαμηλά, για να ρίχνει ψήφο, και με το άλλο σε αγκαλιά το παιδί. Το γάλα της μάνας είναι το "μάννα" του ευρωκοινοβουλίου. Και"μάννα" είναι αυτό που (θα) χορηγεί - δανεικά οπωσδήποτε - η κεντρική ευρωπαϊκή τράπεζα. Σε όποιον (θα) έχει την κάρτα του πολίτη, σημειωτέον. Διαφορετικά ...

Σωθήκαμε! Το γάλα και το "μάννα" της ενωμένης κοινής ασύνορης πατρίδας θα είναι τα "βυζανιάρικα", που θα μεγαλώσουν εντός του Κοινοβουλίου της Ευρώπης των λαών και των πολιτισμών. "Εκ στόματος νηπίων και θηλαζόντων καταρτίσω αίνον", άλλωστε, έτσι δεν λέει;

Έτσι λέει, αλλά ο δείκτης νοημοσύνης παραμένει στα επίπεδα της βλακότητας.

(*) Βλ. Ιστολόγιο taxalia, 24/09/2010, "Με το μωρό στην αγκαλιά στο Ευρωκοινοβούλιο"

Πού κρύφτηκαν οι «επαναστάτες» των «Δεκεμβριανών»;


Αυτά που ακολουθούν από το ιστολόγιο "Ρεσάλτο", όπου και η φωτογραφία

Θυμάστε το Δεκέμβρη του 2008. Τότε που οι κουκουλοφόροι ανενόχλητοι έκαιγαν την Αθήνα επί τρεις μέρες.

Εξέγερση της νεολαίας την χαρακτήρισαν αυτή την καραμπινάτη προβοκάτσια οι καθεστωτικοί μηχανισμοί, οι συριζαίοι, οι «αριστεριστές», οι ποικίλοι ανένταχτοι διανοούμενοι και φυσικά οι επαγγελματίες αντιρατσιστές!!!

Οι ύμνοι και τα παραληρήματα της «αριστεράς πολυτελείας» ήταν τέτοιοι που κατέγραφαν τα «Δεκεμβριανά» σαν τη μεγαλύτερη «εξέγερση» της νεώτερης ελληνικής ιστορίας.
Διαβάστε ενδεικτικά μόνο κάποια κείμενα εδώ:

Να θυμίσουμε επίσης ότι τα όργανα της καθεστωτικής προπαγάνδας δεν υμνολογούσαν, απλώς, την «αντικαθεστωτική εξέγερση» (από αυτά τα όργανα διδάχτηκε και ο ΓΑΠ που μας δολοφονεί σήμερα …αντικαθεστωτικά!!!), αλλά και ανέλαβαν την καθοδήγηση των «Δεκεμβριανών», προτρέποντας μάλιστα τους μαθητές να κάνουν …ρεσάλτο στα αστυνομικά τμήματα…

Πρώτη φορά στην ιστορία η Αθήνα είχε καταληφθεί, και αφεθεί ανενόχλητη, στους «εξεγερμένους» επί μέρες και το μόνο που απέμενε σαν κατακάθι ήταν στάχτες και αποκαΐδια.

Ούτε μια ιδέα, ούτε μια πολιτική συγκρότηση, ούτε μια αγωνιστική μαγιά, ούτε μια αγωνιστική κληρονομιά, ούτε μια οργάνωση ζωής.

Μόνο στάχτες και φωτιές…

Πού βρίσκονται αλήθεια όλοι αυτοί οι υμνητές, οι καθοδηγητές και οι «εξεγερμένοι» κατά του καθεστώτος;

ΚΑΝΕΝΑΣ δεν τους πείραξε, κανένα στρατός δεν τους τσάκισε, κανένας δεν φυλακίστηκε από το καθεστώς για την «εξέγερση», αντίθετα πήραν εύσημα και ύμνους, ΠΟΥ βρίσκονται;

ΠΟΥ βρίσκονται όλοι αυτοί οι «επαναστάτες», οι καθοδηγητές και υμνητές τους ΣΗΜΕΡΑ που η Ελλάδα στενάζει κάτω από την μπότα των διεθνών κέντρων εξουσίας, σήμερα που τα κυβερνητικά ανδρείκελα δολοφονούν ανελέητα και βάρβαρα ολόκληρο τον ελληνικό λαό, λεηλατούν και αποτεφρώνουν την ελληνική κοινωνία.

Τότε πυρπόλησαν τα πάντα και ΟΥΡΛΙΑΖΑΝ αντικαθεστωτικά, σήμερα μπροστά στα πελώρια κυβερνητικά εγκλήματα έχουν καταπιεί τη γλώσσα τους και έχουν τρυπώσει στα λαγούμια τους…

Στη θητεία αυτής της δωσίλογης κυβέρνησης έχουν γίνει σημεία και τέρατα, έχουν καεί ακόμα και εργάτες μέσα σε τράπεζα, έχουν εκτελεστεί συσσωρευτικά και πωρωμένα καθεστωτικές κτηνωδίας δίχως ιστορικό προηγούμενο.

ΟΙ ΕΞΕΓΕΡΜΈΝΟΙ, ΟΙ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΈΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΜΝΗΤΈΣ ΤΩΝ «ΔΕΚΕΜΒΡΙΑΝΩΝ» ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ;

Το κίνημα των φορτηγατζήδων συγκρούεται μετωπικά με το καθεστώς, μαζικά και ρωμαλέα.

ΑΥΤΟΙ που βρίσκονται;

ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΧΘΗ…

Και απόντες και κατήγοροι και συκοφάντες των φορτηγατζήδων και κάθε αυθεντικής λαϊκής έκρηξης.

ΚΑΘΕ ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ λαϊκή κινητοποίηση για όλους αυτούς είναι «εθνικισμός», «ρατσισμός» κ.λπ…

Τα σημερινά γεγονότα αποκαλύπτουν στο ακέραιο και τελεσίδικα το τι ήταν τα «δεκεμβριανά» και ποιος ο ρόλος όλων των καθοδηγητών και υμνητών κείνων των γεγονότων.

ΥΠΑΡΧΟΥΝ αλήθεια ακόμα άνθρωποι με μυρουδιά αριστερή που να πιστεύουν ότι τα «Δεκεμβριανά» είχαν κάποια, έστω ελάχιστη, σχέση με κινήματα;

Ποιοί είναι οι οικουμενιστές;


Αφού μας άφησε τους χλευασμούς, τους ακκισμούς, τις ειρωνίες και τη διάλεκτο της λαχαναγοράς "για την αλήθεια και την αγάπη του Χριστού", μας εγκατέλειψε. Ήταν κάποιος από το εκστρατευτικό σώμα κατά της Τροίας με αρχηγό το μυθικό Αχιλλέα. Μας τα είπε χύμα και τσουβαλάτα, διαπίστωσε τι ασθένεια (να αυτοπυρποληθούμε ή να "αυτοπεθάνουμε") κρύβουμε όλοι μέσα μας, όσοι δεν θέλουμε την κάρτα του πολίτη, και τώρα θα αισθάνεται πανευτυχής. Έδωσε την καλήν μαρτυρίαν. Είχε για σύμβουλο τα άγια εκείνα λόγια που τον παραξένεψαν όταν τα άκουσε. Τα ξανάκουσε και κατέληξε, αφού άλλα δεν υπήρχαν, στο συμπέρασμα ότι είναι άγια :

"Μονο ακουσε με παιδι μου, δεν απαιτω να κανεις οτι σου πω, δεν απαιτω να σε προσυλητισω, ουτε καν ΑΠΑΙΤΩ ΝΑ ΣΕ ΣΩΣΩ, ακουσε με"!

Ήταν άγια - τί να του πει κανείς - τα λόγια τούτα που άκουσε από τον Μητροπολίτη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής Νικόλαο (Χατζηνικολάου).

Με τέτοια λόγια πλανούν οι πλανηθέντες. Δεν απαιτούν, απατούν : "Μόνο άκουσέ με, δεν απαιτώ να σε προσηλυτίσω, δεν απαιτώ να σε σώσω, δεν απαιτώ αλλά θέλω μόνο να με ακούσεις". Δεν σκέφθηκε αν άκουσε, ή αν θέλησε να ακούσει, ποτέ καμιά άλλη φωνή. Όποια άλλη φωνή και αν ακούσει, οι μόνες και οι μοναδικές φωνές που ακούγωνται αυτό θα του πουν : "Μόνο άκουσέ με". Όλες οι άλλες είναι των πλανεμένων σχισματοαιρετικών παλαιοημερολογιτών, των παπικών (ουνιτών),των προτεσταντών (ευσεβιστών), άντε και των οικουμενιστών.

Ποιοί όμως είναι οι οικουμενιστές δεν γνωρίζει. Είναι οι παπικοί; Μα αυτοί κολυμπούν μέσα στην αίρεση και τα απόβλητά τους δεν έχουν ανάγκη από καμιά νέα ονομασία ή κάποιον άλλο προσδιορισμό. Είναι οι προτεστάντες; Μα, τούτοι γέμισαν τον κόσμο με "εκκλησίες", κι άλλο ένα όνομα, κι άλλον έναν προσδιορισμό τι να τον κάνουν; Αιρετικά είναι τα απόβλητα κι αυτών, όνομα δεν χρειάζονται.

Και ποιοί είναι τότε οι οικουμενιστές;

Είναι όλοι αυτοί που καμώνονται τον ορθόδοξο, και λένε : "Μόνο άκουσέ με" . Όλους τους άλλους τους έχουν βουλώσει το στόμα, πετάνε στα άχρηστα αυτά που γράφουν και τους τσουβαλιάζουν με την ένδειξη : "Τοξικά δια την δημοσίαν υγείαν και πίστι". Ειναι όλοι αυτοί που όψιμα και υποτίθεται ορθόδοξα μας λένε ότι κάποι Γιανναράδες, Ζηζιούλες και ο λοιπός εσμός "τώρα στα γεράματα έπεσαν στην αίρεση", και από την άλλη βλέπει κανείς να τους μνημονεύουν τα ονόματα σε κάθε τους γραφή, σε κάθε τους λόγο, σε κάθε ευκαιρία. Τους ανακυκλώνουν και τους αναμασούν καταφερόμενοι δήθεν κατά του οικουμενισμού. Αλλά οικουμενιστές γνήσιοι και όχι πλαστοί, είναι αυτοί οι ίδιοι. Είναι αυτοί που πείθουν τους αφελείς με επιχειρήματα τύπου :
"Τι σημασία έχει αν η πολιτεία με ονομάσει χψω.000666.com, όταν έχω βαπτισθεί με ένα όνομα;"
"Τι σημασία έχει αν μια βάρβαρη φυλή κατακτήσει τον τόπο μου κι εμένα με φωνάζουν με το όνομα ενός ζώου;"
"Τι σημασία έχει πως με αντιμετωπίζει το κράτος όταν εμένα με ενδιαφέρει η σχέση μου με τον Ιησού Χριστό;"

Με άλλα λόγια η Ορθοδοξία έγινε ιδιωτική υπόθεση. Τι σε νοιάζει εσένα τι κάνω εγώ και σε τι Θεό πιστεύω. Έτσι, λοιπόν; Μα αν αυτό θέλουν, ας καταργήσουν τις Κυριακές συνάξεις. Τι μας μαζεύουν όλους για να ακούσουμε τη "Φωνή του Κυρίου"; Τι πάνε να φτιάξουν την παγκόσμια θρησκεία και την παγκόσμια εκκλησία;

Οι αφελείς με αυτά - όχι τα δικά μου - και πολλά παρόμοια γίνονται στο τέλος βλάκες, όπως αυτοί που τους μαθαίνουν διδαχές όπως : Να ενδιαφέρονται για την "προσωπική", την ατομική τους σωτηρία και σχέση με τον Ιησού Χριστό. Απο εκεί και πέρα ας έρθουν οι βάρβαροι να τους δώσουν ονόματα ζώων. Αυτοι βαφτισμένοι θα είναι φέροντας άξια (ανάξια) το όνομα ενός αγίου που μαρτύρησε γι΄ αυτούς και για όλο τον κόσμο.

Έτσι την κατάντησαν την Ορθοδοξία οι οικουμενιστές, που κακώς αποκαλούνται έστω και νεοορθόδοξοι. Ούτε νέοι είναι, ούτε παλαιοί Ορθόδοξοι. Με μια κουβέντα αυτοί είναι οι οικουμενιστές. Δεν είναι ούτε οι παπικοί, ούτε οι προτεστάντες, ούτε οι ουνίτες. Είναι οι δικοί μας, που άλλαξαν σταδιακά την πίστη μας με τον ψευδεπίγραφο τίτλο της "ορθοδοξίας άχρι καιρού" φαλκιδεύοντας κι αυτήν ακόμη την υπομονή : την βασίλισσα των αρετών, για να μας παραδώσουν στην ιδιοτελή και κάλπικη, ενάρετη σιωνιστική μασονία. Χάρισμά τους.

Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Γράμμα σε ένα φίλο

Ένας φίλος μου έστειλε ένα γράμμα. Τον απασχόλησε και τον απασχολεί αυτό που γίνεται τα τελευταία χρόνια με τα ψηφιακά φακελώματα : Bar code, ΑΜΚΑ, κάρτες και η νέα υπερκάρτα του Πολίτη. Τον ενοχλούσε, ακόμη, η πρωτοβουλία που έχει αναλάβει εδώ και αρκετό καιρό ο π. Σαράντης Σαράντος : "Αυτό το ένας με ενοχλεί, με πλανεύει," μου έγραψε.

Του απάντησα,

"Αγαπητέ φίλε,

Ο π. Σαράντης δεν είναι "ο ένας". Είναι ένας μέσα σε πολλούς, πάρα πολλούς, και δεν νομίζω ότι φιλοδοξεί να γραφεί στις ιστορικές δέλτους σαν ο άνθρωπος που μας αφύπνισε. Όπως, ομοίως, δεν φιλοδοξούν το ίδιο και όλοι εκείνοι που μας έχουν προειδοποιήσει για το στραβό δρόμο που πορευόμαστε εδώ και πολλά χρόνια.

Ο Αντίχριστος ακόμη κι αν δεν είναι ο ίδιος παρών, είναι τόσα άλλα ώστε - τολμηρά το λέγω αυτό και ας μη το πάρεις σοβαρά υπόψη - δεν υπάρχει λόγος να κάνει ο ίδιος αισθητή την παρουσία του.

Το χρηματοπιστωτικό (ο μαμμωνάς) σύστημα μας κυβερνά, σε λίγο θα έχουμε την παγκόσμια διακυβέρνηση, που αυτή θα αποφασίζει ποιος θα ζήσει ποιος θα πεθάνει (οικονομικός στραγγαλισμός), τι άλλο θέλει; Το χάραγμα επί της δεξιάς και επί του μετώπου; Κι αυτό ήδη το έχει. Θυμάμαι τις εκλογές που γινόταν κάποτε σε ένα κρατίδιο της Αφρικής ή της Ασίας, δεν συγκράτησα πού, όπου οι ψηφοφόροι όταν έριχναν την ψήφο τούς έβαζαν και μια στάμπα με ανεξίτηλο μελάνι στο μέτωπο για να μη διπλοψηφίσουν. Το είχε δείξει η τηλεόραση σε δελτίο ειδήσεων και η ταχέως ρέουσα φωτογραφία της οθόνης δεν μου φεύγει από το νού.

Σκέφθηκα την Αποκάλυψη, σκέφθηκα ακόμη ότι αυτός που θα πάει να ψηφίσει, βάζει μέσα στο νου - βασανίζει τη σκέψη του ολοχρονίς και τσακώνεται με άλλους - τι θα ρίξει στην κάλπη με το χέρι του. Σκέφθηκα και άλλα ... .

Ότι, στα κατ΄επίφασιν δημοκρατικά απολυταρχικά καθεστώτα υπήρχαν εκλογές. Το 99% ενέκρινε όλα όσα γίνονταν στη Σοβιετική Ένωση. Όποιος όμως δεν πήγαινε να ψηφίσει τον περίμενε η Σιβηρία ή τα γκούλαγκ. Δεν θα γίνεται αυτό τώρα. Η κάρτα του πολίτη αν δείχνει ότι δεν πήγες να ψηφίσεις, τότε να ξέρεις ότι σε περιμένει η απόλυση, η ανεργία και το δάνειο. Θα το πάρεις, αφού όμως προσκυνήσεις και ψηφίσεις, για να ζήσεις.

Ότι φραγκέψαμε χωρίς να το καταλάβουμε και προσπαθούμε "από μέσα" να βρούμε την άκρη για "τα μέσα" και "τους μέσα". Αλλά δεν γίνεται τίποτα. Πρέπει να θυμηθούμε εκείνον που δεν ήταν από τους "μέσα". Τον είχαν πετάξει έξω.

Ότι "ήλθε γάρ Ιωάννης μήτε εσθίων μήτε πίνων, καί λέγουσι δαιμόνιον έχει. ήλθεν ο υιός τού ανθρώπου εσθίων καί πίνων, καί λέγουσιν ιδού άνθρωπος φάγος και οινοπότης, τελωνών φίλος και αμαρτωλών".Κι εκείνος, ο από τους έξω, τους γκρέμισε, τους διέλυσε. Αυτό τους χρειάζεται πάλι.

Συγχώρα με για το αυθόρμητο της σκέψης μου που σου κατέθεσα.
Σε ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου έδωσες.

Κυπριανός Χ "

Ραμφισμάτων ανάγνωση

Τα εντός εισαγωγικών ακολουθούντα είνα του φιλοσόφου κ. Ράμφου (*). Τα σχόλια δικά μου και δικά σας, αν έχετε :

Το ράμφος ...

"Πολλούς αιώνες αργότερα, στην φάση της εκ νέου παρακμής της ελληνικής κοινωνίας, υπήρξε μια εκ νέου επιστροφή προς τον εσωτερικό κόσμο του ανθρώπου, μια επιστροφή που όμως οδήγησε στην τελική καταστροφή της ελληνικής κοινωνίας. Και όχι μόνο αυτό, την καταδίκασε στην παρακμή και την υποδούλωση για τουλάχιστον 500 χρόνια."

... που ραμφίζει

"Μιλώ για το κίνημα του ησυχασμού που υπήρξε το πιστοποιητικό θανάτου της βυζαντινής κοινωνίας. Μια αυτιστική στροφή στον εαυτό από την οποία πιθανόν να μην έχει συνέλθει ακόμα ο τόπος μας. Ναι χρειαζόμαστε μια επιστροφή στον εαυτό, αλλά για να ανανεωθούμε, να εμπνευστούμε και να δράσουμε όχι για να διατηρήσουμε κεκτημένα αλλά για να πάμε μπροστά, να δημιουργήσουμε νέες δομές, νέες καταστάσεις."

... τον Αντίχριστο :

"Στον σημερινό κόσμο, δεν μπορεί να έχει πέραση η αναζήτηση ενός νέου μεσσία, πρέπει όλοι εμείς να γίνουμε μικροί μεσσίες στον χώρο μας, να κάνουμε την μικρή μας επανάσταση, να αναγεννήσουμε την πατρίδα μας… "

Θα σπάσει τα αυγά του φιδιού και από μέσα θα βγούν ... οι μικροί μεσσίες.

"καὶ νῦν ἀντίχριστοι πολλοὶ γεγόνασιν, ὅθεν γινώσκομεν ὅτι ἐσχάτη ὥρα ἐστίν. ..."

Με τέτοιους φιλοσόφους προκόψαμε.

(*) Βλ. Ιστολόγιο "αμέθυστος", ανάρτηση με τίτλο "Αναζητώντας το μεσσία", στις 23/09/2010

Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΝΟΔΙΚΟ ΜΕΓΑΡΟ ΕΞΗΓΕΙ ΤΗ ΣΙΩΠΗ ΤΩΝ ΠΟΙΜΕΝΩΝ


ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ!!!
Η ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗ ΑΘΗΝΩΝ
ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΜΟΛΙΣ ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙ
ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΝΟΔΙΚΟ ΜΕΓΑΡΟ!!!

ΖΗΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΟ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΑΘΗΝΩΝ κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ
ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΤΩΝ


Η σιωπή των περισσοτέρων ποιμένων (πλήν ελαχίστων εξαιρέσεων) και του αρχιεπισκόπου για τα φλέγοντα θέματα της προωθήσεως από την κυβέρνηση της "Κάρτας του Πολίτη" αλλά και όλων των μέτρων που θα οδηγήσουν τον λαό εξαθλιωμένο στα ηλεκτρονικά δεσμά της παγκόσμιας κυβέρνησης, έχει περάσει τα όρια της ανοχής και αγγίζει ήδη τα όρια της συνενοχής!!!

Ερωτούμε ευθέως
τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών κ. Ιερώνυμο:
Μήπως η σιωπή αυτή εξηγείται με την αποπεράτωση του νέου εξαωρόφου κτιρίου επί της οδού Καλλιρόης που θα στεγάσει τα γραφεία της Αρχιεπισκοπής Αθηνών και τις αίθουσες συνεδριάσεων της Ι. Συνόδου;

Μήπως οι τρείς όροφοι κτίστηκαν με την αποσιώπηση εκ μέρους του μακαρ. αρχιεπισκόπου κυρού Χριστοδούλου των 3.500.000 υπογραφών υπέρ της ελεύθερης αναγραφής του θρησκεύματος στις ταυτότητες και οι άλλοι τρείς με την δική σας παρατεταμένη σιωπή-ανοχή στην πώληση της Ελλάδος και στην επιβολή της ηλεκτρονικής δικτατορίας της νέας Εποχής;

Μακαριώτατε
ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, όπως καλύτερα από μένα γνωρίζετε, ως Αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως, ήλεγξε και συνεκρούσθη με την αυτοκράτειρα για την αδικία
που εκείνη έκανε να δημεύσει τον αγρό μιάς χήρας και για την υπεράσπιση της χήρας οδηγήθηκε στην εξορία και στον θάνατο!!!

Ενώ αδικείται ολόκληρος ο Ελληνικός λαός και οι ένοχοι της παραδόσεως της χώρας στους τραπεζίτες είναι οι ίδιοι οι κυβερνήτες μας, σείς μακαριώτατε εν ονόματι ποιών διακριτών ρόλων σιωπείτε;

Διότι ρόλος του ποιμένος είναι να υπερασπίζεται και με την ζωή του ακόμη, τα λογικά πρόβατα της ποίμνης του, όταν μάλιστα δεν προσβάλλεται μόνον η υλική τους υπόσταση αλλά κυρίως η πνευματική και εθνική τους ζωή. Δεν νοείται να εγείρονται καθηγηταί πανεπιστημίων και εν γένει επιστήμονες ακόμη και πρώην φίλοι και συνεργάτες του πρωθυπουργού και να σιωπά ο αρχιεπίσκοπος!!!

Ολόκληρος η Ιερά Κοινότης του Αγίου Όρους φλέγεται αναλογιζόμενη και συζητούσα τις σοβαρές αυτές εξελίξεις αλλά περιμένει ως υπήκοον τέκνον, τον λόγο της μητρός Εκκλησίας!

Για να μην υπάρχουν λοιπόν σκιές στην αρχιεπισκοπική σας θητεία, θα είναι καλό μακαριώτατε άμεσα να σταθείτε στο πλευρό των πνευματικών τέκνων σας, επικυρώνοντας την απόφαση της
Ι. Συνόδου του 1998 επί προεδρίας του μακαριστού αρχιεπισκόπου κυρού Σεραφείμ

(Βλέπε το κείμενο της συνοδικής αποφάσεως)

και να υπερασπιστείτε τα λεηλατούμενα δίκαια του ελληνικού λαού και της πατρίδας μας

Με όποιο κόστος!

Ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός σας ετοποθέτησε στη θέση αυτή "εις τόπον και τύπον Αυτού"
Φαντάζεστε λοιπόν ότι σε αυτές τις περιστάσεις Εκείνος θα σιωπούσε;
Εάν σας κατηγορήσουν εσας και σιωπήσετε, τότε ασφαλώς ακολουθείτε την στάση του Κυρίου μας.
Όταν όμως προσβάλλεται η ίδια η Εκκλησία και τα τέκνα της, τοτε πρέπει να θυμηθείτε την προτροπή του Κυρίου, όταν σας παρέδωσε την επισκοπική ράβδο!!!

"...τοις δε ευτραπέλοις (έστε) ράβδος επιστρεπτική, ράβδος συνέσεως!"

Ζητώ συγνώμη για το παράτολμο του λόγου που όμως πηγάζει από τον πόνο και την αγωνία όλων των πνευματικών τέκνων σας και περιμένω μαζί με όλα τα παιδιά σας, την πατρική σας παρέμβαση.

Romanos

(Από το ιστολόγιο "Οίμος- Αθήνα", ανάρτηση στις 21/09/2010, Φωτογραφία από το ιστολόγιο)

"Εκ πολυλογίας ουκ εκφεύξη αμαρτίαν"

Παραθέτω, για τελευταία φορά, τη μακροσκελή απάντηση-σχόλιο του αγαπητού "Μυρμιδόνα" και ζητώ την κατανόηση και τη συγγνώμη του αναγνώστη. Δεν συνηθίζω ούτε να γράφω πολλά, ούτε να λέω πολλά. Κατά τον Παροιμιαστή : "Εκ πολυλογίας ουκ εκφεύξη αμαρτίαν". Στην περίπτωσή μας ισχύει και το "εκ πολυγραφίας".

Μυρμιδόνας είπε ...

Καλησπέρα κύριε Χριστοδουλιδη! (την απαντηση αυτην θα την στειλω και στον «Αμέθυστο» - στη αναρτηση: «Ερωτημα προς τον π. Σαράντη…)

Θα τα παρουμε ένα ένα τα θεματα και δεν φταιω τωρα εγω αν σας κουρασω παλι!

1. «Τοσο μενος εναντιον του π. Σαράντου»;
Είναι κανεις στο ‘απυρόβλητο’ στην Ορθοδοξια και δεν το γνωριζω;
Από τα λογια μας κρινομαστε ολοι μας – τουλαχιστον μεσα στο Ιντερνετ!
Είναι λιγο πραγμα να πεις σε έναν υπευθυνο πατερα: «Μην παρεις την καρτα, και στην καλυτερη περιπτωση, αφου δεν θα πληρωνεσαι…και δεν θα εχεις να ταισεις τα παιδια σου, θα τα βλεπεις να πεθαινουν;»!
Είναι λιγο πραγμα να βλεπεις παντου ‘διαολια και τριβολια’ γιατι νομιζεις ότι εχεις την ‘αποστολη’ ‘εξ ουρανου’ να ‘αφυπνισεις’ τον κοσμο;
Αυτοκλητοι Μεσσιες..ξερετε ποση καταστροφή φερανε στην ανθρωπινη Ιστορια;

Α, και τωρα που το θυμηθηκα (είναι να μην βαλω το λιγο μυαλο που διαθετω να λειτουργησει…διοτι τοτε…και εγω δεν ξερω τι ιδεες θα κατεβασω):

Όταν εψαξα στο Google για τον π. Σαράντη (στην μηχανη αναζητησης) μιας που μεχρι πριν λιγο καιρο μου ητανε παντελως αγνωστος…εγω μενω εξαλλου Θεσσαλονικη και δεν εχω ιδιαιτερες σχεσεις με Αθηνα…
..ειδα αναμεσα στα αλλα ότι ητανε ο πρωτοαίτιος…κατά της Γεροντισας Γαβριηλιας!

Δεν παμε καλα!
Αν στο θεμα της Γεροντισας κανει τοσο λαθος…πως τοτε να τον εμπιστευθω κυριε Χριστοδουλιδη σε θεματα ακομα πιο δυσκολα, όπως είναι του ‘666’ και της ‘καρτας’ και του Αντιχριστου;!

Διαβασα πριν 10 χρονια το βιβλιο για την Γαβριηλια.
Ένα μονο εχω να πω:
Τα μισα να είναι αληθεια από αυτά που περιγραφονται στο βιβλιο – είναι ΑΓΙΑ γυναικα!
Ο Θεος επιτελους μας εδωσε μια Αγια Μοναχη (διοτι Αγιους Γεροντες εχουμε πολλους) και πεσαμε με τα μουτρα να την φαμε!
Να μας συγχωρεσει ολους η Γεροντισσα!
Αυτά βλεπουνε οι φεμινιστριες και μετα λενε ότι ο Χριστιανισμος είναι μισογυνης!

Ο π. Σαράντης δεν μπορει να εξακριβωσει ότι αυτά που λεει η Γεροντισα δεν εχουνε καμια σχεση, ουτε με τον Αστερισμο, ουτε με τα ζωδια, ουτε με ινδουισμο, ουτε με Βουδισμο, είναι ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ… - πως τότε να τον εμπιστευθω στα πιο δυσκολα;
Δεν ξερω τι επαθε ο π. Σαράντης τωρα στα γεραματα του, αλλά και αλλοι εχουνε προβλημα με την ‘τριτη ηλικια’ – δες Χ.Γιανναρα και Ράμφο – που στα καλα καθουμενα…εχουνε ‘παραξενες αναλαμπες’!

2. Με ευχαριστειτε για την αφορμη που σας εδωσα κυριε Χριστουδουλιδη, να γραψετε τις αποψεις σας;
Και που ειστε ακομα!
Ακομα δεν ειδατε τιποτα!
Ακομα στην αρχη ειμαστε – στο χερι σας είναι να μας δειξετε ποσο θα αντεξετε!
Εξαλλου, ως ‘μαχομενος χριστιανος’ που ειστε, σιγουρα εχετε εμβαθυνει στο «ο υπομεινας…σωθησεται»! : )

3. Στην κατοχή δεν υπηρξανε φαινομενα καννιβαλισμου…άρα πρεπει να εξωθησουμε τους ανθρωπους σε αυτην την κατασταση;
Να γυρνανε σκελετωμενοι στον δρομο…και να πεθαινουνε από τυφο και συφιλη…διοτι εσεις τους λετε να μην παρουνε την Καρτα;
Αυτος είναι ο Χριστιανισμος που επαγγελεστε κυριε Χριστοδουλιδη;

Δεν υπηρξανε καννιβαλιστες…διοτι κανεις δεν ειχε να φαει!
Ποιος να μπει στο σπιτι του αλλου, να κλεψει τι; Αφου κανεις δεν ειχε τιποτα!
Ασε που οι ‘μαυραγοριτες’ κανανε παρτυ!

Τωρα όμως…που η κοινωνια θα χωριστει στα δυο – οι μισοι θα τρωνε μια χαρα – και οι αλλοι μισοι σε 3 μερες…θα εχουνε λιγοψυχησει…και λιποτακτησει!

Καταλαβαινετε τωρα γιατι το ‘μενος’ κατά του π. Σαράντου;

4. Κατάλαβα καλα; Μαλλον όχι – το παραδεχομαι, εχω προβλημα, πως το γραψατε: «Ο προβληματικος Μυρμιδονας»!
Από την μια κατηγορειται την Νεα Ταξη Πραγματων, την Νεα Παγκοσμια ταξη, που θελει να μας μοιρασει την «Καρτα» και το «666» -
Και από την άλλη μου λετε, ότι ο πατερας που θα δει τα 3 του παιδια να πεθαινουνε της πεινας επειδή δεν θα παρει την καρτα, μπορει να προσφυγει στον ΟΗΕ…
…το ΚΑΤΕΞΟΧΗΝ κεντρο της Μασωνιας και Σιωνισμου;
Ελα Χριστε και Παναγιά!
Θα καταφυγουνε οι Χριστιανοι στον ΟΗΕ και στην ΕΕ για να δικαιωθουνε;
Α, τοσο μαρτυρας ειστε κυριε Χριστοδουλιδη;
«Στο σπιτι του κρεμασμενου δεν μιλανε για σχοινι» και αναμεσα στους χριστιανους δεν μιλαμε για ΟΗΕ και ΕΕ – παλι καλα που δεν επικαλεστηκατε τον «Λευκο Οικο» στην Ουασιγνκτον – ότι θα τρεξει να σας βοηθησει! : )))

5. Λυπαμαι κυριε Χριστοδουλιδη, όμως επειδή «Φιλτατος ο κυριος Κυπριανος Χ, φιλτάτη όμως η Αληθεια» και εν προκειμενη περιπτωση η Αληθεια του Ιησου Χριστου – θα πω το εξης:
Όταν σας εκανα λογο για ‘ωραιες θεωριες’ που πλαθετε, και που ‘μοιραζεται’ αναμεσα στον κοσμο, αδιαφορωντας, πως αν σας ακολουθησουνε, ΔΙΧΩΣ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΑΙΤΙΑ θα πεθανουνε της πεινας…θα ψοφησουνε…σαν το σκυλι στο αμπελι…
…μου απανταντε ότι και εσυ Μυρμιδονα, το παραδειγμα που εφερες, ο πατερας με τα 3 του παιδια…και αυτό είναι μια ωραια θεωρια μονο!

Σοβαρα κυριε Χριστοδουλιδη;
Να υποθεσω ότι ειστε αγαμος; Και ατεκνος;
Και εγω αγαμος ειμαι…και δεν εχω παιδια.

Όμως…για αναλογιστειτε: να εχεις 3 μικρα αγγελουδια στο σπιτι…και να τα βλεπεις να πεθαινουνε στην πεινα…;!
Θεωρια το λετε εσεις αυτό;

6. Οι Ιεχωβαδες δεν παιρνουνε αιμα (είναι κατά της Αιμοδοσιας) και προτιμουνε το παιδακι τους στον νοσοκομειο να πεθανει!
Οι χριστιανοι, δεν θα παρουνε την καρτα…και θα πεθαινουνε εξισως!
Τι ωραιος φονταμενταλισμος!

7. Μου θυμιζετε την σεκτα στο Κουμραν…που ζουσανε στην εποχη του Χριστου!
Περιμενανε και εκει όπως και εσεις κυριε Χριστοδουλιδη, το τελος του κοσμου!
Δεν τρωγανε, δεν πινανε, δεν παντρευονταν, δεν …μπιμπ… (καταλαβαινετε τι εννοω)!
Και ζουσανε ‘εκτος τοπου και χρονου’!
Θελετε τον συγχρονο χριστιανισμο να τον μετατρεψετε σε ένα ‘μοντερνο Κουμραν’;

8. Το μαρτυριο κυριε Χριστοδουλιδη αφενος δεν το ‘προετοιμαζεις’ και αφετερου ‘δεν είναι στο χερι σου»!
Αδικα κοπιάζετε!
Αν εκεινη την στιγμη, που θα πρεπει να ομολογησεις την ΠΙΣΤΗ σου δεν σε φωτισει και ενισχυσει το ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ…τιποτα δεν γινεται!
Τι δουλεια εχει όμως αυτό με την ‘εξυπνη καρτα’;
Μηπως μπερδεψαμε τα μπουτια μας;

9. Εσεις και ο κυριος Σαράντης..αφου ειστε τοσο ετοιμοι να ‘αποθανετε για την πιστη’ σας…γιατι δεν πηγαινετε μονοχος στο Αγιο Ορος;
Ή ακομα καλυτερα στην Ερημο; Γιατι δεν γινεστε ασκητης;
Αφου το τελος είναι κοντα.
Την καρτα, ειτε το θελουμε ειτε όχι θα την δωσουνε στους πολιτες.
Ο αντιχριστος πλησιαζει!
Τι νοημα εχει κυριε Χριστοδουλιδη, αφου ειστε τοσο μαχιμος Χριστιανος και ετοιμος να αποθανετε και μαλιστα να παρασυρετε και αλλους στον θανατο, γιατι εσεις μαζι με τον π. Σαραντη δεν αποσυρεστε;

Α, και όταν το κανετε και αυτό, θα μου δωσετε την περιουσια σας, που σιγουρα θα την μοιρασετε πρωτα στους φτωχους, ετσι δεν είναι;
Ξερετε, χρωσταω στην τραπεζα ένα δανειο…θα με βοηθησετε παρα πολύ!

Τι;
Λετε όχι; Αρνιεστε; Να κανετε τα παραπανω;
Ε τοτε τι μας λετε ότι ειστε ετοιμος να πεθανετε;

10. Αν κηρυτετε ότι η καρτα είναι βλαφερη για την ψυχη σας…τοτε λυπαμαι αλλα μαλλον ειστε ειδωλολατρης!
Οι πρωτοι Χριστιανοι τα βαζανε με τα λιονταρια στην Αρενα…και εμεις φοβομαστε μια τοσο δα μικρη καρτουλα…και ένα νουμερο…που από μονο του δεν λεει τιποτα!
Ευγε κυριε Χριστοδουλιδη!
Ακομα αναγνωριζω ότι ειστε πολύ διαβασμενος ανθρωπος και σιγουρα ξερερε περισσοτερα από μενα!

Όμως…μηπως και ο Χρηστος Γιανναρας δεν γνωριζει περισσοτερα από μενα;
Είναι όμως στην…Αιρεση!

11. Μαρτυριο σημαινει – σε ρωταει ο άλλος: «Αρνιεσαι την πιστη σου στον Ιησου Χριστο; Ναι ή όχι; Αν όχι…θα σου παρω το κεφαλι»!
Αυτό είναι μαρτυριο κυριε Χριστοδουλιδη

Τι σχεση εχει η ‘εξυπνη καρτα’ με αυτό;
Ειπαμε: και αθεος να ημουνα…παλι θα ελεγα όχι στην καρτα!
Άλλο όμως αυτό…και άλλο να βλεπω στον υπνο μου αντιχριστους…και εγω να φανταζομαι ως σουπερ μαρτυρας…!

12. Αυτό που σας ειπα για τον ‘αντιπερισπασμο’ και για το ‘να μην πιαστουμε μπουνταλαδες’..και να ειμαστε εξυπνοι ως οι οφεις…τι σχολιο κανατε επι αυτου;
Τι φοβερο βρηκατε να μου απαντησετε;
Πως απαντησατε;
ΤΟ ΓΡΑΦΩ, για να δουνε οι φιλτατοι αναγνωστες…και να κρινουνε μονοι τους!
Μου επιτρεπετε να σας αντιγραψω, επι λεξη:
«Απ. Δεν απευθύνεται προς εμένα».
Για το κυριοτερο μερος της ‘επιστολης’ μου αφιερωσατε μονο 3 λεξεις!
«Απευθυνεται στον π. Σαράντη, άρα εγω δεν απαντω»!
Σωστο σας βρισκω!

13. «Τα τω καισαρι τω καισαρι» - σιγουρα γνωριζετε αυτό το εδαφιο, σωστα κυριε Χριστοδουλιδη;
Μηπως το ιδιο θα απαντουσε και σημερα ο Κυριος μας;
Η καρτα στην καρτα…και η καρτα…στο κρατος…
Και τα τω Θεω…του Θεου!
Ο Ιδιος ο Κυριος μας δεν πληρωσε τον φορο που επρεπε όταν μπηκε στο Ναο;
Ή μηπως σηκωσε αντάρτικο;
Η Αγια Οικογενεια δεν ακολουθησε την διαταγη της Ρωμης για απογραφη ή μηπως το επαιξε ‘Τσε Γκε Βαρα»;
Και εχτες σας εγραψα: ο ιδιος ο Μεγας Αποστολος των Εθνων, ο Παυλος ειπε στους σκλαβους να υπομενουνε στα αφεντικα τους, και ας περνανε ασχημα!
Τι ασχημα, χαλια δηλ! Με εξευτελισμο της ανθρωπινης αξιοπρεπειας!
Και όμως: τους ειπε: ‘μην πατε κοντρα στο Κρατος’!
Ασε το άλλο εδαφιο του Παυλου:
«Κάθε εξουσια ανωθεν εστι» και οφειλουμε να την υπακοουμε!

14. Η καρτα από μονη της…είναι ακινδυνη!
Ότι δεν είναι καλη διοτι θα ελεγχει τα προσωπικα μας δεδομενα…τι να κανουμε τωρα; Να γυρισουμε τον χρονο πισω;
Ουτως ειδαλως εγραψα και προχτες: Ηδη τα γνωριζουνε όλα…για τον καθενα μας!

ΣΕ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ εχετε δικαιο: ότι όταν ερθει ο Αντιχριστος θα βρει την καρτα ετοιμη…όμως και τοτε τι;

Δηλ αν δεν ειχα την καρτα θα πιστευα περισσοτερο στον Χριστο και θα ημουνα πιο δυνατος μαχομενος Χριστιανος…
…ενώ τωρα που εχω την καρτα…με εμποδιζει κανεις;

15. Και κλεινω:
Σκεφτειτε, ας κανουμε ένα θεωρητικο πειραμα:
Να σας ακουσουνε, εσας και τον π. Σαραντη…να μην παρετε την καρτα!
Δεδομενου ότι δεν εχετε αποθηκευμενα τροφιμα στο σπιτι…σε 10 μερες εχετε φυγει από την ζωη!
Οποτε…τι στεναχωριεστε;
Εσεις θα εχετε εκπληρωσει το χρεος σας! : )
Αρα το σχεδιο σας, αν εφαρμοστει σημαινει: θα πεθανουνε ολοι οι χριστιανοι …και θα μεινουνε μονο οι οπαδοι της Νεας Ταξης!

Αμ δε!
Αμ δε, διοτι ο Αντιχριστος χρειαζεται τους χριστιανους…δεν θα τους αφησει τοσο ευκολα να φυγουνε!


ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Τι να απαντήσει κανείς σε όλα αυτά; Από πού να αρχίσει και πού να τελειώσει. Τέλος πάντων, ας προσπαθήσω κάνοντας μια επιλογή, για να δείξω στον αγαπητό σχολιαστή ότι είναι εντελώς απρόσεκτος. Δεν "γινώσκει ά αναγινώσκει" ή κατά την πεζοδρομιακή διάλεκτο, αφού τη χρησιμοποιεί, "μπερδέψαμε τα μπούτια μας". Τα δικά του, ίσως, αλλά όχι με τα δικά μου.

"Είναι λιγο πραγμα να πεις σε έναν υπευθυνο πατερα: «Μην παρεις την καρτα, και στην καλυτερη περιπτωση, αφου δεν θα πληρωνεσαι…και δεν θα εχεις να ταισεις τα παιδια σου, θα τα βλεπεις να πεθαινουν;»!"

Εκείνο που εγώ έγραψα είναι : " ... ο ίδιος (ο πατέρας) δεν θα την πάρει την κάρτα και ας φροντίσουν οι άλλοι : φιλανθρωπικά σωματεία, ΟΗΕδες, ΜΚΟ, εκκλησίες κλπ., τα παιδιά και τη γυναίκα του", και αυτός, ο "Μυρμιδόνας" κατάλαβε ότι : "ο πατερας που θα δει τα 3 του παιδια να πεθαινουνε της πεινας επειδή δεν θα παρει την καρτα, μπορει να προσφυγει στον ΟΗΕ, το ΚΑΤΕΞΟΧΗΝ κεντρο της Μασωνιας και Σιωνισμου;". Μπράβο του!!!

Απορεί στη συνέχεια διότι εγώ θεωρητικολογώ με αυτά που γράφω, ενώ εκείνος φέρνοντας το παράδειγμα του πατέρα με τα παιδιά, που δεν πήρε την κάρτα και άφησε τον εαυτό του και τα παιδιά του να πεθάνουν, είναι πραγματιστής, είναι "μέσα στα πράγματα". Κάπου, φαίνεται, συνέβη αυτό το γεγονός κι εγώ που αιθεροβατώ δεν το πήρα ακόμα είδηση. Τι να γράψω; Μπορεί να έγινε ... .

Έπειτα, γράφω εγώ ότι στο τέλος θα μας κατατάξουν - τους αρνητές της κάρτας του πολίτη - στην κατηγορία που υπάγονται οι καταστροφικές λατρείες, φέρνοντας το παρεμφερές παράδειγμα με τους γιεχωβάδες, κι αυτός μη αντιλαμβανόμενος το πνεύμα της γραφής, μου αποδίδει φονταμενταλισμό και με στέλνει στη σέχτα του Κουμράν. Έξοχα, τι άλλο να πω;

Παρακάτω έχουμε και την ηθική αξιολόγηση όλων αυτών που δεν θα πάρουν την κάρτα : Θα πεθαίνουν από τύφο ή σύφιλη (!!! θαυμαστικά λόγω της άγνοιας που έχει) αφού εμείς τους συνιστούμε να μη δεχθούν την κάρτα. Γράφει : "Στην κατοχή δεν υπηρξανε φαινομενα καννιβαλισμου…άρα πρεπει να εξωθησουμε τους ανθρωπους σε αυτην την κατασταση; Να γυρνανε σκελετωμενοι στον δρομο…και να πεθαινουνε από τυφο και συφιλη…διοτι εσεις τους λετε να μην παρουνε την Καρτα; Αυτος είναι ο Χριστιανισμος που επαγγελεστε κυριε Χριστοδουλιδη;"

Τι να του πει κανείς; Ότι την Κατοχή μας την επέβαλλαν αυτοί που τώρα μας επιβάλλουν την κάρτα; Ότι τότε δεν είχαμε να φάμε και ότι τώρα μας στεγνώνουν οικονομικά για να μας ταΐζουν μόνο όταν θα έχουμε την κάρτα; Αυτόν το χριστιανισμό προτιμά και μέμφεται τη δική μας αγωνιστικότητα; Αλλά εμείς δεν συνιστούμε σε κανένα να σηκώσει ντουφέκι, ούτε να βαζει εκρηκτικά και να σκοτώνεται μαζί με άλλους. Να μη δεχθεί την κάρτα του λέμε, για να δούμε πόσο ευαίσθητοι θα είναι όλοι αυτοί οι φιλανθρωπικοί οργανισμοί, ΟΗΕδες, ΜΚΟ και λοιπά σωματεία, όταν θα μας βλέπουν αποσκελετωμένους να ζητιανεύουμε μπροστά στο Διαβούλιο της Αθλιοκρατίας κατά Σύνταγμα μεριά.

Έχουμε, βέβαια, κι αυτό :"Εσεις και ο κυριος Σαράντης αφου ειστε τοσο ετοιμοι να αποθανετε για την πιστη σας γιατι δεν πηγαινετε μονοχος στο Αγιο Ορος; Ή ακομα καλυτερα στην Ερημο; Γιατι δεν γινεστε ασκητης; (...) Τι νοημα εχει κυριε Χριστοδουλιδη, αφου ειστε τοσο μαχιμος Χριστιανος και ετοιμος να αποθανετε και μαλιστα να παρασυρετε και αλλους στον θανατο, γιατι εσεις μαζι με τον π. Σαραντη δεν αποσυρεστε;"

Λοιπόν, αγαπητέ μου, μάθε ότι η άσκηση δεν γίνεται μόνο στην έρημο και ακόμη, αν οι Μοναχοί είναι στα βουνά και στη μόνωση, τόσοι και απείρως περισσότεροι βρίσκονται μέσα στις πόλεις. Ο Χριστιανός ο Ορθόδοξος, αν είναι Μοναχός στην έρημο είναι παρών και στην πόλη. Και αν είναι στην πόλη ο κοσμικός, είναι ασκητής και Μοναχός σε σκήτες και στις ερημιές. Μνήμη θανάτου καθημερινή έχει και αυτή είναι που ενοχλεί εσένα και πολλούς άλλους. Που μάθατε ότι "μαρτυριο σημαινει να σε ρωταει ο άλλος: «Αρνιεσαι την πιστη σου στον Ιησου Χριστο; Ναι ή όχι; Αν όχι θα σου παρω το κεφαλι»! Αυτό είναι μαρτυριο κυριε Χριστοδουλιδη".
Τι να σου απαντήσω παιδί μου; Κάνε τον κόπο και ρώτησε τον πνευματικό σου.

Ως προς τον "αντιπερισπασμό" για τον οποίο γράφει και με απαξιώνει διότι δεν καταπιάστηκα με αυτόν, θα του απαντούσα ότι προκειμένου να καταλάβει τις μεθοδεύσεις του πονηρού, χρειάζεται άσκηση, χρειάζεται γνώση, χρειάζεται πείρα και αρκετά ακόμη τα οποία του λείπουν. Ας κάνει υπομονή και κάποτε, εύχομαι, να τον αξιώσει η χάρις του αγίου Θεού να είναι σε θέση να μας δίνει τις καλές πληροφορίες.

Για τα Αγιογραφικά αποσπάσματα που παραθέτει εντελώς στρεβλά και παρεξηγημένα, για να μας δείξει ότι αυτά συμφωνούν με την υποταγή μας στο βασίλειο της κάρτας του Καίσαρα, θα του υπενθύμιζα κι εγώ μόνο ένα : "Πειθαρχείν δει Θεώ μάλλον ή ανθρώποις". Ας το έχει υπόψη του.

Και τώρα τί απαντάμε;

Μυρμιδόνας είπε ...

Καλημέρα κύριε Χριστοδουλιδη.

1) ουδεποτε ισχυρίστηκα οτι δεν υπαρχει Διάβολος.
Συμφωνω μαζι σας οτι η σημερινη κοινωνια συμπεριφερται, σαν 'δαιμονισμενη' - ο Θεός να μας φυλαει ολους!

2) ουδεποτε ειπα οτι τα περι Αντιχριστου ειναι βλακειες. Ισα ισα που εγραψα πολλακις ποιο ειναι το τελικο σχεδιο του Οφι - παντοτε βεβαια με το δικο μου, φτωχο και μικρο μυαλό! Σαν απλο μελος της Ορθοδόξου Εκκλησιας εκφραζομαι, απλα λεω την αποψη μου.

3)Δεν κανατε το παραμικρο σχολιο για το 'δευτερο μερος της αναρτησης μου' στην σελιδα του "Αμέθυστου" όπου εκει μιλαω για "αντιπερισπασμο", "να μην πιαστουμε μπουνταλαδες", "να ειμαστε σωφρωνες ως οι οφεις" και να 'μην πεσουμε στην θανάσιμη παγιδα τους'!

Σας εγραψα και εχτες, οτι το δευτερο μερος που κατεθεσα εκει, ειναι και το πιο σημαντικο! (Εσπασα το κειμενο στα δυο, οχι γιατι το πρωτο απευθυνοτανε σε σας και το δευτερο στον π. Σαραντη, απλα το μπλοκ δεν δεχοτανε την απαντηση ενιαια, ητανε μεγαλο το μεγεθος της).

4. Σωστα και ομορφα ολα αυτα που γραφετε κυριε Χριστοδουλιδη. Αλλα βλεπω οτι δισταζετε να τα πειτε εξω απο τα δοντια! Σιγουρα δεν γνωριζω όσα εσεις, και σιγουρα βρισκομαι ακομα στην αρχη του όποιου Αγώνα προσπαθω, με την βοήθεια του Γεροντα μου να κανω, εντος της Εκκλησιας! Ομως εχω ενα καλο: λεω τα πραγματα με το ονομα τους!

Κυριε Χριστοδουλιδη, ιδου η Ροδος ιδου και το πηδημα! Ενας πατερας, που ζει "εις τας Αθηνας" και εχει γυναικα και 3 παιδια...τι να κανει; Θα πει "οχι στην Καρτα" ενω ξερει οτι μετα δεν θα πληρωνεται, άρα δεν θα εχει να ταισει τα παιδια του και θα τα βλεπει να πεθαινουνε της πεινας; Αυτο τον συμβουλευετε κυριε Χριστοδουλιδη;

Δεν λεω οτι εχετε αδικο, ισως και να εχετε περισσοτερο δικαιο απο οτι μπορουμε αυτην την στιγμη να αντιληφτουμε (...) με ΕΝΟΧΛΕΙ ΟΜΩΣ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ το γεγονος, οτι δεν μιλατε ξεκαθαρα, αλλα ανακατεύεται ομορφες θεωριες!

Σας εγραψα και εχτες: Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΦΑΕΙ 2-3 μερες...μεχρι και ΑΝΘΡΩΠΟΦΑΓΟΣ γινεται - εκτος αν εγω κατεβηκα απο αλλον πλανητη, και δεν γνωριζω τι "θηριο' κρυβει ο καθε ενας απο εμας μεσα του!

Παρακαλω για μια διευκρινηση σας!
Μετά τιμής


ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Ερ. "Δεν κανατε το παραμικρο σχολιο για το δευτερο μερος της αναρτησης μου στην σελιδα του "Αμέθυστου" όπου εκει μιλαω για "αντιπερισπασμο", "να μην πιαστουμε μπουνταλαδες", "να ειμαστε σωφρωνες ως οι οφεις" και να 'μην πεσουμε στην θανάσιμη παγιδα τους'!"

Απ. Δεν απευθύνεται προς εμένα.

Ερ. "Κυριε Χριστοδουλιδη, ιδου η Ροδος, ιδου και το πηδημα! Ενας πατερας, που ζει "εις τας Αθηνας" και εχει γυναικα και 3 παιδια τι θα κανει;"

Απ. Υπάρχουν κάποιοι που κάνουν απεργία πείνας για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Ο ΟΗΕ τους ακούει και βγάζει τα διάφορα ψηφίσματα. Ένα από αυτά είναι ατύπως η κατάργηση της θανατικής ποινής που αφορά σε εγκληματίες. Υπάρχουν άλλοι που πεθαίνουν από πείνα και γίνονται τηλεμαραθώνιοι αγάπης, ξεσηκώνονται οι διάφορες ΜΚΟ και άλλα φιλανθρωπικά σωματεία (οι εκκλησίες ομοίως). Υπάρχουν και τα αδέσποτα του δρόμου, γάτες και σκύλοι, που οι ζωόφιλοι τα ταΐζουν, άλλοι τα στιβάζουν σε στέγες ζώων και έτεροι βγάζουν ανακοινώσεις για "υιοθεσίες". Τέλος υπάρχουν και οι δωρητές οργάνων σώματος, αυτοί που πεθαίνουν έγκαιρα και έξυπνα (τους πεθαίνουν άλλοι) για να ζήσουν όσοι δεν προλαβαίνουν να χορτάσουν τη ζωή, δηλαδή όλοι οι άλλοι.

Βάλε τώρα στην άλλη άκρη της ζυγαριάς τον πατέρα με τα 3 παιδιά, που φωνάζει από τώρα ότι η κάρτα του πολίτη σε σκοτώνει αργά και σταθερά, ότι μας σκοτώνει όλους "ψυχή τε και σώματι", ότι ο ίδιος δεν θα την πάρει και ας φροντίσουν οι άλλοι : φιλανθρωπικά σωματεία, ΟΗΕδες, ΜΚΟ, εκκλησίες κλπ., τα παιδιά και τη γυναίκα του, δες προς τα που γέρνει η ζυγαριά και πάρε τη μεριά που θα τη φέρει στα ίσα ή θα την αναποδογυρίσει.

Ερ. "Σας εγραψα και εχτες: Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΦΑΕΙ 2-3 μερες μεχρι και ΑΝΘΡΩΠΟΦΑΓΟΣ γινεται- εκτος αν εγω κατεβηκα απο αλλον πλανητη, και δεν γνωριζω τι θηριο κρυβει ο καθε ενας απο εμας μεσα του!"

Απ. Στην Κατοχή, όπου μετρήσαμε πολυάριθμα θύματα από ασιτία, δεν παρατηρήθηκε το φαινόμενο του καννιβαλισμού. Οπότε, μάλλον από άλλο πλανήτη κατέβηκες. Ή καλύτερα, προσγειώθηκες σε περιοχή της Αφρικής ή του Αμαζονίου.

Μυρμιδόνας : "... με ΕΝΟΧΛΕΙ ΟΜΩΣ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ το γεγονος, οτι δεν μιλατε ξεκαθαρα, αλλα ανακατεύεται ομορφες θεωριες"

Κυπριανός Χ : Οι θεωρίες μου είναι τόσο όμορφες, όσο όμορφη είναι και η θεωρία του πατέρα με τα τρία παιδιά "εις τας Αθήνας" ή εκείνη του "αντιπερισπασμού".

Ευχαριστώ για την αφορμή που μου έδωσες, Κυπριανός Χ.

Ένθετο

Μόλις τώρα υπέπεσε στην αντίληψή μου ένα εξαιρετικό και άκρως διαφωτιστικό άρθρο από το ιστολόγιο "Ρεσάλτο". Περισσότερα βλέπε, ιστολόγιο "Ρεσάλτο", ανάρτηση με τίτλο : "Γιατί τόσο μένος εναντίον του π. Σαράντου", στις 22/09/2010

Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Και μετά τι;

Μυρμιδόνας είπε :

Καλησπέρα και απο εδω κυριε Χριστοδουλιδη.

1) Δεν διεκδικω το Αλαθητο, κατεγραψα καποιες σκεψεις μου.
2) Δεν αμφιβάλλω για τα ευγενικα κίνητρα του π.Σαράντη, μονο που αυτα απο μονα τους δεν αρκουνε!
3)Το κειμενο μου μην το λαβετε ως επιθεση εναντιον του προσωπου σας!
Απλα τις σκεψεις μου κατεγραψα.
Αναγνωριζω, οτι τοσο εσεις οσο και ο Αμέθυστος γνωριζετε παρα πολλα, και γιαυτο μου αρεσει να κανω διαλογο μαζι σας!
4) Επισης: δεν θα με ενοχλουσε να 'δημοσιευατε' στο θεμα που ανοιξατε και το 'δευτερο μερος' της απαντησης μου - που ισως ητανε και το σημαντικοτερο! :)
5) Μας απαντατε κυριε Χριστοδουλιδη: ενας οικογενειαρχης, που μενει στην Αθηνα, και εχει 3 παιδια, αν τυχον δεν παρει την καρτα - που τουλαχιστον στην πρωτη της φαση δεν εχει να κανει με την ελευση του Αντιχριστου - πως θα ταιζει τα παιδια του;

Αντιλαμβάνεστε οτι θα υπαρχει προβλημα, σωστα; Αντε, αυτοι που μενουνε στα χωρια, παει στο καλο. Λιγο ο κήπος, λιγο οι κοτες, θα επιζησουνε. Στην πολη ομως; Όπου δεν υπάρχει πράσινο ουτε για δειγμα;

Γιαυτο εγραψα και ξανα-εγραψα: Το μηνυμα της Αποκαλυψεως ειναι να αποθηκευσουμε τροφιμα; Και αν ναι, δεν το εγραφε αυτο ο Αγαπημενος Μαθητης του Ιησου, ο Ιωάννης, στον προλογο του; Τι το ειδε το Οραμα στην Πάτμο; Για να μας μεταδωσει το μηνυμα να αποθηκευουμε τροφιμα ή μηπως θα ζουμε απο τον αερα;
Ως γνωστον, ο ανθρωπος αν μεινει 2 μερες νηστικος μεχρι και ανθρωποφαγος γινεται!

6) Γραφετε οτι
: "Με την κάρτα θα ηρεμήσουμε και η τρομοκρατία θα πάψει να μας ενοχλεί. Όμοίως και ο Αντίχριστος. Ώδε, λοιπόν, η σοφία".

Εδω δεν μπορω να κρυψω την απογοητευση μου! Δηλ την Σοφια που επικαλειται ο Ιωαννης εσεις τοσο ευκολα την αποκωδικοποιησατε;

7) Αν η καρτα ειναι προβληματικη;
Μα γιατι δεν βλεπετε και τα θετικα της στοιχεια; Ειδικα εμεις στην Ελλαδα, τι δεν εχουμε τραβηξει απο τις Δημοσιες υπηρεσιες! Απο γραφειο σε γραφειο μας στελνουνε! Κουβαλαμε μαζι μας του κοσμου τα διαβατηρια και ταυτοτητες...και μετα μας στελνουνε πισω στο σπιτι, για να ξαναφερουμε και αλλο εγγραφο! Τοσο ασχημα θα ηταν να χρειαζοτανε στο εξης μονο μια εξυπνη καρτα; Αυτη απο μονη της μας κανει αρνητες του Ιησου;
Γιατι γραφουμε αληθεια στα κομπιουτερ και στο Ιντερνετ; Και αυτα του διαβολου ειναι!
Θα καταργησετε το μπλοκ σας κυριε Χριστοδουλιδη;

8)Ωραια λοιπον, σας ακουω! Τι πρεπει να κανουμε; Να μην παρουμε την καρτα! Και;
Ετσι κερδισαμε τον Παραδεισο; Αποδειξαμε οτι ειμαστε χριστιανοι; Δηλ. εγω που ειμαι πορνος και ομοφυλοφιλος, επειδή δεν θα παρω την καρτα αφενος θα ξεπερασω τα παθη μου, αφετερου θα εχω προσβαση στον κηπο της Εδεμ; Να μην παρουμε λοιπον την καρτα.
Να αρνηθουμε να συνεργαστουμε με το κρατος!

Αντιλαμβανεστε γιατι ο Παύλος εγραφε "οι δουλοι να μην επαναστατουνε εναντιον των κυριων τους"; Μηπως δεν εβλεπε ο Αποστολος των Εθνων την κατάφορη αδικια κατα των δουλων; Ομως, δεν ηθελε να δωσει την εντυπωση οτι ο Χριστιανισμος ειναι κατι που επαναστατει πολιτικα εναντιον της αρχουσας ταξης!

9)θα ηθελα και αλλα να γραψω, ομως δεν θελω να καταχραστω την φιλοξενια στο ιστιολογιο σας. Πειτε μας, δεν παιρνουμε την καρτα, και μετα τι; Δεν θα εχουμε λεφτα, δεν θα εχουμε τροφιμα. Πολυ ωραια, και εγω μαζι σας! Εδω που φτασαμε, μια ζωη την εχουμε, ας την δωσουμε για την Ορθοδοξια! Μετα ομως τι;

θα χαρω για την όποια απαντηση σας!


ΑΠΑΝΤΗΣΗ

"Αναγνωριζω, οτι τοσο εσεις οσο και ο "αμέθυστος" γνωριζετε παρα πολλα, και γιαυτο μου αρεσει να κανω διαλογο μαζι σας!"

Συμβουλευτικά και όχι δίκην παρατήρησης, σου γράφω, αν παραδέχεσαι ότι κάποιος γνωρίζει πάρα πολλά, θα ήταν φρόνιμο να μη τον κουράζεις θέτοντας φύρδην μίγδην πληθώρα ερωτημάτων. Τα ερωτήματα να τα διαβαθμίζεις πρώτα μόνος και να αξιολογείς, αν δεν μπορείς να απαντήσεις, τα σημαντικότερα. Βάλε κάτω το νου σου να δουλέψει, κουβέντιασέ τα με τον εαυτό σου, δώσε τις απαντήσεις και αυτές θέσε στο συνομιλητή, που "γνωρίζει πολλά".

Τώρα, επιλεκτικά σου απαντώ:

Την σοφία, που ανήκει μόνο στο Θεό γιατί ο Θεός είναι και η σοφία, δεν μπορούμε ούτε καν να την πλησιάσουμε. Αν μας αξιώσει η Χάρη του κάτι μπορούμε να καταλάβουμε. Δηλαδή, ότι η την σοφία υποδυομένη δαιμονική ενέργεια της κάρτας έγκειται στο να σε απαλλάξει από τρομοκρατίες, φόβους και από αυτό τον ίδιο τον Αντίχριστο. Αυτό δεν εξαντλεί οπωσδήποτε την αναφορά του Αποκαλυπτικού Ευαγγελιστή Ιωάννη.

Τι βλακείες είναι αυτές, θα πει κάποιος. Τι Αντίχριστος και σαχλαμάρες; Απλά είναι τα πράγματα, οι δουλειές μας να τελειώνουν στα γρήγορα. Όλα να γίνονται "στα γρήγορα". Γιατί; Διότι πρέπει να χάσουμε τη "βασίλισσα των αρετών" : Είναι η υπομονή.

Με αυτά που ισχυρίζεσαι καθιστάς ουσιαστικά ανύπαρκτο το πνεύμα της πλάνης, την υπομονή την έχεις χάσει, και αυτό ζητά από σένα. Η καλύτερη συμμαχία με το διάβολο είναι να λες ότι δεν υπάρχει. Αλλά υπάρχει εμφανέστατα, αφού όλοι γίναμε ανυπόμονοι, βιαστικοί, οργισμένοι. Δεν υπερβάλλω. Μια βόλτα στους δρόμους με αυτοκίνητο ή με τα πόδια, αρκεί να σου το επιβεβαιώσει. Αποτυπώματα της κοινωνίας των δαιμονισμένων, όπως καταντήσαμε, θα δείς εμφανέστατα στους θλιβερούς τοίχους των σπιτιών μας.

Μη νομίσεις βέβαια ότι με αυτό και μόνο, με την άρνηση της κάρτας, θα βρείς ανοικτές τις πόρτες του Παραδείσου, αν και δεν αποκλείεται.

Πουθενά και κανείς δεν ισχυρίζεται ότι το μήνυμα της Αποκαλύψεως είναι να αποθηκεύσουμε τρόφιμα. Δικό σου είναι αυτό. Επειδή δεν μπορείς να απαντήσεις στο ερώτημα που θέτεις ο ίδιος : "Ωραία, δεν παίρνουμε την κάρτα, αλλά τι θα κάνει ένας πατέρας με παιδιά; Πώς θα τα ταΐσει; Να πεθάνουν από τη ασιτία;".

Μα, αυτό ακριβώς θέλουν. Να μας βλέπουν να πεθαίνουμε από τη θρησκοληψία μας. Θα μας βγάλουν όλους θρησκόληπτους. Άλλωστε και η θρησκεία, μάθαμε τώρα, είναι νευροβιολογική ασθένεια. Μας το είπε ένας θεωρούμενος μέγας θεολόγος του αιώνα που πέρασε, οπότε θα την κυρήξουν εν διωγμώ ή θα την τοποθετήσουν στις καταστροφικές λατρείες, πχ. όπως οι γιεχωβάδες. Εκείνοι δεν παίρνουν αίμα και πεθαίνουν, εμείς δεν θα τρώμε, κοινός ο παρονομαστής. Όμως, οι επικίνδυνοι θα είμαστε εμείς. Οι γιεχωβάδες έχουν γερές πλάτες.

Και ερχόμαστε έτσι στο τελευταίο ερώτημα :

"Πολυ ωραια, και εγω μαζι σας! Εδω που φτασαμε, μια ζωη την εχουμε, ας την δωσουμε για την Ορθοδοξια! Μετα ομως τι;"

Ένας που αποφασίζει να δώσει τη ζωή του "για του Χριστού την πίστη την αγία, για την πατρίδα και την Ορθοδοξία" δεν διερωτάται "μετά όμως τι;". Το γνωρίζει από πριν και δεν είναι όπως οι νεαροί ανώριμοι καμικάζι ισλαμιστές. Ούτε όπως οι έξαιμοι ψυχορραγούντες γιεχωβάδες ή άλλοι.

Αν έχεις υπομονή, περίμενε να συναντήσεις κάποιες χιλιάδες, ίσως και εκατομμύρια, ρακένδυτους και πεινασμένους που θα μαζευτούν γύρω από το Διαβούλιο της Αθλιοκρατίας στο Σύνταγμα. Τότε θα πάρεις την απάντηση. Νομίζω, δεν θα βρίσκεσαι ανάμεσά τους. Αυτό ήταν το πολιτικό μάθημα που έδωσε ο Απ. Παύλος στους δούλους εκείνης της εποχής, αυτό μας δίνει και σήμερα.

Κάρτα του Πολίτη : Αντίχριστος, τρομοκρατία και σοφία


Θα γίνω κουραστικός και ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη από τον αναγνώστη.

Σε ένα άλλο ιστολόγιο (*) ένας σχολιαστής έκανε κάποια σχόλια σχετικά με την αγωνιστική και Ορθόδοξη τοποθέτηση του π. Σαράντη Σαράντου που αφορά στην ήδη έτοιμη για όλους "κάρτα του πολίτη". Ένα από αυτά το απηύθυνε προς εμένα και ήταν το ακόλουθο:

Προς κυριο Κυπριανό Χ

Εννοειται ότι η κάρτα αυτή είναι ‘προβληματική’ δεν νομιζω να υπαρχει κανεις πολιτης που θα την επιθυμουσε, ουτε καν ενας άθεος!

Όμως: άλλο αυτή η διαπιστωση..και άλλο η ‘τρομοκρατια περι αντιχριστου’! «Πόρρω απέχουσι»!

Και εξηγουμαι:
Μου κανει φοβερη εντυπωση το σκεπτικο του π. Σαράντου…που ενώ σκορπά τον ΠΑΝΙΚΟ και τον ΦΟΒΟ – «Δεν θα παρουμε την καρτα…και οποιος δεν εχει την καρτα δεν θα τρωει» - ενώ λεει τοσα και αλλα πολλά..υπαρχουνε οικογενειαρχες με παιδια που δικαιως αναρωτιουνται πως θα επιβιωσουνε ετσι…κλπ –

…μετα αναρωτιέται αθωα:
«Ἔχετε λοιπόν τήν ἄποψη, ὅτι ἡ δική μου ἐπιστολή πρός τό Μακαριώτατο προκαλεῖ ἀνησυχία και ἀναστάτωση στό σῶμα τῶν πιστῶν; Μήπως εἶσθε ὑπερβολικός στις ἐκτιμήσεις σας; Ὁ πολίτης πολεμεῖται πανταχόθεν καί μιά ἐπιστολή ἑνός ἱερέως δημιουργεῖ ἐνόχληση;»

Α, μπα, σου φαινεται πατέρα Σαράντη!
Απολυτως καμια αναστάτωση δεν προκαλεις με τα γραφομενα σου! Σιγα, και αν δεν εχουμε κατι να φαμε…και τι εγινε; Ειμαστε εξαλλου μαθημενοι στην νηστεια, σωστα;
-2 Επισκοποι της Ορθοδοξου Εκκλησιας…ζυγισουνε 250 κιλα…4 Επισκοποι μαζι…έναν τοννο!
Ουτε..φάλαινες να ησαν!

Και συνεχιζω:
Στην Πρώτη Εκκλησια..καποιοι χριστιανοι..απο υπερβάλλον ζηλο…αναζητουσανε το Μαρτυριο και μαλιστα ‘εισπηδουσανε’ πρωτοι μεσα στην..πυρά!
Ως γνωστον…αυτους η Εκκλησια τους καταδικασε!
Άλλο να έρθει η ωρα του μαρτυριου σου και να δωσεις ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ στον Ιησου Χριστό και άλλο να.. προκαλεις μονος την ‘τυχη σου’!

Δεν θα εχουμε την καρτα…δεν θα μπορουμε να αγοραζουμε τροφιμα.
Δηλ τι θα κανουμε; Θα αρχισουμε να αποθηκεύουμε λαδι και αλευρι στις αποθηκες των σπιτιων μας;
Και; Είναι αυτό χριστιανικο; Αυτό είναι το μηνυμα της Αποκαλυψεως;
ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟ ΛΕΩ ΕΓΩ!
Γιαυτο ηρθε ο Ιησους Χριστος στην γη; Για να αποθηκεύουμε σιταρι και κριθαρι;
Και οι αλλοι ανθρωποι, που θα τυχει να μην αποθηκευσουνε μακαρονια..ας πεθανουνε, σωστα;
«Τι μας νοιαζει, ας προσεχαν; Εμεις όμως οι χριστιανοι, το σωσαμε το τομαρι μας» σωστα;

Στην κοινωνια της Δυσης, αλλα και στην Ελλαδα γινεται χαμος…εδώ και δεκαετιες!
Εκτρωσεις, διαζυγια, προβληματικες σχεσεις, αδιεξοδα, ψυχολογικα προβληματα, καταθλιψεις!
Η ΚΑΡΤΑ ΜΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕ;
Βγαζουμε από την μυγα…ξιδι;
Ω, που ειμασταν τοσα χρονια…που διαλυονταν τα παντα;

Για το www του Ιντερνετ, ο πατερας Σαράντης εκανε τον κόπο να ρωτησει έναν καθηγητη του Παν/μιου, ο οποιος τον επιβεβαιωσε ότι το www ουδεμια σχεση εχει με τον Αντιχριστο!
Απορω! Προς τι αυτή η ‘μονοδρομη ενημερωηση’;
Όταν αλλοι τοσοι καθηγητες εξηγουνε εδώ και χρονια, ότι το 666 ‘εγκαινιασθηκε’ στον κωδικα των προιοντων γιατι ‘απλα ετσι βολευε’ τα κομπιουτερ – εκει παραδοξως γιατι δεν τους ακουμε;;
Ακουμε τους καθηγητες οποτε μας συμφερει, για να ταιριαξει η θεωρια μας;


Είναι δικαιολογημένη η αναστάτωση και η προφανής σύγχυση του σχολιαστή. Διαπιστώνει ότι όλα αυτά τα χρόνια έχει γίνει "ο χαμός", διερωτάται αν θα πρέπει να γεμίσουμε τις αποθήκες μας με τρόφιμα για να αντέξουμε, αντιτίθεται στην κάρτα και βλέπει "τρομοκρατία περί Αντιχρίστου" στον καλό αγώνα που διεξάγει ο π. Σαράντης. Προτιμά απλώς να διαπιστώνει (!) ότι η κάρτα είναι προβληματική και τα προβλήματα, ως γνωστόν, γράφω εγώ, έχουν και τη λύση τους. Δεν μας λέει ποιά είναι, ούτε και μας προτείνει κάτι. Η διαπίστωση του φτάνει.

Είχα γράψει προηγουμένως, για ένα παρόμοιο σε ενστάσεις και αντιρρήσεις σχόλιο τα εξής :
" Όσο για τον κύριο Π. το μόνο που θα μπορούσε κανείς να του πει είναι ότι με την κάρτα και θα άπτεται, και θα γεύεται, και θα θίγει τα πάντα. Εκτός από ένα, το απύθμενο και απίστευτο ψεύδος που κρύβει όλη αυτή η δήθεν εύκοσμος νομιμότητα και τάξη που πάνε να μας εγκαθιδρύσουν με την παγκόσμια διακυβέρνηση. Όποιος θα τους ξεσκεπάζει την άλλη μέρα, λέμε τώρα, θα μας εγκαταλείπει για τα αιωνίους μονάς. Φυσικά, είναι και η ανεργία.

Περιττό κρίνω να αναφερθώ στην ελεγχόμενη γεννητικότητα και την απόλυτα καθορισμένη οικονομία. Εν γένει, τους πόρους και τον πληθυσμό του πλανήτη.

Παράδειγμα; Οι συνταξιοδοτούμενοι θα αμείβονται με ένα, κατά το σύνηθες, πάρτι. Ο συνταξιοδοτηθείς θα πίνει "στην υγειά του" το "κέρασμα" και σε ένα χρόνο θα φεύγει κι αυτός "δια τας αιωνίους μονάς" από κάποιο παρεμφερές σκεύασμα, σαν εκείνο που έστειλε στον άλλο κόσμο ένα Ρώσο κατάσκοπο στο Λονδίνο."

Συμπληρωματικό των ανωτέρω ήταν και το ακόλουθο, από παρεμφερή αντίδραση προς τον π. Σαράντη, όπου κάποιος, παρά τις επιφυλάξεις του για την κάρτα, σημείωνε :

" Όσο για την κάρτα του πολίτη αυτή ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ να γίνει ένα πολύ καλό εργαλείο που θα διευκόλυνε τους πολίτες ΑΝ βέβαια είχε δημιουρηθεί ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ και όχι με τον σκοπό που τώρα δημιουργείται, δηλαδή του πιο καλά ελεγχόμενου φακελλώματος."

Και εδώ, η δική μου τοποθέτηση ήταν :
" Γνωστή και πάντα ίδια η συλλογιστική, καλό το μέσο κακή η χρήση. Να το πάρουμε για να το φτιάξουμε, να το γειάνουμε, να το κάνουμε καλό. Γι΄ αυτό θα αγωνιστούμε.

Φίδι που μας έφαγε.

Πήραμε και τη μπόμπα την ατομική, καθαρίσαμε κάποιες χιλιάδες, αλλά κάναμε "το καλό" με τις ... συνιστώσες (ιατρικές) της μπόμπας. Τα απόβλητα είναι άλλη ιστορία, αλλά η βασικότερη είναι ότι το δικό μας "εξάσφαιρο" είναι ασυναγώνιστο. Όποιος διαφωνεί ας δοκιμάσει, τον περιμένει η μοίρα των Ινδιάνων.

Η νέα πράσινη μπόμπα λέγεται κάρτα του πολίτη. Αυτοί θα κάνουν το "κουμάντο", θα αποφασίζουν ποιός θα ζήσει, ποιός θα πεθάνει, ποιός θα δουλέψει, ποιός θα κάνει και πόσα παιδιά, ποιός θα σπουδάσει, ποιός θα μας παραδίδει εικονικά (virtual) μαθήματα δημοκρατίας και ελευθερίας ή κηρύγματα εκ του εκκλησιαστικού άμβωνα. Να γράψω κι άλλα;".

Και έγραψα, επειδή θα μπορούσε να υποστηριχθεί ότι ο Θεός αποφασίζει ποιος θα γεννηθεί, ποιος θα ζήσει, ποιος θα πεθάνει, θα εργαστεί κλπ.

" Σωστή η παρατήρηση στη γενικότητά της. Αλλά δεν είναι τόσο γενικά τα πράγματα. Εξειδικεύονται και εξηγούμαι.

Ο Θεός είναι αυτός που ενεργεί και ο άνθρωπος συνεργεί, δηλαδή, συν-Θεώ-ενεργεί. Τότε η ενέργεια του Θεού απολαμβάνεται από τον άνθρωπο ως ευδοκία Θεού. Διαφορετικά όταν ο άνθρωπος αγνοεί, αθετεί ή υποκρίνεται την εν Θεώ συνέργεια, απολαμβάνει την "αποκαραδοκίαν" της φύσεως, την αποκεφαλισμένη δόκηση της εν πτώσει φύσεως, όπου κάθε καλή ενέργεια συνοδεύεται και από μια ανάλογη κακή, και οδυνηρότερη, παρενέργεια.

Τα φυσικά φαινόμενα που συνοδεύονται συχνά με πολυάριθμα ανθρώπινα θύματα έχουν την αντιστοιχία τους με το ανάλογο φαινόμενο της ανθρώπινης δραστηριότητας. Οι αυτόνομες και αυτονομημένες ενέργειες του ανθρώπου (: τα αυτοκίνητα μας εξυπηρετούν αλλά μας σκοτώνουν) συνοδεύονται και από τις αυτόνομες ενέργειες της αποκεφαλισμένης φύσης (: το νεράκι και ο αέρας που μας δροσίζουν γίνονται κάποτε τυφώνας Katrina).

" Άξια γάρ ών επράξαμεν απολαμβάνομεν ". Ποιός όμως το λέει;".

Ο σχολιαστής που μου απηύθυνε τις παρατηρήσεις του δεν ανατιλαμβάνεται ότι όλος αυτός ο αγώνας κατά της "κάρτας του πολίτη" είναι αγώνας κατά μιάς δαιμονικής ενέργειας που καλεί στη συνέργειά της τον άνθρωπο με τη γνωστή αμφισημία : Είναι καλή, αλλά είναι και κακή. Η σοφία της "κάρτας του πολίτη" είναι αυτή ακριβώς, η συνέργεια αφού δεν θα μπορεί ούτε να αγοράσει, ούτε να πουλήσει, αλλά πάντως θα πρέπει να ζήσει. Όποιος την αρνηθεί, θα τον κατατάξουν στους ψυχοπαθείς, στα άτομα με ιδεοληψίες και φαντασιακού τύπου θρησκευτικές πεποιθήσεις το έδαφος των οποίων μας προετοιμάζει η μεταπατερική και νεωτερική θεολογία των νεοορθοδόξων (Γιανναράδες, Ζηζιούλες και συντροφία) εδώ σε μας. Αλλού δεν ξέρω τι γίνεται και δεν με αφορά.

Τέλος, επειδή κάνει λόγο για "τρομοκρατία κατά του Αντιχρίστου", θα ήταν σκόπιμο να δει πότε και πώς μας προέκυψε αυτή η τόσο προσφιλής επί των ημερών λέξη "τρομοκρατία". Ποιοι την εισηγήθηκαν και τι μέτρα πήραν και παίρνουν για να την καταπολεμήσουν. Ήδη είναι διάσπαρτη η αίσθηση ενός αόριστου και αόρατου κινδύνου, από τον οποίο καλούνται οι παγκόσμιοι κυβερνήτες να μας προστατέψουν. Με την κάρτα θα ηρεμήσουμε και η τρομοκρατία θα πάψει να μας ενοχλεί. Όμοίως και ο Αντίχριστος.
Ώδε, λοιπόν, η σοφία.

(*) Βλ. ιστολόγιο "αμέθυστος", ανάρτηση με τίτλο " Ερωτήματα προς το π. Σαράντη Σαράντο και απάντησή του σχετικά με την Κάρτα του Πολίτη ", στις 20/09/2010

Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

Ένας διάλογος ήσσονος σημασίας, συνέχεια


Το πρώτο μέρος θα το βρείτε στο σύνδεσμο  http://kyprianoscy.blogspot.gr/2010/09/blog-post_20.html


Ανώνυμος ΓΜ :
Πραγματικα δεν αντιλαμβανομαι τον τροπο σκεψης σου!!
Κριμα!! Ή μαλλον τον υπερεκτιμησα!!
Οσο για το "παραποιησαμε" και "κλεψαμε" την "θρησκεια τους",και εδω δεν εχω να γραψω τιποτα!!
Θα μπορουσα να σου γραψω δεκαδες αποδειξεις οτι η Ορθοδοξια και Ελληνισμος ειναι το ενα και το αυτο αλλα καταλαβα οτι δεν αξιζει!!
Αναρωτησου απο το συμβολο $ και το πενταλφα το μεγεθος του μυστικισμου!!
Σου αναφερω και μερικα αποσπασματα αυτων ,τους οποιους "κλεψαμε"

Ιεζεκιήλ κεφ.ΚΕ’ παρ.16
«Τάδε λέγει ο Κύριος: Ιδού εγώ εκτείνω την χείρα μου επί τους αλλoφύλους και εξολοθρεύσω Κρήτας και απολώ τους καταλοίπους τους κατοικούντας την παραλίαν,και ποιήσω εν αυτοίς εκδικήσεις μεγάλας,και επιγνώσονται διότι εγώ Κύριος εν τω δούναι την εκδίκηση μου επ’αυτούς.»
Μετάφραση:
(Αυτά λέγει ο Κύριος: Να εγώ θα σηκώσω το χέρι μου κατά των αλλοφύλων και θα εξολοθρεύσω τους Κρήτες και θα καταστρέψω τους παραλιακούς λαούς και θα τους εκδικηθώ πολύ,για να μάθουν ότι εγώ είμαι ο Κύριος που τους εκδικούμαι )

Ζαχαρίας Κεφ Θ’ Παρ 11-16
«...Και εξεγερώ τα τέκνα σου Σιών επί τα τέκνα των Ελλήνων και ψηλαφήσω σε ως ρομφαίαν μαχητού και Κύριος εσταί επ’αυτούς και εξελεύσεται ως αστραπή βολίς...και καταχώσουσι αυτούς εν λίθοις σφενδόνης και εκπίονται αυτούς ως οίνον και πλήσουσιν ως φιάλας θυσιαστήριον..»
Μετάφραση:
(Και θα ξεσηκώσω τα τέκνα σου ,ω Σιών,κατά των τέκνων των Ελλήνων και θα σε χειρισθώ ως μαχαίραν πολεμιστού.Και ο Κύριος θα επέλθη κατά τούτων ως βολίδα αστραπή..και θα καταστρέψουν αυτούς με λίθους σφενδόνης και θα πιουν το αίμα τους όπως πίνουν το κρασί, και θα γεμίσουν με αυτό τις φιάλες του θυσιαστηρίου)

Την απάντηση την δίνει ο ίδιος ο Ιησους Χριστός για του Έλληνες που ζήτησαν να τον συναντήσουν.
Το πλήρες κείμενο βρέθηκε το 1974 σε χειρόγραφο του Ευσεβίου του Παμφίλου ,επισκόπου Καισαρείας το 265 μ.Χ στην βιβλιοθήκη του Βατικανού,υπό του καθηγητή Ελευθερίου Πρόκου συμμετέχοντας στην επιστημονική επιτροπή της UNESCO.
«Νυν ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο Υιός του Ανθρώπου.Ελλάς γάρ μόνη ανθρωπογονεί ,φυτόν ουράνιον και βλάστημα θείον ηκριβωμένον ,λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην»
Μετάφραση
«Τώρα ήλθεν η ώρα δια να δοξασθεί ο υιός του ανθρώπου,διότι η Ελλάς είναι φυτόν ουράνιον και θείον κόσμημα ακριβούς γνώσεως , η οποία γεννά σκέψιν και λογισμόν που συνυπάρχουν και συλλειτουργούν με την επιστήμην.
Τέλος ο Ιησούς στο κατά Ιωάννην Ευαγγέλιο Η’ 44,45 αναφέρει:
«....Εσείς (οι Ιουδαίοι) έχετε δια πατέρα σας τον Διάβολο και τις επιθυμίες του πατρός σας πραγματοποιείτε και δεν ακολουθείτε τον δρόμο της αλήθειας,διότι δεν υπάρχει κόντα στον Διάβολο...»

Τελος,αναρωτησου για ποιον λογο ολοι εξεδιωκαν τους Εβραιους απο τις χωρες τους!!
Αυτη η ερωτηση ισχυει και για τον διωγμο τους απο τους Ρωμαιους!!


Κυπριανός Χ :
Αγαπητέ ΓΜ γράφεις : "Οσο για το "παραποιησαμε" και "κλεψαμε" την "θρησκεια τους", και εδω δεν εχω να γραψω τιποτα!!"
Ούτε κι εγώ έχω να γράψω τίποτα. Έτσι αυτοί νομίζουν και μας εκδικούνται. Μας προστατεύει όμως εκείνος που αυτοί σταύρωσαν.

Λες ακόμη : "Πραγματικα δεν αντιλαμβανομαι τον τροπο σκεψης σου!!"

Γιατί; Τι το δύσκολο και το ακατανόητο;

Επίσης  : "Θα μπορουσα να σου γραψω δεκαδες αποδειξεις οτι η Ορθοδοξια και Ελληνισμος ειναι το ενα και το αυτο αλλα καταλαβα οτι δεν αξιζει!!"

Αξίζει και πολύ μάλιστα. Γι΄ αυτό κι εγώ, που δεν είμαι καθηγητής, δεν συμμετέχω σε επιτροπές της UNESCO και δεν ψάχνω στις βιβλιοθήκες του Βατικανού, βρήκα άλλα σχετικά με αυτό το πολυθρύλητο «Νυν ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο Υιός του Ανθρώπου. (Ελλάς γάρ μόνη ανθρωπογονεί, φυτόν ουράνιον και βλάστημα θείον ηκριβωμένον ,λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην)».

Και τι βρήκα; Ιδού : "Δια τούτο εις παν πράγμα χρήζομεν διακρίσεως ίνα κατά τον καιρόν κρίνωμεν παν επιτήδευμα ... Έπειτα (να διακρίνουμε), των πραγμάτων την φύσιν, την χρήσιν, την ποσότητα, τα είδη, τον σκοπόν του Θεού τον εν ταις θείες Γραφαίς κείμενον, τον νούν της εκάστης λέξεως, οίον το λεγόμενον ρητόν εν τω κατά Ιωάννην Ευαγγελίω, ότε ήλθον οι Έλληνες ζητούντες ιδείν τον Κύριον, και ευθέως είπεν ελήλυθεν η ώρα και τα εξής. πρόδηλον, ότι έφθασεν η ώρα των εθνών. Ήρξατο γαρ ο καιρός του πάθους, και τούτο ως σημείον τίθησιν".

Αυτά δεν τα γράφει ο Ευσέβιος του Παμφίλου και δεν χρειάζεται να φυλάσσονται στις βιβλιοθήκες του Βατικανού ή αλλού. Είναι γραμμένα στη Φιλοκαλία, από τον Ιερομάρτυρα Όσιο πατέρα Πέτρο το Δαμασκηνό, λόγος "Περί Διακρίσεως".

Ελύληθεν η ώρα των εθνών λοιπόν, όχι η ώρα των Ελλήνων. Ως προς δε τα άλλα που αποτελούν ύμνο προς την Ελλάδα - κατ΄ επέκταση και προς τους Έλληνες - αυτά δεν αποτελούν αξιόπιστες αποδείξεις λόγων του Κυρίου. Οι Ευαγγελιστές και ουδείς εκ των Πατέρων κάνει μνεία περί αυτών. Αν βέβαια μας θέλγουν τα Απόκρυφα και άλλα παρεμφερή, τα πράγματα αλλάζουν.

Δεν υποτιμώ και δεν μειώνω την αξία των προγόνων μου. Την εκτιμώ απεριόριστα διότι από πρόγονοι έγιναν πατέρες. Με ποιό τρόπο, το αφήνω στην καλή σας την προαίρεση να το αντιληφθείτε.