Διάφορα Θέματα « ἡ θεοσέβειά ἐστι σοφία, τὸ δὲ ἀπέχεσθαι ἀπὸ κακῶν ἐστιν ἐπιστήμη » Ιώβ
Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010
Λίγα λόγια για την κα. Κανέλλη
"Άστραψε και βρόντησε" κατά το λεγόμενο η κα. Κανέλλη στη Βουλή. Άρχισε να ενδιαφέρεται και για την Carta (: "χάρτα" ή Κάρτα) του Πολίτη, που μας υποσχέθηκε ο ντόπιος γκαουλάϊτερ. Δημοσιεύθηκε σαν ενδιαφέρουσα είδηση σε μείζονος εμβέλειας ιστολόγιο (*). Δεν κρατήθηκα και τους έγραψα :
Όποιος κάθεται εκεί μέσα, τρώει και πίνει, μετά, δε, μας λέει αυτά που όλοι μας κουβεντιάζουμε αγανακτισμένοι διαβολοστέλνοντας όλους αυτούς τους θεατρίνους, φαίνεται ότι, ή δεν καταλαβαίνει ποιος είναι ο ρόλος του (τους) ή "τα παίρνει" για να μας ανακουφίζει (γράψε μάλλον παραμυθιάζει).
Αυτή η κυρία, αν ήταν συνεπής και υπεύθυνη στο λαό που την πληρώνει, έπρεπε να τα "μουτζώσει" και να σηκωθεί να φύγει.
Αυτό δεν είναι Κοινοβούλιο. Είναι εντεταλμένο όργανο του διεθνούς οργανωμένου εγκλήματος και πληρώνει κάποιους - με ψήφο εκλεγμένους - για να συντηρείται η ψήφος και τα εγκλήματα, έστω με κραυγές σαν αυτές της κας. Κανέλλη.
Τα προσχήματα της ψευτοδημοκρατίας πρέπει να τηρούνται από κάποιες ηθικές φωνές. Το ηθικές με πολλά, πάρα πολλά εισαγωγικά. Τα υπόλοιπα τα αφήνω σε άλλους, που ξέρουν να γράφουν καλύτερα από εμένα.
Παραλειπόμενο
Ένας άλλος σχολιαστής παρατήρησε ότι "μπερδεύτηκα". Πράγματι, μπερδεύτηκα διότι νόμισα ότι η εμπερίστατη κα. Βουλευτής θα ασχολήθηκε και με αυτό το θέμα, το θέμα της "κάρτας". Κάθησα λοιπόν και άκουσα αυτά που είπε στη Βουλή η κα. Κανέλλη και απάντησα.
Αγαπητέ κύριε,
Μπορεί να έχετε δίκιο. Το φταίξιμο δεν είναι δικό μου, είναι η δευτερεύουσα θέση που έχει η "Κάρτα του Πολίτη" στο πρωτοσέλιδο, ας το πούμε, του MassMedia-gr. Το πρωτείο ανήκει στην κα. Κανέλλη, που διόλου απίθανο να την ακούσουμε σε λίγο "να βροντά" κατά της κάρτας.
Δεν άκουσα αυτά που έλεγε. Υπέθεσα ότι θα αφορούσαν στην "κάρτα" και έγραψα το σχόλιο που διαβάσατε. Οπότε, με παρακινήσατε να την ακούσω.
Να ακούσω όμως τι; Να καταγγέλλει τη ψευτιά και την απάτη των πολιτών από το Κοινοβούλιο της παραπλάνησης; Όποιος θέλει να κάνει αυτή τη δουλειά επικαλούμενος την αλήθεια, νομίζετε ότι μπορεί να σταθεί εκεί μέσα και από μέσα να δίνει τη μάχη για τα παιδιά, τους γέρους και τα ΑΜΕΑ;
Το Κοινοβούλιο αυτό της εξαπάτησης δεν γκρεμίζεται από μέσα. Γκρεμίζεται απ΄ έξω, όπως κάποτε άλλοτε διαλύθηκε το ιερατείο της υποκρισίας και του φαρισαϊσμού. Εκείνος που το διέλυσε δεν ήταν από τους "μέσα", ήταν από τους "έξω" και όσοι τον ακολούθησαν, βγήκαν όλοι τους έξω.
Και για να τελειώσω, είπε η κα. Κανέλλη:
"Γενιά που πουλάει τα παιδιά της και της επόμενες γενιές για να καλύψει τις πομπές της, τα λάθη της και τις επιλογές της, δεν αξίζει τον κόπο να υπάρχει.Όλες οι γενιές έμειναν στην Ιστορία γιατί δώσαν ακόμη και τη ζωή τους για τα νιάτα ακόμη και όταν δεν μπορούσαν".
Η γενιά της κας. Κανέλλη θα μείνει στην Ιστορία, ίσως και η ίδια, διότι προτιμά να πουλά όσους δίνουν τη ζωή τους πάνω στο "ψυχορράγημα". Ή καθώς εύσχημα το είπε εκείνη : "ακόμη και όταν δεν μπορούν". Δεν ξέρω, αν αυτή η γενιά αξίζει να υπάρχει.
Σχόλιο για τη φωτογραφία
Ζητώ συγγνώμη γι΄ αυτά που ακολουθούν. Δεν συνηθίζω αυτό το "είδος" στο ύφος και το ήθος της γραφής. Τα διαλαμβανόμενα περί κας. Κανέλλη με αναγκάζουν.
Ρώτησαν κάποτε μια διάσημη ξεβράκωτη γιατί έβαλε σκουλαρίκι στη γλώσσα της κι εκείνη τους απάντησε : "Για να θηλάζω καλύτερα".
(*) Βλ. ιστολόγιο taxalia, 14/09/2010, ανάρτηση με τίτλο "Κάρτα πολίτη"
Παραλειπομένου μικρή συνέχεια
Ο σχολιαστής με το ψευδώνυμο "Νευρομάντης" συμπλήρωσε το σχόλιό του γράφοντας :
"Αναφορικά με το πρόσωπο της κ. Κανέλλη, διευκρινίζω: Στο blog «έχει το πρωτείο» ο πολιτικός της λόγος, τον οποίο υποκειμενικά θεωρούμε ορθό.
Αναντίλεκτα, η θεωρητική διαπίστωση των αιτιών, που οδήγησαν τη χώρα σε αυτή την κατάντια, δεν αρκεί για να εξαιρέσει από τις ευθύνες της ούτε την ίδια τη κ. Κανέλλη. Οφείλουμε όμως ν’ αναγνωρίσουμε ότι, στον πολιτικό της λόγο, δεν κρύφθηκε πίσω από το δάκτυλό της.
Χωρίς να διαφωνώ με την άποψη πως τα «τείχη» της εξαπάτησης πρέπει να γκρεμιστούν από «έξω», υπενθυμίζω την εξαιρετικά αποτελεσματική τακτική του Δούρειου Ίππου."
Συμπλήρωσα κι εγώ το δικό μου με τα ακόλουθα :
Ούτε κι εγώ θα διαφωνούσα με την "εξαιρετικά αποτελεσματική τακτική του Δούρειου Ίππου". Πώς θα μπορούσα άλλωστε;
Σφοδρά με προβληματίζει ωστόσο ο Λαοοκόων και κάτι περεμφερές μου έρχεται στο νου με τον Βαλαάμ και την γαϊδούρα του. Τον πρώτο έφαγαν τα φίδια σταλμένα από τον Απόλλωνα, τον άλλο έσφαξαν εκείνοι που προηγούμενα, αντί να τους καταραστεί, τους είχε ευλογήσει. Δεν μπαίνω σε λεπτομέρειες.
Αλλά το θέμα, είπαμε, είναι ο Δούρειος Ίππος και ο ευθύς πολιτικός λόγος, που άψογα χειρίζεται η κα. Κανέλλη. Πίσω από το δάκτυλό της δεν κρύβεται. Κρύβεται πίσω από αυτά που λέει, εκεί που τα λέει.
Ο Δούρειος Ίππος και ο ευθύς λόγος κάποτε συναντήθηκαν. Το ξόανο έπνιξε τον ένα μάντη, ο ευλογημένος λαός σκότωσε τον άλλο. Η περιπέτεια του ανθρώπου με τους μύθους (ξόανο) και τους πολιτικούς προφήτες (πολλές αλήθειες μας είπε η κα. Κανέλλη) συνεχίζεται : "επί δε τους μύθους εκτραπήσονται", όπως γράφει και ο Απ. Παύλος.
Εύχομαι να μην έχει τη μοίρα των μάντεων η κα. Κανέλλη.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου