Powered By Blogger

Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2023

Δημοτικές Εκλογές 2023 στήν Θεσ/νίκη



"θοῦ, Κύριε, φυλακὴν τῷ στόματί μου καὶ θύραν 
περιοχῆς περὶ τὰ χείλη μου"

Ακολουθούν δύο σύνδεσμοι, πρός φιλοθρήσκους ψηφοφόρους, γιά τίς επερχόμενες Εκλογές τής συμπρωτεύουσας.

1. https://opaidagogos.blogspot.com/2023/09/blog-post_24.html 

2. https://opaidagogos.blogspot.com/2023/09/blog-post.html?m=1

 Είμαστε μικρή χώρα ή τόπος : "Ο τόπος μας είναι μικρός", λέει γνωστό άσμα τού πενταγράμμου (*). Όπότε, γνωριζόμαστε μεταξύ μας. Νά γράψω περισσότερα ;

Ψαλμός 140 "... 3 θοῦ, Κύριε, φυλακὴν τῷ στόματί μου καὶ θύραν περιοχῆς περὶ τὰ χείλη μου. 4 μὴ ἐκκλίνῃς τὴν καρδίαν μου εἰς λόγους πονηρίας τοῦ προφασίζεσθαι προφάσεις ἐν ἁμαρτίαις σὺν ἀνθρώποις ἐργαζομένοις τὴν ἀνομίαν, καὶ οὐ μὴ συνδυάσω μετὰ τῶν ἐκλεκτῶν αὐτῶν." 

(*) Γιώργος Σεφέρης «Είναι μικρός ο τόπος μας, αλλά η παράδοσή του τεράστια».

Δεν υπάρχουν σχόλια: