Powered By Blogger

Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

Ένα σχόλιο στο ιστολόγιο "amethystos"


Νεότερη επεξεργασία (σχόλια) 14/07/2014

Με αφορμή το Ενωτικό Συλλείτουργο των Παλαιοημερολογιτών δόθηκε η ευκαιρία στο ιστολόγιο "amethystos", ώστε να καταθέσει ένα, ως συνήθως πικρόχολο, σχόλιο. Αυτά μπορείτε να τα διαβάσετε στο δεσμό που ακολουθεί, όπως και όσα ακολούθησαν, τα οποία μεταφέρω εδώ. Τα του "amethystos" βρίσκονται στο  http://amethystosbooks.blogspot.gr/2014/03/blog-post_6711.html

 - χαλαρωσε είπε... 
 φαινεται οτι το προβλημα μπορει να το λυσει μονο το διεθνες δικαστηριο της χαγης ή συνοδος οπως την ονομαζουνε. Ειναι οι πιο αρμοδιοι. Θα μας κανονικοποιησουν κανονικα. Απολυτη συμπνοια με τους εξουσιαστικους μηχανισμους. Η απολυτη παραδοση. Μερος του κοσμου τουτου και ας ζεις και στα τζουμερκα. Τους κανονες ο διαβολος δεν τους φοβαται το πνευμα φοβαται. Απο αυριο ολοι με τα παλαιοημερολογητικα φιρμανια, ολοι στη σειρα. Απολυτη εφαρμογη των νομων. Μεσα σε εξι μηνες η Εκκλησια θα αγγιξει τα πρωτοχριστιανικα μεγαλεια. Διοτι μονο τοτε ηταν η Εκκλησια Εκκλησια. Μετα επαθε μια κανονικοποιηση και μια αντικανονικοποιηση και επαψε να υφισταται. Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΠΕ ΜΕΧΡΙ ΤΗΣ ΣΥΝΤΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ. ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ. ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ, ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΞΑΛΛΟΥ. ΠΟΣΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΔΕΝ ΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΕ ΚΟΝΩΝΑΝΕ; ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΗΤΕΣ. ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ. Ε ΡΕ ΣΑΝΙΔΑ ΒΡΕΓΜΑΝΗ. ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΤΑ ΕΣΧΑΤΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΝΝΟΟΥΝ, ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΛΑ ΑΔΕΙΕΣ. ΝΑ ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΛΕΝΕ, ΟΧΙ ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ. Ο ΥΠΟΜΕΙΝΑΣ ΕΩΣ ΤΕΛΟΣ ΣΩΘΗΣΕΤΑΙ.Αμην. (25/3/14 10:31 μ.μ.)

- kx.
Εκτός από την εμπάθεια έχεις ακόμη άλλο ένα χαρακτηριστικό, αγαπητέ ανώνυμε (25/3/14 10:31 μ.μ.). Και αυτό είναι η αμάθεια.

Δεν είμαστε εμείς οι παλαιοημερολογίτες που διδάξαμε - και διδάσκουμε - το Κανονικό Δίκαιο, άλλως "Κανονολογία" ή "Κανονικότητα". Επίσης, δεν είμαστε εμείς που κάνουμε χρήση, ή έστω μνεία, των πολλών και ποικίλων "-ποιήσεων". Όπως, κανονικοποίηση, ιδεολογικοποίηση, θρησκειοποίηση και "ων ουκ έστι αριθμός" άλλων σύνθετων νεολογισμών, προερχόμενων από τη σχολή των νεοορθοδόξων.

Πρόσεχε λοιπόν αυτά που γράφεις (: εμείς θα μείνουμε μέσα στην εκκλησία ακόμη κι αν όλοι οι παπάδες κοινωνούν με το διάβολο) για να μη βρεθείς, αίφνης, "παρμένος και σηκωμένος", όπως λέει και το σοφό γνωμικό. Δηλαδή, το λεγόμενο "μας πήρε και μας σήκωσε". Ξέρεις ποιος, εννοείται.

- amethystos είπε...
Αγαπητέ κ. Κυπριανέ ίσως γνωρίζετε ήδη ότι γιά μάς καί ο οκουμενισμός καί ο αντιοικουμενισμός καλύπτονται από τό σκοτεινό πέπλο τού κληρικαλισμού. καί δέν παρουσιάζουν σημαντικές διαφορές. Ενα χαρακτηριστικό όμως τών παλαιοημερολογιτών εντυπωσιάζει. Οπως καί η δική σας διαμαρτυρία, αρχίζουν τόν λόγο τους μέ τόν Χριστό καί τόν τελειώνουν μέ τόν διάβολο. Πολύ περίεργο, δέν είναι έτσι;;; (11/7/14 6:23 μ.μ. )

- kx
Η εξίσωση οικουμενσμός /αντιοικουμενισμός έχει για σένα, αγαπητέ αμέθυστε, το εξαγόμενο αποτέλεσμα του κληρικαλισμού. Σύμφωνα δε με τα γραφόμενά σου, αγαπητέ και πάλι αμέθυστε, για εμάς τους παλαιοημερολογίτες ανάλογη είναι η εξίσωση παλαιό/νέο εορτολόγιο, με τελικό εξαγόμενο τον διάβολο.

Τώρα, λοιπόν, δώσε μας και τη δική σου απάντηση στο περίεργο - φοβάμαι δεν είναι καθόλου - να έχουμε την ίδια σύμπτωση, όπου κληρικαλισμός και διάβολος, δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν ο ένας από τον άλλο. Ή μήπως όχι;

Τα δικά σου αρχίζουν και τελειώνουν με τον κληρικαλισμό, τα δικά μας με τον διάβολο. Εσύ είσαι πιο ήπιος, διότι, φαίνεται, έμαθες - σε έμαθαν - να σέβεσαι και τον διάβολο. Εκτός αν κάνω λάθος και ο κληρικαλισμός είναι κι αυτός ένας από τους πολλούς δρόμους για να μας φέρει στον "ένα θεό" του συγκρητισμού.

Εμείς πάντως διάβολο δεν σεβόμαστε, όταν το κινδυνευόμενο είναι η πίστη. Τον ονομάζουμε, δεν τον σκεπάζουμε με τις λέξεις, π.χ. κληρικαλισμός. Ελπίζω, είμαι σαφής.

Με φιλικούς χαιρετισμούς των παλαιών ημερών. Όχι των ... νομισματικά νέων. Σημείωση, δικό σου είναι κι αυτό :  "Μπορείτε νά σνεχίσετε νά ζείτε μέ δραχμές;;; ", αφορά όμως σε άλλο σχολιαστή.
κχ

11 σχόλια:

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

amethystos είπε...
Ο χρόνος είναι ο θάνατος τού κακού. Αλλά καί η διαιώνισή του. Ανανεώνεται. Οπως η φύση τήν άνοιξη. Ο σπόρος δέν πεθαίνει. Μόνον στήν εκκλησία ο σπόρος τού κακού πεθαίνει. Γιά νά δώσει τήν θέση του στόν Λόγο,στόν Εκούσιο σπόρο τού σπορέως, τού Κυρίου. ΑΥΤΗ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΩΖΕΙ.

κχ
Ποια εκκλησία σώζει ;

52 ὁ δὲ εἶπεν αὐτοῖς· Διὰ τοῦτο πᾶς γραμματεὺς μαθητευθεὶς εἰς τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν ὅμοιός ἐστιν ἀνθρώπῳ οἰκοδεσπότῃ ὅστις ἐκβάλλει ἐκ τοῦ θησαυροῦ αὐτοῦ καινὰ καὶ παλαιά.

Επειδή υπάρχουν γραμματείς και γραμματείς, αν δεν απατώμαι, σημειώνω, είναι αυτοί στους οποίους οφείλεται η εκκλησιολογία, θα πρέπει να λάβουμε στα υπόψη και το παραπάνω εδάφιο : Μτ. ιγ΄.

Και το ερώτημα : Οι γραμματείς (έστω) των παλαιών ημερών είναι βλάσφημοι επειδή δεν θέλησαν να υποταχθούν - καλύτερα, να υποτάξουν την Εκκλησία - στους γραμματείς των νέων ημερών;

Οι τελευταίοι ποια παλαιά εκβάλλουν ως θητεύοντες, ή θητεύσαντες, στη βασιλεία των ουρανών ; Τα δικά τους καινά, μόνο "κούφια" (κενά) μπορούμε να τα χαρακτηρίσουμε και νομίζω, δεν έχω άδικο. Όσο για τα παλαιά, αυτά είναι, τι άλλο, από λόγια. Λόγια και μόνο λόγια, μάλιστα δε αργά, αργολογία, δηλαδή λόγος ά-εργος, χωρίς έργο, άπρακτος, ανενεργός.

Πάντως, οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι δεν υστερούν εντελώς σε έργο. Η μεταπατερική, συναφειακή και σχεσιτική, θεολογία είναι παρούσα, όπως και η βιοηθική. Που εκτοπιζει σταδιακά και σιωπηλά τη θεολογία.

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Συμπληρωματικά σχόλια, δυο του "amethystos" κι΄ ένα δικό μου

amethystos είπε...
Αγαπητέ Κυπριανέ, αναφέρεσθε στόν Λόγο περί τής Βασιλείας χωρίς τήν ουσία του. ''παντός ακούοντος τόν λόγον τής βασιλείας καί μή συνιέντος, έρχεται ο πονηρός καί αρπάζει τό εσπαρμένον εν τή καρδία αυτού'' Μή μετανοούντος. Τά παλαιά είναι τά έργα τού παλαιού ανθρώπου. Τά οποία χωρίζει από τά καινά η μετάνοια. Εχετε μιά αδυναμία στήν καταδίκη. Η αποκάλυψις είναι αποκάλυψις Ιησού Χριστού, οχι αντιχρίστου. Είναι η χαρά τών χριστιανών. Η εμπειρία τών αγίων. Ολοι οι αγιοι έζησαν τήν αποκάλυψη. ΕΚΟΥΣΙΑ. Εμείς θά τήν ζήσουμε ακούσια. Η σκέψη σας,όπως καί όλων τών αποτειχισμένων είναι πολιτική. Σήμερα ονομάζεται πολιτική θεολογία. Είναι τό μεγάλο όπλο τού οικουμενισμού, προτεσταντικής κατασκευής. Δέν μπορείτε νά κατανοήσετε όμως τήν ταυτότητά σας μέ τόν οικουμενισμό διότι η πολιτική σας ρίζα είναι μυθική. Ανήκει στήν μυθική διαμάχη τού Δία μέ τόν Κρόνο. Βρίσκεστε ακόμη στά χέρια τού Κρόνου, κάτω από τήν κυριρχία τών Τιτάνων καί προβάλλετε τήν νίκη τού υιού Διός στά έσχατα τής δευτέρας παρουσίας όπου τά τέρατα τού Οκουμενισμού θά νικηθούν καί θά τιμωρηθούν.Τό αληθινό σας Ευαγγέλιο είναι η Θεογονία τού Ησίοδου. Οπου από τό χάος αναδύεται η τάξις τών Ιερών κανόνων καί αποκαθίσταται η χρυσή εποχή τού πάτριου εορτολόγιου. Οι οικουμενιστές ζούν τήν νίκη τού Δία πού φέρει τήν Τάξη, τήν δικαιοσύνη καί τήν ειρήνη,τήν μετάλλαξη τών εριννύων σέ ευμενίδες, μέ τήν καταδίκη τών εμπαθών φονταμενταλιστών, οι οποίοι σάν τούς τιτάνες καί τά τέρατα κρατούν τόν Χρόνο δέσμιο τών φθαρτών καί πεπερασμένων στοιχείων, εμποδίζοντάς τον νά γίνει αιώνιος. Οπως ακριβώς πρεσβεύει ο Ζηζιούλας. Νά γίνει η αμαρτία αιώνιος. Αυτός ο νικητής Ζεύς είναι ο πάπας καί ο πατριάρχης σάν πρώτος άνευ ίσων. Η απαραίτητη γέφυρα μέ τήν βασιλεία τού ουρανού, ο ποντίφηξ, ο Αυγουστος. Εξ' ού καί η μοναρχία τού πατρός. Ο Ζηζιούλας ο κρυπτο-παπικός, ο Ζεύς(στή)ζούλα(ς). Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ ΔΈΝ ΕΊΝΑΙ Η ΒΑΣΙΛΕΊΑ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ. Η εκκλησία δέν ταυτίζεται μέ τήν Βασιλεία τού Κυρίου. Είναι η πύλη τής βασιλείας, τήν οποία διασχίζουμε διά τής μετανοίας. Διότι πολλοί οι κλητοί, λίγοι οι εκλεκτοί.

κχ.
Αγαπητέ "αμέθυστε",
Σε ευχαριστώ για το σχόλιο που έγραψες για εμέ. Όμως, δεν θα σου απαντήσω λεπτομερώς. Με γενικό και, τι να κάνουμε, τρόπο αφοριστικό ένα θα σου γράψω. Ότι η κριτική σου είναι λάθος. Κι αυτό, σαν συνέπεια της εσφαλμένης θεωρητικής σου αρχής, η οποία - γνώμη μου - γενικό αυτό - έχει δόγμα της το "ακόμη κι αν έχω λάθος, οφείλεις να με υποστηρίξεις". Αυτό είναι και το δόγμα όλων των αιρετικών, που μισούν θανάσιμα την Ορθοδοξία. Το δικαιολογούν λέγοντας ή γράφοντας "για το καλό της Εκκλησίας".

Όταν κινδυνευόμενο είναι η πίστη, πού το βλέπουν "το καλό της Εκκλησίας", ή, ποια εκκλησία έχουν στο μυαλό τους; Την απαλλαγμένη από τα δεσμά του κληρικαλισμού, που, ως φαίνεται, πέτυχαν - αλλά δεν πέτυχαν - άλλη κουβέντα αυτό - οι ηγέτες (αγγλικανοί) του προτεσταντισμού ;

Μένω σ΄ αυτά και σε ευχαριστώ, ξανά, γι΄ αυτά που μου έγραψες.-

amethystos είπε...
ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΤΟΥ ΚΛΗΡΙΚΑΛΙΣΜΟΥ. Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΖΙΖΑΝΙΟ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΛΗΡΟ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΜΕΤΑΛΗΨΕΩΣ ΔΙΑ ΤΩΝ ''ΘΕΟΣΔΟΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ''. Διά τής ανακηρύξεως τών κανόνων πιό σημαντικών από τόν αγιασμό τών δώρων διά τής χάριτος τού Κυρίου. Ο ορθόδοξος κληρικαλισμός τών αποτειχισμένων είναι βαρύτερος από τήν κατάκτηση τής εκκλησίας από τήν Φράγκικη Ιεραρχία,μέ τόν παπισμό, διότι αυτοί δέν έχουν ούτε δώρα, ούτε αγιασμό. Καί εάν τό Φιλιόκβε γέννησε τήν ανήκουστη φαραωνική πυραμίδα τής ιεραρχίας, τό ορθόδοξο Ρεγκουλόκβε, κατήργησε τήν Βασιλεία μεταθέτοντάς την σέ κάποια έσχατα,πολεμώντας τούς Αγίους.

Και η δική μου, εδώ, συνέχεια ...

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

κχ
Δεν απάντησα. Το ιστολόγιο "amethystos" αποσυνδέει τα Μυστήρια (σημ. λέγονται Ιερά) από τον Αγιασμό, την πράξη από την θεωρία και ιδού η απόδειξη. Γράφει :

"Ορθοδοξία είναι ολόκληρη η αλήθεια τής σωτηρίας. Δέν είναι ένα εργαλείο αντιμετωπίσεως τών αιρέσεων. Δέν εξαρτάται από τίς αιρέσεις. Χωρίς αιρέσεις δέν θά υπήρχε;

Δέν είναι ο πατέρας τής εκκλησίας ο πόλεμος!! Καί τί επινοούν (σημ. οι παλαιοημερολογίτες) γιά νά υπερισχύσουν στόν πόλεμο (σημ. κατά νεοημερολογιτών και οικουμενιστών γενικότερα); Αρνούνται τόν αγιασμό στά μυστήρια τών αντιπάλων τους. Λές καί τόν αγιασμό τόν δίνουν οι παπάδες. Η Θ. Ευχαριστία είναι τό Μυστήριο τής Μετανοίας, δέν είναι αγιασμός. ... Ο Αγιασμός δέν είναι μυστήριο τής εκκλησίας."

Μετά από αυτά δεν είναι καθόλου παράξενο το αποκορύφωμα : "Ο παπάς κάνει μόνο τήν θυσία, είναι ο χασάπης !!! " και δικά μου είναι τα θαυμαστικά. Οι αγγλικανοί, κρατώντας προσχηματικά - λόγοι επεκτατισμού - διάβαζε, αποικιοκρατία - το ιερατικό σχήμα και τίτλους ιεροσύνης, στραβά γράμματα των έμαθαν και μετά βδελυγμίας απορρίπτει τον κλήρο. Δεν είναι σε θέση να καταλάβει τον απόλυτα ανθρωποκεντρικό Μονοφυσιτισμό των διδασκάλων του και την καπηλεία του αγίου Θεού που πρακτικά εφαρμόζουν.

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Ίσως, έχουν ενδιαφέρον τα κατωτέρω

Ο/Η χαλαρωσε είπε...

αγαπητε κ. Χριστοδουλιδη, ειμαστε αμαθείς πραγμα το οποιο κι εσεις με την οξυτητα που σας διακρινει το διαπιστωσατε. Δεν δισταζουμε να το ομολογησουμε δημοσιως. Εσεις βεβαια ως εγκρατης των θεολογικων αποκαλυψεων συγχωρεστε μας την αγενεια να ανακατευτουμε με τα παλαιοημερολογητικα πιτουρα ως ανοητες ορνιθες

kx
Καθόλου απίθανο, αν οι ανόητες κότες σιτιστούν με παλαιοημερολογιτικά πίτουρα, να αποκτήσουν νουν, και δη και, του πετεινού. Οπότε, κάτι μπορεί να γίνει, τουλάχιστον, ως προς την αγένεια.
Και πάμε παρακάτω

Ο/Η χαλαρωσε είπε...

Περαν τουτου δοξαζουμε τον Κυριο για την αμαθεια μας και τον παρακαλουμε να γεννηθει μεσα μας το Αγιο θελημα του, την δε κοσμικη γνωση, η οποια τυγχανει να μας ταλαιπωρει, καιτοι εξατμισθεισα, με τα καπριτσια της, δεν δισταζουμε να θυσιασουμε ως αλλη Ιφιγενεια, προκειμενου ο πλους να ειναι ευνοικος, ενεκα του προαναφερθεντος λογου. Την παραπανω ζηλωτικη, των του Κυριου ρηματων, σταση μας εδιδαξε ο εν Αγιοις Γεροντας Παισιος

kx
Σχετικά με τη ζηλωτική στάση σας, αν ο γέροντας Παΐσιος σας δίδαξε το "θα μείνουμε μέσα στην εκκλησία ακόμη κι αν όλοι οι παπάδες κοινωνούν με το διάβολο", τότε, με γειά σας, με χαρά σας. Κάνετε όμως τον κόπο να ρωτήσετε κάποιους από τους γέροντες, που μου ζητάτε να σας πω τη γνώμη μου.

Ειδικότερα, ρωτήστε τους κατά πόσον τα Μυστήρια συνδέονται με τον αγιασμό, ή είναι εντελώς άσχετα πράγματα το ένα με το άλλο, αφού υπάρχει η άποψη ότι άλλο τα Μυστήρια και έτερο ο αγιασμός. Σε παρένθεση, τα ... πίτουρα λένε ότι Μυστήριο - ιερό, μη ξεχνάμε - άνευ αγιασμού δεν υπάρχει, ως προς τα καθ΄ ημάς Ορθόδοξα. Δεν γνωρίζω τι περί αυτού λέγει ο ορθόδοξος ! (σημ. μην απορείτε) αγγλικανισμός.
Σε παρένθεση πάλι, κάτι έχει να μας πει περί αυτού - βγάζω έξω τη θυσία της Ιφιγένειας - και ο Ν. Καζαντζάκης με τον "Αλέξη Ζορμπά". Υποπτεύομαι, κεράκι του ανάβετε.

Ως προς τον πλου, σας εύχομαι να είναι ευνοϊκός και ει δυνατόν μικρός. Ένας μικρός απόπλους δηλαδή. Δεν αποκλείεται να συναντήσετε μετά το σύντομο - τούτη η ζωή είναι βραχεία - ταξίδι σας τον εγκάτοικο στο ξωκλήσι του Αγίου Λύπιου, ιερομόναχο Διονύσιο. Αυτό, οπωσδήποτε, θα εξαρτηθεί από εσάς και το κατά πόσον χαλαρός είστε. Διότι, ως γνωστόν, η ελαφρά χαλάρωση κάνει καλό, η υπερβολική όμως εκλαμβάνεται σήμερα σαν εγκεφαλικός θάνατος. Τα αποτελέσματα γνωστά.

Σας ευχαριστώ που ασχοληθήκατε μαζί μου.-

Υστερόγραφο 1
Η συναφειακή και σχεσιτική μεταπατερική θεολογία κάνει σήμερα λόγο περί γενικής και ειδικής ιεροσύνης. Με άλλα λόγια, η γενικότητα της ιεροσύνης είναι ο καλύτερος και ο καταλληλότερος εξολοθρευτής του Κλήρου, δηλαδή της ειδικής ιεροσύνης, όθεν βλαστησε το "ζιζάνιο" (sic) του κληρικαλισμού.

Υστερόγραφο 2
Αν θυμάμαι καλά, στον "Αλέξη Ζορμπά" την κηδεία της άψαλτης Μαντάμ Ορτάνς έκανε ο Ζορμπάς με τον διανοούμενο φίλο του.

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Ο/Η χαλαρωσε είπε...
απαντηση δεν βλεπω στην ερωτηση ( : θα θελαμε να μας πειτε την θεση σας για τον Αγιο Νικολαο Βελιμιροβιτς, τον Αγιο Ιωαννη Μαξιμοβιτς, τον Αγιο Ιουστινο Ποποβιτς, τον Αγιο Λουκα τον Ιατρο και τον Αγιο Πορφυριο Καυσοκαλυβιτη). Οι δικολαβιες δεν ειναι απαντηση. Αν εχετε μαθει να ζειτε με το ψεμα αυτο αφορα εσας και μονο εσας. Περιμενω απαντηση στο ερωτημα και οχι σοφιστειες. Οι σοφιστειες αλλου κ. Χριστοδουλιδη. Απαντηση καθαρη και ξαστερη. Αν δεν απαντησετε μου δινετε ολο το δικαιωμα να σας μεμφομαι ως ανοητο, διοτι δεν αντιλαμβανεστε το ερωτημα, ψευτη, διοτι αν αντιλαμβανεστε το ερωτημα τοτε υπεκφευγετε, Κυριος οιδε γιατι, και φυσικα ο συνδιασμος των παραπανω μας κανει ενα ανοητο χαρμανι παντελως αχαρο. ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ τα ΣΟΦΙΣΤΙΚΑ σας.

kx
Θα πρέπει, πέρα και πριν απ΄ όλα, να μην έχετε προκατάληψη, όταν θέτε ερωτήματα, ή ανοίγετε συζήτηση, με κάποιον με τον οποίο διαφωνείτε ριζικά. Όταν υπάρχει προκατάληψη, είναι μάταιη και αδιέξοδη οποιαδήποτε συζήτηση όπως και τα συνοδά ερωτήματα.

Ότι έχετε προκατάληψη απέναντί μου, φαίνεται στο γραπτό απόσπασμα του σχολίου σας, ειδικότερα στο : ΜΕΤΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ τα ΣΟΦΙΣΤΙΚΑ σας.

Έχετε, δηλαδή, ολοκληρωμένη ήδη τη γνώμη σας για μένα, ότι απαντώ με σοφιστείες. Συνεπώς, τι απάντηση να σας δώσω, την οποία άλλωστε σας έδωσα. Συγκεκριμένα έγραψα : Ρωτήστε τους γέροντες, που ζητάτε τη γνώμη μου, να σας πουν αν τα Μυστήρια της Εκκλησίας συνυφαίνονται με, ή είναι άσχετα από, τον αγιασμό.

Είναι όμως, παράλληλα, εξίσου σημαντικό να τους ρωτήσετε σχετικά με την παναίρεση του οικουμενισμού και την, από πρακτικής άποψης, αντιμετώπιση, περί της οποίας έργω ουδέν είδαμε τόσο απο μέρους του γ. Παϊσίου, όσο και του Πορφυρίου, για να περιοριστώ μόνο στα δικά μας.

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Ο/Η χαλαρωσε είπε...

συνολικη απαντηση!!! Ο Αγιος Ιωαννης Μαξιμοβιτς τιμαται απο την αφεντια σας ναι η ου. Το δικαλαβικο σας πνευμα σας μπερδευει. Εγω δεν ειδα καμμια απαντηση. Καθαρα πραγματα. Ειδαλως θα σφετερειστειτε ιδια βουληση τους χαρακτηρισμους που προανεφερα. Οχι στραβοτιμονιες. Αν και δειξατε εν μερει την διαθεση σας απεναντι στους δυο αγιους. ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΥΝΟΛΙΚΗ. ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ. ΕΙΔΑΛΩΣ ΥΠΑΓΕ.

κχ
Ο τρόπος με τον οποίο μου απαντάτε, δείχνει πόσο ανώφελο είναι να συνεχίσουμε τη συζήτηση.

Θέλετε από μένα "συνολική απάντηση" (sic), λες και είμαι κάποιος σημαντικός παράγοντας (think tank) επί των θρησκευτικών ζητημάτων. Σας πληροφορώ ότι δεν είμαι και ούτε επιθυμώ να γίνω. Αντί να σας ενδιαφέρει η γνώμη της Εκκλησίας, εσείς με τοποθετείτε πιο πάνω κι από την Εκκλησία ! Πάτε να με κάνετε αυθεντία !! Είναι σοβαρά πράγματα αυτά κύριε ... χαλάρωσε ;

Ποια η γνώμη της Εκκλησία είναι, θαρρώ, ξεκάθαρη. Υπάρχουν οι αποφάσεις Τοπικών Συνόδων, υπάρχει όμως και αυτή των Οικουμενικών Συνόδων, πολλές των οποίων ενέκριναν όσα είχαν αποφασισθεί τοπικά - και πάντως όχι όλα.

Σε εκκρεμότητα βρίσκονται σήμερα πολλά θέματα - εννοείται, όχι αν παπισμός και προτεσταντισμός αποτελούν αιρέσεις -, χειμάζεται η Εκκλησία και η ταπεινότητά μου δεν είναι αρμοδία να απαντήσει περί της αγιότητας των γερόντων. Ούτε, φυσικά, να αποφανθεί περί της Χάριτος (αγιασμού) των Μυστηρίων των εντός οικουμενιστικής Καινοτομίας ευρισκομένων. Αυτό θα το δεχθεί, ή θα το απορρίψει, Οικουμενική Σύνοδος Ορθόδοξη, εφόσον κάνει δεκτές, ή όχι, τις αποφάσεις των τοπικών Συνόδων. Η Εκκλησία των ΓΟΧ έχει απαντήσει στο ερώτημα αυτό (βλ. κείμενο "Η Γνησία Ορθόδοξη Εκκλησία και η Αίρεση του Οικουμενισμού").

Τώρα, σχετικά με την αγιότητα των αναφερομένων, λάβετε υπόψη τα κατωτέρω.

Όλοι οι πιστοί στην Ορθόδοξη Εκκλησία ομολογούν ότι η Εκκλησία είναι Μία, όπως ένας είναι και ο άγιος Θεός. Γι΄αυτό και η Εκκλησία είναι Αγία. Τούτο δηλώνει με τη σειρά του ότι είναι και Καθολική, καθόσον ο άγιος Θεός πατήρ είναι ποιητής "ορατών τε πάντων και αοράτων". Είναι όμως και Αποστολική, αφού αυτό το έργο καλείται να επιτελέσει : Να ευαγγελίσει τον κόσμο, να συναγάγει και ενώσει "τά τό πρίν διεστῶτα" με τον άγιο, και πάντων, τριαδικό Θεό.

Συνεπώς, κατά τη γνώμη μου, αν κάποιος εκ των γερόντων έκρινε, για το καλό της Εκκλησίας, ασήμαντη την ομολογία "9. Εἰς μίαν, Ἁγίαν, Καθολικὴν καὶ Ἀποστολικὴν Ἐκκλησίαν" δεν είναι δυνατόν να διεκδικεί τον στέφανο της αγιότητας.

Ελπίζω αυτά να σας ικανοποιούν.

Τα πράγματα δείχνουν, ότι αντί να προκόπτουμε επί τα βελτίω, οι καινοτόμοι οικουμενιστές και αντιοικουμενιστές μας προκόπτουν επί τα χείρω. Δεν χρειάζεται να αναφερθώ σε λεπτομέρειες, την άποψή μου καταθέτω και μη νομισθεί με τα ανωτέρω ότι προκαταλαμβάνω θέσεις, για τις οποίες μόνη υπεύθυνη είναι Οικουμενικιή Σύνοδος Ορθοδοξη. Περί αυτής αδιαλείπτως προσεύχομαι, επαναλαμβάνοντας το Ψαλμικό :

"τὸ πνεῦμά σου τὸ ἀγαθὸν ὁδηγήσει με ἐν γῇ εὐθείᾳ. 11 ἕνεκεν τοῦ ὀνόματός σου, Κύριε, ζήσεις με, ἐν τῇ δικαιοσύνῃ σου ἐξάξεις ἐκ θλίψεως τὴν ψυχήν μου· 12 καὶ ἐν τῷ ἐλέει σου ἐξολοθρεύσεις τοὺς ἐχθρούς μου καὶ ἀπολεῖς πάντας τοὺς θλίβοντας τὴν ψυχήν μου, ὅτι ἐγὼ δοῦλός σού εἰμι." ρμβ΄

Για την υπογραφή
αφίχθην

Ε. είπε...

Χαίρετε!

Από περιέργεια, μήπως θα μπορούσατε να μου πείτε τι, κατά την γνώμη σας, εννοούσε ο «ΧΑΛΑΡΩΣΕ» λέγοντας ότι ο διάβολο δεν φοβάται τους κανόνες αλλά το πνεύμα; Ποιο πνεύμα;

Βέβαια πέρασε καιρός από τότε που έγινε η συζήτηση, πάντως θα με ενδιέφερε η γνώμη σας, διότι αν ρωτήσω στο ίδιο το ιστολόγιο του Αμέθυστου δεν ξέρω αν θα βγάλω άκρη.

Ε.

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Ευχαριστώ τόν "Ε" γιά τήν έστω καί καθυστερημένη απάντηση. Έχω τήν γνώμη ότι αυτά που γράφτηκαν τότε, παραμένουν καί είναι πάντα επίκαιρα.

Μέ τό ιστολόγιο "αμέθυστος" έχω πάψει νά ασχολούμαι εδώ καί χρόνια. Διότι μέ θέσεις καί αντιθέσεις, όπως είναι πάντα τά γραφόμενά του, οδηγεί τόν αναγνώστη (του) στό νά φάσκει καί νά αντιφάσκει. Αποτέλεσμα ; Η σύγχυση κυριαρχεί. Όσον, δέ, στό ερώτημα που θέτεις : "ο διάβολος δέν φοβάται τούς Κανόνες, αλλά τό πνεύμα", γίνεται σαφές αυτό που έγραψα περί θέσεων καί αντιθέσεων, που επιδεινώνουν τήν ήδη υπάρχουσα, κυρίαρχη πλέον, σύγχυση.

Μέ άλλα λόγια, ο "χαλαρός" αμέθυστος βρίσκεται μέσα στήν Βαβυλώνα, τήν οποία οι ασκητές πατέρες ονομάζουν "τόπο συγχύσεως". Όπως λοιπόν χωρίζει τόν αγιασμό από τό Μυστήριον, χωρίζει τό πνεύμα από τό άγιον Πνεύμα τών ιερών Κανόνων. Ο χαλαρός άνθρωπος αμέθυστος μετεωρίζεται, καθώς ο όμοιος μέ αυτόν Αντίοχος, που αναφέρεται στό Β' Βιβλίο Μακκαβαίων, κεφ. ε', τής Π. Διαθήκης : "17 καὶ ἐμετεωρίζετο τὴν διάνοιαν ὁ ᾿Αντίοχος, οὐ συνορῶν ὅτι διὰ τὰς ἁμαρτίας τῶν τὴν πόλιν οἰκούντων ἀπώργισται βραχέως ὁ Δεσπότης, διὸ γέγονε περὶ τὸν τόπον παρόρασις.".

Έτσι, προτιμά νά μένει "εντός εκκλησίας ακόμη κι άν όλοι οι παπάδες κοινωνούν μέ τόν διάβολο", όπως γράφει καί όπως διδάσκουν οι νεοάγιοι τού Φαναρίου. Οι τελευταίοι έγιναν τώρα καί κινηματογραφικοί - τηλεοπτικοί μάλλον - αστέρες.

Αυτά σήμερα, εν Αθήναις τη 18/02/2022

Ε. είπε...

Επομένως δεν μπορέσατε και εσείς να καταλάβετε ακριβώς τι σημαίνει και που παραπέμπει εν προκειμένω η λέξη πνεύμα. Αν εννοούσε το Άγιο Πνεύμα δεν θα το έγραφε με μικρο «π». Αν εννοούσε κάποια πνευματική δύναμη ποια είναι αυτή; Να εννοούσε το πνεύμα των κανόνων ή το νόημα, δύσκολο το βλέπω αν κρίνω από τα υπόλοιπα που έγραψε. Τέλος πάντων. Είναι όπως είπατε συγκεχυμένος ο τρόπος με τον οποίο γράφει.


Μια τελευταία ερώτηση Όταν λέτε «χωρίζει τό πνεύμα από τό άγιον Πνεύμα τών ιερών Κανόνων» πώς εννοείτε τις δύο έννοιες; Συγγνώμη αν γίνομαι υπεραναλυτικός, επειδή όμως ακόμη δεν κατάλαβα τι εννοούσε ο «Χαλάρωσε» δεν είμαι σίγουρος τι εννοείτε για με τον διαχωρισμό αυτό. Σε κάθε περίπτωση και την χάρη του Αγίου Πνεύματος έχουν οι κανόνες και το νόημα, το πνεύμα τον Κανόνων είναι άγιο διότι εκφράζει το θέλημα του Κυρίου και οδηγεί στη σωτηρία.

Σας ευχαριστώ για την φιλοξενία του σχολίου μου και την απάντησή σας.

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Ευχαριστώ γιά τό σχόλιο. Αλλά αφού τό κατάλαβες, γιατί μέ ρωτάς ; Διχάζει τό Πνεύμα τό άγιον - τό γράφει μέ μικρό π - ενώ βλέπει ότι κάνω αναφορά στούς ιερούς Κανόνες. "'Εδοξεν τώ Αγίω Πνεύματι καί ημίν" προτάσσουν τά θεσπίσματα (Οικουμενικές Σύνοδοι) τών πατέρων τής Εκκλησίας. Βλέπεις, δέν έχει σέ υπόληψη τούς ιερούς Κανόνες, όπως ο Γιανναράς, τό ιερατείο τού Φαναρίου καί οι λοιποί εγχώριοι αποδομητές. Επειδή, δέ, τά γραπτά μου τόν ξεσκεπάζουν, μέ αντιμετώπισε στό παρελθόν μέ γλώσσα εκδοροσφαγέως. Καί τόν εγκατέλειψα.

Ε. είπε...

Ζητώ συγγνώμη για μερικά λάθη που έκανα λόγω βιασύνης (όπως «τον κανόνων» (sic) και το περιττό για («για με τον» sic).