Powered By Blogger

Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017

«13 πονηροί δέ ἄνθρωποι καί γόητες προκόψουσιν ἐπί τό χεῖρον, πλανῶντες καί πλανώμενοι»


Διαβάστε πρώτα αυτό καί έπειτα αυτά που ακολουθούν :  http://www.katanixis.gr/2017/11/blog-post_505.html. 
Τά περισσότερα (σχόλια) βλέπε αστερίσκο (*).

- Kyprianos Christodoulides Από νανουριστές πάμε καλά. Τό Πανεπιστήμιο τού Βοσπόρου μέ τά εδώ παραρτήματα ( : ΕΚΠΑ, Ακαδημία Βόλου, ημερήσιος Τύπος, ραδιόφωνο, τηλεόραση καί Θρησκευτικά περιοδικά) καλά κρατεί.

Από μέρους μου θά συμπλήρωνα μόνο το "Χαίρε, τεχνολόγους αλόγους ελέγχουσα" καί ο Απ. Παύλος αναφέρει κάτι γιά "γόητες καί πλάνους". Αυτοί είναι που μάς πρόκοψαν "επί τό χείρον".

Σάν αυτόν είναι πολλοί. Σέ περίοδο που λυσσομανά η αίρεση, αυτός χώνει τό κεφάλι του στήν άμμο, γιά νά μήν βλέπει, νά μήν ακούει. Θέλει νά κάνουν καί οι άλλοι, ό,τι κάνει κι αυτός. Οι άλλοι όμως ακούν, αυτός λέει "δέν είμαι θεολόγος". Ούτε κι εγώ είμαι, αλλά δέν άντεχα νά ακούω νά μνημονεύεται αμνημόνευτος καί νά κοινωνώ μέ ακοινώνητο "καί πάσης τής εν αυτώ αδελφότητος", στή θέση τής "εν Χριστώ ημών αδελφότητος".

Γι' αυτό κάποιος, ισχυριζόμενος τά ίδια, μού έλεγε : «Τί μέ νοιάζουν εμένα αυτά ; Εγώ πηγαίνω (τακτικά) καί κοινωνώ, επειδή αυτό λέει ο Χριστός (ο εσθίων μου τήν σάρκα κλπ.). Τί λένε καί τί έχουν μέσα τους οι παπάδες δέν τό ξέρω, δέν μέ αφορά». Τού απάντησα : «Τότε, πήγαινε νά κοινωνήσεις από έναν Ουνίτη, έναν προτεστάντη, έναν παπικό, έναν Μονοφυσίτη, έναν Κόπτη καί ό,τι άλλο διαθέτει "τό μαγαζί" τής "εν αυτοίς" αδελφότητος». Κι εκείνος είπε : «Εσύ πού ξέρεις τί έχει μέσα του ο παπάς που σέ κοινωνά ;». Η απάντηση ήταν : «Δέν πάω στά τυφλά νά μεταλάβω. Πηγαίνω στόν παπά νά εξομολογηθώ καί τό πρώτο που τού λέω, είναι άν μνημονεύει τούς αμνημόνευτος. Άν μού πεί τά ίδια, που σού έχουν πεί (εσύ νά κοινωνάς καί μή σέ απασχολούν τά άλλα, τά θεολογικά) σηκώνομαι καί φεύγω».

Έφυγα κι ας κρίνει ο άγιος Τριαδικός Θεός τά μέσα καί τά έξω τά δικά μου καί τών πνευματικών τού τύπου «εσύ νά κοινωνάς, κάνε αυτό που λέει ο Χριστός καί άσε τά άλλα, τά θεολογικά».

(*) https://www.facebook.com/groups/katanixis/permalink/863576973824469/

Δεν υπάρχουν σχόλια: