Powered By Blogger

Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Τρίτη 9 Ιανουαρίου 2018

Νέα ορθοδοξία, νέα πίστη, νέα αποτείχιση


Τό " μεγάλο πρόβλημα " ή έστω δίλημμα, δέν είναι " είμαι μέ τό παλαιό καί σώνομαι, είμαι μέ τό νέο καί χάνομαι", όπως, φεύ, ισχυρίζονται κάποιοι τής νέας - καί νεορθόδοξης - Αποτείχισης.

Τό όντως μεγάλο πρόβλημα είναι : μέ τούς Σιωνιστές ( : μασόνους, οικουμενιστές καί πάσης φύσεως αιρετικούς ή αλλόθρησκους ) χάνομαι, μέ όσους τούς αποκηρύσσουν καί διακόπτουν κοινωνία καί μνημόσυνο σώνομαι. Χρειάζεται όμως προσοχή εδώ, δοθέντος ότι η καινοτομία τής διόρθωσης τού χρόνου ( : προσθήκη 13 ημερών ) είναι σιωνιστικής έμπνευσης. Δηλαδή, ο σκοπός είναι όλοι οι τής νέας παγκόσμιας θρησκείας νά συνεορτάζουν ταυτόχρονα, θέλω νά πώ, νά είναι όλοι ενωμένοι - εξωτερικά βέβαια - μέ τίς κοινές εορτές που θά φτιάξουν. Τό κοινό Πάσχα έρχεται.

Κατά συνέπεια, δέν μπορεί κανείς νά επιχειρηματολογεί λέγοντας ότι " είμαι μέ τό νέο ημερολόγιο, ακολουθώ τούς πατέρες, καταδικάζω τόν Οικουμενισμο καί τή νεοθρησκεία, αλλά μέ τό παλαιό δέν πηγαίνω . Αποτειχίζομαι μέ τό νέο ! ".

Καταλαβαίνετε τί σημαίνει αυτό ; Κοινές οι εορτές, αλλά ... εξ ορθοδόξου επόψεως ! Πάσχα οικουμενιστικό καί Πάσχα εν αποτειχίσει νεορθόδοξο ταυτοχρόνως !

Νομίζω, πρέπει νά πάψουμε νά κοροϊδεύουμε εαυτούς καί αλλήλους. Θά μάς πάρουν μέ τίς πέτρες, άν σέ άλλους ναούς κάνουν Πάσχα, Χριστούγεννα ή άλλη Δεσποτική και Θεομητορική εορτή οι τής νέας παγκόσμιας θρησκείας, ταυτοχρόνως δέ, σέ άλλους ναούς εορτάζονται οι ίδιες εορτές μέ άρωμα ορθόδοξης, καί πάντως προοδευτικής, παραδοσιακότητας. (Βλέπε σχόλια)

1 σχόλιο:

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Καί δυό σχόλια
1) Όπως εγράφη : Γιάννης Ζιώγας : Εγω αγαπητε μου αδερφε Κυπριανε θα σου ελεγα οτι και στο παλαιο εισχωρισαν σιωνιστικες καινοτομιες του στιλ, αλλαξες το ημερολογιο ;;;;;κανω δικο μου θυσιαστηριο και αποκυρησω την συμπασα Ορθοδοξη Εκκλησια παλαιου και νεου ημερολογιου (ολες κοινος της Ορθοδοξες Εκκλησιες και τα Πατριαρχεια) επειδη οι μεν αλλαξαν το ημερολογιο και οι δε δεν προχωρησαν σε διακοπη μνημοσυνου μετ αυτων!!!!Εαν αυτο δεν ειναι σιωνιστικης εμπνευσεως τι αλλο θα μπορουσε να ειναι;;;;Και μαλιστα θα συνπληρωνα οτι αυτην η πρακτικη ειναι και αμαρτυρη Πατερικα!!!!! Οι καινοτομοι ιθηνων νοες του σιωνισμου δεν πονταραν πιστευω αυτο καθεαυτο στην αλλαγη του ημερολογιου, οσο σε αυτο που τελικα καταφεραν, τον διαμελισμο του σωματος και τον αλληλοσπαραγμο μεταξη των Ορθοδοξων!!!!Στο δευτερο παιξαν τα ρεστα τους και αυτο τελικα το καταφεραν!!!!Η αλλαγη ηταν το δολωμα για να πεσουν οι πιστοι στην παγιδα του εμφυλιου πνευματικου πολεμου!!!!!Προσωπικα πιστευω ακραδαντα οτι αυτην η διαμαχη τους βολευει απιστευτα και την συντηρουν με οποιο μεσο διαθετουν και την προστατευουν ως κορη οφθαλμου!!!!Εμεις αυτον τον διαμελισμο και αλληλοσπαραγμο πρεπει να τον καταγγειλουμε δημοσια με το εργο μας πηγαινοντας οι μεν στους ναους των δε και δε στους μεν!!!!!Θα μου πεις σιγα να μην αφησουν τωρα καποιοι ποιμενες το ποιμνιο (που το θεωρουν περιουσιακο τους στοιχειο )σε αλλο μαντρι!!!!!!παντος ο σπαραγμος και η κορονες σχισματικοι αιρετικοι κλπ κλπ πρεπει να λειψουν διαπαντως απ το λεξιλογιο μας!!!!!Εχω γινει μαρτυρας ατελιωτων κυρηγματων μισους εκατερωθεν ,μιας και εχω την πολιτελεια να κινουμαι και στους δυο χωρους!!!!!!Αυτα παντα με αγαπη και την ελπιδα για την ποθουμενη επανενωση στο κοινο θυσιαστηριο του αχραντος σωματος και του τιμιου αιματος του Κυριου ημων Ισου Χριστου και παντα μετα φοβου Θεου πιστεως και αγαπης!!!!

2) Κυπριανός Χ : Ο προσεκτικός αναγνώστης είναι σέ θέση, νομίζω, να κατάλαβει, μέ τό σχόλιο που έγραψα, ότι τό παλαιό ημερολόγιο δέν είναι εισητήριο ελευθέρας εισόδου στήν βασιλεία τών ουρανών.

Όσον αφορά δέ στό "κάνω δικό μου θυσιαστήριο", γιά τούς λόγους που εκθέτεις, έχεις λάθος. Είναι λάθος όλος ο συλλογισμός. Η μόνη εύλογη εξήγηση, παρότι δέν πρόκειται περί "ιδίου θυσιαστηρίου", είναι ότι τό θυσιαστήριο οφείλει νά απέχει από άμικτες μίξις τύπου Ιουδαιοχριστιανισμού ή Εβραιοχριστιανισμού, όπως προτείνει ο Σιωνισμός, δηλαδή, οι τέκτονες, οι οικουμενιστές, οι αιρετικοί τής Χριστιανοσύνης καί πάσης άλλης ανά τόν κόσμο θρησκείας.

Βεβαίως, αποκλείω κάθε έναν, ο οποίος θά έδινε τή δική του άποψη ως πρός τό αυθεντικό καί γνήσιο θυσιαστήριο. Στερούνται θεολογικής σοβαρότητας τέτοιου είδους απόψεις. Οπωσδήποτε, όμως, καθαρό θυσιαστήριο δέν υπάρχει, όταν οι λειτουργοί έχουν υποκύψει στίς εντολές τών ανθρώπων τής Νέας Εποχής, μοναδικό ενδιαφέρον τών οποίων είναι η εξωτερική ενότητα τών ανθρώπων : συνεορτασμοί καί γενικότερα συμμόρφωση (σεβασμός) στά ανθρώπινα (καί περιβαλλοντολογικά) δικαιώματα, όπως αυτά καθορίζονται από τήν οικονομία.

Άν η εξωτερική ενότητα δέν είναι έκφραση καί φανέρωση τής εσωτερικής ενότητας ( : "τού δέ πλήθους τών πιστευσάντων ήν η καρδία και η ψυχή μία", Πράξεων δ' 32 ) κυριαρχεί ο εγωισμός, η υποκρισία τό ψεύδος. Μέ δυό λόγια η ιδιοτέλεια. Τί μπορεί, τότε, νά περιμένει κανείς ;

Θά μου πείς : "Καί ποιός είναι σέ θέση νά γνωρίζει «τά μέσα» τού ανθρώπου καί απαντώ. Αυτό είναι έργο τών πνευματικών, οι οποίοι δέν πρέπει νά ενδιαφέρονται νά μάθουν μόνο ποιά τά αμαρτήματα τών εξομολογουμένων. Πρέπει νά ζητούν πληροφορίες σχετικά μέ ζητήματα αφορώντα στήν πίστη τών προσερχομένων. Προηγείται αυτό καί έπονται τά άλλα ή, εν πάση περιπτώσει, αμφότερα είναι ισοδύναμα.