"ουδείς δε επιβάλλει επίβλημα ράκους αγνάφου επί ιματίω παλαιώ. αίρει γαρ το πλήρωμα αυτού από του ιματίου και χείρον σχίσμα γίνεται" (Μτθ. θ' 16)
Με αφορμή άρθρο σχετικά με το ήθος και τον άνθρωπο.
Όταν η Εκκλησία σύρεται από το άρμα της Πολιτείας και δεν έχει το σθένος και την πυγμή, εκεί όπου επιβάλλεται, να προτάξει το "πειθαρχείν δει Θεώ ή ανθρώποις", τότε έχει χάσει τον ουσιαστικό σκοπό, και το νόημα, της ύπαρξής της. Γίνεται, στην καλύτερη περίπτωση, εκκλησία, δηλαδή, μια από τις άφθονες παραλλαγές του θρησκευτικού μας σουπερμάρκετ.
Τι κι αν λέμε, τι κι αν γράφουμε, τι κι αν φωνάζουμε, για την μοναδικότητα της Ορθοδοξίας; Από την εκκλησία-τροχό της πολιτικής άμαξας, δεν βγαίνουν θεολόγοι-θεοφώτιστοι πιστοί, που μπορεί μελλοντικά να τοποθετηθούν στα υψηλά στρώματα της πολιτικής διακυβέρνησης. Βγαίνουν ά-χριστοι και αντίχριστοι, όπως κατά την περίοδο της προ-μπολσεβικικής επανάστασης. Οι κεφαλές των μπολσεβίκων ήταν όλοι τους απόφοιτοι των θεολογικών σεμιναρίων. Τυπικό παράδειγμα ο Στάλιν.
Αυτό το "ήθος ανθρώπου" βγάζουν οι εκκλησίες, όταν υποτάσσονται στον Καίσαρα. Οι περισσότεροι, για να μην γράψω όλοι, άρχοντες και αρχόμενοι, χρησιμοποιούν μιαν κατ΄ επίφαση θρησκευτικότητα. Τα προσχήματα πρέπει να τηρούνται. Και αν συμβεί κάποιος να ξεπηδήσει με λόγο καταγγελτικό και αληθή, μέσα από τους κόλπους της εκκλησίας αυτής, οι πάντες θα αδιαφορήσουν. Αν, δε, αυτός ίσταται στην ανώτερη εκκλησιαστική ιεραρχία, θα φροντίσει διακριτικά και όσο μπορεί πιο επιδέξια, να "επιβάλλει επίβλημα ράκους αγνάφου επί ιματίω παλαιώ", άχρηστο και φθαρμένο.
Δυστυχώς, έτσι κατάντησε η Εκκλησία υπό την δεσποτεία της Πολιτείας και την περίφημη τήρηση των "διακριτών" ρόλων.
38 σχόλια:
ΕΤΣΙ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.
ΑΠΛΑ ΕΣΥ Τ Ω Ρ Α ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ, ΔΙΟΤΙ Τ Ω Ρ Α ΑΝΟΙΞΑΝΕ ΤΑ ΕΞΥΠΝΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ!
Ευχαριστώ για την επίσκεψη και το σχόλιο.
Ίσως να μην είναι ποτέ αργά, όσο ζούμε και η καρδιά κτυπά. Τα μάτια του ληστή ανοιξαν λίγο πριν ή μέσα, στο θάνατο.
Η γνωστή βρωμόγρια που γράφει τα προβοκατορικα σχόλια για τους δηθεν φαρισαίους που στην αλήθεια είναι άνθρωποι που δεν είναι διεστραμμένοι και ανήθικοι σαν την ίδια,
δεν είναι μόνο αισχρή είναι και βλάσφημη.
Αν κοιτάξει κανεις την σελίδα της δεν είναι δυσκολο να το διαπιστώσει.
Ιωνάς
Έστω, να δεχθώ το "προβοκατόρικα", ακόμη και το "αισχρή", αλλά το "βλάσφημη" πηγαίνει πολύ μακριά.
Θα σε παρακαλούσα, Ιωνά, να μας το υποδείξεις.
Να σου το αποδείξω. Βεβαίως. Και χαίρομαι για την προθυμία σου, για αναζήτηση της αλήθειας.
Πήγαινε στην βρωμοσελίδα της και κοίτατίτλο άρθρου
http://salograia.blogspot.com/2010/03/blog-post_29.html
Αν είναι δυνατόν!!!! Παίζει με τα θεία!!!
Αλλά εκεί καταντά τον άνθρωπο, η πολυ ασυδοσία. Απο αισχρόγρια την κάνει βλασφημογρια!!
Αυτά δεν λέγονται ούτε για αστείο για τον Κύριο της Δόξης!
ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΑΣΤΕΙΟ!
Κοίτα και την "εικόνα" ...
Ιωνάς
Ιωνάκο μου
έχεις ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΩΤΑ ΜΕ ΤΗ ΓΡΙΑ ΒΛΕΠΩ.
ΤΙ ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΗ, ΜΩΡΑΚΙ ΜΟΥ!
ΜΗ ΜΑΣΑΣ,ΟΜΩΣ ΤΑ ΕΝΤΕΡΆ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΣΟΣ.
ΚΟΥΛΑΡΗΣΕ ΜΑΥΡΕ ΜΟΥ.
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΑΣΤΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΔΥΣΚΟΙΛΙΟΥΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ!
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗΗΗΗΗΗΗΗ!
Σ.
ΚΥΡΙΕ ΙΩΝΑ
ΒΓΑΛΕ ΤΟ ΠΑΛΟΥΚΙ ΤΟΥ ΜΙΣΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΘΟΛΩΜΕΝΟ ΣΟΥ ΜΑΤΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΚΑΘΕΣΑΙ ΝΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙΣ ΤΗ ΓΡΙΑ!
ΑΥΤΑ ΕΙΠΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΥΛΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΞΕΡΑ ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ.
Η ΕΙΚΟΝΑ ΕΙΝΑΙ ΨΑΡΕΜΕΝΗ ΑΠΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΚΔΙΔΕΙ Ο ΣΩΤΗΡ ΓΙΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ, ΑΛΛΆ Η ΚΑΚΙΑ ΣΟΥ ΔΕ ΣΕ ΑΦΗΝΕΙ Τ Ι Π Ο Τ Α ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ.
ΤΙ Κ Ρ Ι Μ Α !
Σ
Εντάξει, Ιωνά, σε καταλαβαίνω. Αλλά το περί βλασφημίας δεν στέκει. Θέτει κάποια ερωτήματα, που πολλοί μπορεί να τα έχουν, με ένα χαριτωμένο, ας τον πούμε, τρόπο. Εντάξει και σ΄ αυτό. Χρειάζετε σοβαρότητα. Η οδύνη, όμως, μας οδηγεί καμιά φορά σε τέτοιου είδους ελαφρότητες και αυτό κρύβεται πίσω από τα ερωτήματα και τον τίτλο. Δες το και από αυτή την πλευρά.
Τώρα, για τη φωτογραφία τι να πω; Μια φωτογραφία είναι και όχι Εικόνα.
Μη βασανίζεσαι Χριστουδουλίδη με το ανεγκέφαλο του Ιωνά.
Είναι γεννημένος Φαρισαίος και Φαρισαίος θα πεθάνει.
Χριστοδουλίδη μην βασανίζεσαι να δικαιολογήσεις την ανεγκέφαλη, βλάσφημη και αισχρή γρια. Ο Ιωνάς έχει δίκαιο. Αυτά βγάζουν μάτι!
Υπάρχει μια "σύγκρουση" που δεν τιμά ούτε αυτούς που θέλουν να διορθώσουν, ούτε εκείνους που δεν έχουν κανένα λόγω να διορθωθούν. Βέβαια, δεν τιμά ούτε κι εμένα, που δημοσιοποιώ τη σύγκρουση.
Ο τρόπος που επιχειρείται είναι αδιέξοδος όταν, εντελώς ατεκμηρίωτα, (: "αυτά βγάζουν μάτια" ο ένας, "ανεγκέφαλος" ο άλλος) σπιλώνουμε τον συνομιλητή μας ως "αισχρό", "προβοκάτορα" ή ακόμη "βλάσφημο", "υποκριτή" κλπ. επειδή ξεφεύγει από τις ηθικές προδιαγραφές, τις οποίες εμείς ορίζουμε : Δεν μας αρέσουν οι φωτογραφίες - εικόνες (!) τις αποκαλούμε - δεν μας αρέσει ο τρόπος γραφής και τέλος, δεν μας αρέσει και το, ας το αποκαλέσουμε, πνεύμα του γράφοντος. Αλλά δεν μπαίνουμε στον κόπο να πούμε γι΄ αυτό και γι΄ αυτό.
Μα, επιτέλους, είναι σοβαρά πράγματα αυτά για απαγγελία τόσο σοβαρών (έστω) φιλοφρονήσεων όπως : "βλάσφημος", "βρωμόγρια", "προβοκάτορας", "αισχρός", "ανεγκέφαλος";
Αν κάτι δεν μας αρέσει, ας γράψουμε χωρίς χαρακτηρισμούς τους λόγους. Αν δεν μπορούμε να το κάνουμε, λυπάμαι, αλλά τέτοιου είδους σχόλια δεν θα δημοσιεύονται από δω και μετά.
κ.Χριστοδουλίδη υπάρχουν πράγματα που είναι τόσο στοχειώδη που είτε τα καταλαβαίνεις είτε όχι. Δεν χωρούν εξηγήσεις. π.χ. ότι η γυμνότητα είναι ξετσιπωσιά και ανηθικότητα.
Ότι τον Χριστό δεν μπορείς να τον λες Χριστούλη!!!!
Ότι δεν μπορείς να κάνεις χιούμορ με τα ιερά και όσια. Αν δεν καταλαβαίνεις το αισχρό ως αισχρό και το βλάσφημο ως βλάσφημο,τότε έχεις μεγάλο πρόβλημα, που δεν μπορεί να λυθεί με καμμία εξήγηση!
Ο ασεβής ποτέ δεν καταλαβαίνει ότι είναι κακό η ασέβεια, γιατί όντας ο ίδιος ασεβής θεωρεί την ασέβεια ως φυσιολογικό πράγμα. Ας μετανοήσει. Αυτό είναι το μόνο φάρμακο για την βαρύτατη νοσηρη περίπτωση του.
Ιωνάς
Ρε θείο Ιωνά
αφού τόσο κολάζεσαι με τη γριά, γιατί όλο την παίρνεις από πίσω και τη διαβάζεις;
Τι σε γαργαλάει στο γράψιμό της, και δεν κάνεις χωρίς να τη βρίσεις μια μέρα;
Για κάτσε και σκέψου λιγάκι αν πράγματι είσαι χριστιανός και όχι πληρωμένος διώκτης των Ορθοδόξων
Ιωνά, το πρόβλημα που έχουμε όλοι σήμερα είναι με τα στοιχειώδη.
Βλέπει για παράδειγμα κάποιος μια φωτογραφία με το Χριστό και νομίζει ότι βλέπει μια Εικόνα με το Χριστό. Θεωρεί τη γύμνια ξετσιπωσιά. Όταν όμως ακούει ή διαβάζει το : "Ο συνέχων τά πάντα επί σταυρού ανυψώθη, καί θρηνεί πάσα η Κτίσις, τούτον βλέπουσα κρεμάμενον γυμνόν επί τού ξύλου", τότε αυτό (: βλέπουσα κρεμάμενον γυμνόν) το θεωρεί αποδεκτό. Με την ίδια νοσηρή λογική, όταν διαβάζει ή ακούει, τον Χριστό να τον λένε "Χριστούλη", τότε σκίζει τα ρούχα του για να προστατέψει δήθεν "το πάντιμον και μεγαλοπρεπές όνομα".
Και αυτό το νομίζει ηθική!
Η λογική αυτού του είδους δεν είναι μόνο πλήρης απώλεια αυτού που λέμε "αίσθηση του χιούμορ". Είναι κάτι πολύ πιο σοβαρό. Το ιερό, το όσιο, αλλά και αυτόν ίδιο το Θεό, τα τοποθετεί σε χώρο εντελώς απρόσιτο και ανέγγιχτο από τον άνθρωπο, ξεχνώντας ότι ο ίδιος ο Θεός έγινε άνθρωπος.
Δεν συζητώ βέβαια εδώ τις περιπτώσεις εκείνες όπου το θείο χλευάζεται και εξεφτελίζεται προδήλως. Ούτε και όλους αυτούς που σκόπιμα προκαλούν με τη ξετσιπωσιά τους για να αποκτήσουν διασημότητα. Με άλλα λόγια, δεν αναφέρομαι στα προφανώς ανήθικα. Αναφέρομαι στις συνειρμικές διαδικασίες που προδίδουν μια υποχθόνια, εντελώς στρεβλή και άκρως διαστροφική νοοτροπία, η οποία καθόλου δεν απέχει της νοοτροπίας εκείνης, που καταδίκασε τον Λυτρωτή του ανθρώπου, τον εν σαρκί φανερωθέντα Θεό.
Περιττεύει, νομίζω, να πώ ότι αυτός ο άνθρωπος, όχι μόνο δεν καταλαβαίνει την ασέβεια (εν ονόματι της ευσέβειας) που διαπράττει, όχι μόνο δεν καταλαβαίνει την βλασφημία (εν ονόματι της δόξας Θεού) στην οποία οδηγείται, όχι μόνο δεν καταλαβαίνει ποιό το φυσιολογικό και ποιό το παθολογικό, αλλά αν θα του ήταν δυνατόν θα έφτανε στο σημείο να ξεκαθαρίσει την ανθρωπότητα όλόκληρη από κάθε μιαρό - ή ακόμη και εν δυνάμει - προκειμένου να κρατήσει άσπιλο και αμόλυντο τον Θεό και το θείον.
Αυτή η νοοτροπία και οι φορείς της είναι πολύ επικίνδυνοι Ιωνά. Καλό είναι γρήγορα να το αντιληφθείς.
Βρε ανώνυμε 01 Απριλίου 2010 1:18 π.μ.
έχει δίκαιο ο Ιωνάς. Μήπως είσαι και εσύ όμοιος με αυτούς που κατηγορεί ο Ιωνάς; Μηπως είσαι η σαλογραια;
Και ποιός σου είπε ότι είναι σωστό να συκοφαντούμε τον άλλο ως διώκτη επειδή πολεμάει στην ηθική βρωμια ; Σα δεν ντρεπόμαστε και λιγουλάκι!
Κυπριανέ δυστυχώς έχεις πέσει στην νοσηρότητα να διακαιολογείς τα προδήλως ανήθικα και ασεβή.
Γιατί έτσι; Τί βλακώδες είναι το τελευταίο σχόλιο σου; Δεν ντρέπεσαι; Γιατί κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις;
Ιωνά, αν υπήρχε το αίσθημα της ντροπής, θα υπήρχε και η αίσθηση της βλακείας. Υπάρχει η ευσεβοφάνεια και η νοήμων ιδιωτεία, οπότε διαβάζουμε σχόλια όπως αυτό που άφησες.
Καλό θα ήταν να μην επανέλθεις. Δεν θα ξανα-ασχοληθώ.
Επειδή το σχόλιο που θα διαβάσετε - το άφησε κάποιος ανώνυμος - είναι αμφίσημο, επειδή ο διαχειριστής δεν συνηθίζει τις βρισιές, ακόμη και για τον αντίχριστο και τέλος, επειδή σκοπός και στόχος του ιστολογίου είναι να αποκαλύπτονται οι ποικίλες μεθοδεύσεις του πλανώντος την οικουμένη, διαβάστε και κρίνετε:
Ο/Η Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας
Ευτυχώς που (...) φανερώνονται οι Αντι-Χριστοι και έχει σχόλια η σελίδα!
(Τα σε παρένθεση αποσιωπητικά είνα λέξη που διαγράφηκε)
Ο Ιωνάς άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας :
Όταν τα βρίσκεις σκούρα Κυπριανέ δεν επανέρχεσαι;
ΚΧ : Ναι
Ανήθικη η εικόνα επειδή ο Κύριος κρατά ένα μικρό παιδί στην αγκαλία Του;
Είναι ανήθικοι οι γονείς που παίρνουν τα παιδιά στην αγκαλιά τους; Πάτε καλά;
Ιωνά σκανδαλίστηκες επειδή αποκάλεσε "Χριστούλη" τον Κύριο των Δυνάμεων;
Ο οποίος Κύριος έγινε άνθρωπος για να γίνει ο άνθρωπος Θεός και υπήρξε παιδάκι!
Δηλαδή αν πούμε "Παναγίτσα μου" βλασφημούμε την Μητέρα του Κύριου; Τι λέτε βρε παιδιά;
H ταπείνωση είναι η στολή της Θεότητας!
Εδώ δέχτηκε να σταυρωθεί και να ταφεί και δέχεται να γίνεται ο άρτος και ο οίνος Σώμα και Αίμα Του για τη δική μας σωτηρία!
Μήπως σε σκανδαλίζει που ο Θεός γίνεται τροφή του ανθρώπου;
Καλή Ανάσταση!
Δημήτρης
Αφιερωμένο στον Ιωνά:
Μέλη Χριστού γινόμαστε, Χριστός δικά μας μέλη, χέρι Χριστός, πόδι Χριστός του αθλίου εμένα, χέρι Χριστού, πόδι Χριστού εγώ ο δόλιος είμαι' κουνώ το χέρι και Χριστός το χέρι μου πια είναι. Αμέριστη τη θεική θεότητα στοχάσου! Κουνώ το πόδι μου και να, αστράφτει σαν εκείνον, πως βλαστημάω μη μου πεις, δέξου τα στην καρδιά σου και τον Χριστό προσκύνησε που τέτοιονε σε κάνει!
Αν όμως εσύ είσαι γυμνός και σάρκα σάρκα πιάνεις, για θηλυκά τρελλαίνεσαι σαν άτι ή γαϊδούρι, πώς και τολμάς στο άγιο και ρίχνεις κατηγόριες και το Χριστό μας βλαστημάς που έσμιξε μαζί μας κι έδωσε την απάθεια στους αγίους Του τους δούλους;Γαμπρός για όλους γίνεται- τα ακούς;- μέρα και νύχτα κι είναι νυφάδες οι ψυχές κι ο Κτίστης τις πλαγιάζει και κείνες σμίγουνε με Αυτόν και γίνεται γάμος κι όπως ταιριάζει στον Θεό πνευματικά τις σμίγει. Δεν τις χαλάει - σώπασε- και χαλασμένες να τις βρει μόλις μαζί τους ενωθεί, την παρθενιά τους δίνει και βλέπουν όσα λίγο πριν ήτανε χαλασμένα, αγνά όλα κι απείρακτα και τις πληγές κλεισμένες. Τον σπλαχνικό δοξάζουνε, ποθούνε τον ωραίο και στην αγάπη τους για αυτόν μένουνε κολλημένες κι αφού το άγιο πάρουνε σπέρμα, όπως είπα, μέσα τους έχουν το Θεό με τη μορφή που πήρε. Αν τη ντροπή της σάρκας σου εντύθηκες ο ίδιος ψυχή ποτέ δεν έγδυσες, δε γύμνωσες το νου σου, το φως να δεις δεν μπόρεσες, κλεισμένος στο σκοτάδι, εγώ τι να σου κάνω πια, πως τα φρικτά να δείξω, πως μες στο σπίτι του Δαυΐδ, αλί μου, να σε μπάσω;
ΑΓΙΟΥ ΣΥΜΕΩΝ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ, Θείων Ύμνων Έρωτες, Λόγος ΙΕ
Αν το θελήσεις και εσύ, δικό Του μέλος θα είσαι, κι έτσι τα μέλη καθενός θα γίνουνε τότε όλα μέλη Χριστού, και ο Χριστός δικά μας πάλι μέλη, και όλα τα άπρεπα πρεπούμενα θα κάνει με ομορφιά στολίζοντας θεοτική και δόξα, και όλοι θεοί θα γίνουμε με τον Θεό μας ζώντες, την ασχήμια του σώματος χωρίς πια να θωρούμε, μα στον Χριστό μας μοιάζουμε με όλο μας το σώμα, και κάθε ένα μέλος μας θα ναι Χριστός ατόφιος. Κι αν τα μέλη γίνονται πολλά, σε μέρη δε σκορπάει και κάθε μέρος είναι Χριστός ολάκερος κι ο ίδιος' καλά λοιπόν κατάλαβες Χριστό το δάκτυλό μου και βάλανος - δεν έφριξες ή και ντροπή πια νιώθεις; Αλλά ο Θεός δεν ντράπηκε όμοιος με σε να γίνει και θα ντραπείς τώρα εσύ με κείνονε να μιάσεις; Όχι, να γίνω όμοιος του δεν ντρέπομαι καθόλου, στο νου μου μόνο έβαλα μη βλαστημάς που είπες και αυτό που είπαμε πιο πριν με άπρεπο μοιάζει μέλος. Δε με κατάλαβες καλά' άπρεπα αυτά καθόλου! Είναι κι αυτά μέλη Χριστού, κρυφά και σκεπασμένα και πιο για τούτου σεβαστά από όλα τα άλλα είναι, σαν που κανείς δεν τα θωρεί, κρυφά του κρυφίου μέλη, που δίνει με το σπέρμα του στη θεϊκή τη σμίξη, που με εμάς ενώνεται - φρικτό μυστήριο λέω! Κι αλήθεια, γάμος γίνεται, ανείπωτος και θείος' σμίγει με τον καθένα μας- από τη γλύκα πάλι θα ξαναπώ- και ο καθένας σμίγει με τον δεσπότη. Αν το Χριστό εντύθηκες σε όλη σου τη σάρκα, θα νιώσεις πια χωρίς ντροπή τα όσα τώρα λέω. Αν όμως από τον άχραντο χιτώνα, το Χριστό μας δεν έριξες πάρα μικρό σκέπασμα στην ψυχή σου, πάνω σε φόρεμα παλιό, σε ένα μονάχα μέρος, νιώθεις ντροπή που άφησες γυμνά τα άλλα μέλη κι έχεις το σώμα βρώμικο από τη κορφή ως τα νύχια. Ντυμένος έτσι βρώμικα πως δε θα κοκκινήσεις; Κει που λαλώ εγώ φρικτά πάνω σε άγια μέλη και την τρανή δόξα θωρώ και λάμπω μες στο νου μου κι έχω χαρά και σαρκικά δε συλλογιέμαι διόλου, εσύ θωρείς τις σάρκες σου μολέματα γεμάτες και με το νου σου μελετάς, τις άνομες σου πράξεις κι ο νους σου σέρνεται σε αυτές σα σκούληκας στη λάσπη. Για αυτό σε με και στον Χριστό γυρίζεις τη ντροπή σου και λες: Δεν ντρέπεσαι για αυτά τα αδιάντροπα ή κάλλιο, που κατεβάζεις τον Χριστό στ' αδιάντροπά τα μέλη; Κι εγώ σου λέω: το Χριστό κοίταξε μες στη μήτρα κι όσα στη μήτρα σκέψου τα, πως γλύστρησ' απ τη μήτρα και από που ως που να βγει επέρασε ο Θεός μου! Και θε να βρεις πιότερα από όσα τώρα είπα, που καταδέκτηκε για μας και τη δική μας δόξα, για να μη ντρέπεται κανείς που τον ακολουθάει και λέει όσα έπαθε ή τα παθαίνει ο ίδιος. Άνθρωπος όλος έγινε κι όλος Θεός στ' αλήθεια, ένας αυτός αμέριστος, τέλειος, όμως, άνδρας' Θεός πάλι ολόκληρος και σε όλα του τα μέλη. Έτσι και τώρα έγινε, στα χρόνια τα δικά μας' ο Συμεών ο άγιος, ο Ευλαβής, Στουδίτης αυτός ποτέ δεν ντρεπόταν τα μέλη του ανθρώπου, ούτε γυμνούς κάποιους να δει ούτε γυμνός ναναι' γιατί είχε όλο το Χριστό, Χριστός ήτανε όλος κι όλα τα μέλη του αυτός και κάθε άλλου μέλη ωσάν Χριστό τα έβλεπε όλα μαζί και χώρια ακίνητος και απαθής και άβλαβος πάντα ήταν, Σα να τανε Χριστός αυτός και σα Χριστούς θωρώντας όλους που έχουν βαπτιστεί και το Χριστό ντυθήκαν.
Ευχαριστώ τον Δημήτρη, για το ποίημα του αγ. Συμεών του Νέου θεολόγου, που μας άφησε.
Υπάρχουν πολλοί σαν τον Ιωνά. Δεν ξέρω αν είναι "βαλτοί" ή αν αυτά που γράφουν, τα γράφουν εξ ιδίας αντίληψης.
Στα χρόνια τα παλιά, όταν ο Μωυσής έδωσε το Νόμο, οι Εβραίοι θεωρούσαν αμαρτία ακόμη και το όνομα του Θεού να προφέρουν : "Ου λήψει όνομα Κυρίου του Θεού σου επί ματαίω". Ένας δε επί πλέον λόγος, πέραν των γνωστών (υποκρισία κλπ), ήταν ότι ο Θεός θα "εμολύνετο" αν γινόταν δεκτά αυτά που ο Κύριος τους έλεγε και έμπρακτα τους έδειχνε. Χαρακτηριστικό είναι αυτό που του είπαν σε κάποια στιγμή υπερέντασης οι ηθικίζοντες, όπως ο Ιωνάς, Ιουδαίοι :
"περί καλού έργου ου λιθάζομέν σε, αλλά περί βλασφημίας, και ότι συ άνθρωπος ών ποιείς σεαυτόν Θεόν".
Βέβαια, η αγαπητή Σαλογραία δεν "ποιεί εαυτήν θεό". Η συμπεριφορά όμως του αγανακτισμένου σχολιαστή, προσπαθεί να δικαιώσει το απρόσβλητον και αμίαντον του Κυρίου, για να μας επαναφέρει στις τάξεις των λιθοβολούντων Ιουδαίων, στις οποίες κατά πάσαν πιθανότητα ανήκει.
Ο/Η Ανώνυμος Ιωνάς άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτηση :
Κυπριανέ πάψε να διαστρέφεις την πραγματικότητα.
Αν για την σκέψη σου, η κατηγορία κατα της αισχρότητας είναι λιθοβολισμός του προσώπου, τότε η σκέψη σου είναι νοσηρή.
Ιδέες και νοοτροπίες καυτηριάζουμε και δεν ζητάμε τον λιθοβολισμό κανενός.
Γιατί συνεχίζεις να διαστρέφεις την αλήθεια;;
@Ανώνυμε
δεν είναι μόνο το "Χριστούλη" που με ασέβεια λέει (παρεπιμπτόντως δείξε μου κάποιον αγιο να μιλάει για τον Κύριο) αλλά όλη η φράση-επικεφαλίδα, λες και προκειται για κάποιον γόη!!! ΗΜΑΡΤΟΝ ΚΥΡΙΕ!!! Εγώ δεν θα κάτσω να εξηγήσω περισσότερο στους κακοπροαίρετους ή πωρωμένους, γιατί ο καυτηριασμός του κακού δεν είναι λιθοβολισμός, ή γιατί τέτοιες ΑΣΕΒΕΙΣ εκφράσεις (όπως όλόκληρη η επικεφαλίδα της Σαλογραίας) είναι ασεβείς. ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ!
Γενικά η Σαλογραία έχει πάραπολλα που μονο αισχροί δεν τα βλέπουν ή ανθρωποι που δεν παρακολουθουν τα σχολια και το blog της. Λοιπόν πριν γίνεις συνηγορός της (εκτος και αν είσαι εσύ) καλό θα είναι να γνωρίζεις περι τινος γράφεις.
Ιωνάς
Απάντηση από Κυπριανός :
Αν εγώ - ή άλλοι - έχω νοσηρή σκέψη, αν εγώ - ή άλλοι - είμαι πωρωμένος από την ασέβεια, αν εγώ - ή άλλοι - γίνομαι συνήγορος του διαβόλου, επειδή δεν καταλαβαίνω αυτά που γράφει ένας αισχρός, αν τέλος εγώ, ( αν είμαι εγώ και όχι αυτός τον οποίο υποστηρίζω ) που δεν είμαι νοσηρός, πωρωμένος και δυσεβής συνήγορος του διαβόλου, ήθελα να καυτηριάσω ιδέες ή νοοτροπίες με χαρακτηρισμούς σαν αυτούς που αναφέρθηκαν, δεν θα τους απηύθυνα σε "αισχρόγριες", όπως αυτή που έχεις στο στόχαστρο και συστηματικά την κατηγορείς, ούτε και σε αυτόν που με φιλοξενεί.
Θα έγραφα, απλά και ερωτηματικά, ότι δεν είναι σωστό, κατά την κρίση μου, να θέτουμε ένα τόσο σοβαρό ερώτημα (: Γιατί επέτρεψε ο Θεός Πατήρ φρικτά να θυσιαστεί σε νεαρή ηλικία ο Υιός, Θεός και Λόγος) χαριτολογώντας.
Το επίπεδο μιας συζήτησης και ενός διαλόγου δεν γίνεται ούτε με αφοριστικούς χαρακτηρισμούς, ούτε και με de facto προκαταλήψεις περί της δογματικής μας ακεραιότητας, σχετικά με αυτό που, κατά την ιδία γνώμη, κρίνουμε ότι είναι ή δεν είναι, ευσεβές.
Ο/Η Ανώνυμος ΚΤ άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτηση
Κάποιοι σαν τον κ.Χριστουδουλίδη έχουν χάσει κυριολεκτικά τον μπούσουλα και δεν ξέρουν ούτε αν είναι ευσεβές ή ασεβές κάτι!!
Και κάτι άλλο.
Μπορεί η Σαλή, περι ης ο λόγος, να μην έγραψε τις σοβαρές βλασφημίες του Κώδικα ντα βίντσι ή του αντιχριστου Καζαντζάκη, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν ηπιότερες βλασφημίες. ΑΛΛΑ ΟΜΩΣ ΒΛΑΣΦΗΜΙΕΣ.
Αν μερικοί βλέπουν μόνο τα πολύ χοντρα, αυτό σημαίνει ότι έχουν πάθει σκλήρυνση καρδιάς.
Βλασφημία και ασέβειες είναι πολλά πράγματα που τα έχουμε αποδεχθεί και ως κοινωνία και δεν δίνουμε σημασία (π.χ. να ψηφίζεις κόμμα που έχει αντίχριστους, ή το λεγόμενο "χρυσο δοντάκι" που λένε στα μικρά παιδια για την Θ.Κοινωνία ή να φεύγεις το Πάσχα μετα το ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ή άλλα). Αλλά το τι κάνουν οι πολλοί αυτό δεν έχει σημασία. Η Σαλή όμως το παρακανε.
Απάντηση από Κυπριανός :
Κι εσύ, που δεν έχεις χάσει το "μπούσουλα" και διαβαθμίζεις ισοπεδωτικά βλασφημία και ασέβεια, δώσε μας να καταλάβουμε τη διαφορά ανάμεσα στο ασεβές/βλάσφημο και το ευσεβές/δόξα Θεού.
Δια τον γράφοντα το ασεβές δεν είναι υποχρεωτικά και βλάσφημο. Κάποιος μπορεί να είναι από άγνοια ασεβής (α-σεβής = χωρίς σεβασμό), όπως και η ευσέβεια μπορεί να είναι άδοξη δόξα Θεού. Ο βλάσφημος είναι ενσυνείδητα, σκόπιμα, ηθελημένα και εν επιγνώσει, ασεβής.
Εσύ λοιπόν που δεν έχεις χάσει το "μπούσουλα", πες μας τα καλύτερα, σε μας τους γέρους και τις γριές, για να σε ευχαριστήσουμε για το σεβασμό - γριές και γέροι - που μας δείχνεις.
Δημήτριε υπέροχος ο λόγος του Αγίου Συμεών του Θεολόγου!
Σ'ευχαριστούμε για την ευρύτητα και πατερικότητα του φωτισμένου σου σχολίου, πραγματικά ανεβάζεις το επίπεδο της σελίδας.
Ο/Η Ανώνυμος ΚΤ άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτηση :
Κ.Χριστοδουλιδη, Να μάθεις ΠΡΩΤΑ να μην κόβεις και ράβεις τα σχόλια όπως σε βολεύουν, να τα αφήνεις ανέγγιχτα και μετά θα γίνει ο διάλογος. Τέτοιος διάλογος κομμένος και ραμμένος στις μικρές σου δυνατότητες να αντιμετωπίζεις τους αντιπάλους, δεν μπορεί να διεξαχθεί.
Απάντηση από Κυπριανός :
Το ιστολόγιο που διαχειρίζομαι δεν είναι παλαίστρα του Κολοσσαίου, και αυτά που κόβω, κόβονται για να αποκλείονται αυτές οι προθέσεις. Αν ψάχνεις για αντιπάλους, ο χώρος δεν είναι κατάλληλος. Τέλος.
Ο/Η Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτηση :
Ευτυχώς που αυτή η γηραιά κυρία δίνει ένα νόημα στην ανέραστη ζωή.
Ο/Η Ανώνυμος Α.Π. άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτηση :
Χριστοδουλίδη, μη μας ζαλίζεις!
Είσαι συνταξιούχος και μιλάς εκ του ασφαλούς.
Να σε έβλεπα άν ήσουν 30 ετών και με 600 ευρώ το μήνα, να έχεις να θρέψεις γυναίκα και παιδί και τότε τα ξαναλέμε.
Απάντηση από Κυπριανός :
Στην ηλικία αυτή, με τα ίδια λεφτά, είχα δυο παιδιά - έμενα στο νοίκι - και δούλευα από το πρωί στις 8 μέχρι το βράδυ στις 11. Ο μήνας τέλειωνε και δεν είχα λεφτά να βάλω βενζίνη στο αυτοκίνητο. Ο Θεός να συγχωρέσει τη μητέρα μου, που τις περίσσευε κάτι και μου το έδινε.
Στην ηλικία των 10, ξεπουλούσαμε ό,τι είχαμε, γιατί λεφτά δεν υπήρχαν, για φαγητό, και η εφορία μας έβγαζε το σπίτι σε πλειστηριασμό.
Δόξα τω Θεώ γέρασα, έζησα, και παλιόγερους δεν συνάντησα στη ζωή μου. Ούτε παλιόγριες.
Κύριε Χριστοδουλίδη διαβάζοντας το σχόλιο του Ιωνά "Η γνωστή βρωμόγρια που γράφει τα προβοκατορικα σχόλια για τους δηθεν φαρισαίους που στην αλήθεια είναι άνθρωποι που δεν είναι διεστραμμένοι και ανήθικοι σαν την ίδια,
δεν είναι μόνο αισχρή είναι και βλάσφημη.
Αν κοιτάξει κανεις την σελίδα της δεν είναι δυσκολο να το διαπιστώσει"
αναρωτιέμαι γιατί τέτοιος φθόνος και κατάκριση προς κάποιο πρόσωπο που δεν γνωρίζει αλλά και αδιαμφισβήτη υπεράσπιση των κληρικών "Φαρισαίων" ως ακέραιων ανθρώπων; Μήπως ανήκει και αυτός στους υποκριτές Φαρισαίους ή είναι βαλτός από αυτούς; Το πανελλήνιο συγκλονίστηκε με τα σκάνδαλα του πρώην Αττικής Παντελεήμονα και η Ορθόδοξη Εκκλησία μαστίζεται από τους Οικουμενιστές Επισκόπους και Πατριάρχες της - και η Σαλογραία υπενθύμισε στον κ Βαρθολομαίο τη στάση του προς την γνήσια Ιερά Μονή Εσφιγμένου και τελικά μήπως αυτός είναι ο λόγος της επίθεσής του σε αυτήν; Λέω μήπως;
Σε άλλο σχόλιο του αναφέρει την λέξη "ωραίος" σαν να πρόκειται για κάποιον γόη".
Μα, Ιωνά εκ του περισσού της καρδίας λαλεί το στόμα! Αμφισβητείς την ομορφιά του Κυρίου;
Και ο Άγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος αποκαλεί "ωραίο" τον Κύριο στο κείμενο που μας ανάρτησε ο Δημήτρης! Για σένα η ωραιότητα συνεπάγεται ερωτικές κατακτήσεις;
Ξεχνάμε το πόνο της Παναγίας κατά τη σταύρωση του Κυρίου; Ναι θέλημα Θεού για τη σωτηρία των ανθρώπων αλλά δεν πόνεσε αυτή η μητέρα;
Ο αναμάρτητος Κύριος πέθαινε πάνω στο σταυρό σαν να ήταν ο χειρότερος κακούργος!
Οι γονείς που χάνουν τα παιδιά τους σε νεαρή ηλικία δεν νιώθουν μεγαλύτερο το πόνο της απώλειας;
Έχεις δει ποτέ άνθρωπο της ευσεβείας να κατακρίνει το πλησίον του δίχως να τον γνωρίζει και μάλιστα να προσπαθεί να βγάλει χυδαιότητα από εκεί που δεν υπάρχει;
Δεν αναρωτήθηκες ποτέ ότι αυτά που έχεις μέσα σου προβάλλεις και στους άλλους;
Γράφεις και κατακρίνεις με τέτοια βεβαιότητα λες και γνωρίζεις την προαίρεση κάθε ανθρώπου, που μάλιστα ούτε καν γνωρίζεις και επιμένεις ότι έχεις και δίκιο!
Είσαι σε τέτοια πνευματικά μέτρα που μπορείς να βλέπεις τι κρύβει ο κάθε άνθρωπος στη καρδιά του;
Εγώ σου λέω ότι μας έχουνε κυριέψει οι ερπετάνθρωποι!
Οι ερπετάνθρωποι κυκλοφοράνε με μούτρα ανθρώπων σα μάσκα να πούμε επειδή είναι τερατωμένοι, ενώ στην πραγματικότητα σιχαίνονται τα άτομα, και μιλάνε με όφωνο στο κεφάλι τουσ που μοιάζει με φωνή που ξερεις.
Το βεβαιώνει και ο Λιακόπουλος, και άμα δε πιστεύεις το Λιακό κακό του κεφαλιούσ
xaxaxa!
kai meta ksypnhses!
Παραθέτω τους παρακάτω συνδέσμους, αν θεωρείται σκόπιμο να αναρτηθούν...
Φαινόμενα που προκαλούν σύγχυση: H περίπτωση Λιακόπουλου.
http://www.oodegr.com/oode/asynithista/liakopoulos_1.htm
ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ - " ΟΙ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΟΥ " - ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ Κου ΛΑΖΑΚΗ ΙΩΑΝΝΗ
http://video.google.com/videoplay?docid=2741662947810049379#
http://video.google.com/videoplay?docid=1353900246838077586#
Ευχαριστώ τον Ανώνυμο για τους συνδέσμους, που μας παραπέμπουν σ΄ αυτόν τον παρανοϊκό. Έτυχε σε φιλικό σπίτι να τον δω και ακούσω στην τηλεόραση.
Ο πολιτισμός του θεάματος, του χρεωκοπήσαντος λόγου και της πλήρους εξέλιξις (στη θέση των πιθήκων μπαίνουν οι Ελ) σε εκλαϊκευμένη μορφή, σκέφθηκα. Παρακάλεσα να αλλάξουν κανάλι.
Χα! Ο Λιακόπουλος σε πείραξε τώρα, ρε μεγάλε;
Ο Λιακόπουλος είναι απλά ένας πανέξυπνος πωλητής ουφοβιβλίων και καλά κάνει αφού βρίσκει κορόιδα, εμένα όμως με κάνει και σπάω τρελή πλάκα, όταν τον βλέπω!
Ανώτερος όλων ο Λιακό...
Εσύ μπορεί να σπάς την πλάκα, άλλοι όμως δεν μπορούν. Τό γέλιο τους κάνει να σκάσουν και η σοβαρότητα τους παραμορφώνει σε Ελ-ούφο.
Πάσχουν και από εντερικά, νοσήματα, οι αγέλαστοι, γιατρέ μου;
Μπορεί και οπωσδήποτε αυτοί που ξεκαρδίζονται. "Κατουρήθηκα στο γέλιο", είναι η συνηθισμένη έκφραση και το κατούρημα, συχνά συνοδεύεται με κάτι άλλο. Φυσιολογικές "απώλειες", εν πάση περιπτώσει.
Δημοσίευση σχολίου