«Χωρὶς Θεὸ ὅλα ἐπιτρέπονται» εἶχε γράψει ὁ Ντοστογιέφσκυ. Οι δικοί μας όμως το άλλαξαν, το βελτίωσαν, το εκσυγχρόνισαν. "Με το θεό όλα επιτρέπονται", όλοι οι δρόμοι οδηγούν σ΄ αυτόν και η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησία της Ελλάδος αποφαίνεται :
Συνοδική Εγκύκλιος 2819 της 7ης Ιουλίου 2005
Προς το Χριστεπώνυμον Πλήρωμα της Εκκλησίας της Ελλάδος
Ευλογημένο Πλήρωμα (...) αγαπητά μας παιδιά, (...)
Ας μη λησμονούμε ότι η λατρευτική ζωή της Εκκλησίας μας στηρίζεται σε μια μεταμόσχευση Θείου σώματος και σε μια μετάγγιση Θείου αίματος εις πάντας αρμούς, εις νεφρούς, εις καρδίαν".
Έτσι, οι μεταμοσχεύσεις πήραν την εκ των άνω ευλογία - θεέ μου συγχώρα - και οι ψυχορραγούντες αφήνουν την τελευταία τους πνοή από το ευλογημένο - θεέ μου, συγχώρα - χειρουργικό νυστέρι. Άρα, με το θεό όλα επιτρέπονται, ακόμη και ο φόνος εκ προμελέτης (εικαζόμενη και μη εικαζόμενη συναίνεση). Ο μητροπολίτης Μεσογαίας είναι ο καταλληλότερος για να σας κάνει συνειδητούς, και όχι εικαζομένους, δωρητές οργάνων, δηλαδή, εκούσιους αυτόχειρες. Το έργο διεκπεραιώνουν άλλοι.
Διερωτώμαι, πόσοι πιστοί, και πώς, εξακολουθούν να κοινωνούν από τα χέρια του, ή μετέχουν στη μνημόνευσή του.
-
Νικόλαος άφησε ένα νέο σχόλιο στην ανάρτηση "Η νέα εποχή είναι εδώ" (*)
Οταν η Τουρκία κανει πόλεμο με την Ελλάδα,ο κ. Χριστοδουλιδης δεν θα πάρει όπλο; Οταν κάποιος θέλει να δώσει την ζωή του για την οικογένεια του ή για τον συνάνθρωπο του, αυτο ειναι αμαρτία;; Όταν ο συνάνθρωπος μας πεθαίνει και κάποιος απο αγάπη του δώσει την ζωή του, αυτο ειναι αμαρτία;;;
- κχ
1) Όταν η Τουρκία κάνει πόλεμο με την Ελλάδα, ο κ. Χριστοδουλίδης και πολλοί σαν τον κύριο Χριστοδουλίδη δεν θα πάρουν όπλο. Είναι, βλέπεις, και τα χρόνια.
2) Όταν κάποιος θέλει να δώσει τη ζωή του, απειλούμενος από επίβουλους και προστατεύοντας την οικογένειά του, θυσιάζεται "υπέρ εστιών". Εστία μας, γενικότερα, είναι η πατρίδα μας και αμαρτίαν ουκ έχει.
3) Όταν κάποιος θυσιάζεται αμυνόμενος "υπέρ βωμών", δίνει τη ζωή του για να κρατήσει αλώβητη την πίστη, του ιδίου και των συνανθρώπων του, από αλλόθρησκους και αλλόφυλους εγκληματίες. Άρα, και εδώ, αμαρτίαν ουκ έχει.
4) Όταν όμως ο συνάνθρωπός μας πεθαίνει, όχι διότι άλλοι θέλουν την οικογένειά του (τις εστίες του) ή επειδή κινδυνεύουν οι βωμοί του (η πίστη του), αλλά σφαγιάζεται επί της χειρουργικής τραπέζης χάριν φιλανθρωπίας και ένεκεν αγάπης, ο συνάνθρωπος αυτός, πέραν του ότι καταργεί τα σύνορα της πατρίδας (των εστιιών) του, φαλκιδεύει απίστευτα και την φιλανθρωπία και την αγάπη, κυριότερα δε την πίστη (είναι οι βωμοί). Και δεν αφορά τούτο μόνο τη δική του πίστη, αλλά και όσων δέχονται αυτού του είδους την απάνθρωπη φιλαδελφία και αγάπη. Το "ου φονεύσεις" είναι διαχρονικό και παγκόσμιο. Δυστυχώς, η επιστήμη το κατάργησε όπως πολλά άλλα.
Καταλάβατε τώρα αγαπητέ κύριε Νικόλαε ;
- Ανώνυμος26 Ιουλίου 2014 - 11:53 π.μ. (*)
Αν ένα όργανο από τον νέον αυτόν, εχρησιμοποιείτο για να ζήση ένα τραυματισμένο παιδί της Γάζας (από αυτά που δείχνει η επόμενη ανάρτηση), τί θα απαντούσαμε ?
Να γίνη η μεταμόσχευση ή όχι ?
Να πεθάνουν και τα δύο παιδιά ή να ζήση έστω το ένα ?
- κχ
Το ερώτημα είναι ρητορικό και αντιγράφει το νομικό δίλημμα, όπου δυο ναυαγοί βρίσκουν ένα ατομικό σωσίβιο και ο ένας σκοτώνει τον άλλο. Ο φόνος αυτός, λένε οι νομικοί, δεν λογαριάζεται φόνος.
Απάντηση σ΄ αυτό το φαρισαϊκό δίλημμα μας δίνει η σχετική διήγηση της Βίβλου με τον προφήτη Ιωνά.
α΄ 11 καὶ εἶπον πρὸς αὐτόν· τί ποιήσομέν σοι καὶ κοπάσει ἡ θάλασσα ἀφ᾿ ἡμῶν; ὅτι ἡ θάλασσα ἐπορεύετο καὶ ἐξήγειρε μᾶλλον κλύδωνα. 12 καὶ εἶπεν Ἰωνᾶς πρὸς αὐτούς· ἄρατέ με καὶ ἐμβάλετέ με εἰς τὴν θάλασσαν, καὶ κοπάσει ἡ θάλασσα ἀφ᾿ ὑμῶν· διότι ἔγνωκα ἐγὼ ὅτι δι᾿ ἐμὲ ὁ κλύδων ὁ μέγας οὗτος ἐφ᾿ ὑμᾶς ἐστι.
Ο Ιωνάς δεν τους είπε να τον σκοτώσουν, αλλά να τον ρίξουν στη θάλασσα, για να μην πνιγούν όλοι. Το σύγχρονο φαρισαϊκό ιερατείο των σιωνιστών, αφού οι πατέρες τους σταύρωσαν τον Κύριο, τώρα, χάριν δήθεν αυτού που δολοφόνησαν, κακοποιούν την Χριστιανοσύνη βιαιοπραγώντας κατά όσων ψυχορραγούν :
"Ας μη λησμονούμε ότι η λατρευτική ζωή της Εκκλησίας μας στηρίζεται σε μια μεταμόσχευση Θείου σώματος και σε μια μετάγγιση Θείου αίματος εις πάντας αρμούς, εις νεφρούς, εις καρδίαν".
Κατάλαβες τώρα αγαπητέ Ανώνυμε ;
- Ανώνυμος 27 Ιουλίου 2014 - 3:26 μ.μ. (*)
Οχι δεν κατάλαβα κ. Κυπριανέ, τί σχέση έχει η ρίψη του προφήτου Ιωνά στην θάλασσα, (που προτυπώνει, με την κατάποση του από το κήτος, την Ταφή και την Ανάσταση του Κυρίου), με την μεταμόσχευση οργάνου από άνθρωπο σε άνθρωπο.
Φοβάμαι όμως, ότι όπως τα έχετε μπερδέψει στο μυαλό σας, μπορεί και να μας πήτε ότι ο Κύριος (Θεός φυλάξοι) αυτοκτόνησε, προς χάριν της Εκκλησίας !
κχ
4 γενεὰ πονηρὰ καὶ μοιχαλὶς σημεῖον ἐπιζητεῖ, καὶ σημεῖον οὐ δοθήσεται αὐτῇ εἰ μὴ τὸ σημεῖον ᾿Ιωνᾶ τοῦ προφήτου. καὶ καταλιπὼν αὐτοὺς ἀπῆλθεν. (Μτ. ις΄)
κχ
Το περιστατικό της Βιβλικής διήγησης με τον προφήτη Ιωνά δόθηκε προς την πονηρά και μοιχαλίδα γενεά του φαρισαϊκού - είναι διαχρονικό - ιερατείου, η οποία ζητούσε "σημεῖον ἐκ τοῦ οὐρανοῦ ἐπιδεῖξαι αὐτοῖς."
Το επικαλέσθηκα για άλλο λόγο, συγκεκριμένα για τις μεταμοσχεύσεις, για να δείξω ότι ο προφήτης δεν ζήτησε να τον σκοτώσουν, προκειμένου να μη χαθούν όλοι. Τους είπε να τον ρίξουν στη θάλασσα για να κοπάσει η ταραχή "διότι ἔγνωκα ἐγὼ ὅτι δι᾿ ἐμὲ ὁ κλύδων ὁ μέγας οὗτος ἐφ᾿ ὑμᾶς ἐστι.".
Η θάλασσα είναι ο ταραγμένος πάντα κόσμος, ο οποίος άγεται και φέρεται, συνηθέστερα, από διεστραμμένους ανθρώπους. Τους απασχολεί μόνο το δικό τους συμφέρον. Οι άνθρωποι αυτοί πατέρα τους έχουν τον απ΄ αρχής ανθρωποκτόνο διάβολο, γι΄ αυτό και ο προφήτης Ιωνάς δεν ζήτησε να τον σκοτώσουν, κάτι που συνηθιζόταν τότε προς ευμένεια των θεών - περίπτωση με τη δική μας Ιφιγένεια. Ζήτησε να τον πετάξουν στη θάλασσα, θα λέγαμε, για να ηρεμήσει ο κόσμος, να γαληνέψει, να σωθούν μαζί με το πλοίο και οι επιβάτες.
"Τῶν παθῶν μου τὸν τάραχον, ἡ τὸν κυβερνήτην τεκοῦσα Κύριον, καὶ τὸν κλύδωνα κατεύνασον, τῶν ἐμῶν πταισμάτων, Θεονύμφευτε"
Με τη θεία Ενανθρώπηση κάτι ανάλογο έχουμε. Αντίστοιχα, όμως, την ίδια και χειρότερη τακτική αντιμετώπισης εφαρμόζουν οι συνεχιστές του έργου, το οποίο τους έχει αναθέσει ο ανθρωποκτόνος διάβολος. Σκοτώνουν τους ασθενείς, επικαλούμενοι το
"ας μη λησμονούμε ότι η λατρευτική ζωή της Εκκλησίας μας στηρίζεται σε μια μεταμόσχευση Θείου σώματος και σε μια μετάγγιση Θείου αίματος εις πάντας αρμούς, εις νεφρούς, εις καρδίαν", ενώ θα έπρεπε, τουλάχιστον, να μιμηθούν ό,τι έγινε με τον Ιωνά.
Η ταραχή του κόσμου θα μπορούσε να κοπάσει, αν "έπεφταν", θέλω να πω ακούγονταν, στον πολύβουο και ταραγμένο κόσμο μας οι φωνές μερικών άλλων. Αυτές όμως επ΄ ουδενί επιτρέπεται να ενοχλούν την υποτιθέμενη γαλήνη μας από τις μεταμοσχεύσεις και τις δωρεές των οργάνων. Υπάρχουν και πολλά ακόμη. Σχισματικοί και αιρετικοί, ρατσιστές και φανατικοί άνθρωποι, λένε, τις διαδίδουν.
Ο διάβολος είναι και παραμένει πάντα αμετανόητος, είναι και παραμένει πάντα αταπείνωτος, είναι και παραμένει πάντα παραχαράκτης της αλήθειας, ο πατέρας του ψεύδους.
Και κάτι το σχετικό με την μια από τις δυο Μητροπόλεις, που είχαν την καλή πρωτοβουλία ενημέρωσης περί μεταμοσχεύσεων και εγκεφαλικού θανάτου. Ο μητροπολίτης Γλυφάδας ήταν ένας εξ εκείνων που υπέγραψαν τη Συνοδική Εγκύκλιο 2819 της 7ης Ιουλίου 2005.
- Νικόλαος27 Ιουλίου 2014 - 3:50 μ.μ.
Δηλαδή ο Χριστός που έδωσε το Αιμα Του,ΩΣΠΕΡ ΠΕΛΕΚΆΝ, για εμας,αυτο ειναι αυτοκτονία κ. Τσολογιαννη; (*)
κχ
Τόσο μεγάλη διαστροφή, τόσο θορυβώδης πλάνη, τόσο μεγαλειώδης αμάθεια, τόσο υπερβολική έπαρση, είναι πρωτοφανής. Αλλά και τόσο δόλια ευελιξία. Πλαγιοκοπεί τον κ. Τσολογιάννη, ο Νικόλαος, με ένα ερώτημα, αν και ουσιαστικά, για τον ίδιο, δεν αποτελεί ερώτημα. Αποτελεί γεγονός, αλλά δεν το λέει. Έχουν γνώση οι φύλακες.
Θεωρεί ο Νικόλαος αυτοκτονία τη θεία Ενανθρώπηση, επειδή ο Κύριος και Θεός ημών προγνώριζε τον σταυρικό Του θάνατο, αλλά παρά ταύτα, "ἐν μήτρᾳ τῆς Παρθένου, κατῴκησε τῷ κόσμῳ, ἣν προστάτιν ἀνέδειξε". Άρα, κατά την λογική του Νικολάου, προς το εκούσιον πάθος ελθών ο Κύριος ισοδυναμεί με αυτοκτονία ! Και μετατοπίζει το ερώτημα αυτό στον κ. Τσολογιάννη !! Καλή τεχνική, εν προκειμένω όμως άστοχη.
Αν αυτή τη θεολογία διδάσκει, υπόθεση κάνω, ειλικρινά λυπάμαι. Αυτές είναι λίαν κακόδοξες δοξασίες - ουσιαστικά πρόκειται περί εξαγνισμού και αθώωσης ενός εκ προμελέτης διαπραττόμενου εγκλήματος - άνευ, τω όντι, προηγουμένου. Να εγκαλείται ο Κύριος της ζωής και του θανάτου ως αυτοκτόνος ! Παραβλέπουν όμως οι διδάσκαλοι της απάτης τι είπε ο Κύριος :
"17 διὰ τοῦτο ὁ πατήρ με ἀγαπᾷ, ὅτι ἐγὼ τίθημι τὴν ψυχήν μου, ἵνα πάλιν λάβω αὐτήν. 18 οὐδεὶς αἴρει αὐτὴν ἀπ' ἐμοῦ, ἀλλ' ἐγὼ τίθημι αὐ
τὴν ἀπ' ἐμαυτοῦ· ἐξουσίαν ἔχω θεῖναι αὐτήν, καὶ ἐξουσίαν ἔχω πάλιν λαβεῖν αὐτήν· ταύτην τὴν ἐντολὴν ἔλαβον παρὰ τοῦ πατρός μου. ( Ιν. ι' ).
Οι βλάσφημοι δολοφόνοι των ασθενών έχουν το θράσος να μας λένε, ότι οι συνειδητοί, εκούσιοι και μη εικαζόμενοι, δότες και δωρητές μπορούν να υποκαταστήσουν το έργο του Κυρίου. Μήπως ἐδόθη αὐτοῖς - εννόησε δότες και δωρητές - η εξουσία θεῖναι καὶ πάλιν λαβεῖν την ψυχήν τους κι εμείς οι δυστυχείς δεν το μάθαμε ; Και ποια τα έργα της αγιότητας και των θαυμασίων τους ; Μπορούν να μας απαντήσουν ; Τι άξιο έκαναν αποδεδειγμένα στη ζωή τους, ώστε να τους αγαπά τόσο πολύ ο Θεός Πατήρ ; Ποιος είναι αυτός τελικά, ο οποίος δίνει την ψυχή του και όντας αναστημένος, την παίρνει πάλι πίσω ; Είδαμε κανένα δωρητή-δότη να ανίσταται και να αναλαμβάνεται όπως ο Κύριος ;
Αν μη τι άλλο, αυτές οι αθλιότητες λάθρα εισηγούνται ότι το Πνεύμα το Άγιον, το κύριον, το ζωοποιό, δεν είναι άλλο τίποτα από μια ιδεοληψία νοσηρού και φαντασιακού περιεχομένου. Το εδώ και τώρα (hic et nunc) της εμπειριοκρατίας είναι πάνω απ΄ όλα. Τι γίνεται μετά τον θάνατο αυτών τούτων των δωρητών-δοτών, όσο και των ληπτών, είναι άλλο θέμα. Προφανώς, θέμα ιδεοληψίας με περιεχόμενο νοσηρής φαντασίας.
Παρακάτω, ο Νικόλαος, μας παραπέμπει στον Μ. Βασίλειο και γράφει :
"Αυτά για τα οποία θέλεις να ζεις, να είσαι έτοιμος και να πεθάνεις, δεν λέει ο Μ. Βασίλειος; "
Του απαντώ : Δεν ξέρω πώς και γιατί το λέει αυτό ο Μ. Βασίλειος. Ας μας πει όμως εκείνος, αν έχει καμιά - στις μέρες μας είναι μέθοδος προσφιλής - στατιστική μελέτη σχετικά με το ερώτημα προς δωρητές και δότες. Τι απάντηση έχουν δώσει στο : ποια είναι αυτά, για τα οποία θέλουν να ζουν, ώστε να είναι έτοιμοι και να πεθάνουν; Η δική μου "στατιστική συλλογή" στο χώρο της Ιατρικής λέει τούτο : "Γιατρέ, κάνε του μια ένεση για να μη βασανίζεται". Τώρα αυτό άλλαξε σε "γιατρέ πάρε του τα όργανα, μη βασανίζεται άδικα". Το τυράκι της φάκας, άλλως κερασάκι της τούρτας, είναι "για να ζήσουν άλλοι".
Κατάλαβες τίποτα αγαπητέ Νικόλαε ;
(*) http://apotixisi.blogspot.gr/2014/07/blog-post_84.html
Προσθήκη 28 Ιουλίου 2014
- Ανώνυμος
Η φράση σας "σκοτώνουν τους ασθενείς" είναι εκτός πραγματικότητος, διότι ο ασθενής είναι ήδη "ζωντανός - νεκρός", ο οποίος δεν μπορεί ΟΥΤΕ να αναπνεύση μόνος του, αλλά η αναπνοή του (και η συντήρηση των κυττάρων του σώματος του) γίνεται με μηχανική υποστήριξη.
Αν παύση η μηχανική υποστήριξη, ο ασθενής δεν είναι σε θέση να ζήση. Επομένως το θέμα συναρτάται με την ύπαρξη εξελιγμένου μηχανολογικού εξοπλισμού στο νοσοκομείο, ή όχι.
Στις χώρες, παραδείγματος χάριν, του Τρίτου Κόσμου, ο ασθενής αυτός δεν είναι καν ασθενής. Εχει ήδη πεθάνει.
- κχ
Σε μηχανική υποστήριξη για πέντε μήνες βρισκόταν ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της F-1 Σουμάχερ και δεν γνωρίζουμε για πόσο καιρό ο Αριέλ Σαρόν. Ήταν ή δεν ήταν κι αυτοί εγκεφαλικά νεκροί ; Γιατί σε άλλους, άγνωστους, ανώνυμους, άσημους, η διάγνωση του εγκεφαλικού θανάτου τίθεται εντός, το πολύ, τριών εικοσιτετράωρων - ο νόμος ορίζει ότι, άπαξ οι γιατροί βάλουν τη διάγνωση, οφείλουν να εφαρμόσουν το νόμο της εικαζόμενης συναίνεσης - και για τους αναφερόμενους τίποτα απολύτως δεν ακούστηκε ;
Η μηχανική αναπνευστική υποστήριξη επιβάλλεται, διότι δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε το μέγεθος και την έκταση της βλάβης, που έχει υποστεί το πρωτεύον αναπνευστικό κέντρο. Όταν υπάρχει νωτιαία καταπληξία σταματά η λειτουργία του κέντρου αυτού και αναλαμβάνουν τα δευτερεύοντα αναπνευστικά κέντρα, τα οποία διατηρούν την αναπνοή και συντηρούν τον άρρωστο. Η λειτουργία τους όμως δεν είναι επαρκής - σημ. βάσει των δευτερευόντων αναπνευστκών κέντρων ζουν τα πρόωρα νεογνά, γι΄ αυτό τοποθετούνται στις θερμοκοιτίδες - οπότε, λόγοι θεραπευτικοί, μας υποχρεώνουν να προσφύγουμε στη μηχανική υποστήριξη.
Αυτά δεν τα λένε και δεν τα γράφουν οι φωστήρες της ιατρικής επιστήμης. Τα γνωρίζουν όμως όλοι οι φοιτητές της Ιατρικής. Δεν ξέρω αν τα θυμούνται και οι ειδικευμένοι. Φυσικά, όχι οι πολιτικοποιημένοι και όσοι θέλουν να κάνουν ιατρική καριέρα.
Τώρα έχουμε, με τη βοήθεια της τεχνολογίας, και τους ασθενείς που είναι ζωντανοί νεκροί ! Θυμίζει αυτό και το ολίγον έγκυος. Καλού-κακού όμως ας ρωτήσουμε και τον βιοηθικό μητροπολίτη μας Μεσογαίας Νικόλαο.
Και μια σημείωση. Η βιοηθική, προβλέπω, θα αντικαταστήσει, όπου νάνε, τον τετριμμένο όρο "θεολογία". Θεολογίες υπάρχουν πολλές, βιοηθική υπάρχει μόνο μια. Την ανακάλυψαν οι σιωνιστές ανεξαρτήτως γενεαλογικών καταβολών.
Αν κάνω λάθος, απευθυνθείτε στον μητροπολίτη Μεσογαίας, ή καλύτερα στην Ακαδημία Βόλου, ένθα ο μητροπολίτης Ιγνάτιος.