Powered By Blogger

Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

Ισοτιμία των ανθρώπων έναντι του Θεού

"Ο πατριαρχικός μητροπολίτης Προύσσης Ελπιδοφόρος, πιθανός επόμενος Πατριάρχης και πρώτος Διευθυντής της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης εάν αρχίσει η επαναλειτουργία της, σε ομιλία του με αφορμή τα θέματα που απασχολούν τις σύγχρονες κοινωνίες, εν μέσω οικονομικής κρίσης, παρουσίασε ιδιαίτερα επίκαιρες για σήμερα αναφορές του Ιωάννου του Χρυσοστόμου στους πρόσφυγες, του Μεγάλου Βασιλείου στην αγάπη προς τον πλησίον, και του Γρηγορίου του Θεολόγου στην ισοτιμία των ανθρώπων έναντι του Θεού" 

κυπριανός χ
Αυτά μας πληροφορεί ο συντάκτης της ιστοσελίδας  http://www.agioritikovima.gr.
Τι θέλει να πει με αυτό το "ισοτιμία των ανθρώπων έναντι του Θεού" ; Μπορεί ή δεν μπορεί να μας το εξηγήσει. Διότι οι ακατήχητοι, ή μάλλον οι στραβά κατηχούμενοι και διάβαζε αιρετικά διδασκόμενοι, θα νομίσουν ότι οι άνθρωποι είμαστε ισότιμοι "έναντι του αγίου Θεού". Δηλαδή, είμαστε κάτι σαν τον πάπα κι εμείς, μόνο που μας λείπει η αγία Έδρα και δεν είναι αλάνθαστα αυτά που λέμε ή γράφουμε. Παραλείπουμε, για να μην γράφουμε πολλά, και το "ενάντια", αφού έχουμε το "έναντι", πράγμα που καθιστά σαφέστερο το "υπέδαφος" του συντάκτη της ιστοσελίδας και τον υπ΄ αυτού προβαλλόμενο πατριαρχικό μητροπολίτη Ελπιδοφόρο.

Ισότιμοι θα μπορούσαν, ίσως, να είναι οι άνθρωποι μεταξύ τους, αλλά δεν είναι. Διότι κάποιοι εξακολουθούν να καυχώνται - δυστυχώς έχουν σήμερα το "πάνω χέρι" - ότι αυτοί είναι ο εκλεκτός λαός και αυτοί θα κάνουν το "κουμάντο" για όλους τους άλλους. Το βλέπουμε, το ζούμε και αδιαμαρτύρητα βάζουμε - αυτοί, όχι εμείς - τις υπογραφές μας κάτω από τις Διεθνείς Αποφάσεις, τις οποίες υπαγορεύει η ελίτ των εκλεκτών του θεού (τους). Ποιος τολμά να φέρει αντίρρηση; Ποιος τολμά να καταγγείλει τη διαστρέβλωση που υφίσταται η Δικαιοσύνη εν ονόματι ενός αυστηρά ιδιωτικού - άρα ιδιοτελούς - δικαίου οικονομικών συμφερόντων μιας άπληστης ολιγαρχίας ; Ουδείς.

Ως προς τον άγιο Θεό, ισότιμοι δεν είμαστε, ούτε μπορεί ποτέ να γίνουμε. Κατά Χάριν άγιοι, ναι, αυτό είναι εφικτό. Άλλο όμως το κατά Χάριν άγιοι και απαράδεκτο, εντελώς διαφορετικό το "ισοτιμία ανθρώπου έναντι του Θεού".

Οι Τρεις Ιεράρχες έγραψαν, αυτά που έγραψαν, αλλά ο λόγος τους είχε και έχει αφετηρία το "ο Υιός του ανθρώπου ουκ ήλθεν διακονηθήναι, αλλά διακονήσαι και δούναι την ψυχήν αυτού λύτρον αντί πολλών". Μπορεί να τα έχει υπόψη του μητροπολίτης Προύσσης Ελπιδοφόρος, επίδοξος - ίσως λόγος ονόματος - νέος πατριάρχης, αλλά τα κρατά φυλαγμένα στο πίσω μέρος του μυαλού του. Εκεί μέσα τα έχει κλειδωμένα αυτός και ο συντάκτης του agioritikovima, επειδή, όπως μας είπε με άκρα μετριοφροσύνη, "ζούμε σε εποχές προβολής και επιδίωξης της αυτάρκειας του ανθρώπου, που όμως τελικά μπορεί να μετατρέψει τους ανθρώπους σε θηρία".

Αν έλεγε αυτά που έπρεπε να πει οι κανίβαλοι τους οποίους υπηρετεί θα τον κατασπάραζαν. Οι άνθρωποι έχουν γίνει θηρία, αν δεν το γνωρίζει τον πληροφορούμε εμείς, επί πλέον δε, τις ευθύνες καλό είναι να τις αναζητήσει στους κύκλους που διακονεί.  

Το Κοράνι υπό την σκέπη του Χριστού Παντοκράτορα


Στη φωτογραφία που βλέπετε παραπλεύρως και με τίτλο "Το Κοράνι υπό την σκέπη του Παντοκράτορα" δημοσιεύθηκε η εκπληκτική είδηση ότι σε κάποια επαρχία της Τουρκίας, συγκεκριμένα στην Αμάσεια, διασώζεται ανέπαφη σε ένα τζαμί τοιχογραφία παριστάνουσα τον Χριστό Παντοκράτορα. Τα περισσότερα μπορείτε να τα διαβάσετε στο δεσμό που ακολουθεί ( http://aktines.blogspot.gr/2014/01/blog-post_30.html ) εμείς δε σχολιάζουμε γράφοντας τα κατωτέρω. Φυσικά δεν ξεχνάμε τον δραστήριο ιμάμη Φετουλάχ Γκιουλέν και το έργο που επιτελεί από τον τόπο της αυτοεξορίας του : Τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής. Απορία του γράφοντος είναι πώς θα μετονομασθεί το Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών, άλλως ΠΣΕ, όταν με το καλό εισέλθουν εντός αυτού χώρες όπως η Τουρκία, τα αραβικά Εμιράτα, το Πακιστάν, Μπαγκλαντές, κάτι από Αφρική μεριά κλπ.








ΤΟ ΚΟΡΑΝΙ ΥΠΟ ΤΗ ΣΚΕΠΗ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΑ-ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ δεν αποτελεί ευχάριστη έκπληξη αλλά θλιβερή κατάπληξη. Ευχάριστη, θα ήταν η έκπληξη αν ο ιμάμης με το (άγιον!) Κοράνι ανά χείρας απευθυνόταν προς τους πιστούς του Ισλάμ δείχνοντας ψηλά με το ένα χέρι τον Χριστό Παντοκράτορα  και δια ζώσης, με το (άγιον!) Κοράνι κλειστό και το χέρι κάτω, έλεγε ότι η μόνη σώζουσα αλήθεια είναι ο εικονιζόμενος στην τοιχογραφία ζων λόγος του Υιού και Λόγου του Θεού.

"3 καὶ εἶπεν ὁ Θεός· γενηθήτω φῶς· καὶ ἐγένετο φῶς.

... 24 Καὶ εἶπεν ὁ Θεός· ἐξαγαγέτω ἡ γῆ ψυχὴν ζῶσαν κατὰ γένος, τετράποδα καὶ ἑρπετὰ καὶ θηρία τῆς γῆς κατὰ γένος. καὶ ἐγένετο οὕτως.

... 26 καὶ εἶπεν ὁ Θεός· ποιήσωμεν ἄνθρωπον κατ᾿ εἰκόνα ἡμετέραν καὶ καθ᾿ ὁμοίωσιν" ( Γν. α΄)

5 ἐμνήσθην ἡμερῶν ἀρχαίων, ἐμελέτησα ἐν πᾶσι τοῖς ἔργοις σου, ἐν ποιήμασι τῶν χειρῶν σου ἐμελέτων ( Ψ. 142 )

1 Ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ Λόγος, καὶ ὁ Λόγος ἦν πρὸς τὸν Θεόν, καὶ Θεὸς ἦν ὁ Λόγος. 2 Οὗτος ἦν ἐν ἀρχῇ πρὸς τὸν Θεόν. 3 πάντα δι' αὐτοῦ ἐγένετο, καὶ χωρὶς αὐτοῦ ἐγένετο οὐδὲ ἓν ὃ γέγονεν. ( Ιν. α΄)

Δεν σκεφτόμαστε με εικόνες ( Wittgenstein : "Μην σκέφτεσαι. Κοίτα!" ), δεν μελετάμε με εικόνες, δεν γινόμαστε σοφότεροι με εικόνες, δεν προηγείται του λόγου η εικόνα. Εν πρώτοις λόγω γίνονται τα πάντα. Οι εικόνες έπονται και δεν απαγορεύονται.

Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Η απορία του ψάλτη

Διαβάσαμε :

 Όπως δε όλες οι αιρέσεις, το ίδιο ακριβώς κείμενο, το κατανοούν και το ερμηνεύουν, εκ διαμέτρου αντίθετα η μία από την άλλη, έτσι και όσοι έχουν περάσει ή δρασκελίζουν στους χώρους των ποικίλων σχισμάτων, τους ίδιους ακριβώς επικαλούνται Κανόνες, τόσο για να δικαιολογήσουν την εκούσια αποκοπή τους από το Σώμα της Εκκλησίας, όσο και τις μεταξύ τους σφοδρές αντιπαραθέσεις που φθάνουν έως «καθαιρέσεων και αλληλοαφορισμών».
Και πάλι οφείλουμε να τονίσουμε ότι όπως και στην περίπτωση των αιρέσεων, αιτία δεν είναι αυτή η Βίβλος, έτσι και στον ταλαίπωρο χώρο των ποικίλων σχισμάτων, για την κατάσταση του μερισμού και της αποκοπής, ουδόλως ευθύνονται οι Ιεροί Κανόνες, όσο κι αν ορισμένοι θέλουν να τους επικαλούνται για να δικαιολογήσουν την τακτική τους
.

π. Ιωήλ Κωνσταντάρος, «Αγία Γραφή και Ιεροί Κανόνες», http://thriskeftika.blogspot.gr/2014/01/blog-post_5959.html

κυπριανός χ
Και αυτά, μεν, για όσους κατά την ιδίαν γνώμη ερμηνεύουν τους ιερούς Κανόνες και "δρασκελίζουν στους χώρους των ποικίλων σχισμάτων". Ο π. Ιωήλ έχει αναλάβει τον καλόν αγώνα της επαναφοράς  "εντός εκκλησίας" των πλανεμένων (αποτειχισθέντων) ή σχισματοαιρετικών (του παλαιού των ημερών) αδελφών.
Τίποτα όμως δεν μας λέει περί του τί γίνεται με όσους τους έχουν καταργήσει αποκαλώντας τους (ιερούς Κανόνες) "τείχη του αίσχους" ; Ποιους πρέπει να ακολουθήσουν οι πιστοί ; Εκείνους οι οποίοι κατά την ιδίαν γνώμη - εμπίπτει εδώ και η περίπτωση του π. Ιωήλ - ερμηνεύουν τους Κανόνες, ή εκείνους οι οποίοι τους έχουν βγάλει έξω από τα τείχη - είναι τα όρια των ι. Κανόνων ; Ιδού η απορία του ψάλτη.

Η διδαχή του π. Ιωήλ είναι αλλοπρόσαλλη. Ενώ υποστηρίζει ένθερμα τους Κανόνες, συντάσσεται με εκείνους που τους πέταξαν έξω από τα τείχη. Επόμενο, λοιπόν, οι εντός παραμένοντες να είναι πλέον τρόφιμοι Ψυχιατρικού ασύλου.

Η "φωλιά του λύκου"

" Ιωάννης Κορναράκης : 

Ο ΙΕ΄ κανόνας της πρωτοδευτέρας, σας δίνει το δικαίωμα να διακόψετε το μνημόσυνο των πατριαρχών, αρχιεπισκόπων και επισκόπων. Δεν το κάνετε όμως, και δεν θα το κάνετε ποτέ! "

Βλέπε http://orthodox-voice.blogspot.gr/2014/01/blog-post_8474.html

κυπριανός χ :

Και αντ΄ αυτού, ο μεν π. Ζήσης θα αρκείται στις απο βίντεο καταγγελίες του οικουμενισμού, ο δε π. Μεταλληνός θα συνεντευξιάζεται - ομοίως από βίντεο - με αναθεωρητές του Μαρξισμού. Όπου, εδέησε επιτέλους να καταλάβουν (οι αναθεωρητές) τη συγγένεια Μαρξισμού και Ορθοδοξίας. Ομοίως κατάλαβαν και οι δικοί μας νεοορθόδοξοι πόσο κοντά βρίσκονται με τους Μαρξιστές, όπως με τους προτεστάντες και τους παπικούς. Οι τελευταίοι όμως (παπικοί και προτεστάντες) είναι οικουμενιστές. Οι μαρξιστές των αναθεωρημένων απόψεων δεν είναι και μας καλούν να βγούμε στους δρόμους με τα κουζινομάχαιρα, να κάνουμε τη νέα μας Επανάσταση. Το απαιτεί η διαλεκτική, των πραγμάτων, φύση.

Ο Ξηρός θα γίνει ο νέος Σπάρτακος, ή μάλλον ο δικός μας Τσε Γκε Βάρα (βαράτε με κι ας κλαίω).

Ερώτημα : Οι χριστιανομαρξιστές τύπου π. Μεταλληνού συνιστούν στο ποίμνιο να πιάσει τα κουζινομάχαιρα και να βγεί στους δρόμους; Διότι έτσι διδάσκουν οι αναθεωρητές. Κανένας από τους μεν, ή τους δε, ποτέ δεν είπε ότι μόνο με αδειανές κάλπες κάτι θα μπορέσουμε να κάνουμε, ή τουλάχιστον να δείξουμε σε πρώτη παγκόσμια προβολή, ότι οι τριακόσιες χιλιάδες (περίπου, εδώ σε μας) μισθωτοί ψηφοφόροι (τόσους μπορεί να ταΐσει το σύστημα) συμπαρασύρουν τα 6 με 7 εκατομμύρια των υπολοίπων, όπου και οδηγούνται στη "φωλιά του λύκου".  Αλλού, αυτές οι 300.000 κάνουν επαναστάσεις και βλέπε Λιβύη, Αίγυπτο, Συρία, τώρα Ουκρανία. Δεν θα αργήσουν να γίνουν τα ίδια κατά Ινδία μεριά ή ακόμη και στην Κίνα. 
Παρένθεση, κάτι πήγε να γίνει κι εδώ, αλλά η δημοκρατία νίκησε. Υπήρξαν οι γερές πλάτες του κ. Σαμαρά και των υπολοίπων του συστήματος.

Αυτό δεν το διδάσκει ο Μαρξ, οι αναθεωρητές του, και οι αντιοικουμενιστές νεοορθόδοξοι. Μόνο κάποιες "χαμένες απόψεις"  ακούγονται - αν ακούγονται - κι αυτές από παλαιοημερολογίτες ... .

Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

Ένας διάλογος ... εν κατανύξει

Από τα σχόλια στο ιστολόγιο http://katanixis.blogspot.gr/2014/01/2004.html . Είναι από τα προβαλλόμενα σαν ορθόδοξο. Περί αυτού καυχάται ο π. Νικόλαος Μανώλης. Διότι έχει πάρα πολλές επισκέψεις στο YouTube - βίντεο με ομιλίες γερόντων και δικές του - ευχαριστώντας απαραιτήτως τους μαθητές και επισκέπτες του. Αυτοί είναι οι σημερινοί, εκ της καινοτομίας, ορθόδοξοι.

κυπριανός χ
Διέγραψα το μήνυμα αυτό ( 16/01/2014 - 11:23 π.μ. ) διότι ξέφυγε ημιτελές. Σας το έστειλα πλήρες, αλλά ενταφιάσθηκε, χωρίς την απαραίτητη "νεκρώσιμη ακολουθία" (Άμωμος). Το περίμενα, το απαγορεύουν οι ιεροί Κανόνες δια πάντα εκτός εκκλησίας ευρισκόμενο. Και αυτοί είναι μόνο οι σχισματοαιρετικοί παλαιοημερολογίτες. Άλλοι δεν υπάρχουν.

- Ανώνυμος
Η ύπαρξη και άλλων σχισματοαιρετικών , εκτος απο τους παλαιοημερολογήτες σαν και σένα , σε τί σε δικαιώνει αδερφέ;


κυπριανός χ
" Η ύπαρξη και άλλων σχισματοαιρετικών , εκτος απο τους παλαιοημερολογήτες σαν και σένα , σε τί σε δικαιώνει αδερφέ; "

Ότι πήγα "άψαλτος" αδελφέ. Θέλεις ένα παράδειγμα ;

" Χαράλαμπος
Γιατί δεν δημοσιεύσατε το άλλο μου σχόλιο; Γιατί μόνο το δεύτερο; "

Κατάνυξις Ιστολόγιο
Περιείχε προσβλητική έκφραση στα όρια της ύβρεως... "


Νόμους περί εικασίας ( : εχθροπάθειας, συναίνεσης προσφοράς οργάνων και ό,τι ακολουθήσει ένεκεν πολιτικής ορθότητας ) δεν θεσπίζουν μόνο οι πολιτικοί. Θεσπίζουν και άλλοι, όπου εφαρμογή έχει πλέον η θρησκευτική ορθότητα. Φυσικά δεν αναφέρομαι σε όσα αφορούν στον Χαράλαμπο.

- Ανώνυμος
Μ ε τίποτα δε μπορώ να σε πιάσω αδερφέ.


κυπριανός χ
" Με τίποτα δε μπορώ να σε πιάσω αδερφέ "

Δεν έχει σημασία αδελφέ μου, δεν έχει σημασία. Κάποτε θα καταλάβεις, όταν αρχίσεις κι εσύ κάπου να ξεφεύγεις από την θρησκευτική ορθότητα. Τότε θα μάθεις, και προς Θεού, μη κρατήσεις κακία, μην οργισθείς, μην απελπιστείς. Συνέχισε, παρά τις αντιξοότητες που θα συναντάς και να θυμάσαι, όταν για σύμμαχο έχεις την αλήθεια, αυτή θα σου δίνει κουράγιο, μάλιστα, σε καιρούς όπως οι σημερινοί. Καθώς γινόταν πάντα, έτσι και τώρα. Η διαφορά είναι ότι οι πλαστογράφοι της αλήθειας δεν είναι όπως οι παλαιοί διώκτες της. Τώρα κυριαρχούν, φευ, εν ονόματι αυτής.

- Ανώνυμος
Θρησκευτική ορθότητα ,κακώς νοουμένη κατα την γνώμη σου, είναι το να μην δεχόμαστε σχισματική προπαγάνδα ;Οι σχισματικοί παλαιοημερολογήτες ,που δεν δέχεστε ως έγκυρα τα μυστήρια των νεοημερολογητών, και αρα καθιστάτε το χάσμα ανάμεσά μας αγεφύρωτο,παρόλο που δεν έχουμε διαφορές στην πίστη, υπηρετείτε την αλήθεια και την δόξα του Χριστού ή κομματιάζετε κι εσείς με την σειρά σας τον άραφο χιτώνα του Χριστού;Παρόλο που λέμε οτι δεν έχουμε διαφορές στην πίστη η λαναθασμένη εκκλησιολογία σας επηρρέασε και τα πιστεύματά σας, αλλοίωσε το πνευματικό σας αισθητήριο και αυτό σας καθιστά ακατανόητους , δυσνόητους και ανόητους καμιά φορά , με την έννοια οτι δεν βρίσκετε σε σας σωστή αίσθηση των πραγμάτων και ανάπαυση.Κι εσείς δεν τηρείτε ολόκληρο το ευαγγέλιο,αλλά υπερτονίζετε την αλήθεια.Οι οικουμενιστές ανεμίζουν σαν παντιέρα την αγάπη , οι πουριτανοί ορθόδοξοι την ταπείνωση κι εσείς την αλήθεια.Πάντως την κατάνυξη δε μπορείς να την κατηγορήσεις για κακώς εννοούμενη θρησκευτική ορθότητα , πουριτανός - κότα ο π.Νικ. δεν είναι , δεν κρύβεται πίσω απο το δάχτυλό του ,ούτε φοβάται την σκιά του.


κυπριανός χ
"... η λαναθασμένη εκκλησιολογία σας επηρέασε και τα πιστεύματά σας, αλλοίωσε το πνευματικό σας αισθητήριο και αυτό σας καθιστά ακατανόητους , δυσνόητους και ανόητους καμιά φορά , με την έννοια ότι δεν βρίσκετε σε σας σωστή αίσθηση των πραγμάτων και ανάπαυση "

Κρατήστε λοιπόν κι εσείς τη δική σας σωστή εκκλησιολογία με το επίσης δικό σας σωστό πνευματικό αισθητήριο και την συνοδό ανάπαυση, μνημονεύοντας τους αμνημόνευτους και κοινωνούντες με τους ακοινώνητους, Παρένθεση,"κάνε το για χάρη μου" γ. Εφραίμ Αριζόνα προς γ. Αγάθωνα, όταν ο τελευταίος απείλησε τον οικουμενικό με διακοπή μνημοσύνου. Ο πρώτος του συνιστούσε να μη το κάνει.

" Πάντως την κατάνυξη δε μπορείς να την κατηγορήσεις για κακώς εννοούμενη θρησκευτική ορθότητα ... ".

Λάθος. Μιλώ εκ πείρας. Η Διαχείριση του ιστολογίου γνωρίζει περισσότερα ( : Προς πάντα ενδιαφερόμενο) για όσους πηγαίνουν ... άψαλτοι.

- Ανώνυμος
Η στάση μας πρέπει να πηγάζει απο όλο το Ευαγγέλιο και την Αγία Παράδοση και όχι μόνο απο την αλήθεια.


κυπριανός χ
"Οι οικουμενιστές ανεμίζουν σαν παντιέρα την αγάπη , οι πουριτανοί ορθόδοξοι την ταπείνωση κι εσείς την αλήθεια ... Η στάση μας πρέπει να πηγάζει από όλο το Ευαγγέλιο και την Αγία Παράδοση και όχι μόνο από την αλήθεια". Δικά σας κι αυτά.

Δεν είσαστε μόνο κακοί συνομιλητές, είσαστε και παραχαράκτες της αγίας Γραφής και της ιερής Παράδοσης με αυτά που λέτε ή γράφετε. Όταν εμείς αναφερόμαστε στην αλήθεια δεν αοριστολογούμε :
«26 Ὅταν δὲ ἔλθῃ ὁ παράκλητος ὃν ἐγὼ πέμψω ὑμῖν παρὰ τοῦ πατρός, τὸ Πνεῦμα τῆς ἀληθείας ὃ παρὰ τοῦ πατρὸς ἐκπορεύεται, ἐκεῖνος μαρτυρήσει περὶ ἐμοῦ·» (Ιν. ιε΄ 26)
«όταν δέ έλθη εκείνος, το Πνεύμα της αληθείας, οδηγήσει υμάς εις πάσαν την αλήθειαν» (Ιν. ις΄ 13)

Στον παράκλητο, το Πνεύμα της αληθείας αναφερόμαστε κατά τον ειπόντα : α) ἐγώ εἰμι ἡ ὁδὸς καὶ ἡ ἀλήθεια καὶ ἡ ζωὴ καί β) ἀλλ' ἐγὼ τὴν ἀλήθειαν λέγω ὑμῖν· συμφέρει ὑμῖν ἵνα ἐγὼ ἀπέλθω. ἐὰν γὰρ ἐγὼ μὴ ἀπέλθω, ὁ παράκλητος οὐκ ἐλεύσεται πρὸς ὑμᾶς.

Η αίρεση, όπως κάθε αίρεση, προκαλεί διανοητικό βραχυκύκλωμα και όποιος έχει πηγή του τον παράκλητο, το Πνεύμα της αληθείας : αγία Γραφή και ιερή Παράδοση, διαγράφεται με μια μονοκοντυλιά. Πείτε μου, λοιπόν, εσείς τι ανεμίζεται ; Μόνο τα κατάλληλα του βραχυκυκλώματος, τα δε άλλα τα υποστέλλεται ; Να γράψω "θάβετε άψαλτα" δεν θα είχα άδικο. Εσείς έχετε τα δικά σας κριτήρια και όπως γράψατε "η καλώς νοούμενη θρησκευτική σας ορθότητα είναι να μην δεχόσαστε σχισματική προπαγάνδα".
Την ίδια τύχη θα έχει, μάλλον, και τούτο το σχόλιο. Να είστε καλά.

Υστερόγραφο
Αν έχετε το θάρρος της γνώμης, δώστε στους αναγνώστες σας το σχόλιο που πήγε άψαλτο : "Προς πάντα ενδιαφερόμενο". Δηλαδή, χωρίς να μπείτε στον κόπο να το δημοσιεύσετε, δείχνοντας - λόγοι προστασίας του ποιμνίου - την σχισματική προπαγάνδα του γράφοντος. 

Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

" εκείνος που σε δημιούργησε χωρίς να σε ρωτήσει, δεν μπορεί να σε σώσει χωρίς να σε ρωτήσει "


Ο τίτλος του άρθρου προέρχεται από ρήση πνευματικού - φευ, ορθόδοξου - γέροντα και διερωτώμαι : Είναι δυνατόν να υπάρχουν άνθρωποι, που έχουν αφιερώσει τη ζωή τους στο μοναχικό ιδεώδες και να λένε αυτά τα απίστευτα πράγματα; Και όμως, ναι, είναι δυνατόν! Αν δεν καταλαβαίνετε πόσο απαράδεκτο είναι αυτό το απόφθεγμα του, υποτίθεται, πνευματικού διδασκάλου, προσέξτε :

Ο ευλογημένος προτάσσει το "εκείνος που σε δημιούργησε", εννοώντας βεβαίως τον άγιο Θεό. Στη συνέχεια όμως συμπληρώνει το "χωρίς να σε ρωτήσει". Αλλά, τούτο εδώ, πώς προκύπτει; Μήπως ο Θεός έπρεπε να μας ρωτήσει πριν μας δημιουργήσει; Και ποιον θα ρωτούσε; Το ερώτημα, θα έλεγε κάποιος, είναι ρητορικό, αλλά, απαντώ, σε τόσο σοβαρά θέματα, ερωτήματα φύσεως ρητορικής δεν έχουν θέση.

Προφανώς, ο δήθεν πνευματικός αγνοεί την εξ αγάπης δημιουργία. Όταν η αγάπη ( ο Θεός) δημιουργεί δεν υποβάλλει εις εαυτήν το ερώτημα : Να το κάνω αυτό ή να μη το κάνω. Όλα όσα δημιούργησε ήταν όλα απόρροια της απερινόητης αγάπης, μέγιστη δε απόδειξη το "ποιήσωμεν ἄνθρωπον κατ᾿ εἰκόνα ἡμετέραν καὶ καθ᾿ ὁμοίωσιν" . Όταν όμως παρεμβαίνει η μιζέρια, τότε αρχίζουν να τίθενται τα μίζερης φύσεως ερωτήματα, όπως "εκείνος που μας δημιούργησε δεν μας ρώτησε". Και αυτό, υποτίθεται, έχει πνευματικό βάθος!

Το βλέπουμε, καθώς στη συνέχεια συμπληρώνει : "δεν μπορεί να σε σώσει, χωρίς να σε ρωτήσει". Δηλαδή, πάλι έχουμε να κάνουμε με ένα ερώτημα. Τούτο όμως είναι ερώτημα προς σωτηρία. Αλλά δεν είναι, είναι μια μεγαλειώδης απάτη. Διότι ο πνευματικός της απώλειας μας λέει ότι ο άγιος Θεός είναι εκείνος που μας ρωτά : Θέλεις να σωθείς ή δεν θέλεις; Αυτό δεν ισχύει, όπως δεν ίσχυσε στην περίπτωση της παραβολής του Ασώτου. Δεν ρώτησε ο Θεός τον Άσωτο αν θέλει να σωθεί, ο Άσωτος "εἰς ἑαυτὸν ἐλθὼν εἶπε ... ἀναστὰς πορεύσομαι πρὸς τὸν πατέρα μου" . Ο άγιος Θεός θέλει όλοι οι άνθρωποι να σωθούν, όχι όμως κατόπιν δικής του ερώτησης προς εμάς

Φαίνεται ότι οι άνθρωποι προ της θείας Ενανθρώπησης είχαν το βασανιστικό και αναπάντητο γι΄ αυτούς ερώτημα (: γιατί δεν μας ρώτησαν) προς τους θεούς, το θεό, ή εν πάση περιπτώσει προς κάποιο ανώτερο νου. Η μιζέρια τους ήταν το "ποιος μας ρώτησε;". Η ίδια κακομοιριά επαναλαμβάνεται ακόμη σήμερα., αλλά πλέον έχει την απάντηση . Αυτή όμως έχει δόλο. Διότι δεν απαντά στο ερώτημα. Αποκρίνεται με το "για να σωθείς". Δηλαδή, ο θεός μας έφτιαξε χωρίς τη δική μας γνώμη και αυτό είχε συνέπεια να χαλάσουμε. Αν μας ρωτούσε θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα. Λόγω όμως του χαλασμού, για τον οποίο βέβαια δεν ευθύνεται το ερώτημα - αυτό κρατήστε το - ερχόμαστε τώρα εμείς και του ζητάμε να μας σώσει. Και αντί να ζητάμε βοήθεια ομολογώντας το "ὅτι οὐ δικαιωθήσεται ἐνώπιόν σου πᾶς ζῶν", μεταθέτουμε το ερώτημα στο θεό, ο οποίος τώρα μας ρωτά αν θέλουμε να μας σώσει, αν και δεν φταίμε σε τίποτα. Το "γιατί δεν μας ρώτησε" έχει την απάντηση "επειδή θέλουμε να σωθούμε". Αλλά δεν σώζεται κανείς.

Αυτά δεν είναι ανοησίες. Είναι κάτι σοβαρότερο, αφού πρόκειται περί αφανισμού ή σωτηρίας της έμμορφης και αθάνατης ψυχής. Σώζεται, αν και εφόσον, αναρωτηθεί τι θα ήταν προτιμότερο : Να βρίσκεται στην ανυπαρξία, στο τίποτα, ή να είναι δέκτης αυτού που έχει, αυτού που είναι. Διότι αυτό που έχει ο άνθρωπος και αυτό που είναι, δεν είναι άλλο από τη Ζωή. Η κακομοιριά προτιμά τον αφανισμό στην αιώνια κρίση, θέλει το τίποτα στην ατελεύτητη βάσανο,  και διαρκώς επαναλαμβάνει με άλλοτε άλλο τρόπο, αλλά και σχήμα, το ερώτημα : Γιατί δεν μας ρώτησε αυτός που μας δημιούργησε;

Υστερόγραφο  15/01/2014

Επειδή η καινοτομία, όπως άλλωστε και κάθε αίρεση, προκαλεί διανοητικό βραχυκύκλωμα, έτσι ώστε αυτός που διαβάζει να μην καταλαβαίνει αυτά που διαβάζει - διότι είναι πέρα και έξω από όσα η καινοτομία, δηλαδή η αίρεση, διδάσκει - συνοψίζω :

Τι μας λέει με λίγα λόγια αυτό το "εκείνος που σε δημιούργησε χωρίς να σε ρωτήσει, δεν μπορεί να σε σώσει χωρίς να σε ρωτήσει"; Λοιπόν, μας λέει ότι ο θεός (τους) μας έπλασε για να χαλαστούμε - σημείωση, αν μας ρωτούσε, υποθέτουν και κάθε νοήμων δεν θα είχε ουδένα λόγο να το αποκλείσει, αυτό δεν θα γινόταν - και τότε έρχεται να μας ρωτήσει αν θέλουμε, ή αν δεν θέλουμε, να μας σώσει. Και ακόμη πιο επεξηγηματικά  : Ο θεός (τους) μας έπλασε για να δικαιολογήσει την ύπαρξή του με την ερώτηση : "θέλετε ή δεν θέλετε να σας σώσω"; Μας έπλασε χωρίς να μας ρωτήσει και έρχεται να μας σώσει, αφού χαλάσαμε, κατόπιν δικής του ερώτησης προς τους χαλασμένους !

Αν αυτά έχουν ίχνος Ορθοδοξίας, αν έχουν ψήγματα θεολογίας, αν είναι δυνατόν να γίνουν δεκτά από την Εκκλησία, τότε πρέπει να δεχτούμε ότι στραβά αρμενίζαμε από τη Γέννηση του Κυρίου μέχρις ότου ανέτειλε το φως της καινοτομίας, δηλαδή της αίρεσης, μέσα στην οποία μας βούτηξαν από το 1924 και κάτι πιο πριν.

Βλ. ιστολόγιο "Κατάνυξη"  http://katanixis.blogspot.gr/2014/01/2004.html  και το σχόλιο από κάποιον με "όνομα"  Σι.Δε.Νι :  "Κύριε Κυπριανέ Χριστοδουλίδη , μπήκα στο ιστολόγιό σου και πήγα στην παραπομπή σου και ήθελα να σε ρωτήσω....καταλαβαίνει κανείς άλλος εκτός απο σενα τί γράφεις;"

Το "όνομα" Σι.Δε.Νι εκ των Σί-γμα, Δέ-λτα και Νι.

Ακόμη, διαβάστε κι αυτό για να δείτε πού μας πηγαίνουν :
http://kyprianoscy.blogspot.gr/2012/11/blog-post_7917.html

Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

Το αυτονόητο του ... αυτονόητου και ανόητου



Η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, σχεδόν τρία χρόνια μετά το ξέσπασμα του εμφυλίου πολέμου στη Συρία, που έχει κοστίσει τη ζωή σε τουλάχιστον 130.000 συνανθρώπους μας και έχει προκαλέσει πρωτοφανή ανθρώπινη κρίση, δηλώνει τα ακόλουθα :

"Τη νέα χρονιά, όλοι μαζί, ο καθένας από τη δική του πλευρά, με κάθε δύναμη που διαθέτει, οφείλει να πράξει το αυτονόητο : να στέρξει τους συνανθρώπους μας που δοκιμάζονται σκληρά, βιώνοντας ουσιαστικά την επίγεια κόλαση".

Ακολουθούν και άλλα σχετικά διάφορα με νότα χριστιανική και φιλάνθρωπη. Μπορείτε να τα διαβάσετε : http://thriskeftika.blogspot.gr/2014/01/blog-post_6822.html

κυπριανός χ
Αυτό μόνο βρήκε να πει η Ιερά Σύνοδος ; Ότι αυτονόητο είναι το ... αυτονόητο ; Δηλαδή, ο καθένας να στέρξει αυτούς που δοκιμάζονται σκληρά ;

Φαίνεται, καθόλου δεν την ενδιαφέρει πώς φθάσαμε, ώστε "ο καθένας να στέρξει τους δοκιμαζόμενους". Αδιαφορεί - κρίνει πως δεν την αφορά - με την πλεονεξία των κυριευόντων της γης, που έχουν στόχο την εγκαθίδρυση της παγκόσμιας αυτοκρατορίας τους, χωρίς να λογαριάζουν τίποτα και κανένα. Πληρώνουν επαναστάτες, εξαγοράζουν κυβερνήσεις, μας φορτώνουν με μισθωμένους λαθρομετανάστες, μέσα σε ένα όργιο ψεύδους ένεκεν "ανθρωπίνων δικαιωμάτων".

Το διάχυτο και παγκόσμιο ψεύδος της πολιτικής κακουργίας, θεώρησε σκόπιμο να μην το αναφέρει η διπλωματία της Ιεράς Συνόδου. Βρίσκεται (η διπλωματία) εκεί όπου βρίσκεται, για να εξαντλεί το ρόλο της και το έργο της σε ευχολόγια του τύπου : Να πράξουμε το αυτονόητο ... του αυτονόητου, αλλά και ανόητου, δηλαδή να στέρξουμε τους δοκιμαζόμενους στη Συρία.
Εύγε!

Μαθήματα οικουμενισμού, καινοτομίας και νεοορθοδοξίας





Ακούστε προσεκτικά το μάθημα που παραδίδει ο π. Νικόλαος Μανώλης σε νεαρούς, υποθέτω, με εκκλησιαστικά - όχι θρησκευτικά - ενδιαφέροντα. Ο γράφων έμεινε στο σημείο που ευθύς θα διαβάσετε, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα μπορούσαν και πολλά άλλα να λεχθούν. Για παράδειγμα, η κατακλείδα της ομιλίας "περί υπακοής". Αλλά, ας αφήσουμε για άλλους να συμπληρώσουν εκείνοι όσα παραλείπει η ατελής δική μου γραφίδα.

Η ανάρτηση αυτή οφείλεται στο ιστολόγιο http://orthodox-voice.blogspot.gr/2014/01/blog-post_7565.html  και στον μαχόμενο τον καλόν αγώνα αδελφό, κύριο Κωνσταντίνο Αργυρακόπουλο.

Ακούσαμε από τον π. Ν. Μανώλη :

"Αν υπάρχει προσωπολατρεία εκεί υπάρχει διάβολος, εκεί υπάρχει συναίσθημα, στην αγάπη προς το γέροντα (σ.σ. εννοεί το γ. Αγάθωνα της ΙΜ Κωσταμονίτου) δεν υπάρχει συναίσθημα, είναι η αγάπη που είχαν και οι Μαθητές (...) οι Μαθητές δεν είχαν συναισθηματική αγάπη, είχαν βιωματική ..."

κυπριανός χ
Αυτά και πολλά άλλα μας (τους) μαθαίνει ο π. Νικόλαος Μανώλης, όταν του ζητήθηκε να μας (τους) πει «σε τι διαφέρει η αγάπη της προσωπολατρείας από την κατά θεόν αγάπη». Ουδείς βρέθηκε, ούτε καν ένας, να τον ρωτήσει : το "ο θεός αγάπη εστί" είναι αγάπη άνευ συναισθήματος; Αν όντως συμβαίνει αυτό και ο θεός αποκλείει το συναίσθημα, τότε τι είδους "βίωμα" είναι αυτό; Πώς μπορεί ο άνθρωπος, ο εντελώς στεγνός από συναίσθημα, να βιώσει αυτό το "ο θεός αγάπη εστί";
Ειλικρινά, πρόκειται περί παραλογισμού! ουδόλως απέχοντος από του να αποκεφαλίζεις έναν αλλόθρησκο, ή ετερόδοξο, επιδεικνύοντας το τρόπαιο της κεφαλής και την αιμάσσουσα μάχαιρα.

Είπε και άλλα, ότι η αγάπη προς τον θεό δεν αποκλείει να βλέπουμε ή να βρίσκουμε και σε άλλους σημεία υπολανθάνουσας αγιότητας. Εννοούσε βέβαια εντός του κύκλου της ορθοδοξίας, αλλά, και είναι εύλογο το δικό μου ερώτημα, γιατί να αποκλείσουμε άλλους; Γιατί να μη διευρύνουμε και άλλο τον κύκλο αυτό, ώστε όχι μόνο να είναι ο περίκλειστος των ορθοδόξων αλλά και πάντων «με διαφορετικές λατρευτικές εκφράσεις» ( + Δαμασκηνός Ελβετίας ).
Με αυτά και άλλα παρόμοια έκλεισε η περίοδος της "ναρκισσευόμενης ορθοδοξίας", κατά τον π. Ι. Ζηζιούλα, αν δεν απατώμαι.

Έχω γράψει αρκετά στο ιστολόγιο που φροντίζω, αλλά κρίνω σκόπιμο να επαναλάβω : Ιδού η νέα και μεγάλη θεολογία του εικοστού αιώνα με τον κύριο εκπρόσωπο αυτής (υπάρχουν αρκετοί άλλοι) π. Ιωάννη Ρωμανίδη. Έξω η θρησκεία και μέσα η εκκλησία της σχέσης, η βιωματική και εμπειρική εκκλησία, η οποία μιλεί για αγάπη άνευ συναισθήματος. Πώς να μην τρελαθούμε;

"Καρδίαν καθαράν κτίσον εν εμοί ο θεός και πνεύμα ευθές εγακίνισον εν τοις εγκάτοις μου". Φαίνεται, οι παραλογιζόμενοι από διδαχές γερόντων και θεολόγων, όπως ο π. Ρωμανίδης και άλλοι, την περιτομή της καρδίας την εννοούν με το να στεγνώσουμε από συναίσθημα, να το ξεριζώσουμε.. Μας θέλουν σαν τους ναζί που άκουγαν Βάγκνερ, Μότσαρτ, Μπετόβεν, και οι κρατούμενοι των στρατοπέδων συγκέντρωσης ψοφούσαν (στην κυριολεξία) από πείνα και αρρώστιες.

Αδελφέ Κωνσταντίνε,
τι "καλή εβδομάδα" να σου ευχηθώ με αυτή την "καλημέρα" που έλαβα από το ιστολόγιο της Ορθόδοξης Φωνής;

Παρένθεση
Αυτά, από έναν σχισματοαιρετικό (και Ταλιμπάν) παλαιοημερολογίτη ... παρασέρνοντα.

Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

Η χρεοκοπία του λόγου

Αντιγράφω από το ιστολόγιο http://orthodox-voice.blogspot.gr/2014/01/blog-post_9276.html

Σήμερον τό Οἰκουμενικόν Πατριαρχεῖον, ἄνευ Πανορθοδόξου Συνόδου ἤ Οἰκουμενικῆς ἀποφάσεως, ἀναγνωρίζει τούς Κόπτας ὡς Ὀρθοδόξους, ἀκυρώνων οὐσιαστικῶς τήν Δ´ Οἰκουμενικήν Σύνοδον, ἡ ὁποία τούς ἐκήρυξεν αἱρετικούς Χριστιανούς. Τό Οἰκουμενικόν Πατριαρχεῖον εἶναι ἡ κυριωτέρα ἰσοπεδωτική «μπουλντόζα» τῆς παγκοσμιοποιήσεως εἰς τόν χῶρον τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. Δι᾽ αὐτό τό Σύμβολον τῆς Πίστεως, τό ὁποῖον κηρύσσει τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησία ὡς Μίαν καί πραγματικήν Ἐκκλησίαν τοῦ Χριστοῦ, τῶν Ἀποστόλων καί τῶν Ἁγ. Πατέρων, δέν ἔχει οὐδεμίαν ἀξίαν. Τό αὐτό ἰσχύει καί διά τάς Οἰκουμενικάς Συνόδους, εἰς τάς ὁποίας οἱ Ἅγιοι Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας ἔδιδον μάχας ὑπέρ τῆς πίστεώς μας. Ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης καί οἱ περί αὐτόν Οἰκουμενισταί Ἀρχιερεῖς δέν σέβονται τίποτε.

"Oρθόδοξος Τύπος" αρ. φύλ. 1988.

κυπριανός χ :

Υποθέτω παρόμοια "πύρινα" άρθρα θα έγραφε ο "Ορθόδοξος Τύπος" και το 1965, όταν έγινε η άρση των αναθεμάτων με τον Αθηναγόρα. Τότε δεν είμαστε failed state (χρεοκοπημένo κράτος και προς πώληση χώρα), όπως σήμερα, όπου κι αυτός ακόμη ο λόγος έχει πλέον χρεοκοπήσει. Δανεικό τον είχαμε κι αυτόν. Τον αγοράζαμε από τα Δυτικά πανεπιστήμια

Τα σημάδια ήταν ορατά από τότε, αλλά ποιος τα έβλεπε; Οι σχισματικοί παλαιοημερολογίτες ; Ε, όχι βέβαια!

Τώρα κάτι θα κάνουμε, αλλά μένοντας πάντα συνεπής στη σιωνιστική καινοτομία. Και η διαστροφή : "τοῖς πᾶσι γέγονα τὰ πάντα, ἵνα πάντως τινὰς σώσω"  - και πάντως, η πατρίδα μπήκε στην κρεατομηχανή του κιμά - συνεχίζεται. Παρένθεση, οι είλωτες θα ζουν όπως ζούσαν οι σοβιετικοί πολίτες : "καμαρούλα μια σταλιά / δυο επί τρία" κλπ.

Είδαμε και πάθαμε να τη φτιάξουμε - την πατρίδα, όχι την καμαρούλα -, ιστορική κατάκτηση θεωρήθηκε η απαλλαγή μας από αυτοκράτορες και αυτοκρατορίες, πρόοδο το ονόμασαν. Τώρα η πρόοδος είναι το "πισωγύρισμα", πάμε για παγκόσμια αυτοκρατορία με ένα παγκόσμιο νόμισμα και μια παγκόσμια οικονομία. Ο σταλινισμός (*) θα μας επιβληθεί με δημοκρατικές διαδικασίες.
Να γράψω κι άλλα, δεν χρειάζεται.

(*) Κατά τη θεωρία (είναι το "δυνάμει" στα θεολογικά) έχουμε τον μαρξισμό, κατά την πράξη (είναι το "ενεργεία" στα θεολογικά) το σταλινισμό - αναμίξ τώρα με τον ανωνύμως φερόμενο καπιταλισμό. Ο Στάλιν δεν ήταν έξυπνος, προσωποποίησε τον κομμουνισμό και απέτυχε. Άσε, δε, που φαλκίδευσε τη δημοκρατία και την ελευθερία ... .

Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

Ο οικουμενικός Βαρθολομαίος έρχεται να μας ευλογήσει !


Από την είδηση :

"Ὁ Πατριάρχης εἰς Ἀθήνας (...) κατόπιν προσκλήσεως τοῦ Ἐξοχ. Πρωθυπουργοῦ τῆς Ἑλλάδος κ. Ἀντωνίου Σαμαρᾶ, ( διά νά ) μετάσχῃ εἰς τήν τελετήν τῆς ὑπό τῆς Ἑλλάδος ἀναλήψεως τῆς προεδρίας τοῦ Συμβουλίου τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως διά τό πρῶτον ἑξάμηνον τοῦ τρέχοντος ἔτους 2014"
Πηγή "Φως Φαναρίου"

κυπριανός χ
Ανήκουστος και πρωτάκουστος εξευτελισμός! Μια χρεωκοπημένη χώρα, τελούσα υπό την κηδεμονία τοκογλύφων και κλέπτουσα τον ιδρώτα πλείστων έντιμα εργασθέντων και εργαζόμενων - μαζί τα φάγαμε, απάντησαν οι ψηφοθήρες -, αναλαμβάνει την προεδρία και έρχεται να ευλογήσει την ανάληψη - δια την κατασπατάληση των ληφθέντων δανεικών - ο οικουμενικός Βαρθολομαίος!!

Κυριολεκτικό κατάντημα, πλήρης υποτέλεια, απίστευτη έλλειψη στοιχειώδους υπερηφάνειας. Έστω και ελάχιστη αν υπήρχε - αναφέρομαι όχι στην εγωκεντρική υπερηφάνεια, αλλά στην υπερηφάνεια την απορρέουσα από σεβασμό και αξιοπρέπεια - αυτός ο πρωθυπουργός "με τις πλάτες", για να μη βουλιάξει η πατρίδα μας σημειωτέον, όφειλε να ευχαριστήσει την λεγόμενη Κομισσιόν και να επιστρέψει τον τίτλο της "προεδρίας" και του "προεδρεύοντος" χρεοκοπημένου αχυράνθρωπου. Ο οποίος ασκεί καθήκοντα πρωθυπουργού ... με τσόντα και με εντολές των δανειστών.

Τι θα διαφημίζει αυτός ο προεδρεύων ; Τη χρεωκοπία, την υποτέλεια, τη δουλοφροσύνη, την απώλεια κάθε ίχνους αυτοσεβασμού και κάθε ψήγματος αξιοπρεπούς υπερηφάνειας ; Ή μήπως το αηδιαστικό "μαζί τα φάγαμε", της διαβόητης πλέον "συλλογικής ευθύνης"; Υπάρχει μήπως κάτι άλλο που δεν το γνωρίζουμε ; Δεν το νομίζω.

Και, να, από κοντά ο οικουμενικός Βαρθολομαίος. Για να βάλει κι αυτός τις δικές του "πλάτες" με την βακτηρία της ποιμαντικής ράβδου, το δίχως άλλο, ή των τεσσάρων ποδών του θρόνου επί του οποίου κάθεται. Αλλά με μπαστούνια και καρεκλοπόδαρα η πατρίδα δεν στέκει όρθια. Με αυτά μας χτυπούν αλύπητα στην πλάτη, όμως, οι τυφλοί κατά τον νου, ο πρωθυπουργός της τσόντας και ο οικουμενικός του αφώτιστου Φαναρίου, δεν τα βλέπουν. Η υπερήφανη Ελλάδα τρώει τους ραβδισμούς στην πλάτη και ο μεν ένας δηλώνει αισιόδοξος (σαξές στόρι), δηλαδή αντέχουμε στον ανελέητο δαρμό, ο δε έτερος έρχεται να μας ευλογήσει για να μας ενισχύσει ο Κύριος στο μαρτύριο. Η ράβδος του και τα καρεκλοπόδαρα του θρόνου του μας σπάνε τα "παΐδια".

Εγώ δε είμι σκώληξ και ούκ άνθρωπος, όνειδος ανθρώπων και εξουθένημα λαού ... Περιεκύκλωσαν με μόσχοι πολλοί, ταύροι πίονες περιέσχον με ... ΄Ωρυξαν χείρας μου και πόδας μου· εξηρίθμησαν πάντα τα οστά μου ... Εμίσησα εκκλησίαν πονηρευομένων και μετά ασεβών ου μη καθίσω ... Προς σε, Κύριε, κεκράξομαι, ο Θεός μου, μη παρασιωπήσης απ΄εμού και ομοιωθήσομαι τοις καταβαίνουσιν εις λάκκον ... Δός αυτοίς Κύριε κατά τα έργα αυτών και κατά την πονηρίαν των επιτηδευμάτων αυτών

Πρόσθες αὐτοῖς κακά, Κύριε, πρόσθες αὐτοῖς κακά, τοῖς ἐνδόξοις τῆς γῆς.

Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

Το μυστήριον της ανομίας



Πάλι γράφετε πολλά κύριε Ευστάθιε (*). Δεν θα σας παρακολουθήσω και ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ, ως προς την ενότητα, η οποία για σας " σημαίνει να πιστεύουμε αληθινά ορθόδοξα με την πίστη που μας παρέδωσαν ο Χριστός, οι Απόστολοι και οι άγιοι Θεοφόροι πατέρες, θαυματουργοί Μάρτυρες και Ομολογητές ", θέλω να σας ρωτήσω : Αυτό το "αληθινά ορθόδοξα" δεν σημαίνει ότι αυτή την πίστη, την αληθινή και ορθόδοξη, την παραλάβατε και από κάποιους που σας γέννησαν ; Διότι δεν νομίζω να ξεφυτρώσατε από το πουθενά, έτσι δεν είναι ; Αυτοί λοιπόν οι παλαιοί γεννήτορες οι δικοί σας, αλλά και οι δικοί μου, γιατί δεν δέχτηκαν αυτό το ημερολόγιο και χρειάστηκαν 500 χρόνια να καταλάβουμε ότι τα ημερολόγια (εορτολόγιο για την ακρίβεια) δεν έχουν σχέση με το Δόγμα ; Βέβαια, λέγοντας Δόγμα δεν αφήνουμε έξω την πίστη, έτσι δεν είναι ; Δόγμα και πίστη δεν είναι άσχετα. Κάθε τι που βλάπτει το Δόγμα, οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια σε βλάβη της πίστης και αντιστρόφως. Κάνω λάθος ;

Λοιπόν, για να μην τα πολυλογούμε, αν οι ειδωλολάτρες πρόγονοι ασπάστηκαν τη Χριστιανοσύνη - οπότε πλέον μιλάμε για πατέρες και όχι προγόνους - και μας παρέδωσαν την εις Χριστόν πίστη, των Αποστόλων, θεοφόρων πατέρων κλπ. - γιατί τώρα εσείς αυτή την πίστη, που παραλάβατε από Ορθόδοξους γονείς, την εγκαταλείπετε, προφασιζόμενος ότι "η ενότητα δεν έχει σχέση με το ημερολόγιο" ; Έχει σχέση, διότι σε άλλες μέρες γιόρταζαν οι προ υμών γεννήτορες, σε διαφορετικές τώρα εσείς. Άγιο Πάσχα τον Μάιο, τέλος η νηστεία των αγίων Αποστόλων, διπλοί εορτασμοί με παλαιό και νέο, μνημόνευση αιρετικών. Με άλλα λόγια, κόβετε τους δεσμούς με όλους τους πριν από σας. Ήταν πλανεμένοι εκείνοι και έπρεπε εσείς να κάνετε την υπέρβαση (!) ;

Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, τότε κατά τη γνώμη μου, αφήνουμε τους πατέρες μας και ξαναγυρίζουμε στους προγόνους και στη φαγωμάρα τους, όπως άλλωστε, φευ, συμβαίνει σήμερα. Αφήσαμε την ειδωλολατρία, ασπαστήκαμε τη Χριστιανοσύνη και τώρα ξαναπιάνουμε τα είδωλα. Δεν είναι όμως τόσο εμφανή, όσο ήταν τότε με το Δωδεκάθεο. Ο πάπας με τους προτεστάντες και τους σιωνιστές δεν είναι αφελείς. Ο πρώτος - συμβάλλει εδώ και η βακτηρία του Βοσπόρου - είναι ο αντικαταστάτης του Παρακλήτου, οι άλλοι μας παρουσιάζουν τον "ένα θεό για όλους", "μια θρησκεία για όλους", οπότε τι θα κάνετε εσείς - εννοώ τους άλλους - οι εντός καινοτομίας αποτειχισμένοι ; Θα συνεορτάζετε με το "ένα θεό για όλους" της πανθρησκείας και τα εκκλησιαστικά της παραρτήματα ή δεν θα συνεορτάζετε ; Σύνοδο και συνόδους δεν θα έχετε, εντάξει, φοβάμαι όμως τούτο : Μήπως ακούσετε το ρηθέν «τὸ μὲν πρόσωπον τοῦ οὐρανοῦ γινώσκετε διακρίνειν, τὰ δὲ σημεῖα τῶν καιρῶν οὐ δύνασθε γνῶναι;». Όταν απολογούμενοι φέρετε το παράδειγμα της Εικονομαχίας και του Μάξιμου του Ομολογητή αυτή θα είναι η απάντηση. Σημείο των καιρών είναι ότι η αλήθεια απουσιάζει εκ της Εκκλησίας. Το σώμα αυτής, κλήρος και λαός, την αποφεύγει και ουδείς λόγος γίνεται για το μέγα σκάνδαλο της καινοτομίας. Εκατό χρόνια πλύση εγκεφάλου με το γνωστό επιχείρημα της ημερολατρίας ήταν αναπόφευκτο να μην οδηγήσει στο εξίσου ατόπημα : Το Εορτολόγιο δεν είναι δογματικό ζήτημα. Και οι Εικόνες δεν ήταν δογματικό ζήτημα, έγινε όμως. Αν καλώς έπραξαν, ή όχι, όσοι παρέμειναν στην παραδοθείσα πίστη, θα το απαντήσει, αν ποτέ γίνει, και μάλλον δεν θα γίνει, Οικουμενική Σύνοδος.

« Εἰσακήκοα, Κύριε, τῆς οἰκονομίας σου τὸ μυστήριον, κατενόησα τὰ ἔργα σου, καὶ ἐδόξασά σου τὴν Θεότητα». Θείας οικονομίας μυστήριο δεν είναι η καινοτομία, αυτή είναι το μυστήριο της ανομίας.

(*) Οι λεπτομέρειες για ό,τι γράφει ο κύριος Ευστάθιος στο δεσμό που ακολουθεί
http://www.entoytwnika.gr/2013/12/blog-post_24.html
Σχόλια 6 Ιανουαρίου 2014

Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

Το Ολοκαύτωμα που έρχεται ...

Το μικρό αυτό άρθρο γράφτηκε σαν σχόλιο (παρένθεση, μόνο σχόλια ξέρω να γράφω, άλλοτε μικρά και πότε μεγάλα) στο ιστολόγιο "Ανεξάρτητος-διπλωματικός Παρατηρητής" (*) . Ο Διαχειριστής του ιστολογίου κύριος Μάκης Βραχιολίδης έκρινε καλό να το παρουσιάσει και ως ξεχωριστή ανάρτηση. Τον ευχαριστώ, το δημοσιεύω και εδώ.

"Ες αύριον τα σπουδαία"

Το βρόμικο παιγχνίδι που παίζεται επί των ημερών μας και δεν θα αργήσει να φανεί, είναι η συνεργασία των προτεσταντών, εννοώ κάποιες παραφυάδες τους σε ηγετικές όμως θέσεις, με τους σιωνιστές. Αντίστοιχα, υπάρχουν κι εδώ - εννοώ στους σιωνιστές - παραφυάδες σε σημαντικές θέσεις. Ο στόχος είναι η παπική Ευρώπη, στην οποία ανήκουμε κι εμείς όχι όμως σαν Ορθόδοξοι. Ουνίτες γίναμε ή έστω ορθόδοξοι. Σε παρένθεση, ορθοδοξίες υπάρχουν πολλές.

Δεν είναι, κατά τη γνώμη μου, συμπτωματικό ότι οι χώρες που αντιμετώπισαν και αντιμετωπίζουν την οικονομική καταστροφή, τα λεγόμενα PIGS, είναι χώρες προσκείμενες στη καθολική εκκλησία: Πορτογαλία, Ιρλανδία, Ελλάδα και Ισπανία είναι χώρες με θρήσκευμα παπικό. Είπαμε, το δικό μας είναι ουνιτικό.

Το νέο ολοκαύτωμα ξεκίνησε από τις αραβικές χώρες, αφού δεν ήταν δυνατό να αρχίσει από την Ευρώπη. Άρχισε από τα πέριξ και ξέρουμε, το βλέπουμε άλλωστε, πόσο πλησιάζει. Η Συρία φλέγεται, στην Τουρκία ... κάτι ψήνεται, "ες αύριον τα σπουδαία".

(*) http://indobserver.blogspot.gr/

Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

Ο οικουμενικός ιεροδιδάσκαλος του Ισλάμ !

Είναι γνωστή η ρήξη μεταξύ δυο πρώην φίλων, του μαθητή Ερντογάν και του Μέντορος τούτου Φετουλάχ Γκιουλέν. Ο πρώτος, ευρισκόμενος σήμερα μέσα σε μια δίνη σκανδάλων, αναγκάστηκε να καλέσει σε συσπείρωση τον τουρκικό λαό γύρω από αυτόν σε διάγγελμα που πρόσφατα εκφώνησε. Μεταξύ άλλων, τα οποία μπορείτε να διαβάσετε στο σύνδεσμο όπου ο αστερίσκος (*), είπε και τα ακόλουθα

«Προσκαλώ κάθε έναν από τους 76 εκατ. ανθρώπους μας να εγερθεί, να προασπίσει την δημοκρατία και να ενωθεί μαζί μας, ώστε να γίνουμε ένα απέναντι σε αυτές τις αποκρουστικές επιθέσεις εναντίον της χώρας μας», είπε ο Ερντογάν.
Το σκάνδαλο, καθώς μας πληροφορεί η είδηση,  χαρακτηρίζεται ως η μεγαλύτερη πρόκληση που έχει κληθεί να αντιμετωπίσει ο Ερντογάν στα 11 χρόνια τη πολιτικής κυριαρχίας του, καθώς οι έρευνες εγείρουν φόβους περί ρήξης στους κόλπους του κόμματος Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης (AKΡ) σε μια χρονιά κρίσιμων εκλογικών αναμετρήσεων, αλλά και επιβράδυνσης της σθεναρής οικονομικής ανάπτυξης της Τουρκίας.

κυπριανός χ :
Δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς τι παίζεται με την Τουρκία του Ερντογάν και του κατοικοεδρεύοντα στις Ηνωμένες Πολιτείες ιεροδιδασκάλου Φετουλάχ Γκιουλέν. Ο τελευταίος ασκεί τον γνωστό ρόλο του πράκτορα των σιωνιστικών Αγγλοαμερικανικών συμφερόντων και τους σχεδιασμούς αυτών για παγκόσμια διακυβέρνηση. Από την άλλη, όμως, διεκδικητές αυτής της διακυβέρνησης είναι και οι Γερμανοί με τους Γάλλους. Σημειωτέον, σιωνιστές κι αυτοί, άλλης όμως "κοπής" η φράξιας. Νομίζω, δεν τους αρέσει ο ρόλος του κομπάρσου. Άλλους θέλουν να είναι "γλάστρες" και "μαϊντανοί", όχι αυτοί.

Εν πάση περιπτώσει, είναι σκέψεις τα παραπάνω, όσο για τον Φετουλάχ Γκιουλέν θα τον παρομοίαζα με τον δικό μας οικουμενικό Βαρθολομαίο και το επιτελείο του Βοσπόρου. Ευάριθμοι οι εδώ διαμεσολαβητές-υποπράκτορες. Διαμεσολαβητές έχει και ο Φετουλάχ Γκιουλέν στην Τουρκία, φαίνεται όμως ότι κάπου δεν υπολόγισε σωστά. Η διάβρωση, ίσως, δεν έφτασε μέχρι εκεί όπου περίμενε - διεκπεραιώνει τη διάβρωση σημειωτέον - και πάντως, ο Ερντογάν δεν είναι Σαμαράς, Βενιζέλος, Τσίπρας, Κουβέλης και το υπόλοιπο δικό μας κακό διεθνιστικό (ομογενοποιητικό) συναπάντημα.

Στην πολιτική σκακιέρα μεταξύ Γερμανών-Γάλλων και Αγγλοαμερικανών, το πρώτο πιόνι που διάλεξαν ήταν η πατρίδα μας. Σε παρένθεση, γνώμη του γράφοντος είναι ότι έτσι απάντησε η υπερατλαντική φίλη και σύμμαχος, στο γερμανικό κτύπημα της Deutsche Bank : Κατηγορήθηκε από τις αμερικανικές αρχές για (οικονομικό) "δημιουργικό" σχεδιασμό στην κατάρρευση της Lehman-Brothers. Εγράφη στον Τύπο, αλλά τη συνέχεια δεν τη μάθαμε. Τώρα είναι η σειρά της Τουρκίας με τον οικουμενικό ιεροδιδάσκαλο του Ισλάμ Φετουλάχ Γκιουλέν και τον παραδοσιακό, ας πούμε, Ερντογάν. Όσο για μας εδώ, με το ένα πόδι στην Ευρώπη και το άλλο στην Αμερική, με την βρετανική νήσο για σωσίβιο, τι ταξίδι να κάνουμε;

(*)  http://indobserver.blogspot.gr/2014/01/blog-post_9834.html