Σέ συνέχειες, από τοίχο φέησμπουκ Misha Sarov. Η Ορθογραφία είναι τών σχολιαστών
1.
Υπάρχει πατερικός σχολιασμός σε αυτό το θαυμαστό συμβάν «τηλεμεταφοράς» που περιγράφεται στο Κατά Ιωάννη Άγιο Ευαγγέλιο ;;
καὶ ἐμβάντες εἰς τὸ πλοῖον ἤρχοντο πέραν τῆς θαλάσσης εἰς Καπερναούμ. καὶ σκοτία ἤδη ἐγεγόνει καὶ οὐκ ἐληλύθει πρὸς αὐτοὺς ὁ Ἰησοῦς,
Και αφού εμπήκαν στο πλοίον, επήγαιναν στο απέναντι μέρος της θαλάσσης, εις την Καπερναούμ. Και ενώ είχε πλέον γίνει σκοτάδι, ο Ιησούς δεν είχεν έλθει εις αυτούς.
ἥ τε θάλασσα ἀνέμου μεγάλου πνέοντος διηγείρετο. Επειδή δε εφυσούσε δυνατός άνεμος, η θάλασσα όλο και εσηκώνετο εις αγριώτερα κύματα.
ἐληλακότες οὖν ὡς σταδίους εἴκοσι πέντε ἢ τριάκοντα θεωροῦσι τὸν Ἰησοῦν περιπατοῦντα ἐπὶ τῆς θαλάσσης καὶ ἐγγὺς τοῦ πλοίου γινόμενον, καὶ ἐφοβήθησαν. Αφού, λοιπόν, είχαν προχωρήσει εικόσι πέντε με τριάντα στάδια, δηλαδή πέντε έως πεντέμισυ χιλιόμετρα, βλέπουν έξαφνα τον Ιησούν να περιπατή επάνω εις την θάλασσαν, να έρχεται κοντά στο πλοίον και εφοβήθησαν.
ὁ δέ λέγει αὐτοῖς· ἐγώ εἰμι· μὴ φοβεῖσθε. Αλλ' ο Ιησούς τους είπε· “εγώ είμαι, μη φοβείσθε”.
ἤθελον οὖν λαβεῖν αὐτὸν εἰς τὸ πλοῖον, καὶ εὐθέως τὸ πλοῖον ἐγένετο ἐπὶ τῆς γῆς εἰς ἣν ὑπῆγον.
Οταν πλέον επείσθησαν οι μαθηταί ότι αυτός είναι ο διδάκαλος, έσπευσαν να τον πάρουν στο πλοίον. Και αμέσως μόλις τον επήραν, το πλοίον έφθασεν εις την ξηράν, όπου επήγαιναν
Kyprianos Christodoulides
Δέν πρόκειται περί "τηλεμεταφοράς". Είναι η συνέχεια τού θαύματος τής βάδισης επί τής θαλάσσης. Τό θαύμα συνεχίζεται καί αφού ο Κύριος εισήλθε στό πλοίο. Γιά νά τό καταλάβετε θά πρέπει νά έχετε σχετικές ιατρικές γνώσεις. Είναι η χαρακτηριστική περίπτωση, όταν κάποιος υφίσταται εγκεφαλική διάσειση, όπου χάνει τίς αισθήσεις του γιά λίγο, όταν όμως συνέρχεται, θυμάται πού καί πώς χτύπησε, αλλά δέν ξέρει πώς καί από ποιόν βρέθηκε στό Νοσοκομείο. Η διήγηση μάς λέει ότι ήταν νύκτα. Μετά δέ τήν επιβίβαση τού Κυρίου στό πλοίο καί ενώ αυτό ταλανιζόταν από τήν τρικυμμία, αίφνης βρίσκεται στήν απέναντι ακτή ! Κατά θαυμαστό τρόπο οι επιβάτες παθαίνουν μιά παροδική "διάσειση" - όχι εγκεφαλική θλάση που είναι σοβαρότερη κατάσταση - κατά θείαν παρέμβαση (σημ. είναι νύκτα) καί όταν συνέρχονται βλέπουν νά έχουν φθάσει στόν προορισμό τους. Μήν μπερδευόσαστε μέ "τηλεμεταφορές" καί άλλα ανόητα
.
Roumeliotis Dimitrios
Οι παλιοημερολογιτες προσπαθουν να αναιρεσουν τις αγιοπνευματικες εμπειριες των αγιων και μελων της Εκκλησιας, οταν αυτες αποδεικνυουν τις ενεργειες της θειας χαριτος μεσα στο νεο ημερολογιο και τους κοινωνουντας εξ ολης της Ορθοδοξιας, καθως αναιρειται το αφηγημα τους.
Αρνησις αγιου Πνευματος.
Ετσι η τωρα...Ομαδικη εγκεφαλικη διασειση και παρακρουση των αγιων Αποστολων, για να φανει ψευτης ο αγιος Πορφυριος, ο οποιος επασχε την εν αγιω Πνευματι τηλεμεταφορα του στον τοπο και τον χρονο.
Το τηλεμεταφερθεν πιατο ρυζιου του αγιου Ιωαννου του Ρωσου επαθε και αυτο καποιο ειδος εγκεφαλικης διασεισεως;
Kyprianos Christodoulides
« για να φανει ψευτης ο αγιος Πορφυριος, ο οποιος επασχε την εν αγιω Πνευματι τηλεμεταφορα του στον τοπο και τον χρονο.» (R. D)
Αναφέρθηκα μόνο στό περιγραφόμενο θαύμα τής βάδισης τού Κυρίου επί τής θαλάσσης καί τόν εν συνεχεία κατάπλου στήν αντιπέρα ακτή. Πουθενά αλλού.
Όσον δέ αφορά αυτό : «Παναγιωτης Κοκκαλιδης και ο Αγιος Πορφυριος οταν ρωτηθηκε αν υπαρχει τελος στο διαστημα ειπε ''υπαρχει''
-πως το ξερεις γεροντα?, ρώτησαν
-πηγα», απάντησε. Ουδέν σχόλιο.(βλέπε συνέχεια)
Roumeliotis Dimitrios πρός Kyprianos Christodoulides
Προς αποδειξη του αληθους της υποδειξεως μου...
Ευχαριστιες για την επιβεβαιωση...
2.
Misha Sarov
κ.Χριστοδουλιδη, διαβάστε και στις Πράξεις των Αποστόλων (Η 39) το περιστατικό με τον ευνούχο της Κανδάκης
ὅτε δὲ ἀνέβησαν ἐκ τοῦ ὕδατος Πνεῦμα Κυρίου ἥρπασε τὸν Φίλιππον, καὶ οὐκ εἶδεν αὐτὸν οὐκέτι ὁ εὐνοῦχος· ἐπορεύετο γὰρ τὴν ὁδὸν αὐτοῦ χαίρων. Φίλιππος δὲ εὑρέθη εἰς Ἄζωτον,
Roumeliotis Dimitrios
Misha Sarov
Επιδημια εγκεφαλικων διασεισεων,... ψευδος εξ αγιας Γραφης... τι να λεμε τωρα...
"Φιλιππος δε ευρεθη εις Αζωτον"...Νεοημερολογιτικη λαθροχειρια...
Kyprianos Christodoulides
Πρός Μίσα Σαρώφ : « 9 εἶπαν δὲ αὐτῷ· ἀπόστα ἐκεῖ. εἰσῆλθες παροικεῖν· μὴ καὶ κρίσιν κρίνειν; νῦν οὖν σὲ κακώσωμεν μᾶλλον ἢ ἐκείνους. καὶ παρεβιάζοντο τὸν ἄνδρα τὸν Λὼτ σφόδρα. καὶ ἤγγισαν συντρίψαι τὴν θύραν. 10 ἐκτείναντες δὲ οἱ ἄνδρες τὰς χεῖρας εἰσεσπάσαντο τὸν Λὼτ πρὸς ἑαυτοὺς εἰς τὸν οἶκον, καὶ τὴν θύραν τοῦ οἴκου ἀπέκλεισαν· 11 τοὺς δὲ ἄνδρας τοὺς ὄντας ἐπὶ τῆς θύρας τοῦ οἴκου ἐπάταξαν ἐν ἀορασίᾳ ἀπὸ μικροῦ ἕως μεγάλου, καὶ παρελύθησαν ζητοῦντες τὴν θύραν.» (Γένεσις ιΘ΄)
Ερώτηση : Μήπως υπέστη "τηλεμεταφορά" (sic) καί ο Απόστολος Παύλος ;
Roumeliotis Dimitrios
Kyprianos Christodoulides
Εαν ησουν οντως Ορθοδοξος θα εγνωριζες την τηλεμεταφωρα των Αποστολων και Αποστολικων Πατερων κατα την κοιμηση της κυριας θεοτοκου Μαριας....
Ενας αιρετικος χρονολατρης του παλιοημερολογιτισμου αμφισβητει το ευαγγελιο και την Ορθοδοξο Εκκλησια. Bussiness as usual. Λυπουμαι ειλικρινα για την πτωση
3.
Kyprianos Christodoulides
Πρός Μίσα Σαρώφ : Υποστηρίζω καί αναφέρομαι σέ συγκεκριμένα περιστατικά. Όχι σέ άλλα. Άν εσείς αυτά "τά άλλα" τά χαρακτηρίζετε καί τά ονομάζετε "τηλεμεταφορά", είναι δικαίωμά σας. Σάς έδωσα τήν εξήγηση μέ αποδεικτικά επιστημονικό, όσο καί θαυμαστό, τρόπο. Άν δέν συμφωνείτε, ουδέν πρόβλημα. Καί, παρεμπιπτόντως, δέν σάς ειρωνεύομαι, δέν σάς χλευάζω.
Kyprianos Christodoulides
Πρός Μίσα Σάρωφ : «γράφετε «νεοημερολογιτικη λαθροχειρία» για το χωρίο των Πράξεων που υπαρχει σε όλες τις ελληνικές εκδοσεις της Αγ.Γραφής και προ της αλλαγης του ημερολογίου ...τι να πούμε μετά ;»
Προφανώς δέν αναφέρεσαι σέ μένα
Roumeliotis Dimitrios
Misha Sarov Εδω οι παλιοημερολογιτες μας λενε την Ορθοδοξο Εκκλησια πλανεμενη οταν ψαλλει το απολυτικιο της Κοιμησεως της Θεοτοκου Μαριας...Και η τηλεμεταφωρα των αγιων κατα την κοιμηση της Παναγιας, εγκεφαλικη διασειση και ΠΛΑΝΗ της Ορθοδοξου Εκκλησιας;
Kyprianos Christodoulides πρός Roumeliotis Dimitrios Σού χρειάζεται ένας Φίλιππος, γιά νά μπορέσεις νά γινώσκεις ά αναγινώσκεις.
Roumeliotis Dimitrios
Kyprianos Christodoulides αυτο το λες για την ολη Ορθοδοξια
Kyprianos Christodoulides
«Roumeliotis Dimitrios πρός Kyprianos Christodoulides αυτο το λες για την ολη Ορθοδοξια»
Άν εσύ εκπροσωπείς τήν όλη Ορθοδοξία, φοβάμαι πως ναί.
Misha Sarov
κ.Χριστοδουλίδη , νόμισα πως αμφισβητείτε το χωριο των Πραξεων,μαλλον δεν κατάλαβα καλά, ζητω συγγνωμη, δεν έχω καμμια προθεση να σας προσβαλω...ωστοσο δεν αντιλαμβάνομαι την ενσταση στην «τηλεμεταφορά» που ειναι κάτι όχι σπάνιο στα συναξάρια ..αναφέρεται και στους πειρασμούς του Κυρίου πως επέτρεψε να Τον μεταφέρει ο εκπεσών επί του Ναού κλπ
Kyprianos Christodoulides
Misha Sarov Γενικώς περί "τηλεμεταφοράς"
Συζήτηση τού Κυρίου μέ Νικόδημο : «4 λέγει πρὸς αὐτὸν ὁ Νικόδημος· Πῶς δύναται ἄνθρωπος γεννηθῆναι γέρων ὤν; μὴ δύναται εἰς τὴν κοιλίαν τῆς μητρὸς αὐτοῦ δεύτερον εἰσελθεῖν καὶ γεννηθῆναι; 5 ἀπεκρίθη Ἰησοῦς· Ἀμὴν ἀμὴν λέγω σοι, ἐὰν μή τις γεννηθῇ ἐξ ὕδατος καὶ Πνεύματος, οὐ δύναται εἰσελθεῖν εἰς τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ. 6 τὸ γεγεννημένον ἐκ τῆς σαρκὸς σάρξ ἐστιν, καὶ τὸ γεγεννημένον ἐκ τοῦ Πνεύματος πνεῦμά ἐστι. 7 μὴ θαυμάσῃς ὅτι εἶπόν σοι, δεῖ ὑμᾶς γεννηθῆναι ἄνωθεν. 8 τὸ πνεῦμα ὅπου θέλει πνεῖ, καὶ τὴν φωνὴν αὐτοῦ ἀκούεις, ἀλλ' οὐκ οἶδας πόθεν ἔρχεται καὶ ποῦ ὑπάγει· οὕτως ἐστὶ πᾶς ὁ γεγεννημένος ἐκ τοῦ Πνεύματος. » (Ιν. γ΄)
Έμφαση στό «8 τὸ πνεῦμα ὅπου θέλει πνεῖ, καὶ τὴν φωνὴν αὐτοῦ ἀκούεις, ἀλλ' οὐκ οἶδας πόθεν ἔρχεται καὶ ποῦ ὑπάγει· οὕτως ἐστὶ πᾶς ὁ γεγεννημένος ἐκ τοῦ Πνεύματος». Αυτά, χωρίς τήν βοήθεια τού αποστόλου Φιλίππου
4.
Roumeliotis Dimitrios
Η αρνηση της τηλεμεταφωρας την οποια πρεσβευει η Ορθοδοξια ειναι καταφανης....
Επι του ενος περιστατικου, και καθ' ελξιν επι του συνολου
.
Kyprianos Christodoulides
Roumeliotis Dimitrios Ψάξε στά κείμενα τόν πατέρων τής Εκκλησίας καί άν βρείς τήν λέξη "τηλεμεταφορά", δώσε μου τήν παραπομπή καί συνεχίζουμε τήν κουβέντα
Roumeliotis Dimitrios
Kyprianos Christodoulides
Το εξαποστειλαριο...
«Ἀπόστολοι ἐκ περάτων, συναθροισθέντες ἐνθάδε, Γεθσημανῆ τῷ χωρίῳ, κηδεύσατέ μου τὸ σῶμα, καὶ σύ, Υἱὲ καὶ Θεέ μου, παράλαβέ μου τὸ πνεῦμα.
"περάτων, συναθροισθέντες ἐνθάδε" = τηλεμεταφωρα
Αλλα η γνωση αυτου απαιτει μετοχη στην Ορθοδοξη Εκκλησια.
Κατανοητη η αδυναμια.
Kyprianos Christodoulides
Δέν βλέπω τήν λέξη "τηλεμεταφορά". Αντίθετα, η συζήτηση τού Κυρίου μέ τόν Νικόδημο παρέχει πλήρως τήν απάντηση στό Εξαποστειλάριο, συμμετέχοντος - όχι γιά όλους - τού Απ. Φιλίππου.
Roumeliotis Dimitrios
Κυριον θεμα η διαψευση του αγιου Πορφυριου. τοσο για το περας του συμπαντος οσον και για την παρουσια του στο σπηλαιο της Αποκαλυψεως κατα την διαρκεια της Αποκαλυψεως.
Τηλεμεταφωρα στον τοπο και στον χρονο.
Το κνιζον για αυτους....
Η απορριψη της Ορθοδοξια αγιοτητος του αγιου Πορφυριου....
Εστω και εαν αυτο προσβαλλει την ΟΛΗ θεολογια της Ορθοδοξιας επι της κοιμησεως της κυριας θεοτοκου
Misha Sarov
Liddell-Scott τηλοῦ: Ἐπίρρ., ὡς τὸ τῆλε, μακράν, Ὅμ., Ἡσ., καὶ μεταγεν. Ἐπικ.· τηλοῦ ἐπ’ Ἀλφειῷ Ἰλ. Λ. 712· τ. τῶν ἀγρῶν, ἐν ἐσχατιᾷ τινι τῶν ἀγρῶν, ὡς τὸ Λατ. procul terrarum, Ἀριστοφ. Νεφ. 138, ἀλλά, 2) μετὰ γεν., ὡς ἐπὶ τὸ πλεῖστον, μακρὰν ἀπό..., Ὀδ. Ν. 249, Ψ. 68, οὕτω, τηλοῦ ἀπό... Ἡσ. Θεογ. 304· σπάνιον παρὰ τοῖς Ἀττ. ποιηταῖς, τ. σέθεν, μακρὰν ἀπὸ σοῦ, Εὐρ. Κύκλ. 689. (Ἀντίθετον τῷ ἀγχοῦ, ἄγχι. Δυνάμεθα νὰ λάβωμεν ἄχρηστόν τι ἐπίθ. τηλὸς ὡς τὴν πηγὴν ἐξ ἧς προέκυψαν τὰ ἐπιρρήματα τηλοῦ, τηλοῖ, τηλόθι, τηλόθεν, τηλόσε, τηλοτέρω, τηλοτάτω, καὶ τὸ ἐπίθ. τηλότερος· ὡσαύτως καὶ τύπον τηλύς, ἐξ οὗ τὸ ὑπερθετ. τήλιστος· - τὸν τύπον τῆλυ = τῆλε παραδέχεται ὁ Ἀπολλ. π. Ἀντωνυμ. 329Β. καὶ ἀπαντᾷ ἐν τῷ τηλύγετος· - τύπος δέ τις Αἰολ. μνημονευόμενος ἐν Θεογνώστ. Κανόσ. σελ. 160, Πρισκιαν. 1, σ. 36, εἰσήχθη ἐκ διορθώσεως εἰς Σαπφ. 1. 6, ἀΐοισα, πήλυι).
Kyprianos Christodoulides
Misha Sarov Οι πατέρες τής Εκκλησίας δέν γνώριζαν, αλλά καί δέν χρειάζονταν, τό λεξικό Liddell-Scott. Τό ίδιο καί οι φωτισθέντες εκ Πνεύματος αγίου Εβδομήκοντα Μεταφραστές τών βιβλίων τής Π. Διαθήκης.
5.
- Roumeliotis Dimitrios πρός Kyprianos Christodoulides δηλαδη ο μεγας Βασιλειος και ο αγιος Γρηγοριος ο θεολογος στην Αθηνα ειχαν δραγουμανο;
Δεν ειχαν το λεξικο αλλα ειχαν την γλωσσα...
Kyprianos Christodoulides πρός Roumeliotis Dimitrios Σού χρειάζεται ένας Φίλιππος
Είχαν τήν γλώσσα, γράφει ο εργολάβος τής τηλεμεταφοράς. Είχαν τήν γλώσσα, αλλά δέν είχαν τό Πνεύμα τό άγιον. Τού χρειάζεται ή δέν τού χρειάζεται ο απόστολος Φίλιππος ;
Roumeliotis Dimitrios πρός Kyprianos Christodoulides εχουμε την Ορθοδοξια μεσα στις αμαρτιες της ζωης, αλλα εχουμε την Ορθοδοξια.
Οι αγιοι Αποστολοι με τηλεμεταφωρα συγκεντρωθηκαν στα Ιεροσολυμα...
Αυτη ειναι η παγια θεση της Ορθοδοξιας.
Τηλεμεταφωρα γνωριζουμε και επι του Εφραιμ Αριζωνας
Διονυσίου Δημήτριος Μωραίτης
Νομίζω ότι κάποιος "παίζει με τις λέξεις". Αυτό για μένα, όταν υπάρχει σε έναν διάλογο, είναι πορνεία της λογικής και της νοήσεως. Λίγη αιδώς !
Kyprianos Christodoulides
Διονυσίου Δημήτριος Μωραίτης ; Άν εννοείς εμένα, πές μου άν είναι παιγχνίδι λέξεων τό κοινώ (-οω) καί τό κινώ. «15 ἀποκριθεὶς δὲ ὁ Πέτρος εἶπεν αὐτῷ· φράσον ἡμῖν τὴν παραβολὴν ταύτην. 16 ὁ δὲ ᾿Ιησοῦς εἶπεν· ἀκμὴν καὶ ὑμεῖς ἀσύνετοί ἐστε; 17 οὔπω νοεῖτε ὅτι πᾶν τὸ εἰσπορευόμενον εἰς τὸ στόμα εἰς τὴν κοιλίαν χωρεῖ καὶ εἰς ἀφεδρῶνα ἐκβάλλεται; 18 τὰ δὲ ἐκπορευόμενα ἐκ τοῦ στόματος ἐκ τῆς καρδίας ἐξέρχεται, κἀκεῖνα κοινοῖ τὸν ἄνθρωπον. » (Μτ. ιε΄). Υπάρχουν πολλά ακόμη.
6.
Kyprianos Christodoulides : «Misha Sarov
κ.Χριστοδουλίδη , νόμισα πως αμφισβητείτε το χωριο των Πραξεων,μαλλον δεν κατάλαβα καλά, ζητω συγγνωμη, δεν έχω καμμια προθεση να σας προσβαλω...ωστοσο δεν αντιλαμβάνομαι την ενσταση στην «τηλεμεταφορά» που ειναι κάτι όχι σπάνιο στα συναξάρια ..αναφέρεται και στους πειρασμούς του Κυρίου πως επέτρεψε να Τον μεταφέρει ο εκπεσών επί του Ναού κλπ.»
Kyprianos Christodoulides : Οι τρείς πειρασμοί : «1 Τότε ὁ Ἰησοῦς ἀνήχθη εἰς τὴν ἔρημον ὑπὸ τοῦ Πνεύματος, πειρασθῆναι ὑπὸ τοῦ διαβόλου. ( ... ) 5 Τότε παραλαμβάνει αὐτὸν ὁ διάβολος εἰς τὴν ἁγίαν πόλιν, καὶ ἵστησιν αὐτὸν ἐπὶ τὸ πτερύγιον τοῦ ἱεροῦ, 6 καὶ λέγει αὐτῷ· Εἰ υἱὸς εἶ τοῦ Θεοῦ, βάλε σεαυτὸν κάτω· γέγραπται γὰρ ὅτι Τοῖς ἀγγέλοις αὐτοῦ ἐντελεῖται περὶ σοῦ καὶ ἐπὶ χειρῶν ἀροῦσίν σε, μήποτε προσκόψῃς πρὸς λίθον τὸν πόδα σου. » (Μτ. δ΄). Ο διάλογος αυτός μεταξύ τού Κυρίου καί τού διαβόλου γίνεται εν Πνεύματι (Κυρίου) καί πνεύματι (διαβόλου). Δέν υπάρχει ίχνος "τηλεμεταφοράς". Όσον δέ αφορά σέ αυτό που έγραψε ο κ. Παναγιώτης Κοκκαλίδης : « ... ο Αγιος Πορφυριος οταν ρωτηθηκε αν υπαρχει τελος στο διαστημα ειπε ''υπαρχει''
-πως το ξερεις γεροντα? ρώτησαν
-πηγα», απάντησε, δέν τό σχολίασα. Κατάλαβα όμως ότι έκανα λάθος καί τό σχολιάζω.
Άν ήταν, όπως τόν θέλουν οι παιδαριώδεις καί αφελείς Νεορθόδοξοι, θά έδινε άλλη απάντηση. Διότι θά είχε διαβάσει τήν Αποκάλυψη τού Θεολόγου αγίου Ιωάννη, όπου εκεί γράφει : «5 Καὶ εἶπεν ὁ καθήμενος ἐπὶ τῷ θρόνῳ· Ἰδοὺ καινὰ ποιῶ πάντα. καὶ λέγει μοι· Γράψον, ὅτι οὗτοι οἱ λόγοι πιστοὶ καὶ ἀληθινοί εἰσι. 6 καὶ εἶπέ μοι· Γέγονεν. ἐγώ τὸ Α καὶ τὸ Ω, ἡ ἀρχὴ καὶ τὸ τέλος. » (Απ.κα΄).
Γέγονεν. ἐγώ τὸ Α καὶ τὸ Ω, ἡ ἀρχὴ καὶ τὸ τέλος. Τί γράφει ; ἐγώ τὸ Α καὶ τὸ Ω, ἡ ἀρχὴ καὶ τὸ τέλος. Τέλος όλων καί αυτού ακόμη τού κτιστού διαστήματος - σύμπαντος. Διότι υπάρχει αυτό : «1 Καὶ εἶδον οὐρανὸν καινὸν καὶ γῆν καινήν· ὁ γὰρ πρῶτος οὐρανὸς καὶ ἡ πρώτη γῆ ἀπῆλθον, καὶ ἡ θάλασσα οὐκ ἔστιν ἔτι.» (ε.α). Τό κτιστό διάστημα - σύμπαν, έχει τέλος, δέν χρειαζόταν νά μάς πεί ο γέροντας Πορφύριος ότι πήγε καί είδε τό τέλος. Μάς τό έγραψε ο άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος, που δέν πήγε νά δεί τό τέλος τού διαστήματος, καθώς πήγε (!) ο γέροντας άγιος τών Νεορθοδόξων.
Καί τέλος, γιά τόν εκπρόσωπο τής Νεορθοδοξίας, που γράφει : «Τηλεμεταφωρα στον τοπο και στον χρονο.
Το κνιζον για αυτους....», θά τόν καθιστούσα προσεκτικό, ώστε νά μή στεναχωρεί τήν Νεορθοδοξία κνίζοντας τά μή δυνάμενα να ... κνίζουν τήν Ορθοδοξία. Εκτός άν έχει ο ίδιος φαγούρα, οπότε η Νεορθοδοξία θά πρέπει νά αναζητήσει άλλον εκπρόσωπο ... διά "τηλεμεταφωράς" (sic).
Επίλογος
Οι εν λόγω Νεορθόδοξοι (Ν/Η) υποβιβάζουν τό Πνεύμα τό άγιον σέ ρόλο τηλεμεταφορέα. Απίστευτη σύγχυση φρενών.
Βασιλεῦ οὐράνιε, Παράκλητε,
τὸ Πνεῦμα τῆς ἀληθείας,
ὁ πανταχοῦ παρών, καὶ τὰ πάντα πληρῶν,
ὁ θησαυρὸς τῶν ἀγαθῶν, καὶ ζωῆς χορηγός,
ἐλθὲ καὶ σκήνωσον ἐν ἡμῖν,
καὶ καθάρισον ἡμᾶς ἀπὸ πάσης κηλῖδος,
καὶ σῶσον, Ἀγαθέ, τὰς ψυχὰς ἡμῶν.-