Powered By Blogger

Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2020

Υστερόγραφο : " Η «παραδοσιακότητα» τής ορθόδοξης Λαβίδας

 

Κυπριανός Χριστοδουλίδης (σέ τοίχο φέησμπουκ)

Υστερόγραφο 29/11/2020 
 Θά ήθελα νά τού γράψω κι άλλα ... 

 Ότι άν δέν είναι ζωντανή πίστη, η πίστη όλων εκείνων που πέθαναν εδώ καί 2000 χρόνια, κοινωνόντας μέ ΜΙΑ λαβίδα, παρένθεση, τό ίδιο κάνουν οι σημερινοί, σεβόμενοι καί τιμώντας τήν Παράδοση, τότε θά ήταν καλύτερο νά αφήσει τήν θέση, που τού επιβάλλει νά λέει "Παράδοση" τά 100 χιλ. κουταλάκια, επειδή είναι φτιαγμένα ακριβώς σάν τήν λαβίδα τού Πατριαρχείου του, καί προορίζονται γιά ατομική Μετάληψη ισάριθμων ακατήχητων "πιστών" τής Προτεσταντικής Αμερικής. ... 

Θυμάμαι όμως τήν πρός Τιμόθεον Επιστολή : «1 Πρεσβυτέρῳ μὴ ἐπιπλήξῃς» (1Τμ ε΄) καί τό αποφεύγω.

Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2020

The Great Reset (η μεγάλη επανεκκίνηση)

 [ Από την πλευρά του, ο καθηγητής λοιμωξιολογίας (Σωτήρης Τσιόδρας) ανέφερε ότι «κάθε χρόνο με την εποχική γρίπη, αντιμετωπίζεται αυτό το πρόβλημα στις ΜΕΘ της χώρας μας, και φυσικά και στην καθημερινή ιατρική πρακτική το ότι ο γιατρός συνεννοείται με το συγγενικό περιβάλλον σε έναν άνθρωπο που είναι υπερήλικας, έχει πολλαπλά προβλήματα υγείας, σε έναν άνθρωπο που θα ταλαιπωρηθεί ενδεχομένως και θα παραταθεί η διαδικασία του θανάτου παρά η ίδια η ζωή, γίνεται η επιλογή αυτή. Αυτό το κάνουν οι γιατροί με βαθιά συναίσθηση του καθήκοντος».]                            (CNN Newsroom Πέμπτη, 05 Νοεμβρίου 2020 14:38)


 https://www.facebook.com/mard.po.33/videos/200363658242620

Σχόλιο Κ.Χ. 

Ότι "ο γιατρός συνεννοείται με το συγγενικό περιβάλλον σε έναν άνθρωπο που είναι υπερήλικας, έχει πολλαπλά προβλήματα υγείας, σε έναν άνθρωπο που θα ταλαιπωρηθεί ενδεχομένως και θα παραταθεί η διαδικασία του θανάτου παρά η ίδια η ζωή, γίνεται η επιλογή αυτή", αφορά στήν ... αποσωλήνωση τού (υπερήλικα) ασθενή. Διότι, παρακάτω, "θα ταλαιπωρηθεί ενδεχομένως και θα παραταθεί η διαδικασία του θανάτου παρά η ίδια η ζωή". 

 Νά, λοιπόν, που έρχεται η στιγμή οι Μ(ονάδες) Ε(ντατικής) Θ(εραπείας) νά γίνουν Μονάδες Αξιοπρεπούς Θανάτου (ΜΑΘ), προκειμένου νά εξευρεθούν κλίνες (εντατικής) θεραπείας. Οι συμβατικές κλίνες (εντατικής) Νοσηλείας σταδιακά θά αδειάσουν, δίνοντας τήν θέση τους στίς Μονάδες Αξιοπρεπούς Θανάτου ή ΜΕΘ. Τά Νοσοκομεία θά γίνουν όλα ΜΕΘ καί ΜΑΘ. 

Προβλέπω, στό επερχόμενο Great Reset (Μεγάλη Επανεκίνηση) η κατ΄ ευφημισμόν πλέον Επιστήμη τής Ιατρικής, θά αφεθεί αποκλειστικά στά χέρια τής Τεχνολογίας, όπου οι θεοσεβείς (καί ιεροψάλτες) γιατροί «με βαθιά συναίσθηση του καθήκοντος» (sic), θά αφαιρούν τόν τραχειοσωλήνα ή θά βγάζουν τήν πρίζα, χαρίζοντας έναν αξιοπρεπή θάνατο στόν ασθενή, που είχε τήν ατυχία νά πέσει στά χέρια τεχνολόγων ιατρών. Σέ άλλες όμως περιπτώσεις, περιπτώσεις στίς οποίες δέν ανιχνεύεται "κρούσμα" κόβιντ-19, τά πράγματα αλλάζουν. Ο ασθενής μπορεί νά προσφέρει τά όργανά του (δωρητής σώματος), ώστε η αξιοπρεπής ζωή νά συνεχίζεται μέσω τών ληπτών. 

Απροσδιόριστο τό προσδόκιμο ζωής αυτών καί τό εμβόλιο που επείγονται νά μάς φέρουν (messengerRNA), είναι εντελώς άγνωστό τί θά επιφέρει στόν λήπτη - στό DNA τού λήπτη - τής πληροφορίας (messenger) αντισωμάτων κόβιντ-19. Γι΄ αυτό, οι παρασκευάστριες εταιρείες κατοχυρώνουν τήν πατέντα τού εμβολίου τους, μέ τήν υποχρεωτική αναγραφή «ουδεμία ευθύνη φέρουμε γιά τυχόν παρενέργειες». 

Εγράφη στόν ψηφιακό Τύπο, ότι η Ελβετία πρότεινε νά μή νοσηλεύονται στίς ΜΕΘ εκείνοι που θά αρνηθούν τόν εμβολιασμό τής ίωσης κορονοϊού-19. Δέν ξέρω άν αληθεύει. Περιμένω νά δώ τί θά μάς πουν τά ελληνικά "Χόξις", αφού προηγουμένως, ελπίζω, εντρυφήσουν στήν ανάγνωση τού πρόσφατα κυκλοφορήσαντος βιβλίου «The Great Reset». Όσον δέ γιά τούς ευσεβείς ιατρούς, καί ιεροψάλτες, που «με βαθιά συναίσθηση του καθήκοντος» κλείνουν διακόπτες ή αφαιρούν τραχειοσωλήνες, λόγω αξιοπρέπειας στόν θάνατο, θά τούς θυμίσω τήν αξιοπρέπεια, που είχε στόν θάνατό του, Εκείνος γιά τόν οποίο είχε προφητευθεί τό «28 καὶ ἐπληρώθη ἡ γραφή ἡ λέγουσα· καὶ μετά ἀνόμων ἐλογίσθη.» (Ιν. ιε΄). Η παραδεδεγμένη Ιατρική οφείλει νά οδηγήσει τήν ευγονική επιστήμη τής ιατροτεχνολογίας στόν οικονομικό της όλεθρο. 

Υστερόγραφο γιά τό βίντεο 

Πρέπει νά γνωρίζουμε όλοι, πόσο ενδιαφέρονται γιά εμάς οι κυβερνήτες μας, οι λοιμωξιολόγοι μας, οι δημοσιογράφοι μας καί λοιποί άλλοι εταίροι τεχνολόγοι τής λεγεώνος τών δαιμονίων.

Εκκλησία, Πολιτεία καί ο πλησίον ... κορονοϊός

 


 Η αφορμή αυτής τής δημοσίευσης παρέχεται στό τέλος. Από ιστοσελίδα (τοίχο) φέησμπουκ

Εν Κλήσει Ζήν 

«Οι λειτουργοί της πολιτείας δεν είναι πλέον διάκονοι του Θεού στο αγαθό.» (Ηρακλής Ρεράκης). Γράψατε, καί πέραν από αυτά, που ορθώς αναφέρατε στό άρθρο σας, οι λειτουργοί τής πολιτείας καπηλεύονται καί παραχαράσσουν ... 

(εκτός από τό «27 ὁ δὲ ἀποκριθεὶς εἶπεν· ἀγαπήσεις Κύριον τὸν Θεόν σου ἐξ ὅλης τῆς καρδίας σου καὶ ἐξ ὅλης τῆς ψυχῆς σου καὶ ἐξ ὅλης τῆς ἰσχύος σου καὶ ἐξ ὅλης τῆς διανοίας σου, ...», Λκ. ι΄ καί Δευτερονόμιον ς΄) 

... τό « καὶ τὸν πλησίον σου ὡς σεαυτόν·». 

Μάς είπαν, όλα τά μέτρα αποβλέπουν στήν προστασία τού (πλησίον ή άλλως) κοινωνικού συνόλου. Τούς ενδιαφέρει η υγεία μας, φροντίζουν γι΄ αυτή, μάς αγαπούν ! Καί σφράγισαν τίς εκκλησιές, διότι οι συναθροίσεις εντός τών Ναών δέν διαφέρουν από τίς όμοιες τών καφενείων, τών γηπέδων, τών θεάτρων κλπ. 

Δέν σκέφθηκαν όμως οι "λειτουργοί" ότι οι μετέχοντες τής θείας Λατρείας, ακουσίως ή εν επιγνώσει, άλλην αιτίαν έχουν ως πρός τό "εν κλήσει ζήν". Σέ παρένθεση, η λέξη "εκκλησία" προέρχεται εκ τού ρήματος "εκκλησιάζω" καί όχι εκ τού "συνάγω", τό δέ "εκκλησιάζω" ετυμολογούμενον, προέρχεται από τό "εν-κλήσει-ζώ". Άν κάμνω λάθος διορθώστε με, δέν είμαι Φιλόλογος. 

Στήν εκκλησία δέν "συναγόμαστε", δέν μαζευόμαστε, δέν συναθροιζόμαστε. Μάς απευθύνει κλήση ο πλησίον μας Κύριος. Άν, τώρα, πεί κανείς "καί αυτό τί σημαίνει ;", τού απαντώ μέ αυτό που γράφει ο Προφήτης Ιερεμίας, Κεφ. 23, «23 Θεὸς ἐγγίζων ἐγώ εἰμι, λέγει Κύριος, καὶ οὐχὶ Θεὸς πόρρωθεν.». Στήν Εκκλησία μάς εγγίζει ο άγιος Τριαδικός Θεός καί γι΄ αυτό Του τό άγγιγμα, τό νοητό συνάμα δέ καί υπαρκτό-βιωματικό, συμμετέχουμε καί μετέχουμε, ανεξαρτήτως κορονοϊού, κάθε Κυριακή στό Μυστήριο τής Θείας Λατρείας, τής Θείας Ευχαριστίας. 

Καί τέλος, παρεμπιπτόντως, ο ερωτών νομικός τόν Κύριο ημών "ποιός είναι ο πλησίον ;", όπως φαίνεται, άν καί νομκός - "θεολόγος τής εποχής" θά λέγαμε -, δέν ήξερε ποιός, πρωτίστως καί κυρίως, είναι ο πλησίον, ο εγγίζων ! Ήταν δίπλα του, αυτός όμως άλλον ζητούσε. Ήθελε νά αυτοδικαιωθεί. Γι΄ αυτό ο Κύριος τού απάντησε μέ λόγον παραβολικό, τό νόημα τού οποίου φανερώνει η πίστη στόν ενανθρωπήσαντα Θεόν καί Άνθρωπο. Σέ άλλο Κεφάλαιο τής Καινής Διαθήκης, σχετικό μέ απορία τών Μαθητών ( : γιατί απαντά στούς Φαρισαίους μέ παραβολικόν λόγο) ο Κύριος τούς έλυσε τήν απορία

Η αφορμή. https://www.facebook.com/iraklis.rerakis/posts/3537255169726777

Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2020

Επιμύθιο στό «Οικουμενισμός Τών Νομάδων»


Επειδή τά θρησκευτικά ιστολόγια τού Συστήματος έσπευσαν νά διαψεύσουν τήν ανάρτηση, όπως αναφέρει ο τίτλος τού παρόντος σημειώματος, γράφω ως Επιμύθιο τά κατωτέρω :

Συντάκτης Kyprianos Christodoulides 

Οφείλει νά τό διαψεύσει ο ίδιος. Καί στό κάτω τής γραφής, τί περιμένεις όταν ο ίδιος λέει «Να ζήσουμε μέσα, οι τελετές οι γιορτές να περιμένουν τον άλλο χρόνο. Κυρίως χρειάζεται να μη διχαστούμε να μη χωριστούμε. Ζούμε σπίτι, αλλά από αλληλεγγύη και ενσυναίσθηση, όχι από αδιαφορία ή αντικοινωνικότητα.» ; Τό "μάννα" τής Πολιτικής είναι ο φατριασμός τής κοινωνίας. Γνωστές οι πολιτικές του μεταγραφές. 

Η "ενσυναίσθηση¨(sic) τού κυρίου υπουργού διαζωγραφίζεται καθαρά μέ τό ... 
«Όπως δεν έγινε παρέλαση για την28η Οκτωβρίου, για την 25η Μαρτίου. Όπως δεν έγινε περιφορά Επιταφίου, δεν έγινε Ανάσταση, δεν γιορτάσθηκε Πάσχα. Σε όλες αυτές τις εθνικές ή καθολικές στιγμές γιορτής κάναμε πίσω»
... όπου ο κάθε αφελής τόν βλέπει νά εξισώνει τήν μετοχή τών πιστών στήν Θεία Λατρεία μέ 25 Μαρτίου, 28 Οκτωβρίου καί 17 Νοεμβρίου. Στό μίξερ τού κορονοϊού όλα ! 

ΥΓ. Η αγραμματοσύνη του φαίνεται από τήν ... ενσυναίσθηση. Δέν ήξερε νά γράψει "Ζούμε σπίτι εν συναισθήσει" ή απλούστερα "Ζούμε σπίτι συνειδητά".

Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2020

Ο Οικουμενισμός Τών Νομάδων

Από ιστοσελίδα φέησμπουκ. Διαβάστε πρώτα τό σχόλιο, έπειτα τήν Κοινοποίηση                                                                              Πρός Κορινθίους ια΄ :

«26 ὁσάκις γὰρ ἂν ἐσθίητε τὸν ἄρτον τοῦτον καὶ τὸ ποτήριον τοῦτο πίνητε, τὸν θάνατον τοῦ Κυρίου καταγγέλλετε, ἄχρις οὗ ἂν ἔλθῃ. 27 ὥστε ὃς ἂν ἐσθίῃ τὸν ἄρτον τοῦτον ἢ πίνῃ τὸ ποτήριον τοῦ Κυρίου ἀναξίως, ἔνοχος ἔσται τοῦ σώματος καὶ τοῦ αἵματος τοῦ Κυρίου. 28 δοκιμαζέτω δὲ ἄνθρωπος ἑαυτόν, καὶ οὕτως ἐκ τοῦ ἄρτου ἐσθιέτω καὶ ἐκ τοῦ ποτηρίου πινέτω· 29 ὁ γὰρ ἐσθίων καὶ πίνων ἀναξίως κρῖμα ἑαυτῷ ἐσθίει καὶ πίνει, μὴ διακρίνων τὸ σῶμα τοῦ Κυρίου. 30 διὰ τοῦτο ἐν ὑμῖν πολλοὶ ἀσθενεῖς καὶ ἄρρωστοι καὶ κοιμῶνται ἱκανοί.»

Όποιος μεταλαμβάνοντας, δέν καταγγέλλει τόν θάνατον τού Κυρίου, « κρῖμα ἑαυτῷ ἐσθίει καὶ πίνει». Όποιος δέχεται τήν σιωνιστική-πολιτειακή Οικουμενικότητα, θέλω νά πώ τόν Οικουμενισμό τών νομάδων, « ἀναξίως κρῖμα ἑαυτῷ ἐσθίει καὶ πίνει». Άλλο τό δέχομαι, έτερο τό πιστεύω. Καταγγελία θανάτου τού Κυρίου, σημαίνει καταγγελία τού ψεύδους καί τής υποκρισίας, έτι δέ άρνηση τής θείας Ενανθρωπήσεως καί άρνηση τής Αυτού Αναστάσεως καί Αναλήψεως. 

Δικαίως, λοιπόν, ο Απόστολος Παύλος καταλήγει : «διὰ τοῦτο ἐν ὑμῖν πολλοὶ ἀσθενεῖς καὶ ἄρρωστοι καὶ κοιμῶνται ἱκανοί.»

Η Κοινοποίηση

Χρυσοχοΐδης: απαγορεύεται η θεία κοινωνία σε όλη τη χώρα 15 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2020


Ρεπορτάζ

Με αιφνιδιαστική απόφασή του, ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης απαγόρευσε την τέλεση θείας λειτουργίας και κοινωνίας σε ολόκληρη την επικράτεια επ’ αόριστον. Κατά πληροφορίες μας, η απόφαση αυτή συνδέεται με τη διαπίστωση ότι ορθόδοξοι ιερείς οι οποίοι το τελευταίο διάστημα πήραν μέρος σε δοξολογίες, λιτανείες, κηρύγματα και άλλες παρόμοιες εκδηλώσεις, νόσησαν μαζικά ή/ και μετέδωσαν τον κορονοϊό σε άλλους, ενώ ορισμένοι άρχισαν ήδη να πεθαίνουν ο ένας μετά τον άλλο.

Σε δήλωσή του, ο υπουργός αιτιολόγησε την απόφασή του ως εξής.

«Δεν είναι ώρες ανέμελες. Η ζωή μας έχει αλλάξει. Ζούμε την πιο δύσκολη δοκιμασία μετά τον πόλεμο. Δίνουμε μάχες με έναν αόρατο εχθρό, που έχει κάνει παγκόσμια εισβολή. Χρειάζεται να αντέξουμε πρώτα απ’ όλα ψυχικά, με σθένος. Να υποστούμε ευλαβικά τα μέτρα, να βάλουμε στην πάντα συνήθειες, διασκέδαση, συναναστροφές. Χρειάζεται να πολεμήσουμε συλλογικά. Να ζήσουμε μέσα, οι τελετές οι γιορτές να περιμένουν τον άλλο χρόνο. Κυρίως χρειάζεται να μη διχαστούμε να μη χωριστούμε. Ζούμε σπίτι, αλλά από αλληλεγγύη και ενσυναίσθηση, όχι από αδιαφορία ή αντικοινωνικότητα.

Δεν θα γίνει θεία λειτουργία και κοινωνία μέχρι νεωτέρας. Όπως δεν έγινε παρέλαση για την28η Οκτωβρίου, για την 25η Μαρτίου. Όπως δεν έγινε περιφορά Επιταφίου, δεν έγινε Ανάσταση, δεν γιορτάσθηκε Πάσχα. Σε όλες αυτές τις εθνικές ή καθολικές στιγμές γιορτής κάναμε πίσω. Έτσι και τώρα, με την ίδια ευλάβεια, με την ίδια πειθαρχία, με την ίδια ευθύνη. Είναι μέτρο προστασίας στην πιο δραματική στιγμή της πανδημίας. Είναι πράξη δικαιοσύνης, ίσης μεταχείρισης και συνέπειας στη στάση έναντι των άλλων εορτών. Δεν θα υπάρξουν εξαιρέσεις, κανείς δεν έχει περισσότερα δικαιώματα από κάθε πολίτη που δεν έκανε Πάσχα ή Πολυτεχνείο.

Δεν είναι ώρα για αντιπαραθέσεις, όταν τα κρούσματα πολλαπλασιάζονται. Αποδείχθηκε ότι η ορθοδοξία σκοτώνει. Δεν είναι ώρα για παραστάσεις με μικροεκκλησιαστικά οφέλη, βάζοντας σε κίνδυνο ζωές. Δυστυχώς τα προσκυνήματα και οι συνωστισμοί σε κλειστούς χώρους κουβαλάνε ιό και γεννάνε αρρώστια. Απαγορεύεται φέτος η θεία κοινωνία, η Αστυνομία θα εφαρμόσει τον νόμο απαρέγκλιτα παντού. Απευθύνω έκκληση σε όλους: ιερές μητροπόλεις, κατηχητικά, ενορίες, πρωτοσύγγελους, αρχιδιάκονους, νεωκόρους, στο χριστεπώνυμο πλήρωμα.

Δεν απειλούνται δικαιώματα, δεν υπάρχουν σχέδια κατά της ελεύθερης έκφρασης και της ανεξιθρησκίας. Ζητάμε αλληλεγγύη, ευθύνη, νοιάξιμο για τον συνάνθρωπο, προστασία για τον διπλανό. Να ζήσουμε φέτος για να γιορτάσουμε του χρόνου»

Πηγή

ΥΓ. Θρησκευτική ιστοσελίδα (Εκκλησία OnLine) χαρακτήρισε ψευδή αυτή τήν είδηση. 

Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2020

Ο αδιαπραγμάτευτος Νόμος τής Πίστεως


- Fdimitrios Athanassiou Επιστολή Αποστόλου Παύλου 
– Προς Εφεσίους, Β'(2) 4-10 
ὁ δὲ Θεὸς πλούσιος ὢν ἐν ἐλέει, διὰ τὴν πολλὴν ἀγάπην αὐτοῦ ἣν ἠγάπησεν ἡμᾶς, καὶ ὄντας ἡμᾶς νεκροὺς τοῖς παραπτώμασι συνεζωοποίησε τῷ Χριστῷ· χάριτί ἐστε σεσωσμένοι· καὶ συνήγειρε καὶ συνεκάθισεν ἐν τοῖς ἐπουρανίοις ἐν Χριστῷ ᾿Ιησοῦ, ἵνα ἐνδείξηται ἐν τοῖς αἰῶσι τοῖς ἐπερχομένοις τὸν ὑπερβάλλοντα πλοῦτον τῆς χάριτος αὐτοῦ ἐν χρηστότητι ἐφ’ ἡμᾶς ἐν Χριστῷ ᾿Ιησοῦ. τῇ γὰρ χάριτί ἐστε σεσωσμένοι διὰ τῆς πίστεως· καὶ τοῦτο οὐκ ἐξ ὑμῶν, Θεοῦ τὸ δῶρον, οὐκ ἐξ ἔργων, ἵνα μή τις καυχήσηται. αὐτοῦ γάρ ἐσμεν ποίημα, κτισθέντες ἐν Χριστῷ ᾿Ιησοῦ ἐπὶ ἔργοις ἀγαθοῖς, οἷς προητοίμασεν ὁ Θεὸς ἵνα ἐν αὐτοῖς περιπατήσωμεν. 

Νεοελληνική Απόδοση Από το θάνατο στη ζωή 
Αλλά ο Θεός που είναι πλούσιος σε έλεος, εξαιτίας της πολλής αγάπης του με την οποία μας αγάπησε, και ενώ ήμασταν νεκροί στα παραπτώματα, μας ζωοποίησε μαζί με το Χριστό – με τη χάρη είστε σωσμένοι – και μας συνέγειρε και μας συγκάθισε στα επουράνια με το Χριστό Ιησού, για να δείξει στους επερχόμενους αιώνες τον υπερβολικό πλούτο της χάρης του με καλοσύνη σ’ εμάς μέσω του Χριστού Ιησού. Γιατί με τη χάρη είστε σωσμένοι διαμέσου της πίστης. Και αυτό δεν προέρχεται από εσάς, του Θεού είναι το δώρο. Δεν είναι από έργα, για να μην καυχηθεί κανείς. Γιατί είμαστε δικά του πλάσματα, που δημιουργηθήκαμε μέσω του Χριστού Ιησού, για να πράττουμε έργα αγαθά τα οποία προετοίμασε ο Θεός, για να περπατήσουμε σε αυτά. 

- Kyprianos Christodoulides Ἡ Χάρις τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ καί ἡ ἀγάπη τοῦ Θεοῦ καί Πατρός καί ἡ κοινωνία τοῦ Ἁγίου Πνεύματος είναι δόμα (δωρεά) Θεού σέ όσους πιστεύουν Θεό Τριαδικό σύμφωνα μέ τό ημέτερο Σύμβολο Πίστεως 

«... τῇ γὰρ χάριτί ἐστε σεσωσμένοι διὰ τῆς πίστεως· καὶ τοῦτο οὐκ ἐξ ὑμῶν, Θεοῦ τὸ δῶρον, οὐκ ἐξ ἔργων, ἵνα μή τις καυχήσηται». 

Ο Απ. Παύλος εκαυχάτο εν ταίς ασθενείαις αυτού. Τό έργο που επιτέλεσε ήταν έργον πίστεως καί όχι Νόμου. Οι Ισραηλίτες εφάρμοζαν τόν Νόμο που έδωσε ο Μωϋσής, αλλά ο Νόμος αυτός δέν προέβλεπε τήν πίστη. Προέβλεπε καί απαιτούσε τήν υποταγή σέ Νόμο ανθρώπινο, ο οποίος σημειωτέον προσαρμοζόταν - από τό ιερατείο - στίς απαιτήσεις τών καιρών. Δηλαδή, στίς συνθήκες που προέκυπταν καί ανάλογα μέ τό τί αντιμετώπιζαν οι Ισραηλίτες. Ο εν Χριστώ Νόμος είναι Νόμος τής δικαιοσύνης, θέλω νά πώ τού Δικαίου, εν αληθεία καί αυτός ο Νόμος, παραμένει καί είναι αδιαπραγμάτευτος, από ιδιοτελείς ανθρώπινες επιδιώξεις καί συμφέροντα.

Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2020

«Κορβάν»


 Από ιστοσελίδα φέησμπουκ

- Κωνσταντίνος Στρατής

Προφανώς, πρωτίστως και κυρίως, πρέπει να τιμάει τους γονείς του, γιατί προέχει η γνωστή εντολή του Θεού. Αυτή την εντολή την επισήμανε ο Κύριος στους Φαρισαίους με τα εξής λόγια: « ὁ γὰρ Θεὸς ἐνετείλατο λέγων· τίμα τὸν πατέρα καὶ τὴν μητέρα· καί· ὁ κακολογῶν πατέρα ἢ μητέρα θανάτῳ τελευτάτω· ὑμεῖς δὲ λέγετε· ὃς ἂν εἴπῃ τῷ πατρὶ ἢ τῇ μητρί, δῶρον ὃ ἐὰν ἐξ ἐμοῦ ὠφεληθῇς, καὶ οὐ μὴ τιμήσει τὸν πατέρα αὐτοῦ ἢ τὴν μητέρα αὐτοῦ· καὶ ἠκυρώσατε τὴν ἐντολὴν τοῦ Θεοῦ διὰ τὴν παράδοσιν ὑμῶν »( Ματ. ιε’, 4-6). Αφού λοιπόν η τιμή προς τους γονείς δεν ανταλλάσσεται ούτε με κάποιο δώρο ή προσφορά προς το Θεό, ποιος θα τολμήσει να ακυρώσει αυτή την εντολή και να τιμήσει άλλα πρόσωπα επί της γης, όποια και να είναι αυτά, χωρίς απολύτως καμία εξαίρεση, και όποια εξωτερική όψη κα εμφάνιση και να έχουν, περισσότερο από τους γονείς του;

- Kyprianos Christodoulides

Στό Κατά Μάρκον, κεφ. 7, δίνονται σαφέστερες διευκρινίσεις : «9 καὶ ἔλεγεν αὐτοῖς· Καλῶς ἀθετεῖτε τὴν ἐντολὴν τοῦ Θεοῦ ἵνα τὴν παράδοσιν ὑμῶν τηρήσητε. 10 Μωϋσῆς γὰρ εἶπε· τίμα τὸν πατέρα σου καὶ τὴν μητέρα σου· καί· ὁ κακολογῶν πατέρα ἢ μητέρα θανάτῳ τελευτάτω· 11 ὑμεῖς δὲ λέγετε· ἐὰν εἴπῃ ἄνθρωπος τῷ πατρὶ ἢ τῇ μητρί, κορβᾶν, ὅ ἐστι, δῶρον, ὃ ἐὰν ἐξ ἐμοῦ ὠφεληθῇς, 12 καί οὐκέτι ἀφίετε αὐτὸν οὐδὲν ποιῆσαι τῷ πατρὶ αὐτοῦ ἢ τῇ μητρί αὐτοῦ, 13 ἀκυροῦντες τὸν λόγον τοῦ Θεοῦ τῇ παραδόσει ὑμῶν ᾗ παρεδώκατε· καὶ παρόμοια τοιαῦτα πολλὰ ποιεῖτε.»

Όποιος κακολογούσε τόν πατέρα ή τήν μητέρα του καί έλεγε τήν λέξη "κορβάν" απαλλασσόταν τής θανατικής καταδίκης. Αλλά μέ τόν τρόπο αυτό, «οὐκέτι ἀφίετε αὐτὸν οὐδὲν ποιῆσαι τῷ πατρὶ αὐτοῦ ἢ τῇ μητρί αὐτοῦ». Δηλαδή, θά μπορούσε νά κάνει καί κάτι άλλο, πρός τόν πατέρα καί τήν μητέρα, προκειμένου νά συγχωρεθεί από τό αμάρτημα τής κακολογίας (εναντίωση κατά) τών γονέων του..

Αρκούσε λοιπόν η λέξη "κορβάν", η οποία συνεπαγόταν τό νά προσφέρει δώρο εκ χρυσού κατόπιν όρκου στόν Ναό ή στό θυσιαστήριο, εξ ού καί τό Μτ. κγ΄ : «16 Οὐαὶ ὑμῖν, ὁδηγοὶ τυφλοὶ, οἱ λέγοντες· ὃς ἂν ὀμόσῃ ἐν τῷ ναῷ, οὐδέν ἐστιν, ὃς δ' ἂν ὀμόσῃ ἐν τῷ χρυσῷ τοῦ ναοῦ ὀφείλει. 17 μωροὶ καὶ τυφλοί! τίς γὰρ μείζων ἐστίν, ὁ χρυσὸς ἢ ὁ ναὸς ὁ ἁγιάζων τὸν χρυσόν; 18 καί· ὃς ἂν ὀμόσῃ ἐν τῷ θυσιαστηρίῳ, οὐδέν ἐστιν, ὃς δ' ἂν ὀμόσῃ ἐν τῷ δώρῳ τῷ ἐπάνω αὐτοῦ, ὀφείλει. 19 μωροὶ καὶ τυφλοί! τί γὰρ μεῖζον, τὸ δῶρον ἢ τὸ θυσιαστήριον τὸ ἁγιάζον τὸ δῶρον; »

Τό μίσος που έτρεφε τό ιερατείο κατά τού Κυρίου, ήταν διότι «ἑαυτὸν Θεοῦ υἱὸν ἐποίησεν.». Βλέπε «6 ... λέγει αὐτοῖς ὁ Πιλᾶτος· Λάβετε αὐτὸν ὑμεῖς καὶ σταυρώσατε· ἐγὼ γὰρ οὐχ εὑρίσκω ἐν αὐτῷ αἰτίαν. 7 ἀπεκρίθησαν αὐτῷ οἱ Ἰουδαῖοι· Ἡμεῖς νόμον ἔχομεν, καὶ κατὰ τὸν νόμον ὀφείλει ἀποθανεῖν, ὅτι ἑαυτὸν Θεοῦ υἱὸν ἐποίησεν. » (Ιν. ιθ΄)

Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2020

Ο σκοπός καί ο στόχος

Σκοπεύουν τό συναίσθημα καί στόχο έχουν τόν φόβο. Είναι δεινοί σκοπευτές, αλλά ο στόχος παραμένει αλώβητος στήν θέση του. Ματαιοπονούν. Ούτε οι μάσκες τού φόβου, ούτε τά πρόστιμα, ούτε ο κατ΄ οίκον εγκλεισμός μπορούν νά αποδώσουν τά αναμενόμενα. Καί αυτός ο θάνατος, αναμενόμενος άλλωστε γιά όλους, δέν είναι αρκετός

Οι εξουσιαστές άρχοντες τού αέρος, δηλαδή τού πνεύματος τών υιών τής απειθείας, που μάς κυβερνούν, θέλοντας νά μας καθυποτάξουν παγκοσμίως στό εωσφορικό πνεύμα, που εμπνέει τά σχέδιά τους, θά αποτύχουν. Δέν γνωρίζουν ποιόν έχουν απέναντί τους. Έχουν απέναντι τό Πνεύμα τής αληθείας καί μέ όσα ψέματα προσπαθούν νά τό καλύψουν, δέν τά καταφέρνουν. Γιατί ; Διότι ... « 5 καὶ ὄντας ἡμᾶς νεκροὺς τοῖς παραπτώμασι συνεζωοποίησε τῷ Χριστῷ· ( ... ) · 6 καὶ συνήγειρε καὶ συνεκάθισεν ἐν τοῖς ἐπουρανίοις ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ, 7 ἵνα ἐνδείξηται ἐν τοῖς αἰῶσι τοῖς ἐπερχομένοις τὸν ὑπερβάλλοντα πλοῦτον τῆς χάριτος αὐτοῦ ἐν χρηστότητι ἐφ' ἡμᾶς ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ. 8 τῇ γὰρ χάριτί ἐστε σεσῳσμένοι διὰ τῆς πίστεως· καὶ τοῦτο οὐκ ἐξ ὑμῶν, Θεοῦ τὸ δῶρον, 9 οὐκ ἐξ ἔργων, ἵνα μή τις καυχήσηται. 10 αὐτοῦ γάρ ἐσμεν ποίημα, κτισθέντες ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ ἐπὶ ἔργοις ἀγαθοῖς, οἷς προητοίμασεν ὁ Θεὸς ἵνα ἐν αὐτοῖς περιπατήσωμεν.» (Εφ. β΄).

Άς μας αφήσουν λοιπόν ήσυχους οι εξουσιαστές άρχοντες τού αέρος, μέ τούς σφραγισμένους ναούς, όπως καί οι μετ΄ αυτών προβατόσχημοι λύκοι. Τό πνεύμα τών υιών τής απειθείας είναι αέρας, είναι τό ψέμα, στερείται υπόστασης. Τό Πνεύμα τής Χάριτος είναι η αλήθεια καί η Αλήθεια είναι πάντα ενυπόστατη.

Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2020

Η "Δεξαμενή Σκέψις" (Think Tank) τού αντιοικουμενισμού



Δύο εξέχουσες προσωπικότητες τού αντιοικουμενισμού είναι σήμερα ο π. Θεόδωρος Ζήσης καί ο π. Βασίλειος Βολουδάκης. Καί ο μέν π. Βολουδάκης διεξάγει τόν καλόν αγώνα λέγοντας «εμείς μένουμε εντός εκκλησίας καί κάνουμε αγώνα από μέσα». Δηλαδή εντός καί επί τά αυτά ! Από τήν άλλη, ο χαρισματικός π. Θ. Ζήσης λέγει : «Είμαστε όλοι υπεύθυνοι. Δέν είναι μόνον υπεύθυνος ο Πατριάρχης. Δέν είναι μόνον υπεύθυνος ο Επίσκοπος ο οποίος σιωπά καί η οποία σιωπή είναι τρίτο είδος αθεϊας. Είμαστε υπεύθυνοι καί εμείς οι Πρεσβύτεροι καί μαζί μέ εμάς, είστε καί σείς οι λαϊκοί, πού έρχεστε μαζί μέ μάς καί δέν μάς λέτε: “Φεύγουμε εμείς"» !!

Καί οι δύο λένε τό ίδιο πράγμα μέ διαφορετικά λόγια : Μένουμε μέσα στήν Εκκλησία, διότι άν φύγουμε θά κάνουμε σχίσμα, ο ένας, ή φύγετε εσείς (οι πιστοί) κι εμείς θά σάς ακολουθήσουμε, ο άλλος. Δηλαδή, νά φύγουν τά πρόβατα από τό μαντρί, γιά νά τά ακολουθήσει ο φύλακας καί ποιμένας !! Εδώ, δύο τά θαυμαστικά. 

 Αμφότεροι οι πρωταγωνιστές του αντιοικουμενισμού είναι άριστοι γνώστες τής Θεολογίας. Τούς λείπει η γνώση τής Παθολογίας επειδή τό γνωσιακό αντικείμενο σπουδών τους δέν συμπεριλαμβάνει τήν Ιατρική Επιστήμη. Η τελευταία διδάσκει ότι αποτελεσματική θεραπεία μιάς πληγής, που έχει εξελιχθεί σέ γάγγραινα, είναι η χειρουργική εκτομή τού προσβληθέντος μέλους τού σώματος. 

 Άν τώρα αυτό θέλαμε νά τό γράψουμε στήν γλώσσα τής Θεολογίας, θά επαναλαμβάναμε τό «7 ... ἀνάγκη γὰρ ἐστιν ἐλθεῖν τὰ σκάνδαλα· πλὴν οὐαὶ τῷ ἀνθρώπῳ ἐκείνῳ δι' οὗ τὸ σκάνδαλον ἔρχεται. 8 εἰ δὲ ἡ χείρ σου ἢ ὁ πούς σου σκανδαλίζει σε, ἔκκοψον αὐτὰ καὶ βάλε ἀπὸ σοῦ· καλόν σοί ἐστιν εἰσελθεῖν εἰς τὴν ζωὴν χωλόν ἢ κυλλὸν, ἢ δύο χεῖρας ἢ δύο πόδας ἔχοντα βληθῆναι εἰς τὸ πῦρ τὸ αἰώνιον. 9 καὶ εἰ ὁ ὀφθαλμός σου σκανδαλίζει σε, ἔξελε αὐτὸν καὶ βάλε ἀπὸ σοῦ· καλόν σοί ἐστι μονόφθαλμον εἰς τὴν ζωὴν εἰσελθεῖν, ἢ δύο ὀφθαλμοὺς ἔχοντα βληθῆναι εἰς τὴν γέενναν τοῦ πυρός.» (Μτ. ιη΄) 

 Όποιος, λοιπόν, καί όσοι σκανδαλίζονται καί σκανδαλίζουν, μέ όλα αυτά τά δυσάρεστα που συμβαίνουν σήμερα στήν Νεορθόδοξη Εκκλησία καί τήν Διοικούσα αυτήν Ιεραρχία, άς έχουν υπόψη τους τά ανωτέρω, παρότι αυτά συνεπάγονται τόν ακρωτηριασμό τους. Νά τά σκεφθούν καί αναλόγως άς πράξουν.  
ΥΓ. Ο ενδιαφερόμενος, άν θέλει, μπορεί νά ρίξει μιά ματιά καί σ΄ αυτό : http://orthodox-voice.blogspot.com/2020/11/blog-post_37.html

Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2020

Η Ώρα Τού "Ξεσηκωμού"

"Ξεσηκωμένοι" δέν ήταν ποτέ οι Χριστιανοί, οι Ορθόδοξοι γιά νά συνεννοούμαστε. Ήταν πάντα διωκόμενοι καί σήμερα, διώκονται από τούς ποιμένες, οι οποίοι επιμένουν : "Μένουμε εντός εκκλησίας καί από εκεί κάνουμε τόν αγώνα μας" (π. Βασίλειος Βολουδάκης). Καί ερωτώ, ο Χριστός καί Κύριος ημών Ιησούς ήταν εντός Συναγωγής ή εκτός ; Πόσες καί πόσες φορές δέν ήθελαν νά τόν πετροβολήσουν ή νά τόν πετάξουν στά βράχια ; «29 καὶ ἀναστάντες ἐξέβαλον αὐτὸν ἔξω τῆς πόλεως καὶ ἤγαγον αὐτὸν ἕως ὀφρύος τοῦ ὄρους, ἐφ' οὗ ἡ πόλις αὐτῶν ᾠκοδόμητο, εἰς τὸ κατακρημνίσαι αὐτόν· 30 αὐτὸς δὲ διελθὼν διὰ μέσου αὐτῶν ἐπορεύετο.» (Λκ. δ΄)

Αιφνίδιος, λοιπόν, καί απρόσκλητος, προβάλλει ο λογισμός : Μήπως ο άγιος Θεός επιτρέπει τό σφράγισμα τών Ιερών Ναών, επειδή αποστρέφεται τήν εκκλησία τού σιωνιστικού ενωτικού Οικουμενισμού ; «4 οὐκ ἐκάθισα μετὰ συνεδρίου ματαιότητος καὶ μετὰ παρανομούντων οὐ μὴ εἰσέλθω· 5 ἐμίσησα ἐκκλησίαν πονηρευομένων καὶ μετὰ ἀσεβῶν οὐ μὴ καθίσω.» (Ψ. ΚΕ)

Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2020

Τό νέον σφράγισμα τών Ιερών Ναών

Από ιστοσελίδα φέησμπουκ

- Fdimitrios Athanassiou Aπαραίτητες επισημάνσεις  

Επειδή μερικοί ίσως προσπαθήσουν να εφαρμόσουν κάποιες πρωτότυπες εκκλησιαστικές πρακτικές στην περιοδο του lockdown σημειώνουμε τα παρακάτω:

Α. Ο οίκος του Θεού ΔΕΝ είναι "οίκος εκλεκτών " Αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει να γίνονται διακρίσεις ούτε στις ακολουθίες, ούτε στην Θεία Κοινωνία. Τι θα απολογηθούν οι κληρικοί για τα πρόβατα που τους εμπιστεύθηκε ο Χριστός;; ...τα άφησα απέξω γιατί έτσι διέταξε ο Καίσαρας;

Β. Το να έρχονται μετά την Λειτουργία ένας-ένας για να μεταλάβουν, αυτό απαγορεύεται γιατί δεν παρευρίσκονταν στην Λειτουργία. 

Γ. Το να πηγαίνει ο παπάς στα σπίτια ώστε να τους κοινωνήσει έναν έναν... αυτό πάλι απαγορεύεται για δύο λόγους : πρώτον γιατί είναι υγιείς και κυρίως, δεύτερον, γιατί είναι Δειλοί και κρύβονται ενώ η μετάληψη προϋποθέτει Ομολογία

- Αδαμαντία Αλατάρη : Και η δική σας θέση ποια είναι ; Να μείνουνε χωρίς Χριστό για όσους μήνες αντέξουμε ή δεν αντέξουμε ;

- Κυπριανός Χριστοδουλίδης : Τό ανωτέρω σύντομο σχόλιο, στά νέα δεδομένα εκκλησιασμού τών πιστών, αφορά στήν Εκκλησία καί στό σώμα τής Εκκλησίας, δηλαδή στούς πιστούς. Η νέα αυτή εκκλησιαστική πρακτική που προτείνεται, γιά λόγους μετριασμού τού αντιεκκλησιαστικού καί Χριστομάχου σφραγίσματος τών ιερών Ναών, μάς λέει ότι τό σώμα τής Εκκλησίας, δηλαδή οι πιστοί, δέν είναι απαραίτητο νά είναι ακέραιο καί πλήρες. Μπορεί νά είναι "σώμα" χωρίς χέρια, χωρίς πόδια, χωρίς μάτια, χωρίς αυτιά ή ακόμη-ακόμη καί χωρίς κεφάλι ! Η επισκοποκεντρική εκκλησία, πάντως, είναι ... πολυκέφαλη.

Εφόσον, λοιπόν, αυτό γίνεται δεκτό, τότε είναι αδιάφορο άν υπάρχουν πιστοί (σώμα) κατά τήν τέλεση τής Θείας Ευχαριστίας, αρκεί νά είναι παρόντες μόνο οι ιερείς καί οι ψάλτες. Οπότε, είναι, νομίζω, προτιμότερο νά μένεις εκτός αυτής τής ψευδούς εκκλησίας, παρά νά βληθείς εις τήν γέεναν μετά τού Άννα καί τού Καϊάφα : «Συμφέρον γὰρ ἐστιν ἄνευ αὐτῶν συναθροίζεσθαι εἰς εὐκτήριον οἶκον, ἤ μετ’ αὐτοὺς ἐμβληθῆναι, ὡς μετὰ Ἄννα καὶ Καϊάφα, εἰς τὴν γέεναν τοῦ πυρός ... ἵνα ἡ Ἐκκλησία ἀσκανδαλίστως συναγομένη διαφυλαχθήσεται».

(Μέγας Αθανάσιος, Patrologia Graeca 27, 1369 C, από τό βιβλίον "Τό Αντίδοτον", Θεοδωρήτου Ιερομονάχου, Αγιορείτου)

Αιφνίδιος, λοιπόν, καί απρόσκλητος, προβάλλει ο λογισμός : Μήπως ο άγιος Θεός επιτρέπει τό σφράγισμα τών Ιερών Ναών, επειδή αποστρέφεται τήν εκκλησία τού σιωνιστικού ενωτικού Οικουμενισμού ;  «4 οὐκ ἐκάθισα μετὰ συνεδρίου ματαιότητος καὶ μετὰ παρανομούντων οὐ μὴ εἰσέλθω· 5 ἐμίσησα ἐκκλησίαν πονηρευομένων καὶ μετὰ ἀσεβῶν οὐ μὴ καθίσω.» (Ψ. ΚΕ)

Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2020

Η Φιλοσοφία καί τό νόημά της


 Η λέξη "φιλοσοφία" είναι σύνθετη : Φίλος, φιλία καί Σοφός, σοφία. 

- Καί πώς ορίζεται η φιλία, ποιό είναι τό νόημά της ; 

«13 μείζονα ταύτης ἀγάπην οὐδεὶς ἔχει, ἵνα τις τὴν ψυχὴν αὐτοῦ θῇ ὑπὲρ τῶν φίλων αὐτοῦ. 14 ὑμεῖς φίλοι μού ἐστε, ἐὰν ποιῆτε ὅσα ἐγὼ ἐντέλλομαι ὑμῖν. 15 οὐκέτι ὑμᾶς λέγω δούλους, ὅτι ὁ δοῦλος οὐκ οἶδε τί ποιεῖ αὐτοῦ ὁ κύριος· ὑμᾶς δὲ εἴρηκα φίλους ...» (Κ. Διαθήκη, Ιν. ιε΄)

- Καί πώς ορίζεται η σοφία, ποιό τό νόημα αυτής ;

«20 ἡ δὲ σοφία πόθεν εὑρέθη ; ( ... ) 27 τότε εἶδεν αὐτὴν καὶ ἐξηγήσατο αὐτήν, ἑτοιμάσας ἐξιχνίασεν. 28 εἶπε δὲ ἀνθρώπῳ· ἰδοὺ ἡ θεοσέβειά ἐστι σοφία, τὸ δὲ ἀπέχεσθαι ἀπὸ κακῶν ἐστιν ἐπιστήμη.» (Π. Διαθήκη, Ιώβ, ΚΗ)

"Ψιλά γράμματα", θά μού πείτε.

Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2020

Η Εκκλησία χρήζει θεραπείας ;

 


Μέ αυτά : «Νά μετατρέψουμε τήν αδυναμία σέ δύναμη» κλπ., η Διαρκής Ιερά Σύνοδος, καί όχι μόνον, περιμένει μέ προσευχές, μετάνοιες, κομποσχοίνια, λιβάνια καί κεριά, όλα αυτά κατ΄ οίκον εννοείται, νά ενισχύσουμε τήν Εκκλησία μέ ... τούς σφραγισμένους Ιερούς Ναούς. Μπράβο τους !

Ξεχνάνε, όμως, ότι «οι τής Εκκλησίας τής αληθείας εισί» καί η αλήθεια, εν προκειμένω, λέει ότι ο νέος Μωσαϊκός Νόμος εδράζεται στό πολιτικό Δίκαιο, που τώρα έγινε καί επιστημονικό Δίκαιο πρός μεγάλην έκλπηξη όλων. Όχι όμως καί τών μελών τής Διαρκούς, αλλά καί σύνολης τής Διοικούσας τήν Εκκλησία Ιεραρχίας. Γιατί ; Επειδή αυτό λέει η παγκόσμια επιστημονική κοινότητα ! 

Υπάρχει, όπως πάντα, καί ένα αλλά. Τό οποίο ομολογούν άλλοι, που κι αυτοί ανήκουν στήν παγκόσμια επιστημονική κοινότητα. Είναι διεθνώς αναγνωρισμένοι, μέ έρευνες, δημοσιεύσεις καί πολλά άλλα, τά οποία η ηγεσία τής φερομένης «παγκόσμιας» επιστημονικής κοινότητας τά κρίνει ως μή συνάδοντα τού κύρους της. Κύρος τό οποίο συναρτάται άμεσα από εκείνους ή εκείνον που χρηματοδοτεί όσα πρέπει νά ενταχθούν στό παγκόσμιο επιστημονικό Δίκαιο τού νέου Μωσαϊκού Νόμου. 

Όπως προσαρμόστηκε στό παρελθόν ο Μωσαϊκός Νόμος μέ τό Ρωμαϊκό Δίκαιο, αυτό γίνεται καί σήμερα. Δέν σταυρώνεται όμως ουδείς. Αγνοείται ή καλύτερα, πληρώνει πρόστιμα. 

Κατόπιν αυτών, η Διαρκής Ιερά Σύνοδος, θέλοντας νά προσδώσει αγιογραφικήν τεκμηρίωση στά λεγόμενά της, μάς παραπέμπει στόν Απόστολο Παύλο καί τό « 7 Καὶ τῇ ὑπερβολῇ τῶν ἀποκαλύψεων ἵνα μὴ ὑπεραίρωμαι, ἐδόθη μοι σκόλοψ τῇ σαρκί, ἄγγελος σατᾶν, ἵνα με κολαφίζῃ ἵνα μὴ ὑπεραίρωμαι. 8 ὑπὲρ τούτου τρὶς τὸν Κύριον παρεκάλεσα, ἵνα ἀποστῇ ἀπ' ἐμοῦ· 9 καὶ εἴρηκέ μοι· ἀρκεῖ σοι ἡ χάρις μου· ἡ γὰρ δύναμίς μου ἐν ἀσθενείᾳ τελειοῦται.» (2Κρ. ιβ΄). Μάς λέει, δήλαδή, ότι καί στήν Εκκλησία «ἐδόθη (μοι) σκόλοψ τῇ σαρκί, ἄγγελος σατᾶν» γιά νά μήν υπεραίρεται (υπερηφανεύεται). Μέ άλλα λόγια, η Εκκλησία σήμερα νοσεί, παρότι η ίδια είναι θεραπευτήριον ! Άν όμως συμβαίνει αυτό, τότε, μάλλον, η εκκλησία αυτή δέν είναι τής αληθείας. Συντάσσεται μέ τό ψεύδος τού επιστημονικού Δικαίου καί ο αγιοπνευματικός προορισμός της εκπίπτει σέ κοσμικό, «2 ... κατὰ τὸν ἄρχοντα τῆς ἐξουσίας τοῦ ἀέρος, τοῦ πνεύματος τοῦ νῦν ἐνεργοῦντος ἐν τοῖς υἱοῖς τῆς ἀπειθείας·», καθώς γράφει ο Απόστολος Παύλος (Εφ. β΄).

Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2020

Εμβόλιο Γρίπης καί εμβόλιο RNA-Messenger Κορονοϊού

 

- Κυπριανός Χ : Όποιος εμβολιασθεί κατά τής ιογενούς καί γνωστού τύπου γρίπης, έχει καλώς. Τί γίνεται όμως, όταν ο εμβολιασθείς υφίσταται προσβολή καί από ιογενή γρίπη τύπου κορονοϊού ; Μπορεί κάποιος "ειδικός" νά μάς λύσει αυτή τήν απορία ;

- Giorgos Avlonitis : Αυτό πού θέλω να δείτε είναι το πώς βλέπουν τήν ελληνική οικογένεια, όχι το εμβόλιο της γρίπης...(άλλο θέμα αυτό) . Ή ουσία του πόστ είναι ή αντικατάσταση τών Ελλήνων!!! - Κυπριανός Χ : Νά συμπληρώσω κάτι που λείπει εδώ, αλλά προστιθεται υποβόλιμα ( : μέ τρόπο ύπουλο) από τόν ΕΟΔΥ, μέ πρόσχημα τήν προστασία τού εαυτού μας καί τών άλλων. Δηλαδή, μιάς πολυφυλετικής οικογένειας. Καί συμπληρώνω τό : «... Ή ουσία του πόστ είναι ή αντικατάσταση τών Ελλήνων!!!»

Καί συμφωνώ, ναί, στόχο έχουν τήν αντικατάσταση τών Ελλήνων. Αλλά πώς θά τό πετύχουν ; Προφανώς, μέ τό αντιγριπικό εμβόλιο, αλλά τίποτα δέν γνωρίζουμε, τί επιπτώσεις θά έχει τό αντιγριπικό εμβόλιο, σέ έναν ο οποίος (υποχρεωτικά διά νόμου) θά έχει κάνει καί τό εμβόλιο γρίπης κορονοϊού. Μπορούν οι "ειδικοί" νά μάς λύσουν τήν εύλογη, νομίζω, απορία αυτή ; Τό γράφω αυτό, διότι τό εμβόλιο που ετοιμάζουν, είναι εμβόλιο RNA-Messenger.

Τόν κίνδυνο τού RNA-Messenger εμβολίου τόν έχει επισημάνει ένας ξένος γιατρός ιολόγος, γενετιστής ή κάτι άλλο - ευρύτατα γνωστός, αλλά άγνωστος γιά τήν Παγκόσμια επιστημονική Κοινότητα - δέν θυμάμαι τό όνομά του. Σημαίνει δέ, τό εμβόλιο αυτό, ότι ο εμβολιαζόμενος προσλαμβάνει στόν γενετικό του κώδικα RNA/DNA ένα μήνυμα αγγελιαφόρου (Messenger) RNA, γιά νά αλλάξει/τροποποιήσει τήν αντίδραση τού ανοσοποιητικού του στόν εισβολέα ιό. Ποίο τό αποτέλεσμα, θά μάς απαντήσει ο κ. Γκέητς καί οι ειδικοί συνεργάτες του, που φροντίζουν γιά τήν μείωση τού παγκόσμιου πληθυσμού.

Γρίπη, Κορονοϊός, Ιατρικά Σύνδρομα

  Άλλαξαν τό όνομα τής γρίπης καί τήν λένε τώρα κορονοϊό. Συγκριτικά στοιχεία θανάτων γρίπης καί θανάτων κορονοϊού, εξ όσων γνωρίζω, δέν δίδονται. Προφανώς, θά ισχυρίζονται ότι τότε - πρό covid 19 - δέν τόν γνώριζαν. Έμαθαν (γνώρισαν) τό σύνδρομο SARS, κάπου εκεί, γύρω στό 2000. Αυτό τό σύνδρομο - στά ελληνικά "σοβαρό οξύ αναπνευστικό σύνδρομο" - δέν γνωρίζω άν προσδιορίστηκε παλαιότερα ως πρός τήν αιτιολογία του, δοθέντος ότι τά σύνδρομα, κατά τήν ιατρική ορολογία, είναι ποικίλης αιτιολογίας, αλλά καί συμπτωματολογίας.

Φαίνεται, όμως, ότι στό αρχικό SARS ανιχνεύθηκε ιός γρίπης, ο οποίος ταυτοποιήθηκε στήν ομάδα κορονοϊών. Σημειώνω εδώ, ότι ποτέ στό παρελθόν, όποιος νοσηλευόταν μέ ιογενή πνευμονίτιδα (παρένθεση, άλλο πνευμονία, έτερον πνευμονίτις), δηλαδή πνευμονική προσβολή γριπώδους αιτιολογίας, δέν γινόταν έρευνα τού ιογενούς (γριπώδους) στελέχους, που ήταν υπεύθυνο αυτής τής κατάστασης.

Τώρα μάθαμε ότι ο ιός αυτός προσβάλλει τό ανοσοποιητικό σύστημα καί όποιος έχει σχετική ευαισθησία, λόγω έλλειψης χψω ανοσοποιητικού παράγοντα, τότε θά εμφανίσει τό σύνδρομο SARS. Τό οποίο, να σημειωθεί κι αυτό, δέν προσβάλλει μόνο τούς πνεύμονες. Καί άλλα όργανα, όπως η καρδιά καί ενδεχομένως τό ήπαρ, είναι ευάλωτα, ανάλογα μέ τό ευπαθές ανοσοποιητικό σύστημα τού πάσχοντος.

Καταλαβαίνει λοιπόν κανείς, ότι μέσα στά πλαίσια τής νέας παγκόσμιας αυτοκρατορίας καί παγκόσμιας εμβολιοθεραπείας, ο αναμενόμενος εμβολιασμός μέ RNA-Messenger εμβόλιο, έχει απώτερους στόχους ελέγχου τού πληθυσμού τής γής. Οι γηραιότεροι, συνταξιούχοι καί άλλοι, όχι εργασιακά ενεργείς, πρέπει νά μάς "αδειάσουν τήν γωνιά". Ίσως, δέ, τολμήσουν νά προσδώσουν καί χριστιανικό μανδύα στά εγκληματικά τους σχέδια, υπενθυμίζοντάς μας τό «... εἴ τις οὐ θέλει ἐργάζεσθαι, μηδὲ ἐσθιέτω.» (2Θσ. γ΄)

ΥΓ. Νεκροψίες, Νεκροτομές καί λοιπές Παθολογοανατομικές εξετάσεις, απαγορεύονται.