Powered By Blogger

Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Παρασκευή 28 Μαΐου 2021

Μεταμοσχεύσεις : Οι άνθρωποι τού Χάους

 Πρώτα είχαμε τόν ΑΜΚΑ. Χωρίς αυτό τόν αριθμό ήσουν ανύπαρκτος, ούτε μισθός, ούτε σύνταξη, ούτε ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Τώρα μάς ήρθε ο κορονοϊός, συνοδευόμενος από εμβόλιο. Όποιος είναι αρνητής τού εμβολίου, γίνεται επισήμως δημόσιος κίνδυνος. Όχι μόνον αυτός, αλλά καί η οικογένειά του. Ό αρνητής τού εμβολίου αυτοκαταδικάζεται καί μαζί μέ αυτόν, καταδικάζεται καί η οικογένειά του. Τά παιδιά χωρίς εμβόλιο δέν θά γίνονται δεκτά στά σχολεία, ο πατέρας δέν θά έχει δουλειά, η μητέρα πώς νά μείνει έγκυος καί πολλά άλλα. Δηλαδή τά πάντα, όσα έχουν σχέση μέ τήν επιβίωση. Φυσικά, τίποτα δέν θά είναι άμεσα υποχρεωτικό ως πρός τόν εμβολιασμό. Η υποχρεωτικότητα θά επιβάλλεται έμμεσα ... κατά πλαστογραφίαν κακοήθη τού «34 ...  Ὅστις θέλει ὀπίσω μου ἀκολουθεῖν» καί τά εξής (Μκ. η΄).

  Όποιος είχε νούν, καταλάβαινε πού μάς οδηγούσε η ψήφος κάθε τέσσερα χρόνια. Ήταν η ψήφος ανθρώπου καί ανθρώπων. Αυτός ήταν ο στόχος τής Σιωνιστικής - νοθευμένης ή γνήσιας - θεοκρασίας. Ο ενδιαφερόμενος, ας ακούσει τόν πρόλογο ενός από μακρού προαναγγελθέντος εγκλήματος.-

Πέμπτη 13 Μαΐου 2021

Ορθόδοξοι κατά τήν αμφισβαίναν *

 

Διαβάσετε γιά νά δείτε καί νά μάθετε τί αστέρια θεολογίας, εκκλησιολογίας, ορθοδοξολογίας - όχι μόνο ασκητικής - έχουμε, 

- Ρουμελιώτης Δημήτριος  «Συνιστᾶ βλασφημία κατεναντίον τοῦ ἁγίου Πνεύματος, ἡ δίωξις τῶν ἐκείνων τῶν ὁμοδόξων κατά πάντα πρός τὸν κοινόν προστάτην ἅγιον, ὑπό τοῦ ἑτεροδόξου πρός τόν προστάτην ἅγιον, ἕνεκα καί μόνον τῆς ὁμοδοξίας τοῦ καταδιωκομένου πρός τόν ἐν λόγω κοινόν αὐτῶν προστάτην ἅγιον. Καί οὐχί τοσοῦτον κακόν τοῦτον τό κακόν, τό ὅμως κατανοητόν ἐν ἀνθρὠποις, ὅσον τό κακόν τό δηλοῦν τό ἀκατανόητον τοῦ θεωρουμένου, ὑπό των ἀδελφῶν αὐτῶν, ἐν τῆ μία καί ταυτῆ αὐλήν. Καί ἡ ἐπί ἀμετανοησίας ἀσυγχώρητος βαρυτέρα βλασφημία κατεναντίον τοῦ ἁγίου Πνεύματος, ἔσται ἐκ τοῦ εἶναι ἐξ αὐτοῦ τοῦ ἁγίου Πνεύματος ἡ, κοινή πάντων τῶν ὁρθοδόξων, δόξα τοῦ αὐτῶν προστάτου ἁγίου, ἡ ἀναλλοίωτος μία καί αὐτή δόξα , ἡ ἐξ ἀπαρχῆς τῶν πάντων καί ἄχρι τῆς ἡμέρας τοῦ Κυρίου, τῆς φοβερᾶς. Καρούλια ἁγίου Ὅρους, Μάρτιος 1982

- Kyprianos Christodoulides Συχνά λέγουν ότι "καί οι άγιοι κάνουν λάθη". Δυσνόητος η γραφή τών Καρουλίων. 

- Roumeliotis Dimitrios Kyprianos Christodoulides το ενδιαφερον ειναι οτι γραφτηκαι απο ερημιτη ΧΩΡΙΣ συνοδεια , με εμμεση αναφωρα που αφηνει να εννοηθει οτι ειναι δυνατον να περιγραφει ακομη και προρηση... 

- Kyprianos Christodoulides Roumeliotis Dimitrios «Συνιστᾶ βλασφημία κατεναντίον τοῦ ἁγίου Πνεύματος, ἡ δίωξις τῶν ἐκείνων τῶν ὁμοδόξων κατά πάντα πρός τὸν κοινόν προστάτην ἅγιον, ὑπό τοῦ ἑτεροδόξου πρός τόν προστάτην ἅγιον, ἕνεκα καί μόνον τῆς ὁμοδοξίας τοῦ καταδιωκομένου πρός τόν ἐν λόγω κοινόν αὐτῶν προστάτην ἅγιον.» 

Τί μάς λέει εδώ ; Λέει ότι είναι βλασφημία πρός τό άγιον Πνεύμα η δίωξις κατά παντός εξ εκείνων τών ομοδόξων - που είναι όμως ετερόδοξοι - πρός κοινόν προστάτην άγιον, ένεκα καί μόνο τής ομοδοξίας (τού ετεροδόξου πρός τόν ομόδοξον) ! Δηλαδή, αρκεί καί μόνο η σύμπτωση τιμής πρός άγιον (πρός τήν αγιότητά του) αδιαφόρως εάν είναι ομόδοξος ή ετερόδοξος ! Δηλαδή, κι ένας Μουσουλμάνος που τιμά, σέβεται ή δέχεται - εδώ διαλέγουμε - τήν Παναγία ή τόν Άη Γιώργη, αλλά κόβει τά κεφάλια τών Χριστιανών, είναι ομόδοξος εν αγίω Πνεύματι !! Ήμαρτον Κύριε. Διερωτώμαι, άν τό σκέφθηκε αυτό πρίν τό γράψει. 

- Roumeliotis Dimitrios Kyprianos Christodoulides Μονο ενας σχισματικος μεσα απο την νοσηροτητα της θρησκευτικης του πιστεως, θα μπορουσε να κατηγωρησει εναν αγιορειτη με εννοιες που εμπλαικουν αλλοθρησκους οπως οι Μουσουλμανοι , οταν αυτος ο αγιορειτης μοναχος εκφραζει την γνωμη του σε θεματα της θεολογιας και της εκκλησιολογιας της Ορθοδοξιας... 

- Kyprianos Christodoulides Όπως συχνά φαίνεται, όταν κουβεντιάζουμε, η εμπάθεια δέν λέει νά σ' αφήσει. Αλλά, έστω, άς τό παραβλέψω. Γιά πές μας λοιπόν, είναι ποτέ δυνατόν νά έχουμε ετερόδοξα ομόδοξους καί από τήν άλλη ομόδοξα ... ομόδοξους ; Τί ανοησία είναι κι αυτή πάλι ; Καί έρχεσαι εσύ τώρα, νά μού γράφεις "γιά θέματα θεολογίας, εκκλησιολογίας, καί ... ορθοδοξολογίας", τήν οποία εσύ ονομάζεις (θεός νά τήν κάνει) ορθοδοξία ! Είσαι σοβαρός ή μήπως σέ στράβωσε η υπογραφή ενός ακατονόμαστου εκ Καρουλίων ασκητή ; Πρίν μού απαντήσεις, φρόντισε νά προσδιορίσεις εαυτόν ως ομόδοξα ομόδοξο. Ο ετερόδοξα ομόδοξος που σού γράφει, είναι (γιά σένα) σχισματικός ! Οι άλλοι, οι οικουμενιστές, τί μέρος τού λόγου είναι ; Γιά απάντησέ μας : ομόδοξα ομόδοξοι σάν τήν αφεντιά σου ή ετερόδοξα ομόδοξοι, σάν εμένα τόν σχισματικό ;

- Roumeliotis Dimitrios Δεν προκειται να προσπαθησω να ερμηνευσω κατι που εγραψε καποιος αλλος χρονια πριν, και πολυ περισσοτερο να απολογηθω για κατι που γραφτηκε το 1982 αν και μοιαζει να εχει εφαρμογη και σημερα...

- Θεολόγος Αμπόνης Ο "συγγραφέας" είναι τόσο σχετικός με την Θεολογία, ώστε δεν γνωρίζει την ακρίβεια των όρων.Ο όρος "Ετερόδοξος" χρησιμοποιείται διά χριστιανικές ομολογίες και κοινότητες, που όμως έχουν αποκλίνει από το Ορθόδοξον Δόγμα και έχουν αποσχισθεί από την μίαν Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν.Όλοι οι άλλοι, αναζητούντες "θεόν"στίς πλάνης μονοπάτια και κακοτοπιές, ακόμη και οι μονοθεϊστές (Εβραίοι-Μουσουλμάνοι) ονομάζονται ΑΛΛΟΔΟΞΟΙ. Αφ'ετέρου, είναι απορίας άξιον, τί σόϊ θεολογική συζήτηση κάνουμε με εκφράσεις του τύπου: "οι ετερόδοξοι ομόδοξοι" !!! Σάν να λέμε: "μια ημερήσια νύχτα"!.

Kyprianos Christodoulides Καί μιά όχι καί τόσο ασήμαντη λεπτομέρεια. Τόν όρο "ετερόδοξοι", που αναφερόταν ουσιαστικά σέ αιρετικούς, τόν πρωτοσυνάντησα (άκουσα καί διάβασα) κάπου εκει στήν δεκαετία τού 1960. Τόν ανέφεραν, αυτοί που τόν χρησιμοποιούσαν, γιά "χριστιανούς" διαφορετικού όμως δόγματος. Προφανώς, κατόπιν εντολών άνωθεν ( ... ) δεδομένου ότι η "φάμπρικα" τού Οικουμενισμού καί τής Παγκοσμιοποίησης, είχε μπεί μπροστά. Έτσι, λοιπόν, όταν ο Ορθόδοξα ακατήχητος άκουγε νά γίνεται λόγος γιά "ετερόδοξους χριστιανούς", τό μυαλό του δέν πήγαινε σέ αιρετικούς. Πήγαινε σέ ... ετερόδοξους μέν, ομόδοξους (χριστιανούς) δέ ! Γιατί όχι καί σέ ανακατεμμένους Ορθοδόξους ;

Πού νά πάει τό μυαλό τους στό «50 ὁ δὲ Ἰησοῦς εἶπεν αὐτῷ· Ἑταῖρε, ἐφ' ὃ πάρει;» (Μτ. κς΄). Εταίρο αποκαλεί ο Κύριος τόν Ιούδα, δέν είπε "φίλε, πώς απ΄ εδώ ;", όπως αποκάλεσε φίλους όλους τούς Μαθητές πρό τού πάθους : «14 ὑμεῖς φίλοι μού ἐστε» ( ... ) «15 οὐκέτι ὑμᾶς λέγω δούλους, ὅτι ὁ δοῦλος οὐκ οἶδε τί ποιεῖ αὐτοῦ ὁ κύριος· ὑμᾶς δὲ εἴρηκα φίλους» (Ιν. ιε΄). Οι ετερόδοξοι είναι εταίροι καί όχι φίλοι.
Καί μάς προκύπτουν σήμερα κάτι πρακτοράκια, Ρουμελιώτες, Πελοποννήσιοι, Μακεδόνες, Κύπριοι κλπ., νά μάς μάθουν θεολογία (θεός νά τήν κάνει), εκκλησιολογία καί ... ομόδοξη, πλήν ετερόδοξη, Ορθοδοξία. Πνιγήκαμε σέ μιά κουταλιά νερό ή όπως γράφεις Θεολόγε Αμπόνη, "ημερήσια νύχτα". Νά είσαι καλά καί σ΄ ευχαριστώ γιά τό σχόλιο.
 
- Roumeliotis Dimitrios Kyprianos Christodoulides Αυτο το "ετερόδοξα ομόδοξους" που το ειδες να το εγραψε ο ερημιτης που μου ειχε ζητησει να παραμεινει ανωνυμος ή εγω?? Τοτε ειχε προκυψει ενα προβλημα σε μια συνοδεια, (κατι συνηθισμενο αλλωστε). Ενα προβλημα που ομως εχεις σημερα ενα παραλληλο του....Ενα παραλληλο, που τωρα δεν θελω να το προσδιορισω...
Ο νοων,νοειτω....
Παντως ο γεροντας τοτε προσδιοριζε την ετεροδοξια καποιου (καποιων) προς τον ομοδοξο μετα των Πατερων αγιο του κελιου τους. Μια δογματικη διαφωνια μεταξυ προσωπων, ενος γεροντα καποιου κελιου και του προστατη αγιου του κελιου... Ενος καποιου γεροντος κελιου, του ετεροδοξουντος προς την Ορθοδοξια (η θεολογια των Πατερων) την οποια εξεφραζε εκεινος ο προστατης αγιος του κελιου του. Ο "καποιος" ετεροδοξει προς την Ορθοδοξια. Ο "εκεινος" εκφραζει την συλλογικη πιστη της Ορθοδοξιας. Οταν λοιπον ο γεροντας ενος κελιου εξεφρασε αιρετικες - ετεροδοξες θεσεις ερχομενος σε αντιθεση με τον προστατη αγιο του κελιου, τοτε o ερημιτης εκεινος υπεδειξε το προβλημα στη συνοδεια, καθως οι περισσοτεροι της συνοδειας συμφωνουσαν με τον σφαλλοντα γεροντα τους...Το θεμα μαζευθηκε γρηγορα πριν χειροτερεψει.... Σημερα εχουμε ενα ευρυτερο παρομοιο προβλημα..
 
.Kyprianos Christodoulides Roumeliotis Dimitrios Άν δέν καταλαβαίνεις τί διαβάζεις, εγώ δέν φταίω. Ξαναδιάβασέ το λοιπόν :«Συνιστᾶ βλασφημία κατεναντίον τοῦ ἁγίου Πνεύματος, ἡ δίωξις τῶν ἐκείνων τῶν ὁμοδόξων κατά πάντα πρός τὸν κοινόν προστάτην ἅγιον, ὑπό τοῦ ἑτεροδόξου πρός τόν προστάτην ἅγιον, ἕνεκα καί μόνον τῆς ὁμοδοξίας τοῦ καταδιωκομένου πρός τόν ἐν λόγω κοινόν αὐτῶν προστάτην ἅγιον.» καί πές μας τί συμπέρασμα βγάζεις. «17 Τοῦ λοιποῦ κόπους μοι μηδεὶς παρεχέτω· » (Γλ. ς΄).
 
- Roumeliotis Dimitrios Kyprianos Christodoulides Μα ποσο ανικανος προς αναγνωση μπορει να εισαι?? Οπως εγραψα και θα ξαναγραψω...Εχουμε ενα κελι στο αγιο ορος το 1982, τον προστατη αγιο του κελιου, τον γεροντα του κελιου, και την συνοδεια του, χωρισμενη σε δυο ομαδες...
Ο γεροντας εκεινος τοτε, εξεφραζε αιρετικες θεσεις,τις οποιες ομως ειχε ανατρεψει ο προστατης αγιος του κελιου προ αιωνων ... Καποιοι απο την συνοδεια συμφωνουσαν μαζι του και καποιοι διαφωνουσαν με τις θεσεις του γεροντα, αλλα και με την θεολογια που ειχε εκφρασει ο προστατης αγιος του κελιου, ο οποιος γεροντας επεβαλε επιτιμια στους αρνουμενους την καινοτομια του....
Το καταθεσα σε αναρτηση γιατι σημερα εχουμε ενα τετοιο θεμα....
Καποιος προεστός μιας μεγαλης σε πληθυσμο συνοδειας, αδιαφωρει και αντιλεγει (αρα ετεροδοξει) προς τα οσα ο προστατης αγιος της συνοδειας ειχε θεολογησει, και μαλιστα εμφανιζει τιμωριτικες θεσεις προς παραμενοντας σε ομοδοξια με τον προστατη αγιο του κελιου...
Ποσο σκοτασμος πια απο μερους σου????
 
Επίλογος
Δέν τόν έγραψα εκεί όπου έγινε η συζήτηση. Τόν γράφω τώρα εδώ γιά τόν αναγνώστη. 
Ο κ. Ρουμελιώτης Δ. είναι τής άποψης τού "μενουμεκκλησία" - κατά τό "μενουμευρώπη". Κακίζει καί μέμφεται τούς (εν καινοτομία) αποτειχισμένους, πνέοντας μένεα, ομοίως, κατά τών Παλαιοημερολογιτών. Δέν γνωρίζει, όπως ακριβώς καί ο γέροντας τών "ομοδόξων καί ετεροδόξων" (sic), ότι στήν αναφερόμενη Συνοδεία υπήρξαν οι ομόδοξοι καί οι κακόδοξοι. Παρότι αμφότεροι τιμούσαν τόν προστάτη άγιο τού Κελλίου, οι "ετερόδοξοι" (κακόδοξοι) δέν συμφωνούσαν μέ τούς ομόδοξους (φυσικά Ορθόδοξους). Δηλαδή, εκείνους που έδιναν δίκιο στό Ορθόδοξο Δόγμα καί Παράδοση, όπου η κάθε κακοδοξία πρέπει έγκαιρα νά ελέγχεται καί νά καταπολεμείται. Σημειώνω, η ανέλεγκτη κακοδοξία είναι η "παρά φύσιν σύλληψη" ( ... ) πάσης καινοτομίας. Από εκεί προκύπτουν οι αιρέσεις
.
Τώρα, ποιοί ήταν οι ομόδοξοι (Ορθόδοξοι) καί ποιοί οι κακόδοξοι (ετερόδοξοι) Ορθόδοξοι, δέν μάς τό διευκρινίζει - απ΄ ό,τι μπορώ νά καταλάβω - ο κ. Ρουμελιώτης. Αφήνει, μάλλον, νά εννοηθεί, ζητώντας ίσως τήν βοήθεια Πνεύματος αγίου, τό στρίψιμο ενός νομίσματος : Κορώνα ή Γράμματα ; Παρεμπιπτόντως καί τέλος, δέν μάς πληροφορεί τό όνομα τού προστάτη αγίου τού ιερού Κελλίου καί πώς αντιμετώπιζε - ποία καί ποίες - τήν, καί τίς, κακοδοξίες.

* αμφισβαίνα = φίδι που κινείται άλλοτε εμπρός καί άλλοτε πίσω

Τρίτη 11 Μαΐου 2021

'Οταν οι δαίμονες προφητεύουν τήν συμφορά τους


 

«Στο μέλλον, θα εξαλείψουμε την ψυχή με φάρμακα. Με το πρόσχημα μιας "υγιούς απόψεως", θα υπάρξει ένα εμβόλιο με το οποίο το ανθρώπινο σώμα θα αντιμετωπιστεί το συντομότερο δυνατόν άμεσα κατά τη γέννηση, έτσι ώστε ο άνθρωπος να μην μπορεί να αναπτύξει τη σκέψη της ύπαρξης ψυχής και πνεύματος. Σε υλιστικούς γιατρούς, θα ανατεθεί το καθήκον να αφαιρέσουν την ψυχή της ανθρωπότητας. Όπως σήμερα, οι άνθρωποι εμβολιάζονται ενάντια στην μια ή στην άλλη ασθένεια, έτσι στο μέλλον, τα παιδιά θα εμβολιαστούν με μια ουσία που μπορεί να παραχθεί ακριβώς με τέτοιο τρόπο ώστε οι άνθρωποι, χάρη σε αυτόν τον εμβολιασμό, να είναι απρόσβλητοι να ασθενήσουν με την «τρέλα» της πνευματικής ζωής.

Θα είναι εξαιρετικά έξυπνος (
σ.σ. ο νέος άνθρωπος), αλλά δεν θα αναπτύξει συνείδηση, και αυτός είναι ο πραγματικός στόχος ορισμένων υλιστικών κύκλων. Με ένα τέτοιο εμβόλιο, μπορείτε εύκολα να χαλαρώσετε το αιθερικό σώμα στο φυσικό σώμα. Μόλις το αιθερικό σώμα αποκολληθεί, η σχέση μεταξύ του σύμπαντος και του αιθερικού σώματος θα γίνει εξαιρετικά ασταθής και ο άνθρωπος θα γίνει αυτόματο, γιατί το φυσικό σώμα του ανθρώπου πρέπει να γυαλιστεί σε αυτήν τη Γη με πνευματική βούληση.

Έτσι, το εμβόλιο γίνεται ένα είδος αρειμανικής δύναμης, ο άνθρωπος δεν μπορεί πλέον να απαλλαγεί από ένα δεδομένο υλιστικό συναίσθημα. Γίνεται υλιστική ιδιοσυγκρασία και δεν μπορεί πλέον να ανέβει στο πνευματικό.»
. Βλέπε ... https://www.eyewideopen.org/?p=836

  Σχόλιο

«Είπωμεν καί ὑπὲρ τῶν μισούντων καί ἀγαπώντων ἡμᾶς» τό Χριστός Ανέστη !

Η σατανική ελίτ τών απατεώνων δέν ενδιαφέρθηκε ποτέ γιά τήν πνευματική μας ανοσία. Αντιθέτως, ακολουθεί τήν πάγια τακτική της. Τήν τακτική τής υποκρισίας. Γιατί ; Διότι όπως μάς υπόσχεται «... θά είναι εξαιρετικά έξυπνος (σ.σ. ο νέος άνθρωπος), αλλά δεν θα αναπτύξει συνείδηση» ! Ποιός τούς είπε ποτέ ότι συνείδηση σημαίνει πίστη ; Ουδείς. Πίστη, διευκρινίζω, μέ ό,τι αυτή συνεπάγεται πρίν καί μετά θάνατον. Δέν πωλείται, δέν αγοράζεται, δέν είναι εμπορεύσιμο είδος σέ ράφι πολυκαταστήματος. Μόνο αυστηρά μέτρα έλαβε, λαμβάνει καί διδάσκει, τό πολιτικοθρησκευτικό ιερατείο, γιά τήν σωματικά φθαρτή μας ανοσοποίηση.

«Ἐὰν μὴ Κύριος οἰκοδομήσῃ οἶκον, εἰς μάτην ἐκοπίασαν οἱ οἰκοδομοῦντες· ἐὰν μὴ Κύριος φυλάξῃ πόλιν, εἰς μάτην ἠγρύπνησεν ὁ φυλάσσων.» (Ψ. 126).
Ποιός τούς τό θυμίζει, ποιός τούς τό θύμισε ποτέ ; Ποιός τούς τό έμαθε ;

Εἴπωµεν καί ὑπέρ τῶν μισούντων ἡμᾶς


 

«Εἴπωµεν καί ὑπὲρ τῶν μισούντων καί ἀγαπώντων ἡμᾶς» τό Χριστός Ανέστη ! 

Η σατανική ελίτ τών απατεώνων δέν ενδιαφέρθηκε ποτέ γιά τήν πνευματική μας ανοσία. Μόνο αυστηρά μέτρα έλαβε καί λαμβάνει, γιά τήν φθαρτή σωματική μας ανοσοποίηση. 

«Ἐὰν μὴ Κύριος οἰκοδομήσῃ οἶκον, εἰς μάτην ἐκοπίασαν οἱ οἰκοδομοῦντες· ἐὰν μὴ Κύριος φυλάξῃ πόλιν, εἰς μάτην ἠγρύπνησεν ὁ φυλάσσων.» (Ψ. 126). Ποιός τούς τό θυμίζει, ποιός τούς τό θύμισε ποτέ ;

Δευτέρα 10 Μαΐου 2021

Ταῦτα δίδασκε καί παρακάλει (1Τμ. ς΄)


 

«20 ἡ δὲ σοφία πόθεν εὑρέθη; ποῖος δὲ τόπος ἐστὶ τῆς συνέσεως; 21 λέληθε πάντα ἄνθρωπον καὶ ἀπὸ πετεινῶν τοῦ οὐρανοῦ ἐκρύβη· 22 ἡ ἀπώλεια καὶ ὁ θάνατος εἶπαν· ἀκηκόαμεν δὲ αὐτῆς τὸ κλέος. 23 ὁ Θεὸς εὖ συνέστησεν αὐτῆς τὴν ὁδόν, αὐτὸς δὲ οἶδε τὸν τόπον αὐτῆς· 24 αὐτὸς γὰρ τὴν ὑπ᾿ οὐρανὸν πᾶσαν ἐφορᾷ εἰδὼς τὰ ἐν τῇ γῇ πάντα, ἃ ἐποίησεν, 25 ἀνέμων σταθμὸν ὕδατος μέτρα· 26 ὅτι ἐποίησεν οὕτως, ἰδὼν ἠρίθμησε καὶ ὁδὸν ἐν τινάγματι φωνάς· 27 τότε εἶδεν αὐτὴν καὶ ἐξηγήσατο αὐτήν, ἑτοιμάσας ἐξιχνίασεν. 28 εἶπε δὲ ἀνθρώπῳ· ἰδοὺ ἡ θεοσέβειά ἐστι σοφία, τὸ δὲ ἀπέχεσθαι ἀπὸ κακῶν ἐστιν ἐπιστήμη.» (Ιώβ. κη΄) 

Ο ιός τών ανθρώπων τής επιστήμης τά έβαλε μέ τόν υιό τού Ανθρώπου τής Σοφίας ( : «η θεοσέβειά εστι σοφία»). Οι άνθρωποι τής επιστήμης αγνόησαν ότι «τό δέ απέχεσαθαι από κακών εστί επιστήμη». Ενδιαφέρονται, λένε, γιά όλους, υποκρινόμενοι αναιδέστατα θεοσέβειαν. 

«3 Ταῦτα δίδασκε καὶ παρακάλει. εἴ τις ἑτεροδιδασκαλεῖ καὶ μὴ προσέρχεται ὑγιαίνουσι λόγοις τοῖς τοῦ Κυρίου ἡμῶν ᾿Ιησοῦ Χριστοῦ καὶ τῇ κατ' εὐσέβειαν διδασκαλίᾳ, 4 τετύφωται, μηδὲν ἐπιστάμενος, ἀλλὰ νοσῶν περὶ ζητήσεις καὶ λογομαχίας, ἐξ ὧν γίνεται φθόνος, ἔρις, βλασφημίαι, ὑπόνοιαι πονηραί, 5 παραδιατριβαὶ διεφθαρμένων ἀνθρώπων τὸν νοῦν καὶ ἀπεστερημένων τῆς ἀληθείας, νομιζόντων πορισμὸν εἶναι τὴν εὐσέβειαν. ἀφίστασο ἀπὸ τῶν τοιούτων. 6 ῎Εστι δὲ πορισμὸς μέγας ἡ εὐσέβεια μετὰ αὐταρκείας.» (1Τμ. ς΄)

Δύο Σχόλια

- Κωνσταντίνος Στρατής 

Πολλοί θα το παρακάμψουν, αφού του ρίξουν μια επιπόλαιη ματιά και δεν θα καταλάβουν τίποτα. Μερικοί θα το διαβάσουν με προσοχή και ίσως πιάσουν ένα κάποιο νόημα, και ελάχιστοι θα εννοήσουν ακριβώς τι θέλουν να πουν αυτά τα δύο κέιμενα, το πρώτο της Παλαιάς και το δεύτερο της Καινής Διαθήκης. 

- Kyprianos Christodoulides 

Χριστός Ανέστη, αγαπητέ Κωνσταντίνε. Δέν μού διαφεύγει ποτέ ότι αυτά που γράφω, είναι σάν νά βρίσκονται μέσα σέ ένα μπουκάλι ριγμένο στόν ωκεανό. Παραλήπτης καί αναγνώστης είναι, συνήθως, ένας. Αδιαφορώ, ελπίζω πάντα σέ αυτόν τόν ΈΝΑ.

Κυριακή 9 Μαΐου 2021

«Νά προστατεύσουμε τήν ιερότητα καί νά διεκδικήσουμε τά σπίτια μας καί τήν πατρίδα μας» (Ρ. Ερντογάν)

Κατά σημερινή δήλωση (9 Μαΐου 2021) τού νέου Χαλίφη τής Τουρκίας κ. Ερντογάν : 

«... Το κράτος τρομοκρατών του Ισραήλ, επιτίθεται βίαια και ανήθικα στους Μουσουλμάνους στην Ιερουσαλήμ που δεν έχουν άλλο σκοπό από το να προστατεύσουν την ιερότητά τους και να διεκδικήσουν το σπίτι και την πατρίδα τους εδώ και χιλιάδες χρόνια».

 Μία ερώτηση στόν εκκολαπτόμενο νέο Χαλίφη : Μετά από πόσες χιλιάδες χρόνια - τουλάχιστον είναι μία χιλιετία - οι ανατολικές επαρχίες τής Βυζαντινής Αυτοκρατορίας περιήλθαν στήν κατοχή τού (τουρκικού) Ισλάμ ; Μήπως έχουν καί κάποιοι άλλοι τό ίδιο δικαίωμα «να προστατεύσουν την ιερότητά τους και να διεκδικήσουν το σπίτι και την πατρίδα τους εδώ και χιλιάδες χρόνια», σύμφωνα μέ τά λεχθέντα τού νέου Χαλίφη Ερντογάν ; Ποιός θά μάς απαντήσει

Σάββατο 8 Μαΐου 2021

Ο κίνδυνος εμβολίων (mRNA) covid-19


Από ιστοσελίδα (τοίχο) φέησμπουκ κ. Lygeros Panos

- Georgios Giapitzakis (σχόλιο)

Καλά δεν γνωρίζεις ότι για να επιτευχθεί ανοσία χρειάζεται και τη δεύτερη δόση και αρκετές ημέρες; Εν τω μεταξύ είσαι ακάλυπτος 

- Kyprianos Christodoulides 

Κι εσύ, προφανώς, δέν ξέρεις ότι τό εργαστηριακό mRNA εμβόλιο είναι εμβόλιο από ένα μέρος (ακίδα) τού κορονοϊού. Δηλαδή, δέν προκαλεί ανοσία (αντισώματα) λόγω λοίμωξης από φυσικό ιό. Προκαλεί ανοσία - διάβαζε αντισώματα - από έναν εργαστηριακό ιό καί όχι φυσικό. 

 Όπως γράφω, άλλο φυσικός ιός (είναι πλήρης) καί έτερο εργαστηριακός (μή πλήρης) ιός. Στήν περίπτωση αυτή, ο οργανισμός προσπαθεί νά ανταποκριθεί στήν ιογενή λοίμωξη (τήν εργαστηριακή) ενεργοποιώντας πλήρως τό ανοσοποιητικό του σύστημα, επειδή αυτή τήν πληροφορία είχε από προγενέστερες λοιμώξεις μέ κορονοϊό (κοινή γρίπη). Μέ άλλα λόγια, τό εμβόλιο προκαλεί τό φαινόμενο (ή σύνδρομο) τής υπεράνοσης αλλεργικής αντίδρασης, λόγω μή ανταπόκρισης στά δεδομένα (data) που έχει (προηγούμενες λοιμώξεις φυσικού ιού), μέ τήν θλιβερή κατάληξη σάν αυτή τού Θ. Κατσανέβα. 

Γιά νά τό καταλάβεις καλύτερα, φαντάσου έναν στρατηγό, ο οποίος, βλέποντας ότι κινδυνεύει νά χάσει τήν μάχη, επιστρατεύει όλες του τίς δυνάμεις, γιά νά βγεί νικητής. Μένει όμως, από τήν άλλη μεριά, λίαν εκτεθειμένος. Ελπίζω, κατάλαβες.

Τετάρτη 5 Μαΐου 2021

Ο κορονοϊός καί τό εργαστηριακό εμβόλιο

 

Προσθήκη σέ παλαιότερη Δημοσίευση : «Η απομόνωση ασυμπτωματικών covid-19 συμπολιτών μας», Σάββατο 10 Απριλίου 2021, στό τέλος τού άρθρου.

Προσθέσατε, σέ αυτά που ακούγονται στόν σύνδεσμο 1 (Ραδιοφωνική συζήτηση σέ περιφερειακό μέσο ηχητικής καθαρότητας. Από τό 31.30΄ μέχρι τό 1:04. 17΄΄ ) καί αυτό, που θά κούσετε (επαναλαμβανόμενο) στόν σύνδεσμο 2. 

Άλμπερτ Μπουρλά 01:16 : «Μού είπανε θέλουμε messenger RNA, που είναι η τεχνολογία που η ModeRNA χρησιμοποιεί, διότι μπορούμε νά κινηθούμε πάρα πολύ γρήγορα. Γιά νά καταλάβετε, όταν σχεδιάσαμε τό πρώτο εμβόλιο, όταν παράγαμε στό εργαστήριο (... τίς πρώτες) τό πρώτο εμβόλιο, δέν τό παράγαμε έχοντας τόν ιό στό εργαστήριό μας. Μάς έστειλαν ένα κομπιούτερ files ...» κλπ. 

Ο ιός εμβολίου είναι εργαστηριακό κατασκεύασμα, λέω στόν Δημοσιογράφο Μάκη Βραχιολίδη. Άν κάνω λάθος, άς μέ διορθώσουν τά Ελληνικά Χόξις. 

1. https://gr.pinterest.com/pin/654077545885300342/  (Κάνετε αποκοπή-επικόλληση στήν γραμμή τής μηχανής αναζήτησης τού λάπτοπ ή ντέσκτοπ, που έχετε.)

2. https://newtube.app/embed/vuOBfcn?__cf_chl_jschl_tk__=0b44802d4081fee5dff3a4e68a99a683fb9f0e85-1620244125-0-Acl6xWISGf60ztk0fwoG7SgG59i9tqcJeHO64x2JTqFnuJn28co7VDWoOiRkQ9sW2eGvVl9Oo8KlEtxe3w5AIT-DgaTp3ZwIzYtGt3f2WR5M7qbdsmy3Lt9vsXirDbsv8npmhhGM49AqjWlWpoidbyD_BtdQB4VsgeXuTsEpfCtO5eWZVf1bsKzIsGceu9xY2binVmlf7cydyUVT2SQXliWCT8WMM7A4nqQGmvykHr1kXmRYgHabslr61fSANASMPkIHJwWojZWBxqXzVuu3ZKS0ptGak703HOsi9cBNPnhLuD6XpeUtePC-QNfAAgE0PAWnTKDyt5Vg_sv77xNkHtX9nWyUUI9MP8rVUkwIWK92CgksI8wBscvLu1TxSfYOgQz-x3o1N9KOs5ZRhdTTh4xaH9Jz3KHsv_AD8uT6LJ0zJIy4rsbuQFQHQ-mgn4VokefeYinK3S6YlgpUxu_ELkQ

(Ισχύουν καί εδώ τά εντός παρενθέσεως τού συνδέσμου μέ αριθμό 1)

Δευτέρα 3 Μαΐου 2021

Σχόλια σέ κοινωνικό Δίκτυο (φέησμπουκ- 30/4/2021)

 

- Roumeliotis Dimitrios
30 Απριλίου στις 3:22 μ.μ.
Ἐναντιωνόμαστε στήν ἀγάπη τοῦ Χριστοῦ καί στήν Ἐκκλησία Τοῦ, γιά νά μήν μας μαλώσει ὁ ἐπίσκοπος πού εἰσάγει καινά δαιμόνια στήν ζωή της Ἐκκλησίας.... Καί νομίζουμε ὅτι εἴμαστε Χριστιανοί...

- Tasos Merkouris
Πάνω από όλα μη διαιρέσουμε την χιτώνα του Κυρίου. Κανείς από μας δεν διαθέτει πιστοποιτικά ορθοδοξίας. Στέκουμε με δέος στο μυστήριο της Συγκαταβάσεως Του.

- Roumeliotis Dimitrios (πρός)
Tasos Merkouris
Μενουμε ομοπιστοι και ομοφρωνες της θειας παραδοσεως απο του Ευαγγελιου σε τριημερο Ανασταση και μετα των αγιων οικουμενικων συνοδων και των θεοφορων Πατερων σε μεταμεσονυκτια εορτη του Σαββατου ή κανουμε οτι μας σφυριξει ο καθε τυχαρπαστος;
Πιστοποιητικο Ορθοδοξιας εχουν οι αγιες οικουμενικες Συνοδοι της Εκκλησιας και οι θεοφοροι Πατερες της Ορθοδοξου Εκκλησιας.
Eνας εορτασμος στις 9 το βραδυ του μεγαλου Σαβατου ειναι αντιθετος των καταπιστευματων της Ορθοδοξου Εκκλησιας. Tην δευτερη ημερα υμνουνε τριημερο αναστασι; Ποιος θεολογικα ηλιθιος θετει εορτασμο την δευτερη ημερα εν Ταφω, την ημερα του Σαββατου, ενω ο Κυριος ανεστηθει την μια των Σαββατων;

- Kyprianos Christodoulides
«Tasos Merkouris
Πάνω από όλα μη διαιρέσουμε την χιτώνα του Κυρίου. Κανείς από μας δεν διαθέτει πιστοποιητικά ορθοδοξίας. Στέκουμε με δέος στο μυστήριο της Συγκαταβάσεως Του.»

Τά ίδια, προφανώς, θά σκέφθηκαν οι Λατίνοι καί αυτά τούς ανάγκασαν, θέλοντας μή θέλοντας, νά μείνουν μέ τόν Πάπα καί τό φιλιόκβε του. Έχουμε όμως κάτι ακόμη, σχετικά μέ τήν "συγκατάβαση" :

Ὅλως ἦν ἐν τοῖς κάτω,
καὶ τῶν ἄνω οὐδόλως ἀπῆν,
ὁ ἀπερίγραπτος Λόγος·
συγκατάβασις γὰρ θεϊκή,
οὐ μετάβασις τοπικὴ γέγονε,
καὶ τόκος ἐκ Παρθένου θεολήπτου,
ἀκουούσης ταῦτα· (Χαιρετισμοί Γ΄ Στάσις)

Ο απερίγραπτος Λόγος συγκαταβαίνει καί διορθώνει τούς αγίους Ευαγγελιστές, τήν Παράδοση καί τούς εκκλησιαστικούς πατέρες. Διά στόματος τής Ιεραρχίας ακούσαμε ότι " ... συγκατάβασις γὰρ θεϊκή, μετάθεσις δέ χρονικὴ γέγονε" τής Αναστάσεως" ! Μή γένοιτο Κύριε.