Kyprianos Christodoulides (ιστοσελίδα φέησμπουκ, 29/09/2020)
Μέ τήν μάσκα προστασίας ... τών γύρω μας, ή διαφορετικά, μέ τήν μάσκα μίσους. Διαβάστε
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1217469011966106&id=100011090556339
Διάφορα Θέματα « ἡ θεοσέβειά ἐστι σοφία, τὸ δὲ ἀπέχεσθαι ἀπὸ κακῶν ἐστιν ἐπιστήμη » Ιώβ
Kyprianos Christodoulides (ιστοσελίδα φέησμπουκ, 29/09/2020)
Μέ τήν μάσκα προστασίας ... τών γύρω μας, ή διαφορετικά, μέ τήν μάσκα μίσους. Διαβάστε
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1217469011966106&id=100011090556339
Theodoros Vezyrianos (ιστοσελίδα φέησμπουκ, 29/09/2020)
«Πολλοί είναι αυτοί που ενοχλούνται από την χρήση της μάσκας για την προστασία τους από τον covid. Οι λόγοι πολλοί και διαφορετικοί. Λένε ότι εμποδίζεται η αναπνοή τους. Άλλοι πάλι υποστηρίζουν ότι περιορίζεται η ελευθερία τους χωρίς να σκέφτονται ότι βάζουν σε κίνδυνο τους γύρω τους που μπορεί να είναι και ευάλωτοι.
Kyprianos Christodoulides
«Άλλοι πάλι υποστηρίζουν ότι περιορίζεται η
ελευθερία τους χωρίς να σκέφτονται ότι βάζουν σε κίνδυνο τους γύρω τους
που μπορεί να είναι και ευάλωτοι. »
Μέ τό επιχείρημα αυτό ( : φοράμε μάσκα επειδή οι γύρω μας μπορεί νά είναι ευάλωτοι), μπαίνει κανείς στόν πειρασμό νά διερωτηθεί : Γιατί, τό ίδιο σκεπτικό, δέν λειτουργεί σέ άλλες περιπτώσεις ; Όπως, γιά παράδειγμα, η 5G κινητή τηλεφωνία, οι γενετικά τροποποιημένες τροφές, οι ζωοτροφές καί τά φυτοφάρμακα ; Μήπως γνωρίζουν ποιοί καί πόσοι ... από τούς γύρω μας, είναι ευάλωτοι στήν ηλεκτρομαγνητική 5G ακτινοβολία, στά τροποποιμένα τρόφιμα (τρελές αγελάδες), στά φυτοφάρμακα καί ένα σωρό άλλα, που μάς περιτρυγυρίζουν ; Ποιούς νομίζουν ότι κοροϊδεύουν, φροντίζοντας δήθεν γιά τήν υγεία ... τών γύρο μας ;
https://www.facebook.com/vezyrianos/videos/3450460811700681/
Διαβάστε πρώτα αυτά, όπου παραπέμπει ο σύνδεσμος, καί κατόπιν τό Σχόλιο.
Kyprianos Christodoulides
« Τοῦτο σημαίνει πώς τά Τίμια Δώρα, ἀκόμη καί ἄν ὑποστοῦν ἐξωτερική
φθορά, ἤ ἀναμιχθοῦν (ἀθελήτως ἤ καί κακοβούλως) μέ ἰούς καί μικρόβια, ἡ
παρουσία τῆς Χάριτος δέν ἐπιτρέπει νά καταστοῦν ἐπιβλαβῆ γιά τήν ὑγεία
τοῦ πιστοῦ, ἀκριβῶς διότι, ὅπως γράφει ὁ ἅγιος Συμεών ὁ Νέος Θεολόγος,
ἀποτελοῦν ἤδη πραγματικότητα καί
παρουσία τῆς Βασιλείας τοῦ Θεοῦ. Ἑπομένως, στήν περίπτωση αὐτή ἰσχύουν
τά Κυριακά λόγια, ὅτι : «κἂν θανάσιμόν τι πίωσιν οὐ μὴ αὐτοὺς βλάψει»
(π. Νικηφ. Νάσσου, «ΘΕΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑ, ΑΣΠΑΣΜΟΣ ΙΕΡΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ ΚΑΙ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ. Η ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΗΣ ΖΩΣΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΣ», σελ. 4)
Σχόλιο
Τοῦτο, δηλαδή, «18 ... κἂν θανάσιμόν τι πίωσιν οὐ μὴ αὐτοὺς βλάψει»,
συμβαίνει όταν ο δεχόμενος τό θανάσιμον πόμα, δέν γνωρίζει τί τού
προσφέρουν. Εννοείται, γιά νά τόν θανατώσουν.
Όταν όμως γνωρίζει τί
τού προσφέρουν, γιά νά δοκιμάσουν αποδεικτικά τήν πίστη του - ίσως,
προκειμένουν νά πιστεύσουν καί οι ίδιοι - τότε ισχύουν άλλα :
1) «35 ... Ἄλλους ἔσωσε, σωσάτω ἑαυτόν, εἰ οὗτός ἐστιν ὁ Χριστὸς ὁ τοῦ
Θεοῦ ὁ ἐκλεκτός. (...) 37 ... Εἰ σὺ εἶ ὁ βασιλεὺς τῶν Ἰουδαίων, σῶσον
σεαυτόν (...) 39 Εἷς δὲ τῶν κρεμασθέντων κακούργων ἐβλασφήμει αὐτὸν
λέγων· Εἰ σὺ εἶ ὁ Χριστός, σῶσον σεαυτὸν καὶ ἡμᾶς. (Λκ. κγ΄)
2)
« 41 ὁμοίως δὲ καὶ οἱ ἀρχιερεῖς ἐμπαίζοντες μετὰ τῶν γραμματέων καὶ
πρεσβυτέρων καὶ Φαρισαίων ἔλεγον· 42 Ἄλλους ἔσωσεν, ἑαυτὸν οὐ δύναται
σῶσαι· εἰ βασιλεὺς Ἰσραήλ ἐστι, καταβάτω νῦν ἀπὸ τοῦ σταυροῦ καὶ
πιστεύσομεν ἐπ' αὐτῷ· 43 πέποιθεν ἐπὶ τὸν Θεόν, ῥυσάσθω νῦν αὐτόν, εἰ
θέλει αὐτόν· εἶπε γὰρ ὅτι Θεοῦ εἰμι υἱός. » (Μτ. κζ΄)
3) «29
Καὶ οἱ παραπορευόμενοι ἐβλασφήμουν αὐτὸν κινοῦντες τὰς κεφαλὰς αὐτῶν καὶ
λέγοντες· Οὐὰ, ὁ καταλύων τὸν ναὸν καὶ ἐν τρισὶν ἡμέραις οἰκοδομῶν! 30
σῶσον σεαυτὸν καὶ κατάβα ἀπὸ τοῦ σταυροῦ. 31 ὁμοίως δὲ καὶ οἱ ἀρχιερεῖς
ἐμπαίζοντες πρὸς ἀλλήλους μετὰ τῶν γραμματέων ἔλεγον· Ἄλλους ἔσωσεν,
ἑαυτὸν οὐ δύναται σῶσαι. 32 ὁ Χριστὸς ὁ βασιλεὺς Ἰσραὴλ καταβάτω νῦν ἀπὸ
τοῦ σταυροῦ, ἵνα ἴδωμεν καὶ πιστεύσωμεν αὐτῷ. » (Μρ. ιε΄)
1) https://drive.google.com/file/d/1okFDO8N4FF1vplVB3QnKE-aNHWfAb7Sx/view?usp=sharing
2) https://drive.google.com/file/d/1un9KJrISO0xJ7mAH6Fxa6npP3Heelraq/view?usp=sharing
Τά ανωτέρω διότι :
- Ιωάννης Παπαρρηγας : Τὴν συνεχῆ θείαν Κοινωνίαν τὴν ἐδίδαξαν οἱ Ἀπόστολοι διὰ τοὺς πρώτους χριστιανοὺς ... Προσεχώς θα παρουσιαστούν οι θέσεις των Κολλυβάδων Πατέρων.
- Kyprianos Christodoulides Οι άγιοι Κολλυβάδες δέν ήταν υπέρ τής συνεχούς Θείας Κοινωνίας. Στό Βιβλίο τού αγ. Αθανασίου τού Παρίου "Δήλωσις τών εν Αγίω Όρει ταραχών Αληθείας", γράφεται ευκρινέστατα.
- Ιωάννης Παπαρρηγας πρός Kyprianos Christodoulides : Κατ΄ αρχάς δεν έγραψες το τι ακριβώς αναφέρει. Αυτό που έγραψες ήταν : ''Οι
άγιοι Κολλυβάδες δέν ήταν υπέρ τής συνεχούς Θείας Κοινωνίας. Στό Βιβλίο
τού αγ. Αθανασίου τού Παρίου "Δήλωσις τών εν Αγίω Όρει ταραχών
Αληθείας", γράφεται ευκρινέστατα.'', και απήντησα ότι : ''Προσεχώς θα παρουσιαστούν οι θέσεις των Κολλυβάδων Πατέρων.''
Mην
παίζουμε με τις λέξεις. Θα παρουσιαστούν οι θέσεις των Κολλυβάδων
Πατέρων περί του θέματος και τότε θα δούμε αν ήταν υπέρ ή κατά.
- Kyprianos Christodoulides Δέν
αναφέρθηκα σέ "θέσεις". Έγραψα τί ακριβώς λέγει περί τού θέματος ο
άγιος Αθανάσιος τής Πάρου. Άν αυτό είναι λάθος, διόρθωσέ με. Άν είναι
σωστό συμφώνησε μέν, πρόσθεσε δέ.
Φαίνεται, λοιπόν, αγαπητέ
Ιωάννη, ότι δέν έχεις διαβάσει τό συγκεκριμένο Βιβλίο. Σού καταθέτω τά σχετικά τού βιβλίου γιά τό συγκεκριμένο θέμα τής
συχνής Θείας Μεταλήψεως.
- Ιωάννης Παπαρρηγας πρός Kyprianos Christodoulides : Δεν νομίζω να ανέφερα αν το έχω διαβάσει ή όχι. Αυτό που είπα είναι ότι θέλω το επίμαχο σημείο. Από αυτό που μου έστειλες, δεν βλέπω ότι διαφωνεί με την συχνή θεία Μετάληψη. Αναφέρει επακριβώς ότι αναφέρει και ο Παναγόπουλος. Φυσικά και ο ''αναξίως'' δεν πρέπει να μεταλαμβάνει, για να μην λαμβάνει κρίμα και κατάκριμα αντί για ευλογία και βοήθεια. Ομιλεί ξεκάθαρα δια τους αναξίως μεταλαμβάνοντας.
- Kyprianos Christodoulides : Λάθος, ομιλεί ξεκάθαρα περί τής συνεχούς Θείας Μεταλήψεως, που είναι τό "επίμαχο σημείο" γιά σένα. Είναι άλλωστε καί ο τίτλος τής ανάρτησης που έκανες. Διάβασε λοιπόν καί τήν συνέχεια τής σελίδας 117, όπου ο άγιος Αθανάσιος Πάρου, δίδει τόν λόγο στόν άγιο Ιωάννη Χρυσόστομο γιά τό πρός εξέταση θέμα.
- Ιωάννης Παπαρρηγας πρός Kyprianos Christodoulides : Κυπριανέ ειλικρινά δεν σε αντιλαμβάνομαι.
Έγραψες
ότι οι Κολλυβάδες δέν ήταν υπέρ τής συνεχούς Θείας Κοινωνίας. Σου
απήντησα και μου παρουσιάζεις απόσπασμα από το βιβλίο που υπέδειξες.
Στην σελίδα 117 προσωπικά αντιλαμβάνομαι
ότι ομιλεί για τους ''αναξίως'' μεταλαμβάνοντας. Τώρα μου λες ότι όχι,
ομιλεί ξεκάθαρα περί τής συνεχούς Θείας Μεταλήψεως και μου παρουσιάζεις
την συνέχεια.
Τελικά, για σένα, οι Άγιοι
Κολλυβάδες ήταν ή δεν ήταν υπέρ της συχνής θ. Μεταλήψεως; Και λέγω για
σένα, διότι η δική μου έρευνα δεικνύει ότι ήταν και παραήταν (προσεχώς
οι αποδείξεις).
- Kyprianos Christodoulides : Δέν
είναι "τελικά τί ήταν γιά μένα οι άγιοι Κολλυβάδες", ως πρός τό ζήτημα
τής συνεχούς (ή συχνής τώρα) Θείας Μεταλήψεως. Είναι τί λέγει ο άγιος
Αθανάσιος Πάρου, κομίζοντας επιχειρήματα εκ τής Αγίας Γραφής καί
μεγίστων εκκλησιαστικών πατέρων. Άν αυτά που
διάβασες δέν τά κατάλαβες ή εννόησες, τό φταίξιμο δέν είναι δικό μου.
Δέν έγραψα δικά μου πράγματα. Αυτά γράφει ο άγιος Αθανάσιος Πάρου, αυτά
έθεσα κι εγώ υπόψη στούς τυχόν αναγνώστες.
Υγίαινε.
- Ιωάννης Παπαρρηγας πρός Kyprianos Christodoulides :
Καλώς. Αυτό λοιπόν που προσωπικά βλέπω στα κείμενα - είτε τα εννόησα
είτε όχι - που απέστειλες, είναι ότι δεν υπάρχει διαφωνία με τα κείμενα
που παρουσιάζει και αναλύει ο Παναγόπουλος.
Να είσαι καλά.
Η επιστημονική κοινότητα, που τώρα διαφοροποιείται από τήν φερομένην "παγκόσμια επιστημονική κοινότητα", ώφειλε νά είχε δείξει τίς ευαισθησίες της πολύ πρίν φθάσουμε στήν παγκόσμια απάτη τού κορονοϊού. Η πλαστογράφος αυτή "παγκόσμια κοινότητα", εδώ καί χρόνια, έχει παραχαράξει τούς κλασικούς επιστημονικούς όρους, έτσι ώστε νά βρισκόμαστε ενώπιον μιάς διαφορετικής Ιατρικής - καί όχι μόνο - Επιστήμης, ότι, πλέον, η υλική θεωρία (τεχνολογία) προτάσσεται τής πνευματικής τοιαύτης. Οι θεωρητικοί τής ύλης, συνεπείς στίς αρχές τής ευγονικής, κυριαρχούν πλέον παγκοσμίως, κατηγορώντας τούς θεωρητικούς τού πνεύματος, δηλαδή τής αληθείας, ως ψευδοκόπους καί συνωμοτηστές. Περιθωριοποιούν τίς φωνές τους καί αυτοπροβάλλονται ή προσδιορίζονται σάν οι κύρίως εκπρόσωποι τής παγκόσμιας επιστημονικής κοινότητας. Αγνοούν ή απορρίπτουν πλήρως, ότι η θεωρία δομεί τήν πράξη καί ότι ουδέποτε η πράξη είναι τό γενεσιουργό αίτιο τής όποιας θεωρίας. Η θεωρία προηγείται, η πράξη έπεται καί αυτό συμφωνεί πλήρως μέ τό αγιογραφικό «αρχή παντός έργου λόγος καί πρό πάσης πράξεως βουλή» :
«13 καὶ βουλὴν καρδίας στῆσον, οὐ γάρ ἔστι σοι πιστότερος αὐτῆς· 14 ψυχὴ γὰρ ἀνδρὸς ἀπαγγέλλειν ἐνίοτε εἴωθεν ἢ ἑπτὰ σκοποὶ ἐπὶ μετεώρου καθήμενοι ἐπὶ σκοπῆς. 15 καὶ ἐπὶ πᾶσι τούτοις δεήθητι ῾Υψίστου, ἵνα εὐθύνῃ ἐν ἀληθείᾳ τὴν ὁδόν σου. 16 ᾿Αρχὴ παντὸς ἔργου λόγος, καὶ πρὸ πάσης πράξεως βουλή.» (Σοφία Σειράχ, κεφ. 37).
Τέλος, γιά τήν αρχική σελίδα τού "ΠΙΣΤΕΥΕ ΚΑΙ ΜΗ, ΕΡΕΥΝΑ", αρκεί μόνον αυτό : «37 καὶ ὁ πέμψας με πατὴρ, αὐτὸς μεμαρτύρηκε περὶ ἐμοῦ. οὔτε φωνὴν αὐτοῦ ἀκηκόατε πώποτε οὔτε εἶδος αὐτοῦ ἑωράκατε, 38 καὶ τὸν λόγον αὐτοῦ οὐκ ἔχετε μένοντα ἐν ὑμῖν, ὅτι ὃν ἀπέστειλεν ἐκεῖνος, τούτῳ ὑμεῖς οὐ πιστεύετε. 39 ἐρευνᾶτε τὰς γραφάς, ὅτι ὑμεῖς δοκεῖτε ἐν αὐταῖς ζωὴν αἰώνιον ἔχειν· καὶ ἐκεῖναί εἰσιν αἱ μαρτυροῦσαι περὶ ἐμοῦ· 40 καὶ οὐ θέλετε ἐλθεῖν πρός με ἵνα ζωὴν ἔχητε.» (Ιν. ε΄). Βλέπε συνοδούς συνδέσμους στά κάτωθεν Σχόλια
- Γεώργιος Ξενής : Ωραίον! Σημείωσαι! (όπως έγραφαν οι σχολιογράφοι, όταν εντόπιζαν αξιοπρόσεκτη φράση ή σκέψη στους αρχαίους συγγραφείς)
- Kyprianos Christodoulides :
Τό ωραίον καί τό σημείωσαι
Σημειώνω λοιπόν. Στό επάνω πρώτο
σκίτσο, αυτός μέ τήν μάσκα πιστεύει στήν επιστήμη, ό άλλος χωρίς τήν
μάσκα αρνείται τήν επιστήμη.
Ερώτηση
Από πότε η επιστήμη δέχεται
τό ρήμα "πιστεύω" ; Διότι εκ πείρας γνωρίζω ότι η μασονία απορρίπτει
άρδην τό πιστεύω καί τήν πίστη. Στή θέση τους τοποθετεί τό ρ. αποδεικνύω
καί τό ουσιαστικό απόδειξη.
Άν κάνω
λάθος, ας μέ διορθώσει ο Φιλόλογος κος. Ξενής. Παρενθετικά, αρνούμαι νά
δεχθώ τήν απλουστευτική γενίκευση τού ρήματος "πιστεύω". Η άγνοια τού
νοηματικού περιεχομένου τού ρήματος αυτού,. είναι απαράδεκτη γιά
Φιλόλογο τού εύρους τού κ. Ξενή. Η υπερβολική εκλαΐκευση οδηγεί
αναπότρεπτα στόν εκχυδαϊσμό.
- Γεώργιος Ξενής : Το σκίτσο άνω αριστερά πιστεύει στην επιστήμη, δηλ. έχει εμπιστοσύνη στο τι του λένε οι επιστήμονες. Ποιο ακριβώς σημείο σας προβληματίζει;
Από ιστοσελίδα φέησμπουκ : https://www.facebook.com/georgiatetou/posts/801976433907370
[ Γωγώ Τέτου «Αφιερωμένο σε όλους αυτούς που έχουν εικονίτσες στα προφίλ τους,ανεβάζουν συχνά φωτογραφίες αγίων,ανάβουν τα καντήλια στα ξωκλήσια ,κάνουν μεγάλους σταυρούς,αλλά την ίδια στιγμή στάζουν δηλητήριο για τους πρόσφυγες και μετανάστες... "Γιατί, πείνασα και μου δώσατε να φάω, δίψασα και μου δώσατε να πιω, ήμουν ξένος και με περιμαζέψατε, γυμνός και με ντύσατε, άρρωστος και μ’ επισκεφθήκατε, φυλακισμένος κι ήρθατε να με δείτε”. Τότε θα του απαντήσουν οι άνθρωποι του Θεού: “Κύριε, πότε σε είδαμε να πεινάς και σε θρέψαμε ή να διψάς και σου δώσαμε να πιεις; Πότε σε είδαμε ξένον και σε περιμαζέψαμε ή γυμνόν και σε ντύσαμε; Πότε σε είδαμε άρρωστον ή φυλακισμένον κι ήρθαμε να σε επισκεφθούμε;” Τότε θα τους απαντήσει ο βασιλιάς: “σας βεβαιώνω πως αφού τα κάνατε αυτά για έναν από τους άσημους αδερφούς μου, τα κάνατε για μένα”. ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ 25:35-40»]
Kyprianos Christodoulides Αφιερωμένη απάντηση πρός εκείνους που ξέρουν γράμματα, αλλά δέν γνωρίζουν ανάγνωση.
- Οι δίκαιοι απαντούν μέ καταφατική ερώτηση : Πότε σέ είδαμε καί ΣΟΥ προσφέραμε αυτά που λέγεις ;
- Οι άδικοι απαντούν μέ αποφατική (αρνητική) ερώτηση : Πότε σέ είδαμε καί ΔΕΝ σού δώσαμε αυτά που λέγεις ;
- Πρός τούς δικαίους λέγει : «... ἐφ' ὅσον ἐποιήσατε ἑνὶ τούτων τῶν ἀδελφῶν μου τῶν ἐλαχίστων»
- Πρός τούς αδίκους δέ : «ἐφ' ὅσον οὐκ ἐποιήσατε ἑνὶ τούτων τῶν ἐλαχίστων» (Μτ. κε΄ 35-40) Τό ανωτέρω είναι σέ πλήρη συμφωνία καί συνάφεια μέ τό «37 ἐκ γὰρ τῶν λόγων σου δικαιωθήσῃ, καὶ ἐκ τῶν λόγων σου καταδικασθήσῃ.» (Μτ. ιβ΄)
Kyprianos Christodoulides Σχετικό μέ τήν ανάρτηση, σέ άλλη ιστοσελίδα φέησμπουκ, αυτό που ακολουθεί :
Αντιγραφή από ιστοσελίδα φέησμπουκ :
- Fdimitrios Athanassiou, 6/9/2020 « ... στο ερώτημα κάποιου Γέροντα από τη Ρωσία: “τι να κάνω με την πληθώρα όλων αυτών των ανόητων ιδεών που ακούω;” απάντησα σύμφωνα με την πείρα της ζωής μου, όχι όσον αφορά τις λεπτομέρειες, αλλά όσον αφορά τη δομή της Εκκλησίας... Πρέπει όλοι όσοι επιστρέφουν στην Εκκλησία... να συσπειρωθούν γύρω από αυτόν τον στύλο και το εδραίωμα. Και η Εκκλησία θα βρει τον δρόμο της...» (όσιος Σωφρόνιος του Έσσεξ)
- Kyprianos Christodoulides « ... απάντησα σύμφωνα με την πείρα της ζωής μου, όχι όσον αφορά τις λεπτομέρειες, αλλά όσον αφορά τη δομή της Εκκλησίας». Η απάντηση τού ιδρυτή τής Μονής τού Έσσεξ ήταν ... δομική. Καί ως δομική, ηγέρθη η μικτή Μονή, προφανώς, ως συμβατή μέ τά δομικά υλικά τής Αγγλίας. Ο σίδηρος καί Η πέτρα είναι τό ίδιο ! Δέν είναι ;
Είς βλάξ μού απάντησε:
- Μά, τί είναι αυτά που γράφεις αγαπητέ ; Νυμφίος τής Εκκλησίας ο Κύριος καί νύμφη η Εκκλησία. Αυτή είναι η δομή τής Εκκλησίας
- Κι εμείς, ρώτησα, τί είμαστε εμείς ;
- Εμείς είμαστε τό σώμα. Τό ουδετερόθρησκον σώμα ενός ουδετερόθρησκου κράτους. Είμαστε ΤΟ φιλιόκβε, απελέκητον ξύλο.
Αντί άλλης απάντησης τού τήν έδωσα, μέ τό ξύλο, στό κεφάλι