Στη συζήτηση για τις προγραμματικές δηλώσεις της νέας Κυβέρνησης ακούσαμε τον κ. Κυριάκο Μητσοτάκη να μας λέει, εκτός άλλων, ότι η (αντιμνημονιακή) Κυβέρνηση δεν πρέπει να ξεχνά το άρθρο 28 του Συντάγματος. Περιττεύει να πω, ότι ο λόγος του κ. Μητσοτάκη ήταν απόλυτα συνεπής προς το δουλοπρεπές δόγμα του "ανήκομεν εις την Δύσιν", συνέπειες του οποίου ζήσαμε και ζούμε. Ήταν απερίγραπτα αηδιαστικοί οι διατελέσαντες μετά το 2009 - δεν υστερούσαν οι προ - διορισμένοι εκτελεστές της ελληνικής κοινωνίας. Ας ελπίσουμε, οι αντικαταστάτες αυτού του θλιβερού, συνάμα και τραγικού, γεγονότος, θα μπορέσουν να σταθούν στα πόδια τους, θα ορθώσουν το ανάστημά τους απέναντι στο ολέθριο δόγμα του ανήκομεν εις την Δύσιν, ειδικότερα δε, του ανήκομεν εις την ευρωπαϊκή ένωση. Είναι αδιανόητο να θυσιάζονται όλα στο βωμό αυτής της ένωσης.
Ο κ. Μητσοτάκης, όπως γράψαμε, υπενθύμισε στους νέους κυβερνήτες το άρθρο 28 του Συντάγματος, προφανώς, για να μη τολμήσουν να διαπραγματευθούν το μνημόνιο, την ευρωπαϊκή μας προοπτική, και φυσικά το δόγμα του ανήκομεν εις την Δύσιν.
Η Πρόεδρος της Βουλής του έδωσε την απάντηση και δευτερολογόντας ο κ. Μητσοτάκης, υπενθύμισε τα καθήκοντα της Προέδρου της Βουλής : Ότι δεν έχει την αρμοδιότητα να σχολιάζει όσα λέγονται από τους ομιλητές. Πάντως, γράφουμε εμείς, εφόσον ο ίδιος, ο κ. Μητσοτάκης, υπερέβη των ορίων του, θέτοντας το άρθρο 28 του Συντάγματος - σημ. κατοχύρωσε αντισυνταγματικά το επαχθές μνημόνιο -, δικαίως έλαβε την απάντηση από την Πρόεδρο της Βουλής : Διάβασε τι ακριβώς γράφει το Σύνταγμα.
Υπέρβαση ορίων (όχι χρόνου) έκανε ο κ. Μητσοτάκης με την ομιλία του, υπέρβαση των καθηκόντων της έκανε και η Πρόεδρος της Βουλής.
Έχουν γραφεί και λεχθεί πολλά για το επονείδιστο μνημόνιο. Δεν καταργεί μόνο το ελληνικό Σύνταγμα, καταργεί και αυτό το Διεθνές Δίκαιο ως και πάσα περί Δικαίου έννοια. Αν είναι λοιπόν η ευρωπαϊκή μας προοπτική να καταργεί όχι μόνο το Σύνταγμα της Ελλάδος αλλά και κάθε έννοια Δικαίου, προς τί, τότε, να μένουμε αμετακίνητοι στο δόγμα του ανήκομεν εις την Δύσιν, γενικότερα, και ειδικότερα στην ευρωπαϊκή ένωση ;
Ο στόχος της δημιουργίας μιας νέας αυτοκρατορίας αργά, σταθερά και μεθοδικά, προωθεί την κατάργηση κάθε Συντάγματος κάθε χώρας. Ειδικά, όμως, για την περίπτωση της Ελλάδος, υπάρχει η ιδιομορφία όπου προτάσσεται το όνομα της Αγίας Τριάδος και ακολουθούν τα Άρθρα. Επ΄ αυτού, σημειώνουμε, δεν επελέγη στην τύχη η Ελλάδα, ούτε είναι συμπτωματικά όσα γίνονται στην Ουκρανία, στη Βουλγαρία, στη Σερβία, στη Ρουμανία. Το Σύνταγμα της Ελλάδος πρέπει να σβήσει - θα ακολουθήσουν οι άλλοι - και το πρώτο βήμα έγινε με το μνημόνιο. Έκανε κοινώς "πατσαβούρα" το ελληνικό Σύνταγμα - συνέπεια του δόγματος ανήκομεν εις την Δύσιν. Και όποιος ανήκει στη Δύση αθετεί το Δόγμα. Μετά, δεν είναι δύσκολο να καταργηθεί το Σύνταγμα.
Ο κ. Μητσοτάκης, όπως γράψαμε, υπενθύμισε στους νέους κυβερνήτες το άρθρο 28 του Συντάγματος, προφανώς, για να μη τολμήσουν να διαπραγματευθούν το μνημόνιο, την ευρωπαϊκή μας προοπτική, και φυσικά το δόγμα του ανήκομεν εις την Δύσιν.
Η Πρόεδρος της Βουλής του έδωσε την απάντηση και δευτερολογόντας ο κ. Μητσοτάκης, υπενθύμισε τα καθήκοντα της Προέδρου της Βουλής : Ότι δεν έχει την αρμοδιότητα να σχολιάζει όσα λέγονται από τους ομιλητές. Πάντως, γράφουμε εμείς, εφόσον ο ίδιος, ο κ. Μητσοτάκης, υπερέβη των ορίων του, θέτοντας το άρθρο 28 του Συντάγματος - σημ. κατοχύρωσε αντισυνταγματικά το επαχθές μνημόνιο -, δικαίως έλαβε την απάντηση από την Πρόεδρο της Βουλής : Διάβασε τι ακριβώς γράφει το Σύνταγμα.
Υπέρβαση ορίων (όχι χρόνου) έκανε ο κ. Μητσοτάκης με την ομιλία του, υπέρβαση των καθηκόντων της έκανε και η Πρόεδρος της Βουλής.
Έχουν γραφεί και λεχθεί πολλά για το επονείδιστο μνημόνιο. Δεν καταργεί μόνο το ελληνικό Σύνταγμα, καταργεί και αυτό το Διεθνές Δίκαιο ως και πάσα περί Δικαίου έννοια. Αν είναι λοιπόν η ευρωπαϊκή μας προοπτική να καταργεί όχι μόνο το Σύνταγμα της Ελλάδος αλλά και κάθε έννοια Δικαίου, προς τί, τότε, να μένουμε αμετακίνητοι στο δόγμα του ανήκομεν εις την Δύσιν, γενικότερα, και ειδικότερα στην ευρωπαϊκή ένωση ;
Ο στόχος της δημιουργίας μιας νέας αυτοκρατορίας αργά, σταθερά και μεθοδικά, προωθεί την κατάργηση κάθε Συντάγματος κάθε χώρας. Ειδικά, όμως, για την περίπτωση της Ελλάδος, υπάρχει η ιδιομορφία όπου προτάσσεται το όνομα της Αγίας Τριάδος και ακολουθούν τα Άρθρα. Επ΄ αυτού, σημειώνουμε, δεν επελέγη στην τύχη η Ελλάδα, ούτε είναι συμπτωματικά όσα γίνονται στην Ουκρανία, στη Βουλγαρία, στη Σερβία, στη Ρουμανία. Το Σύνταγμα της Ελλάδος πρέπει να σβήσει - θα ακολουθήσουν οι άλλοι - και το πρώτο βήμα έγινε με το μνημόνιο. Έκανε κοινώς "πατσαβούρα" το ελληνικό Σύνταγμα - συνέπεια του δόγματος ανήκομεν εις την Δύσιν. Και όποιος ανήκει στη Δύση αθετεί το Δόγμα. Μετά, δεν είναι δύσκολο να καταργηθεί το Σύνταγμα.
4 σχόλια:
Σχολιαστής στην ιστοσελίδα facebook έγραψε :
Tony Vook : Τελικα ποιο δογμα ειναι ποιο αντισυνταγματικο , το ανηκομεν εις την Δυσιν η το ανηκομεν εις την αγια τριαδα , τετραδα κ.λ.π. Πρεπει καπου να ανηκουμε ;
Kyprianos Christodoulides Το δόγμα "ανήκομεν εις την Δύσιν" είναι το δόγμα της υποτέλειας, είναι το δόγμα του κάνουμε το Σύνταγμα "πατσαβούρα", δηλαδή, όποτε θέλουμε έχουμε διασταλτικές ερμηνείες - βλέπε Βενιζέλος και οι άλλοι συνταγματολόγοι με το "βάζουμε πλάτη" - και όποτε δεν θέλουμε συσταλτικές, άνω τελεία, διάβαζε αυστηρά περιοριστικές μόνο για τους ιθαγενείς κάφρους. Το Δόγμα που χλευάζεις εσύ παρέα με τους ομοϊδεάτες σου, είναι Δόγμα συμβουλευτικό. Έχει δώδεκα Άρθρα και ευάριθμες κανονιστικές διατάξεις, που συναρτώνται με τα Άρθρα. Αν αυτά τα απορρίπτεις, τότε σε απορρίπτουν και αυτά. Με απλά λόγια, κόψε το κεφάλι σου και τρέχα γύρευε προστάτη και προστάτες. Όσο τους είσαι χρήσιμος θα σε βολέψουν, ύστερα θα σε πετάξουν, όπως έλεγε κάποτε και η διαφήμιση για τα ξυραφάκια BIG : "Όσο σε ξυρίζει το κρατάς, μετά το πετάς".
Σχετικά δε με το άν πρέπει κάπου να ανήκουμε, μολονότι αστροπελέκι με αρχαιοελληνικό φωτισμό, σου διαφεύγει το ρήμα ανήκω = ανω + ηκω (ενεστώς με σημασία παρακειμένου) με την εννοιολογική σημασία του. Φθάνω εις ύψος σημαίνει το ανήκω, εσείς όμως προτιμάτε να κυττάζετε τα σκέλια σας.
Σχολιαστής στην ιστοσελίδα facebook έγραψε :
- Tony Vook : Η γιαχβικη θεολογικη συσκοτιση σε εχει κανει να νομιζεις οτι οταν ανηκεις σε προστατες ,π.χ. τριαδικους φθανεις εις υψος . Δεν βλεπεις το βαθος της τρυπας που εχεις πεσει μετα την εθελοντικη απωλεια της ελευθεριας σου. Αφου εισαι και προκλητικος μαθε οτι τα σκελια μας τα κυτταζουμε οταν ψαχνουμε να σας βρουμε. Πληροφοριακα, αστροπελεκοπληκτε ανηκω= ανα+ηκω και οχι ανω+ηκω. Επειδη βρισκεσαι σε οιστρο δεν κανεις μια ετυμολοεννοιολογικη αναλυση του ρηματος προσκυνω ;
- Kyprianos Christodoulides : Όποιος βλέπει τα σκέλια του, την πρόθεση άνω την κάνει ανά και ετυμολογεί το άνω+ήκω σαν ανά+ήκω, αναλογιζόμενος το ψευδές και το μάταιον του άνω ήκειν και οικείν. Δεν βλεπει το βαθος της τρυπας, όπου εχει πεσει, μετα την ηρωική ανάκτηση της ελευθεριας του. Ποιο το είδος της ελευθερίας, ήδη, εγράφη.
- Tony Vook : Προκειμενου να θεοπνευστησεις και το επιρρημα ,προθεση θα κανεις και την ετυμολογια θα καταργησεις και την επιστημη θα ακυρωσεις. Εδω εχεις καταργησει την ιδια την φυση της ζωης και περιμενεις να δικαιωθεις απο τα σκουληκια και τον φοβο του θανατου . Μαυρη τρυπα που σε τραβαει ολο και πιο κατω.
- Kyprianos Christodoulides : Μπορεί η σκωληκόβρωτη αφεντιά μου να κάνει λάθος και το επίρρημα να το λέει πρόθεση, πές μου όμως κι εσύ, πού βρήκες πουθενά αυτό το "θεοπνευστήσεις" ; Μάλλον, η ελευθερία σε εμπνέει υπέρ του δέοντος, ώστε κι αυτή ακόμη τη φύση της ζωής, όπως χαρακτηριστικά εμφαίνει το ένστικτο του φόβου, κοινό σε όλο το ζωικό βασίλειο, το έχεις ξεπεράσει. Πρόσεχε, μη τυχόν πάρεις κι εσύ τα βουνά, όπως σε (σας) δίδαξε ένας συγχωρεμένος τώρα πιά δάσκαλός σας.¨Εδώ σε θέλω μάστορα", απόδειξέ το, όπως το απέδειξε ο Λιαντίνης, όταν δέχτηκε ενώπιον συναδέλφων μου το ερώτημα "αν φοβάται το θάνατο".
Σχολιαστής στην ιστοσελίδα facebook έγραψε :
- Tony Vook : Γιατι φοβασαι τα βουνα ; Εκεινος ηταν συνεπης καταφερε << Ελλαδα και ηλιο πρωτος να βλεπει >> Διαλεξε να πεθανει πληρης, διαυγης και γεματος ζωη. Οχι φοβισμενος και φθαρμενος απο τις ενοχες του μεσσιανισμου .Οταν θα ερθει η ωρα δεν θα χρειαστει να αποδειξω τιποτε σε κανενα . Ειναι προσωπικο στοιχημα και αφορα μονο εμενα.
- Kyprianos Christodoulides : Η Χριστιανοσύνη δεν έχει ουδεμία σχέση με μεσσιανισμούς, οράματα μεσσιανικά ή άλλου είδους μεσσίες. Στραβά πήρες τα μαθήματα, γιατί στραβοί δάσκαλοι σε δίδαξαν. Το "ελθέτω η Βασιλεία σου" κ.λπ. αποτελεί ευχή, η οποία δεν αναιρεί την υπάρχουσα πραγματικότητα, σήμερα να είμαστε, αύριο να μην είμαστε, σήμερα να υγιαίνουμε, αύριο να αρρωσταίνουμε. Αυτά όλα θα εξακολουθήσουν να γίνονται, όπως και γίνονται, φευ, αλλά πάνε από το κακό στο χειρότερο. Βλέπεις, έχουμε και τους παρανοϊκούς αυτόχειρες ή κάποιους άλλους ενδεχομένως. Που βάζουν στοίχημα με τον εαυτό τους "να τα τινάξουν" - λέω, δεν ξέρω - όταν τους έρθη το κακό μαντάτο. Πληροφοριακά σου γράφω, αν και δεν σε ενδιαφέρει, ότι γνώρισα ένα τέτοιο τύπο. Ήμουν φίλος και γιατρός του. Συχνά μιλούσαμε για τα θέματα αυτά. Βρέθηκε στο "παρά πένετε" και πώς γλύτωσε είναι άλλη ιστορία. Που, ασφαλώς, δεν σε ενδιαφέρει και ποτέ δεν θα τη μάθεις. Τηρώ με θρησκευτική ευλάβεια το ιατρικό απόρρητο.
Σχολιαστής στην ιστοσελίδα facebook έγραψε :
- Tony Vook Yπαρχει μεγαλυτερο δειγμα μεσσιανισμου απο την προσμονη της αλλης ζωης που οι ανοιχτοματηδες δασκαλοι διδαξαν εσενα ; Μπορει να παρετεινες την ζωη του φιλου σου ,οπως ειχες υποχρεωση σαν καλος γιατρος , αλλα ως την τελικη του καταληξη ""μηδενα προ του τελους μακαριζε "" , μονο ο ιδιος θα ξερει. Οσο γι αυτους που λες οτι αποφασισαν"" να τα τιναξουν "" πριν την ωρα τους θα χρειαζομουν πολλες σελιδες για να φερω παραδειγματα απο την αρχαια και νεωτερη ιστορια , ανθρωπων που προτιμησαν να πεθανουν για τις ιδεες τους παρα να περιμενουν τα γηρατεια και εμεις σημερα τιμαμε , οπως ο Λιαντινης. Νομιζω επισης οτι και εσεις πιστευετε οτι το ιδιο εκανε και ο Χριστος . Μπορουσε δηλαδη να γλυτωσει αλλα προτιμησε " να τα τιναξει " για να στηριξει την διδασκαλια του. Αρα η σταση απεναντι στον θανατο δικαιωνει η ευτελιζει την σταση απεναντι στην ζωη.
- Kyprianos Christodoulides : Είπαμε, στραβούς δάσκαλους είχες, στραβά γράμματα έμαθες. Ποιος από εμάς είπε ποτέ ότι μεσσιανισμός σημαίνει την προσμονή απολαβών στην άλλη ζωή ; Κατά το πλείστον, μεσσιανισμός σημαίνει την εγκόσμια και παγκόσμια επικράτηση ενός σωτήρα, που θα μας απαλλάξει από τα κοσμικά δεινά, αναξάρτητα αν θα πρέπει γι΄ αυτό να σκοτώσει όσους είναι αντίθετοι με όσα αυτός διατάζει. Πνευματικό περιεχόμενο στον μεσσιανισμό δεν υπάρχει, ή, αν υπάρχει, είναι ανυπόστατο, κίβδηλο και ψευδεπίγραφο. Παράδειγμα οι χιλιαστικές προσδοκίες μιας εκ πλαστογραφίας Χριστιανοσύνης. Όσο για τους θανόντες περί ιδεών, η γνώμη μου είναι ότι αν οι ιδέες είναι ανυπόστατες, δεν αξίζει κανείς να θυσιάζεται γι΄ αυτές.Οι Χριστιανοσύνη δεν αφορά σε τέτοιου είδους ιδέες. Οι δικές της είναι εμπρόσωπες και ενυπόστατες, αλλά εσείς τις περιπαίζετε κάνοντας λόγο περί τριάδων, τετράδων, πεντάδων κ.λπ. Τέλος, ουδείς εξ ημών ισχυρίζετε ότι ο Χριστός αυτοκτόνησε και δεν έχω άδικό, νομίζω, όταν γράφω "στραβά γράμματα έμαθες, επειδή στραβούς δάσκαλους είχες". «ἐγὼ εἰς τοῦτο γεγέννημαι καὶ εἰς τοῦτο ἐλήλυθα εἰς τὸν κόσμον, ἵνα μαρτυρήσω τῇ ἀληθείᾳ» (Ιν. ιη', 37). Όταν μιλάμε για ενυπόστατες ιδέες, όπως η περί τον Θεό αλήθεια - δεν είναι η μόνη - τότε ενδέχεται να καταλάβεις αυτά που γράφω.
Δημοσίευση σχολίου