Σχετικά με τη θεοπνευστία της Αγίας Γραφής ο κ. Καλόπουλος απορεί και γράφει, ερευνώντας τη "γενεαλογία Ιησού". Δεν προτιμά το Βίβλος γενέσεως Ἰησοῦ Χριστοῦ, υἱοῦ Δαυΐδ, υἱοῦ Ἀβραάμ. Ιδού λοιπόν :
- Μ. Καλόπουλος : Ο Ματθαίος αναφέρει πως οι προπάτορες είναι τρεις φόρες 14ρεις που μας δίνει τον αριθμό 42. Τελικά όμως, οι προπάτορες που καταγράφει είναι μόνο 41.
Αν αυτό το αλαλούμ είναι θεόπνευστη καταγραφή γενεαλογίας… τότε το τραλαλούμ-τραλαλά τι είναι;
Και το τελικό ερώτημα: Αν ο Ιωσήφ δεν εμπλέκεται βιολογικά στην γέννηση του Ιησού γιατί μας παραθέτουν την δική του γενεαλογία και όχι της Μαρίας;
Αν λοιπόν πράγματι έχουμε δίκιο, και οι συγγραφείς της Βίβλου είναι ικανοί να μετατρέψουν την τόσο σημαντική για αυτούς γενεαλογία σε κουρελόχαρτο, τι σας κάνει να πιστεύετε ότι τα υπόλοιπα που είναι καταγεγραμμένα στην Βίβλο, έχουν έστω και την παραμικρή θεοπνευστία;
Ας δούμε και τις απαντήσεις :
- Kyprianos Christodoulides : Φαίνεται ότι τέλειωσε το χαρτί υγείας του κ. Καλόπουλου και πήρε ό,τι βρήκε μπροστά του, ένα "κουρελόχαρτο" (sic) για να τελειώσει τη δουλειά του. Για να μας πει, με τον συνήθη ευγενικό του τρόπο, ότι στην ανάγκη, όταν δεν έχουμε χαρτί υγείας, μπορούμε και με ένα "κουρελόχαρτο" να τακτοποιηθούμε. Δεν έχει σημασία τι γράφει το κουρελόχαρτο.
Εντάξει, ας τον πάρει το ποτάμι, ας πάρει μαζί του - το ποτάμι - και εμάς τους αγενείς, τους στερημένους από τρόπους καλής συμπεριφοράς, τους οξύθυμους, που καταφεύγουμε σε ειρωνίες για να απαντήσουμε στα ευγενικά του επιχειρήματα, σαν αυτό του "κουρελόχαρτο η Καινή Διαθήκη".
Αγανακτεί ο κ. Καλόπουλος ! Άλλη γενεαλογία γράφει ο ένας Ευαγγελιστής, άλλη ο άλλος. "Να χαιρόσαστε τη θεοπνευστία του βιβλίου σας", μας λέει.
Τα αισχρά της αισχροίς και τα θεόπνευστα της φωτιζομένοις, κύριε Καλόπουλε. Αν εσείς βγάζετε άχρηστο το Άγιο Πνεύμα, θα έλεγα ότι δεν είχαν άδικο οι ομοϊδεάτες σας-σταυρωτές του Κυρίου και Θεού ημών. Δεν διαφέρετε καθόλου από αυτούς και είμαι βέβαιος, με πόση χαρά θα τον βλέπατε στο Σταυρό και με πόσο ενθουσιασμό θα φωνάζατε "ἰδοὺ ἄνθρωπος φάγος καὶ οἰνοπότης, τελωνῶν φίλος καὶ ἁμαρτωλῶν". Τάθελε και τάπαθε !
Μπορούσε να κατεβεί από το Σταυρό, αλλά δεν κατέβηκε, μπορούσε να σας δώσει μια κατακεφαλιά και να σας κλείσει το στόμα, ούτε αυτό το έκανε. Σας άφησε ελεύθερους, να νοιώθετε το Άγιο Πνεύμα και να βλαστημάτε γι΄ αυτό. Λάθος ήταν του θεού που έγινε άνθρωπος, λέτε, λάθος και το άγιο πνεύμα, που δεν μέτρησε καλά και ονόματα άλλα αντ΄ άλλων έγραψε.
Σωστοί εσείς και αυτά τα λάθη δεν τα συγχωρείτε. Σταυρούς δεν θα στήσετε, θα κάνετε όμως ο,τιδήποτε άλλο για να απαλλαγείτε από τους ενοχλητικούς. Εσείς ξέρετε, τη βρωμοδουλειά θα την κάνουν οι συνεργάτες, χρήσιμοι ηλίθιοι θα υπάρχουν πάντα.
- Μιχάλης Καλόπουλος : Επί της ουσίας έχετε να μας πείτε κάτι κύριε Χριστοδουλίδη;
- Kyprianos Christodoulides : Αν δεν είσαστε σε θέση να καταλάβετε ότι σας απάντησα επί της ουσίας, δεν είναι δικό μου το φταίξιμο. Ο καθένας καταλαβαίνει, αυτά που μπορεί να καταλάβει. Σας λείπουν οι θεολογικές γνώσεις. Γι΄ αυτό γράφετε, αυτά που γράφετε, γι΄ αυτό δεν καταλαβαίνετε, αυτό (αυτά) που σας γράφω. Το ίδιο θα πάθαινα κι εγώ, αν όντας άσχετος με τις οικονομικές, φυσικές, μαθηματικές και άλλες επιστήμες, ασκούσα ανατρεπτική κριτική. Θα κινδύνευα να φανώ γελοίος. Η θεολογία είναι ανοικτή σε όλους, αρκεί να έχουν ενδιαφέρον και μαθησιακή την προαίρεση. Εσείς τα ξέρετε όλα.
- Μιχάλης Καλόπουλος : Είμαστε πρόθυμοι να αναθεωρήσουμε αν μας δώσετε να καταλάβουμε με σαφήνεια τι συμβαίνει ανάμεσα στις δυο τόσο διαφορετικές γενεαλογίες. Κι αν είναι δυνατόν να μας διαφωτίσετε ένα προς ένα τα σημεία που αναφέρω.
- Kyprianos Christodoulides : Αυτό είναι το σημαντικό για σας ; Η διαφορά ανάμεσα στα ονόματα στις δυο γενεαλογίες - ο Ιωάννης-Άγγελος σας έδωσε την απάντηση, δεν σας ικανοποίησε - και όχι η εκπλήρωση των προφητειών περί της ενανθρώπησης του αγίου Θεού ; Προτιμάτε, δηλαδή, το μείζον να ευλογείται υπό του ελάσσονος ! Το έλλάσον να υπερέχει του μείζονος !! Πού είναι η προθυμία σας κ. Καλόπουλε ; Αν τη βλέπει κάποιος να μου τη δείξει. Δείτε και το παρακάτω
Έπρεπε εμείς να μην χρειαζόμαστε την βοήθεια από τα γράμματα, αλλά να προσφέρουμε τόσο καθαρό βίο, ώστε η χάρη του (αγίου) Πνεύματος να παίρνει την θέση των βιβλίων στις δικές μας ψυχές και όπως ακριβώς αυτά με το μελάνι, έτσι (και) οι καρδιές οι δικές μας με το (άγιο) Πνεύμα να έχουν γραφτεί εσωτερικά. Επειδή όμως αυτήν αποκρούσαμε την χάρη, ας αγαπήσουμε τουλάχιστον την δεύτερη πλεύση. Επειδή ότι το πρώτο ήταν καλύτερο και με όσα είπε και με όσα έκανε το εδήλωσε ο Θεός. Διότι και στον Νώε, και στον Αβραάμ και στους απογόνους εκείνου, και στον Ιώβ, καθώς και στον Μωϋσή, δεν ομιλούσε με γράμματα ο Θεός, αλλά αυτός ο ίδιος (ομιλούσε), επειδή έβρισκε καθαρή την διάνοιά τους. Επειδή όμως έπεσε στον πυθμένα της κακίας όλος ο Εβραϊκός λαός, τότε λοιπόν (χρειάστηκαν) γράμματα και πλάκες και η υπενθύμιση από αυτά. Και αυτό όχι μόνο στους αγίους στην Παλαιά (Διαθήκη), αλλά και (στους αγίους) στην Καινή (Διαθήκη) μπορεί να δει κάποιος να συμβαίνει. Επειδή ούτε στους αποστόλους έδωσε κάποιο γραπτό ο Θεός, αλλά αντί για γράμματα υποσχέθηκε να δώσει την χάρη του (αγίου) Πνεύματος. "Επειδή εκείνος (ο Παράκλητος) θα σας υπενθυμίσει" λέει (ο Κύριος) "τα πάντα". Και για να μάθεις ότι τούτο πολύ καλύτερο ήταν, άκουσε και δια του προφήτη τι λέει: "Θα συνάψω με σας καινούρια διαθήκη και θα δώσω τους νόμους μου στην διάνοιά τους και πάνω στις καρδιές τους θα γράψω και όλοι θα γίνουν θεοδίδακτοι". Και ο Παύλος δείχνοντας αυτή την υπεροχή έλεγε ότι λάβαμε νόμο "όχι σε λίθινες πλάκες, αλλά σε σάρκινες πλάκες της καρδιάς". Επειδή όμως με το πέρασμα του χρόνου παραστράτησαν, άλλοι μεν λόγω γνώμης, άλλοι δε λόγω βίου και τρόπων, χρειάστηκε πάλι η υπενθύμιση από τα γράμματα. Κατανόησε, λοιπόν, πόσο μεγάλο κακό είναι, εμείς που αν και οφείλαμε να ζούμε καθαρά, ώστε να μην χρειαζόμαστε τα γράμματα, αλλά αντί για βιβλία να προσφέρουμε τις καρδιές (μας) στο (άγιο) Πνεύμα, επειδή απωλέσαμε εκείνη την τιμή και καταντήσαμε να χρειαζόμαστε αυτά (τα γράμματα), ούτε το δεύτερο φάρμακο πάλι να μην χρησιμοποιούμε όπως πρέπει. Διότι αν ήταν κατηγορία το ότι χρειαζόμαστε γράμματα και ότι δεν λαμβάνουμε την χάρη του (αγίου) Πνεύματος, σκέψου πόσο μεγάλη κατηγορία (είναι) το ότι δεν θέλουμε να κερδίσουμε ούτε μετά από αυτή την βοήθεια, αλλά περιφρονούμε τα γράμματα σαν να βρίσκονται μάταια και άσκοπα και επισύρουμε μεγαλύτερη τιμωρία. Το οποίο βέβαια για να μην γίνει ας προσέχουμε με ακρίβεια στα γραμμένα και ας μάθουμε πως εδόθη ο παλαιός νόμος και πως η Καινή Διαθήκη. ( Απαρχή Ομιλίας εις το Κατά Ματθαίον, αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου). Η προθυμία σας φαίνεται, με το να αποκαλείται "βρωμόστομο" - αν όχι εσείς, πάντως, η ευγένειά σας το επιτρέπει στους Like - τον Ιωάννη Χρυσόστομο.
- Μιχάλης Καλόπουλος : Ομολογώ πως απ' την απάντηση που με παραπέμπετε, δεν κατάλαβα τίποτε.
Με σαφήνεια παρακαλώ να επαναλάβετε τις απαντήσεις σας σε κάθε ένα από τα σημεία, και όχι με γενικόλογες ή αφοριστικές απαντήσεις. Οι «λευιρατικοι γάμοι» του Ιωάννη-Άγγελου τι είναι και γιατί αποτελούν απάντηση στην ποσοτική αλλά και ονομαστική διάφορα τόσον ονομάτων; Πως αυτοί οι γάμοι δίνουν διάφορα 15 γενεών στην γενεαλογία του Ματθαίου; κλπ κλπ. Περιμένουμε απαντήσεις σε κάθε μια από τις ερωτήσεις που προκύπτουν αβίαστα από την σύγκριση των δυο τραγικά ανόμοιων γενεαλογιών, που βρίσκονται στα «θεόπνευστα» ευαγγέλια. Αν δεν μας δώσετε λεπτομερείς και συγκεκριμένες απάντηση, (όχι θεολογικές απεραντολογίες) απλά θα καταλάβουμε πως σας αρέσει παρά πολύ (δικαίωμά σας) να γονατίζετε γεμάτος δέος μπροστά στο υποτιθέμενο εβραϊκό εμπόρευμα της αθανασίας, και του αβααμικού παραδείσου, παρά να παραδεχτείτε πως ο «Παράκλητος» (το Άγιο πνεύμα δηλαδή) που θα ερχόταν να φωτίσει τους μαθητές του Εβραιο-ραβίνου Ιησού… τελικά δεν έκανε και τόσο καλή δουλειά!
- Kyprianos Christodoulides : Κύριε Καλόπουλε, εφόσον έστω αποσπασματικά διαπραγματεύομαι το ερευνητικό σας έργο - μη ξεχνάμε και τους Like φίλους - απαντώ στα νέα σας ερωτήματα με αντιπροσωπευτικούς στίχους γνωστού ποιητή : "πεδίο βολής φτηνό / που ασκούνται βρίζοντας ξένοι φαντάροι". Αυτή είναι η δουλειά που κάνετε. Μάθετε να σημαδεύετε, τουλάχιστον, έχοντας όραση ικανή προς στόχευση. Οι Like ας βρίζουν. Δεν χρειάζετε άλλη απάντηση, πέρα από αυτή που έδωσα προηγουμένως. Την χαρακτηρίσατε "εβραϊκό εμπόρευμα αθανασίας του αβρααμικού παραδείσου ενός εβραιοραββίνου (Ιησού)". Να σημειώσω, τους τίτλους ιδιοκτησίας του εβραϊκού εμπορεύματος άλλοι τους έχουν και μας πολεμάνε όπως ακριβώς εσείς. Που έχετε το ακαταλόγιστο, να δηλώνετε Έλληνας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου