Powered By Blogger

Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Κυριακή 7 Αυγούστου 2016

Σχετικά με τα Μυστήρια στο νέο ημερολόγιο


Ερωτούν :
- Τα Μυστήρια των ν/η είναι άκυρα ;
- Ποτέ δεν είπα εγώ ότι είναι άκυρα ;
- Τότε τι είναι, μου λένε, είναι έγκυρα ;
- Μα, ποτέ δεν είπα ότι είναι έγκυρα.
- Μα τότε τί είναι, μου λένε.
- Εγώ έχω την εξής απάντηση : Δεν είναι άκυρα. Ωστόσο, όταν διαβάζουμε την ευχή, πριν την αγία Κοινωνία, λέει σε κάποιο σημείο η ευχή : Το σώμα και το αίμα του Χριστού το οποίο θα κοινωνήσω, το οποίο ετοιμάστηκε για να με δροσίσει, να με δυναμώσει, να με φωτίσει και να με σώσει, αυτό Κύριε να μη γίνει εις κρίμα ή εις κατάκριμα λόγω της αναξιότητός μου. Τούτο λέω κι εγώ. Το νεο ημερολόγιο και ο Οικουμενισμός είναι η Κοινωνία εις κρίμα και εις κατάκριμα. Όχι άκυρη, αλλά εις κρίμα και εις κατάκριμα.

2 σχόλια:

fdathanasiou είπε...

Mε βάση ποιά κριτήρια προβαίνετε σε αυτή την άποψη,περί των μυστηρίων;
Ο ιερός Χρυσόστομος έλεγε για τους ανάξιους ιερείς.Ο Θεός «δια πάντων ενεργεί, αλλά ου πάντας χειροτονεί».

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Τώρα πλέον μπορώ να επικαλεστώ τη συνδιάσκεψη του Κολυμπαρίου, που καπηλεύτηκε τον συνοδικό θεσμό και μπήκαν από κάτω φαρδιές - πλατιές οι υπογραφές αυτών που παραχαράσσουν την Ορθοδοξία. Ωραιολογίες, ορθοπραξίες και συμπροσευχές, και αθώωση των αιρέσεων, και μμνημόνευση των αμνημόνευτων ! Εις κρίμα και εις κατάκριμα είναι τα Μυστήρια που κάνουν. Πόσοι όμως το γνωρίζουν ;