Powered By Blogger

Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2009

Αμαρτίαι έθνη ελαττωνούσι

Μήνυμα προωθημένο :

 Αγαπητοί μας χριστιανοί, περι της δίκης του επαίσχυντου Mega Channel για την προβολή της αντίχριστης και βλασφημότατης ταινίας "Κώδικας da Vinci",  σας πληροφορούμε ότι η δίκη αναβλήθηκε λόγω χρόνου (καθυστέρησαν οι προγραμματισμένες προηγούμενες δίκες) και θα γίνει περι τον Ιούνιο του 2010. Μέχρι τότε απ' ότι πληροφορούμαστε, άλλο δικαστήριο, ποινικό, θα γίνει για το ίδιο θέμα για το ίδιο επαίσχυντο κανάλι, τον Μάρτιο του 2010.
           
Μετα τις εορτές ας κάνουμε ο καθένας μας τον αγώνα μας, θερμή προσευχή και κάποια νηστεία για να καταδικαστούν οι υπεύθυνοι. Παράλληλα ας κινητοποιήσουμε τους πάντες να αντιδρούν προς τις βλασφημίες με έντονο, εντονότατο τρόπο. Διότι οι αμαρτίες λιγοστεύουν και εξαλείφουν τα έθνη κατα την Γραφήν! Πόσο μάλλον οι φρικτότερες αμαρτίες, οι βλασφημίες των θείων!
         
Είναι αξιέπαινοι και αξιόμισθοι όσοι με οποιονδήποτε τρόπο προώθησαν είτε με e-mail είτε μέσω των δικών τους ιστοσελίδων και ιστολογίων το σοβαρότατο αυτό θέμα. Ο Κύριος να τους δώσει κατα τον κόπο και τον ζήλο τους!
 Ας τους μιμηθούμε όλοι μας!

23 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Στην προτελευταία παράγραφο κάποιο λάθος θα έχετε κάνει. Έχετε σε επανάληψη μια φράση και δεν βγαίνει νόημα.

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Έγινε copy paste εν νέου.

Ιωνάς είπε...

Μην ξεχνάς να μας ενημερώνεις γιατρέ.

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Αγαπητέ Ιωνά,

Η ενημέρωση γίνεται σε όποιον ενδιαφέρεται, έχει διάθεση μαθησιακή, εφόσον υπάρχει η κατάλληλη προς τούτο επάρκεια από την πλευρά του ενημερώνοντος.

Και η διαφώτιση γίνεται, όπου το υποτιθέμενο φως γίνεται αντιληπτό ως νοητό σκότος. Μόνο με αυτές τις προϋποθέσεις.

Iωνάς είπε...

Αγαπητέ Κυπριανέ,
άλλο μάθηση άλλο ενημέρωση. Εμείς ενημερωνόμαστε απο τα ΜΜΕ, δεν είμαστε όμως και μαθητούδια τους με "μαθησιακή διάθεση"! Μην τρελλαθούμε χρονιάρες μέρες.

Απλά πράγματα σου ζήτησα και εσύ τα κάνεις δύσκολα γιανναρίζοντας, περι "νοητού σκότους", "υποτιθέμενου φωτός", "μαθησιακής διάθεσης", "επάρκειας κατάλληλης" και δεν συμμαζευεται... ΕΛΕΟΣ ΓΙΑΤΡΕ! Λυπήσου μας λίγο.

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Δεν ξέρω αν αποτελεί "γιανναρισμό", η ενημέρωση να σημαίνει και μάθηση. Ο γνώστης των καθ΄ ημέραν συμβαινόντων (: ενήμερος) θέλει να μαθαίνει αυτά που συμβαίνουν.΄Η κάνω λάθος; Αν βέβαια κάποιος τη μάθηση τη συνδέει μόνο με "μαθητούδια" και την ενημέρωση με σκέτα τηλεοπτικά και άλλα δελτία πληροφοριών, τι να πώ;
Ερρέτω η μάθηση.

Υστερόγραφο. Θα μπορούσα απλά να είχα γράψει, σαν πρώτο σχόλιο, ότι δουλειά μου δεν είναι η ενημέρωση. Επειδή όμως κινούμαι σε άλλο, να το πω, στιλ, όχι βέβαια "γιανναρικό", προτίμησα να δώσω άλλη διάσταση στην λέξη "ενημέρωση". Αυτά.

Iωνάς είπε...

Έλεος γιατρέ μου, Έλεος! Εγω σε παρακάλεσα να μας ενημερώνεις ό,τι ξέρεις και εσύ μου λες ότι δεν είναι δουλειά σου η ενημέρωση; Ειπα ότι είναι δουλειά σου; Παράκληση έκανα. Τόσο δύσκολο σου είναι; Τί να πω;!

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

ΚΧ: Θα μπορούσα απλά να είχα γράψει, σαν πρώτο σχόλιο, ότι δουλειά μου δεν είναι η ενημέρωση.

Ζητώ συγγνώμη και:

"Θα μπορούσα απλά να είχα γράψει, σαν πρώτο σχόλιο, ότι δεν με αφορά η ενημέρωση." Γιατί δεν με αφορά; Επειδή τη συνδέω με τη μάθηση, όπως ασφαλώς κι εσείς. Η στόχευση της σημερινής ενημέρωσης είναι η δημιουργία προκατασκευασμένης γνώσης και γνώμης. Εμένα αυτό δεν μου αρέσει.

Παραπονεθήκατε ότι, ενώ μου ζητάτε να σας ενημερώνω, εγώ έγραψα "ότι δεν είναι αυτή η δουλειά μου". Σχήμα λόγου, λέγεται αυτό που έγραψα και σαφώς κατάλαβα ότι δεν μου ζητήσατε κάτι τέτοιο.

Και για να τελειώνω. Αυτές οι συζητήσεις μου φέρνουν στο νου το:"προφητείας μη εξουθενείτε"

Ιωνάς είπε...

Κ.Χ.Αυτές οι συζητήσεις μου φέρνουν στο νου το:"προφητείας μη εξουθενείτε"

Αυτό δεν το κατάλαβα. Μπορείτε να το κάνετε πιο απλό και κατανοητό;

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Ας το αφήσουμε καλύτερα. Θα το βρούμε στο δρόμο.

cummulus είπε...

Καλη χρονιά γιατρέ, ευχαριστώ.

Ανώνυμος είπε...

Τυχικος ειπε...

Σας βρηκα κι εγω κ.Κυπριανε.
Ειστε Γιατρος απο οτι βλεπω.Μπραβο!!!
Εχω κι εγω εναν πρωτο εξαδελφο Γιατρο Παθολογο.Τωρα ανοιξε Ιατρειο θα'χει 3-5 χρονια.

Χρονια Πολλα

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Καλώς ήλθατε και Καλή Χρονιά!

ΦΩΣ ΙΛΑΡΟΝ είπε...

Καλή Χρονιά και ευλογημένη ,με ειρήνη ,αγάπη ,προκοπή .

Ανώνυμος είπε...

Καλή χρονία κ.Χριστοδουλίδη και υπομονή στις ΑΘΛΙΕΣ και ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΕΣ συκοφαντίες του Παναγιώτη Τελεβάντου, ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΞΟΡΓΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ! ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΕΣΑΣ! ΥΠΟΜΟΝΗ ΑΔΕΛΦΕ!

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Ευχαριστώ όλους τους επισκέπτες και εύχομαι, ξεχωριστά στον καθένα, Καλή Χρονιά και ευλογημένη.

Ανώνυμος είπε...

Να είσαι καλά ιατρέ μας.

Ιωνάς είπε...

Δεν είσαι σωστό να μην απαντάτε και να λέτε "θα το βρούμε στο δρόμο". Να το εκλάβω ως υποτίμηση;

Καλή χρονιά και απο εμένα και ειρηνική, και ας με υποτιμάς.

Ιωνάς είπε...

Και κάτι άλλο που ξέχασα. Γιατί δεν φτιάχνετε ιδιαίτερο θέμα με ευχές; Τί σχέση έχουν όλα αυτά με το θέμα;

Ανώνυμος είπε...

Κάτι πρέπει να έγραψα. Γιατί δεν το ανάρτησες;

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

"Δεν είσαι σωστό να μην απαντάτε και να λέτε "θα το βρούμε στο δρόμο". Να το εκλάβω ως υποτίμηση;"

Δεν υποτιμώ κανένα. "Θα το βρούμε στο δρόμο" σημαίνει: θα μας δοθεί ευκαιρία, θα προκύψει, μέσα από κάποια άλλη συζήτηση.

Iωνάς είπε...

Ξέχασα να γράψω το όνομα μου στο πιο πάνω 02 Ιανουαρίου 2010 3:26 π.μ.

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!