Powered By Blogger

Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Κυριακή 20 Ιουνίου 2010

"ΩΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΣ ΠΛΕΟΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ"

Ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας αγναντεύει την "νοητήν ναυν"
Ως πανεπιστημιακός και διδάσκαλος, ο σεβασμιότατος επίσκοπος Μεσσηνίας έστειλε μιαν απάντηση για τις κατηγορίες που το προσήψε ο επίσκοπος Κυθήρων. Και τι είπε ο Μεσσηνίας; Ορίστε : «Η Εκκλησία του Χριστού, είναι Μία και Αδιαίρετη, πριν το σχίσμα, σήμερα είναι διηρημενη, αφού βρισκόμαστε σε σχίσμα, αυτό επιβεβαιώνει το περιεχόμενο της §41 του Κειμένου της Ραβέννας».

- Κύριε Διδάσκαλε, τι μας λέει το κείμενο της Ραβέννας;
- Ότι σήμερα η εκκλησία είναι διηρημένη, απαντά ο νέος ουρανοφάντωρ, ο Μεσσηνίας Χρυσόστομος!

- Eurica, eurica !! Μάλιστα, σαν τον Αρχιμήδη ανακράζομεν και ημείς το εύρηκα, εύρηκα.

- Και τι είδους είναι οι διάλογοι όταν γίνονται υπό καθεστώς σχίσματος; Σχισματικοί δεν είναι κύριε Διδάσκαλε;
- Όχι ανακράζει ο πάπας και ο ουρανοφάντωρ Μεσσηνίας. Προηγείται η αγάπη και ύστερα ακολουθεί το σχίσμα (ας όψωνται οι πλανηθέντες υπό του αρχεκάκου όφεως πατέρες της Ανατολής).

Και ο κοινός νους : Οι διάλογοι υπό το καθεστώς σχίσματος είναι ψευδοδιάλογοι και όσοι συμμετέχουν σ΄ αυτούς είναι ψευτοεπίσκοποι. Εφόσον το ζητούμενο είναι η ... αδιαιρετότητα της Μιάς (η "μιότητα") και αυτό το ψάχνουμε δια των διαλόγων, σημαίνει ότι η Μια Εκκλησία έπαψε να υπάρχει ή σημαίνει κάτι άλλο.
Ο ουρανοφάντωρ θα ξεπεταχτεί πάλι:

- Η εκκλησία είναι και η νοητή ναυς, η κιβωτός που έσωσε τον Νώε, την ανθρωπότητα (σ.σ. ήταν τεχνολόγος). Άρα, οφείλουμε να δεχόμαστε και το "νοητόν" της Εκκλησίας, πέρα από το ορατόν.
Λοιπόν, το μεν νοητόν είναι το Μια, το δε ορατόν (και πάνυ ανόητον, γράφω εγώ) είναι το διαιρετόν, η ποικιλία, οι ετερότητες.

Καταλάβατε; Λέει ο ουρανοφάντωρ Χρυσόστομος, αλλά εγώ όχι.
Διότι το νοητόν - τότε επί Νώε - έγινε και υπαρκτόν
και ουσιαστικόν και δογματικόν; Έλα δε που η κιβωτός ήταν Μία και δεν ήταν πολλές. Τι κάνουμε τώρα κύριε καθηγητά;


Ο κύριος καθηγητής θα μας παραπέμψει στους συναδέλφους του :

- "Συστήνω σε όλους ως Πανεπιστημιακός πλέον Διδάσκαλος - σημείωση, καλύτερα το "σαν", αλλά τι να του πεις - να ξαναδιαβάσει την Ορθόδοξη Εκκλησιολογία του αειμνήστου Καθηγητού Ιωάν. Καρμίρη και την Εκκλησιαστική Ιστορία του αειμνήστου Καθηγητού Αρχιμ. Βασιλείου Στεφανίδη, ώστε να αποκτήσουν το σωστό πλαίσιο της ορθόδοξης εκκλησιολογίας και να μη δέχονται να γίνουν φερέφωνα άλλων, όχι και τόσο εκκλησιολογικώς αξιόπιστων «μαρτύρων»."

Κι εγώ απαντώ : Καλά τα λέει. Αυτός είναι μάρτυρας
των πανεπιστημίων και των διδασκαλείων : Ως και όχι σαν. Ως Ορθόδοξος και σαν πανεπιστημιακός, άλλα έπρεπε να μας έλεγε.

6 σχόλια:

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Και ένα ακόμη σχόλιο δικό μου για τον νέο ουρανοφάντορα της Ορθοδοξίας :

"«Η Εκκλησία του Χριστού, είναι Μία και Αδιαίρετη, πριν το σχίσμα, σήμερα είναι διηρημενη, αφού βρισκόμαστε σε σχίσμα, αυτό επιβεβαιώνει το περιεχόμενο της §41 του Κειμένου της Ραβέννας»."

Αυτό είναι του κακόδοξου ψευδοεπίσκοπου Χρυσοστόμου Μεσσηνίας. Δηλαδή, πριν από το σχίσμα ήταν μία και αδιαίρετη η Εκκλησία, αλλά μετά από το σχίσμα, παγιώθηκε η νέα κατάσταση, η νέα πραγματικότητα και η Νέα Τάξη πραγμάτων. Το θέλουμε, δεν το θέλουμε ισχύει το "εν τη διαιρέσει η Μία" (θα έγραφα το "κουφό" η ... "μιότητα" αλλά αυτό βγάζει μάτια και σπάει τα τύμπανα).

Έρχεται λοιπόν ο ψευδοεπίσκοπος να μας πει ότι τώρα γίνονται οι διάλογοι για να ξαναβρεθούμε στο "μια" (: στην "μιότητα", στην ενότητα, στην αδιαιρετότητα, όντας οι μεν εν σχίσματι και οι δε εν ... ασχιστία). Γράφω όλα αυτά τα παλαβά γιατί όλα όσα μας λένε οι ακαδημαϊκοί θεολόγοι των διαλόγων είναι "άστα να πάνε". Πρόσφατα ανακαλύψαμε (ανακάλυψαν) και τον όρο της "συναφειακότητας". Η "μιότητα" μπορεί να περιμένει, δεν ήρθε ακόμη η ώρα της. Πιο κοντά είμαστε στην "αδιαιρετότητα".

Αλλά οι "άσχιστοι" και άσχετοι ας ανοίξουν τις Γραφές και ας διαβάσουν : " ... συμβουλεύω σοι αγοράσαι παρ εμού χρυσίον πεπυρωμένον εκ πυρός ίνα πλουτήσεις, και ιμάτια λευκά ... και κολλύριον ίνα εγχρίση τους οφθαλμούς σου ίνα βλέπης. ζήλευε ουν και μετανόησον".

Ο ψευδοεπίσκοπος ούτε που θέλει να ακούσει το "ζήλευε". Αυτοί που πουλάνε το χρυσίον, τα ιμάτια και το κολλύριον, βλέπουν. Αν και είναι θεόστραβοι. Ως προς το "μετανόησον", άλλα λόγια ν΄ αγαπιόμαστε. Ο πάπας ζήτησε συγγνώμη και παραμένει αλάθητος!!!

Ανώνυμος είπε...

MEGALH GATA O SEBASMIWTATOS KAI SY MPOREI NA EISAI ENAS PALIOZHLIARHS KAI OYDEN ETERON!

Ανώνυμος είπε...

Διάβασα "Ουρανοφάντορας" και ο νους μου πήγε στον Μέγα Βασίλειο και ξαφνικά διαπίστωσα ότι ο Σεβασμιότατος Μεσσηνίας και Καθηγητής Πανεπιστημίου δεν γνωρίζει τι είναι η αίρεση, η έκπτωση από την Εκκλησία και ότι δεν είναι δυνατόν ποτέ η Εκκλησία να χωριστεί!
Τι θεολόγοι θα βγουν που υπήρξαν μαθητές του;
Γιατί δεν έχει καθαιρεθεί ακόμα; Λέμε "η Σύνοδος δεν κάνει τη δουλειά της όπως θα έπρεπε". Γιατί δεν την κάνει;
Θεέ μου εγώ είμαι πια τόσο τυφλός που δεν αναγνωρίζω τη πανωλεθρία των Οικουμενιστών και με αγωνία αναζητώ από κάποιον κληρικό Φως επιγνώσεως;

Παναγιώτης Τελεβάντος είπε...
"Ο πόλεμος κατά των Οικουμενιστών κατήγαγε περιφανείς νίκες σε βαθμό που οι Οικουμενιστές έχουν χάσει τον μπούσουλα και αναγκάζονται συνεχώς να αναπροσαρμόζουν τη στρατηγική τους. Δέχονται ανελέητα χτυπήματα από παντού. Αυτό είναι ηλίου φαεινότερον που μόνον οι εθελοτυφλούντες και εκ γενετής τυφλοί δεν μπορούν να δουν."
http://aktines.blogspot.com/2010/06/blog-post_24.html

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Και πως να ξέρει, ανώνυμε, τι σημαίνει αίρεση; Στα αιρετικά πανεπιστήμια πήγε και διδάχθηκε την Ορθοδοξία. Νομίζεις ότι αυτά θα τον έμαθαν τι σημαίνει αίρεση; Τον έμαθαν την ορθοδοξία της διαφορετικότητας, της ετερότητας, της συναφειακότητας και ... της βλακότητας.

Γράφει ο κ. Π. Τελεβάντος για περιφανείς νίκες των ορθδόξων (μικρό το όμικρον) αλλά εγώ δεν βλέπω και δεν είδα καμία. Νίκη θα ήταν να τους αδειάζαμε τις εκκλησιές, αλλά ποιος τολμά κάτι τέτοιο;

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ μαζί σας! Αν αδειάζαμε τις εκκλησίες και κάναμε ελεημοσύνη παρακάπτοντας τη βοήθεια μέσω της Εκκλησίας, τότε θα προβληματιζόντουσαν για την εξουσία-επιρροή τους πάνω στο λαό και θέλω να πιστεύω ότι θα έπαιρναν κουράγιο οι Ορθόδοξοι κληρικοί και από λαγοί θα γινόντουσαν λιοντάρια διακόπτοντας κάθε εκκλησιαστική κοινωνία με τους Οικουμενιστές. Τουλάχιστον σε αυτή τη περίπτωση θα μπορούσαμε να έχουμε τα Μυστήρια απαλλαγμένα από κοινωνία αιρέσεως.

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Ποιός τα ακούει αυτά ανώνυμε, ποιος τα ακούει; Το μόνο όπλο που έχουμε είναι αυτό, όλοι έξω από τις εκκλησιές με ένα πανώ : Να φύγουν οι προσκυνημένοι στην αίρεση επίσκοποι. Ποιος όμως θα το σηκώσει; Οι υποτακτικοί του Ιερώνυμου ή οι συνεργάτες του μακαρίτη Χριστόδουλου;