Cummulus, υπάρχουν οι πραγματικές και οι "πραγματικές", διότι πλέον μάθαμε να ζούμε με παρενθέσεις και να γράφουμε εντός εισαγωγικών. Οι μεν γιορτάζουν Φώτα (παρένθεση, Χριστούγεννα), οι δε γιορτάζουν "Χριστούγεννα", εντός εισαγωγικών διότι είναι των Φώτων. Στην κυριολεξία, μας έχουν αλλάξει τα φώτα, δεν ξέρουμε τι μας γίνεται. Διαφωνείς;
Το μπέρδεμμα, η σύγχυση, λέγεται Βαβέλ. Αναζήτησε ποιοί είναι οι υπεύθυνοι, ώστε να μη ξέρεις αν η "διαγώνια" - ταιριάζουν εδώ τα εισαγωγικά - πέφτει μέσα ή έξω από τις γωνίες.
Με το στόμα σου λένε "είσαι μέσα", με τα έργα σου δείχνουν ότι αυτοί είναι έξω. Έξω λοιπόν κι εσύ, αλλά σε διαβεβαιώνουν ότι είσαι μέσα, όπως είναι κι αυτοί. Πώς να καταλάβεις λοιπόν τη "μη διαγώνια" τη δική σου, όπως γράφεις, πού βρίσκεται;
Eμείς δεν μπορούμε ούτε να αγγίξουμε τους κατά Χριστόν σαλλούς. Καλό είναι να διαβάζουμε τους βίους τους. Και ως προς τη δική μας σαλλότητα, ας αρκεστούμε στην ομολογία : Με ένα πανώ έξω από τους ιερούς Ναούς τις Κυριακές : Να φύγουν οι κοινωνούντες με του κατεγνωσμένους - και ακοινώνητους - αιρετικούς και τότε θα μπούμε μέσα. Διαφορετικά, θα εκκλησιαζόμαστε (θα έπρεπε να βάλλω εισαγωγικά, τα παραλείπω) στον περίβολο των ιερών Ναών.
Ναι! cummulus! υπάρχουν και "πραγματικές" και πραγματικές, δεν είμαι εγώ υπέυθυνος εγώ γι αυτό που σου έγραψα, άλλοι είναι οι υπέυθυνοι σε αυτό το θέμα!
Η ενδιαφέρουσα πρόταση, του εκτός ναού εκκλησιασμού, είναι το "σήμαντρο", ώστε να καταλάβει η ελλαδική ιεραρχία και η διπλωματία του Φαναρίου, ότι ο λαός του Θεού αφυπνίστηκε, κατάλαβε το υπνωτικό που τον ταΐζουν με την αιρετική αγαπητική εκκλησιολογία μνημόνευσης των αμνημόνευτων συγκοινωνών με την αίρεση.
12 σχόλια:
H PRAGMATIKH EORTH TOYS OMOS EINAI META APO 12 MERES.!
Ναί, μετά από 12 ημέρες, και τότε
"πάντες οι των λόγων αυτών ερασταί,
συνελθόντες ύμνοις τιμήσωμεν·
αυτοί γαρ τη Τριάδι,
υπέρ ημών αεί πρεσβεύουσιν"
Να είσαι βέβαιος ότι θα μας ακούσουν, και θα μας βοηθήσουν.
"Πραγματική γιορτή"; 'Υπάρχουν καί μή "πραγματικές" γιορτές; Ἄλλο πάλι κι΄αὐτό!
Cummulus, υπάρχουν οι πραγματικές και οι "πραγματικές", διότι πλέον μάθαμε να ζούμε με παρενθέσεις και να γράφουμε εντός εισαγωγικών. Οι μεν γιορτάζουν Φώτα (παρένθεση, Χριστούγεννα), οι δε γιορτάζουν "Χριστούγεννα", εντός εισαγωγικών διότι είναι των Φώτων. Στην κυριολεξία, μας έχουν αλλάξει τα φώτα, δεν ξέρουμε τι μας γίνεται. Διαφωνείς;
Ὄχι γιατρέ, δέν διαφωνῶ, ἀλλά δέν ξέρω πιά, ἄν ἡ μή διαγωνία μου εἶναι ἐντός ἤ ἐκτός εἰσαγωγικῶν. Μπερδεύτηκα!! :-)
Αγαπητέ cummulus,
Το μπέρδεμμα, η σύγχυση, λέγεται Βαβέλ. Αναζήτησε ποιοί είναι οι υπεύθυνοι, ώστε να μη ξέρεις αν η "διαγώνια" - ταιριάζουν εδώ τα εισαγωγικά - πέφτει μέσα ή έξω από τις γωνίες.
Με το στόμα σου λένε "είσαι μέσα", με τα έργα σου δείχνουν ότι αυτοί είναι έξω. Έξω λοιπόν κι εσύ, αλλά σε διαβεβαιώνουν ότι είσαι μέσα, όπως είναι κι αυτοί. Πώς να καταλάβεις λοιπόν τη "μη διαγώνια" τη δική σου, όπως γράφεις, πού βρίσκεται;
Τρελλαίνεσαι ή δεν τρελλαίνεσαι;
Τρελλαίνεσαι γιατρέ, κυρίως ὅταν δέν θέλεις νά τρελλαθεἶς. Ὅμως μερικές φορές σέ πιάνει μιά τρέλλα, νά θέλεις νά τρελλαθεῖς. Νά τρελλαθεῖς ἔν Χριστῶ. Ὡραῖα τρέλλα!! (δέν τό λέω ἀπό ἐμεπιρία. Τό ἀκουσα καί τό διάβασα)
Αγαπητέ cummulus,
Eμείς δεν μπορούμε ούτε να αγγίξουμε τους κατά Χριστόν σαλλούς. Καλό είναι να διαβάζουμε τους βίους τους. Και ως προς τη δική μας σαλλότητα, ας αρκεστούμε στην ομολογία : Με ένα πανώ έξω από τους ιερούς Ναούς τις Κυριακές : Να φύγουν οι κοινωνούντες με του κατεγνωσμένους - και ακοινώνητους - αιρετικούς και τότε θα μπούμε μέσα. Διαφορετικά, θα εκκλησιαζόμαστε (θα έπρεπε να βάλλω εισαγωγικά, τα παραλείπω) στον περίβολο των ιερών Ναών.
Ναι! cummulus! υπάρχουν και "πραγματικές" και πραγματικές, δεν είμαι εγώ υπέυθυνος εγώ γι αυτό που σου έγραψα, άλλοι είναι οι υπέυθυνοι σε αυτό το θέμα!
Α! προτείνεις ἐκκλησιασμό ἐντός εἰσαγωγικῶν. Εἶναι μιά ἀπλή καί ἐνδιαφέρουσα πρόταση.
Αγαπητέ cummulus,
Η ενδιαφέρουσα πρόταση, του εκτός ναού εκκλησιασμού, είναι το "σήμαντρο", ώστε να καταλάβει η ελλαδική ιεραρχία και η διπλωματία του Φαναρίου, ότι ο λαός του Θεού αφυπνίστηκε, κατάλαβε το υπνωτικό που τον ταΐζουν με την αιρετική αγαπητική εκκλησιολογία μνημόνευσης των αμνημόνευτων συγκοινωνών με την αίρεση.
Τό κατανοιῶ ἀγαπητέ καί δέν σᾶς κακίζω. :-)
Δημοσίευση σχολίου