Δεν ακούω, δεν ακούω. Τι είπατε; |
"Η διόρθωση του Ιουλιανού Ημερολογίου έγινε για να συμβαδίζει η Εκκλησία με τα πολιτικά θέσμια και να μην ταλαιπωρούνται τα τέκνα Της. Κάνοντας αυτή την προσαρμογή η Αγία μας Εκκλησία δεν έκανε τίποτε περισσότερο από το να εφαρμόσει τον ΛΗ΄ Κανόνα της Πενθέκτης Συνόδου, σύμφωνα με τον οποίο, «τοις πολιτικοίς και δημοσίοις τύποις και η των εκκλησιαστικών πραγμάτων τάξις ακολουθείτω». Άλλες Εκκλησίες που δεν είχαν πρόβλημα συνεργασίας με την Πολιτεία, κράτησαν το Ιουλιανό Ημερολόγιο, χωρίς να διακόψουν την κοινωνία τους με τη Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία ... το ημερολόγιο είναι ένα ε ρ γ α λ ε ί ο και τίποτε περισσότερο.
Είμαστε συνεπώς ενωμένοι με την Εκκλησία των Ιεροσολύμων, με την Μοναστική Πολιτεία του Αγίου Όρους, με την Ιερά Μονή Αγίας Αικατερίνης του Σινά και με τις Σλαβικές Εκκλησίες που ακολουθούν το μη διορθωθέν Ιουλιανό Ημερολόγιο. Συλλειτουργούμε και συμπροσευχόμεθα τόσο στις νέες όσο και στις παλαιές ημερομηνίες, χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα, γιατί το ημερολόγιο είναι ένα εργαλείο και τίποτε περισσότερο" (*)
Και τα σχόλια (**) :
ΔΑΣΚΑΛΟΣ :
Η ανωτέρω αντικανονική απόφαση μιας υποδίκου (για την μονομερή εισαγωγή του Γρηγοριανού ημερολογίου) Εκκλησίας, δεν έχει καμμία ισχύ. Κι αν όντως θεωρούνται ως μη γενόμενα μυστήρια υπό αυτοχειροτόνητων "ιερέων" (είτε του παλαιού είτε του νέου) αυτό δεν μπορεί να ισχύει για τους παλαιοημερολογίτες της Ελλάδος γενικώς, οι οποίοι έχουν έγκυρη χειροτονία και βαπτίζουν κατά τον ορθόδοξο τύπο με τρεις ΚΑΤΑΔΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΔΥΣΕΙΣ και όχι όπως το 90% των νεοημερολογιτών, με κάθισμα του μωρού στην κολυμβήθρα και επίχυση νερού στο κεφάλι, κατά μίμηση των Λατίνων. Φαιδρότητα μόνο προκαλεί η παραπάνω απόφαση μιας Εκκλησίας, που αποδέχεται ως έγκυρα τα Μυστήρια των παπικών, αγγλικανών και κάθε άλλης συναγωγής του διαβόλου, ενώ θεωρεί ως μη γενόμενα τα Μυστήρια των ακραιφνών Ορθοδόξων, επειδή προφανώς δεν πλήρωσαν για αυτά τους υπαλλήλους της...
Ντροπή και αίσχος σε όσους, δίκην Οικουμενικής Συνόδου, αμφισβητούν τα Μυστήρια είτε των παλαιοημερολογιτών, είτε και των νεοημερολογιτών από την άλλη και δεν αφήνουν αυτά τα μεγάλα ζητήματα να τα αποφασίσει το μόνο αρμόδιο όργανο, η Οικουμενική Σύνοδος που θα πληρεί το Consensus Consilioroum (γιατί αλλιώς θα είναι Ληστρική, όπως αυτή που ετοιμάζουν οι Οικουμενιστές).
«Ο θεωρών τον δίκαιον άδικον και τον άδικον δίκαιον βδέλυγμα παρά Κυρίω».
Κυπριανός Χριστοδουλίδης
Αν και βεβαίως είναι ανώφελο, οφείλει κανείς να παρατηρήσει ότι ο νους και το φρόνημα της Διοικούσας Εκκλησίας (: το ημερολόγιο είναι ένα ε ρ γ α λ ε ί ο) έχει διαστραφεί πλήρως συμπαρασύροντας και το πλήθος του σκόπιμα ακατήχητου και θεολογικά απαίδευτου λαού.
Η εφαρμογή του ΛΗ΄ Κανόνα της Πενθέκτης Συνόδου, σύμφωνα με τον οποίο, «τοις πολιτικοίς και δημοσίοις τύποις και η των εκκλησιαστικών πραγμάτων τάξις ακολουθείτω» έγινε και αυτή με βάση τη διαστροφή του νου, που η πολιτεία επέβελε στους εκκλησιαστικούς.
Δεν είναι εκκλησιαστικός "τύπος", ή εργαλείο (sic), το εορτολόγιο, είναι ουσία και Κανόνας. Αν δεν ήταν, δεν θα είχαμε τον καθορισμό του αγίου Πάσχα, ώστε να μη συνεορτάζουμε "μετά Ιουδαίων". Αυτό το "μετά Ιουδαίων", οι της Ιεραρχίας το περιορίζουν αυστηρά στους Ιουδαίους και αφήνουν έξω όλους τους ιουδαΐζοντες, δηλαδή τους αιρετικούς, που διέφθειραν και συστηματικά διαφθείρουν τη Χριστιανοσύνη.
Αν δεν ήταν, τότε ο καθένας, η κάθε τοπική εκκλησία, θα μπορούσε να εορτάζει δυο και τρείς φορές μέσα στο χρόνο την ίδια εορτή - εκτός Πάσχα για να τηρούνται τα προσχήματα - ώστε να μη μένουν παραπονούμενες οι αιρετικές (έπαψαν πλέον να είναι) "αδελφές" ψευτοεκκλησίες.
Αν δεν ήταν, δεν θα είχαμε φθάσει στο κατάντημα της "συναφειακής" και "μεταπατερικής" ψευτοθεολογίας.
Αν δεν ήταν, δεν θα μέναμε πιστοί στον Ωριγενισμό, και την αποκατάσταση των πάντων, που εφαρμόζει κατά γράμμα ο ολέθριος Οικουμενισμός.
Αν νομίζουμε ότι μπορούμε ακόμη να περιγελούμε τον άγιο Θεό, είμαστε οικτρά πλανεμένοι. Οι συνέπειες αναπόφευκτες... .
(*) Το απόσπασμα από αντιαιρετικόν εγκόλπιον & ecclesia.gr
(**) http://katanixis.blogspot.gr/2012/08/blog-post_4284.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου