Ραντεβού με το Γιατρό σας
03.11.2013 13:15
Με τη βοήθεια animation, γραφικών και δραματοποίησης ο παθολόγος - εντατικολόγος Αντώνιος Λιόλιος, μας εξηγεί ιατρικά θέματα. Η εκπομπή διαπνέεται από αέρα αισοδοξίας και ελπίδας ακόμη κι όταν διαπραγματεύεται δύσκολα θέματα. To θέμα των μεταμοσχεύσεων απασχολεί τη σημερινή εκπομπή. Με την αλματώδη εξέλιξη της Ιατρικής, οι μεταμοσχεύσεις βρίσκονται όλο και περισσότερο στο προσκήνιο. Θα παρουσιαστούν θέματα όπως ο εγκεφαλικός θάνατος, η προσωπική, κοινωνική αλλά και οικονομική σημασία των μεταμοσχεύσεων, η εγκυρότητα του συστήματος κατανομής οργάνων στη χώρα, ο νόμος που διέπει τις μεταμοσχεύσεις στην Ελλάδα και η ποιότητα ζωής των μεταμοσχευμένων. Εμφανίζονται πολλοί επιστήμονες που έχουν ασχοληθεί με το χώρο των μεταμοσχεύσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Επίσης, συζητoύν την ηθική διάσταση των μεταμοσχεύσεων με τον εκπρόσωπο βιοηθικής της Ελληνικής Εκκλησίας, τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ.κ. Νικόλαο. Τέλος, εμφανίζονται πολλοί συνάνθρωποί μας οι οποίοι είτε έγιναν δωρητές οι ίδιοι ή οι συγγενείς τους, είτε υποβλήθηκαν σε μεταμόσχευση είτε βρίσκονται στη λίστα για μεταμόσχευση.... την Κυριακή 03/11! www.rantevoumetogiatro.gr
Βλέπε http://www.skai.gr/player/tv/?mmid=244018
Οι έμμισθοι παραχαράκτες της λεγόμενης "κοινής λογικής", την οποία διαθέτουν όλοι οι άνθρωποι, έσπευσαν πάλι να συνδράμουν τη μαζική εγκεφαλική έκπλυση, δηλαδή την παραπλάνηση του τηλεοπτικού κοινού, και μάλιστα με την βοήθεια της ιατρικής επιστήμης. Ο εντατικολόγος γιατρός κ. Αντώνιος Λιόλιος ανέλαβε να μας κλείσει ραντεβού με τις μεταμοσχεύσεις. Καλύτερα όμως θα ήταν, αν μας έλεγε ότι πρόκειται για ραντεβού με τον ιατρογενή θάνατο, κατόπιν συνειδητής και εκούσιας αποδοχής του θανάτου αυτού από το σκόπιμα εξαπατούμενο κοινό. Κατόπιν τούτου, η διάδοση και παγκόσμια κυριαρχία του εικονικού λόγου (virtual reality) με την τηλεόραση γίνεται απόλυτα κατανοητή, καθώς επίσης, απόλυτα κατανοητό γίνεται ότι ο λόγος αυτός, ελέγχεται πλήρως και οδηγείται αποκλειστικά από τους σιωνιστές. Οι οποίοι, σημειωτέον, ποτέ δεν δέχονται να ακούσουν την κριτική που τους ασκείται στα όσα αντιφατικά και παράλογα μας προτείνουν και εισηγούνται.
Θα αρκεστώ σε δυο μόνο σημεία της τηλεοπτικής παρουσίασης με τίτλο : "ραντεβού με τον (εγκεφαλικό) θάνατο", αν και πολλά θα μπορούσα να γράψω. Άλλωστε, σε πλείστα από αυτά έχω αναφερθεί στο παρελθόν και δεν επιθυμώ να επαναλαμβάνομαι ή να κουράζω τον αναγνώστη. Το πρώτο λοιπόν σημείο είναι αυτό που ακούσαμε στην αρχή :
" Ο αναπνευστήρας ήταν το μηχάνημα που έφερε επανάσταση στην ιατρική, και αυτό γιατί μπορούσε να συντηρήσει την αναπνοή ενός ασθενούς ο οποίος βρισκόταν σε κώμα ", μας είπε ο εντατικολόγος κ. Λιόλιος και όσοι τον άκουσαν θα έμειναν με το στόμα ανοικτό : Πράγματι, η επιστήμη κάνει θαύματα, αφού μπορεί και συντηρεί την αναπνοή ενός ασθενή ο οποίος βρίσκεται σε κώμα. Με άλλα λόγια δηλαδή, οι κωματώδεις ασθενείς έχουν αναπνοή και την αναπνοή αυτή συντηρεί και υποβοηθεί ο αναπνευστήρας. Αυτό όμως το σκέπασαν τα animation, τα γραφικά, και η δραματοποίηση της εικονικής πραγματικότητας (virtual reality).
Καλώς, μέχρις εδώ, υπάρχει όμως και η συνέχεια, διότι προκύπτει το ερώτημα : " και πόσο μπορεί να διαρκέσει αυτού του είδους η υποστηρικτική θεραπεία; ". Η απάντηση : " Αυτό μπορούμε να το διαπιστώσουμε σύντομα με τη δοκιμασία της άπνοιας ". Έρχεται όμως εδώ η επιστήμη και μας λέει : " Η δοκιμασία της άπνοιας είναι επικίνδυνη στις καταστάσεις αυτές, διότι καταργείται η υπάρχουσα - φθίνουσα και παθολογική - αναπνοή του, ενδεχομένως, σε επιθανάτιο κώμα ευρισκόμενου ασθενή ". Τούτο όμως δεν το λένε οι εντατικολόγοι. Ισχυρίζονται ότι αναπνοή δεν υπάρχει και άρα, ο εγκεφαλικός θάνατος έχει επέλθει. Κι εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι όλα αυτά τα περί αναπνοής έχουν λίαν σύντομα χρονικά περιθώρια. Οι στιγμές που βιώνει ο ασθενής τραυματίας είναι πολύ κρίσιμες. Δεν μπορεί δηλαδή να υποστηρίζεται θεραπευτικά με τον αναπνευστήρα για περισσότερο απ΄ όσο απαιτούν οι μεταμοσχεύσεις - διάβαζε, ιατρογενής θάνατος - χρόνο. Για να είναι επιτυχημένη μια μεταμόσχευση τα όργανα πρέπει να ληφθούν μέσα σε αυστηρώς καθορισμένα χρονικά όρια. Με άλλες λέξεις, η ακριβής τήρηση της εντός δεδομένης στιγμής αφαίρεσης και εμφύτευσης των οργάνων είναι απόλυτα καθορισμένη και απαραίτητη.
Και ερχόμαστε τώρα στο δεύτερο σημείο του " ραντεβού με τον (εγκεφαλικό) θάνατο ". Στην φωτογραφία και δεξιά διαβάζουμε τι μας είπε ο επίσκοπος της βιοηθικής μητροπολίτης Μεσογαίας Νικόλαος. Αν σας ξενίζει ο όρος "επίσκοπος βιοηθικής", παρακαλώ ηρεμήστε. Σκεφθείτε ότι έχουμε και "πατριάρχη οικολογίας", άλλως επονομαζόμενο "πράσινο πατριάρχη", που δεν είναι άλλος από τον οικουμενικό Βαρθολομαίο. Τι μας είπε λοιπόν ο επίσκοπος της βιοηθικής : "Αντί να ασχολούμαστε με τη λεπτομέρεια ποια είναι η στιγμή που βγαίνει η ψυχή κλπ., να βγει μια τέτοια αγάπη που θα το σκεπάσει αυτό". Και ρωτάμε εμείς : "Ποιο είναι το αυτό; Και αυτό που βγαίνει, πώς βγαίνει, πότε βγαίνει και τι βγαίνει; Και ακόμη, το σκέπαστρο της αγάπης, που σκεπάζει αυτό που βγαίνει, τι είδους σκέπαστρο είναι; Μας προστατεύει ή μας πλακώνει;".
Είμαι βέβαιος ότι ο επίσκοπος της βιοηθικής δεν θα μου απαντήσει, όπως δεν θα μου απαντήσει για όσα προφανή και υποκριτικά προσκομίζει σαν δικαιολογία, ήτοι, " να μην ασχολούμαστε με τη λεπτομέρεια, με το πότε βγαίνει η ψυχή κλπ. ". Λεπτομέρεια είναι γι΄ αυτόν το ομοιούσιο, λεπτομέρεια το εκ δυο φύσεων, λεπτομέρεια το χριστοτόκος, λεπτομέρεια και το φιλιόκβε. Αυτά όλα και πολλά συναφή, τα θεωρεί λεπτομέρειες, ουδέποτε όμως θα τολμούσε να θεωρήσει λεπτομέρεια την στιγμή-στίγμα της χρονολογικής καινοτομίας, με την οποία μας έκαναν ακριβείς, ως προς τη στιγμή του χρόνου, αλλά θρησκευτικά ή εκκλησιαστικά ανακριβείς, ασυνεπέστατοι, άπιστοι, γιατί δε όχι εικονικά ένθεοι και πρακτικά σιωνιστές, δηλαδή, αιρετικοί και άθεοι. Τέλος, αξίζει να του θυμίσουμε ότι η στιγμή της "άκρας συλλήψεως", μάλλον, τον ενδιαφέρει, όχι όμως τόσο, όσο η στιγμή διάσπασης της ψυχοσωματικής οντότητας, που λέγεται και είναι " Άνθρωπος ".
Υστερόγραφο
Ευχαριστώ τον Δημοσιογράφο, κύριο Μάκη Βραχιολίδη
1 σχόλιο:
https://indobserver.gr/%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%B9%CE%BF/%CE%BF-%CF%83%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CE%B9-%CE%BC%CE%B5-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%BF%CE%BC%CF%80%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BC%CE%BF%CF%83%CF%87%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%BF%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CF%89%CE%BD-%CF%83%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%83-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF-%CE%BC%CE%B7%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BC%CE%B5%CF%83%CE%BF%CE%B3%CE%B5%CE%B9%CE%B1%CF%83
Δημοσίευση σχολίου