Powered By Blogger

Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

Ένας διάλογος ... εν κατανύξει

Από τα σχόλια στο ιστολόγιο http://katanixis.blogspot.gr/2014/01/2004.html . Είναι από τα προβαλλόμενα σαν ορθόδοξο. Περί αυτού καυχάται ο π. Νικόλαος Μανώλης. Διότι έχει πάρα πολλές επισκέψεις στο YouTube - βίντεο με ομιλίες γερόντων και δικές του - ευχαριστώντας απαραιτήτως τους μαθητές και επισκέπτες του. Αυτοί είναι οι σημερινοί, εκ της καινοτομίας, ορθόδοξοι.

κυπριανός χ
Διέγραψα το μήνυμα αυτό ( 16/01/2014 - 11:23 π.μ. ) διότι ξέφυγε ημιτελές. Σας το έστειλα πλήρες, αλλά ενταφιάσθηκε, χωρίς την απαραίτητη "νεκρώσιμη ακολουθία" (Άμωμος). Το περίμενα, το απαγορεύουν οι ιεροί Κανόνες δια πάντα εκτός εκκλησίας ευρισκόμενο. Και αυτοί είναι μόνο οι σχισματοαιρετικοί παλαιοημερολογίτες. Άλλοι δεν υπάρχουν.

- Ανώνυμος
Η ύπαρξη και άλλων σχισματοαιρετικών , εκτος απο τους παλαιοημερολογήτες σαν και σένα , σε τί σε δικαιώνει αδερφέ;


κυπριανός χ
" Η ύπαρξη και άλλων σχισματοαιρετικών , εκτος απο τους παλαιοημερολογήτες σαν και σένα , σε τί σε δικαιώνει αδερφέ; "

Ότι πήγα "άψαλτος" αδελφέ. Θέλεις ένα παράδειγμα ;

" Χαράλαμπος
Γιατί δεν δημοσιεύσατε το άλλο μου σχόλιο; Γιατί μόνο το δεύτερο; "

Κατάνυξις Ιστολόγιο
Περιείχε προσβλητική έκφραση στα όρια της ύβρεως... "


Νόμους περί εικασίας ( : εχθροπάθειας, συναίνεσης προσφοράς οργάνων και ό,τι ακολουθήσει ένεκεν πολιτικής ορθότητας ) δεν θεσπίζουν μόνο οι πολιτικοί. Θεσπίζουν και άλλοι, όπου εφαρμογή έχει πλέον η θρησκευτική ορθότητα. Φυσικά δεν αναφέρομαι σε όσα αφορούν στον Χαράλαμπο.

- Ανώνυμος
Μ ε τίποτα δε μπορώ να σε πιάσω αδερφέ.


κυπριανός χ
" Με τίποτα δε μπορώ να σε πιάσω αδερφέ "

Δεν έχει σημασία αδελφέ μου, δεν έχει σημασία. Κάποτε θα καταλάβεις, όταν αρχίσεις κι εσύ κάπου να ξεφεύγεις από την θρησκευτική ορθότητα. Τότε θα μάθεις, και προς Θεού, μη κρατήσεις κακία, μην οργισθείς, μην απελπιστείς. Συνέχισε, παρά τις αντιξοότητες που θα συναντάς και να θυμάσαι, όταν για σύμμαχο έχεις την αλήθεια, αυτή θα σου δίνει κουράγιο, μάλιστα, σε καιρούς όπως οι σημερινοί. Καθώς γινόταν πάντα, έτσι και τώρα. Η διαφορά είναι ότι οι πλαστογράφοι της αλήθειας δεν είναι όπως οι παλαιοί διώκτες της. Τώρα κυριαρχούν, φευ, εν ονόματι αυτής.

- Ανώνυμος
Θρησκευτική ορθότητα ,κακώς νοουμένη κατα την γνώμη σου, είναι το να μην δεχόμαστε σχισματική προπαγάνδα ;Οι σχισματικοί παλαιοημερολογήτες ,που δεν δέχεστε ως έγκυρα τα μυστήρια των νεοημερολογητών, και αρα καθιστάτε το χάσμα ανάμεσά μας αγεφύρωτο,παρόλο που δεν έχουμε διαφορές στην πίστη, υπηρετείτε την αλήθεια και την δόξα του Χριστού ή κομματιάζετε κι εσείς με την σειρά σας τον άραφο χιτώνα του Χριστού;Παρόλο που λέμε οτι δεν έχουμε διαφορές στην πίστη η λαναθασμένη εκκλησιολογία σας επηρρέασε και τα πιστεύματά σας, αλλοίωσε το πνευματικό σας αισθητήριο και αυτό σας καθιστά ακατανόητους , δυσνόητους και ανόητους καμιά φορά , με την έννοια οτι δεν βρίσκετε σε σας σωστή αίσθηση των πραγμάτων και ανάπαυση.Κι εσείς δεν τηρείτε ολόκληρο το ευαγγέλιο,αλλά υπερτονίζετε την αλήθεια.Οι οικουμενιστές ανεμίζουν σαν παντιέρα την αγάπη , οι πουριτανοί ορθόδοξοι την ταπείνωση κι εσείς την αλήθεια.Πάντως την κατάνυξη δε μπορείς να την κατηγορήσεις για κακώς εννοούμενη θρησκευτική ορθότητα , πουριτανός - κότα ο π.Νικ. δεν είναι , δεν κρύβεται πίσω απο το δάχτυλό του ,ούτε φοβάται την σκιά του.


κυπριανός χ
"... η λαναθασμένη εκκλησιολογία σας επηρέασε και τα πιστεύματά σας, αλλοίωσε το πνευματικό σας αισθητήριο και αυτό σας καθιστά ακατανόητους , δυσνόητους και ανόητους καμιά φορά , με την έννοια ότι δεν βρίσκετε σε σας σωστή αίσθηση των πραγμάτων και ανάπαυση "

Κρατήστε λοιπόν κι εσείς τη δική σας σωστή εκκλησιολογία με το επίσης δικό σας σωστό πνευματικό αισθητήριο και την συνοδό ανάπαυση, μνημονεύοντας τους αμνημόνευτους και κοινωνούντες με τους ακοινώνητους, Παρένθεση,"κάνε το για χάρη μου" γ. Εφραίμ Αριζόνα προς γ. Αγάθωνα, όταν ο τελευταίος απείλησε τον οικουμενικό με διακοπή μνημοσύνου. Ο πρώτος του συνιστούσε να μη το κάνει.

" Πάντως την κατάνυξη δε μπορείς να την κατηγορήσεις για κακώς εννοούμενη θρησκευτική ορθότητα ... ".

Λάθος. Μιλώ εκ πείρας. Η Διαχείριση του ιστολογίου γνωρίζει περισσότερα ( : Προς πάντα ενδιαφερόμενο) για όσους πηγαίνουν ... άψαλτοι.

- Ανώνυμος
Η στάση μας πρέπει να πηγάζει απο όλο το Ευαγγέλιο και την Αγία Παράδοση και όχι μόνο απο την αλήθεια.


κυπριανός χ
"Οι οικουμενιστές ανεμίζουν σαν παντιέρα την αγάπη , οι πουριτανοί ορθόδοξοι την ταπείνωση κι εσείς την αλήθεια ... Η στάση μας πρέπει να πηγάζει από όλο το Ευαγγέλιο και την Αγία Παράδοση και όχι μόνο από την αλήθεια". Δικά σας κι αυτά.

Δεν είσαστε μόνο κακοί συνομιλητές, είσαστε και παραχαράκτες της αγίας Γραφής και της ιερής Παράδοσης με αυτά που λέτε ή γράφετε. Όταν εμείς αναφερόμαστε στην αλήθεια δεν αοριστολογούμε :
«26 Ὅταν δὲ ἔλθῃ ὁ παράκλητος ὃν ἐγὼ πέμψω ὑμῖν παρὰ τοῦ πατρός, τὸ Πνεῦμα τῆς ἀληθείας ὃ παρὰ τοῦ πατρὸς ἐκπορεύεται, ἐκεῖνος μαρτυρήσει περὶ ἐμοῦ·» (Ιν. ιε΄ 26)
«όταν δέ έλθη εκείνος, το Πνεύμα της αληθείας, οδηγήσει υμάς εις πάσαν την αλήθειαν» (Ιν. ις΄ 13)

Στον παράκλητο, το Πνεύμα της αληθείας αναφερόμαστε κατά τον ειπόντα : α) ἐγώ εἰμι ἡ ὁδὸς καὶ ἡ ἀλήθεια καὶ ἡ ζωὴ καί β) ἀλλ' ἐγὼ τὴν ἀλήθειαν λέγω ὑμῖν· συμφέρει ὑμῖν ἵνα ἐγὼ ἀπέλθω. ἐὰν γὰρ ἐγὼ μὴ ἀπέλθω, ὁ παράκλητος οὐκ ἐλεύσεται πρὸς ὑμᾶς.

Η αίρεση, όπως κάθε αίρεση, προκαλεί διανοητικό βραχυκύκλωμα και όποιος έχει πηγή του τον παράκλητο, το Πνεύμα της αληθείας : αγία Γραφή και ιερή Παράδοση, διαγράφεται με μια μονοκοντυλιά. Πείτε μου, λοιπόν, εσείς τι ανεμίζεται ; Μόνο τα κατάλληλα του βραχυκυκλώματος, τα δε άλλα τα υποστέλλεται ; Να γράψω "θάβετε άψαλτα" δεν θα είχα άδικο. Εσείς έχετε τα δικά σας κριτήρια και όπως γράψατε "η καλώς νοούμενη θρησκευτική σας ορθότητα είναι να μην δεχόσαστε σχισματική προπαγάνδα".
Την ίδια τύχη θα έχει, μάλλον, και τούτο το σχόλιο. Να είστε καλά.

Υστερόγραφο
Αν έχετε το θάρρος της γνώμης, δώστε στους αναγνώστες σας το σχόλιο που πήγε άψαλτο : "Προς πάντα ενδιαφερόμενο". Δηλαδή, χωρίς να μπείτε στον κόπο να το δημοσιεύσετε, δείχνοντας - λόγοι προστασίας του ποιμνίου - την σχισματική προπαγάνδα του γράφοντος. 

1 σχόλιο:

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Ανώνυμος :
- Στον "Παράκλητο" χωρίς ιερή βιωμένη Παράδοση αναφέρονται και οι Προτεστάντες.

κχ : Η συζήτηση δεν γίνεται για τους προτεστάντες, γίνεται για του ουνίτες προτεσταντικού ή παπικού στιλ. Δηλ. εμάς τους ψευτο-ορθόδοξους. Αν έχεις τη γνώμη ότι πέφτω μέσα σ΄ αυτές τις κατηγορίες, ζήτησε από τη Διαχείριση να δημοσιεύσει το "άψαλτο" σχόλιο. Τότε, έλα να κουβεντιάσουμε.

Ανώνυμος :
- Το κάνω πίσω τη δεδομένη στιγμή επειδή το λέει ο πατέρας μου χάριν των αδύνατων αδερφών μου είναι Παράδοση Αγιορείτικη υπακοής, αγάπης μεταξύ παραδερφών και γέροντα απόλυτα σεβαστή
(Σημ. η αναφορά γίνεται διότι ο γ. Αγάθων "έκανε πίσω" και δεν διέκοψε το μνημόσυνο του οικουμενικού Βαρθολομαίου. Αυτό του συνέστησε "προς χάριν του" ο γ. Εφραίμ της Αριζόνα)

κχ : Σεβαστή είναι όταν δεν πρόκειται για το διακύβευμα που λέγεται πίστη κατά την ορθή δόξα, ορθή γνώμη, ορθή τιμή και προσκύνηση του αγίου Θεού. Όχι όταν μαίνεται η αίρεση να σιωπούμε για λόγους (κακής) υπακοής και (κατά αίρεσιν) αγάπης.

Ανώνυμος :
- Η αλήθεια δεν παίρνει κεφάλια

κχ : Όχι, δεν παίρνει, αποκεφαλίζει σχόλια

Ανώνυμος :
- Γενικά η ορθοδοξία είναι ακροβασία σε τεντωμένο σκοινί , η διάκριση των ... κλπ

κχ : Είναι για τους αδόκιμους, όχι για τους δόκιμους. Η διάκριση είναι για τους τελευταίους και όχι για όλους όσους επιμένουν να σιτίζονται με γάλα, αν και έχουν βγάλει δόντια. Ας όψονται οι γέροντες.

- Η διάσπαση και ο κατακερματισμός που δυστυχώς σας χαρακτηρίζει σαν σχισματικούς παλαιοημερολογήτες δεν είναι πώσιμος καρπός

κχ : Αυτό είναι το πρόβλημα ; Ο κατακερματισμός που δυστυχώς σας χαρακτηρίζει ; Αλλά κι εσείς κατακερματισμένοι είσαστε με το προτεσταντικής προέλευσης "καθένας με την άποψή του", ή καλύτερα με έναν θεό σε κάθε τσέπη και για κάθε περίσταση. Χίλια κομμάτια σας έχουν κάνει τον καθένα ξεχωριστά.

Ναι, ο καρπός του δέντρου μας δεν είναι βρώσιμος - και όχι πόσιμος, όπως γράφεις κακώς. Είναι σαν το "βιβλιδάριον", το οποίο έφαγε ο συγγραφεύς, Μαθητής, Προφήτης, και Απόστολος, ευαγγελιστής Ιωάννης στην Αποκάλυψη :

"9 καὶ ἀπῆλθα πρὸς τὸν ἄγγελον, λέγων αὐτῷ δοῦναί μοι τὸ βιβλιδάριον. καὶ λέγει μοι· λάβε καὶ κατάφαγε αὐτό, καὶ πικρανεῖ σου τὴν κοιλίαν, ἀλλ᾿ ἐν τῷ στόματί σου ἔσται γλυκὺ ὡς μέλι.
10 καὶ ἔλαβον τὸ βιβλίον ἐκ τῆς χειρὸς τοῦ ἀγγέλου καὶ κατέφαγον αὐτό, καὶ ἦν ἐν τῷ στόματί μου ὡς μέλι γλυκύ· καὶ ὅτε ἔφαγον αὐτό, ἐπικράνθη ἡ κοιλία μου." (Απ. ια΄)

Έρχου και ίδε.
Εκατό χρόνια πλύση εγκεφάλου δεν γιατρεύεται εύκολα. Ωστόσο, στα θαύματα πιστεύουμε.