Powered By Blogger

Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Παρασκευή 8 Μαΐου 2015

Σχετικά με μια βιντεοταινία αρχείου


- Kyprianos Christodoulides : Αγαπητέ κύριε Μαυρομιχάλη, μου ζητήσατε να αποδεχθώ αίτημα φιλίας του κ. Ατζακλή τον οποίο δεν γνωρίζω άμεσα, όπως δεν γνωρίζω και εσάς. Η διαφορά είναι ότι εσείς, όπως εγώ και πολλοί άλλοι, είμαστε άγνωστοι, ασήμαντοι και ανώνυμοι παρότι επώνυμοι. Όχι όμως όπως ο κ. Ατζακλής ο οποίος έχει βήμα, έχει ακροατήριο, έχει και αναγνώστες. Είναι, με άλλα λόγια, και γνώριμος και επώνυμος. Εμείς άγνωστοι και επώνυμοι. Άρα, το αίτημα φιλίας είναι ετεροβαρές και άνισο. Φιλία μπορεί να υπάρχει μεταξύ δυο γνώριμων ή μεταξύ πολλών αγνώστων. Προτιμώ το δεύτερο.

- βασίλειος Μαυρομιχάλης : Αγαπητέ κύριε χριστοδουλιδη μπορει να μην έχουμε γνωριστεί προσωπικά αλλα εχουμε κοινους γνωστους με τους οποίους εχετε συνεργαστεί και απο αυτους εχω ακουσει τα καλυτερα λογια για σας και σας εκτιμω εκτος αυτου προσωπικα γιατι παρακολουθω το εργο σας .Ο ενας ειναι ο πατηρ εμμανουηλ καλυβας με τον οποιο είχατε κανει μια εκπομπη εδω και πολλα χρονια την οποια την ειχα κρατησει στο αρχειο μου και την εχω ανεβασει στο καναλι μου με θεμα τις μεταμοσχευσεις,και ο αλλος ειναι ο διαχειριστής του ιστολογιου κλασσικοπεριπτωση.Με τον βασιλη ατζακλη συνεργάζομαι εδω και τρεις δεκαετειες και ειμαι ο ''ηθικός αυτουργός '' για το ξεκινημα του σε βιντεο και σε τηλεοπτικές εκπομπες. Το like σε καποια σελιδα δεν αποτελεί πρόσκληση διαδικτυακής φιλιας αλλα εγγραφη για να δέχεστε καποιες ενημερώσεις και ειναι τιμη και χαρα για το βασιλη τον ατζακλη.



- Kyprianos Christodoulides : Αγαπητέ κύριε Μαυρομιχάλη, σας ευχαριστώ για την ενημέρωση. Υπάρχουν πολλά πράγματα που δεν γνωρίζω - πχ τα Like - όπως επίσης ότι είχατε την προ-νοητικότητα να κρατήσετε την βιντεοταινία συνομιλίας μου με τον π. Καλύβα. Είχαμε κάνει μαζί αυτή την παρουσίαση, αλλά ποτέ δεν βγήκε "στον αέρα". Δεν γνωρίζω τους λόγους. Εντελώς τυχαία από κάποιον γνωστό πληροφορήθηκα την παρουσία της στο YouTube. Θα είχαν περάσει περίπου 20 χρόνια, δεν θυμάμαι ακριβώς. Με την Κλασσικοπερίπτωση είχα για ένα μικρό χρονικό διάστημα επαφές, ύστερα χώρισαν οι δρόμοι. Δεν χρειάζεται να εξηγήσω τους λόγους. Αν επικοινωνείτε με τον π. Καλύβα να του μεταφέρετε τις ευχαριστίες μου και του χαιρετισμούς με ένα Χριστός Ανέστη.

- βασίλειος Μαυρομιχάλης : Αγαπητέ κύριε χριστοδουλιδη η εν λόγω εκπομπή ειχε μεταδοθεί το 1993 ημερα σαββατο τοτε που γινόταν ο θόρυβος για ψήφιση και εφαρμογή του νομοσχεδίου,αλλα οι εκπομπες σε αυτο το καναλι περνούσαν απο έλεγχο πρώτα και για αυτο ηταν μαγνητοσκοπημενες απο προηγουμενη μερα. Ειχε μεταδοθεί γιατι το συγκεκριμένο αρχειο το ειχα καταγραψει απο το σπιτι μου ,και δεν το εχω απο τον πατηρ εμμανουηλ καλυβα η απο καποιον αλλον,εξαλου το καναλι αυτο εδω στο κορωπι δεν ερχόταν και πολυ καλα ,φαινεται αυτο απο τα χιονακια που εχουν καταγραφει στο βιντεο.Ο πατηρ εμμανουηλ καλυβας εχει περασει καποια προσωπικα προβληματα υγειας και στενοχώριες και εχει κοψει τις πολλες επαφες με τον πολυ κοσμο ,εχω και εγω χρονια να επικοινωνήσω προσωπικα μαζι του,αλλα μας εχει δωσει την ευλογια μεσω τρίτου να ανεβασουμε ολα τα βιντεο με τις δυναμικές εκπομπές του στο διαδίκτυο . Ευχαρίστως αν ελθω σε επικοινωνια με το προσωπο του στενού οικογενειακου του περιβαλλοντος θα του μεταφέρω τις ευχες σας και θα χαρεί .

- Kyprianos Christodoulides : Κύριε Μαυρομιχάλη, παρακολούθησα και πάλι αυτή τη συνομιλία μου με τον π. Εμμανουήλ Καλύβα και δυο πράγματα, αν και υπάρχουν αρκετά, θέλω να προσθέσω. Σημειώνω, πολλά βρίσκονται καταχωρημένα στην ιστοσελίδα που φροντίζω - ελάχιστα έχουν αναδημοσιευτεί - πολλοί προτιμούν, έχουν τους λόγους τους, να με αγνοούν - και άλλα στο YouTube. Το πρώτο αφορά στον διασκορπισμό των οργάνων, που μας θυμίζει το "διεμερίσαντο τὰ ἱμάτια μου ἑαυτοῖς, καὶ ἐπὶ τὸν ἱματισμόν μου ἔβαλον κλῆρον" . Μη μου πείτε ότι δεν βάζουν κλήρο, όταν ελέγχουν ποια όργανα ταιριάζουν σε ποιον ; Είναι η λίστα των προς μεταμόσχευση.
Το δεύτερο αφορά στην ένοχη σιωπή όλων αυτών, που είναι υπεύθυνοι για την ενημέρωση του κόσμου. Όσον με αφορά, πολύ καλά κάνουν και τους ευχαριστώ "ἵνα μὴ ὑπεραίρωμαι ". Ο λόγος προφανής και απλός, επειδή ο γράφων δηλώνει παλαιοημερολογίτης. Η θρησκευτικοπολιτική ορθότητα με έχει χαρακτηρίσει "αφιλάδελφο". Είμαι δηλαδή σχισματοαιρετικός για τους μεν, ακραίος, ρατσιστής και φανατικός για τους δε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: