Δημοσιεύτηκε στις 28 Δεκ 2015
Στις 22/12/2015 η "ναυαρχίδα" του οικουμενισμού, της παγκοσμιοποίησης και της νέας αταξίας πραγμάτων, η εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, μας θύμισε ένα παλαιότερο άρθρο - συνέντευξη με το π. Φιλόθεο Φάρο. Ήταν του 2008. Εκεί μάθαμε ότι, πάνω-κάτω, είμαστε μια θεοκρατία τύπου Χομεϊνί και ακόμη, ότι «ο Χριστός ήταν σαφής, όταν είπε πως δεν ήρθε να κρίνει αλλά να σώσει τον κόσμο. Μην κρίνετε ίνα μην κριθείτε. Αντιθέτως, καταδικάζει ξεκάθαρα συγκεκριμένες συμπεριφορές όπως την υποκρισία. Δεν καταδικάζει κανέναν αμαρτωλό. Μόνο τον υποκριτή.». Ορθώς, λοιπόν, η Πολιτεία ενέκρινε το "Σύμφωνο συμβίωσης" των ερωτικά ομόφυλων και φίλων.
Αλλά, μεγαλύτερη υποκρισία από την ομοφυλοφιλία δεν υπάρχει. Διότι ο ομοφυλόφιλος ενώ είναι (οντολογικά ή υπαρξιακά κατά τον ψυχοθεολόγο κλπ. π. Φιλόθεο Φάρο) αρσενικός, συμπεριφέρεται ωσεί "γυναικωτός". Δεν τον κρίνει ο άγιος Θεός. Τον κρίνει και τον ελέγχει αυτός ο ίδιος ο εαυτός του «11 εἰδὼς ὅτι ἐξέστραπται (ὁ τοιοῦτος) καὶ ἁμαρτάνει ὢν αὐτοκατάκριτος». Αν και είναι άνδρας υποκρίνεται τον άνδρα, μεταλλάσσει τη φύση του, διαστρέφει τη φύση του.
Η υποκρισία σκοτώνει το Θεό και ο π. Φιλόθεος Φάρος, που δικαιώνει το σύμφωνο συμβίωσης των ερωτικά ομόφυλων, "ένοχός ἐστι τοῦ αἵματος τοῦ δικαίου τούτου"·
Στις 22/12/2015 η "ναυαρχίδα" του οικουμενισμού, της παγκοσμιοποίησης και της νέας αταξίας πραγμάτων, η εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, μας θύμισε ένα παλαιότερο άρθρο - συνέντευξη με το π. Φιλόθεο Φάρο. Ήταν του 2008. Εκεί μάθαμε ότι, πάνω-κάτω, είμαστε μια θεοκρατία τύπου Χομεϊνί και ακόμη, ότι «ο Χριστός ήταν σαφής, όταν είπε πως δεν ήρθε να κρίνει αλλά να σώσει τον κόσμο. Μην κρίνετε ίνα μην κριθείτε. Αντιθέτως, καταδικάζει ξεκάθαρα συγκεκριμένες συμπεριφορές όπως την υποκρισία. Δεν καταδικάζει κανέναν αμαρτωλό. Μόνο τον υποκριτή.». Ορθώς, λοιπόν, η Πολιτεία ενέκρινε το "Σύμφωνο συμβίωσης" των ερωτικά ομόφυλων και φίλων.
Αλλά, μεγαλύτερη υποκρισία από την ομοφυλοφιλία δεν υπάρχει. Διότι ο ομοφυλόφιλος ενώ είναι (οντολογικά ή υπαρξιακά κατά τον ψυχοθεολόγο κλπ. π. Φιλόθεο Φάρο) αρσενικός, συμπεριφέρεται ωσεί "γυναικωτός". Δεν τον κρίνει ο άγιος Θεός. Τον κρίνει και τον ελέγχει αυτός ο ίδιος ο εαυτός του «11 εἰδὼς ὅτι ἐξέστραπται (ὁ τοιοῦτος) καὶ ἁμαρτάνει ὢν αὐτοκατάκριτος». Αν και είναι άνδρας υποκρίνεται τον άνδρα, μεταλλάσσει τη φύση του, διαστρέφει τη φύση του.
Η υποκρισία σκοτώνει το Θεό και ο π. Φιλόθεος Φάρος, που δικαιώνει το σύμφωνο συμβίωσης των ερωτικά ομόφυλων, "ένοχός ἐστι τοῦ αἵματος τοῦ δικαίου τούτου"·
1 σχόλιο:
Καταθέτω εδώ τα Σχόλια από την ιστοσελίδα μου στο facebook
- Tony Vook Kαι ο Αδαμ πριν του κοψει ο Γιαχβε το παϊδακι πρεπει να ηταν και λιγο γυναικωτος , αφου ειχε την Ευα μεσα του .
- Kyprianos Christodoulides "109 Ψαλμὸς τῷ Δαυΐδ. - ΕΙΠΕΝ ὁ Κύριος τῷ Κυρίῳ μου· ( ... ) 3 μετὰ σοῦ ἡ ἀρχὴ ἐν ἡμέρᾳ τῆς δυνάμεώς σου ἐν ταῖς λαμπρότησι τῶν ἁγίων σου· ἐκ γαστρὸς πρὸ ἑωσφόρου ἐγέννησά σε. 4 ὤμοσε Κύριος καὶ οὐ μεταμεληθήσεται·". Οπωσδήποτε, αυτά είναι για σένα "κινέζικα". Μην εκτίθεσαι, ασχολούμενος με κάτι που δεν γνωρίζεις. Νυμφίος ο Κύριος, νύμφη η Εκκλησία.
- Tony Vook Οτι ψελνει ο Δαυιδ ακυρωνει την Γεννεση ? Βολευει να τα χαρακτηριζεις κινεζικα γιατι ετσι μπορεις να σερβιρεις το δικο σου ερμηνευτικο σουσι επιλεγοντας οτι γουσταρεις , αναδεικνυοντας ομως ετσι τις αντιφασεις των δηθεν αγιων βιβλιων ..
- Kyprianos Christodoulides Οι Ψαλμοί του Δαυίδ δεν ακυρώνουν τη Γένεση. Την ενισχύουν ακόμη περισσότερο και λάβε υπόψη, δεν "σερβίρω ό,τι γουστάρω". Αυτό το κάνεις εσύ και οι δάσκαλοί σου, θεοσοφιστές, καμπαλιστές και πολλοί άλλοι σαν αυτούς. Η ομοφυλοφιλία ψάχνει να βρει στηρίγματα Βιβλικά, ώστε να γίνει αποδεκτός ο θεσμός του γάμου μεταξύ των εραστών του ιδίου φύλου. Πήγαινε λοιπόν και πες στους δασκάλους σου, αν έχεις και αν είναι της προέλευσης που πιο πάνω έγραψα, ότι "32 τὸ μυστήριον τοῦτο (σημ. του γάμου) μέγα ἐστίν, ἐγὼ δὲ λέγω εἰς Χριστὸν καὶ εἰς τὴν ἐκκλησίαν.". Οι υποκριτές ομοφυλόφιλοι, ούτες Χριστό έχουν μέσα τους, ούτε Εκκλησία. Μόνο διαστροφή θα βρεις στα σωθικά τους. Αν τους "ανοίξεις" - σχήμα λόγου - θα ανακαλύψεις μια ελεεινή εικόνα του "κατ΄ εικόνα" και ένα εμετικό ομοίωμα του "καθ΄ ομοίωση".
Δημοσίευση σχολίου