Όσοι έχουν την καλή συνήθεια να πηγαίνουν στην Εκκλησία, θα έχουν ακούσει το: "Εὐλογητὸς εἶ, Κύριε, δίδαξόν με τὰ δικαιώματά σου. Εὐλογητὸς εἶ, Δέσποτα, συνέτισόν με τὰ δικαιώματά σου. Εὐλογητὸς εἶ, Ἅγιε, φώτισόν με τοῖς δικαιώμασί σου". Αρχίζω με αυτό, για να συνεχίσω λέγοντας ότι σχετικώς πρόσφατα, οι διαβουλευόμενοι πολιτικοί, σκέφθηκαν και μας είπαν : Η πολιτική πρέπει να παράγει πολιτισμό! Κοντά σ' αυτούς πήγαν και κόλλησαν οι της ακαδημαϊκής θεολογίας, φιλοσοφίας, Τέχνης κλπ. Είπαν, ότι κι αυτοί θα πρέπει να παράγουν θεολογία, Τέχνη κλπ. ή ακόμη και φιλοσοφία - σημ. έχει εκπνεύσει εδώ και κάμποσους αιώνες. Αυτά, είπαν οι ακαδημαϊκοί, θα βοηθήσουν. Έτσι, μπήκαμε στη διαδικασία παραγωγής (θεολογίας, Τέχνης κλπ) αλλά άρχισε και η γκρίνια. Οι ακαδημαϊκοί είδαν ότι ελάχιστα ασχολούνται μαζί τους οι πολιτικοί.
Χωρίς αμφιβολία το ζήτημα των δικαιωμάτων αφορά στον πολιτισμό, κατ΄ επέκταση δε, τούτο άπτεται και της Θρησκείας.
Έτσι, μας βρίσκει σήμερα και το πρόβλημα του μαθήματος των Θρησκευτικών. Πρέπει κι αυτό να αλλάξει, γιά να είμαστε έτοιμοι με τα νέα δεδομένα που βρίσκονται μπροστά μας. Γίναμε πολυπολιτισμική κοινωνία, ένας νέος πολιτισμός προβάλλει και νέα δικαιώματα άρχισαν να μας απασχολούν. Το τί μας ετοιμάζουν λίγο-πολύ το γνωρίζουμε και ήδη, ξαναγράφονται πολλά και αναθεωρούνται περισσότερα.
Το μάθημα των Θρησκευτικών, λένε όσοι αποδοκιμάζουν τη σταδιακή μετατροπή του σε μάθημα θρησκειολογίας, πρέπει να παραμείνει μάθημα Θρησκευτικών. Δεν θα ανεχθούμε ούτε "χλωρό κλαρί" από τους νεωτερισμούς. Θα γράφουμε ακατάπαυστα, μονίμως θα καταγγέλλουμε και ως συνήθως, συμπληρώνω, θα κλείνουμε τα μάτια.
Τα επιφωνήματα δυσαρέσκειας, μας συνιστούν οι ορώντες ασκητές και ερημίτες, είναι αρκετά!
Όπως όμως γνωρίζουμε - προφανώς το γνωρίζουν και οι "ορώντες" - όταν θίγονται τα δικαιώματα των εργαζομένων, οι τελευταίοι κατέρχονται σε απεργίες και διεκδικούν αυτά που θεωρούν κεκτημένα : Μισθοδοτικά, συνταξιοδοτικά και λοιπά εργασιακά. Αυτά τους ανήκουν κι εκεί, αρχίζει το παζάρι, δίνεται η μάχη.
Τι συμβαίνει όμως όταν θίγονται κάποια άλλα δικαιώματα, για τα οποία ποτέ δεν γίνεται λόγος και τα παζάρια, δεν έχουν καμιά αρμοδιότητα;
Όταν οι πιστοί βλέπουν ότι θίγονται τα δικαιώματά τους : Τα δικαιώματα του Θεού που πιστεύουν - είναι άλλωστε και δικά τους - τότε τι πρέπει να κάνουν;
Συνεχίζουν να προσέρχονται στις εκκλησιές όπου μνημονεύονται επίσκοποι, που το μόνο τους ενδιαφέρον είναι να κηδεύουν τους αποθανόντας και τότε, μόνο τότε, να υπενθυμίζουν το "ευλογητός ει, Κύριε, δίδαξόν με τα δικαιώματά σου"; Δηλαδή, μόνο οι νεκροί είναι διδακτοί των διακαιωμάτων του Θεού; Εμείς οι υπόλοιποι, "οι ζώντες οι περιλειπόμενοι", τι είμαστε; Είμαστε ανεπίδεκτοι της μαθήσεως των δικαιωμάτων του Θεού; Όχι, δεν είμαστε. Τα δικαιώματα του Θεού, αυτά που χρειάζονται για τη σωτηρία του κόσμου, τη δική μας, αλλά και κάτι περισσότερο από αυτά, τα γνωρίζουμε. Οι επίσκοποι, πλην ελαχίστων, άλλοτε τα διαστρέφουν (σημ. "Τα νεφρά δεν σας χρειάζονται για τον ουρανό αλλά για τη γη και μη τα παίρνετε φεύγοντας", μας είπε ο οικουμενικός κ. Βαρθολομαίος) και πότε υποκρίνονται πως δεν τα βλέπουν. Τα απεμπολούν σκόπιμα διότι θεωρούν προτιμότερο να ενώσουν τις εκκλησίες και μετά όλες τις θρησκείες. Μόνο αυτό το δικαίωμα του Θεού τους απασχολεί και κανένα άλλο.
Αυτοί δεν είναι ιερείς που διδάσκουν τα του Θεού. Είναι αντιλεγόμενοι ιερείς και υιοί λοιμοί, που προτείνουν το δικό τους θέλημα και τα δικά τους δικαιώματα εν ονόματι δήθεν του Θεού.
Λοιπόν; Θα εξακολουθήσουμε να παίρνουμε ευλογίες από αυτούς τους ιερείς - επισκόπους, που καταπατούν τα νόμιμα του Θεού, προβάλλουν τα δικά τους και απλώς αρκούνται στο κατευόδιο, για να μάθουμε μετά θάνατον τα δικαιώματα του Θεού; Νομίζω, ήλθε η ώρα να κηρύξουμε οι πιστοί τη δική μας απεργία. Την κατά Θεόν απεργία, προς όλους τους οικουμενιστές ψευδοεπίσκοπους - κήρυκες μιας ολιστικής θρησκείας. Τα λόγια πλέον δεν αρκούν. Ό,τι κι αν γράψουμε, δεν τους ενδιαφέρει. Μόνο όταν βρεθούν σε άδειες εκκλησιές θα καταλάβουν. Μόνο όταν τα παιδιά μας αρνηθούν αυτά τα θρησκευτικά, που τους ετοιμάζουν, θα αρχίσουν να βλέπουν εφιάλτες. Μόνο αυτή η Δράση θα αναχαιτίσει τις δικές τους βέβηλες και βλάφημες αντιδράσεις.
9 σχόλια:
Καλή Σαρακοστή! Γιατρέ! Φως Ιλαρόν !
Κάπου συμφωνώ,κάπου ΟΧΙ .
Να είσαι πάντα καλά ο Θεός να μας ευλογεί !
Ευχαριστώ και αντεύχομαι, Φως Ιλαρόν.
"Τα λόγια πλέον δεν αρκούν. Ό,τι κι αν γράψουμε, δεν τους ενδιαφέρει. Μόνο όταν βρεθούν σε άδειες εκκλησιές θα καταλάβουν."
Πολύ σωστά. Άυτή είναι η Οθόδοξη θεώρηση των πραγμάτων,είτε το θέλουμε είτε όχι.Αλλιώς αυτή η αρρωστημένη κατάσταση που όζει θα διαιωνίζεται και θα προκόπτει επί το χείρον.
Καλή Σαρακοστή!
Ευχαριστώ τον "Όρθρο" και αντεύχομαι.
Ο άνθρωπος ξέρει μόνο να διεκδικεί τα δικά του δικαιώματα. Τα δικαιώματα του Θεού ποιος θα τα διεκδικήσει; Υπάρχει κανείς; Τα ξέρουμε ή δεν τα ξέρουμε;
(Βεβαίως, ο Θεός δεν έχει ανάγκη από κανένα, αλλά πές μου σε παρακαλώ, εμείς οι κατ΄ όνομα Χριστιανοί δεν θα πρέπει κάποτε "εν ονόματι Θεού" και όχι ανθρώπων, να διεκδικούμε τα δικαιώματά Του; Αυτά τα Δικαιώματα δεν μας δίδαξαν, δεν μας συνέτισαν, δεν μας φώτισαν; Είναι, οι λόγοι αυτοί που ακούμε στη Θεία Λειτουργία, "λόγια του αέρα" για να μπαίνουν από το ένα αφτί και να βγαίνουν από το άλλο; Τέλος πάντων, τι κάθομαι και γράφω τώρα!)
MONO OI ΑΔΕΙΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ...ΤΑ ΑΛΛΑ...ΤΑ ΓΡΑΦΟΥΝΕ...ΑΜΑ ΠΙΠΤΕΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ...Ο Λ Α ΤΑ.. ΓΡΑΦΟΥΝΕ...
Και γιατί οι λαικοί είναι καλύτεροι απο τους παπάδες;
Να σου πω;
Γιατί ο κάθε δύστυχος λαικός έχει μια ψωροδουλίτσα και μετά τη δουλίτσα του, ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΛΟΓΟ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΟΝ...πάει ΚΑΙ στην εκκλησία.
Ενώ του παπά ΜΟΝΟ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ, και αν ο παπάς πέσει σε βαρέα και ανθυγιεινά αμαρτήματα ιεροκρυφίως, που ΑΠΑΙΤΟΥΝ καθαίρεση,ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΡΤΑΤΟ ΑΞΙΩΜΑ ΤΗΣ ΙΕΡΩΣΥΝΗΣ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΕΥΘΑΡΣΩΣ ΤΟ ΠΕΤΡΑΧΗΛΙ ΤΟΥ, ΔΙΟΤΙ...ΠΩΣ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟΝ ΕΠΙΟΥΣΙΟ;
ΑΣΕ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ...ΤΑ ...ΟΥΑ...ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ...
ΤΟ ΡΑΒΕΙ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΠΑΠΑΣ...ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΝΑΞΙΩΣ...ΚΑΙ ΤΟΤΕ...Ή ΠΡΟΔΙΔΕΙ...Ή ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΓΕΛΩΣ ΚΑΙ ΡΕΖΙΛΙ ΤΩΝ ΣΚΥΛΩΝ...ΚΑΙ ΑΤΙΜΑΖΕΤΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ...
Αυτά μας προκύψανε με το να είναι οι παπάδες δημόσιοι υπάλληλοι και να ΜΗ ΦΕΙΔΟΝΤΑΙ ΤΟΥ ΠΟΙΜΝΙΟΥ.
ΑΝΤΕ ΕΣΥ ΜΕΤΑ , ΚΥΠΡΙΑΝΕ, ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΡΑΣΟΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΕΙΣΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
ΘΑ ΓΕΛΑΣΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΟΥ...ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝΕ ΔΙΚΙΟ...
ΚΛΑΥΣΟΝ ΚΑΙ ΘΡΗΝΗΣΟΝ...
Σ.
Δεν είμαι ειδικός στα θεολογικά θέματα αλλά θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας κάποιους προβληματισμούς μου...
Οι άδειες εκκλησίες είναι σίγουρα ένας τρόπος αντίδρασης αλλά αναρωτιέμαι δεν θα μπορούν να τις γεμίσουν με τους οπαδούς της ενοποίησης των θρησκειών; Μήπως λοιπόν η αντίδραση πρέπει να είναι πιο δυναμική, όπως διακοπή μνημοσύνου αιρετικών επισκόπων και άρνηση του λαού να τελεστεί Θεία Λειτουργία από αιρετικό Επίσκοπο.
Μπορεί οι λαϊκοί να μην μπορούμε να διακονήσουμε τα Μυστήρια του Χριστού επειδή δεν έχουμε την ειδική Ιεροσύνη αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να πηγαίνουμε και όπου μας πηγαίνουν, με την έννοια ότι τελικά ο πιστός λαός είναι ο θεματοφύλακας της Πίστεως. Σίγουρα ο λόγος που θα έχουν να δώσουν οι Επίσκοποι και οι ιερείς στον Θεό είναι πολύ βαρύς αλλά και εμείς, ο καθένας μας προσωπικά, θα δώσουμε λόγο στον Θεό για τη ζωή μας και στη προκειμένη περίπτωση για το τι κάναμε μπροστά στην αίρεση του Οικουμενισμού. Φύγαμε από τους αιρετικούς όπως μας λένε οι Άγιοι ή όχι;
Αν ο λαός δεν πει το Αμήν, Θεία Λειτουργία δεν γίνεται! Αν ακούσουμε πχ στη Θεία Λειτουργία τη μνημόνευση του κ Βαρθολομαίου που είναι πρωτοπόρος του Οικουμενισμού, να βγούμε όλοι εκτός του Ιερού Ναού- κάτι τέτοιο θα τους κάνει αίσθηση και θα τους προβληματίσει.
Ναι, είμαστε πρόβατα αλλά να είμαστε και έξυπνοι σαν όφεις και άκακοι σαν τα περιστέρια.
Θέλω να πω δηλαδή ότι ακολουθώντας τη Πατερική οδό να δείξουμε στους Επισκόπους ότι γνωρίζουμε ότι δεν μπορούν να κάνουν αυτοί ότι θέλουν, ότι δεν μπορούν να παραβιάζουν του Ιερούς Κανόνες για να τα πηγαίνουν καλά με τον Πάπα που παραμένει αιρετικός και να μας προβάλλουν μια εικόνα "αγάπης" και "προσφοράς" από τα ΜΜΕ την οποία εμείς άκριτα αποδεχόμαστε.
Πιστεύω τέλος ότι πρέπει να προσέξουμε να μην εκπληρώνεται και για εμάς ο εξής στόχος της Νέας Εποχής: "Η σύγκρουση δεν θα είναι κατά μέτωπο, διότι έτσι σκληραίνει η στάση τους λέει χαρακτηριστικά η Marilyn Ferguson. Η άλωση θα επιτευχθεί με τη σταδιακή αλλοίωση του φρονήματος, η οποία συνίσταται κυρίως στο να πιστεύει κανείς ότι μπορεί συγχρόνως να ανήκει και στην Ορθόδοξο Εκκλησία και σε μια οργάνωση της Νέας Εποχής. Έτσι στόχος δεν είναι να αδειάσουν οι Εκκλησίες, αλλά, ει δυνατόν, να γεμίσουν' με ανθρώπους όμως που θα έχουν αλλοιωμένο φρόνημα.
Marilyn Ferguson The Aquarian Conspiracy, ρ.369
Texe Marrs «Νέα Εποχή: Τα σκοτεινά μυστικά της», σ.178.
Ευχαριστώ τον Ανώνυμο 17/02/2010, 12:26
Απαντώ στο ερώτημα-παρατήρηση : Ακόμη κι αν αδειάσουν οι εκκλησιές, μήπως δεν μπορούν να γεμίσουν με τους οπαδούς του οικουμενισμού;
Και βεβαίως μπορούν, απαντώ. Αλλά θα υποχρεωθούν να γίνουν ακόμη περισσότερο καραγκιόζηδες από αυτό που είναι. Θα βάλουν μέσα στους ναούς και ατραξιόν! Επισκοπίνες και δεδηλωμένους "επισκοπίνους", μουσικές και όπερες τύπου "Σούπερ στάρ", τους πάντες και τα πάντα, στο τέλος δε, θα έχουμε και προβολή της "θείας λειτουργίας", επί 24ωρης βάσης σε βίντεο, από γιγαντο-οθόνη εντός των ναών! Και γιατί όχι; Εικονική (virtual) δεν είναι η εποχή που ζούμε; Γιατί να μη τη δοξάσουμε; Όλα εξελίσσονται, ακόμη και ο πίθηκας έγινε άνθρωπος. Θα μείνουμε στην παλαιοντολογία και στη μούχλα του Βυζαντίου; Τι λέμε τώρα; Σας παρακαλώ, σας παρακαλώ.
Συγχαρητήρια στη θεολογική σκέψη το Ανώνυμου...
Προσυπογράφω...
Σ
Δημοσίευση σχολίου