Διαβάσατε την είδηση; Ποιά είδηση, θα μου πείτε, υπάρχουν πολλές ειδήσεις. Σωστά, υπάρχουν πολλές, ασήμαντες που γίνονται σημαντικές ή σημαντικές που γίνονται ασήμαντες. Κατά κανόνα συμβαίνει το δεύτερο. Το ασήμαντο που έγινε σημαντικό είναι αυτό:
Σε Επίτιμο Καθηγητή του Πανεπιστημίου Αιγαίου αναγορεύθηκε ο Καθηγητής Ομοιοπαθητικής Γιώργος Βυθούλκας την Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010 στο Δημοτικό Θέατρο Μυτιλήνης.
Και τώρα διαβάσετε και το Σχόλιο - ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ έγραφα κάποτε και λίγα πέρναγαν προς τα έξω. Αυτό σίγουρα δεν θα πέρναγε.
Επισήμως πλέον, ο λεγόμενος από τον ανεπίσημο λαό "κομπογιαννιτισμός", εισέρχεται την πύλην του Ασύλου. Και όχι του Πανεπιστημίου.
Τα "άσυλα" στην αρχαιότητα ήταν ιεροί τόποι. Το σημερινό Άσυλο εχει κόψει κάθε δεσμό με ο,τιδήποτε ιερό : από τα γνωστά και παραδεδεγμένα. Στη θέση τους έχει αναγάγει σε ιερό το ΤΙΠΟΤΑ.
Πανεπιστήμιο είπατε; Ποιο πανεπιστήμιο; Αυτό σάπισε και μούχλιασε. Ήταν κάποτε. Τώρα έχουμε Άσυλο φρενοπαθών και άσυλα ανιάτως πασχόντων.
38 σχόλια:
O IK προσπαθεί να διασύρει τους Πατέρες της Εκκλησίας βγαζοντάς τους πλανεμένους.
Πήγαινε στην Αποτειχιση στο θεμα Η ΓΗ ΑΚΙΝΗΤΗ
και καντο ξεχωριστη αναρτηση.
Αξιζει.
Φιλαλήθης
Το είδα και κάτι έγραψα. Θα ιδώ πώς μπορώ να το αναρτήσω. Ίσως μου απαντήσει, αν και δεν το νομίζω. Έμαθε και αποφεύγει τις κακοτοπιές. Όπως και ο άλλος, ο Μουστάκης, που "έβγαλε το σκασμό" εκείνος - αντί να τον "βγάλουν" οι παλαιοημερολογίτες.
Για το θέμα που συζητάτε, ένα, νομίζω αξιοσημείωτο, σχόλιο.
Ανώνυμος είπε...
Ντροπή Οδυσσέα να δημοσιεύεις τέτοια κείμενα κακοδόξων ανθρώπων που βάλλουν έμμεσα κατα της Θεοπνευστίας της Γραφής.
Αυτοί ως φιλοεξελικτικοί θέλουν να μας πουν ότι κατάγονται απο τον πίθηκο και ότι λάθος έχει η Γραφή, που μόνο για θεολογικά θέματα είναι αλάθητη. Ποιός τους το είπε αυτό;
Και γιατί διαστρέφουν τους Πατέρες για να τους βγάλουν λάθος; Και μετα να διδάσκουν ό,τι τους κατέβει απο την (κουφιο)κεφάλα τους;
Γ.Λ.
21 Δεκεμβρίου 2010 2:13 π.μ.
http://apotixisi.blogspot.com/2010/12/blog-post_4770.html#comments
Επιβλέπων
Είπαμε, Επιβλέποντα, είπαμε. Όλα θα αποκατασταθούν, η κόλαση δεν θα υπάρχει, η θρησκεία θα μετονομασθεί "αγάπη" και όλα θα γίνουν Άσυλο και άσυλα. Εμείς αρχίσαμε να το κάνουμε πράξη και όποιος λέει αντίθετα πράγματα, πόρτα Πανεπιστημίου - ω, συγγνώμη, Ασύλου ήθελα να γράψω, παρασύρθηκα - δεν θα δει ποτέ μπροστά του.
Ωραίο ειρωνικό χιούμορ έχετε που το κατευθύνετε εναντίον αυτών που πρέπει.
Είδατε και την ανακοίνωση της ΠΕΘ την πιο πρόσφατη; Και αυτή με το ίδιο σχεδόν ειρωνικό τόνο απαντάει στον Γιαγκάτζογλου.
http://thriskeftika.blogspot.com/2010/12/esosgr.html
Επιβλέπων
Ναι, την έχω υπόψη μου. Οι "τύποι" αυτοί έτσι πρέπει να αντιμετωπίζονται. Να υπαρχει ή να βγαίνει, μέσα από τα γραπτά μας και λίγη ευθυμία. Για να μη μας κατηγορούν ότι είμαστε "σκουντούφληδες". Γεμάτοι χαρά είμαστε, αλλά δεν είμαστε "χαζοχαρούμενοι". Γελούν αυτοί που ξέρουν να γελάσουν κι εκείνοι φουντώνουν σαν τον Μουστάκη. Που τα έχει έτοιμα τα καζάνια, αναμένα για μένα. Αυτός την έχει καταργήσει την κόλαση μαζί με το δάσκαλό του (δασκάλους, μάλλον) τον Καζαντζάκη. "Κούνια που τον κούναγε"
Νέος ύμνος Μουστάκη προς τον Καζαντζάκη.
Κοίτα το σχόλιο της Αποτείχισης.
http://apotixisi.blogspot.com/2010/12/blog-post_6169.html#comments
Επιβλέπων
κ.Κυπριανέ είχα αφήσει το απόγευμα ένα σχόλιο και δεν το δημοσίευσε ο Οδυσσέας πράττοντας υπερ του Μουστάκη! Αν θέλετε δημοσιεύσετε το.
---------------
ΝΤΡΟΠΗ ΟΔΥΣΣΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΤΡΟΠΗ!
ΜΕΧΡΙ ΠΟΙΟ ΚΑΤΑΝΤΗΜΑ ΘΑ ΚΑΤΕΒΕΙΣ ΑΚΟΜΑ;
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙΣ;
ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΚΩΣ, ΤΟ 50% ΜΙΛΑΕΙ ΕΠΑΙΝΕΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ !
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΟ ΕΞ' ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΓΡΑΦΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΕΠΑΙΝΕΤΙΚΑ.
ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ!
Χριστοδουλίδη
σου εύχομαι καλά Χριστούγεννα....
Φιλιά πολλά...
Πάντα με τρελή αγάπη!!!!!!!!!!!!!!!!
Είδατε πώς αποκαλύπτονται οι άνθρωποι σιγά-σιγά;
Ο ΙΚ υπερασπιστής και του αντίχριστου Καζαντζάκη!!!!
Και ο Οδυσσέας αφήνει κείμενα υπερ του Καζαντζάκη!!
Απόδειξη ότι έχουν πάρει τον κατήφορο.
Φιλόλαος
Τα είδα Φιλόλαε και αυτή την αποχαιρετιστήρια απάντηση άφησα :
Καλά θα κάνουν όλοι αυτοί οι μασκαράδες, που μας παριστάνουν τους αναζητητές της αλήθειας να μείνουν κρυμένοι στις τρύπες και τα λαγούμια τους.
Να τα βρουν πρώτα με τον εαυτό τους : Τι θέλουν, τι γυρεύουν, τι ψάχνουν. Διότι ένας βαφτισμένος Ορθόδοξος ΔΕΝ ΑΝΑΖΗΤΕΙ την αλήθεια. Εφόσον είναι βαφτισμένος και έχει ενδιαφέρον, ας καθήσει χάμω ΝΑ ΜΑΘΕΙ, όχι να αναζητεί. Έχει ένα κρατούμενο στα χέρια του, ας πούμε ένα μηχάνημα, ένα εργαλείο, θα το αναζητήσει ή θα προσπαθήσει να μάθει το χειρισμό του, τη λειτουργία του και τη χρήση του; Άλλο το αναζητώ και άλλο το μαθαίνω.
Λοιπόν, όλοι αυτοί οι "αναζητητές", αν θέλουν να είναι έντιμοι, ας μας πουν σε τι θεό πιστεύουν και ας αφήσουν τα κόλπα επικαλούμενοι τάχα μου την επιστήμη.
Την εποχή του Ιησού επιστήμονες (του Νόμου) ήταν οι Γραμματείς και οι Φαρισαίοι. Αυτοί είχαν τα κλειδιά της βεβαίας και ακριβούς σωτηρίας των πιστών. Αυτοί ήξεραν. Όταν όμως άκουσαν οι πιστοί αυτά που τους έλεγε ο Ιησούς, άρχισαν να έχουν αμφιβολίες ως προς την "επιστήμη" των επιστημόνων.
Και τότε οι "επιστήμονες" (το ιερατείο) πήραν την απόφαση να κάνουν έναν ήρωα (συμφέρει ημίν ίνα είς άνθρωπος αποθάνη υπέρ του λαού) παρά να χάσουν τα προνόμια που το έθνος τους είχε αναθέσει (και μη όλον το έθνος απόληται). Αυτοί ήταν οι εκπρόσωποι του έθνους και οι εκφραστές της επιστήμης.
ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΠΕΡΡΙΨΕ Ο ΛΑΟΣ. Τον απέρριψε το επιστημονικό ιερατείο της εποχής του με τα μίσθρανα όργανά του, την πληρωμένη σπείρα.
Το ίδιο γίνεται και σήμερα. Μόνο που το ιερατείο έχει άλλη φάτσα, είδος και αρμοδιότητες. Και πάντως, διαθέτει τα εχέγγυα της επιστήμης : Διατριβές, συγγραφές βιβλίων και αρκετά άλλα (πρόσβαση στα ΜΜΕ κλπ). Με αυτές και αυτά, συσκοτίζει και παραπλανά, ούτως ώστε το Πρόσωπο του Κυρίου που είναι παρών, αφού παρών είναι ο Παράκλητος, να γίνεται αλλότριο και ανοίκειο.
Λοιπόν, οι κύριοι αναζητητές της αλήθειας, αν είναι έντιμοι, ας μας κάνουν τη χάρη να μας πουν ορθά κοφτά σε τι θεό πιστεύουν. Διότι με αυτά που γράφουν, ότι τους ενδιαφέρει η αλήθεια και η Ορθοδοξία (είναι το ίδιο), μάλλον λάθος θεό διάλεξαν υπερασπιστούν. Δεν έχουμε τον ίδιο Θεό. Αν πάλι κάνουν λάθος και είναι ειλικρινείς ας το παραδεχτούν.
Όπως έγραψε και ο Καλλίμαχος, δεν μπορείς να υπεραμύνεσαι του Νικοδήμου ή του Αρτεμίου ή του Καντιώτη, έπειτα λάβρος να επιτίθεσαι καθ΄ οιουδήποτε αμαυρώνει την εικόνα τους και ύστερα να αφήνεις ελεύθερα τα λύματα του οικουμενισμού να διαχέονται εδώ κι εκεί, μπας και σου κολλήσουν τη ρετσινιά του λογοκρίτη, του ταλιμπάν ή του σκοταδιστή.
Τα γράφω αυτά διότι το ιστολόγιο είναι επώνυμο και επωνύμως προσπαθεί να δίνει ομολογία πίστεως. Αλλά με τους αναζητητές τύπου Καζαντζάκη και Ωριγένη, έρχονται όλα τούμπα. Η αγελάδα βγάζει γάλα, αλλά κλωτσά την καρδάρα. Και οι δύο είναι το λιπαντικό (ιδεολόγημα) της κρεατομηχανής που θα μας αλέσει χάριν της παγκοσμιοποίησης.
Αυτά είχα να γράψω και ευχαριστώ για τη φιλοξενία που μου προσφέρατε.
Και εσείς όμως για να λέμε την αλήθεια, έχετε τον δικό σας "δαίμονα" στο blog σας. Την Σαλόγραια που συμπαθεί απο ό,τι είδα απο ένα πρόσφατο σχόλιο της στο blog σας, όπου είναι υπερ της δημοσίευσης κειμένων Καζαντζάκη.
Αν δεν κάνω λάθος θα αναφέρεσαι στο "άφησε όλα τα λουλούδια να ανθίσουν".
Σημαίνει αυτό ότι φιλοξενώ κείμενο ή άρθρο του Καζαντζάκη; Είναι μια έκφραση που η πατρότητά της μπορεί να είναι του οιουδήποτε. Δεν καταλαβαίνω.
Διεκδικούν αποκλειστικότητα οι συνήθεις εκφράσεις μας; Και προσδιορίζουν αυτές τις θεολογικές μας αρχές ή την πίστη μας; Είναι τόσο εμφατική και δηλωτική πίστης αυτή η έκφραση;
Ας μην είμαστε τόσο υπερβολικοί.
Αν μου έλεγε το άλλο : "Είπα στην αμυγδαλιά να μου μιλήσει για το Θεό κι εκείνη άνθισε", δεν θα πέρναγε ασχολίαστη, να είσαι βέβαιος. Αυτά τα σαχλοαισθηματικά δεν μου ξεφεύγουν.
Δεν εννοώ ότι η φραση "άφησε όλα τα λουλούδια να ανθίσουν" ανήκει στον Καζ.. αλλά ότι με αυτή την φράση τάχθηκε υπερ της δημοσίευσης κειμένων του Καζ.
Σαν να είναι λουλούδι ο Καζ, και σε προτρέπει να αφήσεις όλα τα λουλούδια, καλά και κακά, να ανθίσουν.
Αυτό κατάλαβα εγώ διότι το είπε αμέσως μετά την παρατήρηση που σου έγινε, έστω υπερβολική, να μην δημοσιεύεις ούτε φράσεις του Καζ.
Είναι σαν να σου λέει άφησε όλους και όλα να αναπτυχθούν στο blog σου. Άρα άφησε και τους Καζ.
Αν δεις εδώ κείμενα η αποσπάσματα από αυτόν το βλάσφημο, χωρίς να υπάρξει η από μέρους μου κριτική τοποθέτηση, να μου το επισημάνεις και να μου υπενθυμίσεις αυτό που τώρα γράφω.
Μπράβο Κυπριανέ έτσι σε θέλουμε! Δυναμικό και σωστό!
Σχόλιο που έστειλα στον Οδυσσέα αλλά δεν το δημοσίευσε, συμπράττοντας με τους φιλοβλάσφημους υπανθρώπους.
--------------
Κουτσομπολιά είναι οι ύβρεις κατα του Χριστού;;;;;
Τρελλάθηκες εντελώς;;;
Και ανέχεσαι κείμενο υποστήριξης προς τον υβριστή αντίχριστο Καζαντζάκη;;;
Και έχεις το θράσος και μιλάς αντί να σκύψεις το κεφάλι και να διορθωθείς;
Και θέλεις να ονομάζεσαι ακόμα Χριστιανός Ορθόδοξος;;;
Απο σήμερα έπαψες να είσαι Χριστιανός Ορθόδοξος, μέχρι την δημόσια μετάνοια σου, με την δημόσια δήλωση συγγνώμης και το εξωπέταγμα των Μουστάκη, ΙΚ και MISHA.
ΜΠΡΑΒΟ ΚΥΠΡΙΑΝΕ
Για να δικαιολογήσω το "μπράβο" του Ανώνυμου το παρακάτω.
Μου ζήτησε να σχολιάσω ο γνωστός μας ΙΚ το ποίημα "Ύμνος στη Θεοτόκο" του ελεινού Καζαντζάκη.
Προτίμησα να του απαντήσω με αυτό :
Προς τον κ.ΙΚ,
Τον υμνητή του "ύμνου", ταύτα :
"Μη δότε τα άγια τοις κυσί μηδέ βάλητε τους μαργαρίτας υμών έμπροσθεν των χοίρων"
Επανήλθε γράφοντας "Ουδέν σχόλιον χωρις γαργάρα, διότι υπέγραφα σαν "γαργάρα". Προηγουμένως μου καταλόγιζε ότι έκανα "γαργάρα" τα λόγια μου, επειδή απέφυγα να σχολιάσω τον "Ύμνο".
Δεν έδωσα συνέχεια εκεί. Τη δίνω τώρα εδώ, και είναι αυτή και απευθύνεται σε όλους τους λάτρεις του οικουμενισμού και της παγκοσμιοποίησης. Όλων αυτών που πάνε να μετατρέψουν τον πλανήτη σε οίκο ανοχής, με τον Ωριγένη και την αποκατάσταση των πάντων. Διαβάστε τι έγραφε ο πρωτοπόρος του οικουμενισμού και της διαφθοράς :
"...Κι η Δεύτερη φριχτή σαν έρθει Παρουσία
κι οι αρχάγγελοι άσπλαχνα τα ερίφια θα χωρίζουν
απ’ τ’ αρνιά, θα σκύψεις τότε εσύ στο γιό σου,
παρακλητικά, να μεσιτέψεις, Ελεούσα!
Τ’ αδάμαστα μεμιάς θα του μερώσουν φρένα
Κι οι τάξες θα χαλάσουν οι διπλές, και δίκαιοι
θ’ αγκαλιαστούν με αμαρτωλούς, κι αγνές παρθένες
με τις γυναίκες που πολύ στη γη αγάπησαν."
Οι φονιάδες που αφάνισαν το Βιετνάμ, οι εγκληματίες που σκόρπισαν το θάνατο στο Ιράκ και Σερβία, οι δολοφόνοι της Γάζας, και οι φθονεροί ραδιούργοι της διπλωματίας, που καλλιεργούν τα μίση μεταξύ των λαών για να επεμβαίνουν αυτοί ύστερα διπλωματικά χάριν της ειρήνης, αυτοί οι αμετανόητοι υποκριτές
"θ’ αγκαλιαστούν με αμαρτωλούς, κι αγνές παρθένες
με τις γυναίκες που πολύ στη γη αγάπησαν".
Αυτά τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα, να τα πει σε άλλους, αλλοτριομένους και ανίδεους από αγάπη, έλεος και ειρήνη. Δεν κάνουν για μας.
Τί βρωμερά ποιήματα;
Και πώς υπάρχουν τόσο βρωμεροί άνθρωποι να βλέπουν κάτι καλό σε τόσο βρωμερά ποιήματα;
Ευγένιος
ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ.
Κάποιος παρενεβλήθη για να μας πει ότι δεν μπορούμε να ισχυριζόμαστε ότι κατέχουμε "πάσαν την αλήθεια" σαν τον πάπα. Δηλαδή, κανείς δεν μπορεί να κατέχει την πάσα αλήθεια, γιατί αν το πει γίνεται πάπας. Η Ορθόδοξη Εκκλησία συνεπώς αν θέλει να μη χαρακτηριστεί παπική, οφείλει να λέει ότι κατέχει μέρος της αληθείας. Ιδού η διαστροφή του οικουμενισμού. Έγραψα λοιπόν :
Ζήτημα πρώτο
Μου ζήτησε να σχολιάσω ο γνωστός μας ΙΚ τον ποίημα "Ύμνος στη Θεοτόκο" του ελεινού Καζαντζάκη.
Προτίμησα να του απαντήσω με αυτό :
Προς τον κ.ΙΚ,
Τον υμνητή του "ύμνου", ταύτα :
"Μη δότε τα άγια τοις κυσί μηδέ βάλητε τους μαργαρίτας υμών έμπροσθεν των χοίρων"
Επανήλθε γράφοντας "Ουδέν σχόλιον χωρις γαργάρα, διότι υπέγραφα σαν "γαργάρα". Προηγουμένως μου καταλόγιζε ότι έκανα "γαργάρα" τα λόγια μου, επειδή απέφυγα να σχολιάσω τον "Ύμνο".
Δεν έδωσα συνέχεια. Τη δίνω τώρα και είναι αυτή. Απευθύνεται σε όλους τους λάτρεις του οικουμενισμού και της παγκοσμιοποίησης. Όλων αυτών που πάνε να μετατρέψουν τον πλανήτη σε οίκο ανοχής, με τον Ωριγένη και την αποκατάσταση των πάντων. Διαβάστε τι έγραφε ο πρωτοπόρος του οικουμενισμού και της διαφθοράς :
"...Κι η Δεύτερη φριχτή σαν έρθει Παρουσία
κι οι αρχάγγελοι άσπλαχνα τα ερίφια θα χωρίζουν
απ’ τ’ αρνιά, θα σκύψεις τότε εσύ στο γιό σου,
παρακλητικά, να μεσιτέψεις, Ελεούσα!
Τ’ αδάμαστα μεμιάς θα του μερώσουν φρένα
Κι οι τάξες θα χαλάσουν οι διπλές, και δίκαιοι
θ’ αγκαλιαστούν με αμαρτωλούς, κι αγνές παρθένες
με τις γυναίκες που πολύ στη γη αγάπησαν."
Οι φονιάδες που αφάνισαν το Βιετνάμ, οι εγκληματίες που σκόρπισαν το θάνατο στο Ιράκ και Σερβία, οι δολοφόνοι της Γάζας, και οι φθονεροί ραδιούργοι της διπλωματίας, που καλλιεργούν τα μίση μεταξύ των λαών για να επεμβαίνουν αυτοί ύστερα διπλωματικά χάριν της ειρήνης, αυτοί οι αμετανόητοι υποκριτές
"οι δίκαιοι θ’ αγκαλιαστούν με αμαρτωλούς, κι αγνές παρθένες
με τις γυναίκες που πολύ στη γη αγάπησαν
Κι οι τάξες θα χαλάσουν οι διπλές".
Αυτά τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα, να τα πει σε άλλους, αλλοτριομένους και ανίδεους από αγάπη, έλεος και ειρήνη. Δεν κάνουν για μας.
Ζήτημα δεύτερο
"Ὅταν δὲ ἔλθῃ ἐκεῖνος, τὸ Πνεῦμα τῆς ἀληθείας, ὁδηγήσει ὑμᾶς εἰς πᾶσαν τὴν ἀλήθειαν"
Άλλο οι ατομικές απόψεις και άλλο "η πάσα αλήθεια". Το ζήτημα που έχει ξεκινήσει από αλλού και συνεχίζεται εδώ, δεν είναι ιδιωτική υπόθεση με ατομικές απόψεις, που διεκδικούν μια ιδιωτικού τύπου "αλήθεια". Αυτή είναι μια απλή διαπίστωση, ένα αντικειμενικό γεγονός, μια πραγματικότητα. Όταν όμως κάτι μας αφορά συνολικά και γενικευμένα, όπως το θέμα της παγκοσμιοποίησης και του οικουμενισμού, δεν περιορίζεται σε "προσωπική άποψη". Αφορά στην "πάσα αλήθεια".
Ο Καζαντζάκης θεωρείται "αναζητητής της αλήθειας" και αυτά που έγραψε αφορούν θέματα υψίστης σπουδαιότητας, όπως η αποκατάσταση των πάντων. Δηλαδή, η σωτηρία των ανθρώπων. Και αυτόν βρήκαν κατάλληλο οι σχεδιαστές του ψευδεπίγραφου οράματος της παγκόσμιας αγάπης και ειρήνης. Θα μας κάνουν πρώτα όλους ένοικους σε οίκο ανοχής και μετά θα μας φέρουν το δικό τους μεσία με την κάρτα του πολίτη και δεν ξέρω τι άλλα κόλπα θα εφεύρουν.
Τώρα μας επιβάλλουν τη διαφθορά με τα ανθρώπινα δικαιώματα, αλλά όταν θα έρθη ο μεσίας τους η αποκατάσταση των πάντων θα γυρίσει ανάποδα και μόνον οι επιλεγμένοι εκλεκτοί στη μεσιανική-χιλιαστική κοινωνία θα έχουν λόγο ύπαρξης.
Ό,τι συμβουλές έδωσε ο Βαρλαάμ στον Βαλάκ, αυτό κάνουν οι δολοφόνοι των ψυχών και του πνεύματος, με τους Καζαντζάκηδες και την κάθε λογής καλλιτεχνική σπείρα που διαθέτουν και φτιάχνουν.
Αδελφοί συνέλθετε, καταλάβετε σε τι πλάνη μας οδηγούν και μη δίδετε τα άγια τοις κυσί.
Το σχόλιο που έστειλα χθες στον Οδυσσέα Τσολογιάννη, τον ανεχόμενο τα εγκώμια προς βλάσφημο τέρας Καζαντζάκη, και δεν το δημοσίευσε, αλλά απάντησε με χυδαιολογίες αόριστες στο ευγενικό μου σχόλιο και πολύ ήπιο.
Οδυσσέα με το γελοιο σχόλιο σου 22 Δεκ. 2010 5:09 μ.μ. νομίζεις ότι έπεισες κανένα;
Δεν ξέρεις να διαβάζεις; Δεν ξέρεις ανάγνωση ή είσαι διαστρεβλωτής φοβερός;
Πού είδες να τα βάζω με την οικογενειά σου ταλαίπωρε; Μήπως κόλλησες φαντάσματα απο τον φίλο σου, τον Τελεβάντο; Δεν ντρέπεσαι να με συκοφαντείς ότι έχω κάτι με την οικογενεια σου;
ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ για τα ανισσόροπα που γράφεις.
Εγώ είπα το απλό, ότι όπως δεν δημοσιεύεις κείμενα υβριστών της οικογενειας σου ή εγκώμια προς τους υβριστές της οικογενειας σου και σωστά διότι έχεις ευαισθησία, ΤΟΣΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ θα έπρεπε να έχει ευαισθησία για τον Θεό μας. Κατάλαβες; Αυτό είπα, τίποτα περισσότερο.
Και να αφήσεις τα παραμύθια ότι με ξέρεις γιατί δεν ξεγελάς κανένα. Το άκουσες; Δεν με ξέρεις. Θα έλεγε ότι τον κακό σου τον καιρό ξέρεις, αλλά το αφήνω και δεν το λέω χρονιάρες μέρες που είναι.
Δεν μπορεί εσύ που αναγνωρίζεις τον Καζαντζάκη ως ένα απο τα 3 τέρατα του Άδη να φιλοξενείς κείμενα των εγκωμιαστών και υποστηρικτών του (Μουστάκη, ΙΚ).
Δεν καταλαβαίνεις ότι είναι αντιφατικά αυτά;;
Δεν μπορεί να λες πιστεύω στον Χριστό και απο την άλλη να θέτεις την φιλία με πρόσωπα (Μουστάκη, ΙΚ) πάνω απο τον Χριστό και να μην έχεις το θάρρος να τους πετάξεις έξω ως εγκωμιαστές του βλάσφημου.
Διάλεξε ένα απο τα δυο.
Και με τους δύο δεν γίνεται.
Και να αφησεις τις ανοησίες ότι δηθεν είμαστε ένας και το παίζουμε πολλοι. Άλλο ότι είμαστε πολλοί και άλλο ότι δεν σου αρέσει να σε επιτιμάμε στα κακά σου και θέλεις να μας βγάλεις έναν άνθρωπο.
Και ούτε σου είπε κανείς ότι το κανονικό μου όνομα λέγεται Καλλιμαχος. Ιντερνετικο όνομα είναι και το καταλαβαίνει και ο πλεον χαζός αυτό. Ο καθένας παίρνει ένα ιντερνετικό όνομα, username οπως λέγεται για να μπορεί να συννοείται και να μην μπερδεύεται με άλλους.
Αντε καλή μετάνοια, με πράξεις και όχι λόγια σαν αυτά που έγραψες 6:36μμ ότι "θαρθη εποχη που παν γονυ καμψη... ". Να σε βλέπω να τα κάνεις πράξη, απομακρύνοντας τους θράσυτατους εγκωμιαστές του Καζαντζακη.
Καλλίμαχος
υγ
Το έστειλα εδω
http://apotixisi.blogspot.com/2010/12/blog-post_6169.html#comments
Αγαπητέ κ.Χριστοδουλίδη, σήμερα κοίταξα πιο ενδελεχώς το blog σας και είδα ότι δημοσιεύετε και σχόλια που δεν αναρτήθηκαν στην Αποτείχιση, την οποία επισκέπτομαι συχνά και απο εκεί σας είδα και εσάς. Θαυμάζω την υπομονή σας να διαλέγεσθε τόσο ήρεμα με τον φίλο του βλάσφημου Καζαντζάκη, Μουστάκη.
Το παρακάτω σχόλιο, κάπως έτσι το έστειλα προχθές αλλά δεν δημοσιεύθηκε ένεκα "δημοκρατικότητας" και ..."ελευθερίας"... Μαζί με τα άλλα που έχετε την καλοσύνη να δημοσιεύετε βάλτε και το ταπεινό δικό μου.
Κύριε Οδυσσέα με όλο τον σεβασμό που σας έχω, ντροπή και αίσχος σας!
Αυτά έλεγε ο ηρωικός π.Αυγουστίνος;
Αυτά έμαθες απο αυτόν;
Αν ζούσε και μάθαινε την φοβερή κατάπτωση που έφθασες να δημοσιεύεις κείμενα υπερ του αντίχριστου και να φιλοξενείς γενικά κείμενα απο φιλοκαζαντζακικούς τότε θα σε είχε ΚΥΝΗΓΗΣΕΙ με την ιερά του ράβδο.
Αυτός έρριχνε κεραυνούς κατά τόσο χυδαίων ανθρώπων αντιχρίστων και εσύ δημοσιεύεις επαινετικά κείμενα γι' αυτούς;
Συμφωνώ απόλυτα με τον Καλλίμαχο, τον κ.Χριστοδουλίδη, τον Παρμενίδη και τον Κ.Λ.
Αυτό και αν είναι το άκρον άωτον της αναισθησίας!
Πώς θα κοινωνήσεις του Σώματος και Αίματος του Χριστού μεθαύριο; Με τί ψυχή; Με αυτές τις προδοσίες εναντίον Του ποιά θα είναι η παρρησία που θα έχεις ενώπιον Του; Δεν θα σε πελεκίζουν οι σκέψεις της προδοσίας τότε;
Ευχαριστώ τον Γεώργιο για το σχόλιο.
Είναι πράγματι προβληματική η στάση του ιδιοκτήτη του ιστολογίου. Φέρεται ότι μάχεται για την Ορθοδοξία και αντί να ασκεί κριτικό έλεγχο στα δημοσιεύματα και τα θέματα που αναρτά, αρκείται σε μια χλιαρή ανακοίνωση του "σε πολλά διαφωνούμε, αλλά και σε κάτι συμφωνούμε".
Αν ήθελε να μετατρέψει το ιστολόγιό του σε διαδικτυακή εφημερίδα, που απευθύνεται σε πολλών τάσεων και απόψεων αναγνώστες, όφειλε να μην κρτά τόσο αυστηρή και αγωνιστική θέση για τον Αρτέμιο και άλλους.
Όταν όμως δίνει το στίγμα του, τότε δεν μπορεί να φιλοξενεί, χωρίς ο ίδιος να λέει τίποτα, άρθρα όπως αυτά του θεολόγου Μουστάκη ή του ΙΚ. Πέρα από αυτό η καθαρή τοποθέτησή του για όσα γράφει ο ειδικός ΙΚ και η μομφή που συχνά απευθύνει προς τους 3εξάρηδες, δημιουργεί ακόμη περισσότερα ερωτηματικά. Στον ίδιο προβληματισμό κινείται και η πρόσφατη απάντηση που δόθηκε μέσω ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ σχετικά με αυτόν το κ. ΙΚ(αρδάση;) και θα ήταν χρήσιμο να τη διαβάσεις :
http://orthodox-watch.blogspot.com/2010/12/bar-codes-iv.html
Όλοι τους είναι ζαλισμένοι από την "αποκατάσταση των πάντων" και δεν βλέπουν ότι οι πατέρες, αν αναγκάστηκαν να γράψουν κάτι σχετικό με αυτό το ζήτημα, ήταν διότι τότε ήταν ακόμη η αρχή που τα είδωλα σιγά σιγά υποχωρούσαν και έπτρεπε να δοθεί μια απάντηση στις τότε κυρίαρχες φιλοσοφικές τάσεις. Που όλες δέχονταν με άλλοτε άλλο τρόπο, ανάλογα με το φιλοσοφικό τους ιδεολόγημα που είχε η κάθε μια, την "αποκατάσταση των πάντων".
Οι πατέρες δεν εδογμάτισαν για τη φιλοσοφική αποκατάσταση των πάντων. Ούτε ακόμη και για οποιαδήποτε άλλη αποκατάσταση. Εδογμάτισαν για τη Δευτέρα Παρουσία-Μέλλουσα Κρίση, χωρίς φυσικά να παραλείψουν να αναθεματίσουν τις ελληνικές πλάνες και τον Ωριγένη.
Σήμερα που αναβιώνει η νεοειδωλολατρεία, έχουμε και την επανεμφάνιση του ωριγενισμού από διαφόρους "θεολόγους", υποτίθεται ορθόδοξους και άλλους. Αυτοί όλοι, άλλοι συνειδητά και άλλοι ασυνείδητα, γίνονται όχημα της μηχανής του οικουμενισμού και της παγκοσμιοποίησης. Και αυτοί που έτυχαν ευεργεσίας κατά το παρελθόν το καταλαβαίνουμε. Οι άλλοι όμως, που σηκώνουν τις χατζάρες και κόβουν τα κεφάλια σε όποιον αγγίξει το όνομα του Αρτεμίου, του Νικοδήμου, του Καντιώτη και δεν ξέρω τίνος άλλου, τι δικαιολογία μπορεί να έχουν; Είναι τόσο στραβοί και δεν βλέπουν ότι ο Καζαντζάκης τους, με τα λόγια γράμματα "οι τάξεις θα καταργηθούν και οι δίκαιοι θα αγκαλιαστούν με τους αμαρτωλούς" τους οδηγεί στο γκρεμό;
Τι να πω; Δεν ξέρω.
Αγαπητέ κ.Χριστοδουλίδη ευχαριστώ και για την δημοσίευση του σχολίου μου και για την απάντηση σας. Την σελίδα που μου δώσατε που μιλάει για τον ρόλο του ΙΚ δεν την ήξερα και σας ευχαριστώ και για την ενημέρωση αυτή.
Πάντως να ξέρετε ότι ο π.Αυγουστίνος που περιφρονητικά ίσως αποκαλείτε "Καντιώτης", δεν έχει καμία σχέση με αυτή την αλλοπρόσαλλη τακτική του κ.Οδυσσέα.
Σας δηλώνω δε κατηγορηματικά ότι ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ δεν έχει η τακτική του γίγαντα π.Αυγουστίνου με την τακτική του κ.Οδυσσέα να δημοσιεύει κείμενα υποστήριξης σε βλάσφημους.
Ελπίζω, Γεώργιε, να με συγχωρέσεις που εκ παραδρομής και λόγω ζάλης, από τα πολλά γραφόμενά τους, αναφέρθηκα σε "Καντιώτης" και όχι σε π. Αυγουστίνο.
Τι να κάνουμε; Από πού να αρχίσουμε και πού να τελειώσουμε. Κάτι θα μας ξεφύγει.
Ελπίζω και εσείς να με συγχωρήσετε γι' αυτήν την παρατήρηση αλλά όταν βλέπω ότι έτσι τον ξανααποκαλέσατε στο σχόλιο σας 22 Δεκεμβρίου 2010 9:09 π.μ. και απο την άλλη τον Ζακύνθου, παλαιό εχθρό του Αττικής Νικοδήμου που συνέχεια τον ανεβοκατεβάζει "Γκατζιρούλη" που είναι το επίθετο του, τότε και εγώ που δεν σας γνωρίζω και δεν ξέρω γιατί και πώς το λέτε, προσπαθώ να λύσω τις παρεξηγήσεις.
Και πάλι συγγνώμη και καλές γιορτές με τον Θεό μαζί μας.
"Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού"
Καλές γιορτές Γεώργιε με το Θεό μαζί μας
Και μη σταματάς ποτέ να δίνεις αφορμές σε υποτιθέμενους σοφούς
"Δίδου τω σοφώ αφορμήν και σοφότερος έσται" (Παροιμίες αν δεν κανω λάθος)
Καλλίμαχος
Ορθότατον !!!
Χαίρομαι που οι αναγνώστες μου το γνωρίζουν.
"Οι αναγνώστες σου" αυτοί ήταν πρώτα στον Οδυσσέα αναγνώστες αλλά έγιναν δικοί σου και τους κέρδισες διότι ο Οδυσσέας φέρθηκε με τρόπο απαράδεκτο, ανηθικότατο και συκοφαντικό, λέγοντας πώς όλοι είναι ένας. Εκτός αυτού, τους έβριζε και κυρίως δεν δημοσίευε τις απαντήσεις τους.
Τους έχασε αυτός με την "πολιτική" που ακολούθησε και του έμεινε η Σάρα(ΙΚ) η Μάρα (Μουστάκης) και το Κακό Συναπάντημα (ΜISHA και οι φιλοκαρδασιακοί και φιλοφακελωμματικοί "Ιωάννης Μ." και "Ελευθέριος."
Περαστικά του.
Για να πούμε και την αλήθεια όντως είσαι σοφός, αφού ακούς τις σωστές υποδείξεις και έδιωξες την (...) που ηταν μια κηλίδα και (...) με τα λόγια, και τις (...) της για την σελίδα σου.
Σημαίνει ότι γίνεσαι σοφότερος και δεν είσαι ξεροκέφαλος και εγωπαθής.
--------------------------
ΣΗΜ. Διαχειριστή ιστολογίου
Δεν έδιωξα κανένα.
Κρίμα και σε πέρασα για σοφό άνθρωπο.
Και εσύ αποποινικοποιείς τις αισχρότητες;
και εσύ κάνεις τα στραβά μάτια;
κρίμα στα γεράματα σου.
Σοφός δεν είμαι. Υποτιθέμενος σοφός ναι. Προσπαθώ το υποτιθέμενος να το κάνω έστω ανεκτός, χωρίς να "κόβω βόλτες" στο πεζοδρόμιο.
Όχι να κάνουμε τα γεράματα "ξεμωράματα".
Έτσι, δεν είναι;
Ο/Η Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σα
Καλύτερα να κόβεις βόλτες στο πεζοδρόμιο και να κόβεις τις αισχροσαχλαμάρες, παρα να μην κάνεις βόλτες στο πεζοδρόμιο και να φιλοξενείς διεφθαρμένα (...) λόγια και άτομα.
Άλλωστε το πεζοδρόμιο δεν είναι κάτι κακό. π.χ. μπορεί να αγιαστείς λέγοντας την ευχή , Κυριε Ιησού Χριστέ ελέησον με.
Ενώ η φιλοξενία αισχρών (...) λόγων και ατόμων στο blog σου είναι κάτι κακό και σε απομακρύνει απο τον Θεό.
Έτσι δεν είναι;
Ένας που σε αγαπάει
=======================
Απάντηση
Έτσι είναι, αν έτσι νομίζεις, ότι η βόλτα στο πεζοδρόμιο σε αγιάζει με ένα Κύριε ελέησον, ενώ στην κόλαση πηγαίνεις όταν φιλοξενείς άτομα στο ιστολόγιο που γράφουν αισχρά.
Αν θα κάνω πεζοδρόμιο ούτε το πω, ούτε θα το γράψω, ούτε θα το διαφημήσω, ούτε θα ζητήσω από τους άλλους να κάνουν το ίδιο με ένα κοπμποσχοίνι στο χέρι. Θα προτιμήσω να μείνω άγνωστος και ανώνυμος, μέσα σε άγνωστους και ανώνυμους.
Όταν όμως αποφασίσω να δώσω το όνομά μου, ούτε πεζοδρόμιο θα κάνω, ούτε αισχρότητες θα γράψω ή άλλων θα φιλοξενήσω. Και οπωσδήποτε, δεν θα τα διαφημίσω χάριν ελευθερίας.
"Φθείρουσι ήθη χρηστά κακαί συνανασροφαί"
Συναναστροφή είναι η φιλοξενία αισχρών λόγων
Συναναστροφή είναι και το πεζοδρόμιο
Ούτε το ένα θα βρεις εδώ μέσα, ούτε το άλλο. Να μου το υποδείξεις και θα ζητήσω συγγνώμη.
Και μόνο ότι κόβεις την λέξη (...) που δεν είναι καθόλου αισχρή ή υβριστική, καταλαβαίνουμε όλοι ότι είσαι εξαρτημένος απο (...).
Δεν ξέρω αν έχει γράψει αισχρότητες ως σχόλια αλλά και μόνο που (...) επιτρέπεις να γράφει, (...) κάνεις έμμεση διαφήμιση και ο καθένας μετά λερώνεται πηγαίνοντας ανύποπτος (...) εκεί.
Επίσης δεν είναι το θέμα να ζητήσεις συγγνώμη απο εμάς, στον Θεό αμαρτάνεις και τους ανθρωπους βλάπτεις. Δεν σε σώζει το συγγνώμη αλλά η μετάνοια.
Τώρα γιατί έχεις κακοπάρει το πεζοδρόμιο δεν ξέρω. Αν το μυαλό σου είναι στο Θεό μπορεί και να αγιαστείς στο πεζοδρόμιο, ωφελώντας και το σώμα (περπάτημα) και την ψυχή (με την ευχή).
Ο π.Πορφύριος είχε πει ότι αν θέλει κάποιος μπορεί να αγιάσει και στην Ομονοια, και εσένα το πεζοδρόμιο σου έφταιξε;
ενας που σε αγαπάει
- Κρίμα και σε πέρασα για σοφό άνθρωπο.Και εσύ αποποινικοποιείς τις αισχρότητες;
και εσύ κάνεις τα στραβά μάτια;
κρίμα στα γεράματα σου.
- Υποτιθέμενος σοφός ναι. Προσπαθώ το υποτιθέμενος να το κάνω έστω ανεκτός, χωρίς να "κόβω βόλτες" στο πεζοδρόμιο. Όχι να κάνουμε τα γεράματα "ξεμωράματα".
Όποιος καταλαβαίνει κατάλαβε. Συνέχεια δεν θα υπάρξει.
Όποιος έχει λερωμένη την φωλιά του, κλείνει το θέμα όπως-όπως και πιο πριν έχει πετσοκόψει την αλήθεια.
Καλή μετάνοια γερογιατρέ
Δημοσίευση σχολίου