"Ότι είμαστε βουτηγμένοι στο δημοκρατικό ναζισμό εδώ και χρόνια δεν το έχουμε πάρει είδηση" |
"Εάν ο διπλανός μου δεν είναι καλά, αργά η γρήγορα δεν θα είμαι και εγώ καλά", απόσπασμα από συνέντευξη του π. Φιλόθεου Φάρου σε νεαρό δημοσιογράφο(;) με τίτλο «Ανθρωποι έρχονται και φεύγουν χωρίς να αντιληφθούν τι είναι η ζωή» . Η ανάρτηση στο news action
Ένας έγραψε :
- "Αυτούς τους ανθρώπους (σ.σ. παπα-Φάρος, παπα-Θερμός κλπ.) τους συκοφαντούσαν για χρόνια. Αδίκως. Επειδή τους έζησα από τόσο κοντά, καταλάβαινα ότι ήταν η πώρωση που τους οδηγούσε (σ.σ. τους συκοφάντες). Αυτήν την πώρωση την αναγνώρισα κάποτε και σε μένα. Είναι επικίνδυνες τέτοιου είδους αντιπαραθέσεις αν δεν έχεις ωριμάσει ψυχολογικά..."
Και άλλος συμπλήρωσε :
- Αν δεν έχεις ωριμάσει - αφήνω τα ψυχολογικά - δεν θα μπορέσεις ποτέ να καταλάβεις την πώρωση και τη διαφθορά που έχεις υποστεί από τα τιμώμενα και επαινούμενα πρόσωπα. Ο παπα-Φάρος και η συντροφιά του δεν κάνουν άλλο τίποτα από το να επαναλαμβάνουν λόγια των άλλων. Όπως τα συγκεκριμένα, που αποτέλεσαν το κύριο άρθρο της ανάρτησης, επειδή η αγαπητή Διαχειρίστρια τα βρήκε σπουδαία.
Ο πρώτος που τα είπε ήταν ο Μπρεχτ, μετά ένας πάστορας (δεν θυμάμαι αν ήταν παπικός), και τώρα έρχεται ο παπα-Φάρος να μας φρεσκάρει πάλι τη μνήμη, με αυτά που πρωτοείπε, όπως έγραψα, ένας ετερόθρησκος, γεννημένος και μορφωμένος μέσα στη αίρεση, πέρα βέβαια από την εγγενή μισαλλοδοξία, η οποία διαπλάθει τους χαρακτήρες των Εβραίων της διασποράς. Όλα αυτά την εποχή της ναζιστικής Γερμανίας. Φοβάται ο παπα-Φάρος ότι έχουμε πάλι νέο ξεκίνημα με τους ναζήδες. Ότι είμαστε βουτηγμένοι στο δημοκρατικό ναζισμό εδώ και χρόνια δεν το έχει πάρει είδηση. Μας επαναφέρει τα λόγια του Μπρεχτ, που αποτελούν πλαστογραφία του συναισθήματος και φαλκίδευση της προς τον πλησίον αγάπης.
Όταν ο επηρμένος νομικός νόμισε ότι θα αποστομώσει τον Κύριο, κι έτσι θα αυτοδικαιωνόταν, τον ρώτησε "και ποιος είναι ο πλησίον μου". Η απάντηση που του δόθηκε, δεν ήταν όπως εκείνη προς τη Σαμαρείτιδα, που θέλησε να μάθει ποιος θα είναι ο αναμενόμενος μεσσίας. Του απάντησε δια παραβολής και γνωρίζουμε πότε, σε ποιους και γιατί, ο Κύριος απαντούσε δια παραβολής και πότε έδινε προς τους Μαθητές τις σχετικές διευκρινίσεις. Ο νομικός είχε δίπλα του τον άνθρωπο που είχε συγκλονίσει το υποκριτικό φαρισαϊκό ιερατείο με τα έργα του και με το λόγο του. Ήταν ο πλησίον του και αυτός δεν ήξερε "και τις εστί μου πλησίον"!
"θεός εγγίζων εγώ ειμί, και ουχί θεός πόρρωθεν, λέγει Κύριος"
Ας μάθουν λοιπόν οι διάφοροι παπα-Φάροι, παπα-Θερμοί και οι συνοδοιπόροι τους ότι, όταν ο γείτονας λέει στον (πλησίον και) γείτονα πως με την τακτική που ακολουθεί θα "μπουρλωτιάσει" κι αυτός όχι μόνο δεν τον ακούει, αλλά τον αγνοεί, σκόπιμα τον φιμώνει, προσπαθεί δε ακόμη και να τον συντρίψει, τότε ο γείτονας φταίξιμο δεν έχει. Το χρέος του το έχει κάνει. Φώναξε, είπε, έγραψε, συμβούλεψε, παρότρυνε, παρακάλεσε, οι άλλοι όμως τον πέταξαν στα άχρηστα, τον γονάτισαν. Είπαν, είναι φανατικός και άλλα όμοια, για να μη μπορέσει να γίνει αντιληπτή η πλαστογραφία του συναισθήματος, η διαφθορά της αγάπης, η κακοποίηση του ελέους του αγίου Θεού. Αυτά όλα των εγχώριων φθοροποιών της Ορθοδοξίας, που αναμηρυκάζουν τα αλλότρια και τα αιρετικά με την προς τον πλησίον αγάπη, όχι μόνο στερούνται αγάπης, όχι μόνο στερούνται ενδιαφέροντος προς τον πλησίον, όχι μόνο στερούνται φιλανθρωπίας, αλλά το χειρότερο εισηγούνται μια εντελώς απάνθρωπη και εγκληματική αγάπη. Αν αμφιβάλλετε, οι μεταμοσχεύσεις - και όχι μόνο - είναι εδώ και αυτές σας δίνουν την απάντηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου