Διάφορα Θέματα « ἡ θεοσέβειά ἐστι σοφία, τὸ δὲ ἀπέχεσθαι ἀπὸ κακῶν ἐστιν ἐπιστήμη » Ιώβ
Σάββατο 27 Μαρτίου 2010
Παραβρωμίσαμε
Ένας εκ των διασήμων επιφυλλιδογράφων - μισθωτός σε εξαγορασμένη εφημερίδα - θέλησε κι αυτός με τον τρόπο του να αποτίσει φόρο τιμής στη Επανάσταση το Εικοσιένα. Άνοιξε τα βιβλία, έψαξε και βρήκε τον Αθανάσιο Τσακάλωφ. Μας έμαθε πολλές λεπτομέρειες. Ότι σε νεαρά ηλικία τον είχαν απαγάγει οι Τούρκοι ( ήταν πανέμορφος) τον έκλεισαν σε χαρέμι και τον έκαναν "γιουσουφάκι". Μετά, το έσκασε ( μας λέει πώς) πήγε στη Ρωσία, έπειτα στη Γαλλία και τελικά έγινε ο γνωστός σε όλους Φιλικός, ο Αθανάσιος Τσακάλωφ. Μας πληροφορεί, ότι το μίσος που έτρεφε γι΄ αυτό που του είχαν κάνει οι Τούρκοι, μεταστράφηκε σε συνωμοτισμό με αποτέλεσμα την Επανάσταση. Και κατέληγε : " Ας μείνει λοιπόν ιερή η μνήμη του Αθανάσιου Τσακάλωφ, του Πρωτεργάτη Ιδρυτή της Φιλικής των Νεοελλήνων Εταιρίας, κι ας αποφασίσουμε επιτέλους να λέμε την αλήθεια στα παιδιά μας ". Να σημειώσω, ότι αυτό το άρθρο κυκλοφόρησε σε ένα ιστολόγιο που ξεχωρίζει για την ποιότητα των δικών του, αλλά και άλλων, (ανα) δημοσιεύσεων.
Έκρινα ότι δεν έπρεπε να παραμείνει ασχολίαστο, αφού ο αρθρογράφος εγκαλεί το παρελθόν για απόκρυψη ιστορικών (!!!) στοιχείων. Καίει στην πυρά του υπερσυντηρητισμού εγκυκλποπαίδειες και ανθρώπους. Γράφει : " Όπως βλέπετε, η υπερσυντηρητική ατμόσφαιρα μιας μερίδας της ιστορικής διανόησης στην πατρίδα μας, δε μπορούσε να δεχτεί το βιασμό του Τσακάλωφ απ τον Μουχτάρ, και δεν τον αναφέρει πουθενά, ενώ είναι το κυρίαρχο και αιτιοφόρο γεγονός της ζωής του μεγάλου Έλληνα Επαναστάτη! ". Περισσότερα, μπορείτε να βρείτε εδώ : http://kostasxan.blogspot.com/2010/03/blog-post_27.html.
Ιδού λοιπόν τι έγραψα :
Και τα σκουπίδια, είναι κι αυτά μια αλήθεια, όπως και ο άνθρωπος. Είναι κι αυτός, κατά μια άποψη, ένα σκουπίδι : "Από το χώμα πλάστηκες, στο χώμα θα ξαναγυρίσεις".
Την Ιστορία όμως δεν τη γράφουν τα σκουπίδια. Η απαγωγή και ο βιασμός από τους τυράννους - πρακτική συνηθισμένη - δεν αποτελούν, τουλάχιστον για εκείνους που η Ιστορία τους έγραψε, αλήθεια. Ούτε και είναι ποτέ δυνατόν αυτό το μεμονωμένο περιστστικό, να αποτελεί την αφορμή - ή έστω, να δικαιολογεί - της Εθνεγερσίας. Ο βιασμός με ευρύτερη έννοια, ως καταπάτηση κάθε μορφής αξιοπρέπειας και ελευθερίας του ανθρώπου - όπου μπορεί να συμπεριλαμβάνεται και η συγκεκριμένη λεπτομέρεια, που έκρινε σκόπιμο ο επιφυλλιδογράφος να μάθουμε - είναι αυτό που δικαιολογεί τον γενικό ξεσηκωμό.
Δεν έχει κανένα νόημα από επιστημονικής (ιστορικής) άποψης το να ασχοληθεί κανείς με τέτοιου είδους βιασμούς και μάλιστα, χάριν της αληθείας "που την κρύβουμε από τα παιδιά"!
Αλήθειες του τύπου " ένα όμορφο αγόρι, πηδημένο από έναν Τούρκο, το ξεπλήρωσε πηδώντας ολόκληρη την Οθωμανική Αυτοκρατορία! " είναι αφοριστικές γελοιότητες και ιστορικά συμπεράσματα κατάλληλα για συζητήσεις καφενείου.
Φωτιστήκαμε με αυτά που μας είπε ο κ. Ιατρόπουλος; Δεν το φαντάζομαι. Μάλλον, εξαθλιωθήκαμε. Αφού με αυτά που μας "έμαθε", πέρασε σε πρώτη μοίρα τον σωματικό βιασμό και άφησε στα αζήτητα τον πνευματικό βιασμό, ο οποίος προηγείται πάντα, για να ακολουθήσουν ύστερα όλα τα άλλα και οι άλλες "αλήθειες". Που έχουν και τα σκουπίδια, όπως είπαμε. Δεν έχουν άδικο λοιπόν όσοι μας κατηγορούν. Παραβρωμίσαμε.
Υστερόγραφο.
Η φωτογραφία είναι μια όμορφη φωτογραφία σκουπιδιών, όσο όμορφο είναι και το ιστορικό "αφιέρωμα" στο ΄21 του κ. Ιατρόπουλου.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
3 σχόλια:
Χριστοδουλίδη,
με τις βρομόγριες που κάνεις παρέα, παρασύρεσαι σε παλιόλογα, που δήθεν τα είπε κάποιος άλλος, όμως...ΕΣΥ ΤΑ ΑΝΑΜΕΤΑΔΙΔΕΙΣ...να ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ να μη κολάζεις τους ...αγνούς ...φαρισαίους που ενδημούν με σκοτεινές προθέσεις στις σελίδες σου...
Ευχαριστώ για την επίσκεψη και το σχόλιο.
Θα φροντίσω να μην κολάζω τους αγνούς φαρισαίους, αν και αυτό δεν εξαρτάται απόλυτα από εμένα. Τα "παλιόλογα", και όχι μόνο, είναι διάχυτα στη ζωή μας. Αν, τώρα, κάποια από αυτά μπαίνουν μέσα εδώ από εμένα, είναι διότι θέλω να δείξω τους "υμνητές δολοφόνους" του Ιουλίου Καίσαρα.
Ο Μάρκος Αντώνιος, στην περίφημη τραγωδία το Σαίξπηρ "Ιούλιος Καίσαρ", είναι ένας από αυτούς. Επαινούσε τους δολοφόνους του Καίσαρα και από την άλλη, διέγειρε το πλήθος για να τους σκοτώσει.
Αυτό ακριβώς κάνει και ο επιφυλλιδογράφος Ιατρόπουλος. Τιμά τη μνήμη του Τσακάλωφ και της Επανάστασης του ΄21, συγχρόνως όμως κουρελιάζει και τα δύο, χάριν ... της ιστορικής αλήθειας.
Χριστοδουλίδη μου
μόνο τα μαλλιά του Ιατρόπουλου να παρατηρήσει κάποιος καταλαβαίνει ότι από...μυαλά δεν πάει και πολύ καλά ο αθρωπάκος.
Καλό βράδυ!
Δημοσίευση σχολίου