Powered By Blogger

Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

Νομιμότητα, σχισματικότητα, βλασφημία και "14 ἄφετε αὐτούς· ὁδηγοί εἰσι τυφλοί τυφλῶν· τυφλὸς δὲ τυφλὸν ἐὰν ὁδηγῇ, ἀμφότεροι εἰς βόθυνον πεσοῦνται"

Τα θύματα του εκλιπόντος χαρισματικού είναι πολλά
Αποτειχισμένος θεολόγος περιέγραφε με μελανά χρώματα, εξικνούμενα σε βαθμό βλασφημίας, όσα τον τελευταίο καιρό συνέβησαν στις Καρυές, στο Κονάκι της ΙΜ Εσφιγμένου, από τους αιφνιδίως βαπτισθέντες νέους - και αναγνωρισμένους από την κεφαλή του Πανσέπτου Πατριαρχείου - "εσφιγμενίτες". Εδώ ταιριάζουν τα εισαγωγικά. Οι λεπτομέρειες στο δεσμό που ακολουθεί : http://apotixisi.blogspot.gr/2013/08/normal-0-false-false-false.html .

Το ίδιο άρθρο έκανε τον γύρο του διδικτύου και αναρτήθηκε, όπου υπήρχε, εννοείτε, το κατάλληλο έδαφος. Αναπτύχθηκε κάποιος διάλογος και σας τον παρουσιάζω :

Παλινωδών και αμφιταλαντευόμενος, ο αποτειχισμένος θεολόγος κ. Ν. Πανταζής, γράφει μεταξύ πολλών άλλων ότι "ο Ορθόδοξος Μοναχός περπατεί ως άγγελος αληθινός, εκπέμπει θεϊκό φως, δηλώνει εσταυρωμένος διαρκώς και δεν έχει ποτέ χρόνο να κατέβει από το σταυρό και να εμπλακεί σε ασχημίες, βιαιότητες και ατιμίες. Φέρεται όμορφα χωρίς καμία απολύτως ασχημοσύνη, αισχροσύνη και «αδικοσύνη». Έστω και εν καιρώ πολυμόρφου διωγμού. Ο Μοναχός στην εχθρική επίθεση, δεν κάνει αντεπίθεση, ούτε με μολότοφ, ούτε με σφενδόνα".

Εφόσον δεν καταλαβαίνει ότι οι Μοναχοί της ΙΜ Εσφιγμένου δεν κάνουν αντεπίθεση, αλλά αμύνονται, τι να του πει κανείς; Αν νομίζει ότι όποιος δέχεται επίθεση, δεν επιτρέπεται ούτε και να αμύνεται, τότε καλώς γίνονται όλα και όσα πρόκειται ακόμη να ακολουθήσουν.

Ας βάλουμε λοιπόν στην άκρη το "αμύνεσθαι υπέρ βωμών και εστιών", ας ξεχάσουμε τον "υπέρ πίστεως και πατρίδος" αγώνα, στα άχρηστα να πετάξουμε το «κρείττων γάρ επαινετός πόλεμος ειρήνης χωριζούσης Θεού» (αγ. Γρηγόριος ο Θεολόγος) και το μόνο που θα πρέπει να κάνουμε - θα μας το διδάξουν οι ορώντες και προορατικοί γέροντες - θα είναι οι σταυροί και οι γονυκλισίες, το κομποσκοίνι και οι προσευχές. Θέλημα Θεού είναι η παγκοσμιοποίηση, ο οικουμενισμός, η χρεοκοπία μας και όσα ακόμη θα έλθουν. Εμείς απαγορεύεται να αμυνόμαστε, διότι η άμυνα, κατά τον αποτειχισμένο θεολόγο κ. Πανταζή, είναι ταυτόσημη με την αντεπίθεση.

"Πάρτε τα όλα/ πάρτε τα", λοιπόν, όπως λέει και το λαϊκό άσμα, αφού άλλωστε «Ουκ έχομεν ώδε μένουσαν πόλιν, αλλά την μέλλουσαν επιζητούμεν».

Του θέτουμε απλά το ερώτημα : Μήπως και η δική του αποτείχιση είναι μια άλλου είδους αντεπίθεση; Τι έχει να μας απαντήσει;

- Δ. Σωτηρόπουλος (ιστολόγιο ΕΛΛΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ)
Σε τι αμυνονται, επιχειρωντας να σκοτωσουν Χριστιανους;

- ΚΧ
Ο μικρός εκσκαφέας τι είναι; Δεν είναι ένα μικρό τανκ, που πάει να γκρεμίσει την πόρτα ενός ετοιμόρροπου; Μέσα στο ετοιμόρροπο άνθρωποι δεν βρίσκονται; Και τι είναι αυτοί οι άνθρωποι; Χριστιανοί δεν είναι και μάλιστα Μοναχοί αμυνόμενοι "κατά κριτών αδίκων";

Αυτά τα ερωτήματα γιατί δεν σας απασχολούν κ. Σωτηρόπουλε;

-  Δ. Σωτηρόπουλος (ιστολόγιο ΕΛΛΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ)
Εγω ειμαι εναντιον του εκσκαφεα του «μικρου τανκ» (ελεος!!!) και το εγραψα απο την αρχη. Εσεις κ. Χριστοδουλιδη ειστε εναντιον της ΜΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ; 

Γιατι λετε να επενεβη το...τανκ; Μηπως τους ζητησαν να ανοιξουν την πορτα και αρνηθηκαν; Γνωριζετε οτι η Αστυνομια δικαιουται να εισβαλει οπου γινεται παραβαση και ειδικα οταν δεν τους ανοιγουν;

- ΚΧ
Αν, κύριε Σωτηρόπουλε, αγωνίζόσαστε για την Ορθοδοξία βάσει των νομικών πολιτικών διατάξεων (ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΟΜΟΥ γράψατε, μάλιστα με Κεφαλαία) δεν απέχετε πολύ από του να μας πείτε "το νόμιμο είναι και ηθικό". Βάσει νόμου σταυρώθηκε ο Κύριος, άρα, γιατί κάνουμε λόγο περί "μιαιοφόνων Εβραίων" . Έτσι όπως πάμε θα το καταργήσουμε και μαζί μ΄ αυτό και την Παρακλητική

Η άσπιλος Αμνάς, τόν Αμνόν καί Ποιμένα, ορώσα εν Σταυρώ, ως αμνόν εσφαγμένον,
τάς όψεις διεσπάραττε, καί θρηνούσα εφθέγγετο. Ώ τολμήματος, τών μιαιφόνων
Εβραίων, καί τής θείας σου, μακροθυμίας, Υιέ μου, καί γάρ θέλων πέπονθας. (Σταυροθεοτόκιον-Παρακλητική)


Δ. Σωτηρόπουλος (ιστολόγιο ΕΛΛΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ)
Γιατι λοιπον δεν μας λετε ποια ηταν η σταση του Χριστου, στον «νομο» που τον καταδικασε; (Κατι που δεν ισχυει απολυτα, αφου ο Πιλατος ελεγε οτι νομικα δεν ηταν ενοχος θανατου!); Τι εκανε Εκεινος; Πεταξε καμια μολοτοφ στους Φαρισαιους;

- ΚΧ
Όχι, μολότωφ δεν πέταξε, έπιασε μόνο το φραγγέλιο και κυνήγησε τους εμπόρους μέσα στο εμπορικό κέντρο ενός - κατ΄ευφημισμό ιερού - ναού.

Η στάση του Κυρίου απέναντι στο νόμο ήταν η γνωστή : "Πας ο ων εκ της αληθείας ακούει μου της φωνής" και το "έγώ εις τοϋτο γεγέννημαι και εις τούτο έλήλυθα εις τόν κόσμον, ϊνα μαρτυρήσω τή άληθεία ". Την ίδια στάση, αλλά πρακτικά αμυνόμενοι - θα τους κατηγορούσαν οι άθεοι ότι ακολουθούν το σφάξε με πασά ν΄ αγιάσω -, ακολουθούν οι Μοναχοί της ΙΜ Εσφιγμένου.

Όπως δείχνουν τα πράγματα ελάχιστοι είναι πλέον οι διατεθειμένοι να μαρτυρήσουν, ή ομολογήσουν, την αλήθεια Τούτο δεν προκαλεί εντύπωση, αν σκεφθούμε ότι και ο ιερός Χρυσόστομος, όταν δεν δέχθηκε το επισκοπικό αξίωμα, κατηγορήθηκε για ύβρη (απαξίωση, έστω) προς τους επισκόπους που τον είχαν προτείνει. Τον έκριναν ότι έπασχε από το πάθος της υπερηφάνειας, της κενοδοξίας, και κάθε κενοδοξία δεν είναι άμοιρη ζήλου (άνευ επιγνώσεως). Αν ζούσε σήμερα, τα ίδια θα του έλεγαν οι μετά γνώσεως αποτειχισμένοι και οι άνευ ζήλου, αλλά με επίγνωση, ευπειθείς στους νόμους του διεθνοποιημένου και ανύπαρκτου πλέον κράτους.

Μετά από αυτά το "νήμα" δόθηκε σε άλλον σχολιαστή. Ο κ. Σωτηρόπουλος προφανώς δεν είχε πλέον τη διάθεση να ασχοληθεί με ένα ζηλωτή χωρίς επίγνωση. Οι ανιαρές λεπτομέρειες στο δεσμό που ακολουθεί  http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2013/08/blog-post_3313.html .
Ως προς τη νομιμότητα του απ. Παύλου, ο οποίος δεν κατέθεσε αμαχητί τα όπλα, αρκεί αυτό : "12 τότε ὁ Φῆστος συλλαλήσας μετὰ τοῦ συμβουλίου ἀπεκρίθη· Καίσαρα ἐπικέκλησαι, ἐπὶ Καίσαρα πορεύσῃ". Υπήρξε και αυτός θύμα της νομιμότητας.

Όμως, το τελευταίο σχόλιο, υπογραφόμενο από "αφελή", τα λέει όλα με δυο λέξεις :

- αφελής
Mε λύπη διαπιστώνω ότι σχεδόν αμνηστεύεται ''ο αρξάμενος χειρών αδίκων'' και αίτιος όλης αυτής της καταστάσεως.

Δεν υπάρχουν σχόλια: