Ο αποτειχισμένος θεολόγος κ. Νικόλαος Πανταζής υποστηρίζει σε άρθρο του τον υπέρ πίστεως αγώνα των Μοναχών της ΙΜ Εσφιγμένου, δεν παραλείπει όμως να καταφέρεται με δριμύτητα εναντίον τους Ιδού τι γράφει :
Αυτό βέβαια δεν μας απαλλάσσει για σχίσματα εν ονόματι του Εορτολογίου και της ενδεχομένης αλλαγής του, ούτε παραμένει άλλοθι να βλασφημούμε το Άγιον Πνεύμα που πάντα χορηγεί αγίους μεγάλους χαρισματούχους και θαυματουργούς και όλον συγκροτεί το θεσμό της Εκκλησίας στο Νέο Ημερολόγιο, που ηγείται ο Οικουμενιστής Πατριάρχης. Θα έρθει σίγουρα κι' η σειρά του, "η αξίνη ετοίμη"... Ο καθηγούμενος Μεθόδιος να μην τολμά να μας μιλά για "επίθεση". Η αισχρή, αήθης και αντίθεη επίθεση που έκαναν και συνεχίζουν να κάνουν οι ταλαίπωροι φανατικοί Εσφιγμενίτες εναντίον των νεοφανών όντως αγίων Χαρισματούχοων Γερόντων μας εν ονόματι του δικού τους ανίερου Αντι-οικουμενιστικού αγώνος, είναι όχι μόνο αυτοκατάκριτη για τους ίδιους, διότι σκάβουν το δικό τους λάκο, αλλά και φρικτώς κολάσιμη! Τολμούν και βλασφημούν το Αγιον Πνεύμα που ενεργεί τα χαρίσματα, διαιρεί τις δυνάμεις και παντελώς δεσπόζει επί της ζωής των Αγίων μας Γερόντων αλλά και επέκεινα της κοιμήσεώς τους, και αυτή είναι η ασυγχώρητη εις τον αιώνα αμαρτία που επιτελούν και έπειτα κάθονται και απορούν γιατί να υποφέρουν τόσο" (*).
Πραγματικά είναι να απορεί κανείς, πώς είναι ποτέ δυνατόν να επαινούνται Μοναχοί για τον υπέρ πίστεως αγώνα που κάνουν και από την άλλη να φέρουν το βάρος της ασυγχώρητης βλασφημίας κατά του αγ. Πνεύματος! Πώς αυτά συνδυάζονται, καλό θα ήταν να μας το εξηγήσει ο κύριος Πανταζής.
Στη συνέχεια, ανώνυμος σχολιαστής έγραψε ...
Ανώνυμος10 Αυγούστου 2013 - 4:31 μ.μ.
Ο άγιος Ιγνάτιος ο Θεοφόρος μας λέγει «Πάς ό λέγων παρά τά διατεταγμένα, καν αξιόπιστος ή, καν νηστεύη, καν παρθενεύη, καν σημεία ποιή καν προφητεύή, λύκος σοι φαινέσθω έν προβάτου δορά προβάτων φθοράν κατεργαζόμενος». Κι επειδή μάλλον δεν έγινα κατανοητός, περιμένετε καθώς θα υπάρξουν κι άλλοι "άγιοι" που θα πραγματοποιήσουν και νεκραναστάσεις, προερχόμενοι φυσικά από την ενωμένη παγκόσμια εκκλησία του Βαρθολομαίου και των τέκνων αυτού.
για να δεχθεί την απάντηση άλλου σχολιαστή :
Ανώνυμος10 Αυγούστου 2013 - 6:29 μ.μ.
ΠΡΟΣ ΤΟΝ 4:31 Εκφρασεις οπως πχ "καν αγγελος εξ ουρανου" κλπ.,ειναι καθ'υπερβολη εκφρασεις που μας φανερωνουν οτι δεν πρεπει να δεχομεθα τα "παρα τα διατεταγμενα". Δεν σημαινει οτι μπορει να ελθη ενας αγγελος καποτε και να μας λεει πλανεμενα πραγματα οπως μερικοι-μερικοι. Το ακομη χειροτερο που κανεις εσυ ειναι οτι θεωρεις οτι Το Πνευμα Το Αγιον δινει τα χαρισματα του σε αιρετικους οπως της προφητειας ιαματων κλπ. (πολυ βαρυ,ασηκωτο). Διοτι εχει γραφει οτι "ου θεληματι ανθρωπου (πχ. Βαρθολομαιου) ηνεχθη ποτε προφητεια, αλλ' υπο Πνευματος Αγιου φερομενοι ελαλησαν ΑΓΙΟΙ ΘΕΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΙ". Αφου διαιρεσεις ενεργηματων εισιν,(πχ δυναμεων κλπ.) ο δε αυτος εστι Θεος , ο ενεργων τα παντα εν πασι. Καλα λοιπον ειναι φιλε μου και τα ημερολογια και,και,και αλλα εαν ειναι πλανεμενος ο ανθρωπος ... βρασε ρυζι και δη καρολινα.
Μετά από αυτά τον λόγο έλαβε έτερος σχολιαστής. Μας θύμισε λοιπόν κάτι, το οποίο δεν γνωρίζουν οι εγκωμιαστές των ορώντων-κατήγοροι των βλασφημούντων το άγιον Πνεύμα Μοναχών. Το οποίο, αλίμονο, δεν λάλησε δια των τιμώμενων και νεωστί αγιοκαταταχθέντων γερόντων. Ιδού τι έγραψε :
Συνοδική Εγκύκλιος 2819 της 7ης Ιουλίου 2005
Προς το Χριστεπώνυμον Πλήρωμα της Εκκλησίας της Ελλάδος
Ευλογημένο Πλήρωμα (...) αγαπητά μας παιδιά, (...)
Ας μη λησμονούμε ότι η λατρευτική ζωή της Εκκλησίας μας στηρίζεται σε μια μεταμόσχευση Θείου σώματος και σε μια μετάγγιση Θείου Αίματος "εις πάντας αρμούς, εις νεφρούς, εις καρδίαν".
Τα ανωτέρω δια χειρός τεθνεώτος Χριστόδουλου και συνεργατών, προκειμένου να συγκατατεθούμε στην, κατά Χριστόδουλο και συνεργάτες, θεόσταλτη δωρεά ιστών και οργάνων, δια του Ανώνυμου δε 6.29μμ. τα ακολουθούντα :
"Αφου διαιρεσεις ενεργηματων εισιν,(πχ δυναμεων κλπ) ο δε αυτος εστι Θεος ,ο ενεργων τα παντα εν πασι". Καλα λοιπον ειναι φιλε μου και τα ημερολογια και,και,και αλλα εαν ειναι πλανεμενος ο ανθρωπος ... βρασε ρυζι και δη καρολινα."
Δεν ξέρω, τώρα, ποιος είναι αυτός που θα πρέπει να βράσει την όρυζα. Διότι, πολύ ορθά ο Ανώνυμος 4:31μμ. παρατηρεί ότι "επειδή μάλλον δεν έγινα κατανοητός, περιμένετε καθώς θα υπάρξουν κι άλλοι "άγιοι" που θα πραγματοποιήσουν και νεκραναστάσεις".
Τον πληροφορώ, και τους άλλους, ότι οι νεκραναστάσεις είναι παρούσες, αφού η Συνοδική Εγκύκλιος του 2005 (υπ΄ αριθμ. 2819) απερίφραστα μας μιλεί : "Η λατρευτική ζωή της Εκκλησίας μας στηρίζεται σε μια μεταμόσχευση Θείου σώματος και σε μια μετάγγιση Θείου Αίματος". Και συμπληρώνουμε εμείς "όπερ, έδει, δείξαι", όπως λέμε στα Μαθηματικά. Ο αναστάς Κύριος ζωοποιεί τους λήπτες, αλλά ατυχώς φονεύει τους δότες. Να σημειώσουμε ότι οι λήπτες, ατυχώς και πάλι, είναι γραφτό τους κάποτε να απέλθουν. Δεν γνωρίζουμε αν θα είναι με τον ίδιο τρόπο.
Ποιος λοιπόν πρέπει να βράσει την όρυζα; Οι ορώντες και διορατικοί πνευματικοί μετά των τέκνων τους, ή μήπως οι άλλοι με τα παλαιά, τα σχισματικά και τα λοιπά κι αυτά; Τι είδους όραση είχαν οι νεοτερίσαντες γέροντες και ποια η διόραση αυτών, όταν άφησαν ασχολίαστη αυτή την απίστευτη βλασφημία, όπου αναλογικά (και παπικά) η Θεία Κοινωνία ταυτίζεται με την "θεία" (μη γένοιτο) μεταμόσχευση σώματος, αλλά και με την "θεία" (θεέ μου, συγχώρα) μετάγγιση αίματος! Αναστημένο σώμα και αίμα Χριστού λαμβάνουν οι μεταμοσχευμένοι; Αλλά και οι μεταγγιζόμενοι; Είναι ποτέ δυνατόν να συγκρίνονται οι μεταμοσχεύσεις με την θεία Μετάληψη; Ποιος γέροντας θα μας απαντήσει;
Κάτι αντίστοιχο είχε συμβεί στο παρελθόν με τους Γνωστικούς και τον Γνωστικισμό. Εκεί όμως κυριαρχούσε η οργιαστική βακχεία, ενώ σήμερα, στον αιώνα της καθαρότητας, της αγνότητας και γενικότερα του πουριτανισμού, αυτά τα πράγματα είναι απαράδεκτα. Παραδεκτά είναι μόνο όσα εισηγείται η Επιστήμη και οι θεράποντες αυτής μέσω του νεοσύστατου κλάδου της λεγόμενης Βιοηθικής.
Λοιπόν, στο ερώτημα : Ποιος είναι εκείνος που πρέπει να βράσει ρύζι, και μάλιστα με τη φίρμα "Καρολίνα"; Οι ορώντες και προφητεύοντες γέροντες-σύγχρονοι πνευματικοί μετά των τέκνων τους, ή μήπως οι ασχολούμενοι με τα εορτολόγια, ημερολόγια και τα λοιπά άλλα συναφή του Παλαιού των ημερών;
Ενοχληθείς από τα ανωτέρω ο ανώνυμος σχολιαστής (6:29μμ) έγραψε :
Δυστυχως δεν εχω παντα τους καταλληλους αποκωδικοποιητες ωστε να αποκρυπτογραφω δυσνοητα σχολια.Κανε υπομονη ομως με την πρωτη ευκαιρια ολο και κατι θα γινει.
(*) Άρθρο και σχόλια από http://apotixisi.blogspot.gr/2013/08/blog-post_3585.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου