Βλέπε ιστολόγιο http://orthodox-voice.blogspot.gr/2014/09/blog-post_55.html
Ο αδελφός μας Γεώργιος Γιαννόπουλος γράφει (σ.σ. μεταξύ άλλων μικρών και κεφαλαίων γραμμάτων) :
- Όλοι οι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ πρέπει να αποτειχιστούν από την κοινωνία της υπερ-παν-αιρέσεως των οικουμενιστών και να σταματήσουν να σχίζουν την Εκκλησία επιστρέφοντας στην ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ της ΠΙΣΤΕΩΣ και στην κοινωνία του ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ. Πρέπει όλοι οι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ να γίνουμε Γ.Ο.Χ. της Εκκλησίας της Ελλάδος (σ.σ. και όχι των παρασυναγωγών, κατά τον κύριο Γ.Γ., των ΓΟΧ)
Σχόλιο του αδελφού μας Κυπριανού Χριστοδουλίδη :
- Και οι αποτειχισμένοι γνήσιοι ορθόδοξοι χριστιανοί πάσης εκκλησίας της Ελλάδος, παλαιών και νέων χωρών, θα γίνουν ... αποτειχισμένοι των παλαιών και των νέων χωρών. Οι των παλαιών χωρών θα ακολουθούν το νέο εορτολόγιο και οι των νέων χωρών το παλαιό εορτολόγιο.
Για να παλαντζάρουμε την κατάσταση, ας γράψουμε καλύτερα ημερολόγιο, μη τυχόν και αρχίσει να διαμαρτύρεται η φαυλοποιός διπλωματία. Θέλει το εορτολόγιο να συμπίπτει με το ημερολόγιο για να παίρνει άφεση των εγκλημάτων τα οποία διαπράττει.
Ωραία. Οι αποτειχισμένοι θα έχουν επισκόπους ή δεν θα έχουν ; Και αν έχουν, οι επίσκοποι των παλαιών χωρών με το νέο εορτολόγιο τι θα κάνουν με τους επισκόπους των νέων χωρών, αλλά με το παλαιό εορτολόγιο ; Θα τα βρουν μεταξύ τους ή θα περιμένουν πανορθόδοξη σύνοδο για να δώσει λύση στο πρόβλημα ; Διότι οι μεν θα λένε, το ζήτημα είναι δογματολογικό (δογματικό), οι δε θα υποστηρίζουν ότι είναι εκκλησιολογικό (εκκλησιαστικό). Ενδεχομένως, άλλοι να λένε, δεν είναι τίποτα από αυτά, είναι κανονολογικό (ιεροκανονικό). Αν δεν έχουν επισκόπους, ας μας πει ο κύριος Γ.Γ. τι μπορεί να γίνει.
Πάντως, δια τον γράφοντα, το θέμα είναι δογματικό, όπως δογματικό ήταν και το ζήτημα των Εικόνων. Θα χρειαζόταν όμως να γράψω πολλά, προκειμένου να δείξω πώς οι Εικόνες και ο Χρόνος αφορούν και άπτονται του Δόγματος, και τα παραλείπω. Είναι μάταιο να περιμένει κανείς, με την ασχετοσύνη που επικρατεί στο χώρο των θρησκευτικών μας πραγμάτων - δεν εξαιρώ τον εαυτό μου - εκ μέρους των πιστών, Σύνοδο προς επίλυση του σοβαρού και θεολογικότατου θέματος αυτού. Θα γίνει όμως οπωσδήποτε "εν τοις ουρανοίς".
Μέχρι τότε "κράτει ό έχεις" και μακριά από τους μνημονευτές των αμνημόνευτων. Μακριά και από τις, χωρίς κρίση, κατακρίσεις των αδελφών μας, κύριε Γ.Γ.
Ο αδελφός μας Γεώργιος Γιαννόπουλος γράφει (σ.σ. μεταξύ άλλων μικρών και κεφαλαίων γραμμάτων) :
- Όλοι οι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ πρέπει να αποτειχιστούν από την κοινωνία της υπερ-παν-αιρέσεως των οικουμενιστών και να σταματήσουν να σχίζουν την Εκκλησία επιστρέφοντας στην ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ της ΠΙΣΤΕΩΣ και στην κοινωνία του ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ. Πρέπει όλοι οι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ να γίνουμε Γ.Ο.Χ. της Εκκλησίας της Ελλάδος (σ.σ. και όχι των παρασυναγωγών, κατά τον κύριο Γ.Γ., των ΓΟΧ)
Σχόλιο του αδελφού μας Κυπριανού Χριστοδουλίδη :
- Και οι αποτειχισμένοι γνήσιοι ορθόδοξοι χριστιανοί πάσης εκκλησίας της Ελλάδος, παλαιών και νέων χωρών, θα γίνουν ... αποτειχισμένοι των παλαιών και των νέων χωρών. Οι των παλαιών χωρών θα ακολουθούν το νέο εορτολόγιο και οι των νέων χωρών το παλαιό εορτολόγιο.
Για να παλαντζάρουμε την κατάσταση, ας γράψουμε καλύτερα ημερολόγιο, μη τυχόν και αρχίσει να διαμαρτύρεται η φαυλοποιός διπλωματία. Θέλει το εορτολόγιο να συμπίπτει με το ημερολόγιο για να παίρνει άφεση των εγκλημάτων τα οποία διαπράττει.
Ωραία. Οι αποτειχισμένοι θα έχουν επισκόπους ή δεν θα έχουν ; Και αν έχουν, οι επίσκοποι των παλαιών χωρών με το νέο εορτολόγιο τι θα κάνουν με τους επισκόπους των νέων χωρών, αλλά με το παλαιό εορτολόγιο ; Θα τα βρουν μεταξύ τους ή θα περιμένουν πανορθόδοξη σύνοδο για να δώσει λύση στο πρόβλημα ; Διότι οι μεν θα λένε, το ζήτημα είναι δογματολογικό (δογματικό), οι δε θα υποστηρίζουν ότι είναι εκκλησιολογικό (εκκλησιαστικό). Ενδεχομένως, άλλοι να λένε, δεν είναι τίποτα από αυτά, είναι κανονολογικό (ιεροκανονικό). Αν δεν έχουν επισκόπους, ας μας πει ο κύριος Γ.Γ. τι μπορεί να γίνει.
Πάντως, δια τον γράφοντα, το θέμα είναι δογματικό, όπως δογματικό ήταν και το ζήτημα των Εικόνων. Θα χρειαζόταν όμως να γράψω πολλά, προκειμένου να δείξω πώς οι Εικόνες και ο Χρόνος αφορούν και άπτονται του Δόγματος, και τα παραλείπω. Είναι μάταιο να περιμένει κανείς, με την ασχετοσύνη που επικρατεί στο χώρο των θρησκευτικών μας πραγμάτων - δεν εξαιρώ τον εαυτό μου - εκ μέρους των πιστών, Σύνοδο προς επίλυση του σοβαρού και θεολογικότατου θέματος αυτού. Θα γίνει όμως οπωσδήποτε "εν τοις ουρανοίς".
Μέχρι τότε "κράτει ό έχεις" και μακριά από τους μνημονευτές των αμνημόνευτων. Μακριά και από τις, χωρίς κρίση, κατακρίσεις των αδελφών μας, κύριε Γ.Γ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου