Κύριε Χριστοδουλίδη
Αν δεν αγαπούσα τους αδελφούς μου θα έλεγα : Τι με νοιάζει, ας πάνε να πλανηθούν. Όταν όμως τους αγαπάς, τους λες την αλήθεια όσο κι αν πονάει. Αν τα παιδιά μας πάνε προς το κακό δεν θα πάρουμε τα ανάλογα δραστικά μέτρα μας για να σωθούν, έστω με πόνο ;
Σαν γιατρός δεν λέτε κι εσείς την αλήθεια στον ασθενή, όσο και να πονεί, και του δίνετε την αγωγή που πρέπει ; Μήπως τον αφήνετε να κάνει ό,τι θέλει επειδή θα τον πονέσει η επέμβαση ; Θα τον αφήσετε τελικά να πεθάνει ;
Δεν μου κάνατε κάτι κακό, προσπαθούμε όλοι να βρούμε λύσεις από τη ζημιά που κάνανε οι επίσκοποι του ν/η και του παλαιού ημερολογίου. Μπορώ εγώ να έχω άποψη για ιατρικά θέματα ενώ δεν έχω καμιά σχέση με το χώρο ; Γι΄ αυτό λέω, ό,τι λέει η Παράδοση της Εκκλησίας. Τολμώ να πω δικά μου πράγματα ; Μεταφορά κάνουμε κύριε Χριστοδουλίδη σε αγιοπνευματικές αποφάσεις. Τίποτα παραπάνω, τίποτα παρακάτω. Αν κάνετε κι εσείς το ίδιο θα έχουμε κανένα πρόβλημα ;
γεωργιος γιαννόπουλος
Κύριε Γιαννόπουλε
Καλώς γράφετε, "δεν λέμε δικά μας πράγματα, κάνουμε μεταφορά άλλων". Θα μπορούσατε όμως να αποφεύγατε εμπαθείς χαρακτηρισμούς κατά αδελφών, οι οποίοι μαζί με σας και άλλους, προσπαθούν να βρούν λύση από τη ζημιά που πάθαμε με την Καινοτομία. Κατά τη γνώμη μου, ζημιά δεν έκαναν οι επίσκοποι του π/η με το να φτιάξουν Σύνοδο. Σύνοδος έπρεπε να σχηματισθεί, έστω παρά τα καθιερωμένα.
Προς τούτο επικαλέσθηκα το παράδειγμα του Ιούδα Μακκαβαίου και δεν μπορείτε, νομίζω, να μου προσάψετε τη μομφή του "γράφεις δικά σου πράγματα". Την εποχή εκείνη οι εχθροί ήταν ορατοί, σήμερα όμως δεν είναι, όπως δεν ήταν, όταν αποφασίστηκε η Καινοτομία. Δεν ήταν εμφανείς και συνιστά την προσοχή μας ο απ. Παύλος, όταν γράφει ότι η πάλη είναι προς τα πνευματικά της πονηρίας : 12 ὅτι οὐκ ἔστιν ἡμῖν ἡ πάλη πρὸς αἷμα καὶ σάρκα, ἀλλὰ πρὸς τὰς ἀρχάς, πρὸς τὰς ἐξουσίας, πρὸς τοὺς κοσμοκράτορας τοῦ σκότους τοῦ αἰῶνος τούτου, πρὸς τὰ πνευματικὰ τῆς πονηρίας ἐν τοῖς ἐπουρανίοις.
Εδώ οφείλουμε να δώσουμε τον κοινό αγώνα και μη μπλέκουμε με εκκλησιολογίες, ιεροκανονολογίες κ.α. όταν δεν έχουμε αποκρυσταλλωμένη γνώμη για το δογματικό ή μη του ζητήματος. Ή θίγει το Δόγμα η Καινοτομία ή δεν το θίγει. Παρόμοιο ήταν και το πρόβλημα με τις άγιες Εικόνες, για να αποδειχθεί τελικά ότι, όντως, ήταν δογματικό. Το ανεικονικό του θεού προσέβαλε (καταργούσε) την υπόσταση του δευτέρου προσώπου της αγίας Τριάδος.
Στο ορθόδοξο Δόγμα ημερολογιακή ακρίβεια δεν έχουμε, έχουμε όμως το "σταυρωθέντα επί Ποντίου Πιλάτου". Έγιναν συζητήσεις και τελικά συμφωνήθηκε με Οικουμενική Σύνοδο η χρονολόγηση - όχι με ακρίβεια -, την οποία απέρριψαν όψιμα οι αιρετικοί. Κατ΄ εντολή των πολιτικών (Κοινωνία Εθνών αρχικά και τώρα Ηνωμένες Θρησκείες) μας έσυραν πίσω τους οι προτεστάντες και οι παπικοί ουνίτες (σιωνιστές αμφότεροι). Επιστήμονες το δίχως άλλο ! Μπόρεσαν να υπολογίσουν την ισημερία από κτίσεως κόσμου - κάτι δισεκατομμύρια χρόνια σημειωτέον. Εξυπνότεροι και επιστημονικότεροι εμείς επιστρατεύσαμε τη λογική του μπακάλη : τρεις το λάδι, τρείς το ξύδι, πέντε το λαδόξυδο, ίσια η παλάντζα, διορθωμένο το Ιουλιανό !
Α, ναι ! Είχαμε και τον ειδωλολάτρη που έφτιαξε το ημερολόγιο, αλλά δεν είχαμε τους αιρετικούς που το διόρθωσαν. Αυτοί δεν είναι ειδωλολάτρες, αν και πιστοί στο φιλιόκβε ή στον αποικιοκράτη βασιλέα των United Kingdoms και νυν - ακόμη δεν τον είδαμε - United Religions. Χρονολάτρες και ημερολάτρες οι του π/η. Πατώσαμε.
Αν όλα αυτά δεν αποτελούν δόλια προσπάθεια να ξηλωθεί το ορθόδοξο Δόγμα, εμείς γιατί καθόμαστε και τσακωνόμαστε για το τι λέει ο α, β, γ, Κανόνας, τα αγιοπατερικά και τα αγιοπρακτικά της Εκκλησίας ; Βρισκομαστε σε πόλεμο και σχολάζουμε μελετώντας Κανόνες, Πηδάλιο, αγίους κλπ. Θα γίνουμε σε λίγο ισλαμική αποικία και οι π. Ζήσης, π. Μεταλληνός και άλλοι λένε : "Και πού θα πάμε αν αποτειχισθούμε ; Με τους Παλαιοημερολογίτες που τρώγονται και αλληλοαφορίζονται ; Καθόμαστε εδώ, εντός εκκλησίας, και πολεμάμε" !
Λυπάμαι που το γράφω, αλλά με αυτά που λέτε, όπως και άλλοι, τους δίνετε το δικαίωμα να συντηρούν την αίρεση που μας τυραννά. Έγινε το πρώτο βήμα ένωσης των δοκιμαζόμενων πιστών και ξεσηκώθηκαν οι σχολάζοντες μελετητές των Κανόνων. Βάλθηκαν να αποδείξουν πόσο μασονική, πόσο οικουμενιστική, ή πόσο αλληλοαναθεματισμένη - δεν ξέρω τι άλλο θα βρουν να πουν - ήταν η ένωση που έγινε. Είναι αυτά σοβαρά πράγματα ; Είναι τα ιατρικώς ενδεδειγμένα, μια και αναφερθήκατε στην Ιατρική, ή είναι μια κομπογιαννίτικη πρακτική εντελώς άσχετων (σημ. και πάντως μερικών που γνωρίζουν) ανθρώπων ;
κυπριανός χριστοδουλίδης
Σημείωση
Το γράμμα του κ. Γιαννόπουλου υπέστη μικρή βελτίωση, προκειμένου να είναι ευανάγνωστο. Τον συμβουλεύω να μην γράφει με Κεφαλαία και να "χτενίζει" τα γραπτά του κατόπιν πολλών και επαναλαμβανόμενων αναγνώσεων.
Αν δεν αγαπούσα τους αδελφούς μου θα έλεγα : Τι με νοιάζει, ας πάνε να πλανηθούν. Όταν όμως τους αγαπάς, τους λες την αλήθεια όσο κι αν πονάει. Αν τα παιδιά μας πάνε προς το κακό δεν θα πάρουμε τα ανάλογα δραστικά μέτρα μας για να σωθούν, έστω με πόνο ;
Σαν γιατρός δεν λέτε κι εσείς την αλήθεια στον ασθενή, όσο και να πονεί, και του δίνετε την αγωγή που πρέπει ; Μήπως τον αφήνετε να κάνει ό,τι θέλει επειδή θα τον πονέσει η επέμβαση ; Θα τον αφήσετε τελικά να πεθάνει ;
Δεν μου κάνατε κάτι κακό, προσπαθούμε όλοι να βρούμε λύσεις από τη ζημιά που κάνανε οι επίσκοποι του ν/η και του παλαιού ημερολογίου. Μπορώ εγώ να έχω άποψη για ιατρικά θέματα ενώ δεν έχω καμιά σχέση με το χώρο ; Γι΄ αυτό λέω, ό,τι λέει η Παράδοση της Εκκλησίας. Τολμώ να πω δικά μου πράγματα ; Μεταφορά κάνουμε κύριε Χριστοδουλίδη σε αγιοπνευματικές αποφάσεις. Τίποτα παραπάνω, τίποτα παρακάτω. Αν κάνετε κι εσείς το ίδιο θα έχουμε κανένα πρόβλημα ;
γεωργιος γιαννόπουλος
Κύριε Γιαννόπουλε
Καλώς γράφετε, "δεν λέμε δικά μας πράγματα, κάνουμε μεταφορά άλλων". Θα μπορούσατε όμως να αποφεύγατε εμπαθείς χαρακτηρισμούς κατά αδελφών, οι οποίοι μαζί με σας και άλλους, προσπαθούν να βρούν λύση από τη ζημιά που πάθαμε με την Καινοτομία. Κατά τη γνώμη μου, ζημιά δεν έκαναν οι επίσκοποι του π/η με το να φτιάξουν Σύνοδο. Σύνοδος έπρεπε να σχηματισθεί, έστω παρά τα καθιερωμένα.
Προς τούτο επικαλέσθηκα το παράδειγμα του Ιούδα Μακκαβαίου και δεν μπορείτε, νομίζω, να μου προσάψετε τη μομφή του "γράφεις δικά σου πράγματα". Την εποχή εκείνη οι εχθροί ήταν ορατοί, σήμερα όμως δεν είναι, όπως δεν ήταν, όταν αποφασίστηκε η Καινοτομία. Δεν ήταν εμφανείς και συνιστά την προσοχή μας ο απ. Παύλος, όταν γράφει ότι η πάλη είναι προς τα πνευματικά της πονηρίας : 12 ὅτι οὐκ ἔστιν ἡμῖν ἡ πάλη πρὸς αἷμα καὶ σάρκα, ἀλλὰ πρὸς τὰς ἀρχάς, πρὸς τὰς ἐξουσίας, πρὸς τοὺς κοσμοκράτορας τοῦ σκότους τοῦ αἰῶνος τούτου, πρὸς τὰ πνευματικὰ τῆς πονηρίας ἐν τοῖς ἐπουρανίοις.
Εδώ οφείλουμε να δώσουμε τον κοινό αγώνα και μη μπλέκουμε με εκκλησιολογίες, ιεροκανονολογίες κ.α. όταν δεν έχουμε αποκρυσταλλωμένη γνώμη για το δογματικό ή μη του ζητήματος. Ή θίγει το Δόγμα η Καινοτομία ή δεν το θίγει. Παρόμοιο ήταν και το πρόβλημα με τις άγιες Εικόνες, για να αποδειχθεί τελικά ότι, όντως, ήταν δογματικό. Το ανεικονικό του θεού προσέβαλε (καταργούσε) την υπόσταση του δευτέρου προσώπου της αγίας Τριάδος.
Στο ορθόδοξο Δόγμα ημερολογιακή ακρίβεια δεν έχουμε, έχουμε όμως το "σταυρωθέντα επί Ποντίου Πιλάτου". Έγιναν συζητήσεις και τελικά συμφωνήθηκε με Οικουμενική Σύνοδο η χρονολόγηση - όχι με ακρίβεια -, την οποία απέρριψαν όψιμα οι αιρετικοί. Κατ΄ εντολή των πολιτικών (Κοινωνία Εθνών αρχικά και τώρα Ηνωμένες Θρησκείες) μας έσυραν πίσω τους οι προτεστάντες και οι παπικοί ουνίτες (σιωνιστές αμφότεροι). Επιστήμονες το δίχως άλλο ! Μπόρεσαν να υπολογίσουν την ισημερία από κτίσεως κόσμου - κάτι δισεκατομμύρια χρόνια σημειωτέον. Εξυπνότεροι και επιστημονικότεροι εμείς επιστρατεύσαμε τη λογική του μπακάλη : τρεις το λάδι, τρείς το ξύδι, πέντε το λαδόξυδο, ίσια η παλάντζα, διορθωμένο το Ιουλιανό !
Α, ναι ! Είχαμε και τον ειδωλολάτρη που έφτιαξε το ημερολόγιο, αλλά δεν είχαμε τους αιρετικούς που το διόρθωσαν. Αυτοί δεν είναι ειδωλολάτρες, αν και πιστοί στο φιλιόκβε ή στον αποικιοκράτη βασιλέα των United Kingdoms και νυν - ακόμη δεν τον είδαμε - United Religions. Χρονολάτρες και ημερολάτρες οι του π/η. Πατώσαμε.
Αν όλα αυτά δεν αποτελούν δόλια προσπάθεια να ξηλωθεί το ορθόδοξο Δόγμα, εμείς γιατί καθόμαστε και τσακωνόμαστε για το τι λέει ο α, β, γ, Κανόνας, τα αγιοπατερικά και τα αγιοπρακτικά της Εκκλησίας ; Βρισκομαστε σε πόλεμο και σχολάζουμε μελετώντας Κανόνες, Πηδάλιο, αγίους κλπ. Θα γίνουμε σε λίγο ισλαμική αποικία και οι π. Ζήσης, π. Μεταλληνός και άλλοι λένε : "Και πού θα πάμε αν αποτειχισθούμε ; Με τους Παλαιοημερολογίτες που τρώγονται και αλληλοαφορίζονται ; Καθόμαστε εδώ, εντός εκκλησίας, και πολεμάμε" !
Λυπάμαι που το γράφω, αλλά με αυτά που λέτε, όπως και άλλοι, τους δίνετε το δικαίωμα να συντηρούν την αίρεση που μας τυραννά. Έγινε το πρώτο βήμα ένωσης των δοκιμαζόμενων πιστών και ξεσηκώθηκαν οι σχολάζοντες μελετητές των Κανόνων. Βάλθηκαν να αποδείξουν πόσο μασονική, πόσο οικουμενιστική, ή πόσο αλληλοαναθεματισμένη - δεν ξέρω τι άλλο θα βρουν να πουν - ήταν η ένωση που έγινε. Είναι αυτά σοβαρά πράγματα ; Είναι τα ιατρικώς ενδεδειγμένα, μια και αναφερθήκατε στην Ιατρική, ή είναι μια κομπογιαννίτικη πρακτική εντελώς άσχετων (σημ. και πάντως μερικών που γνωρίζουν) ανθρώπων ;
κυπριανός χριστοδουλίδης
Σημείωση
Το γράμμα του κ. Γιαννόπουλου υπέστη μικρή βελτίωση, προκειμένου να είναι ευανάγνωστο. Τον συμβουλεύω να μην γράφει με Κεφαλαία και να "χτενίζει" τα γραπτά του κατόπιν πολλών και επαναλαμβανόμενων αναγνώσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου