Powered By Blogger

Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Τετάρτη 1 Μαρτίου 2023

Χρονολόγιο δύο ημερομηνιών καί Δημιουργία δύο φάσεων

 1) Οι φίλοι τών τοίχων σέ τοίχους Κοινωνικών Δικτύων

https://docs.google.com/document/d/1n8pKgIvo8zBZVI_y8Fa-enZrlH6N_y1Cfd7go6SzxIo/edit?usp=sharing

2) Η διττή έμψυχος Δημιουργία-ποίηση καί πλάση

https://docs.google.com/document/d/1YT18P_NS8AudsmohObZ3VxJgOUoGqRDaZAGyK3Zj6VI/edit?usp=sharing

Επίλογος μιάς συζήτησης

Η ανιαρή τούτη συζήτηση έγινε διότι ο γράφων συνομιλούσε μέ ιερέα. Δηλαδή, θεσμικό πρόσωπο τό οποίο διαμορφώνει γνώμη, σέ απλούς ευσεβής ανθρώπους, που εκκλησιάζονται. Τό απλούστερο που θά είχε νά κάνει, θά ήταν νά καταδείξει τήν απάτη τής ακριβούς χρονομέτρησης. Διότι μέ τήν ταχύτερη περιστροφή τής γής περί τόν ήλιο ( από τό 365, 250 ημέρας σέ 365, 2421987 ) που συνεπάγεται αθροιστικά μία (1) ημέρα κάθε 129 χρόνια, θά μπορούσε διά τής αφαιρετικής μεθόδου νά προσδιοριστεί τό σημείο μηδέν (0) καί συνεπώς, η έναρξη τής πρώτης ημέρας. Αλλά αυτό δέν τό έχουμε. Η Γένεσις γράφει στό α΄ Κεφάλαιο "εγένετο εσπέρα, εγένετο πρωΐ ημέρα μία". Απουσιάζει τό χρονικό διάστημα από πρωΐας έως τής εσπέρας καί η ημέρα αυτή, δέν ονομάζεται πρώτη ! Πόσος ήταν αυτός ο χρόνος ;

Τό έτερον θέμα που κλήθηκα αυτοβούλως νά σχολιάσω, διότι ετέθη ερώτημα, ήταν νά πώ ότι ο πολλαπλασιασμός τών ανθρώπων έγινε κατόπιν ενδογαμίας, τουτέστιν αιμομιξία. Τούτο εξόργισε τόν ιερέα καί ανταλλάξαμε τίς απόψεις μας. Βεβαίως, θά μπορούσα νά τόν παραπέμψω στό Κατά Ματθαίον ιερόν Ευαγγέλιο, όπου εκεί καταγράφεται η «1 Βίβλος γενέσεως Ἰησοῦ Χριστοῦ, υἱοῦ Δαυῒδ, υἱοῦ Ἀβραάμ. 2 Ἀβραὰμ ἐγέννησεν τὸν Ἰσαάκ, Ἰσαὰκ δὲ ἐγέννησεν τὸν Ἰακώβ, Ἰακὼβ δὲ ἐγέννησεν τὸν Ἰούδαν καὶ τοὺς ἀδελφοὺς αὐτοῦ ...» καί τά εξής. Ώφειλε νά καταλάβει ότι άλλη είναι η γέννηση (γένεσις προκειμένου Κυρίου) ημών τών ανθρώπων μετά Χριστόν, έτερη δέ - καί μή αποκλειομένης - τής παλαιοδιαθηκικής. 

Τά διανοητικά άλματα / σφάλματα τών ερευνητών τής Αγίας Γραφής ρέπουν πρός τήν θεωρία (Δαρβίνος) τής εξελίξεως, όπου η επιστήμη, μέσω τών αποδείξεων εκ τής Παλαιοντολογίας, προσπαθεί νά μας μεταφέρει στό ζωϊκό βασίλειο τών ανώτερων θηλαστικών. Παρά ταύτα, ο αναγνώστης ας λάβει υπόψη καί τούτο : «12 ὅσοι δὲ ἔλαβον αὐτόν, ἔδωκεν αὐτοῖς ἐξουσίαν τέκνα Θεοῦ γενέσθαι, τοῖς πιστεύουσιν εἰς τὸ ὄνομα αὐτοῦ, 13 οἳ οὐκ ἐξ αἱμάτων, οὐδὲ ἐκ θελήματος σαρκὸς, οὐδὲ ἐκ θελήματος ἀνδρὸς, ἀλλ' ἐκ Θεοῦ ἐγεννήθησαν.» (Ιν. α΄).

Δεν υπάρχουν σχόλια: