Powered By Blogger

Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Δευτέρα 27 Μαρτίου 2023

Τό εἰμί καί τό ἔχω

Μέ κάτι τέτοια καί τέτοιους αποβλακωθήκαμε πλήρως. Δηλαδή, από τό είμαι καί από τό έχω. Τό είμαι δηλώνει τήν ψυχή, τό έχω δηλώνει τό σώμα. Ψυχή καί σώμα είναι Ένα. Διότι έτσι πλάστηκε ο άνθρωπος μέ ψυχή έμμορφη και σώμα (ή υπόσταση) ομοίως. Η ψυχή δέν είναι άμορφη ενέργεια, όπως οι ενέργειες τών άμορφων φυσικών δυνάμεων. "Δυνάμεων" σέ εισαγωγικά, διότι απαιτείται η ανθρώπινη παρέμβαση, ώστε νά φανούν (ψευδώς) σάν δυνάμεις.

Επομένως, τό είμαι καί τό έχω, παραμένουν αδιάσπαστα, παρότι ο θάνατος τά διαχωρίζει λόγω ... .

Λόγω τής ανθρώπινης αλαζονείας, η οποία νομίζει ότι μπορεί νά υποσκελίσει τήν υπέρτερη καί υπέρτατη Δύναμη πάσης δυνάμεως : Κύριος τών δυνάμεων, είναι αυτό που πετάξαμε ή σκόπιμα κρύβουμε, γιά νά είμαστε ... στή σωστή μεριά τής Ιστορίας. Οπότε, έσεσθε ως θεοί καί τά μανιτάρια στόν ουρανό έρχονται.

Υστερόγραφο. Ελπίζω ο κ. Υφαντής καί οι Συνεργάτες νά μή μέ διαγράψουν.

Πηγή άρθρου : https://www.facebook.com/370811850389798/posts/pfbid02PNeRKk1BLMqwFUxyrtw51EA9bajwv3U8NfFTQ2tFDyTuMpSmwjLfqMooy7SiWZKSl 

Δεν υπάρχουν σχόλια: