Επειδή "ψαχνόμαστε" καί τρέχουμε, όπως τρέχουν όλα.
Διαβάσετε πρώτα (1*) αυτά που γράφει ο σύνδεσμος στό τέλος.
- Κυπριανός Χ.
Γιατί αλλάξαμε τό ημερολόγιο Κωνσταντίνε; Μέ τού Σωσιγένη η Γή περιστρέφεται περί τόν Ήλιο σέ 365 ημέρες καί 25 εκατοστά τής ημέρας, ενώ μέ τό παπικό ημερολόγιο περιστρέφεται κατά τι συντομότερα : 365 ημέρες καί 2421987 χιλιοστά τού χιλιοστού σύν κάτι δέκατα τής ημέρας. Τί σημαίνει αυτό ; Ότι η γή γυρίζει πιό γρήγορα, άν δέν μέ απατούν τά Μαθηματικά, που έμαθα στό Γυμνάσιο. Νά, λοιπόν, γιατί τρέχουν όλα γρήγορα.
- Κωνσταντίνος Στρατής (όπως εγράφη)
Δεν έγινε βέβαια διόρθωση της ταχύτητας της γης, αλλά διόρθωση του χρόνου. Αδυνατω να εννοήσω το λόγο. Υποθέτω ότι έχει σχέση με το πιο ακριβές ποσό του χρόνου που περιέχει η μονάδα του χρόνου το δευτερόλεπτο.
- Κυπριανός Χ.
Αυτό που έγραψα, σημαίνει ότι η Γή περιστρέφεται περί τόν Ήλιο συντομότερα, έστω καί μέ αυτά τά χιλιοστά τού χιλιοστού. Ο Σωσιγένης έδινε χρόνο πιό αργό. Η ακρίβεια τής επιστήμης μάς κέρδισε κι έτσι φτάσαμε στό time is money.
- Κων. Στρατής (όπως εγράφη)
Η έννοια του χρόνου όπως τον ξέρουμε στη γη έχει σχετική έννοια. Τα γήινα χρόνια δεν έχουν καμία σχέση με τη συμπαντική του χρόνου. Και ούτε έχουν σχέση με την έννοια του χρόνου όπως τον μετράει ο Κύριος. Για αυτό και δεν έπρεπε να έχει σχέση η διαφορετική μέτρηση του χρόνου ούτε η ένταξη των Χριστιανών, εάν ευρίσκοντο σε αληθινή εν Χριστώ. αδελφοτητα.
- Κυπριανός Χ.
Εφόσον ζούμε οι άνθρωποι τήν σχετικότητα τού χρόνου καί τά χρόνια αυτά, καθώς γραφείς, δέν έχουν καμία σχέση μέ τήν συμπαντικότητα τού χρόνου - "σέ σχέση μέ τήν έννοια τού χρόνου όπως τόν μετράει ο Κύριος" (sic) -, γιατί τότε βαλθήκαμε νά αλλάξουμε τόν αργό Σωσιγένη μέ τόν ταχύτερο Πάπα ; Γιά νά είμαστε ακριβείς μέ ποιόν ; Μέ τήν συμπαντικότητα τίνος ; Τού Κυρίου ή τού Πάπα ; βγάζοντας έξω τόν Σωσιγένη μέ τήν σχετικότητα τού αργού χρόνου, που μάς άφησε ; Τί θέλαμε νά αποδείξουμε ; Ότι η συμπαντικότητα τού Πάπα - λόγω ακριβούς χρονολογικής μέτρησης - ταυτίζεται μέ αυτή τού Κυρίου … "σέ σχέση μέ τήν έννοια τού χρόνου όπως τόν μετράει ο Κύριος" (sic) ; Η δική μου παρατήρηση στήν αρχή τού άρθρου σου, αφορά στό γεγονός ότι σήμερα, όλα τρέχουν πιό γρήγορα μέ ενίοτε δυσάρεστα αποτελέσματα. Εξ αυτών ένα : Νά ακούσουν σήμερα, (Κυριακή τής νεο-Ορθοδοξίας), οι νέοι τού νέου, τήν μνημόνευση Βαρθολομαίου ! Κι αυτό λέγεται … ορθοδοξία ! Καλύτερα, λέω, νά μή ψαχνόμαστε. (2*)
Δεν έγινε βέβαια διόρθωση της ταχύτητας της γης, αλλά διόρθωση του χρόνου. Αδυνατω να εννοήσω το λόγο. Υποθέτω ότι έχει σχέση με το πιο ακριβές ποσό του χρόνου που περιέχει η μονάδα του χρόνου το δευτερόλεπτο.
- Κυπριανός Χ.
Αυτό που έγραψα, σημαίνει ότι η Γή περιστρέφεται περί τόν Ήλιο συντομότερα, έστω καί μέ αυτά τά χιλιοστά τού χιλιοστού. Ο Σωσιγένης έδινε χρόνο πιό αργό. Η ακρίβεια τής επιστήμης μάς κέρδισε κι έτσι φτάσαμε στό time is money.
- Κων. Στρατής (όπως εγράφη)
Η έννοια του χρόνου όπως τον ξέρουμε στη γη έχει σχετική έννοια. Τα γήινα χρόνια δεν έχουν καμία σχέση με τη συμπαντική του χρόνου. Και ούτε έχουν σχέση με την έννοια του χρόνου όπως τον μετράει ο Κύριος. Για αυτό και δεν έπρεπε να έχει σχέση η διαφορετική μέτρηση του χρόνου ούτε η ένταξη των Χριστιανών, εάν ευρίσκοντο σε αληθινή εν Χριστώ. αδελφοτητα.
- Κυπριανός Χ.
Εφόσον ζούμε οι άνθρωποι τήν σχετικότητα τού χρόνου καί τά χρόνια αυτά, καθώς γραφείς, δέν έχουν καμία σχέση μέ τήν συμπαντικότητα τού χρόνου - "σέ σχέση μέ τήν έννοια τού χρόνου όπως τόν μετράει ο Κύριος" (sic) -, γιατί τότε βαλθήκαμε νά αλλάξουμε τόν αργό Σωσιγένη μέ τόν ταχύτερο Πάπα ; Γιά νά είμαστε ακριβείς μέ ποιόν ; Μέ τήν συμπαντικότητα τίνος ; Τού Κυρίου ή τού Πάπα ; βγάζοντας έξω τόν Σωσιγένη μέ τήν σχετικότητα τού αργού χρόνου, που μάς άφησε ; Τί θέλαμε νά αποδείξουμε ; Ότι η συμπαντικότητα τού Πάπα - λόγω ακριβούς χρονολογικής μέτρησης - ταυτίζεται μέ αυτή τού Κυρίου … "σέ σχέση μέ τήν έννοια τού χρόνου όπως τόν μετράει ο Κύριος" (sic) ; Η δική μου παρατήρηση στήν αρχή τού άρθρου σου, αφορά στό γεγονός ότι σήμερα, όλα τρέχουν πιό γρήγορα μέ ενίοτε δυσάρεστα αποτελέσματα. Εξ αυτών ένα : Νά ακούσουν σήμερα, (Κυριακή τής νεο-Ορθοδοξίας), οι νέοι τού νέου, τήν μνημόνευση Βαρθολομαίου ! Κι αυτό λέγεται … ορθοδοξία ! Καλύτερα, λέω, νά μή ψαχνόμαστε. (2*)
(1*).https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02vWyGUDy6R8HfZZ4FqgJgXMccSUe2CPuaePHJJnRQ6knaShXcTemN72rm5ffPq4bFl&id=100027069530507
- Κων. Στρατής ( όπως εγράφη Κ.Χ).
Πράγματι το ερώτημα γιατί εφαρμόστηκε το νέο ημερολόγιο αντί του παλαιού χρήζει έρευνας. Ποιοί ήταν οι λόγοι και οι αιτίες. Ήταν για ορθότερη μέτρηση του χρόνου σύμφωνα με τις νέες επιστημονικές τότε ανακαλύψεις για το χρόνο; Σε κάθε περίπτωση , αν το ζήτημα αυτό είναι ουσιώδες για την εν Χριστώ σωτηρία μας, τότε θα πρέπει να το εξετάσουμε ενδελεχώς. αν όμως η αλλαγή του ημερολογίου έγινε για την επιβολή της Παπικής Εκκλησίας πάνω στην Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία, και πάλι θα πρέπει να το εξετάσουμε ενδελεχώς. Είτε στη μια , είτε στην άλλη περίπτωση δεν έχει καμία σχέση με τη εν Χριστώ σωτηρία μας, τότε εγκαταλείπουμε την έρευνα και παραμένουμε ο καθένας εκεί που γεννήθηκε και με ποιες χρονικές αρχές γαλουχήθηκε. Μπορεί κάλλιστα να βρίσκεται κάποιος στο νέο ημερολόγιο και να μην αποδέχεται την αυθεντία του Πάπα. Βλέπουμε ότι η έννοια του χρόνου είναι ασαφής στην Αγία Γραφή. Μαλιστα στη Παλαιά Διαθήκη μετριέται ο χρόνος με γενεές. Στην δε αρχή των Ευαγγελικών αποσπασμάτων διαβάζουμε " Τω καιρώ εκείνω!", ο χρόνος αποκαλείται αορίστως καιρός.....( αν και αυτος ο ορος "Τω καιρώ εκείνω" δεν υπάρχει στα πρωτότυπα κείμενα και είναι πολύ μεταγενέστερος) Ένα άλλο ζήτημα που αναφύεται είναι ... Μπορούμε στην εφαρμογή του παλαιού εορτολογίου για τα Εκκλησιαστικά πράγματα, να εφαρμόζουμε το ίδιο και στη καθημερινότητα μας; , ή θα πρέπει να ζούμε και με τα δύο ημερολόγια; Δηλαδή το παλαιό για την Εκκλησία και το νέο για το κόσμο. Δηλαδή κάποιος που Εκκλησιαστικά ακολουθεί το Παλαιό ημερολόγιο, ποια ημερομηνία θα βάζει σε ένα έγγραφο αίτησης του σε μια δημόσια υπηρεσία την παλαιά ή τη νέα ημερομηνία; Εάν ο Ελληνικός Ορθόδοξος πληθυσμός της τότε εποχής της αλλαγής του ημερολογίου, είχε τη δύναμη, θα έπρεπε, κατά τη γνώμη μου, να επιβάλλει τη τήρηση του παλαιού ημερολογίου παντού στην Ελλάδα και όχι μόνο στα Εκκλησιαστικά πράγματα, αντί αυτου όμως υπήρξε διχασμός και άλλοι ακολουθούν το παλαιό και άλλοι το νέο....... Και ο διχασμός διατηρείται μέχρι σήμερα δυστυχώς. Αναγνωρίζω ότι είναι πραγματικά δύσκολο για τους ακολουθούντες το παλιό να ενστερνιστούν εκκλησιαστικά το νέο, αλλά και αντιστρόφως ισχύει το ίδιο. Ίσως φαίνονται λίγο ασυνάρτητες οι σκέψεις μου και γι΄αυτό ζητώ συγγνώμη, αλλά όπως σκέφτομαι συνήθως γράφω.
- Κων. Στρατής ( όπως εγράφη Κ.Χ).
Πράγματι το ερώτημα γιατί εφαρμόστηκε το νέο ημερολόγιο αντί του παλαιού χρήζει έρευνας. Ποιοί ήταν οι λόγοι και οι αιτίες. Ήταν για ορθότερη μέτρηση του χρόνου σύμφωνα με τις νέες επιστημονικές τότε ανακαλύψεις για το χρόνο; Σε κάθε περίπτωση , αν το ζήτημα αυτό είναι ουσιώδες για την εν Χριστώ σωτηρία μας, τότε θα πρέπει να το εξετάσουμε ενδελεχώς. αν όμως η αλλαγή του ημερολογίου έγινε για την επιβολή της Παπικής Εκκλησίας πάνω στην Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία, και πάλι θα πρέπει να το εξετάσουμε ενδελεχώς. Είτε στη μια , είτε στην άλλη περίπτωση δεν έχει καμία σχέση με τη εν Χριστώ σωτηρία μας, τότε εγκαταλείπουμε την έρευνα και παραμένουμε ο καθένας εκεί που γεννήθηκε και με ποιες χρονικές αρχές γαλουχήθηκε. Μπορεί κάλλιστα να βρίσκεται κάποιος στο νέο ημερολόγιο και να μην αποδέχεται την αυθεντία του Πάπα. Βλέπουμε ότι η έννοια του χρόνου είναι ασαφής στην Αγία Γραφή. Μαλιστα στη Παλαιά Διαθήκη μετριέται ο χρόνος με γενεές. Στην δε αρχή των Ευαγγελικών αποσπασμάτων διαβάζουμε " Τω καιρώ εκείνω!", ο χρόνος αποκαλείται αορίστως καιρός.....( αν και αυτος ο ορος "Τω καιρώ εκείνω" δεν υπάρχει στα πρωτότυπα κείμενα και είναι πολύ μεταγενέστερος) Ένα άλλο ζήτημα που αναφύεται είναι ... Μπορούμε στην εφαρμογή του παλαιού εορτολογίου για τα Εκκλησιαστικά πράγματα, να εφαρμόζουμε το ίδιο και στη καθημερινότητα μας; , ή θα πρέπει να ζούμε και με τα δύο ημερολόγια; Δηλαδή το παλαιό για την Εκκλησία και το νέο για το κόσμο. Δηλαδή κάποιος που Εκκλησιαστικά ακολουθεί το Παλαιό ημερολόγιο, ποια ημερομηνία θα βάζει σε ένα έγγραφο αίτησης του σε μια δημόσια υπηρεσία την παλαιά ή τη νέα ημερομηνία; Εάν ο Ελληνικός Ορθόδοξος πληθυσμός της τότε εποχής της αλλαγής του ημερολογίου, είχε τη δύναμη, θα έπρεπε, κατά τη γνώμη μου, να επιβάλλει τη τήρηση του παλαιού ημερολογίου παντού στην Ελλάδα και όχι μόνο στα Εκκλησιαστικά πράγματα, αντί αυτου όμως υπήρξε διχασμός και άλλοι ακολουθούν το παλαιό και άλλοι το νέο....... Και ο διχασμός διατηρείται μέχρι σήμερα δυστυχώς. Αναγνωρίζω ότι είναι πραγματικά δύσκολο για τους ακολουθούντες το παλιό να ενστερνιστούν εκκλησιαστικά το νέο, αλλά και αντιστρόφως ισχύει το ίδιο. Ίσως φαίνονται λίγο ασυνάρτητες οι σκέψεις μου και γι΄αυτό ζητώ συγγνώμη, αλλά όπως σκέφτομαι συνήθως γράφω.
- Κυπριανός Χ.
Γιά νά αποκλείσουμε τίς όποιες αντιλογίες, η γενεαλογία ανθρώπου ( : α' 1-25 Ματθαίου καί α' 12-13 Ιωάννου ιερά Ευαγγέλια ) ανάγεται στό είναι καί υπάρχειν ο υιός ανθρώπου, καθώς αυτο-χαρακτηρίζεται ο Κύριος καί Θεός ημών, Χριστός Ιησούς, ο νέος Αδάμ. Οι σχολές τών Μασοριτών, θεοσοφιστών, αποκρυφιστών, μυστικιστών κ.ά. άς λένε ό,τι θέλουν. Υποστηρίζουν, όλοι αυτοί, τήν ύπαρξη προ-Αδαμιαίων ανθρώπων : τόν πίθηκο καί τήν Λίλιθ.
(2*) (https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9B%CE%AF%CE%BB%CE%B9%CE%B8)
(2*) (https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9B%CE%AF%CE%BB%CE%B9%CE%B8)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου