Powered By Blogger

Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Τρίτη 7 Μαρτίου 2023

Διαφωνία περί προ-Αδαμιαίων ανθρώπων καί ημερολογιακής αλλαγής

  

Επειδή συμβαίνει ο π. Δημήτριος Αθανασίου νά δημοσιεύει άρθρα στήν ιστοσελίδα “Ορθόδοξη Φωνή”, θά τόν παρακαλούσα, άν υπάρχουν τά μεταξύ μας διαμειφθέντα περί προ-Αδαμιαίων ανθρώπων, ή εκείνα που αφορούν στήν ημερολογιακή καινοτομία, μερικά τών οποίων έχουν δημοσιευθεί εδώ, νά τά καταθέσει, γιά την ενημέρωση τών αναγνωστών. Σημειώνω, όσα ειπώθηκαν μεταξύ μας στό κοινωνικό δίκτυο FakeBook χάθηκαν, λόγω αποκλεισμού τού γράφοντος από τόν τοίχο του Fdimitrios. Στό ιστολόγιο αυτό, “Ορθόδοξη Φωνή”, αποκλεισμοί δέν γίνονται, εφόσον τηρούνται οι κανόνες αυτοσεβασμού γραφομένων τών συντακτών τους. 

Δέν γνωρίζω άν ανταποκριθεί. Ωστόσο, επειδή μεταξύ μας ανταλλάχθηκαν μηνύματα μέσω Messenger, θά παρουσιάσω μόνο αυτά, που ακριβώς έγραψα. Ο αναγνώστης καλείται νά τά διαβάσει, η επιλογή απάντησης ανήκει στόν Fdimitrios.


- Κυπριανός Χ.  Ναί, τό είδα. Δέν είχα χρόνο νά απαντήσω. Έχεις δίκιο, δικό μου λάθος. Τό 365,25000000 > 365,24219878 κατά 0,00780122 δεύτερα. Άρα μικρότερος χρόνος καί πάμε πρός τά οπίσω γιά νά βρούμε τόν χρόνο μηδέν 0. Αλλά, υπάρχει πάντα ένα αλλά. Η Γένεσις γράφει "εγένετο εσπέρα, εγένετο πρωΐ ημέρα μία. Δέν γράφει πρώτη. Οπότε, ο χρόνος 0 αρχίζει από εσπέρας, δηλαδή 18,00 ή 6,00 μμ ! Πόσος ήταν αυτός ο χρόνος ; Τόν βρίσκουμε ή δέν τόν βρίσκουμε ; Δέν τόν βρίσκουμε, διότι είναι ο άκτιστος χρόνος. Ο ήλιος αναφέρεται τήν 4η ημέρα τής Δημιουργίας καί είναι κτιστός, όπως όλα μετά τό "εγένετο φώς", εννοείται "εκ φωτός". Ότι γράφει στόν Ψαλμό 109, όπου ὁ Θεὸς «μιλᾶ στὸν Δαυὶδ γι’ αὐτὴ τὴ πρώτη καὶ ἄχρονη γέννηση τοῦ Χριστοῦ» : 3 μετὰ σοῦ ἡ ἀρχὴ ἐν ἡμέρᾳ τῆς δυνάμεώς σου ἐν ταῖς λαμπρότησι τῶν ἁγίων σου· ἐκ γαστρὸς πρὸ ἑωσφόρου ἐγέννησά σε. 4 ὤμοσε Κύριος καὶ οὐ μεταμεληθήσεται·» καί πάλιν : "5 Τίνι γὰρ εἶπέ ποτε τῶν ἀγγέλων· υἱός μου εἶ σύ, ἐγὼ σήμερον γεγέννηκά σε;" (Εβ. α'). 

Μετά από αυτά, η ακριβής μέτρηση έναρξης τού χρόνου παραμένει σέ εκκρεμότητα καί υπόκειται πάντα σέ σφάλμα, πέραν τού αλαθήτου τού Πάπα καί τήν επιστήμη του.

 - Fdimitrios ( … )

- Κυπριανός Χ. «Ιδού η θεοσέβειά εστι σοφία, τό δέ απέχεσθαι από κακών εστί επιστήμη.» (Ιώβ κη'). Τί θεοσέβεια υπάρχει σέ επιστήμονες αιρετικούς, που απεργάζονται κακά ; Όσο γι' αυτούς που γράφεις, Γαλιλαίο, Νεύτωνα κλπ., τούς παρομοιάζω μέ τούς ειδωλολάτρες φιλοσόφους προγόνους. Υπάρχουν καί οι εκτός συνόρων. Είπαν σωστά πράγματα. Άν έσωσαν τίς ψυχές τους, μετά τήν "εις Άδου κάθοδον” τού Κυρίου, δέν τό γνωρίζω.

Καί ο χοϊκός άνθρωπος, μέ τήν χοϊκή του ψυχή, όπως τόν χάλασε τό προπατορικό, "μπάζει" από χίλιες μεριές. Φορέσομεν καί τήν εικόνα τού επουρανίου, π. Αθανάσιε, όπως γράφει ο άγιος απόστολος Παύλος.

Μέ αδελφική αγάπη, πάντα όσα σού γράφω.

 - Fdimitrios ( … )

 - Κυπριανός Χ. Αυτό δέν θά τό διαγράψεις, όμως, θά τό διαβάσεις.

Ζητάς από τούς σχολιαστές νά σού δώσουν παραπομπές σέ πατέρες τής εκκλησίας, γιά τίς αντιρρήσεις τους, στά γραφόμενά σου. Εσύ, μέ τούς ισχυρισμούς τής διττής δημιουργίας : μία μέ τό εικόνα (ποίησης) καί μία μέ τήν ομοίωση (πλάση), όπου στήν δεύτερη περίπτωση έχουμε τήν εμφύσηση πνεύματος, σέ ποιούς πατέρες τής εκκλησίας μάς παραπέμπεις ; Στήν Πρός Ρωμαίους ; Καί πού ; Λές, ακόμη, ότι δέν θέλεις σχόλια, που παρασύρουν τόν αναγνώστη. Σέ πληροφορώ, οι σχολιαστές δέν έχουν - κανείς εξ αυτών - θεσμικό λειτουργικό ρόλο, όπως εσύ. Λοιπόν, πρός εσέ η μομφή τού παρασύρω - κατ' εσέ "παρασέρνω" - καί όχι πρός τούς σχολιαστές. Μπορείς νά χρησιμοποιήσεις "αποκλεισμό", άν σού γίνομαι βάρος, μέ αυτά που γράφω, καί στά μηνύματα.

 - Fdimitrios ( … )

 - Κυπριανός Χ. "Οργίζεσθε καί μή αμαρτάνετε.". Δέν έκανα αυτό που γράφεις. Απάντησα σέ ερώτημα που έθεσες. Ζήτησες πατερική/θεολογική τεκμηρίωσή, τό ίδιο σού ζητώ κι εγώ. (... Fdimitrios). Κι εγώ σού έδωσα απάντηση μέσω Αγίας Γραφής, ότι δέν βρέθηκε βοηθός όμοιος τού Αδάμ.

(... Fdimitrios)

- Κυπριανός Χ. Ναί, μίλησα γιά τόν, βάσει εξελικτικής θεωρίας άνθρωπο, διότι καταβάλλονται προσπάθειες απομυθοποίησης τής Αγίας Γραφής. Συμπαρίσταται σέ αυτό η δική σου άποψη τής διττής ποίησης/πλάσης τού ανθρώπου.   - Fdimitrios ( … ) - Κυπριανός Χ. Πολλά ζητήματα λύνονται, όταν διαβάζουμε μέ νούν Χριστού. Η συμφωνία πατέρων σ' αυτό ερείδεται. Εμείς δέν τόν έχουμε. Όπως δέν μοιάζουν τά πρόσωπά μας, δέν μοιάζουν οι σκέψεις μας, τά ερμηνευτικά μας διανοήματα. Αγιογραφικός λόγος.

- Fdimitrios ( … )

 - Κυπριανός Χ. Προηγούνται οι μάχες μέ τόν άρχοντα τού αέρος, τό πνεύμα τής απειθείας, που κουβαλάμε μέσα μας.(Απ. Παύλος, πρός Εφεσίους).

- Fdimitrios ( … )

- Κυπριανός Χ. Γιά τόν λόγο που μόλις έγραψες (αιμομιξία), γι' αυτόν ακριβώς δέν έγραψαν καί οι πατέρες σέ εποχές χειρότερες από τήν σημερινή. Εδώ απαγόρευαν την λέξη θεός (Γιαχβέ) καί θά επέτρεπαν τήν ενδογαμία/αιμομιξία ;

- Fdimitrios ( … )

- Κυπριανός Χ. Τόσο τό χειρότερο. Τέλος.


Επιμύθιο

Εδώ τελείωσε η από μέρους μου ανταλλαγή μηνυμάτων καί αμέσως πληροφορήθηκα (Messenger) τόν αποκλεισμό / διαγραφή μου. Παρέλειψε, όμως, ο Fdimitrios (π. Δημήτριος) νά διαγράψει (γιά όλους) τά μηνύματα καί τόν μεταξύ μας διάλογο. Άς τό έχει αυτό υπόψη, γιά τυχόν παρόμοια συμβάντα μέ άλλους. Ευχαριστώ τήν “Ορθόδοξη Φωνή” γιά τήν φιλοξενία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: