
"Σφραγίς δωρεάς Πνεύματος Αγίου"
Αν και δεν έχει νόημα, ας δώσω και αυτή τη μικρή συνέχεια στο θέμα που άνοιξα.
1. Από την επιστολή του π. Βασιλείου Βολουδάκη:
"Μία σφραγίς αληθώς, η του Πνεύματος έλλαμψις", λέγει επιγραμματικά ο Άγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος. Και την σφραγίδα του Χριστού την έχει και την διατηρεί, όποιος ομολογεί ότι ο Ιησούς Χριστός είναι ο Υιός του Θεού, που ήλθε στον κόσμο εν σαρκί και έγινε άνθρωπος για τη σωτηρία μας."
Κυπριανός Χ :
Μα, αν δεν κάνω λάθος, τα ίδια λένε οι παπικοί όπως (περίπου) και οι προτεστάντες :"ότι ο Ιησούς Χριστός είναι ο Υιός του Θεού, που ήλθε στον κόσμο εν σαρκί και έγινε άνθρωπος για τη σωτηρία μας".
Επομένως, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, "έλλαμψη" έχουν κι αυτοί. Αν αυτή η έλλαμψη είναι εωσφορική, ε, τότε, ας μην πηγαίνουμε γυρεύοντας και ψάχνοντας για ... ταλιμπάν. Ένας ο θεός για όλους, τα είπαμε, τα ξέρουμε.
2. Από την επιστολή του π. Βασιλείου Βολουδάκη:
"Η Εκκλησία μας δέχεται ότι η Σφραγίς του Χριστού δεν είναι κάποιο εξωτερικό σύμβολο, που μπορεί να επιβληθή στους ανθρώπους με βία και τυραννία"
Κυπριανός Χ :
Προφανώς όχι. Αλλά η "Σφραγίς του Χριστού" δεν είναι σύμβολο, δεν είναι μια σκέτη σφραγίδα, η ίδια η σφραγίδα ή (με) το αποτύπωμά της. Είναι "σφραγίς δωρεάς Πνεύματος Αγίου", όπως, ας πούμε, το όνομα Κυπριανός, το οποίο συνοδεύει ένα επίθετο και πατρώνυμο, για να ξέρουμε ποιος απ΄ όλους με το όνομα αυτό.
Το "σφραγίς δωρεάς Πνεύματος Αγίου" δεν είναι σύμβολο και είναι εντελώς λάθος ο ισχυρισμός να ταυτίζουμε τη σφραγίδα του Αντίχριστου με το "σφραγίς δωρεάς Πνεύματος Αγίου".
Διευκρινίζω,
Μετά από αιρετική, ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΕΙΣΙΔΑΙΜΟΝΙΚΗ, κατήχηση αυτό μπορεί να γίνει. Διότι μας προέκυψε και η άλλη εκδοχή του πνεύματος (Πνεύματος). Αλλά υπεύθυνοι γι΄ αυτό είναι όσοι ακούσια ή εσκεμμένα πέφτουν (ή υποκύπτουν) στην παγίδα της πλάνης γράφοντας ή διαδίδοντας ότι ο Κύριος, για να συνεννοηθεί με μας τους εμπαθείς, ονομάζει «ψυχή» και τα πάθη μας.
Η ψυχή είναι απαθής. Παθητή την κατέστησε η πτώση των πρωτοπλάστων, την δε ανακαίνιση και επαναγωγή της στο "καθ΄ ομοίωσιν" παρέχει, κατά την οικείαν προαίρεση (ταπεινώσεως, μετανοίας, κ.ά.) αμυδρά στον παρόντα βίο, μόνον η ευλογία και το έλεος του αγίου Θεού. Δήλον ότι, η "σφραγίς δωρεάς Πνεύματος Αγίου" και όχι οι όποιες παρεμφερείς αλλαγές χάριν αγαπητικότητας και άλλων τινών (!).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου