Ανώνυμος έγραφε ...
Ευχόμαστε προς τον Κύριο να γίνει το θέλημα του. Το θέλημα του Κυρίου είναιοι η εκπλήρωση των προφητειών ... εμείς επιθυμούμε να έρθει ο αντίχριστος, να έρθουν τα χρόνια του αντίχριστου, προκειμένου να μας φέρει από πίσω και τον Χριστό μας
και ο σχολιαστής συμπλήρωνε ...
Ο Χριστός δεν θα έλθη ... από την πίσω πόρτα. Πάντα μπροστά βρίσκεται και τον αντίχριστο τον φέρνετε όλοι εσείς που τον επιθυμείτε, όπως γράφετε, για να καταφθάσει ο Κύριος. Κόλαση να κάνουμε τη γη, "ίνα πληρωθή το ρηθέν" υπό γερόντων και ορώντων.
Σας έμαθαν το "Πάτερ ημών", λέτε το "γενηθήτω το θέλημά σου", και γράφετε "ευχόμαστε προς τον Κύριο να γίνει το θέλημά του". Ναι, αλλά "ως εν ουρανώ και επί της γης", η βασιλεία αυτού πάντων δεσπόζει. Αυτό γιατί δεν σας το είπαν; Μην κόβετε, αυτά που δεν κόβονται. Θέλημα του αγίου Θεού και των προφητειών, δεν είναι να γίνει κόλαση η γη, να έλθη ο αντίχριστος, για να γίνουμε μάρτυρες και να δούμε τον Κύριο και τη Δευτέρα Παρουσία.
Γράμματα στραβά σας δίδαξαν οι δάσκαλοι της καινοτομίας. Παπαγαλίζετε το "Πάτερ ημών", δεν βλέπετε όμως ότι προτάσσεται το "αγιασθήτω το όνομά σου", ύστερα ακολουθεί το "ελθέτω η βασιλεία σου" και τέλος έρχεται το "γενηθήτω το θέλημά σου", με την διευκρίνιση του "ως εν ουρανώ και επί της γης". Για να γίνει το θέλημα του Θεού, ο πιστός πρέπει πρώτα να αγιάζει το όνομα του θεού Πατρός, κατόπιν να παρακαλεί την έλευση της βασιλείας του θεού Υιού και Λόγου, και τότε μας αποκαλύπτεται το εν αγίω Πνεύματι και θεό θέλημα της τρισυποστάτου θεότητος "ως εν ουρανώ και επί της γης".
Ώστε, έτσι, λοιπόν ; " ... εμείς επιθυμούμε να έρθει ο αντίχριστος "; Αλλά τι γράφει;
«Καὶ νῦν ἀντίχριστοι πολλοὶ γεγόνασι» (1Ιν. β΄.18)
Αν ήταν όπως λέτε, οι πατέρες της Εκκλησίας θα τα είχαν παρατήσει από νωρίς και θα έκαναν πράξη όσα έγραφε ο αναθεματισμένος Ωριγένης ή ο Θεόδωρος Μοψουεστίας : Η Εκκλησία εδραιώθηκε, στήθηκε, όλα αποκαταστάθηκαν, κόλαση δεν υπάρχει. Αυτό κάνουν οι οικουμενιστές - ήταν και ο στόχος της προσθήκης των ημερών το 1924 - αλλά δεν σας το λένε. Μας θέλουν όλους να βράζουμε στο ίδιο καζάνι και όποιος γράφει κάτι σαν αυτά εδώ, φανατικό και φασίστα τον λέτε ( : με ζήλο ου κατ΄ επίγνωση ). Προτιμάτε τον κατ΄ επίγνωση ζηλωτή π. Ευθύμιο Τρικαμηνά. Θέλετε, δηλαδή, την αποτείχιση μέσα στην καινοτομία και εκ της καινοτομίας! Και περιμένουμε να δούμε προκοπή ... .
Κάντε την πράξη, δεν ξέρω όμως πώς θα αντιδράσετε, όταν ο νεωτερισμός σας οδηγήσει να συνεορτάζετε μετά Ιουδαίων, ίσως και Μουσουλμάνων. Εκεί πάει το πράγμα, η κόλαση θα συνεορτάζει με τον παράδεισο - έκαστος με τη δική του λατρευτική έκφραση - και μην έχετε την ψευδαίσθηση ότι ο αντίχριστος θέλει μάρτυρες. Έμαθε, το ίδιο λάθος δεν θα κάνει. Έχει άλλους τρόπους, έξυπνους τρόπους, να βγάζει από τη μέση όσους τον ενοχλούν. Εσείς τον βοηθάτε, άλλωστε, τον επιθυμείτε.
Α, και να μη το ξεχάσω. Συνεχίσετε να δίνετε την ψήφο σας, όπως σας λένε οι ορώντες και μη τολμώντες, ψηφίζοντας κατά συνείδηση "ὧν ἕκαστος κατὰ διάνοιαν ἔχει, καὶ πάντων καὶ πασῶν" .
Ευχόμαστε προς τον Κύριο να γίνει το θέλημα του. Το θέλημα του Κυρίου είναι
και ο σχολιαστής συμπλήρωνε ...
Ο Χριστός δεν θα έλθη ... από την πίσω πόρτα. Πάντα μπροστά βρίσκεται και τον αντίχριστο τον φέρνετε όλοι εσείς που τον επιθυμείτε, όπως γράφετε, για να καταφθάσει ο Κύριος. Κόλαση να κάνουμε τη γη, "ίνα πληρωθή το ρηθέν" υπό γερόντων και ορώντων.
Σας έμαθαν το "Πάτερ ημών", λέτε το "γενηθήτω το θέλημά σου", και γράφετε "ευχόμαστε προς τον Κύριο να γίνει το θέλημά του". Ναι, αλλά "ως εν ουρανώ και επί της γης", η βασιλεία αυτού πάντων δεσπόζει. Αυτό γιατί δεν σας το είπαν; Μην κόβετε, αυτά που δεν κόβονται. Θέλημα του αγίου Θεού και των προφητειών, δεν είναι να γίνει κόλαση η γη, να έλθη ο αντίχριστος, για να γίνουμε μάρτυρες και να δούμε τον Κύριο και τη Δευτέρα Παρουσία.
Γράμματα στραβά σας δίδαξαν οι δάσκαλοι της καινοτομίας. Παπαγαλίζετε το "Πάτερ ημών", δεν βλέπετε όμως ότι προτάσσεται το "αγιασθήτω το όνομά σου", ύστερα ακολουθεί το "ελθέτω η βασιλεία σου" και τέλος έρχεται το "γενηθήτω το θέλημά σου", με την διευκρίνιση του "ως εν ουρανώ και επί της γης". Για να γίνει το θέλημα του Θεού, ο πιστός πρέπει πρώτα να αγιάζει το όνομα του θεού Πατρός, κατόπιν να παρακαλεί την έλευση της βασιλείας του θεού Υιού και Λόγου, και τότε μας αποκαλύπτεται το εν αγίω Πνεύματι και θεό θέλημα της τρισυποστάτου θεότητος "ως εν ουρανώ και επί της γης".
Ώστε, έτσι, λοιπόν ; " ... εμείς επιθυμούμε να έρθει ο αντίχριστος "; Αλλά τι γράφει;
«Καὶ νῦν ἀντίχριστοι πολλοὶ γεγόνασι» (1Ιν. β΄.18)
Αν ήταν όπως λέτε, οι πατέρες της Εκκλησίας θα τα είχαν παρατήσει από νωρίς και θα έκαναν πράξη όσα έγραφε ο αναθεματισμένος Ωριγένης ή ο Θεόδωρος Μοψουεστίας : Η Εκκλησία εδραιώθηκε, στήθηκε, όλα αποκαταστάθηκαν, κόλαση δεν υπάρχει. Αυτό κάνουν οι οικουμενιστές - ήταν και ο στόχος της προσθήκης των ημερών το 1924 - αλλά δεν σας το λένε. Μας θέλουν όλους να βράζουμε στο ίδιο καζάνι και όποιος γράφει κάτι σαν αυτά εδώ, φανατικό και φασίστα τον λέτε ( : με ζήλο ου κατ΄ επίγνωση ). Προτιμάτε τον κατ΄ επίγνωση ζηλωτή π. Ευθύμιο Τρικαμηνά. Θέλετε, δηλαδή, την αποτείχιση μέσα στην καινοτομία και εκ της καινοτομίας! Και περιμένουμε να δούμε προκοπή ... .
Κάντε την πράξη, δεν ξέρω όμως πώς θα αντιδράσετε, όταν ο νεωτερισμός σας οδηγήσει να συνεορτάζετε μετά Ιουδαίων, ίσως και Μουσουλμάνων. Εκεί πάει το πράγμα, η κόλαση θα συνεορτάζει με τον παράδεισο - έκαστος με τη δική του λατρευτική έκφραση - και μην έχετε την ψευδαίσθηση ότι ο αντίχριστος θέλει μάρτυρες. Έμαθε, το ίδιο λάθος δεν θα κάνει. Έχει άλλους τρόπους, έξυπνους τρόπους, να βγάζει από τη μέση όσους τον ενοχλούν. Εσείς τον βοηθάτε, άλλωστε, τον επιθυμείτε.
Α, και να μη το ξεχάσω. Συνεχίσετε να δίνετε την ψήφο σας, όπως σας λένε οι ορώντες και μη τολμώντες, ψηφίζοντας κατά συνείδηση "ὧν ἕκαστος κατὰ διάνοιαν ἔχει, καὶ πάντων καὶ πασῶν" .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου