Powered By Blogger

Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2015

Ένας συναισθηματικός βροτοκτόνος



Διάλογος με τον κ. Καλόπουλο

Απάντηση του Μ. Καλόπουλου στον Κύριο Χριστοδουλίδη.
Στην ερώτηση μου: αν δικαιούται οποιοσδήποτε θεός να διατάξει σε ανθρώπους την σφαγή νηπίων και θηλαζόντων (Α΄ Σαμουήλ 15.3), ο γιατρός Κυπριανός Χριστοδουλίδης μου απαντά: «Το συγκεκριμένο περιστατικό με τους Αμαληκίτες, δεν βλέπω να διαφέρει (απ’ το περιστατικό) με την απόφαση του αγίου Θεού να πνίξει τον κόσμο με τον Κατακλυσμό ή όπως το άλλο με τα Σόδομα και τα Γόμορρα. Και τότε, ασφαλώς, (υπήρχαν) νήπια, θηλάζοντα ή ακόμη και κυοφορούμενα έμβρυα, όπως και τα ζώα, είχαν την ίδια τύχη με ό,τι έγινε στον Αμαλήκ και τους κατοίκους της χώρας του. Ποιος, λοιπόν, ο λόγος αυτά να τα ξεχνάς και να εστιάζεις στα αναφερόμενα Κεφάλαια της Π. Διαθήκης.».

- Απάντηση Καλόπουλου:
Κύριε Χριστοδουλίδη, εξισώνετε μια φυσική καταστροφή όπως ο μυθολογικός κατακλυσμός, με μια ξεκάθαρη εντολή σφαγής νηπίων… και μάλιστα από θεό!
Πραγματικά δεν αντιλαμβάνεστε την διάφορα; Ζείτε πραγματικά τόσο βυθισμένος στον Ιουδαιο-γιαχβικό κόσμο της πίστης σας… που καταφέρνετε να παραμερίσετε ακόμα και τις σπουδές σας; Βέβαια δεν είναι καθόλου ανάγκη να είναι κανείς σπουδαγμένος για να καταλάβει το αυτονόητο κύριε Χριστοδουλίδη: ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟ ΣΦΑΓΗΣ ή ΠΝΙΓΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΓΥΡΩ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΤΡΙΣΑΘΛΙΟΣ! Και πιστέψτε με… δεν χρειάζεται καθόλου να επιχειρηματολογήσω περί αυτού!
Δυστυχώς η χαλδαιο-γιαχβική παιδεία σας, και το αποχαυνωτικό όραμα του επερχόμενου ιουδαιο-χριστιανικού παράδεισου, σας έχει τόσο πολύ τυφλώσει, ώστε αυτό που και για τον τελευταίο αμόρφωτο άνθρωπο, στην τελείται άκρη του πλανήτη είναι αυτονόητα κατανοητό, εσείς είστε πρόθυμοι να τo παραβλέψετε βάναυσα! Κύριε Χριστοδουλίδη ξυπνήστε από τον γιαχβικό σας λήθαργο: ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟ ΣΦΑΓΗΣ ή ΠΝΙΓΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΓΥΡΩ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ (ή φαντάζεστε πως έχει γίνει) ΤΡΙΣΑΘΛΙΟΣ!

Τα παιδάκια δεν είναι «σάρκες» όπως τα αποκαλείτε. Τα παιδιά ήταν, είναι και θα είναι πάντοτε, πάναγνες, τρυφερές ψυχούλες που περιμένουν απο μας να τα διαμορφώσουμε. Δεν είναι φορείς μολυσματικής ασθένειας, ούτε κατσαρίδες για να τα ψεκάσεις θάνατο, μόλις ο θεός της φαντασίας σου το διατάξει επειδή το ιερατείο που έχει επινοήσει τον τρισάθλιο αυτόν θεό έχει πάθει δολοφονικό αμόκ!

Ο λόγος λοιπόν που αναφέρομαι στα συγκεκριμένα κατάπτυστα βιβλικά εδάφια, περιέργως είστε "εσείς" κύριε Χριστοδουλίδη… και η ψυχική διαστροφή που δυστυχώς έχετε υποστεί, παρακολουθώντας με τυφλή πίστη τον βιβλικό θεό σας, ώστε να φτάσετε στην αξιοθρήνητη κατάντια, εσείς, ένα μορφωμένος χειρούργος, να βλέπετε εντελώς μα εντελώς φυσιολογικό την καταδίκη σε σφαγή ή πνιγμό ανηλίκων… επειδή κάποιος κακόψυχος και φανταστικός θεός αποφάσισε πως ο κόσμος γύρω τους είναι ανάξιος σωτηρίας!
Μ. Καλόπουλος

- Κυπριανός Χριστοδουλίδης
Κύριε Καλόπουλε, θα προτιμούσα, αυτά που γράφετε στη δική σας "έδρα", όπου και η γνωστή εξέδρα των Like, να τα είχατε εναποθέσει, έστω, σε ουδέτερο έδαφος, όπου χούλιγκαν δεν γίνονται δεκτοί. Αυτά, εφόσον σας ενδιαφέρει το πνευματικό επίπεδο των αναγνωστών σας και παρακαλώ, οι Like, να μη νομίσουν ότι αυτούς έχω υπόψη, με το "χούλιγκαν" που έγραψα. Απλώς, ήθελα να δώσω μια φραστική συνέχεια στα περί "έδρας" και γηπέδων. Κύριε Καλόπουλε, αν και σκεπτόμενος αγνωστικιστής ή σκεπτικιστής, δεν δικαιώνετε καθόλου τον τίτλο σας. Όταν με τα σημερινά δεδομένα, κρίνετε εποχές που ανάγονται στο 1000 π.Χ., όπου οι ανθρωποθυσίες δεν ήταν κάτι σπάνιο (βλέπε Ιφιγένεια εν Αυλίδι), τότε κάθε άλλο από σκεπτικιστής μπορεί να ονομαστείτε. Το συναίσθημα, που σας αναγκάζει να γράφετε αυτά τα πράγματα, είναι λίαν ακάθαρτο, δοθέντος ότι, αν και ζείτε έχοντας πίσω σας 2000 χρόνια μετα Χριστόν - αν θέλετε διορθώστε τον αριθμό και δίπλα βάλετε μετα Δευκαλίωνα - εσείς προτιμάτε να ζείτε στα Ομηρικά έτη ή ακόμη πιο πίσω, παρέα όμως και με αυτη την αποκρουστική για σας δισχιλιετία μ.Χ, Δεν γεννηθήκατε τότε και είναι κρίμα. Το δίχως άλλο θα είχατε καταργήσει τη θανατική ποινή και ο κόσμος μας θα ήταν πραγματικά "αγγελικά πλασμένος" - σβήστε το αγγελικά και στη θέση του βάλτε ό.τι προτιμάτε. Σοβαρολογείτε, κύριε Καλόπουλε, όταν γράφετε ότι τα παιδάκια ήταν, είναι και θα είναι πάντα "πάναγνες τρυφερές ψυχούλες" ; Η Μήδεια, πάντως, δεν τα αντιμετώπισε έτσι και, ακόμη και σήμερα, πολλές και πολλοί ακολουθούν συμπεριφορές "Μήδειας", για να περιοριστούμε στα δικά μας. Μάλλον, δικά σας. Μου γράφετε στη συνέχεια ότι έχω υποστεί "ψυχική διαστροφή" με το "αποχαυνωτικό όραμα του (ιουδαιο)χριστιανικού παραδείσου" και σας ευχαριστώ. Κάθε άνθρωπος έχει το δικό του παράδεισο - τα των Ιουδαίων δεν με αφορούν - και κανένας λόγος δεν μου πέφτει να σας δώσω κάποιο προσωπικό χαρακτηρισμό ή χαρακτηρισμό του δικού σας παραδείσου - μάλλον της γης των μακάρων. Αυτό όμως για το οποίο δεν σας ευχαριστώ και δεν μπορώ να συγχωρήσω την εντελώς αυθαίρετη και διεστραμμένη κρίση σας είναι τούτο : "Ζείτε πραγματικά τόσο βυθισμένος στον κόσμο της (...) πίστης σας… που καταφέρνετε να παραμερίσετε ακόμα και τις σπουδές σας". Πώς είσαστε τόσο βέβαιος για την κρίση σας ; Μήπως μου ζητήσατε ποτέ να σας βοηθήσω και σας έστειλα να αγοράσετε κεράκια, λιβάνι, ή Εικόνες ; Μήπως σας έστειλα σε κάποιον εξορκιστή ; Μήπως σας είπα να κάνετε κανένα Τάμα αν θέλετε να γίνεται καλά ; Πείτε μου για να το μάθω και να το μάθουν οι φίλοι σας οι Like. Διαφορετικά, αν δεν έχετε κάτι άλλο να μου πείτε, ώστε να δικαιολογεί αυτό το "καταφέρνω να παραμερίσω ακόμη και τις σπουδές μου", μόνο συκοφαντία και προσπάθεια γελοιοποίησης του γράφοντος το δικαιολογεί.

Αυτά τα λίγα και οι Like φίλοι σας, μη με κατηγορήσουν πάλι ότι χαλώ τις αναρτήσεις σας. Γράφω κατόπιν προσκλήσεως. Εδώ επειδή με αφορά και παρά το γεγονός, ότι αυτά τα έμαθα πλαγίως. Δεν είχατε την τόλμη να μου απευθυνθείτε άμεσα στο χρονολόγιο που επιμελούμαι. Σας εύχομαι καλή συνέχεια στην αρθρογραφία σας, που τίποτα δεν έχει να ζηλέψει από εκείνη του Charlie Hebdo. Και μην σκιάζεστε, εδώ στην Ελλάδα και στο Θεό που πιστεύω, δεν κινδυνεύετε. Ούτε εσείς, ούτε κανείς άλλος. Ο μόνος κίνδυνος που καραδοκεί είναι ο δικός σας θεός, ο θεός του τίποτα ή της ενέργειας. Φροντίστε να τα έχετε καλά μαζί του.

Αθήνα 21 Ιαν 2025, κατόπιν ανεύρεσης τού απωλεσθέντος διαλόγου.
Κυπριανός Χ. 

5 σχόλια:

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Tony Vook : Ειναι περιεργο δηλαδη που καποιοι αναγνωστες που αγορασαν τα βιβλια του κ. Καλοπουλου κανουν LIKE στην δικη του ιστοσελιδα ,τους αρεσει δηλαδη να διαβαζουν αυτα που επελεξαν και πληρωσαν και οχι αυτα που τους μοιρασαν στην ενορια της γειτονιας τους. Δεν σου φαινεται ομως περιεργο οταν στην ιδια ιστοσελιδα καποιοι παρατρεχαμενοι , οπως αυτος με τα τρια ονοματα και η αλλη η πυραμιδα της γκιζας κανουν LIKΕ σε σενα . Ειναι συνηθισμενοι στο γλυψιμο που κανουν συνεχεια στον Γιαχβε Αδωναι Σαββαωθ μπας και τους εξασφαλισει κανενα , πρωτο στασιδι πιστα , στην afterlife.

Kyprianos Christodoulides : Έχω ζητήσει, και το έχω γράψει, όσοι βρίσκουν ενδιαφέρον στα γραπτά μου να αποφεύγουν τα Like. Η στατιστική για άλλους, όχι για μένα.

Nektarios Vasilakiz : ο θεός του τίποτα ειναι ο δικος σας θεός που δημιουργησε εκ του μηδενός τον κόσμο κυριε Χριστοδουλίδη. η περιφρόνηση σας απεναντι στους like φανερωνει τον πανικο σας που βλεπετε πόσοι Ελληνες εχουν ξυπνησει από γιαχβικο λήθαργο και βλέπουν καθαρα τον εξευτελισμο της ανθρωπινης λογικης απο την βιβλικη θρησκεία. το επιχειρημα σας πως εκεινο τον καιρό επιτρεπόταν ολα, ακομα κι ενας θεός να διαταζει την εκτελεση των νηπίων το χρησιμοποιείται μονο για τον Γιαχβε αλλά φυσθικα όχι για τους Ελληνες θεους που είναι εξίζου αρχαίοι ! δικαιολογείται μονο τα δικα σας. αν μπορείται ομως τοσο ευκολα να περιφρονειται τους like τους κυρίου Καλόπουλου, το κανετε γιατί εχετε μεγαλη ιδέα για τον εαυτο σας και την θρησκεία, που σας επιτρέπει να μειωνεται τους άλλους και υψωνεται τον εαυτο σας, όπως ακριβως σας διδασκει ο Γιαχβε. και προφανως οχι ο Χριστός ! δηλαδη εσεις ειστε ο μορφωμενος θεολογικά χριστιανός ενω εμεις οι αμορφωτοι ειδωλολάτρες, τελεια τα εχετε φτιαξει μεσα στο νου σας, μπραβο σας.

Kyprianos Christodoulides : Ο Θεός, κύριε Βασιλάκη, και εντελώς άσχετε από θεολογικά Γράμματα, δημιουργεί τα κτιστά και τα άκτιστα εκ του "είναι" και αυτό δεν είναι το τίποτα : "απειρο (ή και άρρητο) το θείο και ακατάληπτο και μόνο καταληπτό η ακαταληψία" (Αγ, Ιωάννης ο Δαμασκηνός). Το τίποτα που εσύ καταλαβαίνεις, είναι διότι είσαι ένα τίποτα - έτσι σε δίδαξαν . Αλλά δεν είσαι. Είσαι ένα κάτι και αυτό δεν σου το έμαθαν. Σε έπεισαν με το "είσαι ενέργεια", δηλαδή, με την τύφλα τους. Ο επερχόμενος πόλεμος για τον πλήρη έλεγχο των ενεργειακών πηγών του πλανήτη, από το παμφάγο τέρας του σιωνισμού, έρχεται, οι ενεργειακοί να ετοιμάζονται.

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Ως όφις ελισσόμενος, ο κ. Καλόπουλος, μεταθέτει σε "φυσική καταστροφή" την διήγηση της Π. Διαθήκης για τον Κατακλυσμό, επικαλούμενος παράλληλα τη "μυθολογική περιγραφή", όσον αφορά στη θεογονία του, την οποία δέχεται, και τον Δευκαλίωνα. Εκεί, ο αφανισμός των ανθρώπων του είναι αδιάφορος, καθώς μυθολογία (Δευκαλίων) και Π. Διαθήκη (Θεός) συμπίπτουν με "φυσική καταστροφή" (sic). Αν ενοχοποιήσει τον άγιο Θεό, θα υποχρεωθεί να κάνει το ίδιο για τον Δευκαλίωνα. Η περίπτωση με τους Αμαληκίτες είναι καλή ευκαρία να τα βάλει με το Θεό,συνεπικουρούντων λόγων συναισθηματικών. Το ίδιο όμως δεν ισχύει για τα Σόδομα και τα Γόμμορα, όπου οι συναισθηματικοί λόγοι παύουν να υφίστανται και ο Θεός τα κάνει στάχτη. Οι Αμαληκίτες το ίδιο έπαθαν, εδώ όμως έχουμε την εντολή του Θεού προς τους Ιουδαίους, αν και αργότερα έπαθαν τα ίδια εκείνοι που σταύρωσαν το Χριστό. Δεν ξέρουμε αν ήταν κι αυτό εντολή του Θεού. Πάντως, το «Πάτερ, ἄφες αὐτοῖς˙ οὐ γὰρ οἴδασι τί ποιοῦσι» το αποκλείει.

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Σημείωση, τα κτιστά δεν είναι. Απλώς υπάρχουν. Ο άνθρωπος μόνον καλείται εις το κατ΄ εικόνα και καθ΄ ομοίωση.

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

- Αετίων Αλεξίμαχος : Η καταφατική και αποφατική θεολογία είναι δύο θεωρητικά συστήματα αλληλοκαλυπτόμενων εννοιών που συνεργάζονται, αφ’ ενός, μέσα από την αναγωγή του καταληπτού και λογικού στον υπέρτατο βαθμό (κατάφαση), και αφ’ετέρου, από την αναίρεση το καταληπτού και λογικού όταν θεωρείται αρνητικό ή όταν δε μπορεί να υποστηριχθεί επαρκώς με την κατάφαση, ανάγοντάς το, στο υπέρλογο, ακατάληπτο και άρρητο πεδίο (απόφαση). Ο άρρωστος άνθρωπος, λοιπόν, θεραπεύεται, με τη μεσολάβηση του «πανάγαθου» θεού που αγαπάει όλο τον κόσμο (κατάφαση), ενώ στο δυστύχημα που σκοτώνονται αθώα βρέφη ή παιδιά και σώζονται υπερήλικες ή εγκληματίες ενήλικες, ο θεός,από πανάγαθος και πανδίκαιος, γίνεται «ακατάληπτος» (απόφαση). Ο θεός από τη μία είναι «παντοδύναμος», «πανάγιος» κλπ, αλλά από την άλλη είναι «άρρητος»...... Για το θεό και την ουσία του δε μπορούμε να γνωρίζουμε, αλλά από την άλλη γνωρίζουμε ότι ο θεός ήθελε να γεννήσει τον εαυτό του, ή ότι ο πατέρας δεν ταυτίζεται με την ουσία του, ή ότι υιός του γεννήθηκε από τον πατέρα με τη θέλησή του τελευταίου και δεν είναι συνέπεια της σπερμογόνου δύναμης της ουσίας του πατρός, ή ότι στις απαρχές του κόσμου ο θεός τον έφταξε από αγάπη (βέβαια δεν μπορούμε να γνωρίζουμε γιατί ο κόσμος ως προϊόν απόλυτης αγάπης έπρεπε να γίνει λίαν καλός (δηλ. με ένα τουλάχιστον ψεγάδι και όχι άριστος) κλπ. Δεν είναι τυχαία η χρήση φράσεων του τύπου υπερούσιος ουσία, λόγος άρρητος, φως αόρατον, ον – μη ον κλπ. Μέσα από αυτό το σύμπλεγμα αντιφάσεων- συμπληρώσεων – υπερβολών της ξύλινης γλώσσας, με το οποίο λέγονται τα πάντα αλλά στην ουσία δε λέγεται τίποτα, προσπαθεί η εκκλησία να πείσει ότι είναι ο μοναδικός γνώστης και κομιστής της μίας και μοναδικής αλήθειας. Το αποτέλεσμα είναι ότι όλοι οι ταλαιπωρημένοι άνθρωποι που πίστεψαν, και εναπόθεσαν τις ελπίδες τους για μια πνευματική ανάταση, στο χριστιανισμό, τελικά κατέληξαν στο να βιώνουν μέρες ανύπωτης οδύνης, μιζέριας και δουλικότητας.

- Kyprianos Christodoulides : Κύριε Αλεξίμαχε, αφού είσαστε σε θέση να γνωρίζετε ποιους και γιατί παίρνει ο θεός, ποιους και γιατί αφήνει, τότε δικαιολογούνται όλα όσα μας λέτε. Η Εκκλησία, και ο Θεός, απευθύνεται σε ανθρώπους που έχουν πίστη. Εσείς δεν έχετε, στη θέση της βάλατε τη λογική σας - έχουν και τα ζώα λογική, έτσι δεν είναι ; - και από κει και πέρα "όπερ έδει δείξαι". Τέλος. Ανάλυση του "είναι" (Θεός) και του "υπάρχειν" (θεότητα) δεν θα κάτσω να σας κάνω.

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Παραλειπόμενον, κατατίθεται 17 Ιαν 2025
Προσπαθούν, αυτοί που στερούνται πίστεως, νά τεκμηριώσουν τήν απιστία τους μέ τό "τίποτα"• άλλως ουδέ έν, ούτε τό αριθ. σύμβολο 1• όμως, κάθε ορισμός ίσον προσδιορισμός, που συνεπάγεται περιορισμό. Πρός αποφυγήν δε τούτου, αποκλείεται καί αυτό τό αριθ. σύμβολο 1. Βεβαίως καί τό "έν τό πάν", όπερ σημαίνει ότι τό λογιστικόν τού ανθρώπου, έχει πεπερασμένα όρια, δηλαδή τό άκτιστον, καὶ ακριβώς εδώ υπεισέρχεται τό αποφαίνεσθαι τής Θεολογίας καί η ανατροπή τού "ένας θεός γιά όλους". Εκτός άν : "10 ἵνα ἐν τῷ ὀνόματι Ἰησοῦ πᾶν γόνυ κάμψῃ ἐπουρανίων καὶ ἐπιγείων καὶ καταχθονίων, 11 καὶ πᾶσα γλῶσσα ἐξομολογήσηται ὅτι Κύριος Ἰησοῦς Χριστὸς εἰς δόξαν Θεοῦ πατρός."(Φλ.β')